Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Hogy volt?

Való Világ 8x40 - Itt a lila, hol a lila (18+)

2016. október 06. 09:24 - Dzsudibí

Előszó

Bruti fogta a komédia aranyló hímvesszejét, mélyen megmártotta a szépírás szénfekete tintájában, néhányszor megperdítette erős kezei között, majd úgy nyakonbaszta vele a hét hátralevő napjain becsülettel alkotni igyekvő hogyvolt írókat, hogy azóta sem tértünk magukhoz. Az inkontinenciával kísért röhögés mellett azonban kisebb agyfaszt is kaptam, mert a hétvégén támadt az a remek ötletem, hogy a mai posztot feldobandó egy kedves nagymama szemszögéből írom majd a mai hogyvoltot. Ehelyett viszont marad a nihil, az önmardosás, és a kínzó kérdés, hogy Bruti lehallgatja-e a telefonomat. 

1. Fejezet - Én saját magamat érdeklem én

A téma még mindig Lóri szarkavarása, Tivy nyekereg könnyes szemmel, hogy őt itten bizony csúnyán átbaszták, mert Lóri tegnap még gyengéden maga mellé fektette, és beszélgettek az élet nagy dógairól kiskifli nagykifliben, miközben a háttérben halkan szólt az Unbreak my heart instrumentál változata. Ma meg egy fasszopó csicskageci kutya. Papagájköntösben. Atti és Lóri eközben a szaunában elemzi a sunyi szó jelentéstartalmát, kevés sikerrel. 

"Lehet így is játszani Lóri, mindegyik szériában volt egy gané. Most te vagy az." (Ati)

1_5.png

Vivi időközben egyszerűen pontot tesz az eddig a pillanatig élesen vitatott kérdés végére, hogy hol is húzódik az az érzékeny határvonal alkoholista és alkalmi ivó között. Spoiler alert, korszakalkotó gondolat következik. 

"Ameddig magunkat nem érezzük alkoholistának, addig nincs gáz."

Jó hír a KSH-nak, és jó hír a magyar egészségügynek is, mert ezzel holnaptól drasztikus visszaesést fognak tapasztalni az alkoholbetegek számában, hála Vivinek. (Éppen ezért azt most csak halkan, és igen óvatosan említeném meg, hogy Vivi, Evelin és Mici ezek után kifekszenek a fűbe az esőre, melyet hónak vizionálnak. Fenti tévedés azonban nyilvánvalóan és immáron bizonyíthatóan semmilyen összefüggésben nem áll azzal, hogy előtte alkoholt fogyasztottak).

2_5.png

 2. Fejezet - Szörfözés a szarcunami hullámain

Harmatos reggel. A reggeli szájszag ködfelhőin átszűrődő első napsugarak ébresztik a lakókat. Kivéve Vivit, mert őt Zsolti ébreszti azzal, hogy még mindig be van baszva. Ezen a hazugságon és céltalan sértegetésen alapuló vádaskodást Vivi sírással próbálja feldolgozni, Zseri pedig a Profi Vigasztalók kézikönyvének második fejezetét választja erre az alkalomra Vivi nyugtatására:

"Édesem, menstruálni fogsz?"

3_5.png

4_5.png

Az új villamester a nézők döntése alapján Zseri lett, aki nagyon örül mert ez volt az álma. A feladatok kiosztásánál ismét belém nyilall a kérdés, hogy mi a véreres faszért kell két ember a nyugi kitakarításához, de mit értek én a lovakhoz. 

5_5.png

3. Fejezet - Dávid és az UTE

Dávid hosszas fejtörés után így dönt, hogy lemond a lila kendő által nyújtott előjogokról, mert élő adásban akarja elmondani, hogy Lóri milyen ember, hogy mindenki hallja. Nem tudom, hogy a kis gyökereknek pontosan mit mondtak arról, hogy mire valók a kamerák a házban, de ezek szerint nem csak Vivi nem vágja, hogy nem csak az élő adások anyagait láthatjuk. Atti sír, kétévenemgyúrok Tivynél bekapcsol a menetrend szerinti lófaszkutyagecizés gomb, Mici meg Zserit basztatja valami teljesen más miatt. 

6_5.png

7_5.png

4. Fejezet - Zsolt és a pluszkilók

Tivyé a megtiszteltetés, hogy felolvashatja az aznapi villaújságot. Veleszületett tehetségénél fogva és műveltségéből fakadó természetességgel hangsúlyozza a szavakat, ezzel is izgalmasabbá téve Mici és Vivi által szerkesztett igényes, összetett mondatokból összeálló, izgalmas jelzőkkel tarkított cikkeit. Ja nem. A homlokán és a nyakán minden ér dinnyenagyságúra dagad az erőlködéstől, de még így sem sikerül egyetlen árva szót sem betűzés nélkül, egyben kiolvasnia. Ennek ellenére meg van elégedve az eredménnyel, mert mindenkit sikerült megnevettetnie. Ebben az esetben mindegy is, hogy vele, vagy rajta. 

10_5.png

11_5.png

Zsoltit basztatják a muffintopja miatt, Tivy elemében van. Valahogy előkerül a 100 éves ember, aki kimászott az ablakon és eltűnt, ennek előzményeit sajnos nem értettem, mert Zsolti baszik viselni a mikroportot. A lényeg szerencsére nem ez, hanem hogy Tivy szerint azért tűnt el, mert Zsolti megette. Csakhogy maradjunk az irodalmi vonalon, a Pál utcai fiúkban sem szerepelhetett volna, mert nem rágta, hanem megette volna a gittet mind egy szálig. A Kis Vukból meg az a kedvenc része, amikor megkéri Karakot, hogy tyúkot is hozzon, meg kakast is. 

12_5.png

5. Fejezet - A kihívás 

Hol vannak már azok az idők, amikor egymás vállára borulva sikítva zokogtunk, hogy kihalt a lovagiasság a férfiakból? Hát itt van a mi Lórink, aki SZERELMÉnek, Putridomb koronázatlan királynőjének kiejtése okán fogadott bosszút mindazok ellen, akik szétszakították őket. Mert BELESZERETETT. Ketten is beleszarnak azonban bosszúja rántott sertésbordájának panírjába, mert ugye Dávid leveszi a lilát, míg Soma úgy dönt, meglilázza Evit, mert neki fontosabb a BARÁTSÁG, mint a 36 milla. Tivy nem fél, mert ott a stabil 1700 főt számláló szavazótábora a 9-14 éves korosztályból, akik megmentik bármilyen párbaj esetén. A riportszobában kiderül, hogy Lóri mindent előre eltervezett, és pontosan tudta, hogy Dávid le fogja venni a kendőt, mert a villa lakói tulajdonképpen személyes kis marionett bábuiból álló bábszínházának részei, ahol ő a rendező, az író, a fővilágosító és a büfésnéni egyben. Végeérhetetlen pofázás és indoklás után Dávidot választja végül táncpartnerének vasárnapra, mert magasságban ő passzol hozzá. 

14_4.png

15_5.png

16_5.png

17_4.png

18_4.png

19_3.png

 

Címkék: való világ 18+ vv8
499 komment

Facebook kommentek

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MacákékIcukája 2016.10.06. 23:19:17

Epic ahogy Evetke viccet csinal Zseri masztijabol es erre bevagtak a forgo szemeit amikor Lori ujjazta :DDD ez is mekkora hulye!!!

2016.10.06. 23:20:05

@genevieve: na basszus? múltkor mikor elkezdtem csápolni a külföldi favágó-szekszuális fiúért itt az első sorban, rögtön ugrottak, h a másik fiúval aludt, mert meleg.
akkor tyvy is az.

pávör dragonfruit (törölt) 2016.10.06. 23:20:06

@MacákékIcukája: ki volt tènyleg?

MacákékIcukája 2016.10.06. 23:21:01

@pávör dragonfruit: sztem tivy, nem emlekszem h soma aludt volna mas mellett. Nem tudom, tenyleg

Mók_Ica 2016.10.06. 23:21:48

@Biriksz_Krokiksz!: nekem is hiányoztok...... hidd el!!!

@MacákékIcukája: nekem nem voltak cukik.....
nem tudom kiről beszélt Soma....

pávör dragonfruit (törölt) 2016.10.06. 23:22:31

@MacákékIcukája: krisz alszik a szomszed agyon nem tudtam eldonteni esetleg ra celoz-e

Cimili 2016.10.06. 23:23:16

Soma hogy tudja az elméletet, de helyzetben inkább sírdogálni láttam eddig.

MacákékIcukája 2016.10.06. 23:23:34

@Mók_Ica: @pávör dragonfruit: esku visszanezem

Sztem ahogy Vivi kiesik, Au rarepul es megdugja

Mók_Ica 2016.10.06. 23:23:41

@MacákékIcukája: nagyon állat volt a bevágás :)))

miJaza dér?????????????? auuuuuuuuuuuuuu.... pffff

genevieve 2016.10.06. 23:24:05

@pávör dragonfruit: tivi volt:-)

na már au is lórit tolja:-(

Magentax 2016.10.06. 23:24:54

@genevieve: Ja, hogy Lóri milyen bátor volt. :(
Mi lesz itt?

Commodore 2016.10.06. 23:25:12

És megszólalt a csengő is.

pávör dragonfruit (törölt) 2016.10.06. 23:25:27

@genevieve: milyen kis diszkrèt ez a fiù

2016.10.06. 23:27:12

@MacákékIcukája: engem senki (az egy tyvyn kivül, és neki is vannak jó pillanatai), csak hát na nem szeretem, ha kiesnek sóelemek a tunyacsápok javára. de az is lehet, h ha kiesnek, akkor kibontakozhatnak ők is. #nemtom, mondtam, h ma olyan kis bizonytalan vagyok.
XD

Commodore 2016.10.06. 23:35:19

@Biriksz_Krokiksz!: Sóelemek, kiesnek, mint az x faktor 1-2 rész válogatott plüssagyú barmai. Sugera Bugera hiányzik!

introverted22 2016.10.06. 23:42:25

@Commodore: Még nincs vége a válogatásnak, lehet, hogy szombaton ő is betoppan az X-be :D

2016.10.06. 23:42:30

@Commodore: cccc csattogok, nem egy kategória, tudod jól, ott ki is kell esniük, mindig nézem, csakis a válogatás végéig :) sugerabugera :) nicknévnek is fasza - kár h nincs benne ipszilon. :/

2016.10.06. 23:44:27

(byealeXet nagyon megkedveltem, van benne X! meg mulatságos is)

Commodore 2016.10.07. 00:00:40

@Biriksz_Krokiksz!: y miatt nem jutott tovább :-( 'gyarmaton tanki előzenekara volt, imádtuk!

Cimili 2016.10.07. 00:07:44

@Commodore: Mijaza tanki előzenekar?

Commodore 2016.10.07. 00:16:01

@Cimili: www.youtube.com/watch?v=rHoQo2du294 Tankcsapda előtt melegített, ez nem az a felvétel , de a nyuszik répáznak.

Commodore 2016.10.07. 00:20:08

Lucskos punci hey hey hey vivien!

2016.10.07. 00:22:25

@Cimili: én a küszöbmajmon gondolkodom, exférj és barátai emlegették sokat.
@Commodore: vótá' férjem, vagy egyik barátja??!

XD

Commodore 2016.10.07. 00:26:55

@Biriksz_Krokiksz!: Igen! Eddig jó, jön az élő,...

2016.10.07. 00:28:52

@pomac: ja, te említetted a küszöbmajmot, commodore-tól elnézést (ezért tuti kilök a hayóyáról a tengerbe)

Cimili 2016.10.07. 00:30:51

Most benéznék a vellába, me most ráérek.

2016.10.07. 00:31:12

@Commodore: még lesz egy kör #buliválogatási. nagyon nézzük!

Cimili 2016.10.07. 00:32:28

@Biriksz_Krokiksz!: Majd jól kimentelek Kroki. :)

Cimili 2016.10.07. 00:32:59

@Commodore: Nincs, ezért kapják be!

Commodore 2016.10.07. 00:36:26

@Cimili: jó vastag netet kínálnak a szolgáltatók, lehetne full hd kukkolás

2016.10.07. 00:36:37

@Cimili: krokodilok nagyon fasza úszók, cicvarek :))))) de mmkk ari a szándék <3
nincs online? ó :(
akkor megyek is a további dolgomra :/

Cérnahuszár 2016.10.07. 08:17:59

Nézte valaki tegnap a bv-t? Amikor tegnap bevágták vivi dumája alá a crazyt, egyszerűen nem tudtam figyelni rá mit mond. Szeretem azt a számot és telitalálat volt vivinél :)

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2016.10.07. 09:12:55

@MacákékIcukája: én is szoktam flörtölgetni azokkal,akik csak barátok. rajtuk gyakorlok

hereverő heverő 2016.10.07. 09:23:55

@MacákékIcukája: @PeniValdes: Akkor én valamit nagyon elb....tam, mert velem még senki nem akart flörtölgetni brühühü

2016.10.07. 09:26:42

@MacákékIcukája: még igen, de majd elmúlik ;)

MacákékIcukája 2016.10.07. 09:27:24

@hereverő heverő: ne sirj, majd valaki biztos fog ;) en csak azzal flortolok amugyis, akivel tenyleg akarok valamit, a tobbi idopocsekolas :)))

MacákékIcukája 2016.10.07. 09:31:33

@Biriksz_Krokiksz!: egekbe megy az irritacio-faktorom az ordibalos csicskagecizos alakoktol, szoval konnyu volt dontenem :) hajra-hajra

hereverő heverő 2016.10.07. 09:31:52

@MacákékIcukája: Azt az elkényeztetett számító mindenit ! :))

MacákékIcukája 2016.10.07. 09:44:57

@hereverő heverő: majd Penike mindjart flortol veled (ha fiu vagy)

@PeniValdes: ehh fuj, eleg gaz amikor nem vonzodom az illetohoz, ezert nem szoktam.

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2016.10.07. 09:46:24

@MacákékIcukája: én csak olyannal barátkozom fiúban akihez vonzodom

Cseszlovák Gyurmafilm 2016.10.07. 09:47:59

@hereverő heverő: lehet hogy a nickeddel lesz valami azért. :D
(amúgy eszedbe se jusson változtatni, király szvsz)

MacákékIcukája 2016.10.07. 09:51:00

@PeniValdes: Igy mar ertelek, az akkor nem baratsag :D az max haversag vagy befektetes egy leendo szexpartnerbe. Nem baratkozol, hanem tozsdezel!

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2016.10.07. 09:53:38

@MacákékIcukája: nem,nem, mert hiába vonzóak a szememben,mégsem tudom róluk elképzelni

MacákékIcukája 2016.10.07. 09:58:38

@PeniValdes: jobban belegondoltam es nekem is vannak/voltak ilyen haverjaim (marmint amikor vki vonzo de nem erzem h vonzodnek hozza). Az ilyen jellegu sztorijaim ugy szoktak vegzodni, hogy par honap vagy ev utan hirtelen megiscsak el tudom kepzelni a dolgot.

@hereverő heverő: latod, Peni mar orul :)))

hereverő heverő 2016.10.07. 09:59:10

@PeniValdes: Köszi :) Ez annyira őszinte volt :)

Cseszlovák Gyurmafilm 2016.10.07. 10:04:28

@MacákékIcukája: yepp "Barátság férfi és nő között, azoknak a házassága, akik nem hálhatnak egymással" /Hamvas Béla/

tesóság fajinság rajság :)

MacákékIcukája 2016.10.07. 10:11:05

@PeniValdes: ezt hogy erted?

@Cseszlovák Gyurmafilm: pontosan teso. Ferfi es no kozott max haversag lehet

Mikor lesz mar uj posztcsi? Akarok a gunyosan mosolygo Davidrol beszelni

hereverő heverő 2016.10.07. 10:14:43

@Cseszlovák Gyurmafilm: Nem tisztem Hamvas Bélát megcáfolni vagy egyetérteni vele, de szerintem nem. Van, lehet barátság férfi és nő között minden különösebb érdek nélkül is. Több ilyet is láttam magam körül is, elsősoran olyanok között alakult ki, akik nem vonzódtak egymáshoz testileg, de mégis egymásra voltak utalva valamilyen módon. Később az egyik ilyen barátság szétesett, amint a férfi megházasodott és a felesége nem tűrte a barátnőt. A másik barátság talán még most is megvan, de engem elsodort a sors mellőlük. Olyat is láttam, hogy nagy baráti társaságban vegyesen voltak férfiak és nők is - mondjuk nem nagyon háltak egymással pedig lett volna rá alkalom.

És itt kapcsolnám vissza a körforgásba Krisztián és Mici estéjét:
- Ha nyílik rá alkalom, farkam mint az alkarom !

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2016.10.07. 10:14:54

@MacákékIcukája: hogy meghatározott céllal ismerkedem,és nincs kijárás. pl volt szerelemből nem lesz barátság,velük megszakítom a kapcsit.

MacákékIcukája 2016.10.07. 10:19:22

@hereverő heverő: de szerintem pont igy ertette az idezetet, legalabbis en igy ertelmeztem. Akkor letezhet baratsag, ha nem vonzodnak egymashoz. En altalaban a lanyokkal kozelebbi baratsagot apolok, persze nekem is van jopar vegyes bandam :)
Kriszes idezeten rohogtem mint allat, nem is hallottam amikor ezt mondta :DD

MacákékIcukája 2016.10.07. 10:19:59

@PeniValdes: ja, ertelek. Detto, en sem kontaktolok exekkel.

hereverő heverő 2016.10.07. 10:27:49

@MacákékIcukája: Nem ezt mondta, ezt én adtam a szájába. Ő valami olyasmit mondott Micinek, hogy "fogd meg (a karját), olyan mint egy kárszeg" vagy hasonló. Erre fel én megnéztem, mi az a kárszeg. Hát ezt találtam:
mek.oszk.hu/adatbazis/lexikon/phplex/lexikon/d/szleng/sz115.html

MacákékIcukája 2016.10.07. 10:31:23

@PeniValdes: biztos rossz helyen keresgelsz lanybaratokat

@hereverő heverő: jaaa, ertem. Karszeg, raklo... uj dolgokat is tanul az ember vv-bol haha

Cseszlovák Gyurmafilm 2016.10.07. 10:32:30

@hereverő heverő: szép átkötés.:) szerintem meg csak akkor lehet valami ilyesmi ha egyátalán nem vonzódnak egymáshoz. de akkor meg létrejöhet-e egyátalán barátság?
@PeniValdes: ez így tisztességes. +1

hereverő heverő 2016.10.07. 10:36:34

@MacákékIcukája: Óh nagyon sok mindent tanul az ember ! Pl. hogy melyik a Földhöz legközelebbi csillag, ilyesmik.. :)

Cseszlovák Gyurmafilm 2016.10.07. 10:40:28

@PeniValdes: barátból kevés van. nem jött el a te időd.

és itt most némiképp ellentmondok magamnak, de nekem a legjobb és talán az egyetlen barátom a feleségem.Az a különbség, hogy amikor megismerkedtünk én abszolút nem barátkozni akartam vele. szóval nem a barátság volt az első momentum.

meglehet hogy neked a férjed lesz A barátod.

MacákékIcukája 2016.10.07. 10:48:20

@hereverő heverő: az a hold volt, nem? :))))

@Cseszlovák Gyurmafilm: szerintem is, keves ember nevezheto igazi baratnak. A tobbseg kozeli haver vagy jo ismeros, stb... Ettol fuggetlenul fontosak es boldogga teszik az embert :)

hereverő heverő 2016.10.07. 10:54:43

@PeniValdes: Találsz, ez egészen biztos. Nem szabad sürgetni, és akkor majd magától jön. Nem is szabad kapaszkodni utána, mert úgyis jön.
Komolyan: ha elégedett vagy magaddal és az életeddel (persze amennyire lehet) akkor a .. nem tudom jól megfogalmazni... belső szépséged, vidámságod kisugárzik, és ragadni fognak rád a pasik.

hereverő heverő 2016.10.07. 10:55:48

@PeniValdes: csak győzzed őket elhessegetni. Még az irígy barátnőidnek is lepasszolhatsz majd egy-egy potensebb jelöltet :)

hereverő heverő 2016.10.07. 10:57:39

@MacákékIcukája: A fene tudja már, tudod ez mindig változik. Minden VV szériában más és más, ki bírja ezt megjegyezni ?

hereverő heverő 2016.10.07. 11:04:13

@PeniValdes: Nem jó szó az elégedett, mert valóban elégedett csak a kis dolgokkal lehet az ember. Pl, mikor vasárnap délután kuglófot sütsz, és nagyon finomra sikerül. Azzal elégedett vagy, nem ? De ez nem jelenti azt, hogy pl elégedett vagy a lakásoddal, vagy a szomszéd pöcsköszörű kocsijával, ami mindig felébreszt a jól megérdemelt vasárnap délutáni kuglófevés utáni álmodból.
De lehet szeretni az életet így is, és inkább a finom kuglófra figyelni, mint a seggfej szomszédra.
Így gondolom az elégedettséget.

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2016.10.07. 11:07:16

@hereverő heverő: nem,mert sosem bírom megvalósítani úgy ahogy elterveztem

hereverő heverő 2016.10.07. 11:10:55

@PeniValdes:
Szállj a sorssal szembe bátran, tégy meg mindent amit tehetsz.
S ha zöld ágra nem vergődöl: Nem rajtad múlt. Nyugodt lehetsz.
(Lao Tse)

Cseszlovák Gyurmafilm 2016.10.07. 11:18:39

@hereverő heverő: ez mind szép, de nem a kuglófkoncentráció és a pozitív hozzáállás a kulcs itt. attól nem lesz valakinek elég jó külső besugárzása. mondhatni szükséges de nem elégséges. önismeret. az kell. elfogadni azt ami van, és változtatni amin lehet. HA az a céljainkkal, önmagunkkal összhangban van. na ezek után jön a többi.
hint: meg kell nézni a szülőket Penynek édesapjával pl remek kapcsolata volt./kicsit irígy vagyok/ Innen mondom hogy elkényeztetni nem lehet egy gyereket. elrontani egy ún, ráhagyó, keretek nélküli neveléssel el lehet. de a sok szeretettől még nem lett elkényeztetve senki.
szóval a személyiségébe végül a kapott viselkedésminták épülnek be. @PeniValdes: bár nem ismerlek, szerintem minden oké lesz.

Cseszlovák Gyurmafilm 2016.10.07. 11:27:40

@PeniValdes: ordas nagy közhely, de attól még sajnos így van: a körülményeinken nem mindig tudunk változtatni, de a hozzáállásunkon igen. és az elég látványos dolog.

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2016.10.07. 11:30:20

@Cseszlovák Gyurmafilm: ja, de én nem bírom ha a külsőm miatt vesznek észre,zavarba hoz,így bukás minden..

hereverő heverő 2016.10.07. 11:32:19

@Cseszlovák Gyurmafilm: Látod, ebben már nem tudok pro vagy kontra állást foglalni, ez vsz. nagyon egyénfüggő. A pozitív hozzáállás tanulható, bár sok alkati elem is van benne, ez tuti. Optimista, pesszimista - félig tele vagy félig üres, stb... Van akinél a pozitív gondolkodás elősegíti az önismeret és a helyes önkép kialakulását (ami pedig a helyes férjek megérkezését segíti elő), van akinél az önkép elfogadása (tréfásan: én ilyen vagyok, ha nem tetszik rakd rám a jelet stb.) hozza meg a pozitív hozzáállást. Én a második tipusba tartozónak tartom magam. Lehet. hogy életemben nem sütöttem még kuglófot, de ha másnak megy, akkor nekem is fog menni. Ha elsőre nem, majd másodikra. De lehet, hogy egy Jamie Oliver veszett meg bennem, és elsőre is olyan kuglóf sikerül, hogy mindenki megnyalja utána az ujjait. sosem derül ki, amíg ki nem próbálom. De ha tudom magamról, hogy félek a magasban, akkor nem fogok tetőfedésbe kezdeni, még akkor sem, ha másnak megy.
A szülők részre EKG. Egyetlen csecsemő sem úgy születik, hogy eleve eldönti hogy bunkó, vagy munkakerülő, vagy Tivi lesz.

hereverő heverő 2016.10.07. 11:33:14

@PeniValdes: Szarni rá ! Kifordítva mindenki rózsaszín.

Cseszlovák Gyurmafilm 2016.10.07. 11:48:21

@PeniValdes: na nagyon bölcsen leírtam hogy szerintem mi van, de inkább nem. ha valahol felfigyel rád valaki, szükségképpen először m e g l á t :)
az van hogy olyan helyekre kell menni, ahol eleve n o r m á l is emberek nagyobb számban előfordulnak.(NA azt nem tudom hol van ilyen.) Ott biztos van olyan aki ha jó csajt lát és nyit, arra is kiváncsi lesz ami annak a fejében van. true story.

Cseszlovák Gyurmafilm 2016.10.07. 11:49:15

egyébiránt menjünk dicsérni a következő poszt íróját és kéjes örömmel pocskondiázni az agyhalott szereplőket. ^_^
süti beállítások módosítása