Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Hogy volt?

Írjon Nyerő páros- és Star Academy-hogyvoltokat, minden fonóban Ön lesz a mulatság lelke!

2016. augusztus 26. 20:48 - sixx

raw.gif

Hétfőn indul két olyan műsor is, amiről lehetne írni hogyvoltokat, de hát szűkösen vagyunk, az agykapacitás is véges, idő meg semennyi, szóval ha valaki grafomán családból származik, elég kitartó és vicces, és csak annyi (minőségi) elütést produkál, mint én, akkor írjon a hogyvoltkukacgémélpontkom címre, és megbeszéljük a hogyan továbbot.

A lényeg (azaz ezekre a sorozatokra keresünk írókat most)

  • Power Couples (napi reality, RTL, aug 29-től)
  • Star Academy (napi reality + szombati monstre show, TV2, aug 29-től)

Ha valakinek lenne kedve mást írni, arról is lehet szó, megbeszéljük.

10 komment

Facebook kommentek

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cimili 2016.08.26. 23:47:42

Pácsó, nincs kedved hozzá? Szerintem jókat írnál. :)

Pácsó Ármándó 2016.08.27. 08:11:54

@Cimili: :-)
Nincs, de köszi a feltételezést :-)

2016.08.27. 16:30:45

@Cimili: NA szép jó napot!! Remek ötlet!! Támogatom!! ;) :D @Pácsó Ármándó: Na ne csináld már!! Ne szerénykedj. ;)

Cimili 2016.08.27. 21:47:32

@ALOKSAKTRHEE: De, csak szerénykedjen, szép emberi tulajdonság, :)

Pácsó Ármándó 2016.08.27. 22:15:54

@ALOKSAKTRHEE: @Cimili: Nézzétek inkább a W8PBB-t, vagy mit :-) Két egyformaLüke :-))

2016.08.28. 07:40:14

Jó reggelt.

Na hol a VV8 hogyvolt? Kávé a kézben, gondoltam naívan, hogy elolvasom. :))
@Cimili: Szia. Szerintem most még túl korán van Pácsót cseszegessük. :D Nem? @Pácsó Ármándó: Kikérem magamnak. Nem vagyok Lüke. :D Mi ez a VV8PBB? :D VV8. Röviden, egyszerúen. Tegnap megnéztem a beköltözést. Háááát mit mondjak. Szép kis bagázst válogattak össze ismét. Na de majd meglátjuk. A vak is azt mondta. :D

Magentax 2016.08.28. 09:25:25

@ALOKSAKTRHEE: jajj, hát powered by Big Brother :))
Bár nem egészen értem, ha a szabályok nem változtak, akkor mitől keveredett a műsor nevébe a Big Brother?

2016.08.28. 09:31:56

@Magentax: Ez az 1 millió dolláros kérdés!! :D Talán majd a műsor menetében lesznek abból átvett elemek, de az igazat megvallva, kétlem. :D

2016.08.28. 13:20:02

@Cimili: @Pácsó Ármándó: Van HV!!! Szóval elkezdődött.
süti beállítások módosítása