Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Hogy volt?

Survivor kibeszélő 4x03 - Balázs esete a lelki terrorral

2018. október 20. 10:15 - sixx

Ez már a harmadik, egyre flottabbul megy, ha a TV2 gondolja, szívesen elmegyek majd a Survivor-klónjuk kibeszélőjét vezetni. Vagy kurva szarul csinálom, én ezt nem tudom megítélni, nincs elég rutinom hozzá. Mindegy is, a mai adásban Beni, az előző évadban Kék Szájjal Remegő Ember mesél sokat, majd Balázs idézi fel, milyen volt szarul lenni amiatt, mert nem ivott vizet, és igyekszik megmagyarázni azt is, miért lépett le, de nem hiszünk neki. A kreatív stábot Oláh Ákos főszerkesztő képviseli, jókat mond ő is.

komment

Facebook kommentek

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Laura Ingalls 2018.10.20. 11:03:22

Ezért nem a legjobb irány a napi formátum, mert ha a tartalék is bedobja a törölközőt, akkor megy a fejvakarás.
Ki lehet küszöbölni ezt egy záradékkal a szerződésükben, hogy nem adhatják fel a játékot - úgy tudom az amerikai eredetiben van ilyen, nem adhatják fel, vagy ha igen kötbért kell fizetni, súlyosat. Az orvosi evakuálás más, arra nem vonatkozik, de Balázs esetére simán.
Nekem tetszik Robi idétlenkedése, de valóban rossz úgy újra látni, hogy egyszer már kiesett.
A műsor pedig egyre jobb. :)

Ryze 2018.10.20. 11:50:23

Kivancsi vagyok, hogy Balazson kivul hany jatekos olvashatja meg a HV-t meg a kommenteket :D

Nem Penny hajója 2018.10.20. 13:43:45

Érdekes volt, amit Balázs mondott, hogy miért ment sziesztázni, mert az adásokból nem igazán jött át, hogy ilyen szinten kiközösítették már korábban is.

A videó elején pár pillanatig gondolkodnom kellett, hogy egyáltalán ki ez a Beni. A nevekről, meg akiket emlegetett, most se ugrik be, hogy kicsodák. Azért a tavalyi évadból magasan Doktor Anita és Feri volt a legmarkánsabb személyiség.

bElannaTorres 2018.10.20. 13:45:27

A mentálisan, szociálisan gyengét a taktikusabb, szociálisabb csapatba kell rakni, mert egyébként egymásnak feszülés lesz és feladja :)

Kérdés: miért adnak ennyi új (ráadásul egyforma) ruhát, a rossz körülmények jobban átérződnének ha nem lenne több fürdőruhájuk mint egy átlag magyarnak.

Érdemes átnézni a 37x04 évad hogyvoltjára csak a képek miatt is, a kocka srácnak lyukas a robotos pólója, fakulnak a ruhák, nekik nem kell magyarázkodni, hogy egyébként milyen nehéz, anélkül is elhiszi mindneki.

jóképűkirály 2018.10.20. 14:23:05

Hát így azért teljesen már megvilágításba kerül szieszta meg a fetrengés.Mert mit ad a tv: mindenki dolgozik , ő meg fekszik. Közben meg a háttérben egy egy az egyben sz.tak rá, sőt név szerint hívták egymást, kihagyva Balázst.Ha tényleg így volt, akkor viszont nem értem miért voltak felháborodva,mert arra emlékszem ,hogy felkérdezték.Mégegyszer mondom , ha tényleg így volt.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.10.20. 14:45:44

Honnan tudták a castingon hogy Balázs lobbanékony típus ?
Mindenkit elküldött az anyjába a válogatón ?

Nevem senki. 2018.10.20. 15:36:13

Most már én is amondó vagyok legyen 40-50 perces a kibeszélő.

2018.10.20. 17:02:48

@Slépörskyvischoowskischowaciszkisöinsklein Slepy: hát, de nem ?!
Szombaton bepunnyadva simán végignézhető lenne. Főleg, hogy az egész héten átívelő eseményekről beszélnek....

mufuvecske 2018.10.20. 17:37:40

Én abszolút megértem, hogy miért adta fel Balázs a játékot, bár erre most konkrétan nem tért ki, de amikor kiszállt akkor elmondta, még lenne is olyan szerencséje, hogy eljut a végjátékig, akkor sem tudna szavazattöbbséggel nyerni...így pedig minek szenvedjen, akár a fizikális, akár a mentális körülményeket nézve...mondjuk kíváncsi lettem volna ( és sajnálom, hogy nem kérdezte meg tőle sixx) ha tudja, hogy egy nap múlva egyesítés lesz, akkor is így dönt?

Nevem senki. 2018.10.20. 17:42:26

@mentolos lecsó: Igen. és az olvasói kérdésekre nem is jutott idő. Pedig a múltkor valaki tett fel jó kérdéseket.

mufuvecske 2018.10.20. 17:48:05

@mentolos lecsó: én is el bírnám viselni hosszabban...mondjuk az sem lenne rossz, ha a felvétel előtt tudnánk kik lesznek azon a héten a kibeszélőben, könnyebb lenne konkrétan kérdezni akár a készítőktől, akár a játékosoktól...;)

Nevem senki. 2018.10.20. 17:50:56

@mufuvecske: Ez hülyeség hogy nem nyerhetne. Ha Szandrával vagy Gáborral ült volna ott akár még nyerhetett is volna.
Ennyi erővel Gábor is feladhatná úgyse nyerne, mert a zsűribe több lesz az Agilás...

mufuvecske 2018.10.20. 18:03:27

@sixx: érthető...gondolom így is mindenki hatszor meggondolja mit mondjon

mufuvecske 2018.10.20. 18:21:07

@Slépörskyvischoowskischowaciszkisöinsklein Slepy: lehet igazad van, én mindenesetre ezt egy jó érvnek találtam...Gábor amúgy szerintem nem fog eljutni a végéig ( hacsak nem a Holtak szigetéről), adott pillanatban Dávid be fogja áldozni...

Nevem senki. 2018.10.20. 19:02:55

@mufuvecske: Nem hiszem. Gábor annyira leírta magát, hogy érdemes elvinni őt a végjátékig. Dávid maga alatt vágná a fát ha beáldozná.

sixx · http://comment.blog.hu 2018.10.20. 19:07:46

@mufuvecske: nem úgy értem, a kilétük. abból lehetne sejteni, mi történt a héten/pénteken pl.

arabella_bishop 2018.10.20. 19:27:31

kulfoldrol mert nem lehet megnezni? :(

mufuvecske 2018.10.20. 19:49:23

@sixx: most egyébként is nehezebb ez a dolog ha jól sejtem a Holtak szigete miatt...eddig aki kiesett haza is jött, nem volt több a sztoriban, innentől hogy lesz? Attól, hogy kiesett és a Holtak szigetére került még meghívod adásba? Vagy majd akkor, amikor onnan is kiesnek? ( Bocsi, engem a kibeszélő háttere is érdekel, nem csak a műsoré

Jóska Pista 2018.10.20. 20:35:47

Akkor ha jól értem, a szerkesztők is érzékelték, hogy a gagamba összeállása miatt unalmasodik a műsor és belenyúlnak valahogy. Helyes.
Egyébként ugyanazt mondtam, pénteken, én bizony felzabálnám a maradék készletet, és basznék bármit is csinálni az agila helyében.
Tamás, Robi pedig milyen jellemek már, miután látható, hogy a gagamba leszalámizza az agilásokat, ahelyett hogy próbáltak volna legalább bosszút állni Gáboron, még ők is elkezdték nyilazni Fannit, gondolván így benyalják magukat. Szánalmas. Legalább akkor állnának egybe, mikor megtámadják őket.

doktor faktor 2018.10.20. 20:36:32

Sixx, te leszel az új Jeff, és léci kérdezd meg őket, nem akarnak-e egy survivorfan pszichológust is maguknak a stábba. :D:D:D

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.10.21. 07:49:01

@mufuvecske:

itt most nem az a lényeg hogy megnyered vagy sem, látod Eszternek sincs sok esélye még is vonyít hogy kib*sszák.
Balázsnak legalább a merge-t meg kellett volna várni, és ott eldönti hogyan tovább, ott már talált volna barátokat.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.10.21. 07:51:34

@Jóska Pista:
Mindig mondtam Tamás a leggázabb játékos, behúzott farokkal játszik, hurkalé.

Kamiko555 2018.10.21. 09:44:35

@szociál: egyetértek.Ezért sem értem,hogy miért hasonlítják folyton a Ferihez,amikor köszönőviszonyban sincs a játékuk! Tamás egyáltalán nem vezéregyéniség,önálló ötlete nem nagyon volt, engem kifejezetten irritál a csávó. Tipikusan többet nének ki belöle,mint amennyi benne van...

Kamiko555 2018.10.21. 09:50:05

Hiába mondtam,hogy nem Balázzsal volt a baj,hanem a törzzsel, mindenki leoltott...Most örülök,hogy ezeket a háttériinfókat elmondta és mások is belátják,hogy ha nincs nyitás egy csoportban feléd,akkor te lehetsz akármilyen jófej,nem fog müködni a dolog...

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.10.21. 09:58:22

@Kamiko555:
Ez a Tamás csak akkor nagy fiú ha ott van mellette Zsérémi, egymást gyengítik igaz ,mert béna f*sz mindegyik, de mikor mellette van a flanszijah akkor boldog a kis lelke :)

wanderlust13 2018.10.21. 10:18:23

@sixx: Sixx, azt lehet tudni, hogy a kibeszélők miért lettek hirtelen elérhetetlenek külföldről? Se itt, se az RTL honlapon nem lehet megnyitni a videókat "szerzői jogok miatt". :(

karoton 2018.10.21. 14:01:24

@Kamiko555: Így van, amit mond/ahogy látja a biztos úgy is volt :))
Ebből csak annyit tudtunk meg ő hogyan élte meg a versenyt, ill. hogyan magyarázza magának is a kudarcát.
Amit láttunk az adásokban az messze nem volt ilyen fekete-fehér kép, és még ugye hiányzik a másik 6 ember véleménye is a viselkedéséről, azokkal együtt mindenki kialakíthatja magában mit is gondol erről, már ha akkor valakit ez még érdekelni fog :)

Kamiko555 2018.10.21. 14:30:16

@karoton: amit láttunk, az teljesen alátámasztja, amit mondott. Most már a sokadik kommentelővel szemben"védem meg", (és elfogult sem vagyok ahogy egyszer @Szociál mondta,) csak egyszerűen nem értem, hogy miért akarja mindenki ezt úgy beállítani, hogy ez Balázs hibája és kudarca. Szerintem ez nem így van, nagyon sokszor leírtam már, hogy szerintem ő teljes "alázattal" érkezett a törzshöz, de ezt nem méltányolták tőle, és hiába akart és tudott is bizonyítani, azt sem voltak hajlandóak elismerni.
Erre mondom azt, hogy ha valakinek egészséges az önbecsülése, akkor ezt nem fogja tudni sokáig tűrni, ráadásul úgy, hogy nyilvánvalóan az zavarta a fiúkat és azért nem álltak mellé, és nem nyitottak felé, mert sokkal dominánsabb volt mind közül!!!
Az, hogy feladta a játékot, nem kudarc. Szerintem teljesen normálisan és objektíven értékelte saját magát, és mérlegelte, hogy később mi kellene neki a győzelemhez, végül azt dobta neki a gép, hogy akkor ez neki nem éri meg.
Néha sokkal nehezebb saját magaddal szembenézni, és azt mondani, hogy ez van és ehhez most kevés vagyok, mint elsunnyogni és kivárni, hogy majd az "mások döntenek felettem" én meg szétteszem a kezem, hogy "dehát én mindent megtettem"....

mindenévfoglalt 2018.10.21. 14:47:42

@Kamiko555:
"szerintem ő teljes "alázattal" érkezett a törzshöz" -ez így nettó nem igaz, legalábbis az adásban leadottak alapján.

