Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Hogy volt?

Való Világ 8x25 - Csicskák és Főgecik

2016. szeptember 21. 07:43 - Chat Géza

Egy vallomással kezdenék. Az adás kezdete után 10 perccel kapcsoltam a TVGO-n - ennek még lesz jelentősége - az RTLII-re, így in medias res kaptam az arcomba a leszakadt műkörmű szlovák pultosnő száját elhagyó taktikai "kire basszam a kék kendőt" vegyes felvágottból. Itt úgy gondoltam, hogy az is nagyobb szórakozás lenne, ha egy vékony üvegcsövet feldugnék a húgycsövembe, aztán pöröjjel püfölném a kopasz törzsőrmestert. Ennyire elviselhetetlen ez a pusmogás. Az egész onnan indult, hogy Dávid a 2 in 1 cigizésre és egymás kurva anyjába elküldözgetésére kijelölt helyen még mindig gyereknevelős hét lezárását megünneplő alpári babazsúron elkövetett ordenáréskodáson rugózik. Rá is gyújtanak a "Ha rám rakod a jelet, kint is hagylak, geci!" örökmécsesre, mire Dina bevonul a sufniba. Megy utána az Árnyék (Lóri) is. Látja rajta, hogy befordult, nem a sarkon, hanem magába, és ez nem maradhat így. Amúgy a stílusérzékeny olvasók kedvéért: a szegény Ember Eminemje tovább halad a Real Slim Shady által kitaposott hajviseleti trend ösvényén, merthogy a hidrogénszőkéből barna/fekete lett a háréja. Amíg Lóri rommá nyugtatja Dinát a sufniban, addig Dávid a Szent Fazék Attilával beszélget. Perszehogy kényszerből, mert útóbbi csavaros költői kérdést tett fel, amit előbbi, a hülyéje meg is válaszolt, így beleszaladt az "Ati kétperces adásideje" elnevezésű mestertervbe. Ati érzi, hogy Dina őt fogja kivinni, Dávid meg azt szeretné, ha ő mehetne, ezért is cseszteti annyit. 

(Az RTL Moston visszanéztem a kimaradt 10 percet, de nem számolnék be róla, mert csak annyi volt, hogy Papító kezdett el hisztizni azon, hogy lámpaoltás után a hláóban hangoskodtak az emberek. Eddig Tivynek volt ez a vesszőparpipája, ami egy nagyon ritka állat, ugye, de most Papper is felült rá, és reggelig le se szállt róla. Mint kiderült, hála egy villalakó tanácsának, ha nem tud aludni, akkor az a legjobb, ha bedob egy energiaitalt. Egy kedves ismerősömnek is volt egy hasonló unortodox gyógyszere, ami minden bajra jó volt. Csipi - azért Csipi, mert csípi a sört -  azt mondta, ha éhes vagy, szomjas vagy, szarul vagy, fáj a fejed, szíved, tüdőd, veséd, lábad, akkor el kell szívni egy cigit,)

A lényeg: Lóri és Dina a cigizős csónakba költöztették a taktikai értekezésre felállított válságközpontott, amibe Zsóti is beszállt.

Ez meg mi a fasz volt Dávidtól? Eddig nem is nagyon oltogatott. Tudod mi ez? Mint amikor viszik vágni a disznót. Már akkor visít, ha húzzák ki az ólból.

Fején találtad a szöget. Itt megvilágosodik a szerelmes pár. Azaz csak Lóri, mert Dina totál vakon van, és ha gondolatolvasó lennék, biztos azt látnám, hogy a lány 0-24-ben azon agyal, hogy mikor jön már be a beauty osztag a villába és kap egy kiadós körömágyépítést. Itt Zsóti lesz az adu ász, aki mögé az beáll, az fog nyerni, mert tuti kicsinálja a kampány során, jobann odabaszna a kortárs beszéde, mint bármi. Így Dávidra kell ráverni a kék kendőt, mert amúgy, ha Evelint vinné ki párbajra, akkor a két vendéglátós közül inkább a szittya magyart választaná.

És az adás java csak most jön.

A lakók ukázba kapták, hogy vessék pergamenre az általuk elképzelt villahierarchiát. Mindenki külön-külön leírta, hogy ki a legerősebb, ki a leggyengébb, szépen sorszámozva lett mindenki. Sejthették, hogy brahiból nem dobnak be nekik ilyen feladatot, így ez sem azért volt, hogy a szerkesztők saját magukat szpassák véresre, hanem azért, hogy a lakókat. Ezzel beköszöntött a hierarchiahét. Pancserekre (Ati, Mici, Dávid, Zseraldinnyó, Papi, Evelin) és Górékra (Zsóti, Tivy, Soma, Lóri, Dina, VIvi) szakadt a csapat. Feltételezem túl erős lett volna a jelentéktelen emberek halmazát Csicskáknak, ne adj isten Csicskageciknek nevezni, úgymond predesztinálni. A főcsicska Ati lett, a főgóré meg Zsóti. Még a másodhegedős Tivy is jobban megrészegült a helyzettől, mint az abszolút alfahímmé emelt Zsóti, mivel Nagy Testvér újabb levelét megírta, hogy lehet összeszedni és raktárba vinni minden kaját, még az ágyneműtartókba rejtett, de a redvás, szaros, pudvás alsógatyák közé dugott csokikat is. Ennek csak azért nem tudott úgy örülni, mint egy saját farkából kiöntött anál intruder 4000-nek, mert tudta, hogy az esetleges megszorítások miatt, majd őt fogják utálni. Érkezik is a neki kijáró pöcsétgyűrű, jogar és trón, amik mellé sógorostul jár az újranyomott vellaregula. A szokásos: más lesz a koszt és kvártéj, valamint a górék a hálóban alszanak, a csicskák meg a nappaliban, plusz egyéb más maguktól értetődő apróságok. Egy kis gyöngyszem:

- Tivy olvas: A Főgóré privi-lééé-gi-óó.... privilé-gi-uma...

- Zsóti magyarraól magyarra fordít a többieknek: privilégium, az az előjog, azoknak, akik esetleg...

Én mondom, jön még kutyára szalonna.

Zsóti próbálja elkummantani a dolgot, igyekszik a lehető legpolkorrektebben kezelni ezt a Napnál is forróbb helyzetet, hogy a szerencsétlen, pöcsköszörű pancserek megszólítását "Nem Górék"-ra cseréltati, de Ati és Dávid agya már fel van baszódva. Utóbbi a kaján durcizik, mert ez szent dolog baszki. Ő nem ezért jött be, hogy holmi lófasz rangsor miatt majd vizet meg kenyeret egyen két napig. Dávid, innen üzenem, hogy most még nem késő faszt növeszteni. Ha van elv, amiért érdemes kiállni, akkor ez az. Menj, és add fel a játékot!

És ekkor Ati kimaxolja, sőt, túltolja az adásidejét. Dáviddal meredten bámulják a mágnestáblát, amin ott virít a rangsor. És akkor a néma levente kinyitja száját. Dávid meg is lepődött, hogy megszólalt a palánta. A Lovagkereszet érdemlő nagymonológ, summázva:

Én nem ezért jöttem ide, bazmeg, hogy így megszégyenítsenek. Mindenkivel rendesen beszélek, normális vagyok, megcsinálom a feladatokat, bazmeg, és akkor ezek így megaláznak? Templomba járok bazmeg. Minden nap imádkozom bazmeg. Azért jöttem, hogy megnyerjem ezt a pénzt, hogy segíthessek a családomnak, bazmeg. És akkor ezek a górék? Hát hogybeszélnek ezek, bazmeg?!

Ezzel eldőlt, ha valaha is lesz idézetes tetkóm, akkor ez lesz a mellemre felvarrva. Amúgy Ati tesz egy gyenge kísérletet a főcsicska mágnes elvágására, de a fizika törvényei ugyanúgy érvényesek a házban, mint a való életben, azaz a kenőkés gyengébb, mint a mégnes, így jobb híján csak kibassza a kukába azt. Én ezt rongálásnak minősíteném és kiosztanám a kollektív faszkorbácsot a csicska családnak, de nem rajtam múlik, ugye.

És a tartalmas adásnak itt még nincs vége.

Zselé porszívózza a nappalit, mire Tivy odaböfögi az évezred Sas József-díjas poénját, mire Evelin kábé annyit szól vissza, hogy ma ne humorizáljon, mert nem vicces. Ebből a YouTube Isten, a Sztárvlogger még a brexitnél is nagyobb ügyet csinál, mert a minap sikerült ondószöktetés során az agya is távozott a farkán át. Mi ez a puffogás, bazmeg? Miért kaffog vele úgy, mint egy kutyával, geic? Mi ez a degradálás, faszom? Igen? Nem vicces? Akkor pakold rám a jeleket, aztán kiviszlek a hóra és megtakarlak a 90-10%-os aránnyal, bazmeg, aztán sírhatsz a mórickás favicceken otthon, bazmeg! A kétfelvonásos agyfasz első részét olvashatták. A második részben annyi történik, hogy az eddig ezen jót röhögő Papító rájön, hogy most kell rendet vágnia, hogy visszanyerje renoméját. Bemegy Tivyhez, aki már a saját ágyában vagdalkozik. Krisztiánt máris lehetne túsztárgyalóként alkalmazni, de egy Béke Nóbel-díj is kijár ezért, hogy Tivy háborgó hullámait így elsimította. Végül Evelin is megérkezett a tetü (nem elírás) színhelyére, és nem köcsög fasszopózás közepette, hanem higgadtan megbeszélték a semmit. 

Ami pedig a poszt elején említett TVGO-s utalást illeti. Egymás alá helyeznék két screenshotot. Amelyik olyan, mintha nagyapám dioptriás heggesztőszemüvegén keresztül lenne felvéve, na az az RTL Mostról van.

kepernyofoto_2016-09-20_22_12_48.png

kepernyofoto_2016-09-21_7_32_25.png

Címkék: való világ vv8
672 komment

Facebook kommentek

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

agimano 2016.09.21. 23:50:09

úúúúúúúristem, felhívták a ROBIT

Mók_Ica 2016.09.21. 23:50:52

@eatpray: eredményt is mutat majd? szavaztam.....

Commodore 2016.09.21. 23:51:30

@Mók_Ica: Falu bolondja, lehetne, ha lenne esze...

MacákékIcukája 2016.09.21. 23:52:15

@ezneménvagyok: ti mirol beszeltel? Erdes es szallas es nagyon kemeny? :)))))

Mók_Ica 2016.09.21. 23:52:27

@ezneménvagyok: hmmmm..... az enyém sok használat után is sima... nem szálkás.... mondjuk én tésztát nyújtok vele... :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

@agimano: ez valóban úristn'.... borzasztó....

WICKEDWITCH 2016.09.21. 23:52:46

@ezneménvagyok: van negyedik is. (csak sajnos már nagyon régen láttam) :)

De hogy a VV-hez is szóljak, nem láttam a mai elejét, de ezek szerint kolbászt kaptak, meg hagymát, meg ilyeneket? Én örültem volna, hogy végre valami embernek való. :D (Tudom, a gyúrósok másik állatfaj.)

Mók_Ica 2016.09.21. 23:53:19

@Commodore: és így ész nélkül???? így mi???? ja, tudom, bv műsorvezető :))))))))

Rémület 2016.09.21. 23:53:39

@Mók_Ica: Nem is értem, hogy a többiek miért hagyták őket oda beköltözni.

ezneménvagyok 2016.09.21. 23:53:46

@MacákékIcukája: Nem az az érdekes, hanem hogy te mire gondoltál helyette? :-)

VV Velőtrázó Vélemény v3.0 2016.09.21. 23:54:45

@MacákékIcukája: Sosem szabad elfelejteni, hogy van még sok játékos, akiknek a drukkerei nem biztos, hogy olyan emocionálisan állnak hozzá, mint a Dina gyűlölők. Ha az én kedvencemet nézem, akkor pl. Dinát kell visszahozni, mert Dávid veszélyes lehet arra, akit én favorizálok.

Önmagában az, hogy sokan utálják, nem jelenti azt, hogy ellene voksolnának. Lehet, bele sem kellene nyúlni és simán Dina menne vissza. Meg nekem továbbra is disszonáns egy ordenáré, de végeredményben a bent az őszintébbek közé tartozó embert ennyire utálni.

MacákékIcukája 2016.09.21. 23:55:07

@ezneménvagyok: hehehe elpirultam, 1-0 oda

Reptilianokrol miert nem beszelnek?

Mók_Ica 2016.09.21. 23:55:16

@Rémület: vagy hogy miért nem akar más is ott héderelni????

@MacákékIcukája: sodrófa, amivel Beja asszony várja Győzőt... :))))

malevil2050 2016.09.21. 23:55:44

@MacákékIcukája: Ahogyan teccik gondolni.Minden belefér ebbe a szétmanipulált világba.

2016.09.21. 23:56:07

@MacákékIcukája: nem fészbukozom, ne hari. a vv8ban pedig most tanulom összekötni a neveket az arcokkal, mert ez a széria kicsit most hátrébb van sorolva a nézős listámon, csak akkor nézem, ha fennforgás van, minden másra ott a hogyvolt, és a kommentek.
és még mielőtt: nem, nem vagyok dina rajongó, de tekintve azt, h a bv vezetését rábízzák egy gáspárgyőzőre vagy egy auréliára, hát nekem ne mondja senki, h nem az alpári csaj fog visszajönni.

agimano 2016.09.21. 23:56:24

amúgy ez az easypollsos szavazás a vv7-ben azt hiszem mindig hitelesen visszaadta a párbajok eredményét, de az előző párbajon eszerint Viki nyert volna

ezneménvagyok 2016.09.21. 23:56:59

@Mók_Ica: Na ja, ha férjet nevelnél vele, nem olyan lenne :-D

Mók_Ica 2016.09.21. 23:58:42

@ezneménvagyok: erre nincs szükség :)))))))))))

2016.09.21. 23:58:46

A promótált magazinos faxi mondja DJ Őzikének, hogy húzza lejjebb az alu sapit, hogy az egész agyát takarja. Az meg, feltesz egy mégkisebbet (kb. mint tökön a gyűszű), és kérdezi, hogy jó-e.
Jó! - mondom én. - Még többet is takar, mint az egész agya.

Hozéármándónak nincs mit takargatnia :-DDDD

agimano 2016.09.21. 23:59:20

szerintem az ilyen szintű alpáriság már tényleg nem nyerő nagyon sok embernél. Aurelio szórakoztató is, de Dinában semmi szórakoztató sincsen, az előző párbaj óta meg semmi érdekes sem történt vele, mert állandóan Lórival van. Mondjuk tényleg nem lehet tudni, hogy a szavazók többsége hogyan vélekedik, de nem hiszem, hogy szimpi lenne a viselkedése. Egyéb okok miatt lehet, hogy őt küldik vissza, de biztos nem a szimpátia miatt.

ezneménvagyok 2016.09.22. 00:00:22

@Mók_Ica: Persze, mert Győzőből csak egy van :-D

Mók_Ica 2016.09.22. 00:00:26

@Biriksz_Krokiksz!: súlyos szavak... de szakértő vagy.... ezt sejtem én is... de titkon remélem, hogy nem így lesz (tudom, nagyon szőke vagyok és naiv.... de hát ez van :))) )

WICKEDWITCH 2016.09.22. 00:01:03

@Mók_Ica: Igen, ezt olvastam az előbb. :)
@VV Velőtrázó Vélemény v3.0: Nekem pl. az nem tetszik, amit őszintén megmutat magából. Sem a rossz, sem a jó nem áll jól neki. (Azt már írtam, hogy igen szarul viseli a kritikát, és ehhez még hozzájött a "górés" viselkedése.)Nem gyűlölöm, mert nem ismerem személyesen, és nekem nem is ártott, de nem akarom nézni.

ezneménvagyok 2016.09.22. 00:01:32

@Spitzbauer: Homer Simpson koponyaröntgene? :-)

Mók_Ica 2016.09.22. 00:02:16

@Spitzbauer: röhögök :))))))))))))))

@ezneménvagyok: az is sok általában..... :))) te pl mit szólnál egy ilyen fogadtatáshoz?????

Mók_Ica 2016.09.22. 00:04:23

@ezneménvagyok: nem olyan vagy nincs??? :))))))))))))))))

WICKEDWITCH 2016.09.22. 00:04:52

Na, én azt hiszem, visszavonulok mára. Jó éjt mindenkinek! :)

2016.09.22. 00:05:57

@ezneménvagyok: ja jó, már majdnem felforrt az agyvizem, h ennyire félreértettél ;)

@Mók_Ica: ha a csaj megy vissza, akkor egyértelmű a manuperálás, ha dávidom, akkor átértékelem magamban, h van értelme szavazni. addig nem. #kivárásin vagyok, meg #lesen.

mobilos perpetuum 2016.09.22. 00:06:23

Bent nagyon jól látják, hogy Dávid a tizedik helyre való. Képernyőre csak akkor került, amikor Dinával volt jó, később rossz kapcsolata.
A Vigyél el műsorban már becsajozhatott volna.
www.youtube.com/watch?v=kO4JJgCyYkY

ezneménvagyok 2016.09.22. 00:08:07

@Biriksz_Krokiksz!: Ne tévesszen meg a látszat, én nagyon inter... integ... intreg... mindegy... :-(

Mók_Ica 2016.09.22. 00:08:30

@Biriksz_Krokiksz!: erre várok én is :))))

@ezneménvagyok: inkább ki nem olyan? :))))

ezneménvagyok 2016.09.22. 00:11:48

@Mók_Ica: Nagy dolog... dehát MIND magyarul beszéltek az ÖSSZES részben... :-D

2016.09.22. 00:11:54

@ezneménvagyok: kitalálom: intergalaktikus!!! az alu sipkádról majd küldj fotót, bírnám! XD

VV Velőtrázó Vélemény v3.0 2016.09.22. 00:12:33

@WICKEDWITCH: Egy trashben szerintem nem értelmezhető az, hogy szimpi karakter. Aki jól játszik, miközben hozza a rá osztott, sőt jobb esetben egy általa kompletten újradefiniált karakter stílusjegyeit, nálam viheti a 36 millát. Lásd Attilát, aki közutálatnak örvendve nyerte meg. Persze ő más kategória. Dina pl. úgysem húzza be a döntőt, de most még nagyon nem lenne itt az ideje a távozásának.

ezneménvagyok 2016.09.22. 00:14:29

@Biriksz_Krokiksz!: Na, az-az!!! Csak nem bírtam kimondani! :-D

Mók_Ica 2016.09.22. 00:14:36

@ezneménvagyok: voltam én is :))) igazi hecc volt :))) és kérlek ne degradáld le :)))))))))))

2016.09.22. 00:18:36

@VV Velőtrázó Vélemény v3.0: "Ha az én kedvencemet nézem, akkor pl. Dinát kell visszahozni, mert Dávid veszélyes lehet arra, akit én favorizálok" na te pl konkrétan taktikázol, és ez marha jó. kivi vagyok, ki a favoritod. (de el ne áruld!)

ezneménvagyok 2016.09.22. 00:19:23

@Mók_Ica: Eszembe sincs! Most, hogy már tudom, hogy van sodrófád... :-D

2016.09.22. 00:21:41

@ezneménvagyok: akkor le kell írnod százszor.
XD

ezneménvagyok 2016.09.22. 00:22:46

@Biriksz_Krokiksz!: Ez kábé olyan, mint a "Találd ki, hány golyó van a markomban" "Kettő" "Annál kevesebb, de ennél többet nem árulok el" :-D

Mók_Ica 2016.09.22. 00:22:47

@ezneménvagyok: kinézed belőlem, hogy sodrófával harcolok??? nem vagyok én Beja asszony... pffffff

ezneménvagyok 2016.09.22. 00:23:46

@Biriksz_Krokiksz!: lsd. mint fent (egész fent) :-DDD

Mók_Ica 2016.09.22. 00:24:34

jó éjt mindenkinek, szép álmokat :))))

ezneménvagyok 2016.09.22. 00:25:11

@Mók_Ica: Nem, de jó ezt hallani is... :-D

Costanza 2016.09.22. 00:26:29

szerintem a meleg pasi egy kezdo pszihopata

ascii 2016.09.22. 00:27:33

@Costanza: nem, csak szeret ribiskedni, a stilusából ered

2016.09.22. 00:28:10

@ezneménvagyok: úgyse hagytam volna annyiban, ha válaszolna valaha is, tutti folytatnám, h jó de fiú v lány? XD
na menjél aludni, nem zajongok-csörgök-csattogok.

alsophila grahami 2016.09.22. 00:28:41

@MacákékIcukája: sajnos mostanra bebizonyosodott, hogy így van, sajnálatomra persze, mert azért én naiv módon láttam benne fantáziát, kb addig, amíg Lóri visszajött a saját párbajáról, de onnan sajnos lassú de biztos mélyrepülésbe kezdett, ami ott ért el a mélypontját, amikor a sufniban teliszájjal csámcsogva - rettenetes hangeffektekkel nyomatékosítva - fejtegette a kígyólelkű-kocatestű Mitzinek, hogy ő márpedig tervez egy hátbatámadás-jellegű tranzakciót bonyolítani a kvázi "villacejelme" kárára, amiért az a másik kígyóval merészelt egy kis testi kontaktot létesíteni (miközben Dinánk még bőven elkötelezettnek mondta magát a kinti faszija iránt - ki érti ezt, namindegy)... szal nálam ott lement a roló, ez kisstílű, ruppótlan mentalitás számomra vállalhatatlan; aki ennyire lent van morálisan (és akkor a trágár beszédmodorát szóba se hoztam még), azzal én semmilyen mértékben nem bírok és nem is akarok közösséget vállalni, szurkolni aztán meg végképp nem, így tőlem mehet is haza, DE:

ha Attit vagy a vele abszolút paritásban levő - de talán egy fokkal antipatikusabb - Evelint hívta volna ki, akkor garantáltan visszament volna a párbajról; csak hát ehhez kicsike agyacskával is kellett volna rendelkezni, hogy átlássa kivel van esélye, kivel nincs; ennek híján pedig gyönyörűen beválasztotta azt, akivel biztosan nincs, így járt!

Dávid különösebb erőlködés nélkül kint is hagyja szerintem, és ez így lesz jól, mert valóban beszürkíti, láthatatlanná teszi Lórit, akire én is kíváncsi lennék dinátlanul, mert nekem szimpi a fickó és kész. ;)

Costanza 2016.09.22. 00:49:14

@ascii: szerintem manipulalni szeret, meg alszerenykedni, meg szerepelni.

Komeszka 2016.09.22. 00:50:26

Azért érdekes mennyire vakon vannak odabent. Dávid valamiért nincs vakon és kikényszerítette a párbajt. Egy bent erősnek tartott, de idekint utált személy ellen. Zsolt is full vakon van, ami nekem meglepő. Nemrég tettem ki egy poll-t: www.easypolls.net/poll.html?p=57e2fbd7e4b05c9a411b1bea

henrik_ · http://egyzene.blog.hu/ 2016.09.22. 00:55:38

Dinának most csak annyit tudnék mondani, mint amit George Clooney közölt Tilda Swintonnal a Michael Clayton című film végén: ezt most elbasztad.

Ati ellen garantált volt visszajutás, még a sertés ellen is rá szavaztam volna, de így el kell engednem a kezét, és sztem még sokan gondolják így.

már csak Lóri miatt is Dávidra szavazok, sztem benne még bőven van potenciál, csak a csaj mellett nem tud kellőképpen kibontakozni.

henrik_ · http://egyzene.blog.hu/ 2016.09.22. 00:58:10

@Komeszka: én elképzelhetőnek tartom, h Zsolt azért tolta Dinát Dávid felé, h kiessen. sőt, neki ez mindenképpen win-win helyzet, mert Dáviddal kiesne egy viszonylag intelligens ember, Dinával pedig Lóri legfőbb támasza.

Cseszlovák Gyurmafilm 2016.09.22. 06:22:16

nos én úgy eludtam mint a szar. de visszaolvastam felzárkózra.
Erős este volt az biztos. hureurén sav? elmegátló sisak?(ez utóbbi a Tiszára vizet kategória) két dudás egy csárdáSban?nem fér?(neten ket percnyi kereséssel különbet talál.) :)) varom a mai öfit annyi bizonyos

Costanza 2016.09.22. 06:38:51

kerdes hogy ez a sok retardalt hogy tudott ilyen zsenialisan festmenyt festeni...hm... zsoltinak meg azt is megmondtak hogy kate winslet arckifejezest vagjon. fake.

Túroscsusza 2016.09.22. 07:17:54

Furcsa hogy mindenkinél más az utálatos személy a villában...
Én a buznyáktól borulok ki...

Dina - Dávid harca arról fog szólni hogy a nézőknek kell-e a feszkó ?
Szinte biztos ( brazil sorozatok, magyar sorozatok ) hogy a harcias amazon ( még ha kurva anyázik is ) nyer a rafinált Dávid ellen...

Én azt látom hogy az a szórakoztató, ha egy műsorban ordibálnak, mert ha ordibálnak az már történés, a taktikázás meg úgye kurvára nem érdekel senkit...

mobilos perpetuum 2016.09.22. 07:35:05

@alsophila.grahami: Kicsike agyacskája van Dinának, szerinted, de nézve az ÖSSZES villalakó által felállított rangsort, ahol egy Tivy második lehet, és döntően azt javasolták, ha az ESZÉRE hallgat Dávidot vigye ki, akkor mégse erről van szó. Bent úgy látják. Napi 24-ben úgy élik meg. Mi meg látunk egy rövid összefoglalót, amit úgy vágnak össze, ahogy a szerkiknek tetszik.
Például, hogy lehet egy jelenet negatív főszereplőjét átfesteni pozitívra?
Vele kell elmeséltetni, mi történt! (Ezt a trükköt már anno VVPetike esetében is alkalmazták, mikor VV Verát alázta, csak éppen azt nem mutatták, csak, hogy a csaj sík ideg. És ezért épp a magát fényező Petike volt a felelős)
Valamelyik nap lehetett volna így indítani: Sokat ittak, Dina még annál is többet, nézzük meg, mi történt. Jelenet.
Ehelyett a riportszobában ellensége, Dávid, aki ráadásul az elszenvedője (?) volt a csokidobálásnak, mondja el a MAGA VERZIÓJÁT.
Kamerák mutatják A SZOMSZÉD HELYISÉGBŐL.
Takarékossági okokból ki voltak az ebédlőben kapcsolva?
Szerintem nem, csak így be lehetett adni, hogy nem Dávid folyamatos szemétkedése miatt történt az, ami.
Máshol bevallja, hogy azért provokál állandóan, hogy párbajra őt vigye.
Egy seggrészeget valamelyik kocsmában Dávid provokál, nem biztos, hogy nem a sürgősségin köt ki.

introverted22 2016.09.22. 07:35:27

@Túroscsusza: Azt azért ne felejtsd el, hogy a feszkó Dina nélkül talán még nagyobb lenne. Ugyanis ha most Dina megy vissza, akkor a retardáltak félni fognak a párostól, hiszen mindkettő maga mögött tud egy győztes párbajt, és nem mernek majd hozzájuk se szagolni. Viszont ha Dávid megy vissza, az hatalmas pofon lesz Lórinak, és akkor átrendeződik a képzelt hierarchia sorrend, valamint Lóri is esetlegesen játékba kerül. Dina mellett ez nem igazán valósul meg. Jah és akkor lesz egy extra feszkó Dávid és Lóri közt. Szerelmi és alpári szálnak ott van Tivy-Zseri, felesleges kettőt futtatni, arról nem beszélve, hogy az utóbbiak hozzák a szex vonalat is.... Feszkó marad Dina nélkül is, csak talán kultúráltabb.

introverted22 2016.09.22. 07:43:00

@Komeszka: Hát a szavazás állása elég egyértelmű, most már csak az kellene, hogy a valóságban is így alakuljon. A baj csak az, hogy nem a nézők döntenek, hanem a Retek klub, az meg szerintem bent fogja tartani ezt a mocskos szájú pultoslányt. Nem látnak túl az instant feszültségen, pedig sokkal jobb, amikor csendben forrja ki magát a dolog. De olyan Attiláék óta nem volt sajnos... Ott sokkal okosabban csinálták a játékosok. Viccesebb is volt. Az utóbbi évadokból hiányzik a humor, csak a feszültség generálására mennek rá, és ott is az a lényeg, hogy minél több legyen a kisípolandó szó. Pedig lehetne ezt nézhetőbben is...

Túroscsusza 2016.09.22. 07:46:18

@windsor:

Erős a fantáziád, a néző a megtörtént események tudatában szavaz, nem arra ami majd történni fog...

etikette 2016.09.22. 07:47:01

olyan szinten hisztis öntelt hülyegyerek a dávid, inkább nézem a körmös kiscsajt mint őt. aki legalább őszintén hülye és nem játssza meg magát hogy jó fej miközben egy feminin paraszt szép külsőbe bújtatva. pfff

mobilos perpetuum 2016.09.22. 07:57:03

@windsor: A Tivy-Zseri párosból Tivynek nem sok ideje van, remélem a villában. Valami bünti inget tegnap nem viselt. Idegroncs.
Ha Zseri odatartja a seggét, és kap egy sorozatot hátulról, azt szerelmi szálnak nevezni enyhe túlzás. Valaki ahhoz hasonlította, mikor a hamutartóba a cigiről odapöccentenek kevés kis hamut.

introverted22 2016.09.22. 07:59:12

@Túroscsusza: A baj az, hogy én már nem hiszem el, hogy a nézői szavazatok döntenek... Tehát én ezért a retek klub elképzeléseit próbálom megfejteni. Szerintem semmi köze a szavazatoknak a végkifejlethez.

introverted22 2016.09.22. 08:00:57

@mobilos perpetuum: Zseri részéről vannak ott érzelmek is... Ez olyan, mint Edina meg Laci anno. Ott is csak a csaj akarta.

mobilos perpetuum 2016.09.22. 08:02:40

Dávid játéka, a puffogásától eltekintve, amit most művelt, eddig abból állt, hogy Dinával jó, később rossz viszonya lett. Evelinnel nem tud mit kezdeni, igaz azzal más se fog, Soma csókot kap tőle, max.

Túroscsusza 2016.09.22. 08:05:14

@windsor:

Ha ez így van hogy a retek dönt... ( ezt a lehetőséget is nézhetjük )
Akkor is Dina látszik befutónak, mert hihetetlen közönséges... Nézzük például azt mikor seggrészeg...

Meg aztán kinéz egy baszás lórival is...

Dávid meg ugye ennél unalmasabb vonalat visz, ő taskarítja fel mások mocskát...

mobilos perpetuum 2016.09.22. 08:08:25

@windsor: Ha Zserinek bejön, hogy a villa hülyéje lekutyázza, utána beleüríti a patronját, ettől kezdve vagy bolond a csaj is, vagy f.....arok-imádó. K.nak nem nevezném, mert azok megélnek az ősi foglalkozásból, Dubajban főleg.

Cérnahuszár 2016.09.22. 08:16:52

@Komeszka: jó ez a poll, kb ennyire számítottam, 80-20% arány
majd írjátok az app állását is ok?

ha mégis dina marad, részemről ennyi a vv8, nincs kedvem manipulált izéket nézni
ja és meglepett dina, ahogy vikit is megvezették ott bent a többiek , vele is ez történt

introverted22 2016.09.22. 08:23:38

@Túroscsusza: Azért Dávid is tud többet mutatni ennél, ahogy tette is anno, de látszik, hogy belefáradt. Szerintem ha visszajön Dina ellen, akkor sokat fog javulni a "játéka".

introverted22 2016.09.22. 08:24:51

@mobilos perpetuum: Mert szerinted nem jön be neki? Már a dugás előtt is úgy bánt vele, mint egy kutyával se, mégis odatolta neki magát, sőt, szinte kikönyörögte a dugást...

introverted22 2016.09.22. 08:26:11

@Cérnahuszár: Én is ott tartok, hogy találok más néznivalót, ha Dina megy vissza. Akkor csak a Hogyvolt marad.

mobilos perpetuum 2016.09.22. 08:28:12

@Cérnahuszár: De magukat miért vezették volna meg? Márpedig az a rangsor, ahol Tivy második, Dávid a tizedik, tőlük származik. Lehetne erre a válasz, hogy azt is az RTL csinálta, de a már kiesettek is tanúsítják, hogy Tivyt erősnek, először még a legerősebbnek gondolták.

Cérnahuszár 2016.09.22. 08:28:51

@ascii: ez a face csoport zárt, nem akarok csatlakozni
mit láttál benn, mi verte ki a biztosítékot?

Cérnahuszár 2016.09.22. 08:34:35

@mobilos perpetuum: akkor is megvezetik egymást, ha nem szándékos

am sztem tivy megítélése kezd változni ott benn, pl zseri mondta a festészeti fakultáció után hogy egy várat épített carból

ha dinát tartják ott bent erősnek mivel góré lett, akkor érthető hogy nyomják arrafelé hogy kiessen, ez pár embernél lehet tudatos, szerintem zsoltinál biztosan

mobilos perpetuum 2016.09.22. 08:35:38

@windsor: Ha bejön neki Tivy, és a szerelem nála annyi, hogy a fenekét odatartja, akkor mi ez a Dina-ellenesség? Zseri akkor sehol nincs hozzá képest.
Akkor annyit ér, mint Tivy zoknija: abba a lábát dugja, őbelé a farkát.

Avanivi 2016.09.22. 09:01:14

@Cérnahuszár: Azért lett Dávid a 10. mert Lóri,Soma,Tivy, Zsolt pontosan látják benne a potenciális ellenfelet ezért jól lepontozták,egymást pedig első helyekre tették.Zsoltikát elsőnek.
A Dinát Dávid fele terelték, pedig sejtik, hogy a Dávid jön vissza,de hátha mégis sikerül megszabadulni tőle.
Ha Dina megy vissza én is befejeztem, nekem az annyit jelent, hogy az RTL irányítja a szavazást. nem lehet ezt az "őszinte" nőt nézni tovább.

Cseszlovák Gyurmafilm 2016.09.22. 09:03:46

Akinek bejön tivy annak mindegy.
v.ö.:
"Mazursky, aki ezt megeszi, az megeszi a szart is" ill "Én azoknak a nőknek vagysok az ideálja akiknek mindegy"

introverted22 2016.09.22. 09:39:56

@mobilos perpetuum: A Dina ellenesség azért van bennem, mert gusztustalannak tartom, ha egy nő így káromkodik, nem bírja a kritikát semmilyen formában senkitől, és ráadásul szinte csak teli pofával tud üvöltve káromkodni. Undorítóan lekezelő a stílusa, és semmilyen helyzetben sem tud kultúráltan viselkedni... Zserinek legalább nem esik le a karikagyűrű az ujjáról akkor, ha takarítani kell, pofavágás nélkül is képes végighallgatni másokat, bár káromkodik, de negyedannyit se, mint Dina, és még a legtöbb esetben a kritikát is képes kezelni. Dina összeférhetetlen, és raádásul elveszi Lórit is a játéktól, aki azért többre lenne képes, mint a sufniban enyelgés. Jah, és a buta nőket sosem bírtam, a lenőtt, félig elhagyott műkörmök meg különösképpen hányiger keltőek számomra. Egyébként még mielőtt félreértenéd a dolgot, Zserit se kedvelem túlzottan, de ezerszer inkább őt nézem, mint ezt a nyomoroncot.

introverted22 2016.09.22. 09:44:03

@Cérnahuszár: én azért arra is kíváncsi vagyok, hogy ki ki mögé fog állni... Vagy szerinted ott is fent fogják tartani a látszatot, mert annyira félnek a káromkodáscunamitól, hogy nem mernek mást választani, mint Dinát? Jobb bebiztosítani magukat arra az esetre, ha Dina jönne vissza?

mobilos perpetuum 2016.09.22. 10:54:42

"bár káromkodik, de negyedannyit se, mint Dina" - mivel negyedannyit mutatták a VV kezdete óta a Zserikét.

mézescsók 2016.09.22. 11:26:08

@Peter_Cs: Ha Te az a Peter Cs. vagy, aki még valamikor pl. az Alekoszos Vv idejében - ha jól emlékszem Baukó mellett - kommenteltél sokat? Mert akkor szia! Nemigen olvaslak mostanában..
Különben egyetértek, A pasik közül még az egyelőre Dina mögött suinnyogó Lóriban látok lehetőséget, de csak a tegnap este alapján - ügyesen terelgette Dávid felé Dinát, akinek az esetleges kiesése az Ő, mármint Lóri helyzetét erősítené meg. Mert az ugye szinte nyilvánvaló, hogy a négy ellenfél aspiráns közül Dávid a legnagyobb és legnehezebb vad.

@Berber Oroszlán: @VV Velőtrázó Vélemény v3.0: Egy játékon gyűlölködni? Persze, én is tapasztalom, csak nem értem. Napi pár perc szórakozás - esetenként. Ennyiben érint.
A fikciónak minősített fiúkról:
Dávid: egész eddigi jelenléte Dinával való csörtéiben nyilvánult meg, amúgy jól el volt. Szépen megfésülködve mosolygott - másra nem is emlékszem róla. Tegnap este kimozdult a holtpontról, de nem túl szimpatikus oldalát mutatta meg: rinyált, mint egy rossz k...a (a kaja miatt, a hálózsák miatt - igaz, talán azt sem tudta, hogy az mi -, a meló miatt. Végig nem fogta fel, hogy a feltételeket - górék kiszolgálása, mert azok nem dolgozhatnak, stb. -nem a górék találták ki direkt az ő bosszantásukra), stb. Jó slusszpoén lett volna, ha a szerkik a kaja leszedése utáni akcióját látva (kaja kiöntése, majd kézzel való összekotrása, összedobálása, hulladék tányérba visszapakolása - köpés nem volt? - küldenek egy levelet, hogy a górék esti maradéka a pancserek reggelije!

Soma: farokvezérelt kisfiú, kell még hozzá valami? És szegény azt is milyen szerencsétlenül csinálja!!! Viszont humorforrás.

Attila: Ha néha véletlenül nem megy el a kamera előtt, észre sem veszem, hogy ott van. Észrevétlenül akarta végigcsinálni a játékot? Unalmas jófiúság a győzelemhez nem elég, bár tény, volt, aki így nyert, példának mindjárt itt van Robin.
A srác nem tudja, hogy milyen játékban van. A tegnap esti főpancserkedésből akkora show-t csinálhatott volna, hogy csak na... Értem, hogy rosszul esett neki, de pont azért kellett volna rájátszani.

Krisztián: csalódás úgy, ahogy van. Amikor bejött, én egy laza, vagány, élelmes, dörzsölt fickót vártam, de egy kigyúrt és kivarrt nyuszit kaptam. Tegnap este azért ő is szerzett némi szimpátiapontot nálam (amikor a hőbörgőket leszerelte).

Puha p.....k. Még annak sincsenek tudatában, hogy mennyit nyertek a pancser besorolással!
Az egész este az övéké volt, élvezhették és kihasználhatták volna, ha felmerül bennük, hogy micsoda lehetőséget kaptak. A górék Zsolti empatikus beütése és törekvése miatt nagyon-nagyon nem használták ki a helyzetüket, a pancserek meg valóban pancserok..

Úgy érzem, ahhoz, hogy végleg ne fulladjon unalomba az egész, Dinának, aki képes kezdeményezni és kezelni konfliktusokat, műsort csinálni - emellettegyelőre tartom továbbra is, hogy a legőszintébb játékos -, még van ott helye.

WICKEDWITCH 2016.09.22. 11:27:23

@VV Velőtrázó Vélemény v3.0: Azt hiszem, értem, mire akarsz kilyukadni, viszont most még nem ott tartunk, hogy ki nyerje meg, hanem hogy ki az, aki semmiképpen ne nyerje meg, és hogy ki küzdhessen tovább érte, és ennek egyenes következményeként kit kelljen néznünk még egy darabig. Persze, tudom, hogy egy játék, de azért szórakozni is szeretnék közben. :) Ezt a szórakoztató faktort Dinában nem látom. (Meg még pár másik emberben sem, de majd ők is sorra kerülnek.) Tudnék szurkolni olyan embernek, aki nem feltétlenül szimpatikus, de ügyesen mozgatja a szálakat, viszont nekem az is fontos, hogy azért ne legyen túl nagy rohadék. Nyilván más a mérce, mint az életben, itt többet "megenged" az ember. Nem láttam az Attilás évadot, csak pár videót, de így innen-onnan azt szűrtem le, hogy ő tényleg használta az eszét.

mézescsók 2016.09.22. 11:28:31

@mézescsók: Kedves Peter Cs! A hsz-m elején ne olvasd oda, hogy "ha"!

WICKEDWITCH 2016.09.22. 11:30:09

@windsor: "Nem látnak túl az instant feszültségen, pedig sokkal jobb, amikor csendben forrja ki magát a dolog. ... Az utóbbi évadokból hiányzik a humor, csak a feszültség generálására mennek rá, és ott is az a lényeg, hogy minél több legyen a kisípolandó szó. Pedig lehetne ezt nézhetőbben is..."
szívemből szóltál. :)

alsophila grahami 2016.09.22. 17:38:53

@henrik_: igen, én is így vagyok ezzel, pontosan... @mobilos perpetuum: szerintem meg nincs neki olyanja - éppenséggel ezért nincs, amit te is leírtál - és ezzel is csak az én meglátásom támasztod alá, mert úgy hagyta magát megvezetni Dina, ahogyan a nagykönyvben írva vagyon a megvezettetés címszó alatt; csak néhány példa: tegnapi öfiben a lányok kint klikkesednek a teraszon, és azon agyalnak, hogy Dinát valaki olyanra kell rábeszélniük, aki biztosan kint hagyja, tehát arra kell őt célzottan terelgetni, hogy nála erősebbet válasszon; azután Dávis következik, aki elmondta már korábban, hogy szándékosan provokálja Dinát, hogy biztosan őt vigye ki, majd becsatlakozik ehhez a hármashoz is a teraszon, és elszántan biztatja a csajokat, hogy őt javasolják Dinának "kivitelre", satöbbi, satöbbi (ld.: előbbiek)... magyarán: megvezették a kis attomfizikust - akit jelzem, eddig támogattam, de most xarul döntött, és igazából unom is már, valahogy mindent kiadott mostanra magából, kétlem, hogy újat tudna még hozzáadni a játékhoz - plusz: Lórira én is kíváncsi vagyok, milyen "önerőből", dinátlanul, mert ő számomra még mindig érdekes, Dina sajnos már nem....

szumma: nem vall penge agy jelenlétére az, ahogyan megette, amit a többiek főztek neki, okos döntés helyett szépen belesétált a csapdájukba, és ahelyett hogy egy érdektelen emberkét vitt volna magával - a főpancser Attit, vagy Zsiráfot -, ill. az irritáló Lakatosevelint, ellenük simán visszatérhetett volna, de a benti körülmények viszonylatában józan, kultúremberke Dávid ellen nem fog. / teszem hozzá, szerintem.

alsophila grahami 2016.09.22. 18:13:47

@Spitzbauer: hát ez..... síííírokk xDDDDDD @mézescsók: és ebben is sok igazság vagyon, köszi, Lóriról én meg is feledkeztem az imént, a játék eddigi legnagyobb hoaxát ő szállítja a dinás vonalával, miközben szépen, csendesen - szinte észrevétlenül - terelte rá Dinát a deklaráltan riválisának tartott Dávidra, amivel egyszerre két legyet is üt:
megszabadul a mostanra már kiszámíthatóan uncsivá lett sufni-lávsztorijától, és a Dáviddal való kötelező megmérkőzésből kimenekítette magát anélkül, hogy neki magának kellett volna kihátrálnia belőle.
nekem ez briliáns megoldásnak tűnik, és ha csak a körülmények szerencsés összjátéka során jutott volna ebbe a helyzetbe, akkor a világ mázlistája lenne - de én ezt erősen kétlem, szerintem ő full tudatosan játssza a játékát a maga sunyi, okos módján; és ez az, amiért engem még érdekel a karaktere..
na meg azért is persze, mert másban nem látok semmiféle stratégia meglétére utaló törekvést, semmilyen taktikázást sejtető tudatosságot, ők csak elvannak, sodródnak és csapódnak ide-oda ("önmagukat adják", jah, ez az idevonatkozó terminus technicus;).
süti beállítások módosítása