Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Hogy volt?

Való Világ 7x65 - A pattanásig feszült zsákok éjszakája (18+)

2015. január 20. 08:06 - Chat Géza

Bence nyitja fel a tegnapi és tegnapelőtti események szerelembuborékját és próbálja jobb színben feltűntetni Őstulok Lacit, hogy ő bizony leérvelte Zsut a párbajon, hogy joggal térhetett vissza ő meg hasonlók. Ami engem illet, szerintem borult a papírforma, bár azt is teljesen meg tudom érteni, hogy Zsu egy kicsit sem szimpatikus figura, ha kedveskedve is jönne oda hozzám az utcán, akkor is szarabb kedvem lenne. Ez az én bajom, nem tehetek róla, hogy egy rosszindulatú nyelvtan tanárnőt látok benne. Ezt a karótnyelt énjét a párbajt megelőző napi bulikán se tudja levetkőzni, ahol pedig aztán minden volt csak szemérmesség nem.

vv3.gif

Az első koccintásra felcsendül a rakpart és gyaníthatóan ez is ment végtelen rotációban óránként háromszor, hogy Eff-Ell-U-nak legyen kenettája vizes zsömlére a jogdíjból. Egy hatalmasat ugrunk, a lerészegedés fázisait szkippeljük. Ott tartunk, hogy már mindenki talaj részeg, a faszikba beállt a kangörcs, és a csajokon eluralkodott a szexhiány. Kivéve Zsut, aki a slózin végzi dolgát szomorúan, mire jön Fanni és megvígasztalja, hogy neki biza, holnap vissza kell jönnie a párbajról. Még maga sem hiszi el a bíztatónak szánt szép szavakat, nehogy Zsu, nemhogy én.

vv4.gif

Laci grafitizés híján krétával felír pár dolgot a villa falára, majd a többieket is beviszi a rosszba. Felfirkál valami verset is, amitől Edina teljesen odáig lesz meg vissza, pedig abban a pár sorban annyi romantika sem volt, mint Pilinkszky Négysorosában. Innen már nem kell sok, hogy mindenki párokba rendeződjön és száraz baszást imitáljon a villa azon pontján, ahol éppen tartózkodik. Kivéve Zsut és 12kert, naná. 12ker egy utolsó erőtlen kísérletet tesz arra, hogy Zsut dodizásra bírja; burkoltan, de megmondja neki, hogy mivel nincs ló, ezért jó a szamár is, de a gyerekes bemondónő átlát a szitán, minthogy szánalomból belemenjen a egy utolsó cidába. Ez addig fajul, hogy elküldik egymást a holtak véreres faszára, mivel elhangzik egy olyan, hogy 12ker csak akkor fog becsajozni, ha megnyeri a játékot és lesz pénze. A budai proli meg ezen besérül és csak egy „Szánalom vagy Zsu.”-val nyugtázza a sértést és az elszalasztott kósza numerát. Csak, hogy tételesen is meglegyen: Robin és Dóri hevesen csőröztek a hálóban, míg a szomszéd ágyon ment valami maszat marci Fanniék részéről.

vvsegg_1.jpg

Másnap. Ez a legjobb rész. Mivel a lakók a testtömeg indexük alapján gondosan kiszámolt menyiségű piát kapnak, hogy még véletlenül se fordulhasson elő olyan, hogy reggel a jó öreg Zacher keltegesse őket negédes baritonján, ezért csak a szimpla pusztító másnap, a csutkára felkúrt reggeli ébresztő zene és a ködös emlékek maradnak. A reggeli zenére megy is a táncizás, aztán elindul a kibeszélő show, hogy Dóri amúgy csúnyán rápusztultál Robinra, és vica verza. Miii? Neeem, bazmeg, geci, hogy a faszomba? Hangzik a költői kérdés. Nyilván Robin a fíreg, hogy részegen kapva kapott a lehetőségen.

Dóri szeszélyes, mint az évszakok. - Robin

Hatalmas crossover. TAPS! Eközben a nyugiban Laci, a kopasz törzsőrmester és Edina ébredezik. Edina teljesen rottyon van, annyira szexűne már. El is menekül onnan, bemegy a hálóba, ahol meg fanni szónokol a masztizásról, majd látványosan megmasszíroztattja seggét Dennisszel, amihez még kamu kéjes nyögéseket is tol, hogy Edina helyben nekiálljon szkreccselni. Gyanítom csak ez lehetett az indíték, hogy ilyen sekélyesen, de leginkább kínosan viselkedjenek szegény apáca zárdából szalajtott erdélyi lány előtt.

vv1.gif

De most jön csak a csavar, a hatalmas pálfordulás: kiderül, hogy Zsu volt a villában Kisujj. Laci visszatért, mindenki örömködött, kivéve Dórit, de ő se zuhant össze, azután meg pláne, hogy meghallja, hogy mit írt a végrendeletében Zsu. Tekerjünk is oda, mert Laci Come backje annyira sem izgalmas, mint a csigák párzási szokásáról szóló dokufilm, Tarr Béla rendezésében.

Fanni! Úgy fakulsz a villában, ahogy a bőröd színe is.

Dani, ha megnyered a játékot, talán fürdeni is fogsz.

Robin, te méltó ellenfele lehetsz Lacinak. Vedd el tőle, amit tudsz, ha kell akkor Edinát, ha kell, akkor Dórit.

Edina! Gratulálok a harmadik helyhez! Azt mondtad, hogy játszani jöttél be, de most mégis megelégszel Lacival.

vv.gif

Ilyen és ehhez hasonló szép szavak kerültek még ki a végrendeletből. A sérelmeket le is vezethették a nyugiba orientált Zsu babán. 12ker a maga higgadt és szofisztikált módján reflektált a levélben leírtakra, míg Fanni leköpte, és olyanokat mondott, hogy:

Hát először is: szia Te mocskos, büdös, retkes, aljas, szájbatekert, gecis kurva!

És ez még az én fülemet is bántja. Na nem azért mert végtelen együttérzést táplálok Zsu irányába, hanem, mert annyira kellemetlenül sekélyes Fanni trágárkodása.

Erről ennyit. Ha jól sejtem, és nem változik a menetrend, akkor most valami tematikus hét jön.

 

Címkék: 18+ vv7
1122 komment

Facebook kommentek

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin) 2015.01.20. 23:22:47

@kismalacka: Egyik jelenetben Denisz és Fanni romantikázott, denisz szerint Fanninak szép a pofikája és mintegy mellékesen el kezdte lötybölni a farkát.
Köv. bejátszás, hogy Edina ül Laci ölében a kanapén, szerelmesen nézik egymást, mire megszólal Edina, hogy jó kis fingszag terjeng itten, aztán egymást gyanusitgatták ezzel. :D
Aztán megint Fanniék. Fanni rácsodálkozó örömmel konstatálta, hogy az Isten a férfinak szép nagy farkat teremtett, a nőnek meg egy lyukas pinát (szóhasználat autentikus).

Szóval gyönyörű jelenet volt. :D

2015.01.20. 23:23:54

@Mók_Ica: Nem ő köpködött, de őt is utáltam. A köpködősöket is. Én vagyok Dulifuli. :-D
Nem.
Aut meg ZsóFikát szeri. Vikit uti.

lukacstoncsi 2015.01.20. 23:24:57

@witheroses: Feladat volt.De élvezné ha bekavarhatna Lacinak

@pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin): Jó lehet ha a TV2-nél lenne akkor kikupálódna, ki tudja:-)

Mók_Ica 2015.01.20. 23:26:13

@Spitzbauer: dehogynem, a zuhany alatt köpködték egymást dorkával... :))) ez nem AZ a köpködés volt, ez romantikás, szerelmes évődés volt :))))

kismalacka 2015.01.20. 23:26:31

@pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin): Áááááááá...ez egészen szürreális :))) A fingós szerelmi pillantás :))) És Fanni is ismét jelét adta a mérhetetlen nagy eszének és bölcsességének :)))

Egyébként isteni volt olvasni a promt hsz-eket úgy hogy nem látom az adást :))

2015.01.20. 23:26:41

Zsóti még Vikivel is járt (kamuból). Ez megvan nektek? :-DDD
Az aztán az igazi megélhetési kamujárás.

Egy titkot még elárulok: nekem naggyon bejött Röné, mint nő. Kinézetre. Csak ugye a természete.
Vikiről ezt nem mondhatnám el.

Ez a Rönés vallomás hetek óta nyomja a lelkem.

lukacstoncsi 2015.01.20. 23:26:47

@pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin): Szóval a pina meg lyukas:-) Ezt is megtudtuk.Mi lenne ha lyukatlan lenne?:-)))

pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin) 2015.01.20. 23:27:08

@Mók_Ica: jaja. Indulatból Éva, Iza és Fanni csulázott. Meg Dóri is, nem?

csiri bá 2015.01.20. 23:27:42

@Spitzbauer: szereted a löncshúst? :DDD

2015.01.20. 23:27:47

@Mók_Ica: Valóban (görög volt a falóban)

Mók_Ica 2015.01.20. 23:28:32

@pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin): ja, a hálószobai veszekedés estéjén .... asszem

witheroses 2015.01.20. 23:28:40

@lukacstoncsi:
Dórinak is ezt mondta jakuzziba. Ezért nem értem. Mert ha csak a feladat alatt mondta volna és csak Edinának, akkor nincs kérdés, akkor egyértelmű.

pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin) 2015.01.20. 23:29:21

@kismalacka: ha tudod, nézd vissza valahol... meg az egész adást is, én rég szórakoztam rajta ilyen jót. :D
Persze lehet, hogy az is jól esett, hogy végre nem visitott, üvöltött, mártirkodott és nem balhézott senki.
De meg lesz még ennek a böjtje... :D

Mók_Ica 2015.01.20. 23:29:50

@csiri bá: fúúúúúúúúúúúúúj..... most eszembe jutott..... :)))))))))))

@Spitzbauer: szedem a cavintont :))) így tudok emlékezni a fontos dolgokra :))))))

2015.01.20. 23:30:05

@csiri bá: Lazló mondta. Aztán nézd+, hova jutott: a borotválatlan bajszosnőbe. Azért Röné jobb volt nem?
Löncshús? Szeretem. Nyami.

Mirocska 2015.01.20. 23:30:52

@pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin): Miért? Ott van még neki Fannika szép pofija! :-D

lukacstoncsi 2015.01.20. 23:31:03

@Spitzbauer: Röné szép?Hát kétszer kell ránézni hogy észrevedd.Az a seszinű haj a nagyon fehér bőrrel a repedt fazék hanggal meg a vizenyős szemmel....De hát kinek a pap....

pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin) 2015.01.20. 23:31:38

@Spitzbauer: elvakit a gyűlölet, ezért lemaradsz a fontos infókról. Azóta már rég kiderült, hogy bizony borotválja és nincs is bajsza. :D

Mók_Ica 2015.01.20. 23:31:39

@pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin): +1 és itt is ilyen volt a hangulat :))) de ide ne jöjjön böjt....

kismalacka 2015.01.20. 23:31:46

@pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin): persze, holnap de. már felteszi a retek, úgyhogy most egész héten egy nap késéssel nézem. De így is élvezetes, olvasni a reakciókat és aztán látni hogy mi is volt.

2015.01.20. 23:33:32

@pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin): Nem gyűlölöm, csak ki nem állhatom... Igázáám vóót, igázáám vóót!!!
Röné rulez! :-DDDD

pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin) 2015.01.20. 23:34:24

@lukacstoncsi: nekem Rönéről mindig egy tányér megkezdett kocsonya jut az eszembe.

lukacstoncsi 2015.01.20. 23:34:47

@witheroses: Robin is tud kicsit szinészkedni.melyik nő nem hallja szívesen azt ami nem igaz egyébként de jólesik neki...szavak, szavak.De meglepődtem a fiúk némelyike milyen trubadúr lett.

@Ditti82: Robinból kinézek egy tökösebb pasit ha a megfelelő nőt kapja maga mellé.De a nők is akkor tudnak kibontakozni ha olyan pali van mellettük.Vica versa.

kismalacka 2015.01.20. 23:35:29

@pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin): De de...sajnos bajsza van, legalább is tegnap még volt...viszont ha választani kellene az ordenáré Röné és a skizo Minnie között hát nagy bajban lennétek :))

Ronla 2015.01.20. 23:35:59

@kismalacka: én gyilkolászós? Dehogy! A csatornába is csak dinamittal megyek be, oszt krokodilkönnyeket ejtek, hogy, na vazze, megint elúszott a vacsora.
Neked is jó éjt! :)

2015.01.20. 23:36:00

Már Bartazsóti van. Sok itt a Zsóti, nem?
Na jojcakár, szerivan mindegykinek. Aaszok: khrkhrkhrkhr-pity(i)pű, khrkhrkhrkhr-pity(i)pű,khrkhrkhrkhr-pity(i)pű...!

pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin) 2015.01.20. 23:36:18

@Spitzbauer: értem én, de ha egyszer nem szőrös, akkor nem szőrös! :D

Morcz 2015.01.20. 23:37:34

Sziasztok!

A mai öfin végre lehetett röhögni (villámrandi, bókverseny, szintfelmérő).
Viszont az L+E páros nagyon gáz, megint áttekertem.
amúgy a szakítás borítékolható volt. Az "ülve pisilő buzi"-n meg felröhögtünk. :D

pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin) 2015.01.20. 23:39:39

@kismalacka: Zsuzsa nem is értette a kérdést, amikor megkérdezték tőle, hogy van-e bajsza Edinának. Még rögtönözni se tudott valami genyaságot, hogy kicsit bealázza ezzel.

De ettől függetlenül, még akár lehet is. :D Bár valamelyik posztban néztem a kinagyitott képeket és Fanninak, Zsuzsának és Edinának is olyan szürke sáv volt a szája fölött... lehet, hogy a megvilágositással is gond van.

Csak ügyesen! 2015.01.20. 23:39:59

@Spitzbauer: Szerintem szép nő a Röné, ha értő kezek sminkelik, akkor már-már feltűnően szép. Csak hát a többi...

lukacstoncsi 2015.01.20. 23:40:17

@pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin): Elképzeltem.Csak nem a kis táncikálásra gondoltál?Lacinak napokra elment az étvágya attól amit premier plánban látott tőle:D
Meg amikor előadta hogy bukik a vizipólósokra...istenem.Szerintem nála ez a hepp.Amilyen sárkány a leendő férjére is ráparancsol húzzon fecskét meg úszósapkát majd ő sípol:-))

Morcz 2015.01.20. 23:42:11

@lukacstoncsi: :)))))
@pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin): ja valami spec vegyület lehet, gombát meg bajuszt okoz. :D

Montezuma13 2015.01.20. 23:43:26

A teszten Robin és Dani jó teljesítményt nyújtott. A tv előtt ülve a többiek kérdéseire is általában tudták a jó választ.
Meglepő volt Fanni, mert tőle sokkal gyengébb eredmény vártam. A paszomány elég speciális szakszó bár mivel ő öltözködés mániás azért talán tudhatta volna.
Edinának talán az lehet a mentsége, hogy erdélyi magyarként nem tanulja a magyar történelmet, de azért Ez a szócikk egyike a kiemelt cikkeknek, a Wikipédia legjobbjai közé tartozik.
Széchenyi István illett volna tudnia még így is.
A többiek kritikán alul teljesítettek, azonban ez nem meglepő tekintve, hogy a mai fiatalok könyvet nem nagyon vesznek a kezükbe és az olvasást a kínzás egyik fajtájának tekintik (tisztelet az igen ritka kivételnek). Az átlagműveltségük az un. bányászbéka hátsó fertálya alatt van, sok esetben még a diplomásoknak, sőt nem ritkán az igen tisztelt "tanaraknak" is.

lukacstoncsi 2015.01.20. 23:45:13

Egyébként épp Röné az aki ahogy bejött és bennt volt, még játékban lenne ha az a hülye féltékenysége, meg a banya természete nem kerekedik felül és taktikázik.De magának baszta el az egészet.

pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin) 2015.01.20. 23:46:13

@lukacstoncsi: nem, hanem a jellegére gondoltam. Olyan rezgős, vizenyős, sápadt és izetlen. :D

pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin) 2015.01.20. 23:47:36

@kismalacka: nem vitatkozom. :D De görbüljek meg, ha látok rajta bajuszt bármelyik képen is.

lukacstoncsi 2015.01.20. 23:50:04

@pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin): hát egy középkori festményen rebegő tekintettel elmegy :-))

2015.01.20. 23:50:37

@pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin): Bajszos és kész. Befele nő neki, és lerágja.

egyemakisszíved 2015.01.20. 23:51:03

@kismalacka: @pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin): Csak árnyék szerintem, amit egyesek rosszindulatból bajusznak neveznek, Edinát jobban „be kéne fényezni”, másképp megvilágítani, hogy az arca domborulatai ne látszódjanak bizonyos beállításoknál.
@Montezuma13: Jobban jár az, aki rosszul szerepelt a szintfelmérésen, az többet tud majd fejlődni az iskolahéten, lehet, biztos itt is lesz legjobb tanuló cím. Az 5-ben Anikó még fényképezőgépet is nyert, nem? Amúgy így működik az ember emlékezete, ami lexikális tudás nincs használatban, nem kötődik semmihez, csak úgy lóg a levegőben, nem marad meg hosszú távon.

Morcz 2015.01.20. 23:53:01

@egyemakisszíved: "Amúgy így működik az ember emlékezete, ami lexikális tudás nincs használatban, nem kötődik semmihez, csak úgy lóg a levegőben, nem marad meg hosszú távon. "
Ez igaz, a népdalos kérdések egy részére én se tudtam a volna válaszolni, viszont a 11 a 0-on kérdésnél a bentiek válaszán felröhögtem. :D

lukacstoncsi 2015.01.20. 23:54:05

@egyemakisszíved: A VV6-ban Zsófika lett a legjobb diák aki még az őskort is teljesen másnak nézte:))

Na mindenkinek jó éjt!Remélem szórakoztató hetünk lesz VV ügyben!

Ditti82 2015.01.20. 23:55:01

@kismalacka: Kommentelők szerint májfolt is lehet.

Morcz 2015.01.20. 23:55:35

@lukacstoncsi: jó éjt neked! én is remélem, a mai adás kifejezetten tetszett kivéve a tudodkik. :)

2015.01.20. 23:57:52

@egyemakisszíved: "Be van az fényezve" eléggé. Túlságosan is. :D

pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin) 2015.01.20. 23:59:04

@Spitzbauer: :D ez esetben érthető, a visszautasitotta a gyantát.

2015.01.20. 23:59:46

@Spitzbauer: Attól ment tönkre az első két foga. (a koronái valami iszonyat kontármunkák: én beperelném a fogorvost. De mivel Dinkáról van szó, inkább nem :-)))

pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin) 2015.01.21. 00:02:38

@Morcz: gondolod, hogy egy kis hypo szemölcsre, gombára, bajuszra is jó lenne? :D

bigél 2015.01.21. 00:03:25

@Morcz: azon én is a fejem fogtam :D :D

volt egy népdal, amit még sosem hallottam, viszont a Csitári hegyek alatt címűt nemcsak ismerem, de nagyon szeretem is

2015.01.21. 00:03:48

@pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin): Az a Windex lesz. (a Bazi nagy görög lakziból)

Morcz 2015.01.21. 00:03:51

@pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin): A Domestos már nem is jó? vagy azt is ki kell előtte hypo-zni? :))))

Morcz 2015.01.21. 00:04:45

@Bajusz nélkül szebb az élet (bigél): Szégyen, én is ismerem a csitári hegyek...-t de nem tudtam volna a folytatni. :) Mi volt a másik népdal?

bigél 2015.01.21. 00:08:34

@Morcz:

szerintem ez: www.magyarnota.com/data/www.magyarnota.com-Uj_a_csizmam.mp3

és közben rájöttem, hogy már hallottam, de nem igazán énekeltem sosem

pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin) 2015.01.21. 00:09:12

@Spitzbauer: ó tényleg... az még a herpeszt is kinyirja. :D

pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin) 2015.01.21. 00:11:37

@Morcz: ki hát, alap! Aztán jöhet a dörzsi. :D

bigél 2015.01.21. 00:11:46

@pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin): szerintem én is akkortájt hallhattam utoljára

a csitárit viszont szoktam itthon is énekelgetni :D

Morcz 2015.01.21. 00:12:33

@pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin): a szauna dörzsi? :D (ilyen tényleg van, röhögtem is rajta kamaszkoromban)

Well... 2015.01.21. 00:17:13

@egyemakisszíved: nincs bajsza

1....akajfeltoltese volt....nezzd meg a dorinak pont olyan arnyek van az orra alatt...oszt hogy neki nincs bajusza az tutiziher
2...mikor valaki szajbabaszta a szivlapattal... (lassd 3 szomszados hianyzo fog elorol) ...akkoe felrepedt a bore , amit lacc az a hegesedes kovetkezmenye...

lehet kreativkodni...mi ha nem bajusz ?

2015.01.21. 00:24:24

@Well...: :DDD- Én 2-esre szavazok. A szívlapát szinte biztos beficcent neki az arcba. Statisztikailag. 22 év nagy idő, sok beszéd, sok szívlapát. Ez így történt. Köszönöm a remek kutatómunkát!!! :-DDD

raspberrypie 2015.01.21. 00:26:25

Zsu oldalán olvastam, hogy kérdezték őt a levélről, azt írta, hogy azt mondták neki, hogy legyen provokatív, ez volt a feladat.

A másik, kicsit ledőbbentem, hogy írta, hogy volt, mikor a fogkeféjét erőspaprikába mártották, és a hajápolójába meg tisztítószert tettek.. Én kinézem amúgy a többiekből... No, mindegy :) ja és akik annnnnnnyira hiányolták, töltött fel képet a fiáról.

Morcz 2015.01.21. 00:27:21

@raspberrypie: nem ő volt az egyetlen Fanni samponját vagy testápolóját is kicsinálta valaki tisztítószerrel.

raspberrypie 2015.01.21. 00:29:36

@Morcz: Laci volt. Mert mikor rájuk (Edinára, Lacira) tört a nyugiban, kérdezte, hogy ki tett domestost a tusfürdőjébe, persze "nem mi voltunk", aztán mikor kiment, Laci mondta, hogy "az babaolaj volt"

raspberrypie 2015.01.21. 00:31:30

Ma nem néztem az összefoglalót, holnapi elózetesét leadták? Mi lesz holnap? :)

Krétagarbó 2015.01.21. 00:31:37

@pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin): sztem májfolt lesz az, a szája felett kétoldalt.

Morcz 2015.01.21. 00:31:46

@raspberrypie: Mondjuk az ilyen "humor" jellemző a Lacifélékre.

raspberrypie 2015.01.21. 00:37:53

Na, csak kicsit benéztem ide, megyek is, mert leragad a szemem :) jó éjt, tartalmas ON-t a többieknek :D

kamilla123 2015.01.21. 00:38:48

@Spitzbauer: hát én a mai öfit most néztem vissza,és kb 5perc alatt letekertem,mert olyan unalmas volt, h számomra nézhetetlen. Ha nem kapcsolnak gyorsan a szerkik és nem találnak ki vmit, sztem rohamosan esni fog a nézettség. Ez se nem vicces, se nem érdekes, semmi... Nem a feszkót hiányolom, mert pl anno engem az is nagyon szórakoztatott, amikor műveltségi kérdéseket kellett egymásnak kitalálniuk. De ez, hót unalom..

