Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Hogy volt?

Survivor 4x16 - Minek szegeznéd magad a keresztre?

2018. október 16. 10:07 - sixx

 13_8.jpg

A Neócsórók ébredésével nyitunk, a szem sarkából kivájt csipa ropogásának hangja keveredik két hetes hónaljszaggal, életemben ilyen szarul még nem aludtam, mondja pályaelhagyó Emese, aki előtt műkörömépítés közben nyílt meg a világ, mert a deszka nyomja a műtött vállát. Ez így lebegtetve van, a műtét, meg a váll, de nem kérdez rá senki, vagy nem volt olyan érdekes, hogy bekerüljön, de Emese így is főszereplő lesz, mer' félkómásan az iszákból előkaparja a plüsspandát, amit meglátva Vera úgy hullik atomjaira, mint annak idején én a történem érettségin az olasz egység menüpontnál. Mer' Verának gyereke van, aki feltételezhetően nem egy panda, VISZONT a pandáról ő ugrik be, mert plüss. A bőgés a parton folytatódik Dáviddal kiegészítve, akihez minden nő odamehet sírva, egy váll és egy bölcsesség az alapcsomagban jár, orál csak kérésre. Dávid, aki egyfajta puppet masternek képzeli itten magát, vagy Mózesnek, ahogy Rubin Kristóf fogalmazott, a kamerába belefordulva aszongya, ő számol Verával, de itt a gyengeségnek nincs helye, mert kíméletlen lecsapás jön.

Ugrunk Újgazdagékra, akik valami játékra mentek a partra, és Balázs-show-ba érkeztek. Bencus faggatózik, te, mi van ezzel a "feladom"-projekttel, he? Hogy állunk a minek jöttél idével? Én, mondja Aputest, akire most éppen pont annyira haragszom, mint az alsó szomszédra, aki este 11-kor kezdett el főzni a kutyának (Csirkefejet. Nyitott ablaknál. Faszombazdmeg.), aszongya, ő a szociális aspektust nem igazán mérte fel rendesen, és kimeríti, meg eleve ez a kiszáradás, ez nem akkora buli, mint amilyennek kívülről látszik. Bencus méla undorral nézi, a többiek láthatóan leszarják, menjen, ha menni akar, kit érdekel. Jogos, ide rengetegen tepernek, hogy bekerüljenek, ez meg erre feladja, és még csak a lába sem bibis, szóval húzzon a faszba. Bencus eufemizál, én meglepődtem, mondja, pedig azt is mondhatná, hogy kurvára felbasztam magam, de úriember.

15_6.jpg

Ma este a másikok kiszavaznak valakit és hat főre apadnak, ti viszont csak öten vagytok, így híznotok kell, mondja Bencus, én meg apu ökölbe szorított keze vagyok, EZÉRT nem csinálsz napi Survivort, bazdmeg, mert ha valamelyik gyökér feladja, meg vagy lőve a napok számát illetően, ráadásul a merge környékén ez pláne necces, úgy, hogy Holtak Szigete csavarod is van. Szóval értem az okát a felduzzasztásnak, csak nem szeretem, de ez senkit nem érdekel, mert enter Bártendör Robi oldalról, aki ez elmúlt öt napot folyamatos zabálással tölthette, és Fitnesszanyuban zsigeri gyűlöletet kelt a vigyorgása. Mert őt ugye kiszavazták akkor, amikor elkezdett hülyeséget beszélni, hiszen a

kattant ember = veszélyes ember = le köll lőni

-egyenlet rendkívül primitívnek tűnik, de hasznos. A többiek röhögnek, kínjukban leginkább.

Látszik a szenvedés az arcukon, tetszik. (Bártendör)

Fitnesszmama ki is jelenti Bencusnak, hogy faszom, eddig ezen dolgoztam, hogy húzzon már innen a vérbe, erre ti visszahozzátok, eszem megáll, de nem baj, mostantól azon leszek, hogy megint kitegyük. Bencus röhög, na, akkor merge. Tamás erre úgy engedi el a törzsi zászlót, mint egyszeri kommunista diktatúra a lakáskassza állami támogatását. A merge ugye azt jelenti, hogy két törzsből lesz egy, amiben viszont tíz ember lehet. Itten most hat van, egy hullik, ehhez lesz egy játék, aminek az első öt helyezettje megy a Bajani, azaz Hősök törzsbe.

A játék: mindenkinek van egy fából faragott, 45 fokban megdöntött pacsinkótáblája, amin egy golyó jön lefelé. Amíg a golyó leér, a delikvens egy puzzle kirakásával szórakoztathatja magát és a közönséget. Ha a golyó az asztal aljára érve nem a kezedben landol, hanem beesik egy lyukba, akkor ki köll várni, hogy leessen, mielőtt ismét elindulna lefelé. Ennyi. A puzzle egy hal, rakják lelkesen, Jeremi olyan halat rak ki, amilyen Clive Barker legvadabb rémálmában sincs, és mondja is, hogy ő ezt nem érti. Fodballista, ugye. Ő franciául káromkodik, Robi, aki dettó nem látja át a cuccot, magyarul, Fitnesszanyu meg olyan ideges Robi visszatérése miatt, hogy eleinte lábatlan zsiráfot rak ki a rendelkezésére álló kockákból. Fanni, Eszti, Tamás simán továbbmegy, Fitnesszmami is megembereli magát, majd Bártendör is, Jeremiás meg szív. A többiek búcsúznak tőle, és elhúznak, Dzseremíííííí meg ideges.

Hol a faszba van az igazság ebben a játékban?

Bencus persze felvidítja: van még egy kör. A másikok is megcsinálják ezt a mai játékot, ott is lesz kieső, azzal te majd megküzdesz, és aki nyer, az marad a Hírózban, aki nem, az meg megy a Holtak Szigetére, mert ez a Survivor, ahonnan csak úgy lehet kiesni, ha feladod, vagy megvered Bencust.

Neocsóróéknál Gábor, a taktikai géniusz a homokban heverve kavar egyet a szálakon, mi lesz este? Bármi, mondja Emese, aki szerint itten átbaszások vannak meg félrebeszélések. Rémes ez a játék, de tényleg. És akkor AlexaSándor Emesére mutogatva, a bambuszágyon fekve, gumicsöcsöt rácsos fürdőruhában égnek meresztve aszongya, hogy ő Kittyt most azonnal vízbe fojtaná, de a székelyterminátrix is igazán mehetne már haza. Gábor hümmög, Beni és Dávid kussol, Emese meg kicsit visszavesz, én csak mondom, vagyis kérdezem, azaz gondoljátok át, de ááááá, vegyük úgy, hogy nem szóltam, bocs, jajistenem. Pedig nem kellene félnie, mert Gábor Dávidot kiviszi az erdőbe, és aszongya, hogy na akkor mostan az van, hogy szívből Kitty, észből Vera kell hogy menjen, mert hát. Dávid csak áll és nem mond semmit. Emese közben AlexaSándort masszírozza (nem úgy, perverz disznók) Vera kibaszarintásának irányába, de AlexaSándor erre nem vevő, illetve úgy tesz és viselkedik, mint aki hezitál. Közben Vera és Kitty egy szál picsában fekszenek a parton és napoznak. VIKINEK MEG EZ FEL LETT RÓVA NEGATÍVUMKÉNT, KETTŐS MÉRCE MUCH?

A Híróz0,5 megérkezik az új partra, ami fehér homokos és szép, de kaja első blikkre nem nagyon van rajta, banán még talán, de kókusz nem nagyon. Eszter aszongya a kamerába azon a jellegzetesen félig rekedtes, elhalóan karcos, de mégis csipogásba hajló orgánumán, amivel a sírba lehet tenni, és ami pontosan olyan, mint a Luke Skywalkert a Tatoonie hegyei között agyonverni igyekvő URoRRuR'R'R nevű Tusken rablógyilkos jóreggeltgyíkok köszöntése felgyorsítva, hogy ez a sziget fasza, mert a másik

ronda, voulkanikous volt.

Berendezkedés indul, van két menedék, az egyikben van matrac. Az lesz az övék, aztán mennek az erdőbe kajáért, és amikor lelnek egy nagy ananászt, úgy üvöltenek, mint amikor Mandingo megpocsékolta a 145 centi magas szőkenőt a Blacks On Blondes #45-ben (véletlenül pont tudom, hogy 23:33-nál köll keresni). Fanni, a rafkó két, közepesen sem kidolgozott izomzatú lábán járó élő szobra azt javasolja, hogy el kellene rejteni pár ananászt a törzs holnap érkező másik fele elől, de süket fülekre talál, hiszen itten

EGYENES JÁTÉK

folyik, vagy mivel áltatják magukat a szerencsétlen bolondok. Tomi beviszi az erdőbe Bártendört, és beszélgetnek, Tomi fejét illusztrációnak be lehetne tolni a közhely szócikk mellé a szótárba, az van ami van, tolni kell, látom a fényt az alagút végén, én megteszek mindent. Tomikám, hat napod van itt kábé, utána mehetsz a Holtak szigetére.

A MégNemHíróz a szavazáson kattog, AlexaSándor és Gábor a parton egyeztet, az ijesztően fekete gombszemű lyány úgy tűnik, valamiféle mérleg nyelve lesz Kitty és Vera(?) között. Kitty magabiztos, én nem megyek haza, az tuti. Vera a saját maga érzéseire hagyatkozik azokkal az alkalmakkal szemben, amikor a hagyatkozást rábízza mások érzéseire. Na, cetlizzünk, emberek. Bencus elmondja a mantrát, zsinórban másodjára itt, miafasz, gyerekek? Vera húz egy melgibsont, és mártíromságot tesz, MIATTAM VAN AZ EGÍSZ, MER' HAGYTAM KYTTYNEK, HOGY PRÓBÁLJON ÚSZNI, Emese meg erre odaszól, hogy ne már, nem te voltál a gyökér, hanem az a másik szerencsétlen, ha nem tud úszni, minek megy oda? Kitty, a survivorfeladatok Klein Dávidja csak bólogat abban az iszonyatos katonai mellényében, amit vélhetően ugyanonnan hoztak neki, mint Verának az őrvezetői pólót. Barátságról van szó meg hasonló irreleváns dolgokról, Dávid nagyokat hallgat és figyel, de egy ponton elmagyarázza az éppen monológban levő Verának, hogy mit érez, mármint ő, mármint Vera, mert hát ki ne tudná, ha nem Dávid, hogy Verának mi a véleménye egy adott szituációról.

Cetlizés gyön, a végén Kittyi meg a vérbe, mert jellegtelen és haszontalan játékos volt, pedig az ilyet be kell vinni a döntőbe, mert úgysem szavaznak rá, de hát itt van még ilyen arc bőven. Bencus a végén közli, hogy merge van, holnap meg egy játék, amiből öten bejutnak stb, stb.

Címkék: rtl survivor
komment

Facebook kommentek

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sanda.Ipse 2018.10.16. 12:11:52

@mentolos lecsó:
Eddig sokat nem lehetett hallani otthon hagyott kisfiáról. Röviden: semmit.

rathia 2018.10.16. 12:14:11

Jaj Sixx, munka közben ezt olvasni igazán gyilkos. :D :D :D
Egyszerüen nem tudom megkedvelni a karaktereket, nem látom hogy éhesek lennének, hogy megérné nekik küzdeni, remélem most hogy egyesülnek azért kicsit feléled az egész müsor, játékok szempontjából is.
Szerintem Jeremy megy a hotlak szigetére és akivel párbajozik vissza, de én nem láttam ki megy vele párbajra, csak hogy Gábor és Alexa tovább mennek. Remélem érdekesen szövetkeznek majd a két csapatból az emberek, mert most kicsit ül az egész, de lehet tényleg ennyire nem lett jó a válogató.
Kíváncsi vagyok Vera meddig viszi egyéniben...

rathia 2018.10.16. 12:15:18

@mentolos lecsó: Mire gondolsz? Engem érdekelne. Engem tök meglepett, hogy van egy kisfia, én ezt eddig seholsem hallottam.

Hogy kerültem én ide? 2018.10.16. 12:15:39

@Sanda.Ipse: Verát látva - gondolom - távollétében Balu és Bagira nevelgeti a gyereket.

2018.10.16. 12:17:01

@Sanda.Ipse: Biztos vagyok benne, hogy minden szereplőről vannak ilyen "lelkileg megzuhanós" felvételek. De érdekes módon csak akkor vágják be ezeket, amikor vmilyen nagy jelentőséggel bíró esemény fog bekövetkezni...

2018.10.16. 12:17:33

@Hogy kerültem én ide?: hihihííííí ! :D :D :D de hülye vagy ! :D

BBrigusz 2018.10.16. 12:21:36

Azt csak haluztam, hogy a tegnapi rész végén a mai előzetesébe bevágták, hogy Zséremi sétál be a fehér homokon? Ennyire elspoilerezték volna, vagy lesz vmi orbitális csavar?

bElannaTorres 2018.10.16. 12:23:14

@BBrigusz: lila kendő volt még rajta, csak a párbajra indult szerintem

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.10.16. 12:24:07

@Sanda.Ipse:

Szerintem a szerkik súgnak hogy jobb lenne ha nem Vera menne még, nézhetőbb karakter mint Kitty.
Ők meg, jó nem rá szavazunk :)

@mentolos lecsó:
Legközelebb meg se nézem az előzetest, télleg lelőnek minden poént.

@rathia:

Azért Alexandra elég éhesnek néz ki, 32 kiló kb. :)

Timi1983 2018.10.16. 12:24:24

@Nem Penny hajója: Ez fura, Alexandra oldalán én csak azt látom, hogy RSG-zett és nagyon vékony

bElannaTorres 2018.10.16. 12:24:48

@Sanda.Ipse: én csak azt sajnálom, hogy a holtak szigete miatt válogatnak ennyi észlényt. Ahol nincs verseny, normálisabb emberek még a végén teljesen jól kijönnének egymással

2018.10.16. 12:27:24

@rathia: @Sanda.Ipse: Minden lélektelenség nélkül kérdezem tőletek (jómagam is édesapa vagyok): A műsor szempontjából releváns hogy van-e gyereke ?
Persze, a szerkesztők így jobban tudnak játszani a NÉZŐK érzelmi húrjain...

Nekem elsősorban az előzetesek tartalmával van gondom. Ma estére mindent lelőttek!
És majd a holnapi (mai epizódról készült) poszt alatt kifejtem, hogy mire is gondoltam pontosan. És szívből remélem, hogy NEM lesz igazam !

Sanda.Ipse 2018.10.16. 12:31:20

@BBrigusz:
Lehet, hogy a Hóttak szigetén kóborol

Sanda.Ipse 2018.10.16. 12:33:54

@szociál:
Ha a műsor készítői is úgy szenvedtek Kitty vihogásától, mint mi nézők akkor logikus:)

Timi1983 2018.10.16. 12:35:08

@Sanda.Ipse: szerintem is! Direkt úgy mutatják, mintha ő menne vissza, de pont hogy nem

2018.10.16. 12:41:54

@Sanda.Ipse: @Timi1983: szívből remélem, hogy igazatok lesz !

2018.10.16. 12:57:07

@bElannaTorres: ez az egy dolog elkerülte a figyelmem ! Meg is dőlt az ördögien felvázolt forgatókönyvem...
Nem hiába, TE vagy a kedvenc klingonom ! :D

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.10.16. 13:11:04

@Timi1983:

Tavaly is erős karakterek kerültek a holtak szigetére, alap hogy Zseremi megy, sztem direkt cseszte el a halkirakós feladatot, mert mondták neki.

2018.10.16. 13:18:50

@szociál: "mert mondták neki"

alapból kinézem belőle, hogy logikai feladatokban nem túl erős...

2018.10.16. 13:22:07

@szociál: ne feledd, ma este Jeremiás még párbajozni fog egy LaBambás kiesővel...
Nem biztos, hogy a párbaj feladat is logikai lesz !

hereverő heverő 2018.10.16. 13:27:08

@mentolos lecsó: De, igazad lesz sajnos. Nekem is feltűnt.

Berborosz 2018.10.16. 13:31:38

@Sanda.Ipse: Ennyi hülye lányt, hogy nem volt annyi eszük, hogy a legfőbb riválist, Dávidot kirakják?!

2018.10.16. 13:41:45

@hereverő heverő: egy bizonytalansági faktor maradt csupán, amit @bElannaTorres: írt. Erre nem figyeltem fel, amikor elmélkedni kezdtem...

OFF
A Pioneer CT-506 lendkerék szíj gondjaimat megoldotta egy robogó gumibelsőből, lézerrel vágott szíj. Hatalmas köszönet érte egy Logout-os olvtársnak ! Kaptam vagy 10 darabot :))))
A fej és a mechanika előbb fog tönkremenni, minthogy előbb kifogynék a szíjakból ! :D
ON

2018.10.16. 13:51:46

@Berborosz: nem hiszem, hogy tudták előre, hogy a törzsi tanácson Bencus bejelenti a "nagy egyesülést"... Ezért is nyúlt meg mindenki arca, amikor elmondta. :))))

hereverő heverő 2018.10.16. 13:53:51

@mentolos lecsó: OFF: na, ez jó hír :) Nekem meg van most egy ezer éves 4 fejes Panasonic videóm, még öntvény mechanikás, és tökéletesen felesleges (bárkinek elajándékozom). Abban kell majd szíjat cserélni, mert hátrafele csak lassan teker. ON.

Vagy amit @Sanda.Ipse: írt, lehet hogy a holtak szigetén mászkált. De szerintem a csórószigeten nem volt ilyen fehér homok (hacsak a Balázs nem).

rathia 2018.10.16. 13:58:39

@mentolos lecsó: Nem releváns, söt nekem szimpatikus is volt, hogy nem volt téma a dolog. Nórinál egyböl ki volt kiálltva szuperanyunak, és hogy a gyerekedért nyerd meg (talán az elsö adásban volt - gondolj a kisfiadra - meg a kajára elszólás) ... holnap figyelek, kíváncsi vagyok! :)

2018.10.16. 14:16:01

@rathia: Ezeket az adu kártyákat egyik műsorban sem szeretem:
- Édesanya vagyok...
- Édesapa vagyok..
- Leszbi vagyok...
- Meleg vagyok...
- Transzszex vagyok..
- Politikus vagyok... :)
- Beteg/rákos vagyok...

Jópofa, mókás de ugyanakkor dermesztő, ijesztő dolog is lehet az élet, de könyörgöm ne a nagy nyilvánosság előtt történjen. És főleg ne a gyerekek rovására !

Nem tudom, hogy Vera gyermeke mennyi idős, valszeg még kicsi, mintha utalt is volna rá...
De ma/holnap az oviban/suliban beindul a "gyermeki őszinteség". Gondold tovább !

bElannaTorres 2018.10.16. 14:46:51

@mentolos lecsó: XD köszi

Gyerek téma, ez nehéz, nagyon tud hiányozni ha nem tud róluk semmit, aggódik is, ilyen műsorban téma minden amit írtál, család gyerekek hiánya rendszeresen előjön. Most azon nem változtat hogy beszél-e a gyerekről, ott a Facebook, insta bármikor rákeresnek, gonoszabbak meg írnak is mindenfélét a gyerekeknek

2018.10.16. 15:03:46

@bElannaTorres: Én köszönöm Neked a hozzászólást ! A mi, kicsi kacsaládunkban senkinek nincsen közösségi oldala. Se a gyerekeknek, se nekünk (szülők). A gyerekeket mégsem bántják, hogy nincs ArcKönyv és egyéb oldaluk a Nagy Interneten. Mondom ezt úgy, hogy jómagam is kocka vagyok és a páromat sem kell ilyen témában félteni :)))
A 14 éves fiam mégis csajozik, annak ellenére, hogy nincs Arckönyve...
A 12 éves fiam meg nem érti, hogy miért csajozik a testvére... :))))))))))))))))))))

2018.10.16. 15:10:07

@hereverő heverő:
OFF
én csak kibelezném azt a videjót ! :))))))))
milyen típus ?, milyen az ábrázata ?
mostanság készülök építeni egy Banana Pi alapú média kiszolgáló NAS-t, és kellene egy kellemes készülékház... amit rá tudok pakolni a "torony"-ra... :P :)))
ON

mézescsók 2018.10.16. 15:18:17

@rathia: Mintha Kittynek lett volna egy félmondata Verához, hogy gondoljon a kisfiára, de nem az első adásban, hanem talán a múlt héten...Lehet, rosszul emlékszem, de nagyon bennem van a kép.
Dávid meg egy idióta. A megroggyant ellenfelet nem vígasztalgatom és erősítgetem. Nem rúgok bele, de ecsetelgettem volna, hogy mennyire várja őt a gyermeke, milyen boldog lesz, ha megint látja, nincs is annál jobb, ha magához ölelgetheti, meg kérdezgettem volna a kicsi felől, hadd akarjon jobban hazamenni. Mindezt roppant empatikusan természetesen.

2018.10.16. 15:39:28

@bElannaTorres: Őszintén bocsánatot kérek ! Csak most vettem észre, hogy nagyot hibáztam !
Megsértettelek... Mea culpa, mea maxima culpa...
Klingon és emberi mivoltodban is egyszerre sértettelek meg, amikor klingonnak neveztelek !
Remélem, hogy a bat'leth-eddel nem aprítod fel az egész családom...
Lécci-lécci... :D :)))) :D

Sir Gombóc 2018.10.16. 16:28:18

@Hogy kerültem én ide?: nézd úgy, mint egy amerikai akció/kalandfilmet. Ott is mindig visszatér a gonosz, mikor már mindenki azt hitte, legyőzték. :))

Sir Gombóc 2018.10.16. 16:31:04

@mentolos lecsó: kettőt láttunk közülük, nem az összeset. De igaz, felesleges spoiler volt.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.10.16. 16:36:53

@mézescsók:
Add fel a játékot Vera, szegény kisded otthon vár, már lehet h el is felejtett.
Hát megeri itt szenvedni?
Ölelő karodban erezhetet a kicsit akinek biztos nagyon hiányzol... Stb stb :)
Én ezt toltam volna :)

Sir Gombóc 2018.10.16. 16:42:07

sixx azt írod, hogy tízen lesznek az egyesült törzsben. De nem jön ki a matek, mert öten innen, öten onnan, plusz a két kieső párbajából az egyik a törzsbe, a másik a holtak szigetére. Az 11, akárhonnan nézem..

2018.10.16. 17:09:19

@Sir Gombóc: sokkal (!) többet láthattunk, mint kellett volna !
AlexaSándort és KombinálóGábort egyértelműen ellőtték az előzetesben...

maradt még 3 ember...

a közeledő csónakon látszott Beni inge és feje..

maradt még 2 ember...

Soroljam tovább ?!

A legszomorúbb az, hogy a NÉZŐT veszik teljesen hülyére, mert az RTL szerkesztők szerint a NÉZŐ nem tud a sorok között olvasni... De kell a népeknek a cirkusz !

Sanda.Ipse 2018.10.16. 17:37:51

sixx@
" Tamás erre úgy engedi el a törzsi zászlót, mint egyszeri kommunista diktatúra a lakáskassza állami támogatását. "
A hasonlat bravúros:))) Gratula!

Sanda.Ipse 2018.10.16. 17:40:17

sixx!
..."Tamás erre úgy engedi el a törzsi zászlót, mint egyszeri kommunista diktatúra a lakáskassza állami támogatását."
Szuper hasonlat:))) Gratula!

Sanda.Ipse 2018.10.16. 17:41:17

@Sanda.Ipse: először egyszer sem, majd kétszer jelent meg. Az egyik törlendő:)

enzo23 2018.10.16. 18:00:10

"Tamás erre úgy engedi el a törzsi zászlót, mint egyszeri kommunista diktatúra a lakáskassza állami támogatását."
felvonyítottam, szép aktualizálás :DDD

"Fitnesszanyu meg olyan ideges Robi visszatérése miatt, hogy eleinte lábatlan zsiráfot rak ki a rendelkezésére álló kockákból" :DD ezt meg elképzeltem :D

"ez a Survivor, ahonnan csak úgy lehet kiesni, ha feladod, vagy megvered Bencust." :D (too true)

"Eszter aszongya a kamerába azon a jellegzetesen félig rekedtes, elhalóan karcos, de mégis csipogásba hajló orgánumán, amivel a sírba lehet tenni, és ami pontosan olyan, mint a Luke Skywalkert a Tatoonie hegyei között agyonverni igyekvő URoRRuR'R'R nevű Tusken rablógyilkos jóreggeltgyíkok köszöntése felgyorsítva, hogy ez a sziget fasza, mert a másik ronda, voulkanikous volt." :DDD (készvégem)

"úgy üvöltenek, mint amikor Mandingo megpocsékolta a 145 centi magas szőkenőt a Blacks On Blondes #45-ben" :DD (készvégem2)

Na majd elolvasom mégegyszer értően, mert elsőre nem jött át, hogy melyik törzs miért játszik és hogy van a merge. De örülök, hogy Vera bennmaradt.

Sir Gombóc 2018.10.16. 19:22:50

@mentolos lecsó: jogos, a csónakot nem néztem, annyira rövid ideig mutatták..

doktor faktor 2018.10.16. 19:42:18

Ebben a feladatban nem is a kotelen maradas a nehez, az , hanem, hogy pihenes cimen fel-le maszatjak kozben oket.

Sir Gombóc 2018.10.16. 20:06:19

@doktor faktor: ez a Jeremy nem a legélesebb kés a fiókban...

Chuck Νorris 2018.10.16. 20:06:35

nevetséges ez a müsor mindegyik "tulélö" olyan mint egy jollakott napközis és még zabáltatják öket. ez tényleg egy Sziget ÉNB vagy Sziget VV

Chuck Νorris 2018.10.16. 20:11:06

Jeremy Crusoe nem elveszett gyerek, pár nap alatt, megold mindnet, buzát vet, papagájt és kecskét szelidit, és megment egy helyi vadember statisztát is

Chuck Νorris 2018.10.16. 20:19:26

A közös törzs elnevezés lehetett volna Bajani helyett Kiajani, azt hiszik ha ilyen arawak nyelvü bizbaszt használnak attol egzotikus lesz vmi?

mindenévfoglalt 2018.10.16. 20:25:53

Franciaországban biztosan nem szoktak bunkit építeni a gyerekek, mert Jereminek nem igazán ment ez a dolog. De kerítést épített mindenesetre. :D :D

bElannaTorres 2018.10.16. 21:35:26

@mentolos lecsó: csak félig klingon :)))

@mindenévfoglalt: pont ez jutott eszembe :D szegény jeremy ez így nagyon durva :D

Nevem senki. 2018.10.16. 23:12:59

Ez a Robi korábban hányszor elmondta, hogy ő nagyon jó a logikai játékokban. Most be is bizonyította! Ha nincs a Zsérémy akkor ő az utolsó. :))

Lynette21 2018.10.16. 23:40:09

Beni kezd feleledni! Remelem nem Vera nyeri a vedettseget es a kovetkezo torzsi tanacson kiteszik. Jeremyt sajnalom. Nem eleg, hogy tok egyedul van, de lemaradt a nagy zabalasrol es ehezik szegenyem! Amugy az nekem nagyon fura, hogy amikor jatek van, es Bence koszon, hogy: Szaisztok Szigetlakok! Ok meg ugy koszonnek vissza hogy: Szia! Ez tavaly is igy volt, vagy letiltottak oket, hogy Szia Bencet mondjanak?!

Lynette21 2018.10.16. 23:41:18

@Chuck Νorris: :D :D :D Koszi ezen jot rohogtem!

mézescsók 2018.10.17. 00:02:46

@szociál: Hát, én is! Mélységes együttérzéssel persze..

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.10.17. 06:39:18

@Slépörskyvischoowskischowaciszkisöinsklein Slepy:

:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

@Lynette21:

Én szurkolok Verának , szívvel játszik és megy a nyereményért, korrekt játékosnak tartom, tüzeli a csapatot ahogy Feri csinálta, igaz kemény ellenfél, hátbaszúrásokkal nem lehet megnyerni a survit, mert a végén nem rá szavaznak aki túltaktikázza.
Hajrá Vera Konor, fussál, másszál szila testeddel !
Fannika te pedig inkább napozz monokiniben ;)

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.10.17. 06:40:25

egy K kimaradt a szila-ból, úgy inkább van értelme :)

MolnarErik · http://heraldika.blog.hu/ 2018.10.17. 08:37:14

@szociál: "hátbaszúrásokkal nem lehet megnyerni a survit,"
Akkor mindenképp ajánlom, h nézd meg az amcsik első all starját (8. évad), mert ott egy zseniális és nagyvonalú taktikával mégiscsak sikerült.
SPOILER
(ha mégse akarnád megnézni az évadot)
Én szóltam:
A srác mindenkit hátbaszúrt, h megakadályozza a csaj kiesését. Ők ketten jutottak a döntőbe, a csajé lett az egy milla, a srácé pedig a csaj az egy millával :)
Azóta (2005) is együtt vannak négy gyerekkel.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.10.17. 08:41:56

@MolnarErik:

Jó de ez magyar, eleve nő nem nyerhet, és csakazért kicseszünk azzal aki velünk kicseszett :)
Egy Vera Dávid döntőn talán nyerhetne Vera, viszont Dávid nem szeret konfrontálódni, Verának meg sikerült a kis kavarásával.
De aki megérdemelné az Vera lenne, egyszerű lány aki vinné haza a dellát a kölöknek, és tett is valamit a főnyereményért, csajok közül egyik se érdemelné meg, esetleg Fannika mert cukker ;)

Berborosz 2018.10.17. 10:24:48

Nagyon csalódott lennék, ha nem Dávid nyerne. Mert RTL.
Nagyon csalódott lennék, ha Dávid nyerne. Mert nem érdemli.

bElannaTorres 2018.10.17. 10:41:27

@szociál: Alexandra meg nagyon jó szociális játékot játszik, nagyobb kiközösítésből hozta vissza magát mint Balázs, Fanni eddig esélyes szerintem, rezgett a léc náluk is többször, azátn mégis elérték hogy ne ők menjenek, de már a fiúk is úgy néznek rá, hogy ő veszélyes, szóval valószínűleg kiejtik majd
Kár lenne :)

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.10.17. 11:01:37

@bElannaTorres:

Túl sokat mosolyog Szandra, ő a legvékonyabb de mindig vigyorog :))
Fene se érti.
Mivel ütik fel a vizét ? :P

bElannaTorres 2018.10.17. 11:26:33

@szociál: ez igaz :D
Veránál meg az a helyzet, hogy Viki is azt hitte mellé áll, alexandra is, emese is, dávid is, szóval már elég sok embert átvert, nem nagyon kedvelik most

Hogy kerültem én ide? 2018.10.17. 11:34:46

@szociál: Szerintem csak szimplán debil. Sokszor olyan a feje, mintha egy szót nem értene abból, ami körülötte történik, de legalább próbál úgy tenni, mintha.

Sanda.Ipse 2018.10.17. 11:37:53

Nekem úgy tűnt, hogy Jeremy nem is akart a bandába kerülni. Túl alacsonyra mászott mindig, várható volt, hogy előbb-utóbb lecsúszik onnan. A logikája (ha van neki egyáltalán) az lehetett, hogy így nem kell konspirálnia a kiszavazásról, nem szerez ellenséget akire jelet rakna, ellenben a hóttaktól akár visszakerülhet a döntőbe, ha ügyes az ottani feladatokban.
Adhattak volna neki néhány puzzlet gyakorolni a magányában.

Sanda.Ipse 2018.10.17. 11:39:34

@bElannaTorres:
Vera az a típus, aki bárkit eltapos a győzelemért.
Mondjuk nagyjából erről szól a surviver, de én nem kedvelem őt. Őszintén szólva még mindig nincs kedvenc.

bElannaTorres 2018.10.17. 11:59:37

@Hogy kerültem én ide?: szerintem csak zavarban van
@Sanda.Ipse: igen, és most már talán oda is figyelnek rá, eddig csak azért mert jó a kihívásokban
innentől lesz izgalmas -remélem - aztán ha valaki jól játszik plusz kicsit szimpatikus is annak fogok drukkolni , addig Fanninak és Eszternek :)

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.10.17. 12:01:48

@Sanda.Ipse:

De a holtak szigetén kb annyira survivor mint Bártender, ha esni fog mit csinál, magára teríti a vízhatlan izét?
Az tetőnek való, nem takarónak :)
Biztos párás a levegő de csak meglehet gyújtani azt a xar fát a gyújtóssal, nem valami türelmes ez a Zseremi, biztos jobb lett volna a többiekkel mint sz*pni a holtak szigetén, ahonnan csak az jut tovább aki megnyeri az összes párbajt.

Nevem senki. 2018.10.17. 12:03:12

@Sanda.Ipse: Adtak neki. Gyakorolhatná a vityilló összerakását. :)

Sanda.Ipse 2018.10.17. 12:38:57

@szociál:
Ennyire béna faszit még nem láttam. Ez otthon valószínű, hogy egy szöget sem ver be.
Kérdés, hogy ki és mikor fog csatlakozni hozzá. Egy kis maradékot hozzá vághatnak a tegnapi lakomából.

bElannaTorres 2018.10.17. 12:58:17

Feri mit gondolhat Jeremyről? :D :D

2018.10.17. 13:11:09

@Berborosz: nem akartam itt az egészet elszpjojlerezni... az RTL már megtette helyettem

Vera szőke feje (egyedüli világos hajúként) sem látszott a csónakban => Gábor, Szandra, Beni, Emese, Dávid kerül a szigetre.
Erre írtam, hogy már a tegnapi (most már tegnap előtti) epizódban felvezették hogy Verával VALAMI történni fog. Sablonos volt. A Vera - Jeremiás párbaj kimenetéleben nem voltam biztos, a többi bejött.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.10.17. 13:15:01

@Sanda.Ipse: @bElannaTorres:
Feri a tv előtt agyvérzést kap, ennyi alapanyagból 3 emeletes ágyat összeüt.
Plusz fedett terasz :)

2018.10.17. 13:19:39

Jeremiás úgy nézett az építő anyagokra, mintha egy fúziós reaktort kellett volna belőle építenie. És ennek az apja katona ? Képzelem.. Biztos az ellátó századnál bontogatja a konzerv ratatouille-t

mondjuk, maradjunk annyiban, hogy a többi díszpéldány sem egy kimondott ácsmester

2018.10.17. 13:21:32

@szociál: + a maradékból összedob egy mobil SpaceX kilövő platformot is ! :)

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.10.17. 13:32:34

@mentolos lecsó:
Szerintem meg van lőve az ehezessel, nem jut annyi táp az agyaba, és azért néz olyan bambán.
Ő nehezebben tűri.
Nézd meg bartendert, teli bendovel poenkodik.
Lesz ő még depis :)

2018.10.17. 13:39:21

@szociál: +1 :))

akkor kezdtem el visítani, amikor egy pálmalevél szárával(!) akart leütni egy egész fürt banánt :))))

mézescsók 2018.10.17. 13:53:17

@szociál: Remélem, félreértettem, amit írtál és csak a csapat tüzelésében láttál hasonlóságot Vera és Feri között, mert több aztán nincs.
Feri - nem akarta vezetni, irányítani a csapatot,
- nem leste állandóan, hogy ki mit csinál vagy mit nem csinál,
- nem ostorozta folyvást a többieket a hibáik miatt, majd nem merült annyira önsajnálatba a
bakija esetén, hogy még őt kellett vígasztalni,
- nem taktikázott, legfeljebb kicsit a végén, ha az volt a taktikája, hogy nincs - vagy eljátssza,
hogy nincs - taktikája, akkor piszkosul jól csinálta,
- nem dumált bele kéretlenül is mindenbe, nem érezte feltétlenül szükségét annak, hogy
megnyilatkozzon,
- nem maradt ki egyetlen megmérettetésből sem,
- nem volt az a kényszerképzete, hogy a törzs egy nagy család.
Szóval nagyon nem kedvelem Verát és egy napon nem lehet említeni Ferivel.

Bár senki sem kérdezte: nekem Beni jelenleg a legszimpatikusabb, bár nem hiszem, hogy megnyeri a játékot. Elvérzik valamelyik párbajon.

nicu71 2018.10.17. 13:59:40

@mentolos lecsó: tökéletesen biztos volt a párbaj kimenetele is.EGyik jel-Jeremiás MEGY valahova,rögtön utána mutatják a többieket/ócska trükk mindig bevetik.Tehát NEM fog a többiekhez csatlakozni.
Másik jel:MINDENKI Jeremyt várja vissza és ezt bő lével taglalják.Evidens hogy Vera fog jönni,micsoda fordulat!
Harmadik:Vera rohadt elszánt és a kötélen lógott volna hajnalig.jeremy? hahaha
mindazonáltal nekem nagyon szórakoztató a kis francos francia :DD

2018.10.17. 14:05:38

@nicu71: +1 ! :))))
akkor egyáltalán minek nézzük ezt a sz@rt ? :D :D :D

Lynette21 2018.10.17. 14:20:49

@mentolos lecsó: Azert nezzuk, hogy aztan jot rohogjunk a masnapi hogyvolt-on, majd vicces beszelgeteseket folytassunk egymassal, es mindenfele osszeeskuves elmeleteket gyartsunk, imigyen pedig hasznosan toltsuk a szabadidonket. ;)

2018.10.17. 14:45:47

@Lynette21: költői volt a kérdés ! :D :D :D

hát persze, hogy a Hogyvolt miatt ! :))))))))))))

Chuck Νorris 2018.10.17. 16:13:39

Nem értem mit vártok Jeremytöl, mégiscsak focista. ha az lenne a feladat hogy találd meg az elsö fodrászt és tetkoszalont (meg a faláb boltot) ö lenne az első a feladatban :)

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.10.17. 16:22:25

@mézescsók:

Ezt rendesen pontokba szedted :))
És van benne igazság, de a csajok közül Vera érdemli meg a legjobban.
Utána Fanni, de csak azért mert szép baba :)

@nicu71:
Ki fog b*szni velünk az RTL ha még így se tudnak túljárni az eszünkön, legközelebb tényleg elspoilerezik ki jut tovább, látjuk menni és látjuk hogy örülnek, és azt is hogy kinek :))

@Chuck Νorris:
Zseremit azért tartják bent mert jól mutat félmeztelenül, meg francia zsötem :)
Kíváncsi leszek melyik lesz a kövi holtak szigetés aki körbe röhögi hogy még ott fekszik a földön, holott ott van a sátor mellette és a tervrajz hogyan kell összerakni :)

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.10.17. 16:25:34

A tegnapit kinek kellett volna megírnia ?
Mert nagyon ráaludt a dologra :))

hereverő heverő 2018.10.17. 16:33:31

@szociál: Bruti volt az, de már kinn is van
hogyvolt.blog.hu/2018/10/17/survivor_4x17_kell_a_halalnak_ez_a_bab?dashboard_position=167272085

@Chuck Νorris: Azokat is elbaszná, hisz focista. Sajnos nem voltunk ott fejben eléggé, meg a felkészülés is túl nehézre sikerült, és sajnos az ellenfélnek jobban sikerült a lógás mint nekem...

@nicu71: Vera jól csinálta, csukott szemmel mozdulatlanul koncentrált. Ha mozogsz, az plusz erőkifejtés. Ugyanígy tett a korongos feladatban is, tök megérdemelten nyert.

Bruti · www.facebook.com/Brutistandup 2018.10.17. 16:35:43

@szociál: Én voltam a soros, de nem rajtam múlik. Már tegnap éjjel megírtam...

2018.10.17. 16:54:14

@szociál: @hereverő heverő:

Gyerekek ! A friss Holgyvolt poszt úgyis gyönni fog, mint a hívatlan tolófájás...

De már én is befontam a szemöldököm, hogy minél előbb olvashassam és jókat röhögjek ! :))
Bocsi @Bruti: ezt nem szemrehányásként írom ! :))))

2018.10.17. 17:09:10

@hereverő heverő:
OFF
Úúúriiiissstennn ! Pultos Pana ??? Vágyálom volt mindig is... :))
De egy közönséges tróger gyilkos lennék, ha ezt CSAK készülékháznak szétbontanám.
Azért lennének ötleteim. A fő kezelők érintősek vagy membránosak ?
Ezzel a pulttal egy csomó funkciót tudnék vezérelni az oprendszerben.
A VHS ajtó mögé mehetne egy hotswap SATA vinyó, a kijelző üveg mögé pedig egy kétsoros LCD mindenféle infóval...
ON

sixx · http://comment.blog.hu 2018.10.17. 19:20:28

@Bruti: én basztam el, mea maxima culpa.
süti beállítások módosítása