"később mi kellene neki a győzelemhez" - ezt akkor nem tudhatta, hogy milyen szövetségeket tud kialakítani a másik törzs tagjaival, vagy hogy időközben nem csinál-e valaki olyan hülyeséget, ami miatt nála kevésbé kedvelnék a másikat. A jelen állás szerint, pl. Gáborral szemben biztosan nyert volna a döntőben, arra meg igen sok esélye meg lett volna (sok védettség amulettet nyerhetett volna képességei alapján), hogy eljusson oda. Beni is elmondta, hogy rosszul volt az emberektől, akik körülvették, de nem adta fel.

"mint elsunnyogni és kivárni, hogy majd az "mások döntenek felettem" én meg szétteszem a kezem, hogy "dehát én mindent megtettem". "-ez pontosan az emelt fővel távozás tipikus esete lett volna. A így történő feladás pedig nem az.

Nem várni kell, hogy a többiek elhívják valami munkára, hanem észre kell venni a munkát, és csinálni, akár egyedül is, vagy hívni valakit, kezdeményezni, szvsz.

Írom ezt úgy, hogy kifejezetten sokat kinéztem Balázsból, mint játékosból, és nagyon szurkoltam neki, sőt neki szurkoltam a legjobban, nem is igazán tudtam, tudok másnak.

Kamiko555 2018.10.21. 15:15:41

akkor nézd már vissza, hogy mi volt, amikor bekerült! :) Tök normálisan állt mindenkihez, amíg körbe nem vették a fiú és leadták neki az őszinteségi bullshitet! A fiúk kifejezetten ellenségesek voltak és amikor kaját nyert nekik, akkor is csak húzták a szájukat!
De tök mindegy, mindenki mást lát bele ebbe a dologba.
Lehet, hogy én csak azért tudom megérteni, hogy miért viselkedett így, mert voltam hasonló helyzetben egy munkahelyen, és pontosan tudom, hogy milyen az, hogyha megfeszülsz sem hajlandó a közösség befogadni.
Ez a "keresd meg a munkát" dolog, ez meg olyan nevetséges, hogy csak na! Ez nem munka ami ott folyik, hanem pótcselekvés, mert kurvára nem tudnak magukkal mit kezdeni egész nap! Az oké, hogy összegyűjtenek pár gyümölcsöt, a kajához meg kamuból vágnak levelet vagy mittoménmit, de ahogy Balázs is elmondta, ment volna ha hívják, de pincsi kutyaként nem akart utánuk futkosni.
Szerintem ha kicsit is nyitott volna a fiú társaság, akkor nem ment volna haza, de ebből is látszik, hogy amíg a Gagamba taktikailag az erős játkosokra ment rá, addig az "Agila fiai" nem az erős Nórit akarták kirakni, hanem Balázst, mert az új volt a törzsben. Nem láttak el az orruknál tovább, csak a rivalizálás vezette őket.Taktikailag az Agila teljesen agyatlanul csinált mindent.(meg is van az eredménye...)

mindenévfoglalt 2018.10.21. 18:30:26

@Kamiko555:
Tök normálisan állt mindenkihez, amíg körbe nem vették a fiú és leadták neki az őszinteségi bullshitet! - ez kb. az első 5 perc után történt, addig azért nem nagy truváj normálisan állni mindenkihez.
A látottak szerint tény, hogy a fiúk nekiugrottak rendesen, miután megérkezett. Amire ő a maga vérmérsékletének megfelelően flegmázva reagált, pedig, ha normálisan, higgadtan reagált volna, de ugyanolyan határozottan, akkor előrébb jut. A lányok nem voltak bunkók vele, de Balázs közölte velük nemsokkal ezután a felkérdezés után, hogy a társasággal úgy unblock gondja van. WTF?
Nem véletlen, hogy Eszter, aki nem mondható gonosznak, sőt... pl. úszott is vele, amiért nagyon megdicsérte Balázst, elismerte a teljesítményét, ő is azt nyilatkozta folyton, hogy nem túl kedves a srác, szépen szólva.

