Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Hogy volt?

Survivor extra - kiesve, de törve nem #3: Robi

2018. október 09. 19:00 - sixx

Mentálisan vagy fizikálisan volt nehezebb játszani a Survivort?

Egyértelműen mentálisan. Nagyon nehéz az együttélés teljesen ismeretlen emberekkel. Tényleg lakva ismeritek meg egymást, csak ez a hely egy sziget, ahol nem tudod, hogy kiben bízhatsz és kiben nem, miközben a csapat érdekeit úgy kell szem előtt tartanod, hogy a sajátodat se felejtsd el.

Mi volt a legnagyobb hiba, amit elkövettél?

Szerintem az, hogy nekimentem Nórinak. Azzal bevertem egy szöget a koporsómba, illetve az, hogy rosszul mértem fel Balázst.

Mi az, amit nem láthattak a tévében belőled?

A romantikus énemet. :)

Azt kaptad ettől a kalandtól, amit vártál?

Igazából azt, csak jóval kevesebbet, mint amennyit szerettem volna.

Mit tanácsolnál a következő évadokra jelentkezőknek?

Kössék fel a gatyájukat és felejtsék el azt, hogy ide elsősorban fizikailag kell felkészülni. A Survivorben agyban kell leginkább ott lenni.

Címkék: rtl survivor
10 komment

Facebook kommentek

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

doktor faktor 2018.10.09. 19:28:27

En, bar a retek hulyegyereknek allitotta be, ezert nehez volt neki drukkolni, birtam, szorakoztato es igazi szinfolt volt. Az adott helyzetben kb nem lehetett neki drukkolni, de nagyon sajnalom, hogy kiesett, mig masok, akiknek meg mindig nincs meg a nevuk, csak az idegesito rohogesuk, meg a neha elkapott fancsali kepuk, tovabb doglenek a parton. Ez nala tipikus onsorsrontas volt, egyenes utja lett volna az egyesulesig, ha nem tolja (ennyire nagyon) tul. De biztos szuper elmeny volt es biztos tanult belole, szoval hajra.

bElannaTorres 2018.10.09. 20:12:42

Sajnáltam én is, hogy mondjuk nem Tamás ment, Robi jókat mondott a kamerába mindig, sok humort vitt az egészbe.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.10.09. 21:55:54

Azért ha jobban belegondolunk pont BártenderBob volt az aki mindenkit lesajnált, és idiótának titulált, holott a legbénább pont ő volt, lásd a taktikát és hisztijét amit levert.
Igaz gyújtott tüzet , de kapott hozzá egy tartálykocsi petróleumot és egy raklap petárdát.

mézescsók 2018.10.10. 08:38:10

@szociál: Mélységesen egyetértek.
Én személy szerint nem sajnálom. Egyfolytában azon rinyált, hogy milyen selejtes emberek között kell lennie, hogy ő ezt nem bírja - itthon nyilván akadémikusok társaságában forog -, mindenki idióta, buta, sötét, akik nem becsülik meg őt, és akikkel még egy levegőt szívnia is megpróbáltatás.
A humorát meg észre sem vettem, szóval nem lehetett annyira frenetikus.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.10.10. 08:49:29

@mézescsók:

Igen, ne legyünk már amnéziások, ő nem tudott együtt élni a többiekkel, így hogy lehet jelentkezni egy survivorba ?
Azért azt sejtette hogy nem csak a cimborái lesznek a szigeten, hanem tök idegenek.

bElannaTorres 2018.10.10. 09:38:25

@szociál: őszinte volt a kamerába, többen pl. Dávid meg mellébeszélnek. nekem ezért volt robi igazi játékos, csak nem játszott jól

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2018.10.10. 09:48:43

@bElannaTorres:
Dávid azt mondja amit a többiek hallani szeretnének tőle, taktikus , persze gáz az egész, de nem lehet nyílt lapokkal játszani ahogy a bártender tette, ő nem Feri aki maga felépít egy falut egy szekercével.
Hihetetlen béna volt, bezzeg mikor meggyújtotta a tüzet, ő volt az első ember a Holdon.

bElannaTorres 2018.10.10. 10:03:59

@szociál: ja úgy nem is kell, sőt, csak a riportoknál vállalja a véleményét. Igaz Dávid is mondta már egyszer hogy szétrobbantaná a lány négyest

2018.10.10. 13:27:04

Nem láthattuk a romantikus énjét ??? Miért, kit akart megdugni ?!?

Nevem senki. 2018.10.12. 15:58:04

@mentolos lecsó: Nem biztos hogy dugni akart. Inkább Nórit szopatta volna. :)
süti beállítások módosítása