Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Hogy volt?

Való Világ 8x36 - Gét end Duna, veri szocializm (18+)

2016. október 02. 08:21 - Scott Pilgrim

A mai adásban tovább folytatódik Zselatin ordenáré kutyázása, szerencsétlen lányt akkor is basztatják, ha sapka van rajta, meg akkor is, ha csak a sapkára gondol, vagy esetleg tudja, hogy mi a sapka. Szóval én most nem lennék bent a helyében, de az egysejtűek nem is sejtik, hogy ezzel csak azt érik el, hogy a focistalány így valószínűleg bármelyik gyökér ellen visszajönne egy párbajba, mivel a nézők rendszeresen visszaküldik azt, akit áldozat szerepbe kényszerítenek a többiek. Na de vissza a mai Zselé alázásra. Paula és kedves férje némi italozás után nyugovóra tért, de persze előtte folyt rendesen a pálinka, így egy kicsit mindenki őszintére itta magát, Már Nem Hidrogénezett Fejűből például előbújik az gyökér, amit eddig sem palástolt ügyesen, mostanra meg már minek. Pedig minden olyan szépen indult, Mici csendben ült részegen és senkinek nem magyarázott nyuszizva hülyeségeket, Szentfazék meg kedvesen masszírozta Ufóűző Vivien duzzadt melleit. Aztán Krisztián megkért mindenkit szépen, hogy így éjjel négy tájékán kint dumáljanak és csukják az ajtót, hadd aludjon már az, aki akar pár röpke órát. Nyilván ezt a monológot nem véletlenül vágták be a szerkesztők, és eszkalálódni fog a dolog, de ne szaladjunk ennyire előre.

screenshot.jpg

ExAranyhaj Lóri elkezdi körtével dobálni Zselét, amit az teljes joggal kifogásol, de Lóri azt mondja, ő utálja a körtét, és azt csinál, amit akar vele, mert egy gyökér. Aztán elkezd ezen kiakadni, hogy Zselé mégis hogy merészelte kifogásolni, hogy ő körtével dobálja, mert egy gyökér, majd azt mondja a focistalánynak, hogy ő csak egy szaros masszőz, szóval kuss van, mert egy gyökér. Innentől pedig már csak sokkal rosszabb dolgokat vág a fejéhez, mert egy gyökér, ez addig fajul, hogy a végén egymást párbajjal kezdik fenyegetni, amin Lóri visszajönne saját maga szerint, de szerintem ezen a ponton nagyon kevés ember ellen jönne vissza Lóri, igen, mert egy gyökér. Viszont ez az egész, hangosan lefolytatott, szarok a szádba szintű fordulatokban gazdag diskurzus nyitott hálóajtónál történik kint, Krisztián pedig egy természeti csapás lendületével indul ki, és úgy fortyog, mint akinek szó szerint beleszartak a szájába, hogy véget vessen a vitának azzal, hogy az eddig nyugodtságáról ismert barátságos óriás fejhangon, izmokat kis híján agyvérzésig veszítve kezd el fejhangon ordítani úgy, ahogy még ebben a szériában talán csak a málnaszöktetőt hallottuk, de talán még őt sem, mert voltak pillanatok, amikor már arra számítottam, hogy el fogja törni Lóri állkapcsát. Lóri persze egy (és most mindenki egyszerre) gyökér, szóval a duguljálelagecibemertszétbaszlakra is tovább kötekszik, szerintem arra pályázva, hátha Krisztián tényleg megüti, és máris egy játékossal kevesebb, de végül Krisztián önuralmat tanúsít, már amennyi egy fejhangon, magából kikelve ordítozó, embereket szétbaszással fenyegető embertől telik, és nem üt meg senkit.

screenshot_1.jpg

De persze ez egy három felvonásos struktúrájú dráma, és ahogy Csehov is mondta, ha van az asztalon egy pisztoly, az előbb-utóbb el is fog sülni, jelen esetben pedig az eddig gyanúsan csendes Mici dörren el, megbotolva három puffban az ajtónál, hatalmasat csattanva a padlón, amitől újfent kitör a gecivulkánná változott Krisztiánból a miafaszomláva, és olyan csodálatos mondatok hagyják el maximális hangerővel a száját, minthogy „felnőttek vagyunk, geci”, illetve pontosabban „FELNŐTTEK VAGYUNK, GECI!!!!4!!!!!44!!”. De hogy teljes legyen a finálé, Mici utána még kétszer ajtót csattogtatva elmegy pisilni, és bumm, jön is a tűzijáték miafaszbajodvan formájában, Krisztián megkérdezi, hogy nincs-e esze, ami kissé ironikusan hat egy olyan ember szájából, aki éppen fejhangon üvölt, mert nem tud aludni, de egyébként igaza van, még ha nem is feltétlenül ilyen formában kifejtve. Végül a vulgáris drámát a felkelő nap sugarai, meg a vágók vicces-arckifejezéssel-alvó-vagy-ébredező-villalakók montázsa oldja fel, megkoronázva Tivadar orrtúrásával, függöny. Öt csillag.

screenshot_2.jpg

A másnap reggel viccesen indul, ugyanis Paula férje jelzi Somának, hogy eltűnt a neje gyűrűje, az rávágja, hogy okéj, majd zavarodottan megy ki, hogy vajon mi a gecit mondtak, kimegy, azt mondja valamit ezek akarnak, májvájf, ringringring, gyors rögtönzött Activity-vel összerakják, hogy a gyűrűt keresik. A vendégek megreggeliznek, elmondják, hogy kiváló munkát végeztek a villalakók és mindennel elégedettek, végül elmennek, mindeközben Krisztián és Zsóti az udvaron hogyvoltozza az előző esti leépülést. Megjelenik Lóri is, aki egy… tudjátok, és megpróbál bocsánatot kérni Krisztiántól, de ez nem jön össze neki, csak addig jut, hogy ez szarul alakult. Azt viszont nem tudja, hogy Krisztián nem csak a hangoskodása miatt pikkel rá, hanem azért is, ahogy Zselét baszogatta, szintén teljesen jogosan, mert bentről azt is hallotta.

screenshot_3.jpg

screenshot_4.jpg

Viszont másnap egy különleges lehetőség adódik, valaki kimehet egy napra, hogy turistákat vezessen körbe Budapesten, azt a valakit pedig egy rögtönzött tudásfelmérővel választja ki Dávid (remélem így hívják, tudjátok, az okosabbik tuja srác), természetesen mindenki sziporkázik. Soma olyan csodás programokat ajánl, mint szép épület megnézése, szép épület leülve megnézése, vagy elhelyezése (!). Zsóti az Operaházra azt mondja, hogy förszt on dö kontinens vagy miafasz, Szentfazék azt mondja augusztus 20-ról, hogy bumm-bumm tűzijáték, egyezményes kézjelekkel megtámogatva, Evelin meg a melyik híd kérésre azt mondja, Margit bilding, amire Dávid olyant néz, mint akinek megrendült a bizalma a komplett emberiségben. Mici szerint 1976-ban épült a Lánchíd, szó klóz. Viviről kiderül, hogy sosem volt még az Árpád-hídon, de kijelenti ellentmondást nem tűrően, hogy ju kent hev fán hír.

Zselé végigszalad az összes hídon azt ismételgetve, hogy GÉT END DUNA, mint egy szeköndhend Will Ferrell/Zach Galifianakis karakter, majd azzal zár, hogy tenkjú a lehetőséget. Tivadar aztat mondja a Szabadság-szoborra, hogy ez a nő Buda, mint egy szabadság, mármint angolul. Soma szerint a Hősök terén lehet látni egy csomó hőst, Dávid rá is kérdez, hogy Batmanre vagy Supermanre gondol, de Somát nem lehet zavarba hozni, rávágja némi bufferelés után, hogy víkli híróz. Viki látott régen állatokat a Margitszigeten, de gondolom elvitték azóta már az ufók őket. Zsóti azt mondja a Moszkva téri óráról, hogy ic veri szocializm, és valószínűleg ezért lett kidobva.  Még egy going össze-visszával megkoronázza a villalakók-próbálnak-okosakat-mondani-angolul blokkot, ami természetesen pörfikt, vagy miafasz. Természetesen Zsóti nyerte a versenyt, mert ő tényleg tudott dolgokat helyekről, és nem halucinált mondjuk állatokat a Margitszigetre.

screenshot_5.jpg

Az utolsó blokkban lenyúlja mindenki elől a show-t az új vendég, aki egy igazi fontoskodó pöcs, tudjátok, az a sznoboskodó proli, aki szerint semmi sem tökéletes, de törekedni kell rá, mert ezt olvasta valamilyen idézetes oldalon valószínűleg és nagyon megtetszett neki. Szóval a fickó valószínűleg minden buli lelke na. Persze nekem meggyőződésem, hogy ő egy nagyon jól megírt és eljátszott karakter, de lehet, hogy nem, háttérinfóként megkapjuk, hogy hobbi szinten látogat szállodákat és kevésnek ad kettő csillagnál többet, emiatt már ki is tiltották egy szállodaértékelős oldalról, nekem ez sajnos túl abszurd, hogy elhiggyem. Viszont tökmindegy, mert telitalálat, az ugyanis egy elég jellemző módon valamibe úgy köt bele, hogy elmondja, ő volt már Londonban, és ott az nem ilyen. Kap is gombával és tejföllel megbolondított maradékot az arcába, meg a háta mögött nevén is nevezik, hogy egy pöcs.

Közben Soma ki van merülve már, mint a kurvaélet (nem, nekem nincs bajom a villalakók trágárságával), ez látszik is rajta (meg a nézők meg is szavazzák a hét dolgozójának, upsz, szpojler), amire Vivien odamegy hozzá szexuálisan zaklatni, amit Soma kifogásol. Vivien láthatólag nem igazán érti a szexuális zaklatás fogalmát, mert hát ő jó szándékkal fogdossa a srácot, akibe állítása szerint szerelmes, de egy kis patkány, de szereti, és mi az, hogy nem akarja a srác, hogy feszt matassa kéretlenül, hát ki hallott már ilyet?! Elhangzik a szexuális ragadozók közkedvelt mondata is, a ne mond, hogy nem élvezted. Kérdés, hogy Vivien meg fogja-e erőszakolni Pumped Somát, akit én így az adás végére meg is sajnálok. De hé, ő lett a hét dolgozója, mint már elszpojlereztem. Holnap kiválasztás, én Lórit érzem befutónak, MERT EGY GYÖKÉR.

Címkék: való világ 18+ vv8
349 komment

Facebook kommentek

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mók_Ica 2016.10.02. 22:03:31

@MacákékIcukája: most tuti nem fog Tivy párbajozni... :((((

MacákékIcukája 2016.10.02. 22:04:08

@ALOKSAKTRHEE: tattikat irtam, nem taktikat, van kulonbseg ;)

Mók_Ica 2016.10.02. 22:04:16

@Magentax: akkor oda :))))) (Balira én akartam menni...... :))))) )

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2016.10.02. 22:04:59

@MacákékIcukája: nem szeretem ha tapogatják a kinézett célszemélyt:)

2016.10.02. 22:05:35

@MacákékIcukája: Szerintem inkább tapogasd Dávidot. ;) Amíg Peny lke nem csapja a kezedről. ;) :D

MacákékIcukája 2016.10.02. 22:07:21

@PeniValdes: @ALOKSAKTRHEE: sajna mar dibs-eltem magamnak, holnap felulok egy repulore es betorok a villaba! :))))

Lori baratai is hulyek :D Lori kieshet

2016.10.02. 22:07:42

@PeniValdes: Na ugye megmondtam. :))

Mók_Ica 2016.10.02. 22:07:56

@PeniValdes: jóvanna.... én akartam Balira menni.... :))) persze nem Lórival....

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2016.10.02. 22:08:32

@MacákékIcukája: szerintem könnyebb út is van. le kell tenni a gépet

Magentax 2016.10.02. 22:08:52

@MacákékIcukája: csak látnám végre. Jól megbosszulná Tuggyukkit. :)

malevil2050 2016.10.02. 22:09:01

Lórikám most majd kiderül ,mennyi ész szorult bé ott fent. Javasolnék kettő débé mandórát néked! Mici nénnyét és a főszakács elvtit , nem tom a nevét. Fontold meg ha nyerni akarsz!!

2016.10.02. 22:09:15

@PeniValdes: Naaaaaaaaaaaaaa, én leszünk barátok ha megkérdőjelezed hogy a nőket neked. :(

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2016.10.02. 22:09:17

@Mók_Ica: pedig ahogy Lóri otrt üölne kabátban..

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2016.10.02. 22:10:10

@ALOKSAKTRHEE: nekem nem kell nő,hiába ajánlod itt nekem tesó:)

2016.10.02. 22:10:15

@ALOKSAKTRHEE: köcsög billentyűzet!!!!!!!!!

MacákékIcukája 2016.10.02. 22:10:59

@Mók_Ica: @PeniValdes: ezaz, Lori dzsekije olyan szekszi, lehamozhatnad rola :D Balin amugy is meleg van

2016.10.02. 22:11:11

@PeniValdes: Ne is mond. Neked Davide kell. Tudom én.

MacákékIcukája 2016.10.02. 22:11:53

@ALOKSAKTRHEE: viccesre sikerult az a mondat, nem tudom ertelmezni :))))

2016.10.02. 22:13:42

@MacákékIcukája: Szóval. Nem leszünk Penyvel barátok, amennyiben megkérdőjelezi a nemi identitásomat. Érthető így már. :)

2016.10.02. 22:14:29

@PeniValdes: Ezt egyszer már megbeszéltük.

MacákékIcukája 2016.10.02. 22:14:46

@PeniValdes: de mennye csak, addig is kezelesbe veszem davidkat <3 (amugy MokIcanak szantam, de belevettelek a hsz-be, mivel te javasoltad Balit)

mobilos perpetuum 2016.10.02. 22:15:05

Aki most betelefonál, jól mondja: gusztustalan, hogy Dávid először barátkozni megy Lórihoz, utána úgy tesz rá jelet, hogy ő maga védett.
Ja, Ő szent ember itt sokaknak, mi lesz itt, jönnek a NEGATÍV válaszok. Mi van Negatív? (by TivTivy.)

Mók_Ica 2016.10.02. 22:15:11

@PeniValdes: @MacákékIcukája: felőlem ülhetne ott kabátban..... nekem Lóri nem kell....szabad préda, vigyétek :))))

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2016.10.02. 22:15:17

@ALOKSAKTRHEE: én nem kérdőjelezem meg,csak érdeklődöm,neked van véleményed.

Cérnahuszár 2016.10.02. 22:17:16

@malevil2050: lehet még zserivel is nyerne? nem láttam csak a végét, tényleg annyira gáz zseri ahogy a többiekkel viselkedik vagy érthető amit csinál?

MacákékIcukája 2016.10.02. 22:17:31

@PeniValdes: ha lehamozod a kabatjat, utana cserelhetunk :))))

Mók_Ica 2016.10.02. 22:17:36

@MacákékIcukája: Bali is én voltam.... :))))

@mobilos perpetuum: Lóri nem Dávidra tett amikor védett volt?? egyébként Lóri barátaival beszélt au....

mindenki Lóri hajával foglalkozott :)))))

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2016.10.02. 22:18:27

@MacákékIcukája: azt hiszed ez kivás, bárkiről leszedem a ruhát,ha kell. fekve is

2016.10.02. 22:18:51

@PeniValdes: Akkor újra elmondom. Nem!! Nekem soha az életben nem kellene!! Mert hetero vagyok. Hogy jó pasi e? Döntsétek el ti. De már megtörtént, mert csak csorgatjátok a nyálatokat. :D

MacákékIcukája 2016.10.02. 22:18:52

@Mók_Ica: megzavarodtam David szuk farmerjatol es feszulo pulcsijatol es elvesztettem a fonalat, bocsiii :))))

MacákékIcukája 2016.10.02. 22:19:38

@PeniValdes: kivas? Jaj ne mondj ilyeneket, atmesz vivibe :D

2016.10.02. 22:19:52

@MacákékIcukája: Most egész este ezt olvashatom? :D Ne már!!!!!!!!

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2016.10.02. 22:20:51

@ALOKSAKTRHEE: ne már,tőlem is mindig megkérdezik a fiúk,hogy szerintem ez meg ez jó nő e. én meg megmondom nekik

Mók_Ica 2016.10.02. 22:20:53

@MacákékIcukája: itt az ideje, hogy megtaláld a te saját "Dávidodat" :)))))))))))))

MacákékIcukája 2016.10.02. 22:21:19

@ALOKSAKTRHEE: mar hetek ota ez megy, max elkerulte a figyelmed :D David kezd ugyanolyan szinten frusztraltta tenni mint anno Robin, plane hogy egy hete csak oltonyben jarkalt

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2016.10.02. 22:21:58

@Mók_Ica: ja, jó lenne,és Dávidról tessen lemászni:)

Mók_Ica 2016.10.02. 22:22:44

ki találta ki, hogy Au műsort vezessen? nem tud beszélni, nem tud fogalmazni.....

Mók_Ica 2016.10.02. 22:23:33

@PeniValdes: én rá se másztam :)))) sem Lóri, sem Dávid nem kell nekem :))))

MacákékIcukája 2016.10.02. 22:23:56

@PeniValdes: igen, legalabb annyira mint a boxer vagy az oltony

@Mók_Ica: jaj de romi, barcsak talalnek egyet

Nem is ertem David miert nem talal maganak csajt, itt a blogon is legalabb huszan nyaladzunk ra. Mi a tokom van ezzel a gyerekkel, nem ertem.

2016.10.02. 22:24:22

@MacákékIcukája: Ok. Rendben. Akkor tovàbbi jó Dávidozást. Sziasztok. @PeniValdes: Akkor kérdezd meg őket. Én nem szoktam ilyet csinálni, hogy most ez meg ez jó pasi e. Bocs ha csalódást okozok.

MacákékIcukája 2016.10.02. 22:25:03

@ALOKSAKTRHEE: naaaa ne akadj ki, abbahagyjuk, oke? :D
@PeniValdes: tkp barmiben. Vagy anelkul

pávör dragonfruit (törölt) 2016.10.02. 22:25:04

Szànalmas kètszínü szarcsi Lòri. Egyik percben hátbaszùrbà Dàvidot màsik percben adàsban bocsot kèr. Ezèrt fogsz kiesni szararc.

Jóèjt :)

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2016.10.02. 22:25:18

@MacákékIcukája: engem pont ez vonz benne,ez az ártatlanság. olyan rokonlélek,hasonblítunk. tesóság királyság

MacákékIcukája 2016.10.02. 22:26:11

@PeniValdes: erre ekg, igy sokkal vonzobb, mint ha bekepzelt lenne

pávör dragonfruit (törölt) 2016.10.02. 22:26:40

@ALOKSAKTRHEE: Èn is megyek.

Akasa27 2016.10.02. 22:28:11

remélem zserit viszi ki és a lány jön vissza. akkor majd figyelhetjük tivy nyomorult eltorzult képét.

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2016.10.02. 22:28:22

@MacákékIcukája: emlékeztet egy régi szerewlmemre,akit az aluljáróban ismertem meg

Magentax 2016.10.02. 22:29:58

Most néztem vissza a kiválasztás előtti dolgokat. Hát hogy ez a Tivy mekkora egy barom, gyökér, nagyképű senkiházi. Ő a király kint is, bent is?
Hívja már ki valaki párbajra. Amikor Zseri beszélt, folyamatosan belepofázott, utána meg van képe azt mondani, hogy "nem az az ember vagyok, aki konfliktushelyzetekbe keveredik..."
Micsoda egy f@szkalap.

Akasa27 2016.10.02. 22:29:59

@Mók_Ica: ehhhh, mit nekem dávid!!! én ma délután a brutival álmodtam, erősen szexuálisat......
agyamra ment a "hogyvolt". :)))))))))))))

MacákékIcukája 2016.10.02. 22:30:29

@PeniValdes: tenyleg? Engem is egy exemre, de csak arcra, termeszetre nem

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2016.10.02. 22:32:33

@MacákékIcukája: nekem a lába volt ami hasonló,meg persze a feneke

Post Modern Prometheus 2016.10.02. 22:33:38

Nem tudom volt-e már, de akit a tegnapi öfiben beküldtek pontozgatni, az az Alekosszal indult egy kategóriában, csak nem ő került be. (Most nézem a 4. szériát. :D)

Mók_Ica 2016.10.02. 22:33:48

@Magentax: igen.... egyébként sztem Tivy nagyon vakon van... ő nem sztár a jútyúbon sem.... napközben linkeltem be egy videót.... sztem pont hogy idiótának gondolja a többség.....

@Akasa27: Bruti cuki :))) én imádom :))) :*

Akasa27 2016.10.02. 22:35:27

@Mók_Ica: el akezekkel a brutitól!!!! én akarom! :P

Post Modern Prometheus 2016.10.02. 22:35:28

@Akasa27: Akkor jó :) (Nem olvastam végig minden kommentet a hétvégén, de gondoltam bedobom, hátha :P)

Magentax 2016.10.02. 22:38:48

@Mók_Ica: igen, de folyton azt kommunikálja a társainak, hogy ő mekkora császár - ezek meg vakon elhiszik és nem merik rátenni a jeleket.

Magentax 2016.10.02. 22:40:06

Soma is mekkora egy kis puhap@cs!
Sértett férfiúi hiúságában tette a jelét Evelinre, mert az nem akar már tőle semmit.
Micsoda egy óvodás kis senki.

WICKEDWITCH 2016.10.02. 22:40:34

@mobilos perpetuum: apró helyesbítés: nem barátkozott vele.
@MacákékIcukája: még nem járt itt, a blogon. :)
@pávör dragonfruit: @ALOKSAKTRHEE: Jó éjt! :)
Azt hiszem, én is elköszönök, szép álmokat mindenkinek! :)

2016.10.02. 22:40:46

@pávör dragonfruit: Jó éjt. :) Az a legrosszabb hogy egy jó nő nincs bent akiről így lehetne beszélgetni mint Dávidról. De ha lenne, és ezt csinálnánk itt, a hölgy kommentelők is szóvá tennék abban biztos vagyok. Hogy nem itt kell megbeszélni ezt.

Mók_Ica 2016.10.02. 22:42:39

@Magentax: azért az előzetesből vmi olyasmi volt látható, hogy Tivy lett a legidegesítőbb személy.... sztem már kezdik nem annyira elhinni amit mond... kezdenek hinni a saját szemüknek és fülüknek.....

Akasa27 2016.10.02. 22:43:24

@Akasa27: lehet őt is meg kéne kérdezni? :))))) most néztem a fészbuk oldalát. meg lehet rendelni.:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))hogy meg fog lepődni!!!! ha szerettek összedobjátok a kőccségeket! :))))

2016.10.02. 22:44:37

@PeniValdes: Van akinek nem a külső számít. De a belsője sem vonz. Hidd el, nincs egy jó nő sem bent. És Molnár olyanra gondolok, akit nem csak egy numerára akarna az ember.

Akasa27 2016.10.02. 22:44:41

@Magentax: férfiúi hiúsága csak a férfiaknak lehet.:) soma attól még mesze van.

cicamica222 2016.10.02. 22:50:15

Meg kell védenem a villalakókat.. A Margitszigetne tavasztól őszig üzemel egy ú.n. kiállatkert. A Fővárosi Állatkertből kitelepítenek pár állatot, meg pónit, amin 1500forintért vezetgetnek fél percet, de a gyerekeim mindig kisírják, hogy befizessem őket.

mobilos perpetuum 2016.10.02. 23:10:27

@WICKEDWITCH: Pontosabban azt ígérte Dávid, hogy addig, amí majd egymással nem fognak párbajozni, nincs köztük harag. Majd megválasztotta helyettesévé a hotelben. Sunyi dolog.

NinaNinja 2016.10.02. 23:25:20

Tényleg voltak régen a Margit szigeten állatok, egy kis állatpark szerűségben a pesti oldalon a Champs után körülbelül, voltak lovak, kecskék, meg mindenféle madarak. Nem képzelte Vivien :))

scal · http://filmbook.blog.hu/ 2016.10.03. 04:54:38

"tudjátok, az a sznoboskodó proli, aki szerint semmi sem tökéletes, de törekedni kell rá, mert ezt olvasta valamilyen idézetes oldalon valószínűleg és nagyon megtetszett neki. "

konkrétan ő mondta Scott a VV4 beszavazóján -_-

www.valovilag5.hu/vv4/video/107825

Berborosz 2016.10.03. 07:01:22

@ALOKSAKTRHEE: Egy jó nő sincs bent, mióta Dina kiesett...

2016.10.03. 07:18:17

@Berber Oroszlán: Ja persze. XD Hagyjál már. :D

mobilos perpetuum 2016.10.03. 07:27:55

@Berber Oroszlán: Iskolahét kellene, csinos tanárnőkkel.
Csinos tanár férfi ne legyen, mert Vivi megerőszakolja.:))

2016.10.03. 08:18:24

Ilyen hogyvolt sem voltál még. :)) páran híresek lettetek, a kommentjeitekkel. :D

WICKEDWITCH 2016.10.03. 08:41:28

@mobilos perpetuum: a fene tudja. Arra tett, akivel baja volt. Egyelőre nem látok olyat, hogy összebeszélnének jelrakásnál, és mindenki arra tesz, akivel baja van. A magyarázatát pedig korrektnek érzem (Krisztiánnak a szobában+a táblánál). A helyettesnek való kinevezést én kisebb részbe sajnálatnak, nagyobb részben meg amolyan "tartsd közel a barátaidat, az ellenségeidet meg még közelebb" megmozdulásnak gondoltam, ahogy azt valaki itt olyan szépen megfogalmazta.

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2016.10.03. 09:21:36

@ALOKSAKTRHEE: én már alapból híres voltam,tehát max még híresebb lehetek:)

pávör dragonfruit (törölt) 2016.10.03. 09:37:21

@ALOKSAKTRHEE: engem :)

MacákékIcukája 2016.10.03. 12:09:54

@ALOKSAKTRHEE: megtisztelo, hogy enyem lett a kezdokomment =)

Fellegjáró Marci 2016.10.03. 16:13:15

Amikor Tyvi vagy miaszösz k@rvaanyázta a Zselét akkor miért nem osztott le egy málnát valaki a seggarcnak?
süti beállítások módosítása