Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Hogy volt?

Való Világ 8x46 - "Ja, csináljak szart a számból?" (18+)

2016. október 12. 07:39 - Chat Géza

kepernyofoto_2016-10-12_5_29_50.pngGina, aki Zsolti

Esküszöm, elmegyek a templomba és gyújtok egy IKEA-s teamécsest azért, hogy többé egy betűt nem kell írni a bábjátékos Lóriról. Cserébe van itt egy elég combos 20 perces adásanyag, ami 2 in 1 a VV8 filléres Jokerének halotti tora és az új játékos, Gina Welcome bulijáról szól. Itt két dolog történik: Soma és Evelin bemutatták a világ leggusztustalanabb smárolását, valamint Tivy is Zserbó összevesztek. Minden ott kezdődött, hogy Soma behívta Ginát a szaunába. Íme, a shakespearei magasságokban faszpörgető egyfelvonásos dráma.

kepernyofoto_2016-10-12_5_35_14.png

A foslavina megindul

Soma: Gyere, Tivyvel beszélni akarunk veled.

Tivy: Én erről nem tudtam, hogy beszélni akarok Ginával, de jó'van, menjünk.

Gina: Hova megyünk?

Többiek: Hova mentek?

Soma: Faszotok alá csaposnak, nem mindegy!? - vághatott volna vissza így is, de helyette annyit mondott - Megmutatjuk Ginának a szaunát. - mintha a lengyeltóti lány még nem látott volna olyat.

A sok mutogatást kívánó szauna prezentálása után Soma odateszi magát, mint vallató tiszt. Ki a legszimpibb? Milyen itt bent? Jó alakod van? Csak mer' én nem tudom megmondani, amíg ez a zsák van rajtad. Mint egy automata, sortüzelő gépfegyver, Soma csak úgy böfögi föl bokából a kérdéseket, de Tivy beleszarik a villa Pély Barnájának homokozójába.

Tivy: Na, menjünk már ki a faszomba. - egy lord se mondhatta volna szebben.

Pár bevert jégermájszter után a videós fiú úgy dönt, hogy lehántja magáról a farmert, mármint A FASZSZOPÓ FARMERT, hogy rövidgatyát húzzon és abba topogjon az est további részében. Az öltözködés Gina jelenlétében történik, aki épp felhuzatolja az ágyneműt. Erre érkezik a már kapatos Zsebi baba.

Zseraldin: Rögtön gondoltam. - jegyezte meg gúnnyal a hangjában.

Tivy ezzel föld körüli idegpályára állt, és hiába tartott doktori értekezést másodpercekkel a "rögtön gondoltam"-ozás előtt Ginának, hogy mindenki veszekszik mindenkivel, csak ő nem, már megy is a pinát segglyuknak néző, háromperces toszógép a Zsúrkocsi után, hogy a már jól ismert kurvaanyázást levezényelje.

Tivy: Lóri esett ki, bazmeg! Ma meghalt egy barátunk megint! Rosszabb ez, mint Vietnámban! Nem akartam egész este faszszopó farmerban lenni! Erre jössz itt ezzel a hülyeséggel? - a vitázás ajtócsapkodásig fajul, aminek köszönhetően Tivy be is durrantja az érvelés magasiskolájának scud rakétáit - Kutyád vagyok, hogy rám csapod az ajtót, bazmeg?

Végül talán Zseraldinnyó is szóhoz jut, de beleszalad az istentelen bazmegolás kétélű pengéjébe.

Zserladin: Ja, csináljak szart a számból?

Végül a bölcs férfi summázza a riportban a leírtakat.

Tivy: Van egy rohadt nagy büszkeségem, ami sérti az egómat.

 

Vad csókulózás a hűtőszekrény rejtekében

Soma, a szegény, 21. századi ember Petőfijének és Pély Barnának a szerelemgyereke átlát Evelin sűrű szövésű szitáján, hogy az neki csak jó, ha a VV Turbóujjazásné a volt fasziját látja benne, mert így már borítékolható is a dugattyúzás. A petting a hatodik jégernél tetőzik, amikor Evelin elkezd szárazbaszást mímelni VV Konyhafőnökkel Dáviddal, miközben Soma tőlük 3 méterre tolja a búrájába a sajtos pufit. A szűzkurvás, csípőtekerős kerázás elérte célját: trubadúr szerelmesünk megdelejeződött és kimondta: szeretlek. Ezzel Evelin fejét két kézzel megragadva húzta közelebb a magához a lányt, majd  résnyire nyitotta száját és tolta kicsit előre felső ajkát, hogy mint az Alien, leegye szerelme arcát a villa legromantikusabb zugában, a hűtőszekrény és a felmosóvödör köztt. 

A csőrözés után, mikor a buli is kifulladt, Zserbó találja meg őket a cigizős kanapén. Elregéli bánatát, majd megjelenik Zsolti, és már villantja is a fingszagú hálóban instant megelakult Sas kabarés poéngyár legújabb viccét, hogy Gina befeküdt Tivy és Soma közé az éjjelre. Ettől Evelin agyfaszt kap, Soma pedig menten eret vág, hogy minden munkája, amit a bebaszott lány sikeres lesmárolásába fektetett, az most röpül a gecibe. Persze Gina külön alszik, ez a vicc lényege.

Pill, kimentem meghalni a röhögéstol. Ok, már itt vagyok. Tivy és Zseraldinnyó a fincsi reggeli energiaital+cigi kombó mellett megbeszélt esti balhéról nem fogok beszámolni. Az viszont már megér egy misét, hogy Soma "meglátogatta" a fürdőben zuhanyzó Ginát, majd lemeózta a lány testét és levonta a konzekvenciát:

"Nem rossz az alakja, egész jó bullja van a Ginának."

És aztán jött az adás legpusztítóbb része, A FASZÁLLÍTÁS DELUXE, amikor a karibi hangulat jegyében egy pálma átment a képen. 

És akkor berongyolt a villába az Apród.hu-s, aki egyben a Soerii és Poolekes törpe is, hogy felvázolja a tematikus cirkusz hetet. Tivy és Ati lesz a két bohóc. Utóbbi, az adásonként 30 másodpercnyi képernyőidőt kapó fiú nagyon örül, mert szerinte ezt a feladatot rá szabták. Majd figyeljük csak meg, annyi arcot tud villantani, hogy beszarunk. Zsolti légtornász lesz, amivel kapcsolatban megoszt a riportban egy kedves kis sztorit, hogy olyan lesz mint egy pillangó, egy betonpillangó, aki ott lesz a magasban. Mondjuk szar az egyik térde, mert még régen, egy próbán megsérült. Erre szokták azt mondani

"ha 186 cm magas buzi vagy, akkor ne mászkálj magassarkúban, mert kitöröd a lábad."

Soma Ginával került párba. Előbbi jelzi is, hogy ne nyomuljon annyira, mert még a végén bebukja a turbóujjazással szerzett előnyét Evelinnél. Mondjuk a mai anyag felszopóját nézve valami kis piszmogás azért beficcen a kanossza bajszú fiúcskának.

És akkor Gina hangyász sülje:

Címkék: való világ 18+ vv8
389 komment

Facebook kommentek

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ascii 2016.10.12. 23:07:08

most meg nézzük vissza az elmult 2 hetet

MacákékIcukája 2016.10.12. 23:07:09

@ascii: @Mermancs: na most akkor Bencus vagy Zsolti? Mert en Bencus testbeszedebol kovetkeztettem

ascii 2016.10.12. 23:07:56

@MacákékIcukája: én erre ébredtem fel, aztán mondta zsolti h ő énekelt

Mermancs 2016.10.12. 23:10:03

@ascii: zsolti azt a gina eneklesere mondta, nem?

Schlomo Goldberg 2016.10.12. 23:10:37

Várom a pillanatot amikor Málnás kisomfordál az utcaajtón, majd szépen felül a wizzair londoni mosogatójáratára.

Commodore 2016.10.12. 23:11:42

Köszi mici, ápold a tyúkokat!

Magentax 2016.10.12. 23:12:56

@MacákékIcukája: Bence énekelt, Zsóti csak beszólt - én így láttam

Mermancs 2016.10.12. 23:14:18

@Schlomo Goldberg: de végül leszállítják es a szekuritisekkel kiabálva basszák ki a ferihegyrôl. # áj em tivtyvi áj em sztár....!

MacákékIcukája 2016.10.12. 23:14:52

@Magentax: sztem is, tok meglepo

Nem vezettek fel a kihivast, ez itt a baj. Altalaban mindig mutatnak tattikazos beszelgeteseket es ez most elmaradt

malevil2050 2016.10.12. 23:17:39

Ez a banális kérdés: Hogy vagy?

,, 2016.10.12. 23:18:49

Zseri nagyon szép.

Magentax 2016.10.12. 23:20:11

@MacákékIcukája: ebben az évadban nem nagyon mutogattak a többieknek tattikázós beszélgetéseket, pont ezt hiányoltuk itt többen is.
Csak a konfliktusokat mutigálják...

Cseszlovák Gyurmafilm 2016.10.12. 23:20:49

Jóestét! betegek a gyerekek, igy csak beköszöntök
@Spitzbauer: ha uncsi a cirkusz olyat kell mint az egyszeri csodafakír:
Belép a cirkuszigazgatóhoz, hogy van egy világszáma.
- Nos, mutassa be!
Erre előkap egy ötkilós kalapácst. Legyenszives fejbevrni! Bitos ebben? Igen kérem. Igazgató fejbecsapja. Hősünknek beszakad a feje összeesik, elönti a vér az irodát. Cirkuszigazgató kihívja a mentőket, elviszik.
Eltelik három hónap, a férfi ismét beszél, járni tanul, fél év fizikoterápia. A következő évben kopognak a cirkuszigazgató ajtaján.
Belép, a férfi és elkiáltja magát: Tádáám!

Na ki legyen a fakír? :D

Magentax 2016.10.12. 23:21:24

Hoppá! Micit hívta.
Kire szavaztok?

Plüsscukor 2016.10.12. 23:22:22

Na végre, Mici kikerül a villából. Krisztiánnak sajna nem fog összejönni a légyott :)

malevil2050 2016.10.12. 23:22:40

Hát ez is jó , de lett volna jobb is.

Plüsscukor 2016.10.12. 23:23:04

Haha, Zsóti beszólt Bencének

malevil2050 2016.10.12. 23:23:13

Báj báj micinénnye.

VV Velőtrázó Vélemény v3.0 2016.10.12. 23:23:18

Hihetetlen, most értem haza, erre azt látom, hogy Ati továbbra is az Ember Akit Senki Sem Visz Ki... Hát, szia Zseri, ennyi volt.

MacákékIcukája 2016.10.12. 23:23:25

@szörnycsi: sztem is, nagyon jo alakja van

@Mermancs: azt kellene :)))

Na, Mici. Bakker en birom Micit.
Ennek a szerianak az a baja, hogy folyamatosan rossz embereket hivnak ki

Magentax 2016.10.12. 23:24:08

Milyen vicces lenne, ha Mici is elmenne haza a párbaj előtt. :DD

VV Velőtrázó Vélemény v3.0 2016.10.12. 23:24:47

Eddig mindenki kiesett, aki nem Atit vitte.

Commodore 2016.10.12. 23:25:19

Micinéniben ennyi volt! Lesz búcsúsex?

ascii 2016.10.12. 23:25:25

@MacákékIcukája: mondom, rám ne hallgass, én aludtam :)

MacákékIcukája 2016.10.12. 23:26:14

@Magentax: en Micire

@VV Velőtrázó Vélemény v3.0: en is csak lesek, mint hal a szatyorban. Sztem Mici ki fog esni, de en azert ra szavazok

Mermancs 2016.10.12. 23:26:25

Rosszul valasztott....Mici mostanaban sokkal jobban szorakoztat mint zseri, bezzeg tivy meg ati...

Commodore 2016.10.12. 23:26:52

@Magentax: Simán! Már feladta! Hallgasd vissza, elszólta magát.

VV Velőtrázó Vélemény v3.0 2016.10.12. 23:27:53

@Commodore: Igen, nekem is feltűnt. De majd Krisztián felturbózza.

Plüsscukor 2016.10.12. 23:27:58

@MacákékIcukája: Erre a maira aktívan leginkább csak szentségelni lehetett volna, olyan gyengus volt az anyag.
Igaz, azon felröhögtem, ahogyan Evettke elkezdte forgatni a szemeit a próba során, amint Soma hozzáért Ginához.
Ez a lány annyira sötét, azt hiszi mindent elérhet és kontroll alatt tarthat a muffjával.

Shoyu 2016.10.12. 23:29:04

Zseri most nagyon jól nézett ki, eddig nem gondoltam jó nőnek, de az. Hihetetlen, hogy a tök unalmas Atit senki nem vitte eddig ki. Mici jöjjön vissza, mert még mindig érdekesebb egyéniség, mint Zseri, és Tivy-Zseri balhét se akarok többet hallgatni. Mici szerintem normálisabb, mint a műsor elején volt, kicsit összeszedte magát.

MacákékIcukája 2016.10.12. 23:29:12

@Plüsscukor: ahhh ezert nem erte meg ebren maradni...

ascii 2016.10.12. 23:29:16

én micit várom vissza, mert ő simogatta tegnap a maine coon-t, krisz spanja, amúgy a focistákat meg nemtől függetlenül sosem bírtam

szmoti 2016.10.12. 23:29:17

Ajj miért nem Atti...az a baj, hogy Mici mostanában mókásabb :)

VV Velőtrázó Vélemény v3.0 2016.10.12. 23:30:10

@MacákékIcukája: Mici még jó kis szarkavaró lehet bent, de Zseritől mit vár még bárki is? Baromi unalmas és semmivel sem beszél szebben, mint Dina. Amúgy meg egyikért se kár, tök érdektelen párbaj. Tivy rajongóinak itt a lehetőség, hogy levegyék a ballasztot a tbányai rugóláb seriffről.

pomac 2016.10.12. 23:30:25

@MacákékIcukája: az utóbbi 2 hét alapján inkább mici maradjon mint zseri vergődését nézzem :)

Mermancs 2016.10.12. 23:31:00

Mondjátok el, hogy ki viszi majd ki ezt a nyomorek tivyt?...krisztian..? Most ôt úgy se választanák ki.

2016.10.12. 23:31:46

@szmoti: Most nézem, te évek óta ehhez a héthez igazítod a profilképedet :-DDD

MacákékIcukája 2016.10.12. 23:32:09

@VV Velőtrázó Vélemény v3.0: @pomac: ekg nektek. Zserit eluntam, nem mutat semmi fejlodest. Micike szarcsit kavar es szorakoztat!

mobilos perpetuum 2016.10.12. 23:33:37

Már egyszer írtam, de aki nem volt itt.
Az esemény utáni pirulák között is lehet termékhibás.
És akkor:
Lesz egy MINITIVY kilenc hónap múlva.

MacákékIcukája 2016.10.12. 23:33:38

@Mermancs: kb tivy es ati ezert lesznek dontosok, mert a tobbi nyomorek nem viszi ki oket/pakolja meg jellel. Bar el tudom kepzelni h ha jobban elfogynak, David es Krisz osszebeszel es megpakoljak oket

2016.10.12. 23:33:55

@Mermancs: @pomac: @szmoti: A Mici-Krisztián vonal jobban érdekelne, mint a Zsernyák-Tyv. Nem gondoltam volna soha, hogy hulladékmicinek fogok drukkolni. Még most sem gondolom, alszom rá egyet. Jójcakát!

ascii 2016.10.12. 23:35:29

@MacákékIcukája: megyek is folytatom,
jóccakát!

Mermancs 2016.10.12. 23:37:52

Puszi mindenkinek, jó volt veletek nezni ezt a ... Bohóckodást ;)
Jó ejt!

szmoti 2016.10.12. 23:38:28

@Spitzbauer: basszus és tényleg :D pedig félek a bohócoktól :)

VV Velőtrázó Vélemény v3.0 2016.10.12. 23:39:07

Amúgy Mici tényleg odafigyel jobban magára, meglepően összeszedettnek látom. De eléggé kedvetlen is. Jó lenne már egy érdekes párbaj... ez nem az lesz.

Plüsscukor 2016.10.12. 23:39:34

@MacákékIcukája: Hörömpő cirkusz, világszám! :-D

VV Velőtrázó Vélemény v3.0 2016.10.12. 23:40:08

Érdemes visszanézni az öfit? Nem most, reggel.

Plüsscukor 2016.10.12. 23:41:17

@Mermancs: leírva igen, de az ápoltak által előadva, leginkább siralmas :)

MacákékIcukája 2016.10.12. 23:42:38

@ascii: joejt es a tobbieknek is, en is megyek :)

@Plüsscukor: megvan dvd-n! :))))

Menjen csak vissza Micike, viccesen flortolnek Krisszel

Plüsscukor 2016.10.12. 23:43:00

@VV Velőtrázó Vélemény v3.0: Hmm, attól függ, hogy mi a célod vele :)
Feléredni nem fogsz tőle. Konkrétan engem leszedált és apátiába taszított ma estére.

pomac 2016.10.12. 23:45:56

@MacákékIcukája: @Spitzbauer: most úgy vagyok vele (pedig én sem gondoltam hogy ezt leírom),hogy inkább halgatom mici nyuszizását ,mit zseri sírását részegen ,annyira égő hogy lassan már nézni sem tudom, meg már unalmas is mert mostanában tényleg zseri provokálja ki(direkt?!?) a vitát tivivel (őt sem kell félteni de inkább mos tivy hátrál ki jobban ). Na meg a másnapi nyalizás szánom bánom az még rosszabb ,az oviban nincs ilyen.

VR6 2016.10.12. 23:47:12

Szégyenlem, de kettejük közül Micit küldeném vissza a párbajról :D

Plüsscukor 2016.10.12. 23:50:29

@Cseszlovák Gyurmafilm: Nekem erről a Lájoskáról inkább vmi bolhacirkusz jut az eszembe :))

VV Velőtrázó Vélemény v3.0 2016.10.12. 23:52:20

@MacákékIcukája: Akkor majd csak áttekerem. Most kb. csak Gina érdekel, a többi nem tud már meglepni semmivel.

ミラ · http://www.miranosekai.com/ 2016.10.13. 00:03:51

nem gondoltam, hogy zseri ilyen hülyén választ. atit és tivyt bármikor kint hagyná, én is úgy szavaznék. de bakker, inkább mici nyuszizása meg részeg botladozásai, mint még egy hét zseri-tivy balhé. egyszerűen kedve támad az embernek belekúrni valami nehéz tárgyat a TVbe, akkor meg ember baromi morcos lenne. hát jó az valakinek? nem jó. a picsába.

VV Velőtrázó Vélemény v3.0 2016.10.13. 00:03:54

Na jóéjt, a zenei kommentek napját zárnám ezzel: youtu.be/u9Dg-g7t2l4

Gyengédebb lelkületűeknek meg ezzel: youtu.be/wGc4kIjwkn0

Cimili 2016.10.13. 00:12:05

@MacákékIcukája: Ezt én is köszcsi, mert akkor bele se kezdek! :) Még jó, h ti minden lényeges dolgot megírtatok. Zseri mekkora marha volt, h nem az Atit hívta ki. Egyszerűen nem értem, h miért. Ennyire nem látják bent, h Ati ellen bárki visszamenne? Amit régebben nem gondoltam volna, most Micinek fogok drukkolni, talán még dobok is rá egy szavazatot. Ezerszer inkább őt nézném, mint Zserit.

Costanza 2016.10.13. 01:40:51

Mai uj szavunk: rafinacio

Cseszlovák Gyurmafilm 2016.10.13. 04:14:13

@Plüsscukor: Olyanyira igazad van hogy az tenyle bolha volt. Alfonzó (Bagamérí) instruálta. :))

Costanza 2016.10.13. 04:22:22

@VV Velőtrázó Vélemény v3.0: rage against the machine bahnhof wow. total car is ott volt, nyugati pu epulet anno

ördi ke 2016.10.13. 04:28:04

@plüssnyuszi: ja ja sokkal dögösebb igy.Inkàbb ö mint Mici feltuningolva.És valyon lesz pàrbaaaly,vagy valaki megint kisétàl és bejön Gàbor?

ördi ke 2016.10.13. 04:29:11

tegnap mért nem volt bv?

Costanza 2016.10.13. 05:22:26

nem ertem miert ilyen sotetek ezek a nok, hogy egymast pusztitjak ki onnan, egyre csak fogynak

,, 2016.10.13. 06:56:52

@Cimili: ennyire. Szerintem nem látják mi a különbség Ati, dávid és pl krisztián között, kb 1 kategória. Nem volt logikátlan micit választani bízva abban h a magdianyussága visszatetsző a nézőknek (ez ellen jobban is tudná pozícionálni magát, mint ati ellen, akivel szemben negatívum nem igazán hozható fel benti fejjel) csak ott van a hiba h a nézők már immunisak lettek a szarkavarásra. Másrészt azt sem tudhatja, h az utóbbi időben micinyuszi sokkal kedvezőbb színben szerepel, mint korábban. Úgyhogy nem buta választás volt szerintem, inkább szerencsétlen.

VV Velőtrázó Vélemény v3.0 2016.10.13. 07:56:54

@szörnycsi: Abból a szempontból buta a választás, hogy hiába pozicionálja magát esetleg jobban Mici ellen, mire a párbajra kerülne a sor, addigra már eldőlt minden egy szimpátia szavazás keretében. Ezért nem jó az, hogy már most szavazni lehet, mert nincs értelme a párbajnak, ha nem csak minimális a különbség. Ahhoz meg két erős játékos kellene. Nem ők.

Zseri már csak azért is érdemelné meg a bukást a párbajon, mert csak emocionálisan képes létezni a VV-ben, míg Mici a maga módján próbál játszani, csak hát eszköztelen. Maga a játék miatt, érdemesebb egyelőre Micit bent tartani.

Krétagarbó 2016.10.13. 08:25:13

@szörnycsi: sztem is, a többi benti lányhoz képest minimális sminkkel is szép az arca, az alakja is jó. Ha kicsit nőcisben nyomja, mint tegnap is, nagyon csinos.

VV Velőtrázó Vélemény v3.0 2016.10.13. 08:30:01

Hát, beletekergetve visszanéztem ezt a tegnapi öfit, uncsi volt tényleg. Evelin szánalmas, alig várom, hogy valaki kivigye. Gina okosan játszik, én csípem. Az meg egyre inkább a meggyőződésem, hogy Mici jön vissza. Most már nem csak a sminkje Ellen Pompeós, hanem a viselkedése is Meredithre hajaz.

ascii 2016.10.13. 08:30:27

@Krétagarbó: slampos a mozgása, mint egy stegosaurusé, arca meg leginkább egy csehszlovák tehenészlányra hasonlít... sztem semmi nőiességet nem képvisel, pláne ha megszólal

Krétagarbó 2016.10.13. 08:33:20

@Spitzbauer: dettó. Mondjuk én a kihívás alatt bealudtam, Mici riadt arcára felébredtem, és láttam, hogy kötözi magára a kék kendőt, nyugtáztam és aludtam tovább:)
Most első blikkre lehet, hogy Mici továbbjutásának jobban örülnék, de ez még változhat vasárnapig.

Krétagarbó 2016.10.13. 08:34:37

@ascii: tegnap sztem nőies volt, de ízlés dolga, ugye.

introverted22 2016.10.13. 08:36:06

Hát a kihívást átaludtam, de Zserbó hülyén döntött, ez tény. Most majd arra leszek kíváncsi, hogy ki ki mögé áll... Mármint a nyilvánvalón kívül... Mert pl Tivadar Zserivel vereti ki, de közben meg Micivel nagy barátok...

WICKEDWITCH 2016.10.13. 08:51:21

@Perah: :) Ja, EKG. Krisztián én is bírom, tegnap meg azon hangosan nevettem, amikor megijedt a pipitől. Dáviddal ők ketten azok, akikkel elmennék sörözni. Meg talán Zsolti, csak ne nyávogjon.

Amúgy sosem gondoltam, hogy valaha ilyet fogok mondani, de inkább Mici maradjon, mint Zseri. Tivyt akartam volna inkább kiszavazni, Zserinek meg adni egy esélyt egyedül, de annyira elegem van ebből az értelmetlen csicskapapagájkutyázásból, hogy inkább maradjon Mici, aki nálam az utóbbi időben a lányok közül eléggé feljött.

ficekence 2016.10.13. 09:02:15

Én Zserire szavazok. Ha Mici megy vissza, akkora arca lesz, hogy mást sem fodunk látni, csak bukdácsol részegen. Az, hogy csúnyán beszél Zseri az semmit sem számít, mert mind rondán beszél.Az, hogy Mici összeszedte magát, csak színjáték nem más ő mint egy szarkavaró repedtsarkú gusztustalan nő. Krisztiánnal biztos, hogy semmi nem lesz, nem hülye a hatvani fickó, csak egyszerű, de ez nem hátrány, a társadalom nagy része az, még az is, aki többnek hiszi magát néha.

plüssnyuszi 2016.10.13. 09:10:38

@ördi ke: Gondolod, hogy ezt még egyszer eljátsszák? Ha fel akarják keverni az állóvizet, akkor Dinát kéne visszaküldeni új játékos helyett. (mondjuk, inkább ne. Hallgathatnánk a mocskot napestig :-( )

Amúgy nem tudom eldönteni, hogy Micit vagy Zserit várnám vissza. Mici ritkán szól, akkor is minek. Zseri Tivivel való nyűglődésétől konkrétan lábrázós sikítófrászt kapok

rearwindow 2016.10.13. 09:14:26

Én először Zserbóra szavaztam, mert Mici a villában az utóbbi időben csak mint Krisztián szexuális fantáziálgatásainak tárgyaként fungál, azt meg annyira nem izgalmas nézni. De most jobban átgondolva a dolgot, pusztán humánus megfontolásból meg szeretném szabadítani Zserbót ettől az abúziv viszonytól (mármint Tivivel), úgyhogy átraktam Micimacira a szavazatomat. Szóval sáfárkodom...

WICKEDWITCH 2016.10.13. 09:15:58

@ficekence: Nálam az, hogy Mici feljött, csak kis részben köszönhető annak, hogy összeszedte magát (nagyrészt azért van, mert a többi lány még jobban elásta magát), és nem jelenti azt, hogy neki szurkolok. Zserit bírtam, és sajnálom őt, amiért csak ezt a veszekedős szeretetet tudja elképzelni, viszont ez nem szórakoztat, sőt.

Krétagarbó 2016.10.13. 09:19:00

@ficekence: csalódás lenne Krisztián, ha micivel összeszűrné a levet, nekem az évődésük azonban tetszik. Ellentétben a zseri tivi csicskagecikityazassal. ha zseri most kiesik, azt nagyreszt a málnásnak sztorinak köszönheti.

MacákékIcukája 2016.10.13. 09:36:55

Jo reggelt emberkek :)
Egyertelmuen Mici! Unom a Zseri-tivy vitakat, se eleje se vege...

@Cimili: szivi :) folyamatosan rosszul valasztanak a kihivok, nem ertem en sem. Nulla taktika
@VV Velőtrázó Vélemény v3.0: bizony, verszegenyre sikerult a tegnapi. Az egyetlen erdekes momentum az volt, amikor Bencus elkezdett enekelni :)))
@pomac: ekg :)
@Plüsscukor: megneztem, koszi :) nem bannam ha Bencus enekelgetve mondana az osszekotoket :D
@PeniValdes: remelem csak trollkodsz :D

Cérnahuszár 2016.10.13. 09:45:24

Nekem zseri. Látni akarok egy zseri-tivy párbajt később.

ficekence 2016.10.13. 09:56:40

@WICKEDWITCH: Először is teljesen egyet értek Veled. Az a bajom ezzel a szériával, hogy egyik játékos sem szimpatikus. Elég ritkán nézem emiatt, de az öfiket mindig elolvasom és persze a hsz-ba is beleolvasok. Zseri sem a kedvencem, de Micit végkép nem bírom. Lassú, hanyag, hétköznapokon elhagyja magát, amikor szerepelnek akkor kiló smink van rajta, minden olyan eltúlzott ennél a nőnél. Én így érzem, Kifejezetten irritál. Evelinre nem is pazarolnék szót, Vivit kedveltem az új lányt még nem ismerem. Engem sem szórakoztat az üvöltözésük, ráadásul a felét nem is értem. :))) Sajnálom, hogy ilyen pasival jött össze , de ő választotta. Szóval én rá szavazok.

ficekence 2016.10.13. 09:59:24

@Krétagarbó: Igen, az előbb írtam, hogy én is sajnálom, hogy Tivy-vel jött össze. Ez a fickó lehúzza a sárba, kihozza belőle a rosszabbik énjét. Mindkettő súlyosan sérült ember, nem egy jó páros. Azért remélem ő jön vissza, kénytelen leszek letölteni azt az akármit, hogy szavazhassak. :))

MacákékIcukája 2016.10.13. 10:11:08

Gyerekek van uj posztcsi

@PeniValdes: helyes!

BAZINGA2 2016.10.13. 10:21:48

Nekem mindegy, hogy ki nyer. Nem szavazok. Azért jobb lenne, ha Mici jönne vissza, mert unom a két hibbant állandó kutyázását. Ha Zseri kihívta volna Tivyt, akkor más lenne a helyzet. Sosem hittem volna, hogy inkább Micit akarom nézni! =D

Megdobbent, most erEDEti izzel 2016.10.15. 03:57:55

Lengyeltót - ez bebaszott, visszajottem a sorozesbol a tengertol, most itt baszom ugyanugy, de erre nem szamitottam, oedig egy het eltolodassal nezem az osszes fost. Ati bazdmeg, kedvencunk volt, amig nem pofazott meg morikalt, de most mar csak nezzuk elhulbe, hogy ez mi az retkes kurvak elee akar lenni? A topbbi meg... nincs isten, most mar biztos ;)
Ebben a blogban jelenleg nem kommentezhetsz! - de miert, a ribanc eletbe? :)
süti beállítások módosítása