Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Hogy volt?

Oltári csajok 1x14 - Hagyd abba ezt a hiperventilációt!

2017. november 22. 14:00 - BBrigusz

Na, az van, hogy totál lemaradtam a hogyvoltozással, meg úgy általában ezzel a sorozattal. A hétvégén elutaztunk, aztán meg prioritást élvezett a TWD legújabb epizódja, így ma ledarálom mindhárom kimaradt Oltári csajok részt. Ez izgalmas és érdekfeszítő sorozatoknál sosem jelentett gondot, de azt hiszem ebben az esetben az is kihívást fog jelenteni, hogy ne aludjak el közben.

Piros érkezik feldúlva anyuhoz, mi az, hogy el akarjátok adni Hópihét? Ki a faszom az a Sára, miért viszi el a lovamat? Nyugi van, nem adjuk el a lovad kislány. Kb. annyira otthonos ez a vityilló mint a Deák téri metrómegálló amikor kint dermesztő hideg van, viszont lent izommal nyomatják a fűtést.
vlcsnap-2017-11-22-09h05m19s387.png

Karola látványosan szarul van, István mondja is neki, menjél orvoshoz. Hagyjál már, benyomtam egy törkölyt. Hát ki fog nekem ilyen remek kávét főzni?-kérdezi István, mire Karola kicsit összeesik, meg szerintem a stáb is, mert ez a jelenet (is) mindenhogyan tragikusra sikeredett, de legfőképpen vágás szempontjából. Jaj, beütött a pálesz, Márkék is milyen jól vannak Hajnival. Hazudnék ha azt mondanám, értem, ez most hogy jött ide. Á, az egy geci, jellemzi István szeretett kisfiát.
vlcsnap-2017-11-22-09h05m31s723.pngItt van Guszti is, jé, ő létezik, tényleg. Olvadozik Pirostól, az meg a lótól, pattanjunk fel a lóhátra együtt, mondja Guszti. Tudom, hogy várod a jelet a szerelmedtől, hát itten vagyok. Te hülye vagy? Évek óta szerelmes vagyok beléd, majd lefejeli az ágyat. EZ MI A SZAR???? Piros valami cetlit olvasgat, hányat mutatok? Guszti semmire sem emlékszik. Hát persze, mert az óvodás beketaminozta, mivel Guszti NYILVÁN együtt tartja az aspirinnel. Aszondtad szeretel, ja bocs, á én nem haragszom, fogd már be, te csak bari vagy, vagy tesó, én mást szeretek.
vlcsnap-2017-11-22-09h05m50s381.png


Jani a szerencsehozó műanyag szarját keresi a szőnyegen, nekem meg most villan be, hogy ez még mindig a „buli”. BL-középdöntő van, Márk lelkes, Jánosunk meg nyilván nem köp Hajninak.

Piros meg Anyu jön Bélához. Hogy akarod eladni Hópihét te geci? Áááá, én nem akarom. Elhangzik a sorozat valaha volt legéletszerűbb mondata:

Piros, hagyd abba ezt a hiperventilációt!

Aha. Ezt nekem is sokszor mondta apám amikor nem mondtam el, hogy 1-est kaptam fizikából és kiderült, vagy amikor éjfél helyett 1-kor értem haza egy buliból, és jött a lebaszás.
vlcsnap-2017-11-22-09h06m01s514.pngIstván azon mélázik, hol baszta el a fiát, mitől lett ilyen debil. Karola szerint az a baj, hogy nem érzi magát önálló férfinak. Nesze, itt van süti, ne rinyálj. Karola megint nyekken egyet.

Márk nagyon szurkol, Hajni idegesítő, bugyuta picsa kérdéseket tesz fel a meccsről, huh anyám, szerintem azt is meg fogja kérdezni, hogy mi az a les. Imádlak, csak kussoljál, mondja Márk. Jani is elmegy környezetváltoztatni, kis szivatás, fú, ezt a hármat így egyben lőném le. Ennek a csajnak az egész artikulációval és hangképzéssel akkora problémái vannak, hogy egy call centerbe nem alkalmaznám, nem hogy színésznőnek. De persze, napi sorozata van, és még fizetnek is neki ezért, éljen a magyar kereskedelmi televíziózás.
vlcsnap-2017-11-22-09h06m07s839.pngKornél a Büróban szendvicsezik, Karola elájul, de nincs gáz, nem kell ide orvos.

Piros sütit hoz Gusztinak, úgy látom neki ez a pasizós taktikája. Minden rendben a lelkeddel? –kérdezi. A Béla egy geci, tuti el akarta adni a lovamat, mondja Piros. Á, csak nem. Rendkívül érdekfeszítő eseményszál.

Hajni egy hányingerkeltő csókcsata után elhúz, Jani szerint idegesítőek. Márk szerint gáz, pont mint az apja. Karola pakolászás közben ismét megszédül, kicsit sok már ebből, átjött az üzenet, értjük, hogy szarul van, ugorjunk. Márk a fociról magyaráz. Angélával csaltad meg?- szembesíti Jani, végre kinyitja a száját. Dehogy, hülye vagy. Jó, végeztem veled. Jani el.

Piros indul, megy a HÉV-hez, vigyázz magadra, Béla mindent kézben tart.

Kornél jön Istvánhoz, szerinte gáz van Karolával, ájuldozik, ó, kösz, hogy szóltál. Karolát indítja is, irány az orvoshoz, ok, segítsél felállni.

Kornél talizik Pirossal, aki egy nap után nagybőrönddel tér vissza. Hú bazdmeg, te elmentél arra a szar bulira? Ja, gáz volt nagyon, á nem, csak viccelek. Hihi. Haha. Örülök, hogy itt vagy. Mondja Kornél, Piros meg biztos beleírja ezt a titkos naplójába.

Angéla is itt van, Gusztit ő is ledobná magáról. Wow, pedig eléggé kiéhezettnek tűnik. Jót röhögnek Gusztin, szerelmet vallott az a lúzer Neked? Gyökér. Angéla tegnap esti buliról beszél, de a ruhája még az előző napi, én ezt nem értem. Nem aznap van még? Szerintem ez most el lett baszva.

Béla egy köcsög, nem lehet benne bízni, konstatálja Angéla és Piros. Csinálj már egy kávét, mert kibaszott unalmas vagy, mondja Angéla.

Jani beszélni akar Hajnival, mert rohadtfontos. De ő nem ér rá, mert az életben először sokan vannak a kávézóban.
vlcsnap-2017-11-22-09h06m29s045.pngKarola a dokinál, aki elnézést kér, mert téves volt a diagnózis, más a gond, Karola anémiás. Doki kicsit vészjósló, nagy itt a baj, komolyan kell venni.

Hajni kérdezi Janit, hogy mizuvan, de nyilván nem engedi végigmondani. Ahj, ez a csaj kiakaszt. Márk is befut, minek jöttél ide János? Márk beismeri neki az Angélás légyottot, kérleli, hogy ne tegye tönkre Hajnal életét. Nem fog többé hibázni. Jani nem hiszi. Van olyan titok, aminek titoknak kell maradnia.

Karola sír, Jani visszatér Hajnihoz, Mimis hogyvolt, Márk a háttérből sasol. Karola nem mondja el Pistának, hogy mit mondott a doki.

Angéla és Piros sütiznek, rihiröhi, mert mindketten konyhai analfabéták, hú de vicces, azta. Hajni is megérkezik, affektál kicsit, majd odaveti, hogy neki bezzeg vőlegénye van. Jézusom, üsse le valaki, könyörgöm.
vlcsnap-2017-11-22-09h06m39s662.png
vlcsnap-2017-11-22-09h06m49s131.pngBéla egy pohár whiskey-vel a kezében simliskedik, ő most itt látványosan gonosz kéremszépen. Megtudjuk, hogy nincsen lóvé, az itt a gond, Guszti meg tud mindent, de kussolnia kell, vagy Béla a kútba dobja. Na, mondjuk attól lehet én is tartanék.

Szólj hozzá!

Facebook kommentek

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása