Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Hogy volt?

Survivor extra - kiesve, de törve nem #4: Viki

2018. október 12. 14:00 - sixx

Mentálisan vagy fizikálisan volt nehezebb játszani a Survivort?

Mindkettő nagyon nehéz volt számomra. A fizikai része azért, mert nem vagyok élsportoló, így a komolyabb erőfeszítést igénylő feladatokban nem tudtam úgy szerepelni, mint azok, akiknek a sport az élete. Mentálisan pedig az jelentett nehézséget, hogy nagyon erős karakterek voltak a törzsben, akik mellett nem tudtam igazán érvényesülni, és velük azonosulni sem.

Mi volt a legnagyobb hiba, amit elkövettél?

Úgy gondolom, hogy a Szandival való kibékülésemben ott követtem el a hibát, hogy mi nem álltunk össze, mert akkor valóban ki tudtuk volna szavazni Emesét.

Mi az, amit nem láthattak a tévében belőled?

Mivel nem volt igazán olyan ember törzsben, akinek megmutathattam volna a közvetlen, kedves énemet, így ez el is maradt.

Azt kaptad ettől a kalandtól, amit vártál?

Valójában nem tudtam, hogy mit is várok igazán a kalandtól, amikor nekivágtam. Életem egyik legnehezebb és legszebb időszaka volt a Survivor.

Mit tanácsolnál a következő évadokra jelentkezőknek?

Fontos a fizikai felkészülés, de a mentális még inkább. Ez egy nagyon nehéz szociális játék. Ha jól akar valaki játszani és el akar jutni a végéig, akkor ahhoz pókerarc és a hallgatás képessége kell.

Címkék: rtl survivor
komment

Facebook kommentek

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

elektro013 2018.10.12. 14:29:03

,,Ha jól akar valaki játszani és el akar jutni a végéig, akkor ahhoz pókerarc és a hallgatás képessége kell."
Beni a favorit nála :D

bElannaTorres 2018.10.12. 15:50:15

Nagy hiba volt félig kibékülni Alexandrával, főleg hogy már az elején el volt ájulva Dávidtól, tehát úgyis arra szavazott volna akire Dávid mondja.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.10.12. 16:07:29

" Fontos a fizikai felkészülés, de a mentális még inkább. Ez egy nagyon nehéz szociális játék "

Akkor ő se látott még Suvivort.
Van ezek között valaki aki tudja hova jelentkezett ?
Mit vártak, teázgatnak, napozgatnak és mindeni szerizi a másikat ?

2018.10.12. 16:12:36

Kiszivárgott a valódi interjúúúúú:

Mentálisan vagy fizikálisan volt nehezebb játszani a Survivort?

Mindkettő nagyon nehéz volt számomra. A fizikai része azért, mert nem vagyok élsportoló, még a sport gondolatától is ódzkodom. Lehetnék helyes, vonzó lány is, de én a velős pacalpörköltet választottam sok szalonnával. Így a komolyabb erőfeszítést igénylő feladatokban nem tudtam sehogyan sem szerepelni. Mentálisan pedig az jelentett nehézséget, hogy bár nagyon nagy v@lagam van, ennek ellenére kiderült, hogy ez koránt sincs párhuzamban a szellemi teljesítő képességeimmel.

Mi volt a legnagyobb hiba, amit elkövettél?

Hogy jelentkeztem ebbe a műsorba. Hosszabb távlatokban gondolkodva, hogy megszülettem.

Mi az, amit nem láthattak a tévében belőled?

A nagy v@lagamon és a mosolygós, álszent kalácsképemen kívül ?
Gyakorlatilag mindent megmutattam a szaporítószervem kivételével, azt Dávidnak tartogattam. Az egyik éjjel vele álmodtam és úgy benedvesedtem, hogy lecsúsztam a matracról. Ki is kellett szárítani a napon, de ezt nem vették fel, mert mindenki sugárban hányt a közeli bokrok tövébe.

Azt kaptad ettől a kalandtól, amit vártál?

Igen. Nőt az InstaV@lagam oldal követőinek a száma. Ipari, poliészter szövet gyártók keressenek meg, szponzorációs szerződésekkel. Választási transzparensnek szánt molinókat ajánlanak fel, hogy végre takarjam el magam, örökre.

Mit tanácsolnál a következő évadokra jelentkezőknek?

Vegyenek példát rólam. Így kell brand építésbe fogni. Jelentkezni kell egy sehonnai valóságshow-ba és dőlni fog a lé, amiből még több velős pacalpörköltet tudok zabálni.

Sanda.Ipse 2018.10.12. 16:33:14

"Pókerarc és a hallgatás képessége..." - ez Beni!

Sanda.Ipse 2018.10.12. 16:33:57

Kihullott a szempillája? Alig maradt 1-2 szál

2018.10.12. 17:29:41

@doktor faktor: mégis mit vártál tőlem, a Darth Vader ábrázatommal együtt ?!? :))))

Nevem senki. 2018.10.12. 17:34:57

Ezt egyébként nem értem, hogy mi a fasznak ide műszempilla meg smink. Majd mikor beülnek a zsüribe nem fog leesni az állunk, hogy fú bazz ez meg ez a csaj is de jól néz ki rá se lehet ismerni, mert megszokjuk hogy kivannak cicomázva a szigeten is. :(

2018.10.12. 18:27:37

Sixx !
Bocsánatot kérek a felhasznált mondatrészekért ! Plágium...

2018.10.14. 16:11:15

@hereverő heverő: :D
csak fenem a billentyűzetem a VV-re ! :D
süti beállítások módosítása