"keresd meg a munkát" dolog, ez meg olyan nevetséges, hogy csak na! - nevethetsz rajta, és nevezhetjük pótcselekvésnek is akár, de attól még voltak feladatok, amiket el kellett végezni.

ment volna ha hívják, de pincsi kutyaként nem akart utánuk futkosni.-nem kell, de nyugodtan mondhatja, hogy srácok, segítek én is szívesen, pl.
Egyébként, azért láttunk olyat is, nem egyszer, hogy a srácokkal együtt csinált-ezt azt (épített padot, meg szedett kókuszt, halászhálót csekkolt), ezt nem nevezném kiközösítésnek.

Abban egyetértünk, hogy nem volt könnyű dolga, de nem is hiszem, hogy mindent elkövetett volna, hogy befogadják, mint ahogy pl. te azon a bizonyos munkahelyen.

"Agila fiai" nem az erős Nórit akarták kirakni, hanem Balázst, mert az új volt a törzsben. - én erről lemaradtam, hiszen az első és egyetlen szavazásán Robit rakták ki. Ráadásul 1 db szavazatot kapott Jeremiástól, azért ott a féltékenység volt mérvadó inkább, mint az, hogy ő az új. Ha nem lett volna erős, nem lett volna kb. mindenben jobb a többi fiúnál, nem lett volna célpont Jeremiás szemében, szerintem.

Taktikailag az Agila teljesen agyatlanul csinált mindent - nem csak taktikailag, szerintem.

karoton 2018.10.21. 19:04:51

@Kamiko555: "amit láttunk, az teljesen alátámasztja, amit mondott"
Mármint amit te beleláttal, sokan meg egészen mást láttak bele :)
ilyeneket pl. nem: "Tök normálisan állt mindenkihez, amíg körbe nem vették a fiú és leadták neki az őszinteségi bullshitet!"
Eddig mennyi idő telt el, percek, amiből másodperceket mutatott az RTL, de te ez alapján el is döntötted, hogy tök normális lett volna, ha nincs a bekérdezés...
Érdekes módon, ahogy elkezdett az utolsó napokban normálisan viselkedni, a törzs - ha a korábbiak miatt egy kicsit gyanakvóan is - elkezdte befogadni, sőt Nóri pl. hosszú távon számolt vele. Az igazi lelepleződés meg az volt, amikor bejelentette, hogy ez a normális vieslkedés a részéről egy tovább nem tartható szerep volt, ez azért elég jól mutatja, melyik félen voltak az igazi problémák. :)
Nem kudarc? Elindulok egy versenyen, amit nem fizikai-egészségügyi okokból , hanem mert mentálisan nem birom, nincs kedvem, nem látok győzelmi esélyt alapon feladok. Láttam már elég sok sporteseményt, nagyarányú gólhátránnyal, lekörözéssel stb. de a pályáról lesétálás, kiállás szerencsére ott nem jellemző, így kimagyarázni sem kell ezeket....

Kamiko555 2018.10.21. 19:13:21

@mindenévfoglalt: Teljesen parttalan vita ez Balázsról, miközben én csak arra próbáltam rávilágítani, hogy MIÉRT ÉRTEM MEG, hogy miért így viselkedett. Azt nem mondtam soha, hogy ne csinálhatott volna máshogy dolgokat ahhoz, hogy bent maradjon.

