Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Hogy volt?

A zombik léteznek, a zombiölés a digitális trükk

2018. szeptember 05. 17:00 - sixx

wpid-greg-nicotero-at-hhn24-jpg.jpeg

Greg Nicotero az első naptól kezdve dolgozik a The Walking Dead sorozaton, ő agyalja ki a zombik borzasztóbbnál borzasztóbb verzióit. A veterán maszkmester több mint hétszáz filmen dolgozott, első munkája A holtak napja című klasszikus zombifilm volt bő harminc éve, manapság pedig egyre többet rendez is: az aktuális évad nyitóepizódját is ő rendezte.

Volt egy jelenet az egyik epizódban, ahol az egyik színésznek álmában kellett megölnie valakit. Készítettem egy teljesen élethű fejet, ráraktam egy testre, befektettem az ágyba, apró ballont tettem a mellkasba, hogy olyan legyen, mintha lélegezne, gyűrűt húztam az egyik ujjára, szóval a lehető legélethűbbre csináltam a figurát. Pedig nem is látszik a filmen, a gyilkosságot nem mutatjuk, de azt akartam, hogy amikor a színész belép és meglátja, reagáljon rá, és fantasztikus volt a reakciója. Ha csak egy görögdinnyét teszek a párnára, és azt mondom, tessék, most gyilkold le a dinnyét, az kibillenti őket a szerepből.

A teljes interjú itt olvasható>>>

Csatlakozz a Hogyvolt Walking Dead csoportjához, ahol meg lehet beszélni a legvéresebb részleteket, a legforróbb pletykákat, és szembe jönnek a legizgalmasabb viceók és a legviccesebb mémek!

Szólj hozzá!

Facebook kommentek

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása