Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Hogy volt?

Való Világ 6x107 Ilyen nincs és mégis van

2014. április 28. 20:16 - Chat Géza

0002.png

In medias res: valamilyen hülye feladatnál fogva Pinki is Teó csirkének öltöztetik, értsd: bekenik őket mézzel és megszórják őket tollal. A végeredmény rohadt vicces, az oda vezető út inkább fájdalmas. Debil nagy lelkesedéssel keni Teó seggét és mellét, ezt a riportban is részletezi, hogy nagyon fontos, hogy a csibe poppólójaés a mellye kellően tollas legyen, de ezt ugye ki nem szarja le. Pinki üvölt minden egyes mozzanatnál, amikor Viki mézzel kenegeti. Én se bírnám, hogy ragadnék mindenhol, de azért nem rinyálnék, plusz azt sem hagynám, hogy Viki vagy Debil kenegessen bármivel. Na a csibeversenyt Teó nyeri, mert élethűbb volt, annak ellenére, hogy nem látott még csibét. Pinki cukin ropta a kacsatáncra, míg Teó kapirgálást imitált. Tekerjünk a másnapra. Mindenki be van szarva a párbaj reggelén. Aztán ajándékozás, DIY szívószálkarkötő, bóvli nyaklánc, stb.

- Tessék ezt neked adom – Pink átnyújtja a szegecses karkötőjét, de még vet rá egy utolsó pillantást – Jé, van rajta egy pizzafolt.

- Még jobb. majd leeszem róla – lelkendezett Viki

0001.png

A Nagy Visszatérés. Pinki 75-25 arányban kint hagyta ellenfelét. Ezzel megvan a top5. Ezt meg kell ünnepelni, jó hogy. A bulika elég szar hangulatban telik. Kis taktikázás is van, aminek az a lényege, hogy Izát és Krisztián valahogy kifúrják a gecibe. Nos ez így elég lehetetlenül hangzik, de mindegy. A fergeteges buli hevében Pinki el is tűnt valahol, Iza meg Krisztián csak ülve partikáznak, de legalább Debil és Viki masszívan felesezik. És itt vágják el a szerkesztők a bejátszást és váltunk egyből Debil könnyes tekintetére, amint a Nyugiszobában Teó fényképét bámulva rí, hogy de örült, hogy megismerhette. Ó baszkikám! Szerdán kiválasztás, az a lényeg, meg hogy valaki kap egy lila kendőt.

Tegnap

Ez mi már megin' ez itt? Brace yourself mert megint a párbaj előtti és utáni dögunalom lesz, ami öt ember esetében elég eseménytelennek ígérkezik.

Címkék: vv6
520 komment

Facebook kommentek

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kontratenor 2014.04.29. 12:21:54

@hannamontanna: lehet, a topppppötre csináltak kisebbet, mégha minimálköltségvetésű is a széria ;)

hovatovább? 2014.04.29. 12:29:06

Üdv!
Ezt találtam:
Aurelio vs. Krisztián párbajról kit várnátok vissza?
399 szavazat,
Krisztián 56 - 46 Aurélió
www.easypolls.net/poll.html?p=535d24fee4b06a67c5b09581

Kíváncsi vagyok, megint meghekkelik-e szavazást az Au fanok.

nemszázas 2014.04.29. 12:31:52

@mercsi: lehet sok mindent mondani Vikire, de az max respect, hogy végigpörögte az egész évadot. Soha egy pillanatra sem süppedt közönybe vagy depibe, nem fetrengett az ágyban napokat, az összes feladatban, kampányban ő volt a fő koordinátor, mindig ugyanolyan intenzitással csinált mindent.
Au-n szintén látom az igyekezetet, a maga módján (neki persze nem a taktika az erőssége, hanem a szórakoztatás)
Krisz-Iza más tészta, ők beszenvedték magukat a top 5-be.
Zsófesz az egyetlen, akinek ez az egész csak egy nagy nyaralás, napi ingyen jégkrémmel. Nem tud játszani és nem is érdekli.

mézescsók 2014.04.29. 12:35:58

@Krétagarbó: @nemhiszemelhogymindennévfoglalt: Nem nézem vissza, így jár az, aki félfüllel tv-zik, a felével zenét hallgat, a szemeivel olvas. Tuti, igazatok van. Én írtam, bocs. Ma már nem nyúlok klaviítúrához többet, két melléfogás bőven elég egy napra.

mercsi 2014.04.29. 12:36:30

@hannamontanna: szerintem exkézilabdás Viki is elég erős ahhoz, hogy felemelje... :D

májgeriberi 2014.04.29. 12:44:43

Géza ezt nem kéne erőltetni..ami nem megy az nem megy

vajon hogyan szól egy tenyér, ha csattan 2014.04.29. 12:47:44

@nemhiszemelhogymindennévfoglalt: "... mit csinál vajon Au, amikor
-kiesnek a barátai, és magát sajnálja, hogy egyedül maradt..."

Sztm szó sincs arról, hogy magát sajnálja. Sajnáltatni próbálja magát. Ő az, aki elejétől kezdve a leginkább tudatában van a kamerák jelenlétének. A 94 éves szomszéd néni nem beszél ennyit "magában", mint ő. Színjáték. Be is dőlnek neki, hiszen olyan "szerethető".

mercsi 2014.04.29. 12:50:10

@májgeriberi: egyetértek! csináljon valaki egy poll-t arról, hogy kit szeretnénk, hogy a hogyvoltokat írja! SIXX vagy Csát Géza? Sixx-t egyszerűen élvezet olvasni, mindig nagyokat nevetek rajta. Tök jól látja az egészet, remek poénokkal fűszerezi a szart, amit nézünk. Gézáról viszont süt az, hogy nyűg neki az egész, nem is figyel a műsorra, rövid, unalmas HV-okat ír tele tévedésekkel. :( nekem nagyon hiányzik Sixx!!! Sixx gyere vissza!!!!!! :)

Krétagarbó 2014.04.29. 12:50:53

@mercsi: Ezért is írtam, oda zárójelben, hacsak nem beszélik meg hárman, hogy Au beáldozza magát. (Feltehetően ez lesz, de remélem, hogy ha Vikit, ha Trakit viszi, visszajön.)
Vikit max. kihívják, de nem választják ki. Izáék - ha most kicsit gondolkoznak - csak ez lehet az érdekük, ellenkező esetben Izának reszeltek.

Krétagarbó 2014.04.29. 12:52:40

@hovatovább?: Annyian vagyunk itt, hogy biztos meghekkeljük. Lassan úgy érzem, még kevesebben merik felvállalni AU támogatását, mint Vikiét.

nemszázas 2014.04.29. 13:01:29

@Krétagarbó: én most azt szeretném, hogy Au vagy Viki nyerjen. érzelem vagy értelem:)
(nagyon halkan megjegyzem, hogy egy icipicit hangyabokányit Au felé húzok)

kontratenor 2014.04.29. 13:04:29

@hovatovább?: Tegyük már föl azt a kérdést, amire gondolunk!
A kit várok vissza vagy kit támogatnék abban, hogy visszajöjjön marhára nem ugyanaz.

beacska 2014.04.29. 13:05:57

@hovatovább?: légy nyugodt, meg fogják ;)...kb. 3 és 4 óra közt

beacska 2014.04.29. 13:09:28

én egyre inkább azt gondolom, Vikinek "súgnak". nem mondom, h beépített, de szócsőnek használja a csat. azok után, h jóformán szó szerint azt mondta Izának a kanapén, amit én itt írtam, nem hinném, h gondolatátvitel volt....ha pedig így van, legközelebbi kieső UTÁN Viki esik ki (csak így tudja a csat. elérni, h a számára megfelelők kerüljenek a döntőbe)

vajon hogyan szól egy tenyér, ha csattan 2014.04.29. 13:09:47

@Krétagarbó: "...Vikit max. kihívják, de nem választják ki. Izáék - ha most kicsit gondolkoznak - csak ez lehet az érdekük, ellenkező esetben Izának reszeltek...."

Igen, ez lenne a logikus. Van egy olyan érzésem viszont, hogy Iza nem feltétlenül tesz jelet arra, akire Traki. Még az is lehet, hogy nem bánná, ha Traki most mindjárt kiesne. Szemét a főnyereményre függesztve neki Traki nem más, mint egy nagy ellenfél.
Mert az is elgondolkodtató, hogy Debil és Viki egy dologban MINDIG egyetért. Márpedig abban, hogy az Iza-Traki liezon egy nagy kamukapcsolat.
.

beacska 2014.04.29. 13:13:11

nem tudom elképzelni, h ne Au legyen a kiválasztott....Iza-Krisz-Zsófi ki másra tehetne? minek rakjanak Vikire, ha ott van Au is. sokkal nyilvánvalóbb. Még Krisztiánról sem tudom elképzelni, h Vikire rakna.
Zsófinak meg semmi gondot nem okoz Aura rakni, eléggé felb*szta a Teó-kampány alatt...

hovatovább? 2014.04.29. 13:13:32

@kontratenor: Mondom: találtam,
de sztem a többség érti miről van szó.
(Legalábbis remélem.)

hovatovább? 2014.04.29. 13:15:30

@Krétagarbó: Tőlem amúgy mehetne mind a kettő a ...
Megnéznék egy full női döntőt,
vajon a három barinő miket vágna egymás fejéhez?

hovatovább? 2014.04.29. 13:16:54

@Krétagarbó: Az órát nem tudtam, de a délutánban biztos voltam.))

hovatovább? 2014.04.29. 13:18:07

@beacska: Bocs @Krétagarbó !
ez ide ment: Az órát nem tudtam, de a délutánban biztos voltam.))

nemhiszemelhogymindennévfoglalt 2014.04.29. 13:20:23

komolyan nem értem ezt a kamukapcsolat dumát
senki nem ígért semmi olyat a másiknak, hogy sokáig együtt maradnak, netalántán örökké
semmi ilyesmiről nem volt szó soha, vonzódnak egymáshoz, szexelnek, veszekednek, mi ebben a kamu? Hogy éreznek-e ennél többet, azt mi nem tudhatjuk, számomra nem is fontos (én úgy gondolom, hogy igen, de ha nem így van, maximálisan megértem azt is, ha csak azért vannak együtt, mert ez nekik erre a pár hétre így jó. )
Azt ne mondja már senki, hogy csak megjátsszák, hogy jó nekik? Vagy mi a szösz. Nagy egyetértésben szexelnek, ha összevesznek akkor hiányoznak egymásnak, ha kibékülnek akkor boldogok.
A mának élnek, nem terveznek, nem is kell.
Kint talán nincsenek rövid kapcsolatok, próbálkozások, ismerkedések, amik befuccsolnak? Az talán kamu? Nem, azt hívják ismerkedésnek, amiből vagy lesz valami, vagy nem. vagy kialakul, vagy nem. Ne várjuk már két 20 évestől, hogy pár hét ismeretség után örökké tartó kapcsolatnak tűnő valamit produkáljanak. Ráadásul nehezített körülmények között, másokkal összezárva, nulla intimitás, nulla tolerancia a többiektől. Épp elég baj az nekik, hogy ennyire különböznek, szerintem már az is óriási fejlődés, hogy Iza lemondott az idióta elveiről. Nem fog kint működni szerintem sem, de miért is kellene, hogy működjön? csak akkor lenne igazi a kapcsolat és nem kamu? Vagy mi?

malevil2050 2014.04.29. 13:23:11

@LittlePurple: Figyelek ám :) Vannak egy páran de szomorú napok virradnak majd rájuk ,mert lassan legördül a függöny és akkor jönnek majd rá h igaza volt ennek f kalap malevilnek, aki állandóan hangoztatta : ez egy játék :)

Krétagarbó 2014.04.29. 13:31:02

@góthikus Lilu: Én kitartok AU mellett. Ha nem ő, akkor nekem tkp. mindegy, örülnék Izának is (mert nála láttam egy fejlődést, ő azért átlépte a korlátait a Trakival való kapcsolatában is) és Vikinek is.(neki meg azért, mert komolyan megdolgozott az elmúlt pár hónapban a pénzért. De szerintem Vikinek egy jó álláslehetőség fog kinézni, azt teljes szívvel tudnám támogatni.)

VV Özséb 2014.04.29. 13:32:17

Szavazás:

Auréliót vagy Krisztiánt küldenéd vissza a párbajról?

poll.pollcode.com/46492359

Krétagarbó 2014.04.29. 13:34:31

@beacska: Mi volt az, amit mondott Viki Izának? Csak röviden, mert most nem ugrik be, melyik beszélgetésükre gondolsz. Köszi:)

Krétagarbó 2014.04.29. 13:36:44

@beacska: Isten bizony, nem én leszek az:))

Krétagarbó 2014.04.29. 13:46:08

@beacska: Én csak azért gondoltam, mert szerintem Pinki kapaszkodna egy hármas véd és dacszövetségbe. De ehhez az kellene, ha hárman Trakira raknának, aki pedig kivinné AU-t. (mert az "őszinte parasztgyerek" lánnyal nem párbajozik ugye. Na akkor kiderülne, hogy őszinte-e.) De feltehetően inkább az a forgatókönyv nyer, hogy Viki megdumálja a két "társát" úgymond, hogy pakolják meg AU-t és az vigye ki Trakkert. Vikinek is ez állna érdekében, mert AU-t jobban tudja befolyásolni, hogy kit vigyen ki. Trakinál ez nem játszik. (Az is vicces, hogy mennyire ki volt akadva anno Viki azon, hogy Dávid magára pakoltatta a jeleket. Most már nincsenek ilyen irányú kifogásai, sőt. De ezeket a magas labdákat - amik csak a többieknek magasak - soha nem tudták Vikinél lecsapni, pedig az érveit sokszor ki lehetett volna védeni...)

Krétagarbó 2014.04.29. 13:49:07

@hovatovább?: A döntőben már nem nagyon vitáznak szerintem. Akkor már mindegyik izgatott, az az 1-2 nap - ők is tuják - nem oszt-szoroz a megítélésükön. Most már nagyjából a szimpátia az, ami dönt, hacsak nem történik vmi eget rengető...

candyperfumegirl 2014.04.29. 13:52:58

@vajon hogyan szól egy tenyér, ha csattan: azért hangoztatják ezt a kamukapcsolat dolgot, mert nekik a szerelmespár így együtt veszélyes.

vajon hogyan szól egy tenyér, ha csattan 2014.04.29. 13:54:47

@nemhiszemelhogymindennévfoglalt:"... Ne várjuk már két 20 évestől, hogy pár hét ismeretség után örökké tartó kapcsolatnak tűnő valamit produkáljanak. .."

Bár nem nekem címezted, de talán nem ment át hogy nem ÉN szerintem kamukapcsolat. Hanem a bentiek szerint. "Vagy mi?".
Részemről meg nem "várok el" semmit tőlük.

Krétagarbó 2014.04.29. 13:54:52

@XO: Trakinak fél másodperc alatt fel lehet baccni az agyát. Na, többek között ezért sem fog ez a kapcsolat működni kint, egy napig sem.

beacska 2014.04.29. 13:56:43

@Krétagarbó: áááá, csak itt írtam, h Iza ha kint lesz nagyon meg fogja bánni, h úgy koslatott K. után, még tán meg is fogja gyűlölni emiatt. (én hozzá tettem, h megérteném, ha lapátra tenné, és a gyakori erőszakos dolgai miatt jó messzire elkerülné). És hogy meg kéne gondolnia, mennyi éri meg a megbocsátásért, mert már egy kicsit soknak tűnik. de én mentségére mondtam, hogy a bezártság miatt nagyon rápörgött a kapcsolatra, meg a kibékülés kényszerére. Kint nem tett volna ennyit.

mercsi 2014.04.29. 13:56:58

@Krétagarbó: szerintem van különbség aközött, hogy valaki úgy pakoltatja magára a jeleket, hogy kívülről végignézheti a Simon-Viki akciót, és egyértelműen az arra érkező nézői reakciók birtokában teszi ezt, és aközött, hogy egyenlő esélyekkel, a kinti eseményektől elzárva, pusztán a párbajok eredményeivel kapcsolatos információk birtokában teszi ezt...
amúgy néhányatoknál olvastam, hogy Dávidot legyőzni mennyire nulla teljesítmény volt: én úgy emlékszem, hogy az akkor még FB-on aktív VV Attila oldalán fröcsögtek az emberek Vikire, az ottani szavazáson is egyértelműen vezetett Dávid, valamint az itteni szavazáson is sokáig Dávid vezetett. nem mondanám, hogy olyan könnyű ellenfél volt... Szerintem nagyobb "teljesítmény" volt őt legyőzni, mint pl Aunak Ádámot...

nemhiszemelhogymindennévfoglalt 2014.04.29. 13:58:21

@vajon hogyan szól egy tenyér, ha csattan: nem neked szántam :)
Úgy összesen mindenkinek, aki ezen pattog.
Na béfejeztem, nagyon unalmas, tudom.

XO 2014.04.29. 14:03:20

@Krétagarbó: én ezt soha nem fogom Trakiban megérteni....

vajon hogyan szól egy tenyér, ha csattan 2014.04.29. 14:03:27

@candyperfumegirl:"... azért hangoztatják ezt a kamukapcsolat dolgot, mert nekik a szerelmespár így együtt veszélyes. ..."

Egyértelmű. Számomra az az érdekes, hogy miben működik együtt Debil és Viki - mert ez meghatározó lehet.

Slano 2014.04.29. 14:20:41

@Krétagarbó: Ugyan már! Ki az a hülye aki bármilyen munkakörben alkalmazna Vikit? A magam részéről páros lábbal rugnam ki ha ahhoz a céghez jelentkezne ahol dolgozom. Nem sok helyen szeretik a szarkavarokat.

Slano 2014.04.29. 14:29:28

@vajon hogyan szól egy tenyér, ha csattan: Szerintem bent úgy értik, hogy kamukapcsolat, hogy eljatsszak hogy szerelmesek, pedig csak simán a szex, intimitás kell nekik, ezért mondták azt hogy Au és Teo kapcsolata őszintébb, mert ők nyíltan vállalták, hogy ez simán csak szex, érzelmek nincsenek.

Krétagarbó 2014.04.29. 14:48:15

@beacska: Köszi
@mercsi: egyik sem volt egy nehéz párbaj, ezt többször is leírtam. Vikinek nem volt nehéz dolga, egyrészt rövid ideje volt bent Dávid, nem tudta igazán megmutatni magát se a bentieknek, sem nekünk. Másrészt amit Dávid mutatott, az siralmas volt, egyre csak maga alatt vágta a fát. Egy normálisabb párbajozóval Vikinek esélye sem lett volna akkor, hiába próbálta a mártírszereppel kicsit feltornázni az igencsak megtépázott renoméját.

retektv 2014.04.29. 14:48:21

Szumós Vikkancs két embertől fél, ezért az az érdeke, hogy most ők menjenek harcba. El fogja érni, hogy Debil és Krisztoforo legyen a következő. Abban bízik, hogy így a végső játékra már nem marad méltó ellenfele. Viszont ha Debil kapja a jeleket és lesz egy kis esze kiviszi Vikkancsot egy jó kis ordibálós bulira és kinn is hagyja, jó eséllyel. Ő ráér még ölre menni Krisztoforóval a döntőben. Nevető első lehet Pinki.

Krétagarbó 2014.04.29. 14:55:16

@mercsi: Ja, és Vikinek nem az volt a fő baja akkor, hogy kintről hozott infókkal operál Dávid (hiszen ő maga is megtette ezt, ő is látta a népszerűségi indexet, mielőtt bement volna a villába és pontosan tudta, hogy Simon magasan a legnépszerűbb...). Többször is azon pörgött Viki, hogy szerinte az a taktika nagyon gáz, hogy nem merik szemtől szembe felvállalni azok, akik Dávidra rakták a jelet, hogy tkp.-en Vikit szeretnék kint látni a villából.

mercsi 2014.04.29. 15:02:03

@Krétagarbó: szerintem azt csak mondta... ez volt az érve, de ettől függetlenül mivel nem hülye a nő, tudatában volt annak, hogy ha ekkora pofával pakoltatja magára a jeleket Dávid, hogy majd kihívja Vikit és kint is hagyja, akkor Dávid birtokában lehet olyan infó, miszerint ő idekint nem oly népszerű. valszeg szóltak neki a riportban, hogy vegyen vissza és a párbajhéten játssza a szánombánom figurát, mert így könnyebb lesz úgy összeállítani az öfiket, hogy benntarthassák. nem véletlenül jött ki a párbajra seprűvel... mivel ugye nem hülye, nyilván nem érvelhetett úgy, hogy "srácok, Dávid látta a nézők reakcióját az akciómra, és mivel ekkora arccal engem akar kivinni párbajozni, ez nyilván azt jelenti, hogy utálnak engem kint a nézők"... inkább kitalált valami érvet, hogy védekezzen. szerintem.

lopiciG 2014.04.29. 15:05:05

Legalább Au nem csak a pápáért sír hanem másokért is... az, hogy meg nem haragtartó csak pozitív...Krisz csak Izát kedvelte meg, nagy ívben leszar mindenkit, csak egy nagy önérzet, semmi más...

Krétagarbó 2014.04.29. 15:06:29

@Slano: Vonatkoztassunk már el egy kicsit attól, hogy a játékban milyen, és az életben milyen lehet.
Egyébként Viki nagyon kreatív, jól vág az esze, lesz helye itt-ott, hidd el.

Krétagarbó 2014.04.29. 15:10:23

@retektv: Csak ezzel a taktikával meg az a baj (mindamellett, hogy én is ezt tartom valószínűnek), hogy a két erősnek tartott fiú közül aki visszamegy, azt a nyertes párbaj megerősíti. Vikinek akár az is lehetne az érdeke, hogy most ő menjen, mint kiválasztott és ki tudjon vinni egy nálánál gyengébbet (Iza), és minél nagyobb előnnyel tudjon visszajönni. De ezt a lehetőséget nem érzem Viki taktikájában, pedig talán ez lenne számára a megoldás.

Krétagarbó 2014.04.29. 15:12:16

@mercsi: Értem én hogy csak mondta, de akkor most a fagyi visszanyal, ugye...

vajon hogyan szól egy tenyér, ha csattan 2014.04.29. 15:14:12

@Slano:"... Ki az a hülye aki bármilyen munkakörben alkalmazna Vikit?...A magam részéről páros lábbal rugnam ki :::"

Nem értek egyet.
Először is, nincs olyan ember, akinek nem lehet megfelelő munkát találni.
Másodszor, ez egy nagy játszma, nagy téttel - rendkívüli körülmények, rendkívüli módszerek Ebből messzemenő következtetéseket nem vonnék le.
Harmadszor, egy megfelelő főnök keze alatt egy hónap alatt doromboló kiscica lehetne ebből a lányból.
Negyedszer pedig, a hozzászólás alapján én a hozzászólót nem venném fel - semmilyen munkára. Mégpedig azért, mert a gyűlölködőktől jobban tartok, mint az eszes intrikusoktól. Az utóbbit át lehet látni, a rosszindulattal meg nincs mit kezdeni.
Bocs, nem volt személyes.

Krétagarbó 2014.04.29. 15:15:03

@Krétagarbó: Na, már kezdek úgy beszélni mint a tuggyuk ki... (vonatkoztassunk már el...) Szóval csak azt akartam mondani, hogy szerintem nem teljesen azt játssza most Viki, mint amit a való életben...

mercsi 2014.04.29. 15:16:08

@Krétagarbó: ez igaz :) mondjuk szerintem nem fogja senki magára pakoltatni a jelet. :)

LittlePurple 2014.04.29. 15:21:55

@egyemakisszíved: Nagygyon EKG!

@csillagkukkancs: Dehogyis! Csak úgy tűnik, mert van aki 0-24-ben nyomja :) Tudod a kevesebb, néha több! :) Hajrá Aurelio! (Y)

LittlePurple 2014.04.29. 15:26:54

@hovatovább?: 56 - 46 = ?
és akkor mi van, ha a traki-fanok már rég meghekkelték? :)

hovatovább? 2014.04.29. 15:44:46

@LittlePurple: bocs, jav: 56 - 44
Akkor bizony már most nem lenne reális a kép.
Azóta ráment 44 szavazat, és még mindig 56 - 44,
ha hekkelt lenne, azt várnám, hogy fordulna az arány.
www.easypolls.net/poll.html?p=535d24fee4b06a67c5b09581

De itt egy másik, ezt az indexen indították, ez jobban fog tetszeni: )
poll.pollcode.com/46492359
Itt Aunak áll a zászló 58 : 42-re (117 szav.)

LittlePurple 2014.04.29. 15:51:03

@hovatovább?: nanááá, hogy jobban tetszik! :)

vikitutáló vagyok 2014.04.29. 15:59:25

A csibék miért járnak kacsatáncot?
Még jó,hogy nem Zsófit hozták ki jobbnak!

nemhiszemelhogymindennévfoglalt 2014.04.29. 16:38:27

Azért, mert nem csak a lakók, hanem a műsorszerkesztők sem láttak még csibét.
És kacsát sem. :)

Gia 2014.04.29. 17:19:42

@nemhiszemelhogymindennévfoglalt: Szerintem sem,különben nem a kacsatáncot adták volna zenei aláfestésnek.

Gia 2014.04.29. 17:21:06

Viki nagyon beszeretné bizonyítani Zsófi szüleinek,hogy ő egy igazán jó barátnő.A legjobb,úgymond.

beacska 2014.04.29. 17:27:14

jó estét, jó szurkolást! van új poszt? vagy mi ez a nagy csend?

HAJ-RÁ IZA!!!

XO 2014.04.29. 17:38:08

@beacska: Szia! ...még haza sem értem a melóból...(reggel 6 óta, ez szívááásssss (vagy fújatás?) ) :DDDDD úgymond! :D

HAJ-RÁÁ IZA! :)

Kan Csóka 2014.04.29. 17:40:46

Csak annyit szeretnék mondani : Trakesz a tipikus büdös bunkó tajparaszt konok vadállat előember prototípusa !
A végtelen "igazmondása" is csak a tuskó tanulatlan vadbarom mivoltából fakad.
Mint Móricz és Mikszáth legsötétebb alakjai olyan !

beacska 2014.04.29. 17:40:54

@XO: :) én most értem haza (lih-lih)

XO 2014.04.29. 17:45:18

@beacska: Legalább már te otthon vagy! :))

Kan Csóka 2014.04.29. 17:46:03

Zsófika : a nyóckeres debil planelproli, üresfejű elmefogyatékos, előnyére legyen mondva alapból nem rosszindulatú és nem kártékony kis állat.
Szaporítani azért nem célszerű :)
AU: lelki fejlődésben retardált óvodás szintű kis hülyegyerek csak agyonveri egyszer az áram ha beledugja a farkát :)
Viki : a hányás üde színfolt hozzá képest kívül is belül is :)
IZA: idegbeteg exdrogos külpesti plázaribanc, minden férfit az isten óvjon tőle !
Ki nyerje meg ? SENKI !

beacska 2014.04.29. 17:48:13

@XO: úgy látom Trollfalvára is beért a busz ;)

Kan Csóka 2014.04.29. 17:49:53

@beacska: igazából be, úgymond :) De mond hogy nincs igazam, dikk :D :D

XO 2014.04.29. 17:52:06

@beacska: látom....szerintem nyerjen ő! Mit gondolsz, úgymond? :D

Kan Csóka 2014.04.29. 17:53:13

@XO: Szerintetek hol tévedek ? Melyik rész nem illik rájuk , most őszintén ?

Kan Csóka 2014.04.29. 17:55:05

Nem soda hogy Dózsáékat is leverték... ilyen faszparasztokkal mint Trakesz nem lehet nyerni
( Persze Dózsa kisnemes volt :)

beacska 2014.04.29. 17:57:12

@XO: :) hááát, akkor itt már sokan megnyerhették volna ;)

Kan Csóka 2014.04.29. 17:57:57

Tudom én hogy mindenkiben keresni kell a jót, meg minden ember érték, meg hasonló faszságok... de mint ismert szarból se lehet várat építeni hiába küzdesz.
Persze attól még nézem és örvendezem, hogy az ismerőseim, barátaim, rokonaim nem ekkora állatok :D :D :D

XO 2014.04.29. 17:58:46

@beacska: :DDDD nálad a pont!

beacska 2014.04.29. 18:06:24

@XO: nnna, megyek, nézek egy-két sorit, mert restanciában vagyok, és végre van rá egy kis időm...majd visszanézek, ha beesik a tömeg ;)

Krétagarbó 2014.04.29. 18:26:34

Sziasztok! Én is csak beköszönök ismét, aztán megyek is tovább.

@XO: Dikk:) A kitűnő stílus és a választékos beszéd mindenesetre erre predesztinálja.

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős: Ilyen korán zuhiztál? Én még megyek tornára, csak utána...

Este jövök, remélem addigra többen leszünk:) Pussz!

XO 2014.04.29. 18:29:03

@Krétagarbó: Szia! Jó tornát...én csak szeretnék végre hazamenni.... :)

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2014.04.29. 18:30:34

@XO: jól van MÁN, sajnálunk :)

@Krétagarbó: csakis Péter miatt, ha már ott ült a camcsi előtt :)

katicaa a hétpettyes 2014.04.29. 18:48:13

ez már elég gáz, h csak este tudunk EGYÜTT lenni.Viszont napközben gondolkodtam. (férjem mondaná, ne dicsekedj)Krisztián fő bűne, h bunkó. Viszont soha nem hallottam, h vikit ledagizta, zsófikát lemajmozta volna. izát (abban az egy hétben) savazta bőven, de Auhoz képest a nőkkel való beszéde első osztályú. (NE SZÁMÍTSD A FASÍRT HETET)

megtűrt semély 2014.04.29. 19:23:07

@katicaa a hétpettyes:
ha csak úgy tudnék együtt lenni (kefélni, dugni, baszni) a szerelmemmel, hogy abból nyilvános esemény lenne (leadná a tévé), akkor én kivárnám azt a 100-120 napot.

Biztosan velem van a baj, amiért zavarnának a kamerák, hiszen a kutyák is dugnak szívfájdalom nélkül, akár egy utcasarkon is.

Szentpeter 2014.04.29. 19:36:23

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős: A seggeden nem látszott..... ( mosolygok )

kontratenor 2014.04.29. 22:21:34

Érzelmet viszonyozni. :)
süti beállítások módosítása