Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Hogy volt?

Való Világ 6x111 - Úgymond, feladom

2014. május 02. 19:00 - sixx

Screen Shot 2014-05-03 at 10.05.06.png

Lilu. Absztrakt mintás ruha. Debilnek nem volt ideje. Gyors döntés. Kit visz ki? Dilemma. Dráma lesz? Lesz. Első kör: Roxy sír. Pink a felelős. Kimegy? Nem megy. Viki kimegy? Kimegy. Pink? Alszik mint egy medve. Viki kómás. Roxy apportírozik. Nem jól. Zenés ébresztő. Felkelnek. A medve is. Viki lebassza Pinket. Pink visszafekszik, kutyára szarik. KokkIza számonkér. Debil lebassza Pinket. Traktoros nem tud aludni. Traktoros ideges. Pink beszól KokkIzának.

Egy hajszálon múlt hogy nem téged küldtelek párbajozni, hallgassál.

KokkIza felháborodik. Neki ne vágjanak a fejihez ilyesmit. Traktoros álmos, ideges. Beszól KokkIzának, összecuccol, kimegy aludni. KokkIza nem hagyja annyiban.

Baszni jó vagyok, de másra nem?

Traktors berúgja a nyugi ajtaját. Alszik. Kicsit. Felkel. Veszekednek. Jelrakás, szájból seggcsinálás. Nem szeretel te engemet Traktoros. De. De nem. KokkIzának a lelke sérült. Traktoros a jelrakással törlesztett. Feladjam a játékot érted? Ne aggyad. Jólvan, nemadom. KokkIza pretzentálja a jövőt: nem fogunk együtt élni 0-24-ben. Ezt eddig is tudtuk. Feladat: megmondás egymásnak. Ki legyen a háromban. Viki öt, KokkIza három, Debil három pipát kap. Traktoros meg Pink kettőt. Dráma. Újabb dráma: Traktoros nem rendelt szemeteszsákot. Pedig ő a villamester. Viki nehezményezi. Debil kontráz.

A papucsom jobb villamester lenne, mint ez a hülyegyerek. (Viki)
Jó nagy paraszt ez. (Debil)

Viki főz. Szarik rá. Zacskós saláta. Szar bolongnai. Pirítós. Sajtostejfölöstészta. Fagyott állapotban szeletelt hús. Nepáli pulyka - baszás utáni pállott szagra utalás. Pink érti a viccet. Meglepő. Olaj továbbra sincs. Zacskós puding. Kalács. Szarás a feladatra, lakótársakra. Debil nem örül. A tészta sótlan. Traktoros nem örül. Pink örül, vega. Vacsora után falunap berendezve az udvaron. Pingpong. Csocsó, Darts. Miazmás. Hangulat jó. Csocsó közben a Juve-drukker Debil az ősellenség Totti nevét üvölti. Bizarr. Pingpong közben Debil bokája kifordul. Kiabál. Jaj-jaj.

Kiválasztás. Debil nem kamuzott, a bokája bekötve. Traktoros a villabika. Kiviszi. Mert az apját a szájára vette. Szar, kamu indok, de mindegy.

Dőljön el ki a toppegy fiú.

A döntőben tuti két nő lesz, ilyen volt már a valóvilágtörténelemben?

Tegnap vót

Traktoros besokall, és megunja KokkIza érzelmi zsarolását. Lófaszt adja fel persze, csak a videóval szopatnak minket az RTL-ből. Ja, és ma mondja meg Debil, kit visz ki magával.

Címkék: vv6
773 komment

Facebook kommentek

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kakofón tasmán ördög 2014.05.03. 15:32:35

Én eleinte bírtam Aut, amíg érzelmileg biztonságban volt, szerethető karakter maradt, bár már akkor is azokba rúgott, akik kedvelték! Nézzük csak meg hogy bánt Zsófival és Krisztiánnal, utóbbi pedig még -annak elllenére, hogy mindenki agresszív állatnak titulálja- normálisan el is beszélgetett vele. Bezzeg, aki ütötte-rúgta, Improvizál Zsótti a szíve csücske volt, nemhiába, mint Viki Krisztiánba, ő belé volt szerelmes.

malevil2050 2014.05.03. 15:34:26

@LittlePurple: @XO: Jók vagyun a szeren ::) Csak a nőit szeretem :) Ők még kézizni is bájjal tudnak :)

rábassztáhessspicsába 2014.05.03. 15:34:33

Ahhoz, hogy Viki győzhessen, vasárnap Aunak kell kiesni.Ha ez így történik, akkor nő nyeri a VV6-ot. Szóval Aunak menni köll vasárnap, utána meg Krisznek.

katicaa a hétpettyes 2014.05.03. 15:35:49

@XO: ó, bocs, nem fárasztani akartalak, elolvastam, de elsőre tényleg csak a "párti" ragadt meg, gondoltam, h volt már fehér party, most meg fekete van. de hogy ennyire!

XO 2014.05.03. 15:36:34

@malevil2050: Én is....de azt nagyon...Hajráá ETO! :)

XO 2014.05.03. 15:37:27

@katicaa a hétpettyes: :)))))))))) hát, ez már csak ilyen párti volt!

nemszázas 2014.05.03. 15:37:55

@faszent: Esélyegyenlőséget a beépített embereknek! Jogot a beépített embereknek a fődíjra! Hajrá beépített emberek!

kakofón tasmán ördög 2014.05.03. 15:44:36

@rábassztáhessspicsába: Akárki esik ki vasárnap, az ellenfele nem nyerhet, a döntőben összefognak ellene...

LittlePurple 2014.05.03. 15:46:40

@malevil2050: @XO: én elsősorban a férfi kézit szeretem ( vajon miért? ;) aztán jönnek a csajok
egy-egy kedvenc csapatom van, az egyik bejutott a F4-be és nem most játszik! :) remélem az ETO döntőzik, de az baromi nehéz lesz a buddal!

KRISZ FAN 2014.05.03. 15:46:49

@Szentpeter: Szia! Egyszer már kifejtettem ezt, ne haragudj kérlek(nem ellened szól) de még egyszer nem akarok belemenni. Ha komolyan érdekel keresd vissza, rövidre fogva: család, ígéret, törlesztés, büszkeség, de egyetlen szóban kifejezve, mert hülye volt.:)) Megértem az okait, de én a helyében nem tettem volna. Mondom én, aki Krisznek és Izának drukkol!! :))

LittlePurple 2014.05.03. 15:49:10

@kakofón tasmán ördög: itt a végcél előtt már nincs összefogás, ugyanis ez egy egyéni játék, és egy ember nyeri meg! Remélem Aurelio lesz az, aki megnyeri! Hajrá Aurelio! (Y)

candyperfumegirl 2014.05.03. 15:50:07

Ez a Győr eddig szuper, ha így folytatják, holnap bármi áron is, de belógok az Arénába.

rábassztáhessspicsába 2014.05.03. 15:51:46

@kakofón tasmán ördög:
Ha Au megy vissza vasárnap, ő nyer ez 99,9999999999999%, szerintem. :)
A női szavazóknak kellene már fölfogni végre, hogy ne a faszikat tolják már állandóan, főleg az ilyeneket. Egyetlen f.szra sem fogok szavazni ezentúl csak nőkre. :)

kakofón tasmán ördög 2014.05.03. 15:59:43

@LittlePurple: @rábassztáhessspicsába: én nem gondolom, akinek Krisz habitusa szimpatikus, az biztos nem fog Aura vagy Vikire szavazni, talán Izára vagy Zsófikára.

Mók_Ica 2014.05.03. 16:00:18

@XO: jelentem kész van, a hűtőben pihen :)

@Szentpeter: csók :)
traki pedig egyszerűen csak hülye és ezért tett izára.... vagy hülye és ezért dugott vele a köpködés után :) válaszd ki a neked tetsző verziót :)

Nagy Endre 2014.05.03. 16:02:30

@kakofón tasmán ördög: Jól látod.Mikor elkezdtem nézni a műsort úgy márcis eleje óta Aurelio egy jópofa vicces gyereknek tünt.Minden adásban szerepelt valamivel, poénkodott fúzte a csajokat stb.Idővel ahogy visszanéztem a korábbi adásokat mindenkinkiél van változás persze, lehetett látni hogy neki mindig kellett valaki bennt akit vagy elárult vagy amikor az kiesett átváltott máshoz.Eközben hol összeveszett hol kibékült az épp halálosan őt megbántó vagy eláruló emberrel.Kit érdekel hogy félig olasz ez semmire nem mentség csak rá lehet húzni.(Az apjával is németül beszél)Egy hisztis picsa ilyenkor legtöbbször és ordenárén káromkodik.A zsolttal való cigis dolgon is úgy elkezdett bőgni amit ő provokált ki poénból hogy na.Nem tudm kinnt milyen a haveri köre de itt még poénra se tudott semmit venni a mi vele történt mert a plafonon volt.Eljátssza az érzékeny srácot aki odavan a nőkért közben meg csak arra kellenek neki és besértődik ha nem ő van a középpontban.Gyerek egy hisztis pöcs.Azért se nyerjen mert ahogy Iza jól megfogalmazta a pénz nyakára hágna és elköltené se perc alatt.Nem tudná becsülni a nyereményt.

LittlePurple 2014.05.03. 16:05:43

@kakofón tasmán ördög: bár nem írtad, hogy a bent lévő játékosok fognak össze, én erre gondoltam, vagy a pedig a szavazók, de ez már az előző vv-k során sem működött. bár igaz, akkor pénzes sms-t kellett küldeni, most az ingyenes app-al sem működött pl. sárlik-simon, dorka-zsóti stb.

Nagy Endre 2014.05.03. 16:06:29

@kakofón tasmán ördög: Engem meglep azért hogy a nagy balhé után a nagy barátai Izának a Facebookon megtagadták szinte hogy a barátjuk.Ez a viselkedés sem túl korrekt, nem feledve ahogy Iza viselkedett de talán nem nézték a korábbi adásokat.De most nagyon jó látni hogy Kriszt támogatják.

rábassztáhessspicsába 2014.05.03. 16:06:40

@kakofón tasmán ördög:
Szerintem minden azon múlik, hogy mit fog manipulálni a retek. (pld. Roxy félrenyel vagy mittudomén és Wicca újréleszti, mindjárt változna a megítélés:)
Soha nem hittem, hogy DD nyeri a faktort, de összejött, azóta nem hiszek a lehetetlenben. :)

kakofón tasmán ördög 2014.05.03. 16:07:58

@Nagy Endre: Nagyjábol mintha Izát látnám hímnemű (szándékosan nem férfit mondtam) kiadásban. Az kell hogy erősebb kan uralkodjon rajta, nem ért a normális gesztusokból!

kakofón tasmán ördög 2014.05.03. 16:09:34

@rábassztáhessspicsába: igen, így még Viki is nyerhet, pedig tőle szinte mindenki agyhúgykövet kap...

kakofón tasmán ördög 2014.05.03. 16:20:33

@Nagy Endre: soha nem szavaztam egyik játékosra se, pedig Alekosz még a lagzimon is zenélt, Olivért is ismertem korábbról, de most nagyon drukkolok Krisznek!

Nagy Endre 2014.05.03. 16:26:15

@kakofón tasmán ördög: Na azért Iza jobb:D Meg nem rinyálta tele mindig a villát.Aurelio lehet kinnt a Zewa zsepi arca lesz:D Tuti jobban veszik majd a terméket:D Egy bömbölő kisfiú a képen:D

XO 2014.05.03. 16:38:05

@candyperfumegirl: menjüüüünk! :))
@Mók_Ica: zene füleimnek! :)

Éééééééssss megvaaaaaaaaaaaan!!! Hajráá Győr!! :)

Hajrá Iza! :)

candyperfumegirl 2014.05.03. 16:41:42

@XO: IGENNN! Hajrá Győr, hajrá Krisz, hajrá Iza! :)
Elég szép lenne holnap duplán ünnepelni.

KRISZ FAN 2014.05.03. 16:49:02

@candyperfumegirl: Be szép lenne!!:)) Akkor kezdem az ima mormolást. :))

nosce 2014.05.03. 16:49:15

@Mók_Ica:
sztem trakinak csak állt a farka iza meg rámarkolt, azért dugott :)

candyperfumegirl 2014.05.03. 16:50:54

Na még egy kis esélylatolgatás. Abban azt hiszem, nagyjából egyetértünk itt is, hogy egy valóságshow párbajt leginkább az tud megnyerni, akit a csatorna is akar. A játék lényege, hogy a játékmesterek irányítják az eseményeket, nem a játékosok, aki ezzel ellenszegül, azt kivágják. (szintén Hunger Games, de minden valóságshow-ra áll, itt is láttuk már ennek a bizonyítékát, nem is egyszer) Szóval a kérdés, hogy mi jó most a csatornának, Au vagy Krisz győzelme. Ennek a párbajnak - és kb. az egész VV6-nak Simon kiesése óta- az a fő kérdése, hogy Aurélió legyőzhető-e. Erre pedig most tud igazán fény derülni, hogy az egyetlen olyan emberrel megy párbajra, aki valamennyire esetleg megszoríthatja. Viszont ha most Au meg vissza, akkor nincs több kérdés, akkor lefutott a meccs, és szinte fölösleges ezek után lejátszani. Tökmindegy, ki lesz a döntőben, sem Iza sem Zsófika nem lehet reális esélyes ellene (Vikit azért nem számolom, mert rá sosem tekintettem végső esélyesként, mert a szerethetőségen el fog vérezni, akármikor kerül sor most már az ő megmérettetésére). Szóval ha így nézem, akkor a csatornának érdekesebb, ha Krisz megy vissza, mert akkor TALÁN annyira nem lefutott (főleg úgy, hogy most a héten ugye Krisz csinált egy baromságot), egy valóságshow-ban a legrosszabb, ami történhet, az egy totál lefutott verseny, kell az izgalom meg a nézők aktivizálása. Nagyon kíváncsi leszek a mai és a holnapi szerkesztésre, meg a kisfilmekre, de az azért érdekes, hogy a zöld kendő óta Au nem került előtérbe az összefoglalókban, továbbra is a love story volt a fő vonulat, és Krisz elég sokat szerepel.

Mók_Ica 2014.05.03. 16:51:52

@nosce: :D iza nem hagyta, hogy magának okozzon örömet, amikor ott volt ő is :) :)
traki fiatal, naponta többször is áll..... :)

dare 2014.05.03. 16:55:25

@Nagy Endre: Te azt láttad hogy Au elárulta a barátait?
Én az elejétől nézem a VV-t és veszekedett ugyan csárlival, de nem árulta el őt sem én úgy emlékszek.
Viki úgy jött be hogy tudta 2 erős játékos van Au és Simon.
Mikor az egyiket likvidálta a másik kiidegelése következett( kapott is rendesen), de annyi szerencséje volt Aunak hogy bejött Dávid mert szerintem ha ő akkor nem jön be és nem tüzeli fel akkor itt már ő is befejezte volna a játékot Simonnal együtt.
Dávidot én se kedveltem(nem is szavaztam rá) de jókor jött és kettészakította a villát és nem Au puncsolt akkor Vikinek hanem Krisz, Iza, Zsófi stb.
Abból a brigádból már csak Au van bent, akik akkor vele voltak egy csapatban azok közül egyiket se árulta el és nem támadta hátba.
Akik most vannak bent vele azok nem a barátai, ezt nem árt ha tisztázzuk, őket nyugodtan támadhatja szerintem.
Azért megnéztem volna, hogyha Viki téged provokál bent akkor te hogy reagálod le.

faszent 2014.05.03. 16:57:28

@candyperfumegirl:

ha így lesz, akkor úgy lesz...

(azt mondják Szegödön bál lösz, ha eső lösz, nem lösz, ha nem lösz lösz)

kakofón tasmán ördög 2014.05.03. 17:01:15

@dare: pl Krisztiánt simán kigúnyolta és elárulta, miután ő segített...

nosce 2014.05.03. 17:01:27

@Mók_Ica:
traki fiatal de már szenilis, elfelejtette a szemetes zsákot, na meg ami az űber, az olajat a főzéséhez kb 4-5 órára nem tud előre tervezni illetve nem emlékszik vissza :)

Mók_Ica 2014.05.03. 17:06:45

@nosce: megmondta a sulihéten is osztályfőnök, hogy jó a hardware, de a software hagy némi kívánnivalót maga után ;)

Mók_Ica 2014.05.03. 17:06:45

@nosce: megmondta a sulihéten is osztályfőnök, hogy jó a hardware, de a software hagy némi kívánnivalót maga után ;)

vajon hogyan szól egy tenyér, ha csattan 2014.05.03. 17:09:23

Romokban VV Charlotte és VV Simon kapcsolata! (Velvet)

dare 2014.05.03. 17:09:55

@kakofón tasmán ördög: Krisztián Vikinek volt a barátja, de rá is csak akkor orrolt meg igazán mikor visszajött Zsolt ellen és még arcoskodott is egy sort, előtte nem igazán volt problémája vele. ( bár az izával való huzavona lehet megviselte az ő idegeit is)

XO 2014.05.03. 17:10:43

@nosce: az olajat viki is elfelejtette... mondjuk ő a főzés nélküli Gála pudingot is felfőzte....

kakofón tasmán ördög 2014.05.03. 17:13:41

@dare: az viselte meg, hogy a szerelmét, Improvizál Zsótit kiejtette, a presztízscsajt meg elhódította...

dare 2014.05.03. 17:17:20

@kakofón tasmán ördög: Na ja, azért az a hódítás nem semmi volt, tuti nem tudnám überelni bármennyire is szeretném.
Ott tényleg egy igazi lovagot láttunk fehér lovon:-)

kakofón tasmán ördög 2014.05.03. 17:22:16

@dare: hát ha tetszessz, hát tetszessz! :-) a halászbástyára nem vihette! :D

LittlePurple 2014.05.03. 17:29:25

Na monológ, prológ, esszé, minden van itt, mindenféle mélységekig....
Na mindegy...
FB
1. 05.01.
2. 05.03.
Aurelio: 33578 -> 34022 = 444
Krisztián: 16557 -> 16784 = 227

mercsi 2014.05.03. 17:33:31

valaki szokta írni, hogy hogyan változnak a FB-on a vellalakók lájkjai. be tudná valaki linkelni ezeket az oldalakat? előre is köszi :)

mercsi 2014.05.03. 17:34:22

@LittlePurple: ööö, ez vicces :) még nem láttam amit írtál, amikor írtam :) szóval akkor el tudnéd küldeni a többiek oldalának linkjét? :) :)

mercsi 2014.05.03. 17:37:21

@LittlePurple: nem találom, épp ezért kérem :) mindegyiküknek több van, van olyan, amit nem is listáz nekem a FB :( ha megtalálnám, nem kérném.

LittlePurple 2014.05.03. 17:38:30

@mercsi: a postr jobb oldalán a kurzor mellett

dr. sziszi 2014.05.03. 17:41:07

Szép estét mindenkinek! Várjuk már a párbajt?

nemszázas 2014.05.03. 17:43:39

@candyperfumegirl: "egy valóságshow-ban a legrosszabb, ami történhet, az egy totál lefutott verseny"
igen, de ez a rtl2 és a VV. Egy szó: Alekosz. Esélye nem volt senkinek, és rohadtul nem zavarta a csatornát.
Másrészt pár nap van hátra, ezalatt már nem akarnak game changert.
Mindezek ellenére nem mondom, hogy nincs esélye Krisznek, ugyanis a 2. párbaja óta nagyon elhúzott, szerintem nemcsak beérte Au-t, de ő volt a főesélyes. Ezen a köpködős balhé valamennyit változtatott, valószínűleg éppen annyit, hogy most Au győzzön.

nemhiszemelhogymindennévfoglalt 2014.05.03. 18:11:39

@mercsi: a lájkok becsapósak, pl Krisz 16 ezres oldalán kívül van neki egy másik, amit a család és a barátok kezelnek, ott is van 5800 embere

még így sem 33 ezer, ez tény

Nosce: Viki sem rendelt olajat a saját főzéséhez, ehhez képest a kukazsákon fennakadt

LittlePurple 2014.05.03. 18:30:35

@nemhiszemelhogymindennévfoglalt: ha a FB számok bűvöletéről írsz, akkor Aurelionak van: 34042 + 18076 + 6018 stb....az első három FB oldalán a lájkok száma, ami összesen: 58136...eddig... a többi x oldalon már nem is számoltam. :)
(Hogy ezeken az oldalakon hány átfedés van....)
Hajrá Aurelio!

XO 2014.05.03. 18:41:03

@LittlePurple: némi fizetett reklámmal akár heti 1000 likeot is szerezhetsz...és ehhez csak minimális összegre van szükség!

XO 2014.05.03. 18:43:51

@XO: ehhez hozzájön az, hogy szerintem a két fiú, bár némi átfedéssel, de nagyobb részben más-más réteget vonz be... (viselkedés, kinézet, stb. alapján)

LittlePurple 2014.05.03. 18:51:24

@XO: ahogy az általad felvetett fizetett reklám is megjelenhet mindegyik játékos oldalán

katicaa a hétpettyes 2014.05.03. 18:53:34

@LittlePurple: lájkok. én bármennyire is improvizálok úgymond pár játékossal, egyik oldalát sem fogom lájkolni. a saját nevemen van FB-m, másikat egy lájk miatt nem csinálok, a sajátom meg (szégyen-nem szégyen) nem lájkolok. lehetünk ezzel így jó páran. a tinik ezzel nem törődnek, lényeg, h forogjon a propeller. dikk.
egyébként meg most megnéztem ezeket az FB oldalakat, ez minden, csak nem rajongói oldal. izáét és krisszét néztem, ez inkább gyalázó oldal. au-é úgyszintén krissz gyalázó oldal. valowriter, le a kalappal. vikié meg gyakorlatilag szünetel. ezért tűntek el a kommentelők onnan.

Krétagarbó 2014.05.03. 18:53:46

@góthikus Lilu: Én is így éreztem. Traki elhúzott kicsit Zsóti kint hagyása után, illetve a love story miatt szerintem. Mert egyébként nehezen tudnám megmagyarázni azt, hogy valakit miért kedvelnek egyre többen, mikor az egyre arcoskodóbb és bunkóbb.
Talán a mostani jelrakása és a mártírkodás elhúzódása csökkentett annyit a népszerűségén, hogy AU áppen megveri.
Abban is teljesen igazad van, hogy a VV4 alapvetően teljesen kiszámítható volt, Alekosz 1 helyezésén szerintem senki nem lepődött meg. Ilyen szempontból nem biztos, hogy akarnak csavart és kiküldik AU-t a szerkik.

Mindegy, letöltöttem az app-ot, szavaztam AU-ra, és csak reménykedem, hogy nem Trakit hozzák ki nyertesnek. Ha mégis, akkor még van pár napom eldönteni, hogy Vikit vagy Izét támogassam.

XO 2014.05.03. 18:55:02

@LittlePurple: nem az oldalon megjelenő fizetett reklámra gondolok....

katicaa a hétpettyes 2014.05.03. 18:55:13

@XO: na, én is ilyen "más réteg" vagyok.

XO 2014.05.03. 19:03:38

@katicaa a hétpettyes: én sem lájkolok egyetlen vv oldalt sem...

Mók_Ica 2014.05.03. 19:08:34

@katicaa a hétpettyes: @XO: én sem lájkolom őket...

@Krétagarbó: szia :) app-ot már régebben letöltötte nekem a fiam :) most szavazok is, aura.... sztem ő nyer holnap

XO 2014.05.03. 19:10:55

@Mók_Ica: :) akkor most jöhet a desszert?

Mók_Ica 2014.05.03. 19:12:15

@XO: persze, már mondtam, hogy kész :)

ch búcsú üzenete nekem nem tetszik..... ismeri valaki ezt a szöveget? vagy ezt ch gyártotta?

KRISZ FAN 2014.05.03. 19:13:25

@katicaa a hétpettyes: Szia. Nagyon jól láttad. Ezek a hivatalos vv oldalak mind ilyenek. Csak az uszítás megy. Nem is értem hogy ezeknek vannak ekkora számban lájkolói. Azokat az oldalakat érdemes figyelni, amiket a család, barátok visznek. Ott lehet érdekes információkat kapni róluk, fotókat nézni róluk, a valódi rajongó táborukkal találkozni. Ráadásul a hivatalos oldalon előszeretettel törölnek hozzászólásokat, tiltanak le felhasználókat. Undorító.

LittlePurple 2014.05.03. 19:14:18

@XO: pedig először fizetett reklámot írtál :)

@katicaa a hétpettyes: nem hiszem, hogy ez szégyen lenne....én sem lájkoltam egyik játékos oldalát sem, nem ezen múlik a szimpátia, az meg, hogy ki hogyan nyilatkozik az őt jellemzi.

@Krétagarbó: a vv4 és vv5 is kiszámítható volt, akár alekoszt, akár attilát nézzük. sőt attila, ha jól emlékszem a döntő előtt két párbajjal hívták ki. Viszont én nem érzem, hogy a zsti kiesése után erősődött volna traki, mert az állandó nyehergés napról-napra, hétről-hétre folyamatosan idegesítette a szavazókat is, ezután következett a láma-strory.

XO 2014.05.03. 19:18:14

@Mók_Ica: Ez Majka BLR Elvitted a szívemet...én ezt akkor tenném ki ha én lennék a "sértett"...

Jövök a desszertre! :)

@LittlePurple: a fb oldal saját reklámjára gondoltam, ami kifejezetten a likeok növelésére lett kitalálva! :) bocsi, ha nem voltam egyértelmű...

Costanza 2014.05.03. 19:19:54

@Krétagarbó: Azert szeretik, mert szivvel jatszik...

KRISZ FAN 2014.05.03. 19:20:41

@góthikus Lilu: Jó estét! Lehet hogy furcsán fog hangzani tőlem, de az ilyen hozzáállást tudom igazán értékelni a szavazást illetően. Le tesszük a voksunkat a "kedvenc" mellett, és utána szorítunk hogy ő győzzön. De mindeközben nem pocskondiázzuk az ellent, nem szidjuk, nem mondjuk el mindennek. Kultúráltan drukkolunk. Respect.:)) Győzzön a jobbik!!

Mók_Ica 2014.05.03. 19:22:12

@XO: ch stílusérzéke nem túl jó....hamisan csengenek ezek az ő "tollából"..... rákolló, mimi és momo.... aham....

Mók_Ica 2014.05.03. 19:22:12

@XO: ch stílusérzéke nem túl jó....hamisan csengenek ezek az ő "tollából"..... rákolló, mimi és momo.... aham....

katicaa a hétpettyes 2014.05.03. 19:22:17

@Mók_Ica: appoltam én is a gépemre. be is lassult rendesen. :(

malevil2050 2014.05.03. 19:23:18

@LittlePurple: Fogalmam sincsen , miért a ffit szereted :) Most néztem meg a 2. félidőt ( felvettem , mert közben más volt ) szép volt. Nekm nincsen kedvencem , csak a vv abból is a mostani ( nahh ez az ami nem igaz :) :)

LittlePurple 2014.05.03. 19:23:57

@XO: ja hát ez a net egyik buktatója, néha nem egyértelműen jön le, amit szeretnénk. :)

LittlePurple 2014.05.03. 19:28:04

@malevil2050: hát igen ;) győr - bud döntő lesz, ami brutál meccs lesz! bud-vardar is nagyon ott volt, hosszabbítás után bud győzött...

Krétagarbó 2014.05.03. 19:30:06

@XO: nekem is úgy tűnik a szövege, mintha Csárlinak lett volna kitéve a szűre. Aztán lehet.

Krétagarbó 2014.05.03. 19:31:22

@Costanza: én nem ezt látom benne, de mindegy. nincs kedvem vitázni ezen.

LittlePurple 2014.05.03. 19:32:13

@katicaa a hétpettyes: hiába kaptam segítséget @malevil2050-től és @chinpokomon-tól (köszönöm nekik!) nekem sehogy sem sikerült felraknom, a vidikártyám kiabált.

XO 2014.05.03. 19:33:16

@sixx: köszi sixx!! :)
@LittlePurple: tényleg sorry! :)
@Mók_Ica: @Krétagarbó: elég fura ez így nekem!

mercsi 2014.05.03. 19:35:36

@nemhiszemelhogymindennévfoglalt: ó, én nem a lájkok számát számolgatnám. csak megnézegetném az oldalaikat, eddig még egyikőjükét sem láttam. kíváncsi vagyok, mi van ott. :)

nemszázas 2014.05.03. 19:37:57

@Krétagarbó: szoros lesz, az tuti!
@KriszIza fan: neked is jó drukkolást!

Nagy Endre 2014.05.03. 19:45:18

@dare: Talán nem az elárulás a legjobb szó de gusztustalanul viselkedett vele.Jó példa erre Laci akivel addig nagyon jóban voltak majd mikor bejött Teó és az tánc közben lesmárolta Lacit azon kiakadt.És nem hogy normálisan megbeszélte volna vele hanem üvöltözött konkréten.Egy buli hevében mikor mindenki iszik kicsit és egy csak aki 1 napja van ott a show kedvéért hogy a palikat fűtse bevállal egy ilyet és visszacsókolják abban nincs semmi.Aurelio mahd az összes csajt lesmárolta kb.Mikor bejött zsófi akkor Laci körbevezette és már az is baszta a csőrét.Semmi nem volt köztük még flört sem.Au már rögtön megkérdezte narancsbőrös e a segge meg vegye le a cipőjét.Ez oltári nagy taplóság egy nővel szemben akit még nem ismersz azt gondolom.Mikor Laci próbálta elmondani neki normálisan hogy semmi nem volt Zsófival az már örjöngött a nagy semmire.Aztán átállt krisztián csapatába de elötte még esküdözött hogy Laci beszédét mondja.Majd mikor laci őt és kriszt nem hívta meg a bulijára de azért kivitt aunak piát kaját kabátot még krisz mondta neki hogy tudja elfogadni tőle mekkora egy megalázkodás.Au meg mondta hogy majd a párbajon ha őt viszi ezt hozza fel ellene.De közben Lacit ekézte.

Nagy Endre 2014.05.03. 19:50:21

@dare: Vissza lehet nézni Krisz hányszor mondta neki négyszemközt hogy öreg fejezd be ezt a viselkedést mert nagyon gáz és hogy hol a régi Aurelio.Sokáig kedvelte de Aunak nyílt ki a csipája amikor visszajött Ádám ellen.Ezt mindenki elmondta neki ezen is kiakadt.Még akkor is normális volt vele Krisz amikor Zsolttal poénkodtak rajta meg Izán.

Nagy Endre 2014.05.03. 19:53:53

@XO: Most Csárlit dobták vagy őt?Nem tiszta:D Azt nem értem minek jött ezzel az 500-as sztorival úgyis tudta hogy lefogják kurvázni.Jobb lett volna ha a dj dolgot erölteti az talán bennt is jobba bejött volna.

csillagkukkancs 2014.05.03. 19:57:47

egyetlen kérdés:
hogy lehet vki ennyire szerelmes Előemberbe? és nem Puttonykönnyítőre gondolok. :D

candyperfumegirl 2014.05.03. 20:03:53

Simon-Sárlik: szerintem nem arról van szó, hogy ki dobott kit, hanem hogy lehullt a lepel, lejárt a színjáték szavatossága, mert érvényét vesztette a dolog. Ez a kapcsolat csak a játékról szólt, ami egyébként nem baj, amíg mindketten annak látják, ami, és csak kifelé játszanak, de itt úgy érzem, ez nem valósult meg, és Simon járt szarul. Akit még akár sajnálnék is ezért, ha az ő egész játéka nem egy full szerepjátszásra épült volna, így viszont ha úgy veszem, még egészen sorsszerű is a dolog: pont egy olyan nőt fogott ki, aki a szerelmet akarta eljátszani azért, hogy nyerjen.

Nagy Endre 2014.05.03. 20:17:13

@candyperfumegirl: Nem tudom ezt igazán hova tenni, azt meg végképp nem mikor Charlotte gyűrüt kapott tőle.Simontól megnéztem volna milyen a felvett szerep nélkül.Tök feleslegesen csinálta.Charlotte lehet hogy bennt érzett valamit iránta de egyszer sem állt ki mellette.

malevil2050 2014.05.03. 20:35:29

@LittlePurple: Meglássuk majd holnap ötkor :)
süti beállítások módosítása