Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Hogy volt?

Való Világ 6x116 - Cristofel és Az Érdi Szexcyborg 2 in 1

2014. május 07. 19:44 - Chat Géza

vvilág1.png

A vendégek rájöttek, hogy turkáltak a bőröndjükben, vagyis csak Attila meg Sehi. Előbbi rendre megszívatja Debilt, hogy neki hozott ajándékot, de ezzel most eljátszotta a bizalmát, úgyhogy már nem is a csicskása, bármennyire is szeretné. És ezek után még Debil könyörgi vissza magát, annyira zseniálisan űzi a szopatást Attila. És elnézést, nem a lustaságom miatt, hanem egyszerűen végig prüszköltem a következő szegmenst, amiben csak úgy repkedtek a jobbnál jobb pillanatok, és hiába görnyedek itt hajnalok hajnalán, nem tudom írásban kellő hitelességgel visszaadni. Szóval, ha ma csak egy videót néz meg, amin Attila teljesen hülyére veszi Auréliót, akkor ez legyen az. A pusztító 12 percet itt lehet megtekinteni. Seherezádé meghódításának első szakasza: nulláról indulunk. Debil a hülye feje, és a tönkfasz Szácsurélió által vezérelve, fogja magát és egy szál pélóban becsattog a zuhanyzóba, míg a csajok bent bjútiznak. Pinki azt mondja, hogy pfúj, Sehi meg angolosan távozik a színről. Iza és Debil beszélget:

Nem látom, hogy a szíve csücske vagy.

Ja, inkább a szíve segge!

Másnap Attila kezelésbe veszi a gyereket. Gyúrjál picit, attól felnéz rád! Nyomj pár fekvőt, de vedd szűkre a kezed, hogy bedurranjon a karod! Tisztára, mintha megint Cristofelt okítanám csajozásból - mondja, Debil meg örül, mert büszke.

Mondjál szépeket németül!

Ich will!

Én is a Rammstein dalszövegeiből szereztem minden német nyelvtudásom. Aztán:

Használj idegen szavakat – modja Attila – attól azt hiszi, hogy intelligens vagy. Csak néha dobj be egy olyat, hogy kognitív disszonancia. Azt vágod, nem? Tudod mit jelent?

 Mi, a vágod?

Nem, a kognitív disszonancia.

Nem, azt nem.

vvilág2.png

Végül Attila dob egy csontot, ad Debinek egy Ti Amore Seherezádé feliratú, húgy sárga színű pólót meg egy Baywatch úszógatyát, hogy jól nézzen ki, fújja be magát, meg hasonlók. Kívülről ez úgy fest, hogy Attila köcsögnek öltözteti a nagy kurasszót, aki zokszó nélkül oda dzsesszel Sehihez, és már nyomatja is a hódító szöveget.

Csípem amúgy a zenédet!

Tényleg?

Elhívnálak a szülinapomra!

Mi faszom ez, valami babazsúr? És akkor feladat is van ám. Kampányfilmet kell csinálni, amiben mindenki egyenként elregéli, hogy miért ő nyerje meg a VV6-ot. Tuja és Iza próbafelvétele közben kicsúszik egy ilyen:

Amikor ideges vagyok, akkor artikulálok. /Iza/

Affektál lesz az.

Kampányvideókat elemezzék a filmszakosok, én csak tőmondatokban jellemezném a műveket. Vikié a legötletesebb, legösszeszedettebb, és nem is túl egocentrikus. Debil előadja, hogy mennyire jól takarít, még a budoár is tiszta, amit mindig összeszar amúgy. Pinki filmje olyan, amilyen ő maga, egyszerű. Iza pedig azt ecseteli, hogy mekkora jónő, mennyire jól táncol, és így tovább. Végül a tegnapi kiválasztásról is esik néhány keresetlen szó, amiből Pink és Attila párbeszédének utolsó két mondatát emelném ki. Íme, örvendezzünk az úrban!

Annyi mindent szeretnék mondani, de nem tudok.

Persze, mert buta vagy.

Tegnap

VV Attila a Love guru és személyi tréner 2 in 1. A jelenet alól hiányzik az Eye of the Tiger, de azért így is üt.

Címkék: vv6
komment

Facebook kommentek

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

faszent 2014.05.08. 14:08:40

@XO:

Azt hiszem láttalak az fb-n, de sírba viszem a titkot, ígérem!

SzilajSzilard 2014.05.08. 14:09:55

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős: A 35 éves Attila a 21éveseknek? Azért ne essünk túlzásokba.

XO 2014.05.08. 14:10:05

@faszent: tényleg? hol? :))) bár, ha kíváncsi vagy rám, nem titok (azért kicsit de) pm-ben megmutatom a fb profilom! :)

XO 2014.05.08. 14:11:39

@Cimili: jajjj, már hiányzol! :)

faszent 2014.05.08. 14:15:00

@XO:

Tök normálisan reagál Zsófi, sír, mert átverték, szóval ha én most elkezdeném nektek rettentő furcsa állatok fotóit belinkelni, tényleg néznétek, mint a moziban, hogy mi minden létezik... Simán van pl. denevérkutya is, igen hártyával a lábuk között, szóval nem kell lenézni Zsófit, ő nyitott volt erre a pszichoterroristára, és hát ez volt a fizettsége, de Zsófi ettől függetlenül teljesen normális, és nyugi bele, hogy százas.

XO 2014.05.08. 14:18:33

@faszent: én nem is szóltam semmit! :)

Nagy Endre 2014.05.08. 14:19:59

@faszent: Sziasztok!
Hát Aunak nem nagyon esett le hogy azért itt szivatják rendesen.Vagy annyira okos (?)hogy észrevette magában anyázott is de megcsinálta mert the show must go on...Gondolom a nagy tiszelet az öregek felé úgymond...:D De tény hogy átment kiskutyába rögtön.

faszent 2014.05.08. 14:21:23

@XO:

www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=LLoyNxjhTzc

És tényleg a sírba viszem a titkot!
Ha tévedtem, hát tévedtem, van ilyen.

karev 2014.05.08. 14:22:02

@faszent: max. a mellbősége. bocsi, de ez magas labda volt. :)

candyperfumegirl 2014.05.08. 14:27:15

@XO: félelmetes az Atti-Zsófi páros, simán elvinnének ez sitcomot. :) Pinky and the Brain.

faszent 2014.05.08. 14:30:08

@karev:

Lehet, hogy a mellbősége is 100-as, viszont itt simán tudnék találni olyat, aki meg nem az...

(bocs, de annyira bosszantó ez a butázás, épphogy nagyon intelligensen viszi a naiva szerepet, e mögé a maszk mögé bújik, ez egy működő túlélési stratégia)

beacska 2014.05.08. 14:30:44

@malevil2050: hát, lehet. napról napra, óráról órára változik a véleményem ez ügyben. néha úgy érzem Viki ellen is lenne esély, néha úgy Zsó ellen se.
de ez tök mindegy is, a lényeg: a csatorna mit akar? ha akar még 1 napos felhajtást Krisz részéről, engedi visszamenni Izát, ha már unja, akkor nem...tök nyilvánvaló, h Au a favoritjuk (de miért? olyan kis pitiáner kölyök...Viki is, Iza is (mint csatorna "háziasszonya) hasznosabb lehetne, mint egy bohóc...egyszerűen hasznavehetetlennek tűnik számomra a csatorna részéről...nem nagyon értem...

beacska 2014.05.08. 14:32:09

@malevil2050: nekem tetszik!!! (mármint az avatar)

LittlePurple 2014.05.08. 15:15:33

@XO: @malevil2050: na szééép, egy pillanatra nézek félre, aztán már ejtve vagyok! :(

@SzilajSzilard: 35? kinéz vagy 40-45nek :)

karev 2014.05.08. 15:18:02

@faszent: jól van, ez már csak a ráadás volt, tiszteletben tartom a véleményed.

karev 2014.05.08. 15:22:21

@beacska: én most komolyan kérdezem, minden hátsó szándék, rosszindulat nélkül, Izával mit tudna kezdeni az rtl? ő miért olyan klassz? jó, szép, dögös, de ennyi. annyi liba van a csatornánál.. miért kellene még egy? Anikó is kapott egy szerepet az énbp-ben, ennyi, nem több.

karev 2014.05.08. 15:24:54

@LittlePurple: sztem nem néz ki 40-nek.

mézescsók 2014.05.08. 15:28:00

@LittlePurple: Másfajta titkos feladatokra emlékszem, pl. amikor Tordasnak masszírozást kellett felajánlania a lakóknak, de olyanra nem, hogy valamelyik villalakót a döntése megváltoztatására kellett volna rábírnia a másiknak. De nem zárom ki. Valamilyen úton-módon azért nyilván hozzá tudnak jutni információkhoz, gondolok itt pl. bekiabálásokra, párbajon a hozzátartozóktól egyezményes jelekre, régebben a Blikkben küldött üzenetekre (rémlik valami olyasmi, hogy pl. Ágicának az anyja zöldborsóleves jeligével írt, legalább is Ő mondta, hogy ez a mamája). Időnként a belevalóban olvasnak még fel a lakóknak üzeneteket, de biztosan nem minden nap, mint anno.
Ha ezt egyéni feladatként kapta Au., akkor nagyon nem volt meggyőző. Nekem. Endrének és Faszentnek sem igazából.

beacska 2014.05.08. 15:31:31

@karev: szerintem ő jó hosztess...már, ha létezik ilyen foglalkozás ;)...amikor a nyuggerek voltak bent, akkor is, meg most az Attiláék esetében is jó háziasszony módra, összeszedetten viselkedett. Mindig csinos, nem fordulhat elő, hogy "nincs kedve". Nem kell mindig mindenkinek mikrofont ragadni, lehet másképpen is képviselni a csatornát. És itt nem a képernyőre gondolok, próbálom makogni...;)

katicaa a hétpettyes 2014.05.08. 15:34:03

Sziasztok, hazajöttem, ebédeltem, jöhet a tegnapi rész. remélem délelőtt nem volt veszekedés! :)

karev 2014.05.08. 15:38:56

@beacska: végül is, bár nem győztél meg, mert arra is ott van ezer másik szép lány...annyira meg nem különleges sztem. saját vélemény.

XO 2014.05.08. 15:40:29

@candyperfumegirl: :))) nálad a pont!
@LittlePurple: oooo, hát neked bérelt helyed van a szívem csücskében! Azt hittem tudod! :)))
@katicaa a hétpettyes: szia! Béla van béka! :))))))

beacska 2014.05.08. 15:45:22

@karev: lehet. azonban a lojalitást kihagytad a számításodból. az ezer másik lány szemrebbenés nélkül otthagyja a csatornát, ha úgy szottyan kedve, Izáról ezt nem tudom elképzelni. meg neki már van gyakorlata (ez azért látszott, h árult már sajtot, vagy vmit), nem kell betanítani.

csillagkukkancs 2014.05.08. 15:46:10

nem is tudom, hogy Dya - remélem, hogy jól írom a nevét- melyik VV-ben karakterkezett, de belőle se lett mittudoménmicsoda! :D /humor/.
elsősorban akkor lehet karriert csinálni egy ilyen VV-ből, ha alapjáraton tehetséges az illető. vmiben jó, és különleges. képes és akar tanulni. a dekoratív külső nem biztos, hogy elég.
és most nem a lánykára értem ezt!!!!!!! -, de sajnos elég sokan a szereposztó díványon ragadnak.

pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin) 2014.05.08. 15:47:47

@XO: Dehogy sokkolta! Te is csak a vaksi szemednek hiszel, a süket füleddel hallasz.
Nagyon is intelligensen viszi a naiva szerepet, e mögé a maszk mögé bújik, ez egy működő túlélési stratégia nála.

XO 2014.05.08. 15:48:57

@pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin): azok ott nem az én szavaim... Ez a videó rtl által adott címe! :)))))

karev 2014.05.08. 15:52:48

@beacska: ha te mondod... de ha megkínálnák egy kétszer akkora összeggel, nem hiszem, hogy maradna.

pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin) 2014.05.08. 15:53:37

"Sziasztok. Sajnos már kijöttünk a villából, pedig maradtam volna még pár hónapot. Most reggel bevalljuk a reggeli műsorban hogy kinek adnánk a fődíjat.
Amíg beérünk azt akarom elmondani, hogy beszeélgetés közben tegnap délután véletlen leköptem Izát.
Remélem Krisztián nem veszi rossz néven, tényleg véletlen volt, nem udvarlásból tettem. Bár igaz hogy élőben vagyon aranyos volt velünk. :) "

beacska 2014.05.08. 15:54:05

@csillagkukkancs: Dyának nagyon komoly függőségi problémái voltak...IS...és én sem kifejezetten Iza dekoratív külsejére építettem a hsz.-emet...egyébként Viki ÉS Iza volt benne...

beacska 2014.05.08. 15:55:06

@karev: jaaa, én itt a szaré-hugyé kategóriára gondoltam ;)

beacska 2014.05.08. 15:55:56

@pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin): erre már rá akartam kérdezni: tud vki vmit arról, hogy mi volt a műsorban? kinek adnák?????

pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin) 2014.05.08. 15:57:59

@beacska: én sajnos azt se tudom, hogy melyik reggeli műsorról beszélnek, szóval nem tudok segíteni. De mondjuk én is kíváncsi lennék erre.

karev 2014.05.08. 15:59:13

@beacska: és annyiért szted elmenne Iza dolgozni? nem hiszem.

csillagkukkancs 2014.05.08. 16:01:12

Viki háttérmunkára, esetleg. de abból is van elég. képernyőre nem tenné a csatorna.
Dyáról se, a többiről se tudok semmit. olykor kerge Éváról hallani ezt-azt, de az ő sorsát se figyelem körömrágva. /csak úgy margóra: ő tipikusan az az ember, akinek esze is van, lehetőséget is kapott, élni azonban nem képes vele. ha kiegyensúlyozottabb lett volna, akkor másként alakult volna minden. ezért a konklúzió az, hogy neki kifejezetten ártalmára volt a siker. vagy mi ez az egész./
a mostaniaknak kívánom a legjobbakat.

dower 2014.05.08. 16:05:22

@beacska: Ati szeretné ha Zsófi, majd rögtön helyesbített , hogy Au nyeri a vv-t. Milo szerint is Au.

nosce 2014.05.08. 16:05:43

@pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin):
kit érdekel h kinek adná a fődíjat ? azt meg h ki nyeri nem szokta eltalálni eddig is hülyeségeket irogatott az oldalán :)

nosce 2014.05.08. 16:07:29

@dower:
na végre leesett neki? nem nagy szám a vége előtt 3 nappal :)

dower 2014.05.08. 16:09:55

@nosce: nem :) eddig csak a falat tapogatta az ajtó után :)

Mirocska 2014.05.08. 16:25:01

Szerintem pont az volt a feladatuk az exeknek, hogy kidomborítsák a lakók egy-egy tulajdonságát. Aunak a gyerekességét, Pinkinek a naivitását, Vikinek a minden lében kanál jellemét. Izát nem piszkálták, ezzel szerintem őt erősítették...
Én így látom....

faszent 2014.05.08. 17:17:33

@XO:

Kösz a linket!
( www.dvsckezilabda.hu/hir/pacz_viki_a_kiszamithatatlan_reflexkapus_2954.html )

Hát ennek a lánynak sohase lett volna szabad bemennie a villába! Nagyon rosszat tett az életével, ebből a cikkből egy egészen más ember képe rajzolódik ki, neki ezen a nyomvonalon kellett volna továbbmennie, és nem csak a túlsúly miatt írom ezt, amit felszedett, hanem valahogy emberileg történhetett vele valami (hogy mikor nem tudom), ami nagyon eltorzította a belsejét.

Hogy ebből hogyan lehet visszatalálni a jó útra nem tudom. De ez a villalakó biztos hogy nem ugyanaz az ember, mint aki a cikkben megjelenik. Na, ez roppant szomorú.

Krétagarbó 2014.05.08. 17:18:06

@hovatovább?: köszi. Milo nagyon helyeske.

LittlePurple 2014.05.08. 17:25:47

@dower: pontosan ezt mondta attila:
"ha rajtam múlik, zsófi" (röhög) "de szerintem Aurelio fogja megnyerni"
"egyet tudok érteni, szerintem is Aurelio nyeri meg" mondja Milo
De hogy diplomatikusak legyünk: mindegyiknek szurkolunk - mondja meg a tutit attila....(mint mindig-fuck)

dower 2014.05.08. 17:34:44

@LittlePurple: megnéztem :D " ..." teljesen ok :) fél füllel hallgattam , melóztam . :), de tulajdonképpen mindegy mi mit mondunk, hallunk, majd a nép eldönti :D :D

Krétagarbó 2014.05.08. 17:37:05

@faszent: nekem nem rajzolódik ki egy egészen másfajta lány képe. Mondjuk én most sem látom szörnynek, csak egy esendő embernek, aki néha bizony hibázik.
Az szerintem is biztos, hogy nem most van élete csúcspontján, de szerintem megvan hozzá "mindene", hogy ebből sikeresen kikecmeregjen. És még csak 21 éves...
(Egyébként azt sem tudjuk, miért hagyta abba a sportot, simán lehet, hogy eügyi okok vezettek idáig, elvileg neki most kellene a sportpályája csúcsán lennie.)

zsazsalux 2014.05.08. 17:45:44

@csillagkukkancs: Dya VV5-ben Attiláékkal szerepelt

zsazsalux 2014.05.08. 17:48:43

Most volt a Blikken cikk az öngyilkos Weisz Tamásról szólóban.

faszent 2014.05.08. 17:50:35

@Krétagarbó:

26 éves, és belül szerintem nagyon el van torzulva, masszív terápiára lenne szüksége. Mondanám ezt Auval kapcsolatban is, de szerintem Au egyelőre eléggé elfoglalja magát, így-úgy, de adaptálódik, alkalmazkodik, van belátása, valamennyi rálátása magára, bár hosszú távon lehet neki is segítségre lesz szüksége.

Viszont Aunak garantáltan nincs szüksége arra, hogy folytonosan manipulálja a környezetét a túléléshez, nincs szüksége arra, hogy ne csak másoknak, de még önmagának is hazudjon, épp ellenkezőleg, azt látom, hogy folyamatosan próbál rájönni dolgokra saját magával kapcsolatban, próbál tiszta vizet önteni a pohárba. Persze bohóckodás meg tűzijátékozás közben.

zsazsalux 2014.05.08. 17:57:54

@Krétagarbó: Sok tehetségesnek tartott sportoló pálya futása törik ketté válik köddé csupán azért mert a klubja jó pénzért eladja külföldre.Ígéretekből nem lesz semmi,mellőzik egyedül nem tudnak érvényesülni,haza kerülése után itthon már nem kell senkinek.

malevil2050 2014.05.08. 18:07:28

@LittlePurple: Jajj ne légy már ilyen kis féltékeny,:)

LittlePurple 2014.05.08. 18:08:36

@dower: igen, ez még lemaradt.....
hogy "ha rajtam múlik" kinek képzeli ez magát? a maga sajátos világképében (vajon autista?) lehet, hogy valaki, de sokak számára one nobody, egy nulla pont azért ami.

Krétagarbó 2014.05.08. 18:14:12

@faszent: most megnéztem, tényleg nem 21, '90-es születésű. Én nem érzem azt, hogy annyira durva lenne a helyzet, hogy masszív terápiára lenne szüksége. De nem vagyok szakember.

Szentpeter 2014.05.08. 18:15:06

Sokan abban a téves eszmében vannak szerintem hogy a naivítás rossz tulajdonság... Szerintem egyáltalán nem az... inkább cuki..

www.valovilag.hu/video/249427

Szentpeter 2014.05.08. 18:16:57

Ez, ha nyomokban is, de hasonlít az udvarláshoz.... ( 4 hónapig ezt nem láttam AU-nál )

www.valovilag.hu/video/249441

Krétagarbó 2014.05.08. 18:17:47

@zsazsalux: lehet, hogy ez van a háttérben, ami miatt félbe maradt a sportpályafutása. Annyira nem olvastam utána, csak azért vetettem fel ezt a lehetőséget, mert sokan a külsőjét figurázzák, de igazából nem tudjuk, mi van a háttérben. (Mondjuk a villában folyton evett, nekem ez már kicsit kényszeresnek tűnt, lehet, hogy ő így vezeti le a feszkót.)

aggyistenbrittudós (törölt) 2014.05.08. 18:18:30

@faszent: Ha úgy ítéled meg az eddig látottak alapján Zsófi viselkedéséről, hogy csak játssza (jól) a butust, mi van, ha Viki is csak felvett szerepeként genyóskodik, hmm?
@Krétagarbó: Helló bébi! :)

Szentpeter 2014.05.08. 18:19:50

Ki az aki szeret veszíteni ? Izának már nem elég az ismertség, a pénz kell... ( de hát mint tudjuk teljesen esélytelen )

www.valovilag.hu/video/249413

LittlePurple 2014.05.08. 18:20:44

@malevil2050: nem is vagyok az ;)

az előző linknél több cikk is van...

rábassztáhessspicsába 2014.05.08. 18:22:40

Dikk....Úgymond....Igazándiból...E Z M O S T K O M O L Y?
EZ MOST KOMOLY? EZ MOS KOMOLY? KOMOLYAN? K O MO L Y A N?
Attilát utálom, már árulja az új kérót, biztos eltapsolta már az összes pénzt, aztán ezt is feléli és újból jön majd a konténer.
És nagyon szép a szerkesztőktől, hogy beküldték a vénf.szt a fiatalok közé. Vikinek kellene pár nap, mire rájönne, hogy Atikát hogyan csinálja ki, menne neki, ebben biztos vagyok csak egy rántás és KO...

aggyistenbrittudós (törölt) 2014.05.08. 18:24:40

@rábassztáhessspicsába: Jóóójj, hogy én magát mennyire vártam! Milyen Krokis közmondást találtál? Hát szétizgulom magam!

faszent 2014.05.08. 18:25:26

@aggyistenbiri:

Nem, én azt gondolom, hogy a naiva szerep nem csak a villában túlélési életstratégia Zsófinak, hanem kint is pont ilyen, ahogy a Tank se a villában vette fel a manipulátor szerepet, hanem valszeg mindig így működik. Mert 4 hónapon át napi 24 órában nincs az a színész, aki folyamatosan tudna vinni egy felvett színpadi szerepet, ha csak az nem a bensejéből fakad, belülről az övé.

aggyistenbrittudós (törölt) 2014.05.08. 18:29:00

@faszent: Azért láttuk már a színfalak mögött Vikit is összezuhanni, ha 100% tömény gonosz lenne, ez nem valószínű, hogy megtörténhetett volna vele. És nem is egyszer-kétszer...

malevil2050 2014.05.08. 18:29:58

@LittlePurple: Eztet én most nem értem , de mondhatnám úgy is : mire gondolsz katona.....? :)

"" az előző linknél több cikk is van... ""

Rémület 2014.05.08. 18:30:28

Azért masszív terápiára a kommentelők közül is rászorulnának néhányan. Néha már fájtok. De tényleg. Bocs az általánosított személyeskedésért.

aggyistenbrittudós (törölt) 2014.05.08. 18:33:37

@Rémület: Pedig engem érdekelnének a nevek, úgy mégiscsak izgisebb lenne, nem? :) Már eleve olyan felfokozott hangulatban vagyunk :)

Krétagarbó 2014.05.08. 18:33:45

@Szentpeter: Látod, pont azért szokták a nők olykor felvenni a naiva szerepét, mert a férfiak szerint az olyan cuki...:)

Krétagarbó 2014.05.08. 18:34:42

@aggyistenbiri: helló Biri!
Megyek is, majd este jövök jegyzetelni!

rábassztáhessspicsába 2014.05.08. 18:34:47

@aggyistenbiri: Ehunvane :)
"Van a tó alján egy krokodil és egy aligátor. Honnan tudni hogy melyik az aligátor? -ledugsz a vízbe egy botot és amelyik felmászik rajta az a mókus" (ez a vicc rólad szól és mókicáról)

"Addig ne mondd az aligátorról/krokodilról, hogy nagypofájú, amíg át nem úsztad a folyót"

aggyistenbrittudós (törölt) 2014.05.08. 18:36:10

@rábassztáhessspicsába: Beteg elme vagy :DDDD (azokat én szeretem, mert én is az vagyok.)

Rémület 2014.05.08. 18:36:25

@aggyistenbiri: hehe. Úgy hallottam, errefelé nem szokás személyeskedni. Ezért hülyéztem le mindenkit. :-) Néhány mindenkit.

dower 2014.05.08. 18:40:31

@LittlePurple: nem kedveltem anno. Benne erősen domborodott a rejtett agresszió , vagy inkább nem is volt annyira rejtett. Amiért Ő nyert egy nyereményt - mindegy hogy miként - még nem lesz number one, bár ő azt hiszi ... :)

aggyistenbrittudós (törölt) 2014.05.08. 18:41:11

@Rémület: Gyáva vagy! a "Néhány mindenkin" viszont nyerítettem egy nagyot. :)

Szentpeter 2014.05.08. 18:44:50

@Krétagarbó: De te nem vetted fel ... ( a naivítás az ebben az esetben az hogy elsőre elhiszi amit mondanak neki... ) Ha azt veszem ez a társadalom romlott, mert soha nem szabad nálunk elsőre elhinni amit mondanak... de csak ebben az országban, mert itt mindenki hazudik...

LittlePurple 2014.05.08. 18:47:33

@malevil2050: jáááj, nem voltam egyértelmű, sorry :)

" az előző linknél több cikk is van... " ez az előző hsz-hez kapcsolódott volna... :)

Rémület 2014.05.08. 18:50:20

@aggyistenbiri: Nyuszi vagyok. :-) Azokról beszélek, akik kinyilatkoztatnak. Négy hónapos összevágott kukkolásból, újságkivágásokból messzemenő következtetéseket vonnak le. Szerintem addig mehetünk el mi, nézők, hogy szimpatizálunk vagy sem egyes játékosokkal. Senkit nem lehet megismerni négy
hónap alatt. Pláne nem egy játékból, aminél komoly nyeremény a tét.

Krétagarbó 2014.05.08. 18:55:03

@Szentpeter: amikor "kellett", használtam, mint minden nő. Mondjuk ennyire jó beléléssel és ilyen huzamos ideig, mint Pinki, valóban nem:))
Szerintem nem lehet egy tipikus nemek közötti játékot párhuzamba állítani társadalmi kérdésekkel. Az egyik alma, a másik körte.
Tényleg megyek...

aggyistenbrittudós (törölt) 2014.05.08. 18:56:09

@Rémület: Ez nekem már nagyon mély és komoly válasz, nem is merek / bírok rá reagálni érdemben, nem is vettem sosem a bátorságot arra, hogy valakit olyan dr pszichológusosan kielemezzek. :)

Felszínes vagyok, és hazudni is szoktam :)

Szentpeter 2014.05.08. 19:00:18

@Krétagarbó: Az alma és a körte gyümölcs..... ( ezt még senki nem vette észre a példánál... )

Az emberi naivitás azt jelenti hogy nincs rossz szándék az alanyban, esetünkben Pinkiben.. ( aki egyébként egy kicsit kételkedett )

Egyébként Iza elsőre beszopta hogy Viki áll hozzá a legközelebb.-... úgy kellett neki szólni hogy te barom Iza hát átbasz a 95 kilós zsirbálna...

Rémület 2014.05.08. 19:00:47

@aggyistenbiri: Még szerencse, hogy nem vagy a villában. Ilyen tulajdonságokkal rádsütnék a diliflepnit. :-)

egyemakisszíved 2014.05.08. 19:02:33

@Krétagarbó: @Szentpeter: Szerintem azért hódít a naiva szerepkör, mert istenien lehet vele manipulálni. Jól jöhet, ha a nő a férfiembert érzelmileg motiválni akarja, hogy megtegye, ami amúgy is dolga lenne. De nagyobb kedvvel csinálja, ha egy szerencsétlen, ostobenkó lánykát kell támogatni. Ő lehet az erős, az okos, a védelmező. :)

Rémület 2014.05.08. 19:03:21

@Szentpeter: Nem csak itt. Dr. House szerint is mindenki hazudik, pedig ahol ő praktizál egy szebb világ.

Señor Mosquito 2014.05.08. 19:04:20

@Szentpeter: Bárcsak ilyen egyértelműen szóltak volna neki!

Szentpeter 2014.05.08. 19:10:15

@egyemakisszíved: @Rémület: Oké, ez itt még nem a mennyország... én már csak tudom...

malevil2050 2014.05.08. 19:10:48

@LittlePurple: Oké,de máskor ne álliccsál engemet ilyen bonyolúlt helyzet elé , enélkül is tudom h nem vok százas :)

aggyistenbrittudós (törölt) 2014.05.08. 19:11:59

@Rémület: Legyek én a VV7-ben a Csodabogárlány? Az kéne még! Hogy aztán engem elemezzetek ki?! Abból nem eszel :)

LittlePurple 2014.05.08. 19:20:36

@aggyistenbiri: igenis!..... perszeeee, nem ez jön le az írásaidból (Y)

LittlePurple 2014.05.08. 19:22:19

Ma van a kézműves fagyi napja! :)
Széchenyi "hideg nyalat"-nak nevezte.
Vajon mit hívott "meleg nyalat"-nak?
;)))

aggyistenbrittudós (törölt) 2014.05.08. 19:26:10

@LittlePurple: Akkor valamit nagyon elronthattam, ha nem ez jött le :DDD

LittlePurple 2014.05.08. 19:35:12

@malevil2050: igenis!..... perszeeee, nem ez jön le az írásaidból (Y)
az előbb ezt neked akartam írni, de ez hideg nyalaton jót nevettem, aztán félre nyomtam @aggyistenbiri: -nek

vajon hogyan szól egy tenyér, ha csattan 2014.05.08. 21:16:16

@faszent:"... sohase lett volna szabad bemennie a villába! Nagyon rosszat tett az életével,..." (Viki)

Első percétől kezdve ez ugyanaz a lány, akit a videón láttunk. Ami más, az a körülményei - vagy minek is nevezzem. Valószínűleg a sérülés miatt vége a sportkarrierjének és hízott vagy 35 kg-t Ami gondolom - egy sorscsapás.

Személy szerint én mindig is ilyennek láttam - film nélkül is. Századszor is elmondom, már én is unom, de ez a játék módszere. Nem a jelleme.

vajon hogyan szól egy tenyér, ha csattan 2014.05.08. 21:32:53

@faszent:"...26 éves, és belül szerintem nagyon el van torzulva..."
@Krétagarbó:

Egyébként 23 éves - annak idején Lacinak kiszámolta, hogy van még 17 éve a negyvenig.
Az egyetlen egészséges gondolkodású lény a villában. Meg egyáltalán. VAN gondolkodása.
süti beállítások módosítása