Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Hogy volt?

Mindenki nyugodjon le

2014. október 09. 11:04 - Chat Géza

celebvagyok_1412845318.png_640x359

lesz ma Celeb vagyok hogyvolt

az erdőtűz nem vitte el a stábot

Vadon Jani végre jól - nem lakott, kösz szebeee, hanem - bezabálta az erdőtűzön készült gyros tálból

Balázsék kimaxolták a katasztrófaturizmust.

Címkék: celeb vagyok
12 komment

Facebook kommentek

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szebeee 2014.10.09. 12:14:15

grammar nazi on:
hol lakik a vadon jani, és ez hogy jön a műsorhoz?
grammar nazi off

Chat Géza · http://chatgeza.tumblr.com/ 2014.10.09. 13:05:27

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős Katgimis DOMINA: ne mondj ilyet, mert mindjárt bedaráltatom a magyar diplomámat.

ő-szinte 2014.10.09. 13:36:30

@Chat Géza: a kicsire nem adunk, a nagy meg nem számít :-D
És aki érti, jól érti ;-)
Aki meg nem érti fordítva és fejjel lefelé olvasva a mondatot, az nem érdemes a hogyvolt olvasására :-DDDDDDD ;-)))

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2014.10.09. 14:23:50

@Chat Géza: segítek.

A bezabálta szócskán felesleges az 'a' :-D

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2014.10.09. 14:34:19

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős Katgimis DOMINA: és a négy sor=(?) 4 mondat, de csak egy mondatvégi írásjelre telt.

Lady.Vengeance 2014.10.09. 15:25:06

@doggfather: dadaista műalkotás, szerintem passzol a műsorhoz.

Lady.Vengeance 2014.10.09. 15:34:18

@doggfather: Én is elolvastam vagy ötször, járattam az agyam, megoldást keresve, gondoltam ez ilyen bennfentes poszt, de aztán arra jutottam, hogy nem kell mindenben a racionalitást és a hideg, józan értelmet keresni.
süti beállítások módosítása