Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Hogy volt?

John Krasinski kíváncsi, mi van mostanában Jim Halperttel

2018. július 27. 16:00 - Dzsudibí

landscape-1427146059-hbz-john-krasinski-the-office.jpg

Emlékszem, amikor először láttam egy részletet az Office-ból valamelyik magyar csatornán (természetesen gyalázatos szinkronnal), az első gondolat, amely azonnal felötlött bennem, hogy mégis mi a jó büdös szar ez? Valaki erre tényleg azt mondta, hogy oké gyerekek, ez kurva jó lett, mehet adásba? Eltelt egy kis idő, mire úgy alakult, hogy mégis megpróbálkoztam vele (nyilván nem szinkronnal), és láss csodát, azonnal beszippantott. Azóta szerintem legalább ötször végignéztem mind a 9 évadot, és még mindig ugyanúgy befosok a röhögéstől, amikor Dwight magára robbant valami vegyszert az irodában, vagy amikor Michaelnek megég a talpa. Ezek után nem csoda, ha maguk a színészek is szeretettel gondolnak vissza a forgatási napokra. 

Ezúttal példának okáért John Krasinski nyilatkozott úgy, hogy el tudna képzelni valamiféle folytatást, mert nagyon kíváncsi lenne, mi van a jó öreg Jimmel. 

“I need the incredible writers of our show to tell me what he’s doing because I’m kind of worried about him. He had a whole lot of hopes and dreams, he had a lot of zany ideas, and then he went to Austin to live his life and I feel like the dreams are still in his head so let’s see what he’s doing now.”

Vagyis meg kell tudnia az íróktól, hogy mi csinálhat most Jim, mert egy kicsit aggódik miatta. Rengeteg álma és ötlete volt, amikor végül Austinba költöztek a kilencedik évad végén, és John kíváncsi lenne, Jim mihez kezdett ezekkel. Arról már egyébként korábban is reppentek fel hírek, hogy esetleg az Office-t is rebootolnák, és bármennyire is örülnék néhány új résznek, sajnos félő, hogy az eredeti hangulatot már nem tudnák visszahozni. Úgyhogy én ez esetben lehet, hogy túl pesszimista vagyok, de inkább azt mondom, hogy no THANK, és ne romboljuk le egy legendás sorozat emlékét.

Címkék: office
Szólj hozzá!

Facebook kommentek

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása