Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Hogy volt?

Survivor 3x34 - Ez itt a spicc

2017. október 13. 09:05 - sixx

 

Reggel van az utolsó feladatpárbajkihívás napja, Iliász az egyetlen, aki nyugodtan alhat és kelhet ugye, Szandi, Barbi és Feri még megy egy kört a döntőért. Iliásznak a reggelét Szandi bassza el, aki a Feri építette, parton álló menedékben duruzsol neki az álmáról, és a szomorúságáról vagy mittudomén miről, szerencsére Feri jön, hogy kész a kávé, lehet jönni, milyen csudavilág ez, hogy kávé is van??? Feri egyébként jól van, várja mán az elődöntőt, csak ne lenne neki az a sérülése, ami a tegnapiban is hátráltatta. Iliász az ébredés után arra döbben rá, hogy basszameg, az életem szerves része lett itt mindenki, köztük egy betyársereges rasszista fasz, és bazdmeg, doktorjúdásdoktorpanyik, és Szandi, aki akkor is Nutellát zabál, amikor Barbi felolvassa az utolsó löevelet, miszerint tessen készülni. Mi más lett vóna benne??? Szandi és Feri izgul, utóbbi szerint

Ez itt a spicc.

Nu, ez a feladat elődöntőhöz méltó, a dzsungelben kanyargó folyó a terep, itt áll egy-egy emelvény a három elődöntősnek, rajtra egy bazinagy csúzlival, kicsit távolabb a vízben meg egy-egy céltáblakomplexum vigyorog, három célponttal. Ehhez persze kellenek labdák vagy golyók, mindegy, körben a dzsungelben/a folyón állomásokat húztak fel, ahol lehet szerezni lőszert, az egyiknél kötélen kel magasra felmászni értük, a másiknál egy hosszú rúddal kell leakasztani a zsákot egy kampóról (de előtte meg kell építeni az odavezető pallót is) a harmadiknál valami lengőtekeszerű izé van, a negyedik meg a dzsungelben van egy faházban, matekpéldát kell megfejteni és 3 golyó lehet a jutalom, az ötödiken meg egy ferdén álló rúdra kell kimászni, onnan elugrani és ugrás közben golyót markolni. (Igen, direkt volt.) A szabályok sem túl bonyik: öt golyó kell, hogy tüzelhess, kivéve az első próbakört, és egy akadályra nem lehet csak úgy visszamenni, el kell menni egy másikra előtte. Aki a három célt leghamarabb kilövi, az a jani.

Az első (próba)kör egyébként egy szopás, egy vízben álló hálóból kell kiszabadítani azt az egy golyót, de arra jó, hogy rájöjjenek: ez kurva nehéz dolog, mármint a bazinagy csúzlival lőni. A golyószerzés olyan, amilyen, 5 méter magas kötélre mászni és onnan leugrani látványos, az összeszorított foggal küzdő, egyre fáradó játékosok látványa érdekes, a vágás izgi, a tempó jó, én kibaszottul izgultam végig. Barbinak drukkoltam, és ahhoz képest, milyen lusta tetű volt általában, most odatette magát, és amikor Feri és Sandi már túl volt az első, üres körön, ott volta a lehetőség, hogy ha jól céloz, továbbmegy, de elkúrta, egy golyó a folyóba is esett, egyszer sem találta el egyik célpontot sem, így mehetett vissza golyóért, ami csak papíron tűnik egyszerűnek.

Közben a Szandi-Feri páros eltökélten gyűjtöget és basszamegezve lő, Bencus narrálása szerintem az agyikra megy, de valahol ez is a cél, legalábbis remélem. Aztán Szandi az, aki jobban kezd állni, egymás után két célpontot is lelő, és még van golyója a harmadikra is (közben Feri derékig vízbe fagyva nézi, hogy miafasz), de nem jön össze, és mehet vissza golyóért, Feri visszaér közben, és ő is lő, és dettó kilő kettőt, de mennie kell még egy kört, és Szandi helyzeti előnyben van, mert mingyá' visszaér a golyókkal, és visszaér, és lő, és nem talál, és Feri nagyon küzd, hogy visszaérjen, és Szandi kifogy már lassan a golyóból, de csak nem talál, és 2-2, és Feri visszamegy, és lő, de nem talál, faszom, rendesen izgulok, Barbi már csak néző, mint mi, Szandi fohászkodik egyet, lő, nem jó fohászt használhatott, mert nem talál, igaz Feri sem, aki nem fohászkodik, mert ahhoz is energia kell, az meg nincs felesleges, és egyre izgalmasabb az egész, amikor Szandi az utolsó golyót markolja, akkor mindenki néz, de elbassza, és lerogy a platformra, mert tudja, hogy ha kikap, azt csak saját magának köszönheti, olyan fórja volt, és úgy hajtotta a Nutella, és akikor pont elindul újabb golyókért, és a vízben zokog, Feri akkor lövi ki a harmadikat, és jut be a döntőbe Iliász mellé.

És ez volt nekem a műsor legfaszábban összerakott jelenetsora, ha lehetne ilyenre szavazni valahol, szavaznék. Szandi persze csalódott, hogy a faszba' ne lenne az, Feri meg ezer fokon ég még utána is, Bence, bazdmeg, én otthon ezt oktatom, lövészetet és nem találok el három szar célpontot 25 méterről, és hogyvoltozik egyet, amiben azért sikerül egy Szandit degradáló félmondatot is becsempészni, DE MINDEGY. Végig élvezte, mondja, a seggén is vette a levegőt. Bencus szerint Szandinak elfogyott a hite.

A golyóm fogyott el, nem a hitem.

Barbi nagyon vidám, saját magamat győztem le, mostantól olyan nem lesz, hogy én feladok bármit is. Iliász egyből átvált utolsó törzsi tanács üzemmódba, gratula Ferinek, mondja, de a két lánynak is, egyik szemem sír, a másik nem, itt mindenki nyertes, köszcsi. Felesleges a puncs, Barbi soha nem fog rá szavazni, Szandi meg amúgy is, ha benyal, ha nem. (Nem úgy, perverz állatok. Úgy tuti rászavazna.) Na, mondja Bencus, akkor ezt hagyjuk is, Feri és Iliász mehet vissza a szigetre, a többiek meg haza, vagy el, mármint a többi zsűritag közé. A szigeten a játék elején még elképzelhetetlen békében és nyugalomban ül Iliász és Feri, a félig líbiai srác és a betyársereges turulivadék. Feri megkérdi, kit szeretett volna a döntőben látni Iliász, hát Szandival jobban jártam volna, az tuti, de nem drukkoltam ellened. Jó válasz, Iliász szerint igaz is. Aztán esznek, és elhangzik valami, amit én itt most beírnék szó szerint, mer, és ez itt most nem cink, nem gúny, hanem komoly, megkönnyeztem, mert ELHISZEM BAZDMEG, HOGY FERI ÍGY IS GONDOLJA:

Mi két külön helyre tartozunk ebben a kurva világban. És harcol egymással a világ. Szinte emiatt. És ha a mi példánkból tud okulni valaki vagy valakik, ha húsz ember, érted, akkor is tettünk valamit ezért az egész ügyért. Azért, hogy az a húsz ember ne vegyen fel fegyvert. És tudom, hogy most lesznek ismerőseim, akik azt mondják majd, bazdmeg Feri. De nem érdekel, majd ideáll elébem, oszt elmondja. És fel fogok neki állni.

És valahol már ezért érdemes volt ezt a műsort megcsinálni. Feri nem tudta elképzelni, hogy őt 47 évesen meg lehet változtatni, de lett egy barátja. Akit eddig ideológiaig zsigerből gyűlölt. Iliász is hozzátesz valamit:

Ez számomra az elfogadásról szólt. Tudom, hogy egy ilyen ember szájából, ha mondhatok ilyet, ezeknek a szavaknak mekkora súlyuk van. És ez jó példa lehet mindenkinek.

vlcsnap-00105_1.png

Úgy legyen. Másnap kapnak fasza reggeli, kenyeret, tojást, majd felgyújtják az egész kócerájt és irány a törzsi tanács. Ami majd ma este lesz. A tévében. Tippeljünk csak gyorsan nyertest!

Címkék: survivor
305 komment

Facebook kommentek

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sanda.Ipse 2017.10.13. 20:49:28

@kisbutters: azért Klaudiát se hagyjuk ki.

kappakeklol 2017.10.13. 20:50:34

Amúgy kb. best poén, hogy Szandi arról beszél, hogy az őszinteséget látja Iliász szemében. Két gerinctelen alak ilyeneket nyal egymásnak, full kek.

kisbutters 2017.10.13. 20:50:59

@Sanda.Ipse: Igen Klau is nagyon ügyes, kitartó volt.

Nuggetzor 2017.10.13. 20:51:07

@szociál: Magam sem értem mért nem. Én betömtem volna a száját egy csomag tamponnal. :)

Sanda.Ipse 2017.10.13. 20:52:53

@kappakeklol:
Persze. Sőt! Az egész műsort tulajdonképpen Iliászra szabták, neki építették fel a különböző párbaj helyszíneket és az egész játékot kizárólag miatta találták ki:)
Bocsika! Te vissza szoktad olvasni, amiket írkálsz?

kappakeklol 2017.10.13. 20:54:24

@Sanda.Ipse: Vissza biza. Nézd, a párbajokat bőven előre kitalálják, nem on-the-fly, namármost ha tudom kiket válogattam be a játékba, azt is tudom milyen játékokat kell variálnom. Józanész level 1.

Klau amúgy top csaj.

Sanda.Ipse 2017.10.13. 20:54:31

Na, sziasztok! Örülök a végeredménynek, de nincs kedvem olvasgatni a csalódottak hülye összeesküvés elméleteit...
További jó szórakozást!

2017.10.13. 20:58:29

@kisbutters: nem hát, nagyon jók voltak a csajok, sajnáltam is, h nem került be senki a final2-ba.

Berborosz 2017.10.13. 20:58:42

@Nuggetzor: Milyen kár, hogy Lillával nem lesz interjú. Kíváncsi volnék, ő mit mondana Anitára.

Nuggetzor 2017.10.13. 20:59:14

@Sanda.Ipse: Sőt! A Holland stábbal előre megbeszélték, hogy ha nem baj, akkor ez és ez a játék lesz, mert náluk az Iliásznak kell nyernie. :)

Nekem már kezd felrobbanni azoktól, akik azt hiszik, hogy a játékok megtervezése így működött. :D

Raven! 2017.10.13. 21:03:23

@Sanda.Ipse: Te meg ugy veded az isiaszt mintha a nyeremeny felet neked igerte volna... Cseppet sem tunik hihetonek, hogy direkt raktak a vegere egy olyan feladatot(es egettek szarra Ferit)ahol meg Feri legnagyobb utaloi is tudtak, hogy gyozni fog, aztan meg megse?!? Ha az nem egy levizelt koteg szalma volt Ferinel akkor nem tudom. hogy mi. Kb 300x gyujtott tuzet a szigeten, amig Iliasz jo ha haromszor. PONT az volt, a lenyeg, hogy az rtl jol bemutatta nekunk, majom nezoknek, hogy na tessek az Iliasz meg ebben is job. Hat a lonak a meteres szerszamat, azt. Semmi mast nem mondok, Elso elodonto, csipaszkodik az izomtibi a serultkezu, a fajosvallo, meg a nullfizikumu ellen majd egy percig es voala, NYERT. A masodik elodonto meg vagasok nelkul kb egy teljes "jatek hatarok nekul" evadot olelt fel. Hagyjuk mar :( :( :( :(

kappakeklol 2017.10.13. 21:03:58

@Sanda.Ipse: Én aztán leszarom, hogy nem Feri nyert, akinek a SURVIVOR a túlélésről szól, annak a szemében mind Feri nyert, ez nem is vitás. Akinek arról, hogy kit hogyan lehet manipulálni, átbaszni, átkúrni a palánkon - aminek ugye a világon semmi köze a túléléshez, maximum a való életben, amikor a ranglétrán akarsz egyre fentebb kerülni a cégen belül, és nem tudod hogy épp kinek a seggét nyald, ott ja, Iliász nyert. :D

Ezzel nekem szimplán annyi a problémám, hogy Survivornek nevezték el. Ennek semmi köze így hozzá. Legyen VV a szigeten, vagy bármi lófasz más - nyilván nem is nézném onnantól, mert gerinctelen alakokkal a való életben is találkozok, nem fárasztom magam. Azt is megértem hogy Amerikában így tolják (30x évad alatt nyilván rájönnek, hogy a TV-be mi kerül be, ezért hogy kell játszani).

Ettől függetlenül ezerszer inkább nézék egy valódi Survivort, ami ténylegesen a túlélésről szól. Annak látnám értelmét. Ez leginkább egy nyaralás volt tizenpár embernek, az egyetlen nehézség az volt, hogy nem naponta volt kiadós kajcsi, hanem kétnaponta... Megkockáztatom a csajok otthon se nagyon ettek többet (nem is nagyon panaszkodtak ugye).

2017.10.13. 21:04:52

@szociál: tegnapi poszt alatt írta @,,: kommancstárs a sorozatjunkies' szerintit, h jól teljesítetett a műsor. sixxfatter is írt délelőtt egy cca 5-600ezres nézettséget, de tényleg jó volna látni egy pontosabb kimutatást.

lac64 2017.10.13. 21:22:22

@Berborosz: Volt. Elmondta, hogy találkoztak Pesten azóta, kettesben együtt is kávéztak, de az adások újra feltépik a sebeket.
Szerinte az adások nem mindig mutatták meg a teljes valóságot, a melltartó elásás is válasz volt valamire. Ő vele szembeni bizalmatlanságot és sunyiságot látott Anita szemében.

Nem Penny hajója 2017.10.13. 21:23:41

Az előzetes kalkulációm alapján az jött ki, hogy Feri nyeri, de örülök, hogy végül Iliász győzött.

Bár a legjobban az Adrinak örültem volna. :)

2017.10.13. 21:24:31

@kappakeklol: "Feri egy őszinte, szókimondó ember, ennyi."
bocs, én ezt 'fejjel a falnak' vagy 'széllel szemben pisálok' mentalitásnak tartom.
és légyszi ne mossuk össze a realwordöt egy játékkal, aminek az a tétje, h 40iksz nap után bezsákolhatsz 20misit, amennyiben képes és hajlandó vagy átlátni az egész lényegét, h igenis szükséged van azokra a kurva szavazatokra. játék! agyas is, nem csak erősködés.

kappakeklol 2017.10.13. 21:35:29

@Biriksz_Krokiksz!: Nyilván, a játék szempontjából neki is hazudnia kellett volna nonstop, meg seggetnyalni, ha nyerni akar, ez így van, egyetértek. Bár azt azért tegyük hozzá, hogy Szandinak kb. csak a seggét nem nyalta ki, és láttuk mire ment vele.

Pár napja mondta, hogy ő többre tartja az őszinteséget/barátságot, mint 20 millát. Hogy ezt őszintén mondta-e, vagy nem, azt nem tudom (20 milla kurvára nem egy egetrengető összeg, vagy hát kinek mi), mindenesetre én ezzel a kijelentésével simán egyet tudok érteni, én is többre tartok egy barátságot ennyi dellánál. Feri a tényleges survivor része miatt jelentkezett szerintem a játékba, semmi más nem érdekelte.

Egyébként legalább nettó a cucc? :D

,, 2017.10.13. 21:41:18

@szociál: @Biriksz_Krokiksz!: jah közben rákerestem, nem linkelem, de hatszázakárhánnyal kezdett és hét fölött volt múlt héten.
A Farmhoz ha hasonlítjuk, kb annak hasonló számai voltak, bár a Farm pont fordítva volt, baromi jól kezdett, aztán esett sokat, a végére beállt kb ilyen szintre.
A szurvi meg ugye emelkedik is ami külön pluszpontot ér.
(ja és ugye ezt csak azért, h ugye a farmból rendeltek új évadot)

,, 2017.10.13. 21:50:05

@Biriksz_Krokiksz!: ha lesz kövi évad, tipizünk majd:)

,, 2017.10.13. 21:54:07

@szociál: tv2 tények a survivorről: túlélték. de mégis meghaltak.

(jájj de nem bírtam kihagyni:))

bElannaTorres 2017.10.13. 21:55:11

@Peti1899: tudod még ki mond ki mindent ami a szívén a száján? a debilek. szóval nem biztos hogy annyira bátor, szerintem nem egy agyas, de azzal a józan Paraszt eszével ami van ,mindenkit le tud nézni, kivéve a tesókat. valóban jó túlélő, biztos megállta volna a helyét olyan túlélőműsorokban amikről beszéltek.

más:
úgy látom jó páran végig nem bírták elfogadni, hogy a műsor nem arról szól amiről hitték, több képesség kell a győzelemhez. Viszont nehéz úgy vitatkozni, hogy kábé óvodás módon sírnak itt emberek, a becsületről meg a hazudozásról.

2017.10.13. 22:01:37

@kappakeklol: sztem brutto. a bariság témához meg csak annyi, h ennyi nap után, meg de pláne játékban nincs olyan. ;)

kappakeklol 2017.10.13. 22:11:27

@bElannaTorres: Semmi bajom nem lenne a hazudozással meg a becsület hiányával, csak ne Survivor legyen a játék neve. Ennyi. Nem is nézném onnantól, gyanítom sokan mások sem. Nyilván jogi lófaszok miatt kötelező így hívni, tehát valójában értelmetlen erről vitatkozni.

Azt kéne sokaknak belátni, hogy attól, hogy ők látták az amcsiausztrálhollandmindenmás létező összes évadot (ejj de ráérnek), attól még baromi sok néző volt, aki amúgy Survivor szűz volt, és teljesen mást várt ettől az egésztől.

Speciel én sejtettem hogy ez lesz, de titkon reménykedtem, hogy valamit talán sikerül újítani (bár gondolom itt is meg volt kötve a kezük). De persze én egy olyan emberke vagyok, aki youtubeon is vígan nézegeti a Primitive Technology videókat.

Rayen 2017.10.13. 22:30:53

@kappakeklol: volt ilyen része a műsornak, amire te vágytál: a Holtak szigete. Ott csak az aktuális kiesős játék döntött, a többi napon semmi más dolguk nem volt mint egész nap bámulni a tengert meg egymást, amibe néhányan konkrétan belegárgyultak. Nem kellett szövetkezni, nem kellett taktikázni, mindenki dönthetett hogy félrevonul egyedül, vagy unalmában a másik baszlatásában keres némi szórakozást. Ezt szeretted volna nézni 45 napon keresztül, mert akkor ez az igazi Survivor?

2017.10.13. 22:37:37

@,,: xls-t majd intézed? léccilécci :*

kappakeklol 2017.10.13. 22:38:18

@Rayen: Én nem mondtam, hogy 45 napig kell tartania, de ez részletkérdés. Simán a kaját elvenném tőlük az első pár nap után, és slussz. Máris több dolguk lenne az egésznapos faszverésen kívül. Vagy ugye elájulnak, oszt' mehetnek. És amúgy ja, simán nézném EZT, mint egy valóvilágot egy szigeten, amire tökre nem vagyok, voltam és leszek kíváncsi soha.

2017.10.13. 22:40:13

am' nagyon elkeserítő, ahogy egyenlőségjelet tud bki is tenni a hazugság és taktika közt.

2017.10.13. 22:50:16

@kappakeklol: "amcsiausztrálhollandmindenmás létező összes évadot (ejj de ráérnek)" na itt fogyott el a türelmem. elmész te a picsába az 'ejj de ráérnek' dumával! jóhogy nem már beosztod, h mit és mikor nézzen akárkibárki is a bmely olkból is korlátozott szabadidejében, baszodalássan.
nem mellesleg szezonális műsorok, és mióta bmi elérhető neten, az akárkibárki akkor nézi meg, amikor van rá kapacitása.

kappakeklol 2017.10.13. 23:00:05

@Biriksz_Krokiksz!: Csak remélni merem, hogy ezt nem úgy érted, ahogy. :)

kappakeklol 2017.10.13. 23:04:15

@Biriksz_Krokiksz!: Dehogy osztom, nincs nekem arra időm, csak egy ártatlan megjegyzés volt, ne legyé' má ilyen kis ingerült rögtön. :) Akinek nem inge...

Szerintem nálam kevesen vannak jobban tisztában azzal, hogy mi, hol, hogyan érhető el a neten, baszomalássan! :)

bElannaTorres 2017.10.13. 23:10:18

@kappakeklol: az ilyen túlélősben amit te mondasz tényleg nem annyira eseménydúsak a napok, kaját alig találnak, fogy az energia és inkább tényleg csak fekszenek. még többet fekszenek mint a holtakon.

ez meg azért is survivor szerntem ha már a címét kell megindokolni , mert ez egy olyan társas játék amiben a többi játékost is túl kell élni. Nem való világ, ahol a nézőknek játszanak, ez attól izgalmas ,hogy tudod mire készül valaki mert elmondja neked a kamerába és hiába nem szereted attól még nem esik ki , szóval nekem nagyon más. De mondom rég láttam való világot, de ugye abban a nézők szavaznak?
elsőnek esne ki egy barbi szerintem elejétől olyan sokan utálták.

2017.10.13. 23:12:13

@kappakeklol: figy. szigorúan véve a pókerben a blöff is hazugság, mégsem nevezzük annak. kb így műxik a szörvi is, és én meg azt merem remélni, h te is érzed a különbséget vagy legalábbis megpróbálod ;)

Puncylla 2017.10.13. 23:13:39

Nekem így tetszett, ahogy volt. A vége is pontosan így.
Bár a döntőben szívesebben láttam volna Iliász mellett valamelyik lányt.

kappakeklol 2017.10.13. 23:22:46

@bElannaTorres: Halvány fogalmam nincs hogy működik a vv, egy reklámot láttam belőle vagy 10 éve, a hányinger rámjött, szóval ja. Nem az én világom. :)

@Biriksz_Krokiksz!: Érzem én érzem, csak na. Itt azért szerintem hazugságabb a hazugság, mint egy blöff a pókerben. Valahol középúton megegyezhetünk, engedékeny vagyok. :P

fujimo 2017.10.13. 23:24:29

szerintem feri és iliász mindkettő szinte a végletekig korrekt volt... felesleges ezen rugózni... minimális alkalmazkodást mindketten kénytelen voltak hajlítani, különben törtek volna...

...de messze a két legőszintébb és legegyenesebb valamint leginkább életrevalóbb karakter volt... számomra feri és iliász együtt nyert...

...szerintem fikázni ferit, vagy iliászt... vagy akár a szerkiket teljesen felesleges...

...ami még érdekes, hogy barbi védőbeszéde feriről nagyon szép volt... szandi iliász szavazata pedig eglepetés volt nálam az előző bocsánatkérése után...

...amúgy én is egyetértek azzal, hogy lehetett szépen és nagyon csúnyán is taktikázni... szóval azért valami morális kérdés mégis van a dologban... barbi és szandi a két véglet... a lehetőségekhez képest nyíltan és egyenesen valamint a végtelenül sunyin-alattomosan áskálódás díszpéldányai... :)

2017.10.13. 23:30:04

@kappakeklol: miért? miben különbözik szerinted? játék-játék.

2017.10.13. 23:34:05

@fujimo: ahh! "ALKALMAZKODÁS' találó kulcsszó a körülményekhez, köszikösz!

kappakeklol 2017.10.13. 23:43:28

@Biriksz_Krokiksz!: Jó, de ilyen szempontból az egész élet egy taktika, senkinek senki nem hazudik soha. :) Mint mondtam, megértem az álláspontod, csak szvsz nem lehet mindenre ráhúzni, hogy taktika, attól mert egy játékról van szó. A hazugság attól még hazugság marad, hiába van indoklás mögötte.

Pókerben ugyanakkor nem függök a többi embertől, nem élek velük közösen 45 napig, nyugodt szívvel baszom át őket a pénzükért.

Egyébként tiltotta valami szabály, hogy adott esetben valaki simán különköltözzön a tábortól, és magányosan csinálja a dolgát, ahogy akarja?

bElannaTorres 2017.10.13. 23:44:04

@fujimo: szerintem Szandi nem kedvelte Ferit. Túl sok bunkó beszólása lehetett, párat nekünk is beadtak. Azért csak ott van, hogy lenézi a nőket. És szandit jobban mint Barbit, azután hogy kitette a nagy barátját (jajj... :D ) Benit.
amikor ott a parton beszéltek, akkor nagyon látszott Szandin, hogy idegesíti Feri. unta már nagyon szerintem

fujimo 2017.10.13. 23:56:18

@Biriksz_Krokiksz!: igen, ez a túléléshez szükséges legközelebbi... darwin jól megtalálta... én csak loptam... :$ :)

...se nem a nemesség, se nem a becsület, se nem az erő... se a szépség, se a skill... leginkább az alkalmazkodásra való képesség... :)

...mégis azért emberek vagyunk és az alkalmazkodásnak, illetve a játéknak is lehet "szépsége", amihez én azért ragaszkodnék... ezért örülök külön ferinek és iliásznak... nekik volt a legkevesebb morálisan ingoványos döntésük volt... (ha nem nézzük feri homofóbiáját és hímsoviniszta megnyilvánulásait)

fujimo 2017.10.13. 23:58:41

@kappakeklol: van abban valami, amit mondasz, de szerintem éppen ezért indokolatlan iliászra is fújni... feri mellett a másik, aki inkább szívvel és egyenességgel játszott... :)

...ugyanakkor az átbaszás vagy a taktikázás között is van különbség és árnyalatnyi eltérések, ami azért mégsem annyira mindegy (itt gondolok a barbi - szandi különbségre)...

fujimo 2017.10.14. 00:00:33

@bElannaTorres: hasonlót éreztem én is, sokszor kiviláglott a szeméből a gondolata... de most megint játszotta a bocsánat kérőset... csak azt nem értem, h akkor minek, ebből azt gondoltam volna, h ferire szavaz... :oO

bElannaTorres 2017.10.14. 00:03:21

@fujimo: szandinak talán nem is kellett volna annyit kavarnia mert a saját szövetsége tetején volt, ferivel ketten.

kappakeklol 2017.10.14. 00:05:28

@fujimo: Nem fújok én Iliászra, nyilván nem az ő hibája, hogy nyert. Annyit állapítottam meg, hogy a döntőig egy kicsit könnyebb út volt neki, mint a többieknek, szerintem.
Az már csak szerény véleményem, hogy kicsit túltolta ezt a nagyon nehéz neki, hiányzik a barátnő, meg apámfasza vonalat, nekem nem volt hihető, ellenszenves annál inkább. Mégiscsak egy férfi lenne, ugyebár, így meg sokkal inkább jött le egy nyámnyila valakinek... Szimplán sokat levont nálam az összképből. Vagy csak way too shy a gyerek, bár ezt megint kétlem. :)

fujimo 2017.10.14. 00:09:06

@bElannaTorres: igen, kicsit tényleg félig nyert helyzetből kormányozta magát mindenki előtt át kamukirálynővé... :o

fujimo 2017.10.14. 00:14:23

@kappakeklol: nem az ő hibája, h nyert? ...öö tessék? :)) ...am nem gondolom, h könnyebb lett volna az az út... más... a többiek meg ferenc... :)

...a barátnő vonal engem is untatott... hihetőnek hihető... de mindenki másnál volt valami, amire kevésbé lettem volna kíváncsi... ennek a fényes csillagja anita volt, akire aztán egyáltalán nem... és amire végkép semennyire az a gergővel megejtett randijuk... fuhh az mennyire idegesítő volt... ferinél ez a krisztiánon történő keresztül nézése és idegbajos bálintka támogatása a madness szigetekben... illetve az tényleg tréfás, h egy nőnek sem emlékszik a nevére... :D

...nah de visszakanyarodva mindent lehet iliászra mondani csak azt nem, h nyámnyila... max papucs... de emögött meg sejtek valami hibát, amiért most próbál bizonyítani az asszonyka... de voltaképp teljesen részletkérdés... tényleg hidegen hagy... :D

2017.10.14. 00:22:53

@kappakeklol: sztem nagyon elbeszélünk egymás mellett, mégha gyak' hasonlóan is értekelünk. továbbra is tartom, h az irl-t nem szabad összemosni egy játékkal, nem tartom okos dolognak. értem ezalatt, h aki manuperálja a szörvipajtiját, urambocsá' "hátbaszúrja" (vattafakk?!) az az életben is csakis egy gecc szemétláda lehet. (vattafakk?!)
akarsz nyerni? igen. és tökmindegy ebből a szempontból h pénzért vs dicsőségért, de akkor is akarod a győzelmet. alap! eszköz ennek megszerzésében max annyit számít, h ha fizikában szar vagy (barb), akkor legyél barrakuda, de úgy, h amikor mások döntenek arról, h te vagy-e a winner, akkor tegyél róla! és pont emiatt social game is ez, és ettől is sokkal összetettebb az egész, semmint megnyerni a csellendzseket.

épp ezért nálam barb volt a nyerő, függetlenül a végeredménytől.

fujimo 2017.10.14. 00:36:35

@Biriksz_Krokiksz!: valahol szerintem a kettő között van az "igazság", ami nyilván a szubjektív sajátom... :))

...nekem azért kell ebbe az is, hogy - annak ellenére, hogy játék - morálisan viszonylag kevés hibát ejtsen... ne okozzon fájdalmat, csalódást stb... (nyilván ezt olyan kapcsolatból lehet, ahol érzelmileg már támaszkodnak rá)

...ennek a végpontja feri, aki kicsit túlzásba is vitte az erkölccsőszködést... holott azért belátta, hogy ebbe a játékba kell a social skill, különben repülsz...

...barb nekem is szimpi volt... és nagyon értelmesen tudott ezen a vonalon lavírozni... viszont ő nekem nem survivor.. nem harcos és nem "életre való"... a szó nomád értelmében... feritől viszont éppen ezt láttam az elejétől, igazi warrior spirit... és ebben iliász sem maradt el tőle nagyon... :)

kappakeklol 2017.10.14. 00:51:03

@fujimo: Értsd jól, kontextusában, amire válaszoltam... :) Ne szőrszálhasogassunk már.

@Biriksz_Krokiksz!: Szerintem is csak elbeszélünk egymás mellett. A social engineering támadásokat is nevezhetjük taktikának, meg simán végtelen hazugság sorozatának, nézőpont kérdése igazából az egész. Ha ezt a részét kéne néznem a dolognak, nálam is simán Barb lenne a nyerő, jól csinálta amit csinált, még Szandihoz képest is, aki simán túltolta már, és szerintem fejben is kicsit elvitte ez.

Igazából a top 4-gyel nagyjából elégedett vagyok, bár Klaut simán el tudtam volna még képzelni ott (továbbra is tartom, hogy legalább egy best of 3 párbaj kellett volna, hogy legyen Iliász ellen)
Lényegében bármelyikük helyén, szerintem az utolsó elődöntőn, meg akár a döntőben is lett volna esélye.

fujimo 2017.10.14. 00:55:06

@kappakeklol: nop, tényleg nem értem... "Nem fújok én Iliászra, nyilván nem az ő hibája, hogy nyert. " ...már hogy ezt hogyan is kéne értelmezni... de tényleg nem ez a lényeg... :)

...hát kinek a hibája? ...valakinek egyáltalán a hibája? ...és hiba, hogy nyert? ...jó ez utóbbit értem nyilván az előzőek alapján... lapozzunk... csak ilyen kérdések motoszkáltak bennem... :))

2017.10.14. 00:58:07

@fujimo: ahahha. mindenképpen a kettő kombija a nyerő, de addig amíg nálunk nem tudják különválasztani a játékost a valós éntől, addig ez itthon bukta. (elég csak beleolvasni a fb hsz-ekbe, vagy a c:c poszt alatt olvasható kommancsokba)

fujimo 2017.10.14. 00:58:31

húú, klau érdekes téma... nem nagyon kedveltem, pedig erős... nem játszik cukiskodósat... viszont így sem lehet neki hátat fordítani... akkor már inkább beni... neki van akarata, csak szegényke kicsit naiv... talán esetleg egyszerű... :)) ...az a baj, h borítékolva volt, h őt valahol felhasználják "tölteléknek"...

kappakeklol 2017.10.14. 01:02:05

@fujimo: Nem hibája senkinek, nyilván, és nem is baj, hogy nyert. Ezt a fajta survivort neki "kellett" (értsd jól, please) nyerni, mint ahogy egy tényleges survivort nem ő nyert volna, így értettem.

Már tényleg csak kötözködünk és egymás szavain lovagolunk, feleslegesen. :)

kappakeklol 2017.10.14. 01:09:18

@Biriksz_Krokiksz!: Ez tök igaz amit mondasz, de nem feltétlen tartom hibásnak ezért a sok nézőt, amiért nem tudja különválasztani a kettőt.
Ez inkább vezethető vissza a néző normál életbeli tapasztalataira, szerintem itthon sokkal több embert basznak át, vagy próbálnak átbaszni (gondoljunk csak akár munkahelyekre, kollégákra), ezért azonosulnak sokan az "átbaszott" playerrel, és megsajnálják, ha lehet ilyet mondani. Onnantól pedig már jön az "aki egyszer köcsög, mindig köcsög" hozzáállás.

2017.10.14. 01:09:58

@kappakeklol: ha sikerülne (bárcsak!) honosítani, lehet majd 'all star' meg 'villain vs heroes' évad, klau vs nórcival, tökre bírnám.

kappakeklol 2017.10.14. 01:17:54

@Biriksz_Krokiksz!: Kevés esélyt látok rá sajnos. Utóbbi 10 évben most néztem először tv-t (vagyhátna, vegyük úgy), szóval simán nézném az ilyeneket, de szerintem túl kicsi az ország ehhez.

Nórcit max újraszinkronizálva.

2017.10.14. 01:18:51

@kappakeklol: igen tudom, és pont emiatt is írtam azt pár órával ezelőtt, h mindenki a saját szűrőjén keresztül lát és értekel.
és ezért írtam azt is, h a szörvi nem feltétlen ül perpill itthon. (és itt megint visszacsatolnék pl a fb kommancsokra)

fujimo 2017.10.14. 01:23:19

@kappakeklol: nem-nem, erre a pontosításra nekem tényleg szükségem volt... egyet is értünk... már ha mondjuk igazi survivor-ön egy tényleges hajótörést értünk.. ott sztem feri és iliász együtt mentene meg egy rakás embert... vaaagy persze jönne a legyek ura... :))

@Biriksz_Krokiksz!: ...bevallom én sem tudom különválasztani... szerintem a játék - ahogy az ember játszik... az rengeteget elárul az emberről... "csak azt ismered igazán, akivel harcoltál"... és ha valaki nem "szépen" játszik... (ami nem egyenlő a szabályok áthágásával) ...akkor azt valószínűleg a való életben sem szeretném túl közel tudni magamhoz...

...néztem összefoglalókat az amcsi sorozatról és néha ledöbbentem, h milyen arcok voltak a nyerés közelében... :D

...szóval még valahogy nekem sem kristályos, h mit is gondolok igazán, mert emellett barbi játéka nem volt ellenemre... :DD

2017.10.14. 01:26:12

@kappakeklol: de. márpedig én hibásnak tartom őket. mindnek van agya, csak kéne használni.
tessék, ez pl kiváló csellendzs!

kappakeklol 2017.10.14. 01:28:36

@fujimo: Igen, pontosan azt értem alatta, az lenne nekem A survivor. Ez, mint már mondtam sokszor, inkább tűnt nyaralásnak idegesítő bogarakkal/rovarokkal, rendszertelenebb kajával, angol wc nélkül (de ott a tenger, kit érdekel).

kappakeklol 2017.10.14. 01:32:33

@Biriksz_Krokiksz!: Egy átlag tv nézőtől szerintem ezt ne várd el, no offense tényleg. Ha Dörner György badass betolná minden rész elején, hogy a túlélés másodlagos, elsődleges a taktika, egymás kijátszása, akkor talán a 4-5. évadra egyértelmű lenne a nézőknek.

bElannaTorres 2017.10.14. 01:34:28

@Biriksz_Krokiksz!: úgy látszik lehet élni a használata nélkül is. én inkább attól vagyok rosszul ,hogy mennyi negatív érzelmet hoz ki egy ilyen műsor sokakból.
még jó hogy vannak törvények, így megússzák a szereplők hogy kővel dobálják meg őket. talán még mi is kapnánk egy két követ a véleményünk miatt.

bElannaTorres 2017.10.14. 01:39:19

plusz a legjobb, hogy a legnagyobb gyűlölködőknek ott volt tükörnek Nórika mégsem látják magukat benne :)

fujimo 2017.10.14. 01:40:12

@kappakeklol: én eleve nem is tudom elképzelni, hogy milyen az, amikor valaki nem úgy játszik, mint amilyen... mármint... a játékstílusod te magad vagy... nem tud olyat "megjátszani", ami nem eleve a része... :)

...és ez alatt többet értek, mint simán taktikázást, mint írtam feljebb ennek sztem nagyon sok szintje van... (eleve az is "taktika", hogy nyersz egy bérmilyen challenge-en :D)

...messzire vezet ez... vagy lehet csak én overthinkingelem kellően a témát... ahogy szoktam a dolgokat... :)

bElannaTorres 2017.10.14. 01:53:54

@fujimo: nem tudom, szerintem azért az is számít, hogy ki mennyire merül bele érzelmileg, biztos mindig van aki jobban, és van akinek az életben is nehezebben megy a barátkozás ,aztán pedig hosszútávú és tartós barátságokat köt, szóval ennyiből én biztos nem mondanám, hogy aki nem hű az a már biztos ilyen ember az életben is. itt végül is arról van szó, hogy valakire kell szavazni. Mindenképp valakinek rosszul esik , és szavazni kell. A vége felé már nyilván több a tétje a másiktól a nyerés lehetőségét lehet elvenni hogy te nyerj. nem tudom. iylen esetben tényleg az a rossz ember aki inkább a családjának nyerne?

sixx · http://comment.blog.hu 2017.10.14. 01:53:58

@Biriksz_Krokiksz!: az utolsó hétre stabilan 22 százalék felett volt a share 1849ben, ezzel nyerte a hétköznap estéket, a 33as rész asszem 25 fölé ment. hétfőn lesz majd részletes.

kappakeklol 2017.10.14. 01:57:09

@fujimo: Maximálisan egyetértek ebben egyébként. Értem én, hogy játék meg minden, ettől még az ember szerintem nem lesz más, ugyanaz marad aki. Én inkább úgy fogalmaznám meg, hogy ezek az emberek a való életben is egy az egyben ilyenek, csak ott nincs lehetőségük rá, hogy ennyire megmutassák/kimutassák, kik is valójában.

(Gyanítom ezzel a véleményemmel megint egyedül leszek. :D)

2017.10.14. 02:02:42

@kappakeklol: a dörner györgyös hasonlatod annyiban nem tetszik, h kiváló színésznek tartom, ahogy a másik szélsőségest az eperjest. vagy a kábszis stohlt. absz' külön lehet választani az embert a játékától. szakmájukban kurvajók, még ha világnézeteik v életmódjuk miatt elítélem bmelyikőjüket is.

kappakeklol 2017.10.14. 02:06:42

@bElannaTorres: Nyilván ez távol áll a valóságtól, de saját magukra is szavazhatnak épp, ha akarnak, nem? Pl. Szandi akár meg is tehette volna, amikor Iliászt kinyomta, vagy... és itt most felmerült egy kérdés:

Mi lett volna, ha Szandi az utolsó szavazáson saját magára szavaz, tehát 4 szavazat megy rá, de felhasználja az amulettet. Elvégre az amulett csak a szavazatokat érvényteleníti, amúgy védettséget nem ad, de mivel a többieknek is 0 lett volna, ilyenkor négyes holtverseny van, négyes párbajjal, vagy mi?

kappakeklol 2017.10.14. 02:09:25

@Biriksz_Krokiksz!: Ezt nyilván csak viccnek szántam, elvégre mindenki ismeri a hangját a Die Hardból. :) A lényeg az lett volna, hogy amíg nem nyomják az emberek arcába végtelen ideig, hogy taktika > túlélés, addig nem ez fog átmenni egy szűz nézőnek, aki most látja először a játékot Survivor címmel.

2017.10.14. 02:39:55

@kappakeklol: pont emiatt kéne elgondolkodni, beleélni magát a szituba, és saját belátása szerint dönteni, mire képes a túlélésért.
egy!kibaszott!játékban! ahol >nem< csak a fizika számít, és amiben ne úgy ítéljük már meg a résztvevőket, h mert ismerek egy hasonlót, mancinak hívják, és leszopta a főnököt, vagy ismerek egy migrit, bár nem láttam, de tele van velük a net.
odamész, játszol, kurvára nem érdekel kivagymivagy, HA jól csinálod, (értem ezalatt az általad hazugságként aposztrofált taktikát, amivel lyukat tudsz beszélni a többiek hasába, már nyerő vagy.
mondanám, h #afery ebben rossz volt, de ez nem igaz, marhára szoros volt, és ha nem boilerezték volna el tegnap, akkor szétizgultam volna az agyam. :/

2017.10.14. 02:41:18

@sixx: ok, nézem. (köszi)

2017.10.14. 02:46:22

@bElannaTorres: mondjuk ez az erdzsó verzióban is megvót az őskorszakban xD mindegy, nekem ez nagyon furi, értetlenül nézek ki a fejemből.

Costanza 2017.10.14. 05:00:54

Feri ervelese a rasszista kerdesre: Ez kizart dolog, mert nemtudom. :D

Puncylla 2017.10.14. 07:04:08

Ubul nem szereti a kelkáposztát.
Benő szereti.
Kinek van igaza?

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2017.10.14. 07:13:16

@kappakeklol:

A Dörnerrel inkább ne példálózzunk, jön az ál intelligens szövegével hogy assetudja ki az az Edimörfi meg a Brúszvilisz (mert ugye őket is szinkronizálja) ő az orosz művészeket tartja etalonnak :))))

Szerencsétlen Benedekkel is hogy kitolt az RTL mikor kaja helyett az amulettre ment rá, erre elveszik tőle másnap a mikroport helytelen használata miatt (azóta nincsenek róla kis videók mikor nem használta) az ilyen kis belenyúlások miatt égette be magát kicsit az RTL, de legalább annak örüljünk hogy nem Anikót választották Bencus feladatára, mert akkor a fejünket fogtuk volna, a Farmot is szétbarmolta, nem is tudtam nézni :)

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2017.10.14. 07:17:47

@Biriksz_Krokiksz!: @sixx:

Akkor az nem rossz nézettség, A fal kíváncsi leszek mennyit produkál.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2017.10.14. 08:20:32

Egyébként ha Feri nem lett volna homofób (nem mondja a kamerába), meg betyár akkor nincs rajta fogás, és megnyeri, akkor nem a vizes fát kapja :))
Vagy akkor nem mondják Szandinak hogy az Ilikére szavazzon.
De így az RTL nem merte felvállalni hogy hedlájnban az legyen, egy homofób betyár nyerte a Survivort :))
Viszont ha azt nézzük ki volt igazán survivor, és ki tett a legtöbbet, ki épített, melózott, a csapatait tüzelte a meccsek előtt akkor Feri a tök nyertes, nem pedig Iliász aki Klauék szerint csak feküdt egész nap.

Nuggetzor 2017.10.14. 08:35:30

Ferivel kapcsolatban: ha eltekintünk attól, hogy én kettejük közül Iliásznak szurkoltam jobban, be kell látnom, hogy a nézők többsége (én is) az elejétől fogva rajta szórakozott. Később kicsit visszavett, elfáradt, de ő vitte a műsort. Viszont a győzelme tényleg olyan szalagcímekre adott volna okot, amiket az RTL nem köszönt volna meg.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2017.10.14. 08:42:00

@Nuggetzor:

Pláne egy Blikk hasábjain, mert ők tuti kimaxolták , és nem a survivorról szólna, hanem egy jobbikos homofóbról :(
Ferinek jó volt a szövege, és nem fárasztó poénokat nyomott, és nem mondott hülyeségeket, de ezt a hulljon a férgese szöveget nem erőltettem volna a helyében :))
Ő nem spórolt az erejével, mindig szerelt valamit, tuti az IKEA reklámarca lehetne.

sixx · http://comment.blog.hu 2017.10.14. 09:25:28

@szociál: az majd tavasszal. most konyhafőnök vip jön cetlivel, meg tán doktorjúdással.

tar 2017.10.14. 10:27:50

@fujimo:
"...rengeteget játszom rengeteg módon, számomra nem csak az a fontos, hogy ki nyer, hanem az is, hogy hogyan nyer... :)"

Nagyon elgondolkodtam ezen a mondatodon és rájöttem, hogy teljesen egyetértek veled (valószínűleg azért, mert én is nagy játékos vagyok :), csak éppen a Survivor kapcsán egészen mást tekintek "jó" játéknak.
Ebben a formátumban számomra nem az a "jó" játék, ha valaki "egyenes" vagy "tisztességes" játékot játszik - az nekem dögunalom és a játékban rejlő izgalmas lehetőségek totális ignorálása: tulajdonképpen nem is játék. Egy nekem szimplán gyáva, biztonsági játék, ami gondosan elkerüli az igazi konfliktust.
Én a Survivorban a "ravasz", "bátor"játékot értékelem: a nagy húzásokat, az izgalmas átveréseket, a többszörös csavarokat, a bátor húzások okozta valóban lényeges konfliktusok felvállalását.
Ezt a fajta bátor és izgalmas játékot egyik döntőbe jutott játékosnál sem tapasztaltam:
ebből a szempontból mindkettő gyáva, biztonsági, (más szóval "egyenes"/"tisztességes") játékot játszott - azaz pontosabban egyáltalán NEM JÁTSZOTT SEMMILYEN JÁTÉKOT.
Amúgy ez szinte az összes játékosra igaz volt, egyedül Barbi és Zoli(és talán Szandi, de ő nekem sajna az elején nyújtott Feriseggébebújok - mindenkivelcukiskodok produkciója miatt elég ellenszenvessé vált számomra) mutatott egy kis tehetséget és hajlandóságot az ilyesfajta játékra bátor és konfliktusos, nagy és érdekes dobásokkal kecsegtető játékra.
Úgyhogy nekem ebből a szempontból ez a magyar évad nagy csalódás volt és a végeredmény (2 olyan "játékos" döntőbe jutása, aki valójában ténylegesen nem játszott pusztán jobb kondiban volt, mint a többiek) teljesen tükrözte az évad irányultságát és színvonalát.

"...barbi itt ezért számomra sokkal szimpibb volt, mint klau vagy szandi... mert nyíltabban képviselte a szociális túlélő vonalat, ami amúgy attól még hogy nem fizika, nem alsóbbrendű... de számomra mégsem a "villain" kategória... :)"
Ebben egyetértek - Barbi nagyon-nagyon távol áll a Villain kategórától, de EBBEN a társaságban még mindig ő állt a legközelebb hozzá és az ő játéka mutatott egyedül lehetőséget a számomra izgalmas és érdekes játékra (persze ebben kellett volna néhány hozzá hasonló ravasz keverőpartner - tudom-tudom: "fúj-fúj tisztességtelen tattika").

"...heroes...(a végére már csak szandi nem volt az számomra)" szintén egyetértek

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2017.10.14. 10:36:23

@sixx:

Doktorjúdás helyett Klaut tenném be a főzős műsorba, vagy Ferkót, ő biztos jó lecsót tudna főzni , ha mást nem is :)
Az még mindig rejtély hogy a cetlisre hogy esett a választás, őt nagyon tolja az RTL.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2017.10.14. 10:41:27

@tar:

Ferkó egy Birgrillsz típusú túlélőst simán megnyerne, ami nem a taktikáról szólna, hanem a túlélésről ahova kell fizika ,leleményesség, és kézügyesség.
Azért az sem lenne unalmas, mert párás időben tüzet gyújtani elég nagy kihívás, és persze minimális segédeszközökkel kellene végig vinni, egy bicska, egy tűzgyújtó, alsógyatya (hogy ne a csupasz seggét nézzük mint a meztelen túlélőkben), szúnyogháló és egy csajka amiben tud vizet melegíteni.
A nőknél természetesen kisgatyó nélkül :)

bElannaTorres 2017.10.14. 11:03:15

@szociál: Ferkót a konyha összerakásához kérném fel :)

Sanda.Ipse 2017.10.14. 11:27:36

@tar:
Szemüveges Gergő lehetett volna partner. Kár, hogy neki távoznia kellett...

2017.10.14. 12:05:59

@szociál: személyemben egy nézőt biztos elvesztett az RTL a kis Cetli szerepeltetése miatt...
Haránt irányú rángásom lesz, ha csak meglátom az ostoba képét.
Pedig néztem volna a Babgulyás VIP-et...

Mutyuer 2017.10.14. 12:22:02

Mondja mar meg valaki hogy iliasz cigany? Mert mondta neki feri hogy mar elso latasra latta, meg tudta... De mit? Ha errol van szo, nem is ugy nez ki. Biztos hulye vagyok de en ezt nem ertem.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2017.10.14. 12:55:08

@mentolos lecsó:

Én a Kálmán Olga miatt nézni fogom, max nem nézek oda mikor a cetlist mutatják, meg ha megszólal ez a sanda nézésével :O

@sixx:

Mit vállalnál be ha ma nyer a Pool a MU ellen ?
Mondjuk egy Kutinnyó góllal a 89. percben ?
Vörös tangával a fejeden hétfőn végig rohannál az idexen ? :P
Mert minden Pool szurkoló ezt a meccset várja, meg majd a házi derbit ;)

2017.10.14. 13:50:13

@szociál: egyáltalán ez a kis Cetli kinek a haverja/spanja/rokona ???
ki szopkodta be őt a Babgulyás VIP castingon ?
vagy ő maga szopik ilyen jóóól ??? :)))
Kétlem, mert még ahhoz balf@sz lenne... aztán meg megmagyarázná... :)))

Most már azt is kérdőre vonom, hogy a nagy randin "megpocsííkulta" Anitát...
Szánalmas, irtani való féreg... Nem sok karakter hoz ki belőlem engesztelhetetlen utálatot, nos ő pont ilyen... Én kérek elnézést !

2017.10.14. 13:53:26

Lehet, már tudjátok, van új posztcsi, csak jól el van rejtve...

hogyvolt.blog.hu/2017/10/14/survivor_3x35_iliasz

taga20 2017.10.14. 19:30:03

@mentolos lecsó: te kemény gyerek.
áruld má el, hogy mi az a posztcsi!

szarrá röhögöm magam rajtad:))))

Cimili 2017.10.14. 20:57:21

@taga20: Nna pont te hiányoztál már csak ide! :P

taga20 2017.10.14. 21:06:22

@Cimili: ti duktok, hogy így bevéded?:)

taga20 2017.10.14. 21:20:38

@Cimili: egészségedre! persze én jobban kinyalnálak, de ha neked jó a középszer, ako hajrá!

drága szerelmem, kügyek egy nótát?

küldök, me szeretlek, de kevés vagy az izmozáshoz:)))

zene? mehet? mehet!

küldöm az egyik kedvencemet, me téged szeretlek itt a lekjobban, kroki után:))

www.youtube.com/watch?v=Y1aEGtreQWM&index=1&list=RDY1aEGtreQWM

taga20 2017.10.14. 23:11:48

@Cimili: nem vagy reménytelen, de hogy öreg vagy, az fiksz!:))
süti beállítások módosítása