Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Hogy volt?

Való Világ 6x75 - Teó és a rejsz (18+)

2014. március 27. 20:39 - Chat Géza

7_7.jpg

Nem bírom! Nem bírom kivárni a villa következő paplan alatti heves, műkörömgyilkos handjobját. Szóval előre borítékolhatja mindenki, hogy slendrián módon fogom felskiccelni az eposzi ejakulációig vezető több szálon futó történéseket, mert amúgy ez az adás is a dögunalom pusztító mételyéből emelkedett ki. Elsőnek Zsóti, viki, Iza és Pink beszélgetnek a nappaliban. Meglepő módon zabálnak. A Cornetto szakszerű majszolgatása közben Pink kiböki, hogy ő azért depis, mert már nincs itt bent barátnője, igen, Vikiről beszél E/3-ban, magyarán le se szarva, hogy ő is ott ül köztük. Szomorú disznószar ez, Vikinek sem simogatja ez a lelkét, de a cigiskanapén úgy csűri a szavakat, hogy még a Pinki lány mondja  azt ázott boci szemekkel, hogy ne hari.  

A trú megmondásnál maradva most a bárszéken ülve mondják el a delikvensek, hogy mi hiányzik nekik. Auréliónak a szeretet, izának az anyja őszinte ölelése, Pinkinek meg.. Pinki meg megtartja a magának a bánatát, mert a faszparaszt Zsóti és Debil megint közbepofáztak és így ,hogy rá nem figyel senki, juszt se fogja elmondani, hogy mi hiányzik neki. 1) azt a két gyereket tényleg széjjel kéne ültetni mán, 2) Zsófika szavait itt kint úgy isszuk, mintha az örök élet édes nektárja lenne. Pedig nem az, ugye.

5_10.jpg

Ja meg volt olyan is, hogy a nagy publikum előtt mindenki elmondta, hogy kit vigyen ki Iza, Zsótit, de ez már tényleg a Who Care kategória. Nézzük a kihívás utáni pillanatokat. Most aztán jól kiderül, hogy ki kit támogat. Iza mellett Viki, Pink és bájgúnár Krisz. Az ellen pedig Debil, Teó és Punnyadt Zsóti, aki csak dögleni és kussolni fog a kampány idején. És lőn. A nagy taktikai megbeszéléskor Zsolt úgy burkolja a mirelit hasáb bureszt a szintén fagyós Sága instant paníros rántott húst, mintha ez lenne a legfinomabb dolog. A taktika az, hogy mindenki kurvaanyázza a másikat, nem kell finomkodni, jó lesz az.

És akkor a handjob. Teó enkiáll karmolászni debil pöcörőjét, mire Zsóti a túlvégről kérdezget, hogy minden oké-e, mondana valami fontosat, de hallja, hogy most nem akktuális, szép álmokat, csak ügyesen apikám! Zsófi is hallja a neszeket és ő tudja ám, hogy mi ez, nem lehet őt átvágni, ez biza recska. És lőn faszverés. debil kilövel, összetrutyiz mindent, egy pézsét leemel a z éjjeliszekrényről, majd rájön: ez ide kevés lesz. Kimennek a cigiskanapéra megbeszélni a történteket és mint kiderül Teó fejben a villán kívül volt a rötyi ideje alatt és ő köszöni nem kér Debil szánalom toszásából, ő nem akar elélvezni. zseniális. Ennyi.

Tegnap

Krisz szétérvel mindenkit. Megmagyarázza a mindent. Ha ezt sikerült felszopó kisvideónak összehozni a vágóknak, akkor bezony kolosszálisan híg fos összefoglalóra számíthatunk, sajna. 

Címkék: vv6
433 komment

Facebook kommentek

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

XO 2014.03.27. 20:51:41

Nem lesz sok(k) ez mára? :DD

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2014.03.27. 20:52:40

Szétérvel egyben írandó (gondolatban by nullaszor4f :D)

Mók_Ica 2014.03.27. 20:52:44

itt vagyok, ragyogok :) köszi, hogy szóltál :)

LittlePurple 2014.03.27. 20:55:54

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős: már több posztban láttam, hogy az igekötős igéket helytelenül külön írták, de hát csak a másik hibázhat :)

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2014.03.27. 21:03:03

@XO: lehet. Itt bármi lehetséges. Magyar? Nem magyar?

XO 2014.03.27. 21:06:09

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős: hát, fontos a nyelvtan, de bármilyen nyelven jöhet! :D

XO 2014.03.27. 21:06:54

A blogmoci mongyon le!!!

Admiral_General_Aladeen 2014.03.27. 21:07:05

@LittlePurple: Elvileg kapnod kellett egy e-mailt :/

Szentpeter 2014.03.27. 21:10:24

@XO: nyelvtan.... és a szofisztika ?

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2014.03.27. 21:21:40

@Mók_Ica: dombi zétény???????????

@Chat Géza: ha feltételezzük, hogy létezik ilyen szó (nem hiszem, hogy lenne), akkor igen, biztos :) <3

Szőrös,a szúrós 2014.03.27. 21:24:37

Hallod blogmoci,hát az anyád, az a nagy dííízel, amit szépen írok azt megeszed, a többinek mi marad???
fulladj le!
ne..müködj má bassza meg

egyemakisszíved 2014.03.27. 21:25:55

Érdekes, hogy Sárlott és Krisztián érdekei a párbajszűz vonalon haladva közösek, azért kampányol Krisztián mindig amellett, hogy olyan játékost ésszerű párbajra küldeni, aki nem volt még kint. Ezzel a saját bőrét is menti, hogy minél tovább biztonságban lehessen. Krisztián, akárcsak Sárlott szintén visszajött már egyszer a villába a nézők akaratából, de ő sem győzte meg a többieket az erejéről, visszatérésük ellenére továbbra is gyengének tartják őket.

XO 2014.03.27. 21:32:54

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős: na, kicsit lefoglalt...mára elmegy, de majd alakul! :DDDD Kösziiiiiii

Szőrös,a szúrós 2014.03.27. 21:34:06

Tollam mérgen elejtettem
Verseim meg felejtettem
Ne legyen ez török átok
Sok jó vár még itten rátok

XO 2014.03.27. 21:45:08

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős: íííííííííííííííííjjjjjj, de pont tökéletessss! THX! :))

Mók_Ica 2014.03.27. 21:51:46

@Szentpeter: a kis levetett zoknidat és gatyódat te is ott tartod a fejecskédnél? :) vonzóóóó :P

Szentpeter 2014.03.27. 21:52:51

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős:

Láthatólag nekem még gyurnom kell az ideális férfi szerepkörre.. nem árt az sem ha celeb vagyok, mert a nők imádják a celebeket...

Szentpeter 2014.03.27. 21:53:58

@Mók_Ica: ...sőt, van amikor az erkélyen alszom..

Mók_Ica 2014.03.27. 21:57:39

@Szentpeter: felőlem :).... így több helyem marad az ágyban ;)

Szentpeter 2014.03.27. 21:59:06

@Mók_Ica: ...egy szeretőnek az erkélyen a helye... ha hazajön a férj..

Krétagarbó 2014.03.27. 22:03:02

IB röhögve köszön be. Valami csúnya bomber kabát féleség van rajta, és elég rövidnek tűnnek a lábai...

Szőrös,a szúrós 2014.03.27. 22:05:10

Szentatyám!

Imádottság celebség
Mindez nem egy semmiség
Bizony ez egy tele rokka
Bírod-e mindezt farokka.....???

Admiral_General_Aladeen 2014.03.27. 22:07:10

Szegény Zsófika,jól meg van vezetve! Jobb lenne ha örülne

Krétagarbó 2014.03.27. 22:07:45

Zsófika nyafog a riportban, hogy úgy érzi, egyedül van, és nem érti, hogy Viki miért nem akar vele barátkozni? Szegény, mire rájönne, hogy ez a lelki terror klinikai esete, ahhoz 3 élete kellene legyen...
Iza is szapulja Vikit, hogy nem lehet benne megbízni, mindezt Viki előtt, amit Vikkancs a riportban sérelmez. Most majd Viki a mártírt adja elő, mint a párbaj hetén? Akkor bejött, de többször nem fog, szerintem.

LittlePurple 2014.03.27. 22:09:46

De ha ez a sötét iza tudja, hogy a kotonsapkás vikkancs aljas módon mindenkit kipofázik, akkor miért nem vitte ki azt a rosszlelkű tehenet???

perszepolisz 2014.03.27. 22:10:20

Ez 6. VV és még soha egyik szereplő se mondta a másiknak, hogy azért nem válaszolok mer nem érdekel ez az egész és nincs kedvem a parttalan szófosáshoz. Csak ez a kínlódás és lelkizés ment mindig.

Admiral_General_Aladeen 2014.03.27. 22:10:39

Viki most eszi meg amit főzött, ùgymond :)

Krétagarbó 2014.03.27. 22:12:55

Iza: a riportban úgy gondolja, hogy Viki Pinkit nem árulta el egyedül. De az ö dolga, hogy megsértődik-e Vikire vagy sem.
Viki és Pinki kint lelkiznek a cigis kanapén. Mindkettő úgy érzi, hogy a másik a hibás...
Pinki nem tudja, hogy ezután 100%-ig meg tudna -e bízni Vikiben, erre Viki közölte, hogy végig manipulálta, de nem számolt azzal, hogyha Pinki megharagszik rá, akkor ilyen rosszul esik neki. Erre Pinki bocsánatot kért Vikitől, ahülye:))) Viki végül elvonult.

LittlePurple 2014.03.27. 22:13:42

na hurráááá, még az agyatlan pink kért bocsánatot az aljas kotonsapkás vikkancstól! ez is nyalhatna sót a gyagyás pink! (Y)

Admiral_General_Aladeen 2014.03.27. 22:15:46

@LittlePurple: tényleg agyatlan,most kèrt bocsánatot,Vikitől. Az meg játssza a sértödöttet. Féregnő!!

Krétagarbó 2014.03.27. 22:15:49

Mindenki elmondja, kinek mi hiányzik a legjobban. AU: szeretethiány, szex, Viki szerint AU_t mindenki szereti bent, ezért nincs oka panaszra. AU kicsit hiányolja, hogy Teó nem lelkizik vele.

Admiral_General_Aladeen 2014.03.27. 22:17:32

Teo megint egész jól néz ki :)

Krétagarbó 2014.03.27. 22:17:45

Sárlik: nincs férfi bent, aki közeledne hozzá nőként, szexualitás, érzékiség hiányzik neki. Azt hittem Simont mondja, de nem...

Krétagarbó 2014.03.27. 22:18:37

Iza: anyukája ölelése hiányzik. Most jön rá, hogy az mennyit is ér:)

Admiral_General_Aladeen 2014.03.27. 22:20:21

Basszus,most jöttem rá,hogy késleltetve nézem a műsort! :p

nicu71 2014.03.27. 22:21:27

@Admiral_General_Aladeen: valaki szólhatott neki,hogy az a fejtetőn összegubozott haj nem tul előnyös.Ezzel a síma hajjal valahogy a szeme karikái se olyan feltünőek,jó így szerintem is.

Krétagarbó 2014.03.27. 22:22:21

Pinki: egyedül érzi magát, amikor bejött, még keménynek érezte magát, most meg már mint egy vatta. Zsóti most vicces volt, felhozta, milyen kemény is volt a rózsaszín kis varázspálcájával...
AU megint felhozza tanácsként, hogy nem kell sírni egy légy miatt (inkább hisztizz Pinki a pókok miatt AU-val, áááá).
Iza tanácsokat ad Pinkinek, közben AU-ák hülyülnek, Pinki besértődik, hogy az ő lelkecskéje senkit sem érdekel.

ő-szinte 2014.03.27. 22:22:46

@Chat Géza:@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős: mondja a jogász a magyar szakosnak :-DDDDDDDDDDDDDDDDDD
sííííííííííírokkkkkkkkkkkkkkkkkkk :-DDDDDDDDDDDDDDDDDD

ő-szinte 2014.03.27. 22:24:08

@Chat Géza: nem biztos, de azért megjegyezte ;-DDDDD

ő-szinte 2014.03.27. 22:28:01

sárlik és a prosító... :-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
egy tanulmány ;-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Krétagarbó 2014.03.27. 22:28:45

Kit vigyen ki Iza? Tanácsadás nyilvánosan: AU: Zsótit, Zsóti: Sárlik v. Zsótit, Teó: Sárlik v. Zsolt, Viki: Zsóti, mert meglepetés közöttük, Pinki: Sárlik v. Teó, Pinki, Zsóti (akik nem párbajoztak még), Traki: Teó v. Zsóti, (Trakit feszélyezi Zsóti, Teóval pedig nagyon rosszban vannak.)
Zsóti reakciója: megérti azt, hogy sokan mondták őt, hiszen még nem volt párbajozni.
Iza reakciója: mindenki kíváncsi, hogy mennyire erős Zsóti, meg rá akarják sózni Zsótit párbajozni Izára.

Krétagarbó 2014.03.27. 22:30:11

Írjam vajon? Van aki csak olvassa a történéseket?

tena_lady 2014.03.27. 22:32:09

Nekem már fáj, ahogy Iza taktikázik. Adja most a mártírt meg a jókislányt nagyon. 2 hónapig meg hárpia volt. Tök hiteles.... Remélem még az igaz szerelmükre is megesküszik majd Krisztiánnal.
Egyébként jó ez a párbaj. Az összefoglaló nagy része Zsófiról szól, nem a párbajozókról. :S

nicu71 2014.03.27. 22:32:43

Zsófika viszont egyáltalán nincs sínen...Viki gyakorlatilag az orránál fogva vezeti,a szerencsétlen észre sem veszi,csak szenved.Ez a csaj kész.

Commodore 2014.03.27. 22:33:26

@Krétagarbó: Igen, A műsor meg uncsi, már megvannak a párbajozók..

avasszalonna 2014.03.27. 22:33:38

@Krétagarbó: En szeretem olvasni, mert szubjektiven szoktatok kozvetiteni :) habar a vv oldalan meg lehet nezni az osszes ratyi videot, mint pl amikor izat leultettek a rendezok egy padra, es ugy kellett csinalnia hosszu percekig, mintha naggggyonnaggggyon gondolkodna, ala meg bevagtak vmi riportszobas pofazast. valovilag.hu/video/243701

ő-szinte 2014.03.27. 22:34:58

Istenbaszta bence ma készül megint a bakiparádéra????

nicu71 2014.03.27. 22:35:47

Izát vajon Zsófin és Trakin/és Lilun/ kivül fogja-e támogatni valaki/ RTL ...? :)

Lilith.Inanna 2014.03.27. 22:36:44

@Krétagarbó: Szia, folyamatosan olvasom. :)))

csiberibe 2014.03.27. 22:37:44

iza minden második szava az, hogy érted... menjen haza.

Mók_Ica 2014.03.27. 22:38:49

@Krétagarbó: most én is olvasó vagyok :) íííírd léCCi :)

Krétagarbó 2014.03.27. 22:39:31

Kihívás utáni jelenet: Iza kicsit ki van akadva, hogy mindenki Zsótit mondta, hogy vigye ki. Zsótit kivinni Iza szerint vakmerőség lett volna, mintha ezt mondta volna.
Ki kit támogat?
Iza: Viki, Zsófika, Traki,
Sárlik: AU (mivel Izától kapta meg a nem bízom jelet), Zsóti (de nem akar nagyon hozzájárulni), Teó,

szmoti 2014.03.27. 22:40:12

Vicces gyerek ez a Zsóti, beáll az mögé aki ellen kiesett a villanőcije, dee azért a szív fölé van tűzve a Durcis kitűző :D

ő-szinte 2014.03.27. 22:40:32

@Krétagarbó: szerintem mindenképp ;-))))

Admiral_General_Aladeen 2014.03.27. 22:41:20

@ő-szinte: neki nem kell kèszülnie,alapból ilyen

Mók_Ica 2014.03.27. 22:42:21

@szmoti: mit vársz egy olyantól, aki 19-re lapot húz :)

ő-szinte 2014.03.27. 22:42:27

@szmoti: gondolom mondhatta volna azt is, hogy ő pártatlan marad, csak ahhoz már buta volt ;-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Krétagarbó 2014.03.27. 22:45:53

Taktika: Viki nem akarja, hogy róla szóljon a a kampány, Izát tolják előtérben.
AU: Iza elleni taktika: szép nő, de csúnyán beszél. Zsóti nem akar semmi javaslatot tenni.
Iza: az 500-as dolgot amúgy nem hozza fel, csak ha kénytelen lesz ezzel védekezni.
Sárlikék: az önzőségét kell kidomborítani Izának.
Iza csapat: Viki: az 500-as miatt ha igaz, ha nem szégyellje magát Sárlik, ezt kell kidomborítani.

Traki megállapítja, hogy nagyon durva párbaj lesz. Iza most érzi magát késznek egy párbajra. Viki megint magára tereli a figyelmet, szerinte fel fog merülni a másik csapatban, hogy ő maga is Izára tette a jelét. Erre a hülye Iza megvédte Vikit, hogy tudja, hogy nem is azért rakta rá Viki a jelet, mert vele nem tud együtt élni...

Admiral_General_Aladeen 2014.03.27. 22:46:12

Vikinek egy szívlapát rendel!

Krétagarbó 2014.03.27. 22:47:17

AU és Teó kényeztetik egymást, erre Zsóti belepofázik folyamatosan:)) Kicsit vicces. De csak egy kicsit.

Admiral_General_Aladeen 2014.03.27. 22:48:22

@Krétagarbó: Izát is manipulálja,az meg szépen be is kajálja,ahogy kell :)

Krétagarbó 2014.03.27. 22:48:59

@Krétagarbó: Ja, az ágyban, éjszaka. Az ütemes mozgásokból ítélve AU-nak már jó:) Zsófika megismeri azt a hangot, haha

ő-szinte 2014.03.27. 22:49:12

zsófika megismeri a punci hangját :-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD LOL

Mók_Ica 2014.03.27. 22:49:21

au révbe ér teonál :) zsófika megismerte a hangot :) :) hát ez.... :)

Krétagarbó 2014.03.27. 22:51:21

Teó és AU kint beszélgetnek, Teónak letört a körme, és nem volt orgazmusa. AUnak lelkifurdalása van, Teó pedig elárulja, hogy nem is akart elmenni, mert kinti dolgokon járt közben az agya. AU megkérdezi, hogy ugye nem másik embereken, Teó szépen lassan bevallja, hogy de bizony...

Szentpeter 2014.03.27. 22:51:40

@Mók_Ica: csengő hang ? ( tanácstalanul nézek )

Mók_Ica 2014.03.27. 22:52:47

@Szentpeter: hááát, ha ezt szeretnéd :) de ne az én számomhoz állítsd be, ha hívlak :)

Krétagarbó 2014.03.27. 22:53:27

@Lilith.Inanna: Zsófika a riportban az éjszaka után előadta, hogy őt aztán nem lehet becsapni, mert bizony megismeri azt a hangot. (és utánozta azt a bizonyos csattogóst:)))

tena_lady 2014.03.27. 22:53:31

Hát Izáék csapatának lövése sincs, hogy Charlotte-ék csapata mivel fog előállni. Csak az 500-as sztorit tudta felhozni, semmi mást. Charlotte csapata meg Iza alpári stílusát, irigységét. Erről legalább biztosan tudjuk, hogy így van, míg az 500-as sztoriról azért teljesen biztosan nem. Meg annak nem sok köze van a villában történtekhez.

Hát Teo hatalmas volt! XDDD Imádom ilyenkor Au csalódott arcát nézni. :D

Commodore 2014.03.27. 22:53:59

Villapénzt meg az éjjeliszekrényre rakni aktus előtt.

ő-szinte 2014.03.27. 22:54:24

@Admiral_General_Aladeen: áááá, szerintem tuti gyakorol rá ;-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Admiral_General_Aladeen 2014.03.27. 22:54:41

Jó èjt,mindenkinek!Most beflegmulok,ez nem volt valami jó összefoglaló,majdnem el is aludtam.

Szentpeter 2014.03.27. 22:55:29

@Mók_Ica: A te számodhoz már hozzárendeltem a rezgést... ( mosolygok )

tena_lady 2014.03.27. 22:56:47

@szmoti: Az is tetszett. Igazán ironikus volt. :D

@Commodore: Valamiért a Fecsegő csecsebecsék jutott eszembe. :D

Mók_Ica 2014.03.27. 22:56:56

@Szentpeter: azt én rendeltem a Te számodhoz az én telómon :) :) (kacsintok)

LittlePurple 2014.03.27. 22:57:25

@Admiral_General_Aladeen: igenis, értettem!!! atommeghajtású szívlapát rendel!!!
:D
@Krétagarbó: ha majd valaki a zsótit zavarná recskázás közben, akkor majd kutyázná...

@Mók_Ica: amit rtl eddig megmutatott, már mint Aurélio-teo közötti igazi aktus, akkor ez már a második volt...de ettől még lehetett több eksön is...úgy, hogy nem most ért révbe...:)
a pink meg adja az ártatlant, hogy "jáááj mit hallott" amikor onlányban meg végül ő is mesélt a cekcuális élményeiről... az agyatlan majomka pink!

LittlePurple 2014.03.27. 22:58:34

@Krétagarbó: persze mert az övé is így csattogott :)

zaphodbeeb 2014.03.27. 22:58:46

Jóestét!
Van háziszavazás? Hogy állunk?

Mók_Ica 2014.03.27. 22:59:06

@LittlePurple: nem tudom hány eksön lehetett, de most úgy láttam teo kezdemnyezett, és csak au örömére tette a dolgát :)

Krétagarbó 2014.03.27. 22:59:18

@ő-szinte: Nem tudom, mintha az első párbaj előtt kiderült volna, hogy nem lehet semlegesnek maradni. Ez így rémlik, de lehet, hogy hülyeség. De úgy emlékszem, régebbi szériákban lehetett, nem?

ő-szinte 2014.03.27. 22:59:22

@Krétagarbó: vajon, honnan ismeri fel ilyen tévedhetetlenül a kis ártatlanja ? ;-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

dRm 2014.03.27. 23:00:22

Alekinnyo hogy áll? Nyert már?

Mók_Ica 2014.03.27. 23:01:03

@dRm: hogy nyert volna?? még 8an vannak a vellában... hát nem nézed?? :)

Lilith.Inanna 2014.03.27. 23:02:53

@Krétagarbó: Köszönöm a közvetítést és mindenkinek. :) Visszaolvasom ami kimaradt.:)

Krétagarbó 2014.03.27. 23:03:45

@Mók_Ica: Nekem is úgy tűnt, hogy csak kézzel kényeztette AU-t. Miben tört le a körme? Jajjj:)

Lilith.Inanna 2014.03.27. 23:03:56

@zaphodbeeb: Ha minden igaz Sárlik vezet. :)

exelensz 2014.03.27. 23:04:13

Ez szánalom volt ismét,ennyire lapos legyen az a valami , de olyan jó érzés amikor kinzom magamat azzal h néha belenézek , ezt senki nem veheti el tőlem.:)
Ki is menjen vissza? Ez egy fogas kérdés. Talán a sári ő a legemberibb közöttük . csak azt a randa piros kenőcsöt ne használná már :)

Mók_Ica 2014.03.27. 23:04:54

@Krétagarbó: a takaró alatt volt vmi csattogás.... biztos akkor tört le a körme, amikor kibontotta az óvszert... vagy au volt túl kemény...

candyperfumegirl 2014.03.27. 23:05:25

Ez a mai öfi olyan rémesen unalmas volt, hogy nincs is róla mit mondani. Párbajozókról szinte semmi, 2 napos események bevágva, Zsófika-Viki érhetetlen párbeszédekkel meg Teorélió szenvedés, lapozzunk.

dRm 2014.03.27. 23:05:46

@Mók_Ica: azt láttam utoljára amikor a Dávid bement. Azóta történt vmi érdekes? Ja meg hogy a Simont kizárták.

Krétagarbó 2014.03.27. 23:06:28

@exelensz: Nálam még mindig teljes a bizonytalanság, és szerintem ez így is marad vasárnapig. Szóval mindegy.
Hacsak valamelyik el nem gurítja a kis pöttyöst jó messzire addig még.

LittlePurple 2014.03.27. 23:07:09

@Krétagarbó: volt ott más is! :) mert nem véletlenül hallotta az agyatlan pink is a csattogást :)

ő-szinte 2014.03.27. 23:09:43

@Krétagarbó: igen régebben lehetett, ezért kammillázom ;-DDDD

Szentpeter 2014.03.27. 23:10:07

jó éjt mindenkinek

...csók-Ica

Nem Penny hajója 2014.03.27. 23:10:56

Én az előbb szavaztam Csárlira az applikációban. Vezet a házi szavazásban is, igaz nem sokkal. Ennek ellenére még sem hiszem, hogy ő marad bent. Egy régebbi éjjeli stream szerint ugyanis Iza hercegnő a stáb kis kedvence.

Krétagarbó 2014.03.27. 23:12:12

@Admiral_General_Aladeen: Nem hiszem egyébként, hogy nem veszi észre, vagy nem érzékeli. Erősnek gondolja és a saját érdekében jóban akar vele lenni. Néha érezteti azért, hogy tisztában van vele, hogy merre hány méter, de alapvetően tart tőle.
(Ahogy lejött neki, hogy Zsótit is azért ajánlgatják a párbajra neki, mert mindenki rá akarja tolni, szerintem a Viki genyóságai is ugyanígy világosak neki.)

zaphodbeeb 2014.03.27. 23:12:20

van link a háziszavazáshoz?

Nem Penny hajója 2014.03.27. 23:12:57

@LittlePurple: volt más is, de a "finálé" Teó punciján kívül volt, abba törhetett le a körme, ha jól értettem.

Mók_Ica 2014.03.27. 23:13:46

@dRm: mindent szorgosan lejegyzeteltek a kommentlakók Gézával és sixxx-szel együtt :) olvasgasd el :)

Nem Penny hajója 2014.03.27. 23:14:08

@zaphodbeeb: a tegnapi hogyvoltnál 23 óra környékén be van linkelve.

Mók_Ica 2014.03.27. 23:14:23

@Szentpeter: csók :) hívj, hogy jól aludjak el ;)

én is megyek, jó éjt!!

exelensz 2014.03.27. 23:15:05

@Krétagarbó: Igen , ebben az eresztésben bármilyen szempontot is nézek , nincsen egy értelmes személyiség akire azt mondhatnám , igen ez az aki megüti a mércét , próbálnak nyögvenyelősen játszani,műsort csinálni,de ez mind csak kinlódás.Üres ez a vv6.

Krétagarbó 2014.03.27. 23:15:14

@Nem Penny hajója: Simán lehet, én oda se mertem nézni:)))

tena_lady 2014.03.27. 23:29:56

@Nem Penny hajója: Hát én remélem. Ha kiesik, akkor tényleg semmi nem lesz, amiért érdemes lenne nézni. Onnantól egyértelmű, hogy Viki vagy Au. A többiek esélytelenek. Kettejük közül meg inkább Au. Csak kár, hogy neki meg nincs szüksége a nyereményre.

Amiért szerintem Charlotte menjen vissza:
Iza önző és alpári. Ezt nem hiszem, hogy példákkal kéne alátámasztani annak, aki két hónapja nézi. Most viszont a párbaja előtt hirtelen jókislány lett és szerelemes. Hát hogyne.
Ha Iza kiesik, akkor átrendeződnek a villában a viszonyok. A Krisztián rajongóknak azért ajánlom ezt az opciót, mert akkor Krisztián végre játszhatna, nem csak Izával cuppogna. Viki pedig összefélné magát. Mást mondana, de lehetne rajta látni, hogy tartana egy olyantól, aki két párbajt nyert olyanok ellen, akik hosszú időt voltak benn. (Viki és Aurelio párbaja szerintem nem mérvadó, mert pillanatemberekkel vívták.)
Iza nem akarja megnyerni a játékot, csak ismertséget akart vele szerezni, Charlotte viszont meg akarja nyerni.
Iza összes érve Charlotte ellen nevetséges. Azt is mondhatná, hogy nem szimpi neki, de ehelyett jön a konfliktus szóval, amiből gyakorlatilag csak azt láttuk, hogy sose beszéltek egymással, de ha Iza bal lábbal kelt fel, akkor belekötött Charlotte-ba. Szóval egyoldalú a dolog. Konfliktus helyett jobban illene rá a kötözködés szó.
Charlotte a feladatokban taktikázik. Oké, nem egy VV Attila, de a VV 6-os felhozatalban szinte már annak számít. A többiek csak úgy sodródnak. (Kivéve Vikit.)
Most így hirtelen ennyi jutott eszembe.

A Rinocérosz pudvás valaga KICK ME! 2014.03.27. 23:47:56

@exelensz:

"Talán a sári ő a legemberibb közöttük ."

Nem talán. Biztosan.
(A ripacsos pirosítót meg az idegzsábás mimikát hagyjuk, senki nem tökéletes, ebben a brigádban meg pláne.)

exelensz 2014.03.27. 23:59:49

@tena_lady: @A Rinocérosz pudvás valaga KICK ME!: Igen,de azt nem tudom h egy ilyen darabban ildomos e ezt egyáltalán megemlíteni , hiszen ez egy igen jól csengő tulajdonság.
Valahogyan nem igazán tudom beilleszteni ,ez nem illik sehogyan sem ehhez a mostani sériához és azt hiszem magában kevés is.

HummeRC 2014.03.28. 00:01:46

@zaphodbeeb: Szia. Link a szokásos házi szavazásunkhoz: www.polljunkie.com/poll/scgcnd/tdik-vv6-prbaj
A mai öfi kritikán alulian idegesített. Egyre sűrűbben érzem azt, hogy már hallgatni sincs kedvem a tv-ben, onlányt meg mostanában sosem kapok el. Kezdek kiégni? Vagy laposodik a vv6? :S

XO 2014.03.28. 04:11:30

Elvitt Bradley aludni....most olvashatok vissza..... :))

XO 2014.03.28. 05:17:32

Látom az éjszaka több Ch-t rajongó volt fenn...de nem baj!
Nem akarok senkit megsérteni, de ez a Ch-Simon kapcsolat csak akkor fog működni, ha Simon engedi "néha", hogy CH másokat is kényeztessen....szerintem mindent elmond róla, hogy nem Simont hiányolja, hanem a férfiak közelségét!....ja, szerelem...hahahaa

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2014.03.28. 05:49:33

@ő-szinte: nyuszika, ha tudnád, h hány magyar tanárocska nem tud helyesen írni... Gézára a megjegyzésem nem vonatkozott.

Nem kezdem el magyarázni, h miért kell a szétérvelt úgy írni. :-D:-D:-D

Ha már ragaszkodunk a szóhoz.

Ma reggel megemlékeztem nullaszornégyfre, alias Bkv reszelőre.

dr. sziszi 2014.03.28. 06:32:32

Dikk,Zsófika felismerte a punci hangját! úgymond!Hát én beflegmulok!

beacska 2014.03.28. 06:48:48

jó reggelt, jó szurkolást!
HAJ-RÁ IZA!

Megint jöttetek azzal, h "Iza önzőségére nem kell példát hozni, aki eddig látta, az elég"...én láttam, kérem szépen, mégis megkérdezem: 2 nyamvadt, konkrét dolgot szeretnék végre olvasni! Nem kérek sokat, csak 2-t!

Azt meg, h Ch taktikus, (még a játékokban is!)...hááát, ez is olyan dolog, amit csak CH mondott a riport-szobában...ettől ez még TÉNYLEG így van???

Remélem, Iza okos lesz, és ha CH-ék az önzőségével jönnek, MEGINT rákérdez...kíváncsi vagyok, Zsolti azóta kitalált-e végre vmit. volt rá már 1 napja.

Jaaa, és nem értem, én mindig olyan szavazásokat nézek, ahol Iza vezet??? TI hol látjátok, h Ch.?

XO 2014.03.28. 06:59:21

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős: Bradley teljesen bevitt a málnásba....pfuuuu milyen éjszakám volt.... :DDDD

XO 2014.03.28. 07:03:49

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős: hallod, magam sem hitted, de na... :DD

XO 2014.03.28. 07:13:26

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős: és felismerte a hangot! :DD

Gyerekek, végre péntek van...el sem hiszem...erre ma nincs hamarosan videó? ooooo

XO 2014.03.28. 07:18:31

@beacska: Iza annyira önző és szívtelen, hogy legjobban anyukája ölelése hiányzik...annyira szerettem ahogy megint megmutatta milyen is ő valójában! :)

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2014.03.28. 07:18:34

@XO: tuTam, h rá számíthatok.

Akkor Neked legalább jó volt. :-D:-D:-D:-D:-D
Mi meg irigykedhetünk.

XO 2014.03.28. 07:19:54

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős: ...és ezt neked köszönhetem....hálám örökké... :DD

faszent 2014.03.28. 07:23:47

@tena_lady:

Erről a térfélről minden másképpen van: Krisztián Zsoltnál is és Vikinél erősebb, jóval, mind kettőjüket könnyen lesöpörné jelen állás szerint, csak meg kell nézni az fb oldalukat, ennél jobban bele se megyek, túl hosszú volna, azt hogy melyik csaj megy vissza nem tudom, ahhoz jelenleg túl szoros az állás, pár szavazaton fog múlni, én Izának örülnék nekem ő a hiteles, Ch nekem túl fék. Na meg benn kéne hagyni valami kis szépséget a házban, bár Teó sem kutya és engem Zsófika is szórakoztat, de azért a királynő mégiscsak Iza.

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2014.03.28. 07:28:43

@XO: a rendelést te aTad le :-D:-D:-D

Kit kérsz legközelebb? Ahogy elnézem, neked ugrálnak a pasik. :-D

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2014.03.28. 07:31:25

@faszent: felfoghatatlan számomra, h mi az érdekes kriszben.

XO 2014.03.28. 07:34:59

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős: egy ilyen éjszaka után kicsit több gondolkodási időre van szükségem :DDDD

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2014.03.28. 07:41:02

@XO: rendben, most úgyis meló, aztán kepizés vár reám :-D

faszent 2014.03.28. 07:44:35

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős:

hát ez nyilván egyéni szoc. problem, nekem kifejezetten szimpatikus Krisz, és imádom ahogy beszél, valamiért engem teljesen el lehet varázsolni a tájszólásokkal... a korrektségét is bírom, tényleg egyenes, nem csak így hirdetik, és hát az embernek szüksége van arra, hogy lásson pár ilyet is, hogy megerősödjön a hite az emberiségben...

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2014.03.28. 07:48:00

@faszent: nem azt mondtam, h nem szimpi, hanem, h mi az érdekes benne.

Egyszerű gyerök, az tuti.

XO 2014.03.28. 07:55:37

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős: Jó munkát! (nekem nem az van, de munka!) :)

faszent 2014.03.28. 07:56:58

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős:

Van még valami, nekem nagyon tetszett, ahogy tényleg iszonyú türelemmel apró lépésekkel vette be a várat, és lássuk be ért is hozzá, ez nagyon tetszik egy paliban, szegény AU-nak fogalma sincs hogy kell kielégíteni nőt, halvány gőze sincs, Krisznek van egy tudása erről, felteszem jó volt a tanítómesternője, tudja hogyan és mit kell megtalálni és masszírozni, és mint láttuk meg is lepte vele Izát, aki ezt elmondta Zsófikának, valójában egy pofon egyszerű dologról van szó, bár kell hozzá őszinte odafigyelés a másikra, és önzetlenség, ezzel vette le a lábáról Izát, Krisz igazán tarthatna erről órákat AU-nak, hogy Teónak is cseppenjen valami a jóból mielőtt elhagyja a házat.

XO 2014.03.28. 08:13:52

Amúgy volt éjszaka on?

beacska 2014.03.28. 08:22:39

@XO: hát igen, igazi önző kurva :)))

Szentpeter 2014.03.28. 08:27:37

@beacska: Beácska, erre a videóra alapozom hogy izácska egy idióta, beképzelt hűlye picsa...

( sajnos a teljes adások letöltéséhez bejelentkezés, meg képernyőmentés kellene, de én ezzel nem vacakolok..) izácska annyit nem ér mint a lábnyomom..

www.dailymotion.com/video/edit/x1k7b7x_untitled?urlback=%2Fuser%2Fszentpeter%2F1

Szentpeter 2014.03.28. 08:30:16

...ha valakinek van Sárlottról hasonló azt szívesen megnézném...

XO 2014.03.28. 08:35:18

@beacska: de mekkora
@Szentpeter: na, ezt én nem láthatom se....a 3 videód közül ez melyik akart lenni....bár mind1...kiragadni pillanatokat az életből és abból eldönteni ki-milyen (környezet, szituáció, adott érzelmi állapot) nem szerencsés....én is tudok taj paraszt lenni, ha úgy kívánja a nép!

XO 2014.03.28. 08:36:10

Nézd már, frissült a poszt! Köszi :))

XO 2014.03.28. 08:36:52

@beacska: bocsi lemaradtak a mosolyok :))

HAJRÁ IZA!!!

én már a fény gyermeke vagyok 2014.03.28. 08:40:45

@faszent: Au reménytelen eset, de én szeretek tanulni. Mijét kell a letört műkörmeire gondoló nőnek masszírozni, ha a megfelelő hatást akarom kihozni belőle? Lehetőleg úgy, hogy az ne nyomja ki a szemeimet, és ne rúgja ki a fogaimat.

faszent 2014.03.28. 08:42:27

@Szentpeter:

Sajnos nem engedi megnézni a filmet a linked, de nem hiszem hogy tudnál olyat mutatni, amivel a leírtakat meg tudnád nálam alapozni, ha nem szereted Izát, az megítélésem szerint a te veszteséged.

Szentpeter 2014.03.28. 08:42:35

@XO:

www.dailymotion.com/video/x1k7b7x_untitled_fun

Nincs semmiféle kiragadás, ez maga a valóság.....

candyperfumegirl 2014.03.28. 08:44:48

Jó ez a kép Izáról. Egyrészt nagyon bírom a "mondjad csak, ki a faszt érdekel" arckifejezéseit, másrészt most kiderült, hogy ő kevés (na nem nulla) sminkkel is szép.

Szentpeter 2014.03.28. 08:48:39

...valaki betette a linket, de nem találom.. azt ahol Istenes Bencét elküldi a francba mert Bence éppen elmondja neki hogy bekerült a való világba...

Pont olyan mint Dorka agyilag...

beacska 2014.03.28. 08:49:28

@Szentpeter: hát bocs, de nem tudom megnézni

XO 2014.03.28. 08:50:55

@Szentpeter: na, pont azt csináltad, amit szerinted nem csináltál.... :)

én már a fény gyermeke vagyok 2014.03.28. 08:51:17

@candyperfumegirl: Csinos Iza, ha végre enkiáll kikészíteni magát. Jó a haja, jók a felpócolt csöcsei, felső tízezer.

faszent 2014.03.28. 08:53:16

@Szentpeter:

Az embereknek vannak konfliktusaik és olyankor felemelik a hangjukat, Iza ezzel nem áll egyedül, a filmen a más villalakók is kiabálnak amúgy. Ami meg Krisz és Iza kiabálását illeti, ez konkrétan egy üzekedési násztánc, amiből Krisz került ki győztesen. Fejébe vette, hogy meghódítja Izát, a párbaján meg is ígérte a közönségnek, és aztán nekilátott, Izának meg időre és szoktatásra volt szüksége, hogy elfogadja. Nincs ezzel semmi baj. Sőt, ez normális.

XO 2014.03.28. 08:53:32

@candyperfumegirl: :) éppen indult volna sminkelni (a kezében volt a szemceruza meg valami akármi :D) de így is szép lány! (szerintem)

Szentpeter 2014.03.28. 08:56:10

@faszent: Szerintem nem így van...

A konfliktus kezelés sok mindent elárul valakiről... ezt a dührohamos vonalat vitte végig izácska, a rengeteg kurvaanyázással, amit azért nem lehet hallani mert végigsipolják izácska jeleneteit...

Nekem ez nem normális...

faszent 2014.03.28. 08:57:19

@Szentpeter:

Nem azért küldte el Istenes Bencét, mert elmondta hogy bekerült a showba, hanem azért mert pofátlanul előzetes bejelentés nélkül érkeztek. Ez bunkóság a csatorna részéről, hogy kamerákkal, technikai személyzettel felvonulva érkeznek és vonulnak be a lakásodba úgy, hogy nem vagy felkészülve rá, nem szedted még össze magad. Én biztos elküldtem volna őket a francba, teljesen igaza volt Izának, csodálom, hogy végül beengedte őket.

beacska 2014.03.28. 08:58:00

@Szentpeter: először vicces volt az a jelenet, ma meg már hálás vagyok neki, h igyekszik igényesen kinézni a képernyőn, és nem lógó gatyában, igénytelen, kócos frizurával kell szembesülnünk nap, mint nap

Szentpeter 2014.03.28. 08:58:07

...az meg egy külön esettanulmány ahogyan Krisztiánnal " beszélget " ( röhögök ) mindenféle különösebb ok nélkűl alázta a csicskulós Krisztiánt

hogy is mondta izácska, hogy ő mély érzésű ? hol ?

faszent 2014.03.28. 08:58:08

@Szentpeter: nem biztos hogy K anyázott, honnan tudod, ha egyszer ki volt sípolva?

candyperfumegirl 2014.03.28. 09:00:20

@XO: igen, ilyenkor kell szólni neki, hogy na MOST hagyd abba. :)

Szentpeter 2014.03.28. 09:01:48

@faszent: Igen, ezért gondolom hogy izácskát csak a hasonszőrű emberek szeretik...
Mert például én, nem így kezeltem volna Istenest, mert ugye be sem engedem ha nem akarom.. másrészt semmi szükség arra hogy alpári legyek egy kamera előtt... meg egyébként sem...

Istenes nem azt mondta izánykának hogy te rohadt kurva, tehát nem volt indokolt az alpári viselkedés..

beacska 2014.03.28. 09:01:55

@Szentpeter: jaaa, hogy azért nem hallottam a kurvaanyázást, mert kisípolták!!!

ugye tudod, h ha sípolnak, az lehet szar is, meg segg is?

Szentpeter 2014.03.28. 09:03:35

@faszent: Konkrétan Krisztiánt a szerelmét elküldte a kurvaanyába... de mint utaltam rá, minden mondatában sípolnak.. ( te se nézed a műsort ? ja.... ezért szimpatikus )

pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin) 2014.03.28. 09:05:03

Kár, hogy Teó irdatlan gusztustalan műkörmeiről nem került fel kép a posztba.
Azokkal a 3,5 centis tűhegyes karmokkal biztos klassz lehet farkat verni (mindkét félnek), de bele se merek gondolni, hogy a seggét vajon hogy törli vele?

Más:
az azért érdekes volt, hogy a csapatokba verődés után Izáék azzal kezdtek, hogy nem fognak agresszív kampányt tolni, nem támadnak, max. ha muszáj visszatámadni/védekezni.
Ehhez képest a másik csapat azonnal azzal indított, hogy mivel fogják majd betámadni Izát.

faszent 2014.03.28. 09:05:33

@Szentpeter:

Akkor elismétlem: Krisztián a fejébe vett valamit, akart valamit, elkezdett dolgozni rajta és végül sikerült neki. Izának hozzá kellett szoknia Krisztián elképzeléséhez, időbe került neki, de azt leszögezhetjük, hogy Krisztián győzött, amit elhatározott sikerült neki, hogy közben volt egy viharos üzekedési násztánc az egyébként teljesen érthető, mert egy ilyen temperamentumos lányt nézett ki magának Krisztián. Hozzáteszem, hogy a viszony nagyon felhozta Krisztián népszerűségét, úgyhogy lehet meditálni azon, hogy ki használ kit mire...

Szentpeter 2014.03.28. 09:06:12

@beacska: Beácska, be kell érned az én közvetítésemmel, mert letölteni nem tudtam...

Kurva anyázta a szerelmét.. de nincs olyan válogatott szitkozódás, amit ki ne ejtett volna a száján... Krisztián sem martad el mellette nagyon, ő a nőkkel szemben alpári...

karev 2014.03.28. 09:07:20

@exelensz: még itt hv-n is nagyobb az élet :)

XO 2014.03.28. 09:07:34

@Szentpeter: ahogy Krisztián is elküldte őt...na, már... a legnagyobb szerelmemet is elküldtem a halálba, ha veszekedtünk a kapcsolatunk elején...és mindennek volt előzménye! Attól, hogy azt nem mutatták meg, még volt...

XO 2014.03.28. 09:08:48

@candyperfumegirl: :) jó-jó...azért érti ő a smink tudományát is! De igen, így szebb és természetesebb! :)

Szentpeter 2014.03.28. 09:10:23

@faszent: Te csak azt szögezheted le ami a te véleményed... felőlem akár hússzor is leírhatod amivel saját magadat akarod meggyőzni.. én Krisztiánnál nem véltem felfedezni hogy udvarol, ha csak az esti ujjazásokat nem vesszük ide... az is egy kapcsolat, lehet izával így kell beszélgetni..

beacska 2014.03.28. 09:10:47

@Szentpeter: és mint már mondtam, a párbeszéd arra vonatkozott, h Krisz az anyujával beszéljen olyan hangon, mint vele. Nem volt ott semmi kurva megemlítve!

de igazad van, így mennyivel jobban hangzik....csak kár, h rajtad kívül más is nézi...

faszent 2014.03.28. 09:12:11

@Szentpeter:

Én nem hallottam k-anyázni Izát, viszont egyet elfogadok, hogy te nem szereted Izát, ezen nincs mit ragozni, nem szereted és nem szereted és kész, nyilván nem fogsz szavazni rá, és ott a pont.

XO 2014.03.28. 09:14:18

@faszent: pont ezt akartam írni! :) köszi!

karev 2014.03.28. 09:14:58

@XO: és kb. pont ezt mondhatjuk Iza-Krisz kapcsijáról is :) Izuka minden hétvégén partyzni járt, gondolom, nem a saját keresetéből, nem hiszem Krisz támogatni fogja a későbbiekben.

faszent 2014.03.28. 09:19:28

@karev:

Mi az hogy nem a saját keresetéből? Dehogynem. Iza modellkedik és van keresete. Az a valószínű, hogy Krisztiánnál jóval többet keres, úgyhogy abszolút nem lesz rászorulva Kriszre anyagilag.

De szerintem itt nem sokan gondoljuk azt, hogy a házon kívül volna esély egy hosszú távú kapcsolatra közöttük. Ők a házon belül jöttek össze, de nagyon különböző világból. Ha a villa után együtt maradnak jó, de ha nem, az is teljesen érthető és elfogadható.

karev 2014.03.28. 09:20:30

@faszent: sztem az nem tájszólás, ami neki van. próbálkozik, kár, hogy néha kiesik a szerepéből.

Exike 2014.03.28. 09:21:43

Most nem azért, de Sári mitől számít taktikusnak? Azért mert ő magáról azt állítja? Vagy azért, mert a riportban mindig sejtelmes mosollyal affektálva adja elő a nagy semmi mondanivalóját?
Oké, volt egy jó húzása, amikor Dorkát vitte párbajozni, mert ezzel úgy megzavarta az ellenfelét h az köpni-nyelni nem tudott a párbaj végéig sem. De ezen kívül semmi.

Amúgy meg érdekelne, h mi a szöszt csináltak ezek szerdán nap közben, mert a Zsófi-Viki beszélgetésen kívül semmit sem láttunk, helyette a kedd estét vetítették (kihagyva természetesen Krisztián Vikihez intézett szavait, ami szerintem a legütősebb volt a streamben).

XO 2014.03.28. 09:23:55

@karev: azért én itt most ezt a testiség kérdésére alapoztam CH-val kapcsolatban és nem a bulizásra...ha figyeltél volna Iza többször is elmondta már, hogyha komolyan vesz valakit, akkor amellett nincs neki más ezen a téren...valahogy CH megnyilvánulásaiból ezt nem lehetett kihallani! (ő beszélt férfiakról és nem Simonról! ...azért ezt ne vegyük el tőle!)

karev 2014.03.28. 09:24:28

@faszent: nem tudom 8 általánossal mennyi kereshet, de ok, valamit kézhez kap.

candyperfumegirl 2014.03.28. 09:24:46

Szimpátia vonalon senkit sem lehet meggyőzni, nem is akarom, csak leírom, én hogy látom. Iza egy nagyon zavart, forrófejű, öntörvényű, de alapvetően jólelkű lány, aki nagyon is vágyik a szeretetre. Az előéletét hagyjuk, abból számomra csak annyi a lényeg, hogy nem volt egy könnyű élete, a legsérülékenyebb időszakában rossz döntéseket hozott, de ha mások nem befolyásolják, akkor nem lenne egy rossz értékrendje szerintem. Én szem előtt tartom azt is, hogy itt többnyire 20-21 éves gyerekekről beszélünk, még sokat tanulnak ők is, és ha Iza valamit bebizonyított a villában, hát akkor azt, hogy ő nagyon is fejlődőképes. Nekem ezért szimpatikus.

Nagyon kíváncsi lennék egy véleményre viszont Charlotte szimpatizáns oldalról is, mert nekem ő az, aki totál kérdőjel, hogy miért van még bent.

ő-szinte 2014.03.28. 09:26:16

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős: a nyuszika az egy másik nick te téveszmés , én még mindig pinki vagyok :-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
a magyartanárok MMKK helyesen írnak!
mint ahogy a matek tanárok is tudják melyek a prím számok ;-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

candyperfumegirl 2014.03.28. 09:26:22

@Exike: "kihagyva természetesen Krisztián Vikihez intézett szavait, ami szerintem a legütősebb volt a streamben"

mire gondolsz?

karev 2014.03.28. 09:30:15

@én már a fény gyermeke vagyok: csini, ez nem vitás, bár mikor zabálás közben üvölt, és fröcsög a szájából a zsemle, akkor nem annyira kívánatos.

faszent 2014.03.28. 09:31:35

@karev:

Mondom modellkedik, ott nem számít, hogy leérettségizett e vagy sem, hogy van e papírja a gimiből vagy sincs. Nem fognak neki semmit sehonnan levonni azért, mert nincs papírja a gimiből. Szóval ezt a vonalat ejthetjük. Szerintem eddig is jól keresett és valószínűleg ezután még jobban fog, az érettségit meg majd valamikor csak leteszi, szerintem ezen felesleges izgulni, hisz még nagyon fiatal, van ideje rá bőven.

karev 2014.03.28. 09:32:18

@beacska: +8 kg és a gatya nem lóg.

XO 2014.03.28. 09:33:13

@candyperfumegirl: kb. pont erről beszélek napok óta, amit most leírtál...KÖSZII!! Nekem ő ettől szimpatikus és szerethető, mert nem az van, hogy 'ja b*szki én ilyen vagyok", hanem rádöbben dolgokra, elismeri és próbál változtatni a dolgokon...jobbá válni és megmutatni, hogy él benne az a jólelkű és szerethető személyiség, akivé akár a kinti világban is válhat majd... nem azt mondom, hogy fog, de amennyire önfejű és elszánt és kitartó tud lenni, képes lesz leküzdeni a kinti akadályokat is és ott is megvívni a harcait, nem elbújva az eddig hordott páncélja mögé! Remélem végre kinn is megtalálja az igazi önmagát és nem a "barátainak" való megfelelés lesz a fontos! (szerintem jó úton halad!)

Hajrá Iza!! :)

beacska 2014.03.28. 09:34:37

@karev: gondolod...gondolod...gondolod...

karev 2014.03.28. 09:37:46

@beacska: igen, csak gondolom, miért, Ti ismeritek személyesen? :))

beacska 2014.03.28. 09:38:46

@karev: hááát, őszintén szólva, szegények, már olyan gatyákba préselik bele magukat, amikből mindenhonnan, minden kilóg...mondjuk fura, mert itt írta vki, h látta Alexát, és tökre átlagos súlyú lány, közben itt ő volt a 2. legformátlanabb (bár a férjemnek pl. ő jött be a leginkább)...szóval fura ez a TV

Exike 2014.03.28. 09:39:06

@candyperfumegirl: Viki megint belekötött, h ország-világ láthatja az Izával való kapcsolatát, akkor nekik miért nem számolnak be részletesen mindenről, mert ők is tudni akarják, mi van.
Krisztián meg közölte vele, h "ők tudhatják, ti meg nem, ti ellenfelek vagytok, ők meg nem". Szerintem ez frappáns volt.

karev 2014.03.28. 09:39:23

@Szentpeter: sztem az megrendezett volt, persze, biztos nem szóltak neki előre.

beacska 2014.03.28. 09:39:37

@karev: persze, nem ismerjük, de az azért nem elég ütős érv ellene, hogy mit csinálna, ha...vagy mit fog csinálni, ha...;)

XO 2014.03.28. 09:40:05

@karev: azért én nem látom ezt a felszedett kilókat ilyen drasztikusan...oké...ment rá, de ahogy Krisz mondta na, alakulsz (miközben fogta a mellét!) :)
és a plusztól még igénytelenebb is lehetne, de nem az!

candyperfumegirl 2014.03.28. 09:40:41

@Exike: ezt nem is hallottam, de tényleg jó.

karev 2014.03.28. 09:40:46

@beacska: amúgy meg akár lógó gatyában is lehetne, igazából nem csinálnak benn semmit, nem is érezném magam jól egész nap farmerben, vagy csinosban.

én már a fény gyermeke vagyok 2014.03.28. 09:41:51

@XO: Így van. Hogy nézne ki egy ducimodell gebén?

Szentpeter 2014.03.28. 09:43:03

....sokat vacakoltam vele, de vágás nélkül iderakom.... egyébként sincs mit hozzáfűznöm ehhez emberileg, mert egy ujjazás után történtek az események...

www.dailymotion.com/video/x1k7iuw_kommentar-nelkul_fun

Szentpeter 2014.03.28. 09:46:33

Azzal természetesen tisztában vagyok hogy nem mindenki van rendesen szocializálódva, ezért a vélemények különbözhetnek..

Nekem Iza nem emberi kategória, nem csak a csúnya beszéd okán, hanem a sivár lelkivilága okán is.. persze hánytatott gyerekkora volt, ebből kifolyólag nyilván ez lett belőle... de ettől még vállalhatatlan..

karev 2014.03.28. 09:49:55

@XO: ezt csak gondoltam, félreértés ne essék, nem abból áll minden estém, hogy Iza szavait jegyzetelem. :) de tény, az elején sem volt szimpatikus, egy beképzelt pcsának tartom, persze szép, van neki mire, hogy az életben ez mire lesz elég, majd kiderül. akkor is úgy tartom (és nem gondolom), hogy Sárlit többször megalázta, ami nem volt indokolt. legalábbis az adásokból ez jött le.

XO 2014.03.28. 09:52:19

@én már a fény gyermeke vagyok: ha-ha-ha-ha .....no comment....Au duci álmaitól azért még ég és föld... de oké...jár a pont! :D

Szentpeter 2014.03.28. 09:53:56

....egy pillanat rájöttem hogy ez a jelenet lehetett az udvarlás... ( hihihihi )

XO 2014.03.28. 09:58:23

@Szentpeter: nekem elég, hogy látom Iza honnan indult és hova érhet el emberileg...nem egyszerű megküzdeni a múlttal, a bevett szokásainkkal. Belátni a hibáinkat és tenni ellenük... én ilyennek látom őt!

XO 2014.03.28. 10:00:51

@karev: Az elején nekem sem volt szimpatikus a viselkedése, de mégis volt benne valami, ami miatt figyeltem, ami azt súgta több van benne, mint amit akkor és ott mutatott magából....eddig bejött! Remélem ezen az úton megy tovább! :)

Szentpeter 2014.03.28. 10:04:39

@XO: Itt, esetünkben két játékos közül kell választani, ki milyen emberileg... a szocializálódás izácskának nem sikerült, de pontot majd a nézők tesznek vasárnap az í-re...

Azt egyébként elfogadom hogy másfél hete egészen normáli8snak tűnik izácska, hirtelen Zsófika megmentőjének mutatja magát, és pajkosan játszik Krisztiánnal..

Vasárnap kiderül hogy ezt ki veszi be ?

Szentpeter 2014.03.28. 10:06:45

....továbbra is várom azokat a jeleneteket ahol Sárlott alpárian alázza bármelyik játékost.. tehát nem zárkózom el attól hogy ezt is mérlegre tegyem...

pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin) 2014.03.28. 10:09:30

@Szentpeter: "Azzal természetesen tisztában vagyok hogy nem mindenki van rendesen szocializálódva, ezért a vélemények különbözhetnek..."

Te meg már lassan egy megdicsőült hidroglóbusznak tűnsz messziről azon a kurva nagy lovon.

én már a fény gyermeke vagyok 2014.03.28. 10:12:41

@Szentpeter: Sárlott egy másik korosztály, természetes, hogy nem beszél randán mint a többiek. Anyázni meg végképp nem fog, ez el is várható egy kéthónapos terhes kismamától.

XO 2014.03.28. 10:17:06

@Szentpeter: bár ez most nem csak neked szól, hanem mindenkinek, akik olyan nagy színésznek állítják be a villalakókat, hogy mikor kilépnek a villa kapuján , rögtön Oscart nyomhatnánk a kezükbe...hagyjuk már ezt...egyszer azt mondjátok, olyan IQ harcosok, hogy ahhoz kétség sem fér, a másikban meg mindenki olyan nagy színész, hogy napi 24 órában játszik egy szerepet ésszel és hamis érzelmekkel egy mesterségesen ingerszegény környezetben, ahol ugyanazokat az arcokat kell elviselned hónapokon keresztül, "milliók" lesik minden lépésed és a szerkesztők olyannak állítanak, amilyennek éppen akarnak...vagyis egyszer sem hibázhatsz vagy veheted le a felvett álarcod, nehogy lebukj és felhasználják ellened!

Sima pszicho-kísérlet a nagyközönségnek!

Nekem emberileg Iza ér többet...de kinek mi...nem vagyunk egyformák és nem is kell, hogy azzá váljunk...más környezet, más értékrend, más meglátások...így van ez pont jól! :)

beacska 2014.03.28. 10:20:16

szerintem teljesen felesleges szócséplés, mert aki nem veszi emberszámba alapban a másikat, az soha nem is fogja elfogadni, ha a másik változik...

és Ch-nak nem azért kell hazamennie, mert szebben beszél, mint Iza, hanem mert egy pukkasztott nulla...

karev 2014.03.28. 10:24:54

@BALDÓVER ZALÁNKA: mi történt, elvitte nagymutit a mentő? :)

XO 2014.03.28. 10:25:23

@én már a fény gyermeke vagyok: ezzel azért vitatkoznék, mert kurvázni ő is szokott! :D

Szentpeter 2014.03.28. 10:25:49

@pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin): ...erről jut eszembe... te milyen aspektusból ítéled meg a játékosokat ? ...lentről, fentről, vagy azonos szintről ?

én már a fény gyermeke vagyok 2014.03.28. 10:26:41

@XO: Arról nem tehetett, a többiek kérték, hogy legyen őszinte.

Szentpeter 2014.03.28. 10:27:15

@beacska: A " pukkasztott nulla", olyan mintha segget csinálnál a szájadból... ( mert ugye ez nem érv )

karev 2014.03.28. 10:28:48

most esett le, Iza nekem BBÉvi gyanús.

Szentpeter 2014.03.28. 10:29:06

@XO: Minden ilyen kísérlet, társadalmi kórkép.... mindenki lop, csal, és hazudik... reggel, délben, meg este...

Ez van, ilyenek vagyunk....

beacska 2014.03.28. 10:42:52

@Szentpeter: nem, az azt jelenti, hogy felfújta magát, jó nagyra, de kipukkadt, és kiderült, hogy egy nagy nulla (amúgy meg az angol humor kedvelői számára mást IS jelent, de ha nem, hát nem ismered)

karev 2014.03.28. 10:44:41

@XO: hát...ne legyen igazam.

Krétagarbó 2014.03.28. 10:45:24

@BALDÓVER ZALÁNKA: Talán elkapott Dorothy? Vagy mi a baj???

Szőrös,a szúrós 2014.03.28. 10:48:53

@BALDÓVER ZALÁNKA: Nyugalom, fiam! Lelegezz melyen, menj le a pincebe!

Szentpeter 2014.03.28. 10:50:10

@beacska: Nem tudom pontosan mire akarsz kilyukadni... nem is akarlak felhúzni azzal, hogy most csak a símán utálom Sárlottot női megérzésed működik..
Én legalább megpróbáltam elvonatkoztatni attól hogy leegyszerűsítsem a dolgokat..
A vita, vagy az érvelés kurva idegesítő lehet, mert az ember bombabiztos megérzései meginognak... vagy, meginoghatnak.. én végig nyitott voltam a vitában, ha van rossz tulajdonsága egy játékosnak, akkor azt meg lehet említeni..

...nekem csak furcsa, hogy egy lányhoz ujjazással lehet közeledni... aztán 5 perc után meg elküld melegebb éghajlatra..

Izácskának a szája, a szeme nekem is tetszik, de ez nem valami modell kerestetik műsor...

Krétagarbó 2014.03.28. 10:54:28

@Szentpeter: Ó, máskor is. (Nincs jó kedved?)

beacska 2014.03.28. 10:57:18

@Szentpeter: ööööö, én nem utálom Ch-t. csak itt most egy Iza-Ch párbajról van szó. Én semmi csúnyát nem írtam róla, csak azt, hogy egy Pukkasztott Nulla.

Nincsenek bombabiztos megérzéseim, inkább úgy érzem, te kötöd az ebet a karóhoz.

Nekem 2 kedvencem lett kb. a 3. héten: Iza és Viki. Mindkettőt azért találtam érdekesnek, mert lelkisérült lányokat láttam bennük, akik alapvetően jók, de ezért v. azért ilyen fajta viselkedésformával kompenzálnak.
Ma már Izát kifejezetten megkedveltem, Vikit viszont kifejezetten nem. Benne vhogy olyan gonoszságot vélek felfedezni, ami menthetetlen...
Zsófit szintén megkedveltem, Teó semleges és tán Ch is...
Zsolt egyre inkább leírja magát előttem, az állandó csordában ugatása miatt, Au pedig...hááát, nem is tudom...mondjuk semleges...
Kriszt meg kedvelem, mert őszintén szereti Izát

Krétagarbó 2014.03.28. 11:01:53

@beacska: Én Trakinál valahogy nem érzem az igaz érzelmeket. Nem tudnám és akarnám most itt kikukázott videókkal igazolni, ez csak megérzés inkább. Valahogy úgy érzem, hogy amint elejtette a nagyvadat, már nem annyira izgi. Persze kell és használja, de inkább egyfajta önelégültséget látok, érzek rajta a riportszobai nyilatkozatai során, semmint a hősszerelmest.

Szentpeter 2014.03.28. 11:04:56

@Krétagarbó: Mindig ezt kérdezik ha vitatkozom... ( mosolygok ) ...engem érdekel ez a játék, de nem a faszverés része, vagy az ujjazás... nekem emberileg érdekes a műsor, az emberi kapcsolatok, és az ebből következő elfogadás, vagy nem elfogadás...

@beacska: Elfogadom a véleményed... én csak a logikát keresem abban hogy mitől szimpatikus valaki.. azért én nem kívánom neked hogy Traktoros udvaroljon neked.,.. ( röhögök )

beacska 2014.03.28. 11:06:34

@Krétagarbó: hááát, most már nem kell hősnek, és áldozatnak lennie. Most már csak "élnie" kell a "szerelmet". nem is baj, ha már nem kínlódik annyira. Én biztos vagyok benne, h szereti. csak meg kell nézni, h néz rá.
meg az is lehet, h a szerkik is megunták a szenvelgéseit. nem lehet könnyű az ő nőjének lenni :)

Szentpeter 2014.03.28. 11:06:57

@Krétagarbó: A játék folyamán Krisz a riportban sokszor úgy fogalmaz hogy leszarom... megkockáztatom, hogy neki senki,k és semmi nem számít, csak a nyeremény... ez egyébként nem bűn, hiszen a játék erről szól... csak akkor ezt tisztázzuk le...

mann 2014.03.28. 11:13:05

Ha már alig 20 centiről vizualizálta a pélót kézimunka közben, miért nem oblákolta meg rendesen, ahogy azt kell?

Krétagarbó 2014.03.28. 11:16:56

@Szentpeter: Ja, nem azért kérdeztem, mert vitatkozol. Csak próbálta, vicceske lenni, de te inkább komolyan vetted. De no problem, én sem vagyok mindig a top-on. Most sem, mert megyek porszívózni:)
Szerintem sokakat (legalábbis itt) az emberi része érdekel, és kevésbé az, hogy ki hogyan tud kielégülni. Bár arról is lehet levonni bizonyos emberi tulajdonságokat:)

gothikaaaaaaaaaa 2014.03.28. 11:27:02

Sziasztok.
Oly tulajdonsàgokkal ruhàzódik fel Iza meg Ch ami nincs nekik.
Ch sajnos buta,és ennyi.
Iza meg egy gonosz,tudatlan ,beképzelt ember.
És nincs mire ràzni a rongyot. Hu szép a szàja,na és csàmcsog,étterembe ne menjen vele senki. A model vilàgba is gàz a 8 osztàly - 21 évesen. A csajbòl tucatszåm van minden bokorba.
Ebbe a pàrbajba a buta verseng a még butàbbal.

Mók_Ica 2014.03.28. 11:52:25

@Szentpeter: "...engem érdekel ez a játék, de nem a faszverés része, vagy az ujjazás... nekem emberileg érdekes a műsor, az emberi kapcsolatok, és az ebből következő elfogadás, vagy nem elfogadás..."

számomra is ezért érdekes :) ezért nézem. egyikőjüket sem szeretem különösebben, de nem is gyűlölöm.

Mók_Ica 2014.03.28. 11:54:16

@Krétagarbó: jó porszívzást, én a mhelyemen robotolok és nagyon péntek van.... kint meg jó idő... áááá
olvaslak titeket és jókat mosolygok közben :)

XO 2014.03.28. 11:54:44

@gothikaaaaaaaaaa: Nálad a felület...nálam a belső számít...ennyi! :)

XO 2014.03.28. 11:55:21

@Krétagarbó: hajrá a porszívó...nekem a meló...de már mennék már..csak nem engedhetem meg magamnak! :D

Krétagarbó 2014.03.28. 12:10:40

@Mók_Ica: @XO: Jó munkát nektek, és hajrá péntek:)))

Mók_Ica 2014.03.28. 12:16:45

@Krétagarbó: köszi, neked is jó porszívózást és hajrá hétvége :)

Ejoy 2014.03.28. 12:35:31

Hát, ha mást nem, annyit megtudhattunk, hogy a szakértő hölgyek jól látták, debilió "hús f...a" gyakorlatilag nem változtat a méretén. Lool

exelensz 2014.03.28. 12:57:52

Nem emlitek meg most neveket a tisztelt olvtársak közül, akinek nem inge..
Aki ezt a műsort nem tudja tárgyilagosan nézni annak a véleménye csak elfogult lehet.
Itt szereplők vannak,mint a szinházban , annyi a különbség h itt amikor legördül a függöny,valaki kb. 50 millával gazdagabb lesz.Ennek érdekében mindenki felvesz egy arcot és megpróbálja a célt elérni.Senki nem tudja eldönteni.se bentről , se kintről kinek mi a valódi énje.Mielőtt nekiesünk a "szívlapátos" emberformálásnak, ezeket azért illik figyelembe venni.

Elég nehéz huszonéves fejjel műsorozni és közben embernek is maradni,ezt is tessenek figyelembe venni.Nagyon hosszasan lehetne még erről írogatni de mivel az a bizonyos kő nem nálam van , így minden további iromány csak okoskodásnak tűnhetne,pedig csak egy nézői véleménynek szántam.

Szentpeter 2014.03.28. 13:36:01

@exelensz: Ez egyáltalán nem így van...

Semmiféle színház előre megírt darab nincs, azt az ember nem tudja a nap 24 órájában eljátszani.. a mikroport még a szarást is veszi.. a kamerák még a tök sötétben is látszanak..
Te azt akarod sugallni hogy az embernek ne legyen véleménye, mert senkinek nem látszik a valódi énje.. pontosan látszik.. azzal kevered hogy ez egy zárt világ, és az ember stresszes helyzetben kiszámíthatatlan, mint Krisz 30 centis késse4l a kezében..

Vagy mikor valaki tajt részeg, az sem egy szerep, inkább egy féle fajta megnyilvánulás, viselkedés, amit az ember nem nagyon kontrollál...

Úgy hogy irj egy másik mondatot.... ( mosolygok )

Conchobar 2014.03.28. 13:47:42

@exelensz: "Itt szereplők vannak,mint a szinházban , annyi a különbség h itt amikor legördül a függöny,valaki kb. 50 millával gazdagabb lesz.Ennek érdekében mindenki felvesz egy arcot és megpróbálja a célt elérni.Senki nem tudja eldönteni.se bentről , se kintről kinek mi a valódi énje." - Két dolgot nem lenne szabad elfelejteni, egyrészt ezek a játékosok több hónapig vannak bent, másrészt össze vannak zárva. Több hónapig bent vannak, így aki valamiféle előre megkomponált szerepet próbálna játszani (pl Sarlot a férfifaló, csábító vamp szerepét), az is gyorsan felhagy vele. Csak azt a szerepet képesek következetesen játszani, amit a való életben is játszanak (pl. Viki a gonosz intrikus szerepét). Az összezártság meg úgy hat rájuk, hogy szükségük támad mélyebb kapcsolatra, barátságra (Zsófi-Viki, Sarlot-Teó, Dorka-Zsolt, Iza-Krisztián stb.). Ráadásul itt 20-23 éves fiatalokról van szó, még nem sok élettapasztalatuk van, ők még őszinték, ők mégg csak most/ezután tanulnak bele a szerepjátszás rejtelmeibe, a képmutatásba (Vikit leszámítva, őt vélhetően valamilyen körülmény már kamaszkorában szerepjátszásra, hazudozásra, képmutatásra, mások megvezetésére késztette)

exelensz 2014.03.28. 13:49:09

@Szentpeter: " Semmiféle színház előre megírt darab nincs" - ezt honnan vetted? én ilyet nem írtam.
"Te azt akarod sugallni hogy az embernek ne legyen véleménye " - eszembe sincsen.
" pedig csak egy nézői véleménynek szántam. " - saját magamnak csak nem sugallom talán.

Félreértettél egy picikét.

Mildi_Bp 2014.03.28. 13:54:23

@gothikaaaaaaaaaa: Charlotte abszolút nem buta, sőt. Van egy diplomája, amit talán senki más nem mondhat el magáról odabenn, és a kommunikációs képességei többször megleptek már, pl. amikor volt egy olyan feladat, hogy el kellett adni Teleshop módra a párbajra készülő feleket, és egy olyan promót rittyentett Lacinak, hogy még Chat Gézának/sixxnek (nem emlékszem, melyikük írta a hv-ot az aktuális részről) is tátva maradt tőle a szája. Nagy hiba lenne Iza részéről alábecsülni őt.

Szentpeter 2014.03.28. 13:56:18

@exelensz: Ha ez így van, akkor bocsánat.... bár az hogy félreértettelek, az sokat nem segített a megértésen...

exelensz 2014.03.28. 14:01:09

@Conchobar: Nem egészen így gondoltam a szereplést.Amennyiben nem vagy szinte állandóan a porondon ki fogsz esni, tehát játszanod kell a kamerának , valamilyen szinten .Azt viszont elfogadom h huszonévesen inkább saját magad vagy.

lopiciG 2014.03.28. 14:02:19

Minnél régebb óta nézi az ember, annál jobban megpróbál azonosulni a szereplőkkel...
Mostanra kb mindenkinek kilakult egy "kedvenc" akinek szurkol... nem tudja annyira tárgyilagosan nézni, mert már megkedvelet vmiért...

Én azt nem értem, hogy Iza, miért utálja annyira Ch-t....ez a meghatározó ellentét, nem lett kibontva a műsorban.... Nem csípem annyira Izát, (bár jobban, mint Vikit és Zsoltit) mert olyan mint egy ősember....hirtelen haragú, (az odáig rendben van), de szinte a sárga földig beledöngöl a bunkójával a földbe...és utánna még csak nem is bánja.
Egyébként az összesről elmondható, hogy enyhén szólva is túlértékelik magukat és különbnek érzik magukat a másiknál...pedig nem azok.

XO 2014.03.28. 14:08:56

@Krétagarbó: Na, mingyá' végzek a héttel...elég is volt belőle! :)

Conchobar 2014.03.28. 14:09:59

@Mildi_Bp: "és a kommunikációs képességei többször megleptek már" - Csakhát a kommunikációs képesség nemcsak az előadandó szöveg megfogalmazásában jelentkezik, hanem magában az előadásban. Hiába fogalmazza meg briliáns módon Sarlot a szövegét, ha aztán csak elnyávogja, ha nem tudja természetes magatartással elmondani, előadni

XO 2014.03.28. 14:12:14

@Mildi_Bp: Iza nem becsüli le CH-t...ezt el is mondta!

lopiciG 2014.03.28. 14:12:49

@Conchobar: szerintem akkor csak cukiskodni akar, azért nyávog....hülyéskedik..... mé fáj ez neked. :)

XO 2014.03.28. 14:15:33

@Conchobar: engem kiráz az ideg (direkt így írtam), mikor elkezd CH "előadni". Bocsássa meg nekem a világ, de mint egy ripacs, sehol sem jegyzett sorozatszínész-jelölt....

exelensz 2014.03.28. 14:16:42

@Mildi_Bp: Lényegében egyetértek , ő nem való a mostani műsorba,itt kavarni és mozgolódni kell,talán ha lenne egy hasonló beállítottságu társa legalább agyban , akkor más lenne a helyzet.

Conchobar 2014.03.28. 14:17:06

@exelensz: "Amennyiben nem vagy szinte állandóan a porondon ki fogsz esni, tehát játszanod kell a kamerának , valamilyen szinten" - Semmilyen szinten sem érdemes játszani a kamerának. Fel fog tűnni a nézőknek is, és ami még rosszabb, fel fog tűnni a játékostársaknak is. Más a helyzet azokkal, akiknek alaptermészete az exhibicionizmus és az egocentrizmus, akikben (talán már) gyerekkoruk óta megvan a törekvés arra, hogy állandóan a figyelem középpontjában legyenek (Aurélió, Zsolt, Viki, Iza)

candyperfumegirl 2014.03.28. 14:17:27

De várom azt a pillanatot, amikor egy buliban részegen Zsóti rácsavarodik Vikire :P
valovilag.hu/video/243961

exelensz 2014.03.28. 14:22:22

@Conchobar: Ezt én nem így gondolom de már nem ismétlem magamat.

XO 2014.03.28. 14:22:27

Én elmentem haza....jók legyetek...megyek kicsit antiszocializálódom a net nélküli társadalom peremén! :))

Conchobar 2014.03.28. 14:29:58

@lopiciG: "szerintem akkor csak cukiskodni akar, azért nyávog....hülyéskedik..... mé fáj ez neked" - Mi ez a baromság, ez a 'mé fáj nekem'? Akárhogyis, nem képes természetes hanghordozással, magatartással megnyilvánulni közönség/mások előtt. Szemmelláthatóan élvezi is, meg feszélyezi az ilyen helyzet. Tehát nem hülyéskedésről van szó, hanem valami másról

exelensz 2014.03.28. 14:42:34

A párbaj kimenetele felől senkinek ne legyenek kétségei , mert azt legyen bármi is izé fogja nyerni.

neduddki21 2014.03.28. 14:44:24

@Szentpeter: Vannak kamerák mindenhol, valóban, a néző viszont csak azt a felvételt látja, amit megmutatnak neki. Nem látjuk-halljuk továbbá a kívülről adott utasításokat sem, így nem tudhatjuk, hogy mit tesznek utasításra és mit saját erőből. Erősen irányítják őket kívülről, sőt, ha nem sikerül, még meg is ismétlik az egyes felvételeket.

nemszázas 2014.03.28. 14:48:20

@candyperfumegirl: :D rettegve, de várom ezt a pillanatot:)

Conchobar 2014.03.28. 14:48:37

@exelensz: "Ezt én nem így gondolom de már nem ismétlem magamat." - Hajlok arra, hogy jól teszed azt, hogy nem ismétled önmagad. Mert ismételgetés helyett talán inkább át kellene gondolnod, hogy te mit is gondolsz (vagy inkább azt, hogy te mit is szeretnél gondolni)

nemszázas 2014.03.28. 14:51:28

@candyperfumegirl: Zsolti mindig arra hivatkozott Dorkánál, hogy azért jön be neki, mert olyan egyformák belül, végül is Vikiről ez még jobban elmondható;)

Conchobar 2014.03.28. 14:55:55

@neduddki21: "Erősen irányítják őket kívülről, sőt, ha nem sikerül, még meg is ismétlik az egyes felvételeket" - Hát persze. A stáb is, meg a villalakók is csupa lángelméből állnak, képesek minimális időn belül a jeleneteket megrendezni, az előadandó szöveget betanulni/betanítani, és a legkevesebb hiba, tévedés és következetlenség nélkül a szerepet előadni, sőt improvizálni (különbül, mint akik a Beugrót csinálták)

exelensz 2014.03.28. 14:56:43

@Conchobar: Na jó akkor mégegyszer , szereplés nélkül nincsen győzelem , így már világos?

Conchobar 2014.03.28. 15:11:54

@exelensz: "Na jó akkor mégegyszer , szereplés nélkül nincsen győzelem , így már világos?" - Világos. Ugyanakkora igazság az is, hogy csak futással lehet futóversenyt nyerni, álldogálással nem

lopiciG 2014.03.28. 15:13:15

@Conchobar: " Szemmelláthatóan élvezi is, meg feszélyezi az ilyen helyzet."

hát ez így tényleg érdekes élethelyzet lehet... :D
de ettől függetlenül, nem értek veled egyet. :)
szerintem mi nem is ugyanazt a Ch-t nézzük, vagy nem ugyan arra a dologra gondolunk...
(spec. én arra gondolok, amikor a riport szobában nyávog)

Conchobar 2014.03.28. 15:17:46

@exelensz: "Na jó akkor mégegyszer , szereplés nélkül nincsen győzelem , így már világos?" - Még mielőtt ismét nagy okosságot mondanál, gondold át, hogy a VV5-ben Seherezádé, meg a Csaba, a VV4-ben Jerzy az állandó főszereplők között tartandó vajon számon (vagy a régebbiek, a Laci meg a Szabolcs)

neduddki21 2014.03.28. 15:25:17

@Conchobar: "A stáb is, meg a villalakók is csupa lángelméből állnak, képesek minimális időn belül a jeleneteket megrendezni, az előadandó szöveget betanulni/betanítani..." Mindezt honnan veszed? Én ugyanis hasonlót sem írtam. Elég az irányokat megmondani, körvonalazni, hogy mit szeretnének, a megvalósítás már a játékoson múlik. Természetesen nincsenek előre megírt szövegek, de vannak kreált események, konfliktusok, mert valamiről szólnia kell a műsornak. Jó példa erre, amikor Gigi elmesélte, hányszor vették újra a szerelmi jelenetet Jerzyvel, mert valamit mindig elrontottak. Sok más példát lehetne még hozni. Azt meg végképp nem értem, honnan veszed, hogy a stáb tagjai nem profikból állnak.

exelensz 2014.03.28. 15:26:09

@Conchobar: Oké, te nyertél ,nincs több időm.

Conchobar 2014.03.28. 15:26:13

@lopiciG: "de ettől függetlenül, nem értek veled egyet" - Gyanúm, hogy nem egyet, hanem egyáltalán nem is érted azt, amit írtam. Írod, "én arra gondolok, amikor a riport szobában nyávog", én viszont azt írtam: 'nem képes természetes hanghordozással, magatartással megnyilvánulni közönség/mások előtt. Szemmelláthatóan élvezi is, meg feszélyezi az ilyen helyzet' (nemcsak a riportszobában, hanem más esetekben is. Pl.a kiválasztó táblánál is). Egészen másként viselkedik, másként beszél négyszemközt

Conchobar 2014.03.28. 15:29:25

@neduddki21: "Jó példa erre, amikor Gigi elmesélte, hányszor vették újra a szerelmi jelenetet Jerzyvel, mert valamit mindig elrontottak" - Hátha Gigi azt mondta, akkor azt kőbe lehet vésni

Conchobar 2014.03.28. 15:38:29

@neduddki21: Nem érzed azt, hogy a kommentedben ellentmondás van: részletekbe menően megrendezik a dolgokat("hányszor vették újra a szerelmi jelenetet Jerzyvel, mert valamit mindig elrontottak", valami apró részletet) vs. "Elég az irányokat megmondani, körvonalazni, hogy mit szeretnének, a megvalósítás már a játékoson múlik.". Ez utóbbival még az a baj is előfordul, hogy akkor a villalakók nagyobb improvizátorok, nagyobb színészek, mint a Beugróban szereplők. Sőt a villalakók a világon a legtehetségesebb színészek, ők a színművészet titánjai, ők ugyanis képesek arra, hogy beszéd közben elpiruljanak, sírás közben nemcsak az arckifejezésük, hanem még az arcszínük megváltozik

kacagó görlice 2014.03.28. 15:47:58

Ég a cekcuáltól apraja és nagyja,
Au retkes pöcsét ugyancsak vakarja.
Itt van ez a Teó, jól meg kéne baszni,
Vagy a csíkpináját kicsit nyalogatni.

De Teókánk sem rest, hát miért is lenne,
Au gatyájában addig szöszmötölne
Míg a cerka, mint egy tűzhányó, kitörne.
Ámde sajnos közben letörik a körme.

Krónikásunk szerint ennél több is esett,
Zsófika meséli, ő nem fejreesett.
Így csattog a punci, ezt én megismerem,
Bárcsak csinálgatná egyszer már énvelem.

mézescsók 2014.03.28. 15:54:24

Most olvasok és nézek vissza kb. két napot és a fejemet kapkodom, mert mi van?
A párbaj előtt több volt az Izának drukkoló, most meg nagyon úgy néz ki, hogy három-négy rajongón kívül vagy tömény utálat vagy érdektelenség övezi a dolgot.
Előrebocsátom: bár senki rajongója nem vagyok, a konkrét párbajt illetően Izabella mellett állok és nemcsak azért, mert megígértem, hanem azért, mert így is gondolom.
A másik: a hsz-met két részre bontom, mert sixx nem nagyon szereti a hosszú hsz-ket, amiben némi igaza van, mert könnyebb követni, ha az rövidebb. Sixx véleményétől függetlenül megpróbálom témakörönként csoportosítani a mondandómat.

Az első - kihívás.
A kihívás előtt igen heves kommentelés folyt, hogy kit hívjon ki Iza és a többség Zsoltot vizionálta. Ezzel szívem szerint egyet is értettem, mert nagyon nem szívesen látom bent ezt a sekélyes, lusta, olcsó nyomingert, aki még akár meg is nyerheti a Vv-t, ugyanaz a senki marad, aki volt: lúzer. Se nem okos, se nem jóképű. Mindegy, nem Zsolt a téma.
Tehát bármennyire is szerettem volna a pasit, Izabella jó, nemcsak az érzelmeken, hanem az értelmen is alapuló döntést hozott.
Miért is? Mert Ch. melletti döntése minden szempontból védhető: kezdettől nem jöttek ki egymással, tették időnként egymásra a jeleket, nem közeledtek, Iza többször megindokolta,hogy miért nem jön ki Ch-val (Ch. pl. egyszer sem mondott konkrétumokat ezzel kapcsolatban, de most kedves támogatói nyilván súgnak neki), kontkréten megindokolta, egyszer sem említve, hogy van egy alapellenszenv, ami nem is mindig magyarázható, csak van, ha ránéz az ember valakire. Ez aztán később vagy változik, vagy nem, de ha nem tesznek ellene, akkor inkább nem. Arról szó sem volt,hogy Ch. bármikor változtatni kezdett volna ezen. Az az igazság,hogy egyikőjük sem.
Hogy melyikőjük a nagyobb kurva, nem érdekel, mert most nem ez a téma. Viszont, ha már szóba hoztam, akkor jelzem,hogy Izát inkább egy céltalanul sodródó személyiségnek látom, aki még bizonytalan magában és másokban is, az érzéseit és céljait illetően egyaránt, aminek lehetnek nevelési okai pont úgy, mint baráti kör, fiatalon átélt nevelőintézet (volt munkahelyi tapasztalat okán tudom, miről beszélek).
Izabella döntését támogatja az is, hogy Ch. az első párbajakor óriási változásokat ígért, amiből nem lett semmi. Ugyanolyan háttérben meglapuló, unalmas személyiség lett, mint volt. A változást attól vártuk, hogy majd a Zsolt holdudvarában lesz némi változás akkor, ha nem Dorka jön vissza, de még ezen is rezzenéstelenül túlléptek.
Szóval, ha Iza jön vissza, akkor sem várható nagy változás, legfeljebb erősebbek lesznek Krisztiánnal.
Ja, és abban is igaza volt a csajnak a kihíváskor, hogyha ennyien kint akarják látni párbajozni Zsoltot (mivel a többség Őt javasolta ellenfélnek), akkor dobják rá a jeleket. Megtehetik.

nosce 2014.03.28. 16:03:49

na miatököm van Iza az éjjell megfordította a zeredményt ?

ɐʇzsılıG soɹoʇoɯɹɐF 2014.03.28. 16:06:59

Ennél az Auréliónál önzőbb, és nagyképűbb én nem láttam, teljesen kiakaszt a csávó.
Ha bent lennék a villába akkorát bevernék a képébe, hogy egy hétig sírna a riportba a feldagadt fejével, már ezért érdemes lett volna jelentkezni erre a szarra.
Mi volt az a színház a párbaja előtt, olyan volt mint egy megszeppent tengerimalac,most meg veri a mellét a 80%-ával.
Remélem Zsófika kiviszi és kint haggya 20%-al :)
Viki is kb annyira emberi mint egy agyaggalamb, nincsenek érzései, remélem nem lesz döntős ez a rinocérosz.

lopiciG 2014.03.28. 16:07:13

@Conchobar: aha, nagyon okos vagy. Csak azt fejtsd még ki légyszi, hogy lehet egyszerre
valamit " szemmel láthatóan élvezni, meg feszélyezve érezni magát..."
köszi

candyperfumegirl 2014.03.28. 16:13:34

@mézescsók: "ha Iza jön vissza, akkor sem várható nagy változás, legfeljebb erősebbek lesznek Krisztiánnal."

Ez fontos szerintem, mert ha visszajön, azzal mindkettőjüket megerősíti, és akkor egy elég veszélyes ellenerőt képviselhetnek a Zsóti-Viki-Debilió tengellyel szemben. Már csak ebből a szempontból is Izának drukkolok, Sárlik visszajövetelével tényleg nem változna semmi.

XO 2014.03.28. 16:24:50

@mézescsók: Szia! :) Az ígéret, az ígéret! :) Nálam marad a Hajrá Iza! :)

Conchobar 2014.03.28. 16:29:32

@mézescsók: "kontkréten megindokolta, egyszer sem említve, hogy van egy alapellenszenv, ami nem is mindig magyarázható, csak van, ha ránéz az ember valakire" - A dolgok nem 'csak úgy' vannak, annak mindig okai vannak, és az ember nem biztos, hogy részletekbe menően át tudja/át akarja gondolni, meg akarja keresni ezeket az okokat. De mégha meg is találja, nem biztos, hogy be akarja vallani. Az Iza-Sarlot-Dorka esetben a rivalizálás fajult el. Sarlot (aki, valljuk be nem egy bombázó) az elején sikeres férfifalóként, csábító, bevállalós nőként jelentkezett be, és ez bizony felszította a másik kettő (általános) féltékenységét és ezt még el is mérgesítette Sarlot ama emlékezetes megnyilvánulásával, mikor azon polemizált, hogy ki a nagyobb kurva, az, aki 500 férfivel volt már, vagy más

neduddki21 2014.03.28. 16:37:15

@Conchobar: OK. feladom, nem írom le harmadszorra is, felesleges. Az értelmetlen kötözködésben pedig nem veszek részt.

Conchobar 2014.03.28. 16:38:11

@lopiciG: Én azt írtam: "Szemmelláthatóan élvezi is, meg feszélyezi az ilyen helyzet". Nem hiszem, hogy azt felnőtt embernek nagyon kellene magyarázni, hogy dolgokkal kapcsolatban lehetnek ambivalens érzéseink. Pl.ha az útszélán állót meg is kúrnád, meg nem is (mert félsz a trikótól)

Conchobar 2014.03.28. 16:44:46

@lopiciG: Én azt írtam, hogy "Szemmelláthatóan élvezi is, meg feszélyezi az ilyen helyzet". Nem hiszem, hogy felnőtt embernek el kell magyarázni, hogy vannak ambivalens érzéseink. Pl. kúrnád is az útszélén állót, meg nem is (mert félsz a trikótól)

Conchobar 2014.03.28. 16:58:47

@Farmotorosgiliszta: "Ennél az Auréliónál önzőbb, és nagyképűbb én nem láttam, teljesen kiakaszt a csávó" - Nem annyira az nagyképűségével, de még csak nem is az önzésével van a baj, hanem az egocentrikusságával, avval , hogy nem tud és nem is akar másokra odafigyelni. Villában bármelyik nőt meg tudná/meg tudta volna fektetni, ha egy csöppet is odafigyelt volna rájuk. A pöttyös-csíkos héten a pöttyösök képesek voltak elismerni egymás eredményeit, örülni egymás sikerének, egymást motiválni tudták, evvel ellentétben Aurélió csak korholta meg piszkálta csak a saját csapatában lévőket. Jellemzően a 'kiben bízok-kiben nem' játékban is megmutatkozott ez: Auréliónak eszébe se jutott megemlíteni se Teót, se Krisztiánt, de tőlük viszont elvárta volna a zöld kártyát (ők zöld kártya helyett viszonozták Aurélió pofonját)

mézescsók 2014.03.28. 17:16:03

@candyperfumegirl: Nem tudom, hogy csupán ketten mennyire erős tengely lennének az Au-Zsóti-Viki tengellyel szemben - főleg, mert ebben a szövetségben nem bízom, de ideig óráig működhet -, de valamivel több tudatosság nem ártana, Eddig senki sem győzött szövetségesek nélkül. Bár mondjuk az első három Vv-ről nem tudok semmit, ez tény.
@XO: Dixi - dixi!
Hajrá, Iza!
@Conchobar: Tapasztalatból beszélek. Voltam már úgy, hogy bemutattak valakinek és helyből nem volt szimpatikus: a megjelenése, a stílusa,a véleménye, akármi. Az első benyomás sokat számíthat, főleg, ha esélyt sem adnak a változtatásra. Kettőjük között - egyikőjük részéről sem - nem tapasztaltam kísérletet sem a megismerésre.
Én féltékenységet sem Iza, sem Dorka részéről sem láttam. Egyrészt, mert Zsolt elhajtotta íziben, másrészt mert ugyan mire lettek volna féltékenyek, arra,hogy valaki elhintette magáról, hogy kurva? Már bocs a kifejezésért, de ugye senkisem gondolhatta,hogy mind az 500 igazi szerelem volt?

mézescsók 2014.03.28. 17:35:14

@Conchobar: Tegnap Au inkább szánalomra, mint irigylésre méltó volt. Tkp. annyira meg lett alázva a srác, mint kevesen eddig a Vv-k történetében. Mert mi is történt? Az érzelmileg egyébként elég sivárnak látszó (elég jól elrejti az érzelmeit, de az az érzésem, hogy inkább leszbi, mint biszex - a villában eddig csak nőkhöz közeledett, a videóüzenete is barinőtől jött!)vagy megszánta a szüntelenül nyomuló Auréliót, vagy a játék érdekében (nem hülye, ezért érzi, hogy valamit kell mutatni) odaengedte magát. Nézd meg a szex utáni beszélgetést az udvaron: gyakorlatilag kiröhögte Au-t. Azt is mondhatta volna, hogy jó volt. Au sosem jött volna rá, ha elég meggyőző. Mondhatta volna, hogy neki most Au öröme volt a fontosabb, de a legnagyobb problémája a letört körme volt. A srácnak a legkisebb vonzalom kinyilvánítása is számított volna, de nem: gyakorlatilag az volt, hogy nyomultál, nekem meg nem jelent semmit, ha kiverem neked. Pont.

Krétagarbó 2014.03.28. 17:40:20

@mézescsók: Én néztem az elsőt, de már nagyon nem emlékszem. Ott nagyobb volt az életkori szórás, voltak 30 felettiek és olyanok is, akik éppen kikerültek a középiskolából. Mindenesetre sokkal értelmesebb, kulturáltabb csapatot szedtek össze akkor még.
Ott Szabolcs nyert, akit a bekerülésétől kezdve (ő már a beszavazók vége felé érkezett a villába) próbáltak kiutálni, vagy x4 párbajozott, és ezzel elérték, hogy tipikus mártírt csináltak belőle. Egyébként elég unalmas karakter volt, olyan, akit úgy képzelsz el, hogy leül a sarokba egy könyvvel és egész nap ezzel tök jól elvan, Ezzel nincs is baj, csak nagy műsort ebből nem lehet összevágni. Ő tipikusan magányos harcos volt, bár a vége felé ha jól emlékszem Majka felkarolta valamennyire. Végül ők ketten voltak döntősök, de Szabolcsra, a szegény párára több szavazatot adott a nép.

mézescsók 2014.03.28. 17:42:37

@Conchobar: Ja, még valami: a villában az elején Alexát (bárkire rászállt) meg tudta volna fektetni, Ch-t, amíg rá nem jött, hogy Simon a royal flush. Aztán annyi. Vikit nem - és nemcsak az iránta érzett undor miatt -, a nő sokkal értelmesebb ennél, Zsófit sem, mert a maga rózsaszín ködében él és Deb nem feleséget és örök kapcsolatot keres, Izabellát sem, mert az nagyon jól ismeri Au fajtáját - és viszont - és flörtre, esetleg hiánypótlónak jó, de egyébre nem. Maradt Teo. Zsófika meg ködös elképzelés.

mézescsók 2014.03.28. 17:49:30

@Krétagarbó: Köszönöm. Akkoriban még nem nagyon érdekelt a Vv - a korom mián. Azt hallottam, hogy Majka a Vv-ben tünt fel, nem tudtam, hogy melyikben. Azért nem lehetett egy rossz széria. Hallottam valami motorosról is, aki a Vv1-ben volt és meghalt. A Vv2-ről azt tudom, hogy a nyertese elég peches pasi volt. A Vv3 későbbi szereplői közül elhíresült néhány (Leo, Ágica - de a játékot nem láttam). Érdekes: nemcsak a Vv szerelmesek nem maradtak együtt, de a győztesek sem vitték valami sokra a nyereményükkel.

Szentpeter 2014.03.28. 17:51:47

Sárlott a szürke játékos...

www.dailymotion.com/video/x1k8x5l_vv6-hastanc-sarlott_people

...közben meg egy lepedőm ráment....

egyemakisszíved 2014.03.28. 17:51:57

@mézescsók: Már csak azért is megérdemelné Sárli, hogy visszajusson a villába, mert elég nagy személyes bátorságra vall, hogy bevállalta az 500-as kisfilmet. A „férfifaló” nehéz szerep, izgalmas lehet, de sokan el is ítélik. (A sok erényes villalakó már az elején be is támadta.) Ha igaz, ha nem, mivel valószínűleg az RTL adta a szájába ezt a szöveget, nem engedheti, hogy teljesen kihátráljon belőle. Az egyik öfiben a lakók előtt már megpróbálta,az előző párbaján is előkerült érintőlegesen, de Lilu gyorsan továbbtessékelte a témáról őket, de előtte kimondatta vele, hogy igaz volt. Érdekes adalék, hogy Sárli az RTL-es adatlapja szerint szívesen járna a Színművészeti Egyetemre.
A beköltözéskor jócsaj Iza, és ő is aktívan kereste a férfit, akivel flörtölhet, szerelmeskedhet. Egymás vetélytársai voltak, az ellenszenv valószínűleg innen ered közöttük. De a srácok betojtak a nagy női aktivitástól a párkeresés terén, mindketten elutasításra találtak elsődleges célpontjuknál, Zsoltnál – ránézésre ő tűnt lehetséges alfahímnek. Sárlott durvább elutasítást kapott, valószínűleg Zsolt Sárli kisfilmje miatt méltóságán alulinak érezte, hogy egy „kurvával” közelebbi kapcsolatba kerüljön, Sárlott rögtön vissza is vonult. Iza hosszan kitartott, még akkor is ostromolta, lesmárolta, mikor Zsolt már Dorkával volt. Zsolttal az együttlakás mindennapjai során most úgy állnak, hogy Sárlival jól kijönnek, Izától viszont eltávolodott, a viselkedését elítéli, a személyét nem sokra tartja. Furcsa, hogy Izának milyen fontos, hogy a kettőjük közötti megmérettetés megtörténjen, Zsoltot mindketten elbukták, mindketten szereztek bent egy-egy férfit, ez eddig döntetlen. De Izának ez nem elég, fontos, hogy Sárlit legyőzze, döntsenek a nézők, melyikük a jobb csaj.

Krétagarbó 2014.03.28. 17:52:11

@exelensz: "Aki ezt a műsort nem tudja tárgyilagosan nézni annak a véleménye csak elfogult lehet.
Itt szereplők vannak,mint a szinházban , annyi a különbség h itt amikor legördül a függöny,valaki kb. 50 millával gazdagabb lesz."

Nem hiszem, hogy lenne olyan a nézők közül, akiből egy szereplő sem vált ki semmit. Nyilván a mérték nem mindegy, de hogy hat rád, amit látsz, az biztos. Ettől még lehet elfogulatlan véleményed, és lehet olyan is (ahogy a való életben is), hogy valakinek sokkal több mindent elnézel, mint adott esetben a másik szereplőnek. (Nekem kicsit AU ilyen, valamiért szimpatikus, meg sem próbálom megmagyarázni, hogy miért. Valaki meg látni sem bírja.)
A színház-nem színház, megrendezett-nem megrendezett vitába nem bonyolódnék bele, tudja az ég. Hosszú távon mindenkiről leesik az álarc még akkor is, ha esetleg egy-egy jelenet irányítva van.

Krétagarbó 2014.03.28. 17:57:10

@mézescsók: Én akkor voltam egyetemista, gyakorlatilag korombeliek, vagy ahhoz közeliek voltak a szereplők. Igen, Lorenzo volt a motoros srác, aki meghalt később.
Én úgy tudom, hogy Szabolcs is és a 3. széria nyertese, Miló is elég okosan kezelték a nyereményt, nem herdálták el. (De ők a játék során is a józanabb típust képviselték.) A VV2 nyerteséről hallottam én is később, hogy neki annyira nem jött be az élet.

Krétagarbó 2014.03.28. 18:00:41

@Krétagarbó: Nekem egyébként a VV1 tetszett igazán, azóta is azért követem a sorozatot, mert valami olyasmit várok, hiába...

XO 2014.03.28. 18:01:02

@Szentpeter: számomra ettől sem lett színesebb

XO 2014.03.28. 18:04:32

@Krétagarbó: @mézescsók: én eddig egy szériát sem néztem,nem a korom miatt, bár nem mondom,hogy nem olvastam híreket róluk akkoriban. A mostani sem elhatározás volt,hogy na,akkor én ezt most nézni fogom, valahogy így alakult...

Krétagarbó 2014.03.28. 18:09:40

@XO: Én az első hármat követtem, a 4-5-öt nem nagyon, inkább csak olvastam itt-ott, hogy mi történt. Most ezt nézem.

Krétagarbó 2014.03.28. 18:12:16

@Krétagarbó: így pontos. A VV4-et nem bírtam a szereplők miatt nézni, a VV5-re meg nem is nagyon volt időm. Akkor kezdtem el inkább olvasgatni itt a blogon, mikor mi történik:)

Krétagarbó 2014.03.28. 18:15:13

@Szentpeter: Sárlik mindamellett, hogy tud táncolni, még élvezi is, és ez látszik rajta.

Szentpeter 2014.03.28. 18:16:06

@Krétagarbó: Nekem a VV5... minden benne volt, abszolút azonosultam Attilával, aki vicces és érzelmes volt egyúttal, remek stratégiával rendelkezett, és megtalálta hozzá a partnereit..

Kiválóan udvarolt, remek társasági ember és megbízható barát... örültem hogy megnyerte.. ( még szavaztam is )

Szentpeter 2014.03.28. 18:17:20

@Krétagarbó: Én is élveztem Sárlottot.... az kizárt hogy ő ezt nem gyakorolta még sosem...

Avanivi 2014.03.28. 18:33:48

@kacagó görlice:
"Ég a napmelegtől a kopár szík sarja,
Tikkadt szöcskenyájak legelésznek rajta;" ügyivagy :)

nosce 2014.03.28. 18:39:07

Sztem itt azt lenne célszerű nézni h mi a műsor érdeke és mi az egyéni játékosok érdeke. Sztem Au 80% valószínűséggel megnyerte a vv6-t hacsak nem csinál valami faszságot és a retek ki nem csinálja, tehát a mostani párbajozóknak ezért nincs sok értelme vissza menni. Azaz tök mind1 ki megy vissza Iza vagy Sára. A játéknak Sára visszamenetele tenne jót mert a traki iza lamur eddig is ráült a műsorra nézhetetlenné tette az öfiket, ezt csak úgy lehet megszüntetni ha Iza kiesik. És akkor talán az éjjeli ujjazások cuppogások helyett érdekesebb dologok, beszélgetések cselekvések kerülhetnek be az öfikbe, a szerkik rá lesznek kényszerítve h találjanak ki feladatokat a lakóknak. Az én érdekem az lenne h Iza menjen vissza mert onnantól tutira nem nézem :).

LittlePurple 2014.03.28. 18:41:12

@mézescsók:
Nem a teo szánta meg Auréliot! :)
A válasz a cikkben:
" Fogadtunk Teóval abban, hogy......."
www.blikk.hu/blikk_sztarvilag/harmas-szexre-csabitja-aureliot-teo-2244047

Señor Mosquito 2014.03.28. 18:49:54

@nosce:
Ne bassz ki velünk! Ha te nem nézed, oda a nézettség, és befejezik a VV6-ot. Ne már!

mézescsók 2014.03.28. 18:54:42

Az első hsz-emben jeleztem, hogy két témához szólnék hozzá. Az elsőt - Iza miért választott érzelmi és értelmi alapon egyaránt jól szerintem - már kifejtettem.

A másik a játék. Ch. nagyon ígéretes játékosnak tűnt. Nekem ugyan személy szerint nem, mert eléggé gusztustalannak tartom, ha valaki az eddigi trófeáival akar elismerést szerezni, meg különben is: hittem is, meg nem is (Egyébként inkább nem hittem UFO Zsolt nyilatkozatáig, neki ugyanis semmilyen érdeke nem fűződik Sárlott nyeréséhez vagy vesztéséhez). Annyira nagyon nem érdekelt, mert nem attól értéktelen valaki, hogy hány pasija volt, de azért a személyes toplistámon előre semmiképpen nem kerül az ilyenfajta előélet. Több okból is: van olyan élethelyzet, amiből egyesek a prostitúcióban látják a kilábalási lehetőséget. Ez szerintem tévút, de elfogadom, ha más nem lát egyebet.Ha nem prostitúcióról van szó, hanem kedvtelésből, csak úgy, ha van pasi, hát miért ne alapon, akkor pláne nem dicsekszem vele. Beismerem, hogy pasiként gondolkozni képtelen vagyok és lehet,hogy ez a menő. A játék elején Ch. viselkedése a fenti egyik mintát sem cáfolta. És bizony megfelelt annak, amit Iza hallott: rátapadni egy olyan pasira, akin előbbre lehet jutni. Pech, hogy Simon előbb esett ki és most már csak találgatni tudjuk, mi lett volna, ha Simon bent marad. Charlotte azóta Simon árnyékában leledzik ott bent.

Állítólag a játék lényege a szórakoztatás. Két Vv-t láttam, mindkettő későbbi nyertesét köznépi utálat jellemezte. Mégis mindkettővel szemben az volt az érv, hogy ők adják a műsort. A kérdésem: Ch. és Iza közül melyikőjük ad műsort?

Őszinteség. Erről Ch-nál nem tudhatunk semmit és bizony Izabellánál is megkérdőjelezhető. De: Sárlott 28, Iza 20 éves. Ez persze az őszinteségről még az égvilágon nem mond el semmit, de jobban hiszek abban, hogy egy 20 éves képes megváltozni, mint egy 28 éves. Ez utóbbinak már kialakultabb az arca, a jelleme, több mindenen átment és tapasztalt, könnyebben viseli a környezetváltozásokat, jobban alkalmazkodik. Ebből következőn jobban elhiszem, hogy Izát megérintette Krisz, mint fordítva hinném.
Elhiszem, hogy Traki nem Iza ízlésének való, nem csoda, eddig nem ilyen pasikkal futott össze. Krisztián ráadásul nem is könnyű eset. Utálom, ha valaki a vidéki egyszerűségre hivatkozik, de lehet benne valami, mert Krisz megállíthatatlan ostromot indított, elhatározta, hogy valamiképpen megszerzi ezt a nőt. Az indítékait majd akkor elemezném, ha Ő párbajozik, de az bizony úgy van, hogy mint ahogy a követ a víz képes kivájni, úgy a lankadatlan férfiúi érdeklődés is képes arra, hogy egy nőnek nagyon tetszen (a hiúsága okán), majd megadja magát. Pontosabban, hogy bedumálja magának, hogy ez neki jó. A való világban ez nem működne.
Ch. műsort ígért a visszajövetelére. Most min, miért és milyen sikerrel változtat(hat)na?
Ha a műsor lényege továbbra is a szórakoztatás (hányszor utáltuk Alekoszt és Attilát, de mindig az volt az érv, hogy bent kell maradniuk, mert ők szolgáltatják a műsort), akkor ki képes erre jobban kettőjük közül?

kacagó görlice 2014.03.28. 18:55:07

@Avanivi:
Hát persze.
Bár inkább a Faludy-féle átdolgozás járt a fejemben, miközben fabrikáltam.

faszent 2014.03.28. 18:57:15

@Szentpeter:

ez mindent elmond, én ugyanis iszonyodtam Attilától, egy borzalmas, skizó-szadista elmésnek tartottam, akivel még csak véletlenül se szeretnék összefutni sehol a való életben.

Így teljesen érthető, hogy nem bírod a vv6-ot, mert ez egy szelíd kiscserkész tábor a vv5 és vv6 hoz képest, de nekem pont ezért élvezhető. Kifejezetten kedves, szeretnivaló kölkök vannak a műsorban, ráadásul AU, aki jelen pillanatban valóban nyerésre áll, egyszerre fiú is és lány is, és az úthenger Viki és fényévekre van Attilától erőszakosságban.

a VV 6 végre egy számomra is élvezhető "előadás", nem árt, ha az olyan nézőknek is csinálnak egyszer műsort, akik nem bírják élvezni a szélsőséges, extrém elmebajosokat, manipulátorokat, hanem inkább valami haboskakaós, szappanbuborékos változatra gondolnak kaláccsal és sok rózsaszínnel.

Sajnálom, ha ez számodra így nem élvezhető, majd gondolom a legközelebbi az lesz.

nosce 2014.03.28. 19:02:03

@Hópyhe:

befostál mi ? Egy kis szponzoráció esetén azért esetleg átgondolnám, van az a pénz
Amúgy a műsor nézeccsége (nézőszám) mostanra kb 30%-kal esett

Szentpeter 2014.03.28. 19:03:30

@faszent:

" Kifejezetten kedves, szeretnivaló kölkök vannak a műsorban "

Ennyike... ( röhögök ) ennyire tapló játékosok még sosem voltak a VV történetében mint most... jó szórakozást neked, több millió ember véleménye passzol a véleményedhez... ( röhögök )

XO 2014.03.28. 19:08:59

@nosce: én akkor nem fogom nézni, ha Iza marad kint...max kicsit még Krisztián miatt, de ebben még magam sem vagyok biztos...viszont ez nem befolyásol senkit és semmit!

Hajrá Iza! :)

XO 2014.03.28. 19:10:03

@mézescsók: Nálad a pont! :) Köszi, hogy leírtad!

nosce 2014.03.28. 19:11:15

@XO:
akkor nagy szerencséd lesz mert a szavazás szerint Iza áll jobban :)

ő-szinte 2014.03.28. 19:14:08

@Szentpeter: rakd ki nyugodtan a kurva D-ket :DDDDDDDDDD

ő-szinte 2014.03.28. 19:15:58

@nosce: beszelgetni ezek? :O
Mogyikam az agyi tevekenyseget feltetelez ; DDDDDDDDDDDDDDD

nosce 2014.03.28. 19:17:57

@ő-szinte:
akkor rakosgassanak fakockákat vagy valamit mint a vv5-ben :)

LittlePurple 2014.03.28. 19:18:05

@XO: de a pink is veri.... a lécet...nem is kicsit :D

Avanivi 2014.03.28. 19:18:23

@nosce: most láttam,hogy a Monikasóóó ismét műsoron van valahol :)))))

XO 2014.03.28. 19:24:39

@LittlePurple: :DDD áááá, csak épphogy!

mézescsók 2014.03.28. 19:27:20

@egyemakisszíved: Nem tudok a két játékos fejével gondolkodni. Hogy Zsoltra mindketten rárepültek, azon nem csodálkozom: pasiban még ennyire gyenge széria talán nem is volt. Zsolt kapásból elküldte Ch-t, de Izát nem, sőt! Maradt v olna a nyomoronc, ha nem jön be Dorka! Azért ne állítsuk már be jellemóriásként!!!
Hogy bevállalta az 500-at? Ha igaz, nem tehetett mást (ld. Vv Vera esetét). Ha nem igaz, akkor meg vagy nem volt muszáj bevállalnia (de nyilván, van annyi pénz), vagy ha bevállalta, akkor meg nem kell sopánkodnia később. Nem is tette. Vagy azért, mert igaz, vagy azért, mert nem, hanem szerződés kötelezi rá, akkor viszont megint nem tiltakozni.
@Krétagarbó: @XO: Akkoriban igencsak másfajta műsorok kötötték le a figyelmemet, ha egyáltalán, mert az az igazság, hogy a családban senki sem volt soha sorozatfüggő (jó, apám imádta a focimeccseket), Én a Vv4 idején balesetet szenvedtem - kiszálltam a kocsiból és elütött egy autó onnan jövet, ahonnan nem jöhetett volna -, 4 hónapig műtétek, gyógytorna, stb., mindegy, sokáig helyhez voltam kötve és ha meguntam a dvd-ket vagy az olvasást, meg a net-et, akkor tv-t néztem. Borzalmas volt, de akkor találtam meg a Vv-t és hozzá a neten a hv-t.

LittlePurple 2014.03.28. 19:32:17

@XO: csak a pink pluszban még agyatlan is, de annyira hogy még fáj is neki, meg persze a nézőknek is, amikor megszólal :D

LittlePurple 2014.03.28. 19:34:19

@mézescsók: hát a történések szerint teo vesztes típus...sőt műkörömvesztes :D

XO 2014.03.28. 19:39:10

@mézescsók: :* (nem szájra és nem bajuszra!...nem bírom!) az én történetem nem ennyire kerek és nem ennyire fájdalmas...azért remélem lett happy end neked a végére....

@LittlePurple: én ezt most nem is értem...kiakadt a sokadik Au-Teó petting hallatán vagy mi a szösz...fájt...szinte már fizikailag! :D

dr. sziszi 2014.03.28. 19:42:23

Végre nem csak olvasgatni tudlak titeket! Már szinte beflegmúltam, dikk

ő-szinte 2014.03.28. 19:42:38

@nosce: ehheehhhehehe ;)))

@Szentpeter: jááájjjjjjj ; DDDDDDD
Most ezt mijjjé, a jóságomér? :P

LittlePurple 2014.03.28. 19:42:41

@XO: vagy csak csupán hiánya van a pinknek :)
mivel az egyik onlányban a nyugiba tartózkodott az összes lakó, akkor mesélt Aurélio, zsóti, vikkancs a cekcuális élményeiről, aztán egyszer az agyatlan pink is felidézte a saját aktusait...gondolom mindenki megrökönyödésére! :D:D:D:D

ő-szinte 2014.03.28. 19:44:44

@Gerzson Balambérné (Marika): bassza meg, mar Zalxnka is kommentel? :DDDDDDDDDDD
sííírokkkkk, kurva jó ; DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

XO 2014.03.28. 19:45:44

@LittlePurple: a szereti ha húzzák a haját és megalázzák szitu éket ütött a fejembe és azóta sem tudtam túltenni magam a rózsaszín köd felszállta után ...sem! :DDDD

LittlePurple 2014.03.28. 19:46:52

@XO: ja még ehhez annyit, hogy a vikkancs és a pink ágyához legközelebb fekvő pár is folyamatosan cuppog, csattog...ezt a kotonsapkás vikkancs élményszerű, ám de nem örömteli beszámolója alapján tudjuk!
úgy hogy az agyatlan pink már sztereoban hallgathatja a p..nci csattogást... :D

dr. sziszi 2014.03.28. 19:47:18

Nadekérem, Pinkit nem lehet félrevezetni , ő ismeri a csattogó punci hangját! Dikk

Gerzson Balambérné (Marika) 2014.03.28. 19:47:56

@ő-szinte:

Dikk" régen láttalak, rendesen meginfluenziált ez a büdös kölyök, meggyógyultál?

A tökös öreglány merre lapul?

ő-szinte 2014.03.28. 19:49:00

@XO: esssztet mondta ? :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

@dr. sziszi: ugymond ; DDDDD

Admiral_General_Aladeen 2014.03.28. 19:49:01

Nagyon rendes csaj Teo,mert körömszakadtáig ragaszkodott ahhoz,hogy Aunak örömet okozzon :)
Amúgy is,a Rapülők óta tudjuk,hogy "legszebb öröm a műköröm" Szóval Teonak ez is elég a gyönyörhöz,nem kell holmi orgazmus,vagy mifene ... :)))

XO 2014.03.28. 19:50:02

@LittlePurple: ami most már francia, mert egyik nap viki összebútorozott Pinkivel! :DD

dr. sziszi 2014.03.28. 19:51:34

@ő-szinte: Igen, ugymond. De most már teljesem beflegmúltam mert felismertem a csattogó punci hangját és berepűlt egy mutáns légy is. Most hisztizek egy sórt,dikk

XO 2014.03.28. 19:52:15

@ő-szinte: nem bírom szó szerint felidézni, de valami hasonlóval szállt be a storyzásba! :D

Gerzson Balambérné (Marika) 2014.03.28. 19:52:44

A nagy izgalomban (no nem a műsor okán) köszönni is elfejtettem.

Jó estét mindenkinek.

XO 2014.03.28. 19:53:35

@Admiral_General_Aladeen: Teó nem bánta volna, ha Aunak sem lesz öröm, csak megmaradjon a műköröm! :DD

ő-szinte 2014.03.28. 19:55:24

@Gerzson Balambérné (Marika): kocce, meggyogyultam ;)
Manci neni most rangatja haza Zalankat, mert idaig rajtam logott, nem tudtam levakarni :D de felo, hogy amint nem figyel egy picit Mancika, azonnal vissza fog szokni mert nem bííír elni nelkulem :O
Hat így ;)

Admiral_General_Aladeen 2014.03.28. 19:58:48

Öröm,söröm,műköröm,egyszerűen működöm
Orgazmusot gyűlölöm,nem kell nekem ily öröm :)

LittlePurple 2014.03.28. 20:03:27

@XO: na most fordult fel a gyomrom! (hányás!)
az hogy pink és a vikkancs összetolattak, az nem minősül megrontásnak? ;)

Gerzson Balambérné (Marika) 2014.03.28. 20:04:43

@ő-szinte:

;) Cipellős Doktornő beígérte, hogy megcsattogtathatja egy kicsit a lepkéjét attól majd hátha lenyugszik a gyerek.

XO 2014.03.28. 20:06:51

@LittlePurple: látens leszboszi eposz! :DDDDDDD

Lilith.Inanna 2014.03.28. 20:07:14

@dr. sziszi: Ideje kiflegmulni. :) úgymond dikk.
@XO: olvastam,jó volt az éjszakád. :D
@ő-szinte: Szia. :))
Sziasztok.

mézescsók 2014.03.28. 20:07:32

@LittlePurple: Szószerint!!!
@XO: Persze. 4 hónap táppénz, válogatott kínzások, gyógytorna, egy tonnányi gyógyszer után - és csak egyszer élesztettek újra a baleset után!!! -, de megtanultam ismét járni, sőt, futok is. Gyakran fáj, még műtét is áll előttem, de jól vagyok.

XO 2014.03.28. 20:14:37

@Lilith.Inanna: Szia! Bradley úgy elkapott, hogy reggel kellett bepótolnom mindent a munka mellett, megzakkanva! :DDDD
@mézescsók: akkor még sok erőt és kitartást kívánok... :)

Akkor én ugrok....

egyemakisszíved 2014.03.28. 20:17:01

@mézescsók: Ez nem a pénzről szól, hanem a lehetőségről, hogy a műsor elképzelt szerepköreit kiknek ajánlják fel. Vannak, akik eleve pozitív asszociációkat keltő kategóriában jutnak a villába: pl. őszinte, jócsaj. Azok, akik eleve hátránnyal indulnak, mivel a való életben megbélyegzettséget hordozó szerep jut nekik, nem érdemlik, hogy még a műsorszerkesztők is az ellenfél oldalára döntsék a pályát, ami már amúgy is feléjük lejt. Ez az első VV, ahol nincs beszavazás, tehát a kisfilmeknél nem kellett törekedni arra, hogy a bemutatkozások ne legyenek annyira extrémek, hogy kiváltsák az emberek ellenszenvét, mert akkor nem kerülnek be a műsorba, így rögtön nagyon erősen megrajzolt karakterek álltak előttünk, amit igyekeztek úgy megcsinálni, hogy felkeltsék az emberek érdeklődését. Nem emlékszem, hogy korábban láttam volna Herman Pétert a VV körül sertepertélni, most meg többször nyilatkozott ez ügyben, így most bővebb információk hiányában őt teszem meg felelősnek a VV elÉjjel-nappal budapestiesítése tekintetében, ami szerintem nem tett jót a műsornak. Míg korábban inkább egy-egy jellemvonás, tulajdonság kiemelése nyomán sorolták a versenyzőket a kategóriákba, amit már a VV5 játékosai is, úgy emlékszem, Attila mondta, igyekeztek levetkőzni magukról, nem szívesen emlegették, kivéve Verát, az érzékenyt. :)

Krétagarbó 2014.03.28. 21:57:50

@Szentpeter: Attila volt talán az egyetlen, aki játszotta a játékot. Egyszer azt nyilatkozta, hogy az előző szériákat végignézte, kielemezgette, tudatosan készült a játékra. Szerintem is megérdemelten nyert, bár mint írtam, folyamatosan nem tudtam követni a VV5-öt.

Krétagarbó 2014.03.28. 22:07:26

Reggeli kedves képek,: jó reggelt puszi, kávé, Viki intimpistáskodása Teóval.
Mit csináltatok AU-val? Megbántad? Ja, csak kiverted neki??
Cigis kanapén AU és Traki is témázzák: AU úgy, de úgy kinyalta volna Teót, csak kár, hogy másra gondolt.
Teó és Sárlik is beszélgetnek: Teó megsajnálta AU-t (ez azért vérciki, nem?) Sárlik: AU sokáig bírta? (kis kíváncsi). Sárlik szerint felnőtt emberek, nem kell szégyenlősködni, a szex az élet része, ugye...

kamillazok 2014.03.28. 22:52:23

@egyemakisszíved: Mindig is Herman Péter csinálta a VV-t.

mézescsók 2014.03.29. 02:04:38

@egyemakisszíved: Sosem voltak közelebbi infóim a lakók kiválasztását illetően. Hogy valamiféle "szerepbe" suvasztották őket, az az előző, általam nézett 2 Vv alapján is nyilvánvaló volz. Főleg, amikor a delikvens nagyon mást adott elő.
A játék a pénzről és a lehetőségről is szól, de nem tudom, melyikről jobban. Nyilván mindenki tudja, hogy csak egy nyerhet. Előfordulhat olyan játékos, aki eleve azzal megy be, hogy nem nyer, neki elég a hírhedtség? Nem tudom.
@LittlePurple: Háháhá... Most nem azért, mert ugye megmondtam, de ugye megmondtam? (Csak most néztem meg az esti adást,)
Méghogy fogadásból!!!
Ja, és ha valakivel szánalomból fekszenek le, az bizony tényleg nagyon sajnálatra méltó. Teó, a Teréz anya, a jótét lélek,

Netuddki. 2014.03.29. 11:41:26

Most komolyan! Nézi ezt a szutykot valaki? Amiben az a csúcspont, hogy az egyik qrva kiveri a másik véglénynek a farkát? Csöppet se megrendezetten, ja. Ahol tudják pontosan mit lát sötétben a kamera, és mit lehet kitakarva és mit a paplan alatt csinálni?
B+, kismillió, ingyen megnézhető, ennél sokkal jobb pornó van az interneten. Nézzétek inkább azt mint ezt a szart!
süti beállítások módosítása