Morcz 2015.01.21. 00:40:35

@raspberrypie: holnap suli, illetve szakítás lesz.

0.5 bit 2015.01.21. 00:41:53

@raspberrypie: "A másik, kicsit ledőbbentem, hogy írta, hogy volt, mikor a fogkeféjét erőspaprikába mártották, és a hajápolójába meg tisztítószert tettek."

Azt hiszem a mai komment folyam elején írta valaki, hogy biztos kellett okának lennie, hogy ennyire utálták.

Ma épp mondta Fanni, hogy ő már az első pillanattól kezdve utálta, még meg sem kellett szólalnia.

Morcz 2015.01.21. 00:42:47

Jó éjt nektek!
Én is megyek bubukálni...

vastyúk is .. 2015.01.21. 00:53:49

csak a vízcsobogást hallani, meg hogy a többiekről dumál Fanni és Denisz

minden reggel 2015.01.21. 02:00:40

@0.5 bit: azt mondani h biztos a Zsuzsa adott rá okot, hogy így bántsák, olyan,mint az a rendôrségi oktatófilm, ami szerint ha miniszoknyában és sminkben bulizol, valójában te magad adsz okot erôszakra.

Egy felnôtt ember mindig tud saját maga dönteni h köp e, vagy sem, ha másra fogja az egyszerűen gerinctelenség

Taknyosvarju 2015.01.21. 04:13:04

@pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin): A bajuszhoz, szerintem sincs neki, furcsallottam is a folyamatos bajszosozast (nem tudom nezni a musort es neten a videokbol is kb felidonel neztem eloszor egy parat) es akkor vilagosodtam meg, szerintem a mufog miatt van, nagyobbak lehetnek a mufogai mint az eredeti es igy kenyszercsucsorben van a szaja ami miatt bajusz-szeru arnyek van legtobbszor az arcan.

csicserierika 2015.01.21. 08:35:56

@Bajusz nélkül szebb az élet (bigél): Új a csizmám, a szögre van felakasztva.....eddig volt
Sarkantyúját belepte a rozsda,
Összeverem olyan betyár módra,
Mindegy szálig lepereg a rozsda róla.
Nox is énekelte, de én nem onnan ismertem.

csicserierika 2015.01.21. 09:17:43

Végre lehetett röhögni. Lacin besírtam az anyám tyúkjával .
Dóri s az arany bula : Így tán ismerős neki :D

lukacstoncsi 2015.01.21. 09:49:36

Jó reggelt!

www.blikk.hu/erotika/szexszel-unnepelte-visszatereset-vv-laci-fotok-2322491

@raspberrypie: Mindenki provokatív volt akkor.Ezek szerint ő írta a levelet.Régebben egy titkot kellett megírni, de most is lehetett volna úgy fogalmaznia hogy sejtelmes mégis odaszúr hogy bennt csak kapkodják a fejeket.

SocialWorker 2015.01.21. 09:59:25

@pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin): a legjobbat kihagytad. Fanni: "honnan tudja a testem, hogy a puncim lyukas?"

illetve nagy kedvencem volt az összefoglalóból a "mik a természetes számok?" Fanni: "1,2,4,6...???" :)))))

Mók_Ica 2015.01.21. 10:07:19

@vastyúk is ..: @Commodore: ennyi volt az ON? :(((

@Krétagarbó: az tudod mi lehet? lehet, hogy fogamzásgátlót szed, amire szolizott..... ettől fényérzékeny a bőre és bajusz-szerű májfolt lett a szája felett......

Magg. 2015.01.21. 10:23:40

@Montezuma13: "Edinának talán az lehet a mentsége, hogy erdélyi magyarként nem tanulja a magyar történelmet,..."
A luxusbörtön melletti iskolába járt. Tehát lehet, hogy nem tanult magyar történelmet, de az biztos, hogy tanították neki. :)

Magg. 2015.01.21. 10:26:20

@Bajusz nélkül szebb az élet (bigél): azt a népdalt szerintem mindenkinek ismernie kéne. Kötelező tananyag az általánosban (már úgy értem, itt Mo-on) :).

Magg. 2015.01.21. 10:32:01

@lukacstoncsi: de hát már szexeltek, csak Edinácska hazudik, mint a vízfolyás.
Tán 4-5 nappal ezelőtt linkelt be valaki egy videót, valami olyasmi volt a címe: "Úgy élveztem, hogy szinte sírtam". Na ott is látszott Edinácska csupasz segge.

Magg. 2015.01.21. 10:35:33

Sziasztok!
Én ott dobtam egy hátast, amikor a fiúk bókoltak a csajoknak és vmelyik azt mondta Dórinak, hogy először azt hitte, fel van töltve az arca is, de nem, ez eredetileg ilyen (vagy valami ilyesmi).
Kíváncsi lennék, hogyan győződött meg a puffatag eredetiségéről? :D

-pkata- · http://ikeepsmiling.blogspot.com/ 2015.01.21. 11:00:41

@lukacstoncsi: jó segge meg lábizma van a Lacinak, nah :)

SocialWorker 2015.01.21. 11:32:38

@-pkata-: fú, én a személyisége miatt esküszöm, hogy rondának látom. egyszerűen nálam ez így működik, ha valakinek a külseje nem túl megnyerő, de társul hozzá egy nagyon pozitív személyiség, akkor őt szépnek kezdem látni. és ugyanígy működik fordítva. eleinte egyébként egész helyesnek láttam ezt a laci gyereket, de mára már bottal sem...

NE SZÓJJÁBE...UTÁLJ MINDENKIT EGYFORMÁN! 2015.01.21. 12:39:48

@VV Erőlegény: Köszi a választ. Így beugrott a neve. Az az igazság, hogy én nem forgok a celebvilágban...így nem ismerem Őket. Szerintem meg a villában, mindenki megjátssza magát egy kicsit, hiszen elég nagy a tét. Nem szólom meg egyiket sem, mivel nyerni mentek be.

Black Bride 2015.01.21. 17:20:36

@hannamontanna: Akkor ezek szerint te is -mint rosszmájú ember- nézed a műsort . Arra várva, hogy valakit "megdöbentenek majd", mondjuk egy olyat, akit nem kedvelsz. Szeretnéd a kétségbeesését és az agonizálását látni, amint rájön, hogy Laci érzelmeinek egy szikrája sem volt őszinte az irányába. Én ilyenkor nem is tudom, hogy ki a betegebb. Aki bemegy és lehet, hogy a saját maga lejáratásával nyer 12 milkát és egy lakást, vagy az ,aki széttörné a tévéjét, ha nem tetszik neki a műsor, szereti nézni az általa nem kedvelt személyek szenvedéseit és két oldalas hozzászólásokat ír arról, amit már itt 20 poszt alatt 1300 kommentben kitárgyaltak.
Értem én ,hogy gőzgép...de mi hajtja?!

hannamontanna 2015.01.22. 08:47:02

@Black Bride: Igen rossz a májam.
1. Önző módon ha nézek valamit, akkor előfordul, hogy van szereplő aki szimpatikus, és van aki nem. Aki ellenszenves, mert túltolja a dolgokat , vagy nekem nem tetszően viselkedik, azt szeretném, ha valami módon rádöbbenti valaki, vagy valami az igazságra. Tudom, hogy ez nagyon irritál egyeseket, de ez a véleményem. Lehet?
B. Nem ülök egyfolytában a gép előtt, hogy kövessem a posztokat, kommenteket, van hogy arról írok, amiről már volt szó, ezerszer.
És negyedszer: Megküldjem Neked a hozzászólásaimat cenzúrázni mielőtt kiírom? Csak hogy kedvedre való legyen. :-D
süti beállítások módosítása