De oké, akkor folytassuk:
" ez kb. az első 5 perc után történt, addig azért nem nagy truváj normálisan állni mindenkihez.
A látottak szerint tény, hogy a fiúk nekiugrottak rendesen, miután megérkezett. Amire ő a maga vérmérsékletének megfelelően flegmázva reagált, pedig, ha normálisan, higgadtan reagált volna, de ugyanolyan határozottan, akkor előrébb jut. A lányok nem voltak bunkók vele, de Balázs közölte velük nemsokkal ezután a felkérdezés után, hogy a társasággal úgy unblock gondja van."
-Szóval szerinted az teljesen rendben van, ha új emberként bekerülsz egy társaságba, és ahelyett, hogy hagynának kibontakozni, és "normálisan elbeszélgetni" inkább elkezdenek beléd állni, hogy itt csak őszintének lehet lenni. (mindenféle előzmény nélkül)
- illetve az is kurvára rendben van, hogy miután mondod, hogy "igen, őszinte vagyok, nincs amulettem" fogja magát a csapat és átkutatja a személyes cuccaidat...
- és az is teljesen rendben van, hogy ezek után ezt még az arcodba is vágják....
Érdekes módon a Gagamba sem örült Emesének, de mégse kezdtek vele faszkodni face to face, és a cuccátkutatást sem verték nagydobra.
- Amíg nem érkezett oda Balázs, addig egy nyomorult fekhelyet sem tudtak maguknak összerakni, úgyhogy ezt hagyjuk, hogy addig az agilás fiúk milyen kurva sokat dolgoztak, mivel két faágat nem tudtak egymásra normálisan összerakni. Ennek igen erős bizonyítéka Jérémy totális életképtelensége a Holtak szigetén... Nem látom, hogy ott is halálra "dolgozta" volna magát.

"(épített padot, meg szedett kókuszt, halászhálót csekkolt), ezt nem nevezném kiközösítésnek."

- Nem is ezt nevezzük kiközösítésnek, hanem azt, hogy megteszel dolgokat a csapatért, hogy el/be fogadjanak, de elmarad az elismerés és a befogadás. Ezt nem lehet a végtelenségig csinálni.

"Abban egyetértünk, hogy nem volt könnyű dolga, de nem is hiszem, hogy mindent elkövetett volna, hogy befogadják, mint ahogy pl. te azon a bizonyos munkahelyen."

- Tudod az van, ha egy csoportba bekerül egy domináns személyiség, akkor mindenki elkezdi félteni a saját státuszát, főleg akkor, ha önbizalomhiányos emberekről van szó. Az Agilás fiúk egyenként olyan gyengék, mint a lepkefing...Egyik sem erős személyiség, egyik sem vezéregyéniség... viszont "sok lúd disznót győz"... sajnos.

"én erről lemaradtam, hiszen az első és egyetlen szavazásán Robit rakták ki. Ráadásul 1 db szavazatot kapott Jeremiástól, azért ott a féltékenység volt mérvadó inkább, mint az, hogy ő az új. Ha nem lett volna erős, nem lett volna kb. mindenben jobb a többi fiúnál, nem lett volna célpont Jeremiás szemében, szerintem."

- Én arról beszéltem, hogy végig őt akarták kirakni, és ha Robika nem csinálja azt a kavarást, akkor nyilván őt rakják ki. Eszükbe se jutott végiggondolni, hogy ha gyengítik a lányokat (akár Fannival, akár Nórival) akkor ők jobban járnak. Nekik az volt a fejükben, hogy ő az új csávó és neki mennie kell. Erre mondtam, hogy ez nem taktika, ez csak simán férfikakaskodás volt.

De most már TÉNYLEG befejeztem ezt a témát, mert könnyebb okolni egy embert, hogy "biztos ő volt a fasz", mint az egész csapatot, akik meg tök hülyén álltak hozzá a kezdetektől fogva.

Én így látom, ti meg úgy. Pont.

Kamiko555 2018.10.21. 19:13:48

@karoton: fentebb a válaszom mindenre.

karoton 2018.10.21. 19:23:57

@mindenévfoglalt: Teljesen egyetértek mindkét hozzászólásoddal.
Kemény, de a körülmények ismeretében érthető fogadtatás és arra adott rossz reakció.
Komoly tábori meló, de komoly kommunikációs hiba, mikor a törzs képébe vágta, hogy nélküle eddig semmire sem mentek.
Nem igaz, hogy nem akarták bevonni, Robi azért hívta félre, igaz hogy agyatlanul vázolta a tervet, de Balázs reakciója messze erősebb volt, mint amit az indokolt. Majd ugye ezt felhasználva ásta el Robit Tamásnál szétverve a fiúszövetséget. Most meg itt a kibeszélőben panaszkodik, hogy másnap a fiúk nem akarták elfogadni ua. a tervet, amit Robi vázolni próbált neki.
És így sem ő lett a célpont, a kiszavazás után új lapot indítva mehetett volna tovább, erre még haza sem értek már elkezdett cirkuszolni, hogy Robi helyett ő is mehetett volna - meg sem hallotta Nóri tiltakozását - meg hogy nem fogadták be, és másnaptól mind a munkából, mind a közösségből kivonta magát.
Volt esélye-lehetősége elég, de tartósan képtelen volt olyan viselkedést produkálni, amivel ebbe a közösségbe be tudott volna illeszkedni.

Yolo Marci 2018.10.21. 19:50:51

Balázs béna volt ehhez a játékhoz, kipotyogott volna elég hamar normál menetrend szerint is. Jól úszik, meg magas sármos, ezért nedvesedik tőle a női kommentelők bugyija (nézzétek a sok szívecskés kommentet Facebook-on), de nincs benne több, az arrogáns gyökér viselkedésével hamar kihúzza a gyufát mindenkinél.

Nevem senki. 2018.10.21. 19:56:14

@karoton: Ja ja! Mikor Baungartner Zsoltit hétszer körözte le Csunyaher, de ő akkor sem állt ki. Megvárta hogy mindenki kiessen előle is így szerzett 1 pontot. :)

Yolo Marci 2018.10.21. 19:57:52

@karoton: "Volt esélye-lehetősége elég, de tartósan képtelen volt olyan viselkedést produkálni, amivel ebbe a közösségbe be tudott volna illeszkedni."

Ez a kulcsmondat. Baromi sok pontot kerülhetett volna jobb pozícióba, de helyette mindig arrogáns fellengzős dumákat nyomott, amikkel csak még mélyebbre ásta magát, aztán a végén meg nyafizott, hogy túl mély a gödör.

karoton 2018.10.21. 21:27:54

@Yolo Marci: egyetértek.
Sőt még hozzátenném ezekhez a befogadós-munkahelyi példákhoz, hogy én nem azt, hanem 8 gyakornokot láttam, akik egyetlen álláshelyért voltak kemény versenyben már egy hete, majd miután egy valaki már kiesett közülük és elkönyvelték, hogy ennyivel közelebb kerültek a célhoz, jött egy újabb vetélytárs. Így én meg sem lepődtem, hogy nem jártak örömtáncot, nem a befogadás, nem az öribari kapcsolat kiépítése volt az első reakciójuk.
Mivel a célhoz időlegesen összefogásra volt szükség a kezdeti elutasítást feladva többször próbálkoztak az integrálásával, szerintem elsősorban nem rajtuk múlott ennek kudarca, sőt nem is az egy már működő közösség tagjaitól kell elvárni, hogy egy újonan beesőhöz alkalmazkodjanak...

mindenévfoglalt 2018.10.21. 21:38:21

@Kamiko555: értem, hogy te megérted, hogy miért adta fel, mert egyszer téged sem fogadtak be, pedig te mindent megtettél. A lényeg a vége, hogy megtettél mindent. Balázs viszont nem. Ez viszont tény. Hangsúlyozom újra: a látottak szerint.

Olvasd el, kérlek, még egyszer amit írtam, merthogy sehol nem írtam, hogy rendben lenne, hogy nekiugrottak érkezés után, vagy hogy átkutatták a cuccát. Szerintem ez extra gáz volt a csapat részéről. De azért, mert ők parasztok, neki nem kell annak lenni, de ő ok nélkül is paraszt volt, pl. amikor Nóri normálisan kérdezte, hogy miért adja fel a játékot.

Nem mellesleg Robi volt az egyetlen, aki az arcába tolta ezt a kutakodás sztorit, nem a csapat. Sőt a lányok elismerték, hogy jogos az ezzel kapcsolatos felháborodása. Meg nem történtté nyilván nem tudták tenni.
A gagambások kutakodása semmivel sem jobb, attól függetlenül, hogy az övéké nem derült ki.
Nóri (és a lányok) akkor is Robit szavazta volna ki, ha Robi nem csinálja meg a fesztivált, ezt meg is mondta Nóri.

