Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Hogy volt?

Castle csúszás

2014. április 27. 17:00 - Zenóbia

Egy hét csúszással jövök a következő résszel, mert a hétvégén berúgtam mint a szar rettenetes időhiány állt be nálam egy pár napra, mindenkitől elnézést! Addig is nézegessétek őket hiánypótlásként:

Nathan-Stana-caskett-25686014-1920-1080.jpg

Címkék: castle
8 komment

Facebook kommentek

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ralome 2014.04.27. 21:28:48

Most ennek hatására kellemesen elnézelődtem a Google képkeresőjében, és eközben most először megtaláltam a "Caskett" kifejezést.

Zenóbia 2014.04.28. 07:56:17

@Ralome: Hű, köszi, akkor tiszta haszon tulajdonképpen, hogy kések vele! :D hát igen, vannak durva dolgok. :)

2014.04.28. 12:27:13

@Ralome: Szerintem ne túrd tovább a guglit, mert elvetemült rajongóktól ennél durvább dolgokat találnál :P

@Zenóbia: Nagyon várom, hogy mit írsz a kövi részről. Én tegnap este jutottam hozzá, és öööööö.. hagyjuk. Majd a hv alatt leírom...
Előzetesen annyit, hogy sűrűn használtam a tekerés gombot. Kíváncsi leszek Neo véleményére :D

Neoprimitív 2014.04.28. 16:39:30

@Dogla: Nincs. Elkezdtem, leállítottam, folytattam, megint leállítottam. Ez ismétlődött azt hiszem négyszer még az első negyed óra alatt. Úgy éreztem, hogy ez az a pont, ahol inkább nem erőltetem tovább. Eltekertem a végére (az előzetes képek miatt), ott is bejött a gyanúm, hogy kb. 5 másodperc volt nézhető, a szokásos animgif adag. Ennyi.

Neoprimitív 2014.04.28. 20:11:02

@Zenóbia: Ja, és persze további jó időhiányt! :))

Zenóbia 2014.04.29. 07:28:17

@Dogla: @Neoprimitív: na, ezek után végképp kíváncsian várom! :) Neo köszi, igyekszem-igyekszem! :D

Ralome 2014.04.29. 17:01:50

@Dogla: ne aggódj, amikor előjön pl. ez: hdwallpapersuk.com/wp-content/uploads/2014/03/stana-katic-004.jpg - onnantól kezdve még egy ilyen szóösszetétel nem szorozna, nem oStana (ha ha ha) :-D
süti beállítások módosítása