"Ezt nem lehet a végtelenségig csinálni." - ne túlozz már, ne csinálj már úgy, mintha az életét kellett volna ott leélnie ezekkel az emberekkel. Összesen 10 napot volt a játékban, még max. 30 maradt volna neki hátra...

"úgyhogy ezt hagyjuk, hogy addig az agilás fiúk milyen kurva sokat dolgoztak" - hagyjuk is, mert egy szóval sem mondtam ilyet, sem nem céloztam, sőt, konkrétan azt írtam, hogy mindenben jobb volt náluk, és az agilás fiúk életképtelenségével maximálisan egyet értek.

@karoton: "Az igazi lelepleződés meg az volt, amikor bejelentette, hogy ez a normális vieslkedés a részéről egy tovább nem tartható szerep volt, ez azért elég jól mutatja, melyik félen voltak az igazi problémák." - minden más is EKG, de ez különösen.

Kíváncsi lennék egy interjúra, amiben Nóri és Balázs is részt vesz, mindkét oldalt egyszerre meghallgatnám szívesen.

2018.10.22. 11:56:26

Méghogy Gáborka azért viselkedik így, mert nem érdekli a nézők véleménye. Látszik, hogy eszébe sem jut, hogy őt valaki ne nagyszerűnek lássa. Eddig is gyanús volt az indokolatlan magabiztossága, de most, a kockásinges hapsi védőbeszéde után, pláne. Csak nem protekciós?

2018.10.22. 12:03:43

@sixx: Megkérdeznéd, hogy az első adásban miért pont Gáborkát rakták át a nyertes csapatba? (Valakinek a valakije, vagy van valami fejlődési rendellenessége, ami miatt megsajnálták?) És hogy egyáltalán minek kellett az a húzás?

Meg jó lenne tisztázni a feliratokat is. Most akkor rendezvényszervező, értékesítési vezető vagy vezető edző? Mert engem tényleg érdekelne, hogy csak az anyukája rendezvényszervező vállalkozásában "vezeti" az értékesítést, vagy tényleg vannak olyan szerencsétlenek, akiknek ő dirigál.

Zoltán Király1133 2018.10.23. 10:37:13

Sok dologban egyetértek Kamikoval...

Nekem amúgy szimpatikus volt a Balázs. Az Agila töketlen fiai egy normális lakot sem tudtak összehozni és Balázs pörgette fel a dolgokat. Na meg kaját szerzett a törzsnek, de főleg a fickóknak semmi sem volt jó. Bár eddig én is azt mondtam, hogy milyen hülye volt a Balázs, amikor sziesztázott a többiek meg dolgoztak, ezzel úgy éreztem adja kicsit alájuk a lovat.
Ez egy példa ez a manipulatív szerkesztésre. Úgy vágták meg a műsort, hogy Balázs a rossz fiú legyen.

Agilás fiúk szerencsétlenkedése..... hát azért a Jérémy sem az életrevalóságát mutatta be, amikor a Holtak szigetére került.

Más téma..... Tetszett a hétfő esti rész és egy játékos nagyszerű húzása, amely miatt valaki egy nagyot koppant. De ez majd abban a Hogyvolt bejegyzésben fejtem ki.

mufuvecske 2018.10.23. 14:52:36

@Kamiko555: én is így gondolom...azért az a jelenet sokat elárult a törzsről, ahogyan az első napon viselkedtek vele a fiúk...és hiába bizonyított utána, akkor sem változott semmi, arról nem is beszélve, hogy amíg ő meg nem érkezett nem voltak képesek egy nyomorult menedéket sem felállítani maguknak...sajnálom, hogy nem várt még egy napot...

bElannaTorres 2018.10.23. 21:03:41

Balázs az összes lila fiú között a legokosabb és legügyesebb volt ezért csalódás hogy így alakult.
süti beállítások módosítása