Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Hogy volt?

Való Világ 6x47 - Kimaxolt köpönyegforgatás (18+)

2014. február 27. 21:04 - Chat Géza

Mivel nem telhet el nap Debil hisztije nélkül, ezért most indokolatlanul kirobbantja a cigicsikk-botrányt, aztán a szó szoros értelmében odamegy Ádámhoz faszméregetni. Ezzel a résszel házhoz jöttünk a lófaszért.

vv3_2.jpg

Azzal nyitunk, hogy a kis komiszok megbeszélték, hogy amolyan beavatási szertartásként az új emberrel fogják felszedetni a cigicsikkeket. Embert ennyire még nem szopattak halálra, mint itt és most a vv-ben, ezért Pinki önérzetesen visszahőköl, hogy ő ezt nem fogja csóri Ádinak ukázba kiadni. Ezzel sikerül Debil agyáig feltolni a pumpát, és már hőbölög is, hogy de hát nem ez volt megbeszélve, baszom a szádat, Pink, és így tovább. A vernáykolásnak két seprűmozdulattal véget vetve, Ádám kimegy összeszedi a csikkeket. Ennyike.

vv4_1.jpg

A kihívás utáni reggelen csodás napra virradunk ahhoz, hogy Debil leepilálja a lábát a tavaszi napfürdőzésben.Közben jött a téma, hogy mekkora egy teniszütőforma  feje van ennek az Ádámnak. Az említett személyt meg épp Viki uszítja rá Izára, hogy zicher, hogy begyüttök egymásnak. Na, az fasza. Krisz már kezd is kicsit befordulni és valahogy az sem tudja jobb kedvre deríteni, hogy a nyomott monyeszú Ádám mindenki szeme láttára pulykázza meg Vikipédiát. Jó, ez kábé az egész társaságnál kibassza a jóízlés reléjét.

vv2_3.jpg

A kihívás intermezzóját könyörgöm skippeljük. Köszönöm. Mindenki Sárlik tokának esik, hogy egy gyáva fasz volt, mert Izát kellett volna választania. Egyéb logikai bukfenceket tartalmazó monológok is tarkították a bezmegeket, pl: „Ha Dorka akarta rám rakni a kék kendőt, akkor most miért van rajtam a zöld?” Nos azért, anyám, mert téged itten utálnak és nem látnak szívesen, ellenberger te döntöttél úgy gyáván, hogy megfutamodva Iza ordenáré kurvaanyázásaitól, inkább Doreszre kúrtad a kék kendőt. És akkor most mindenki válasszon oldalt, hogy ki mellett kampányol vasárnapig. A képlet egyszerű Debilnek, Pinkinek és Teónak Sárlik felé húz a szíve, a VV keménymag meg Dorkát tolja a győzelem felé. Ádám meg pártatlanul nem áll senki mellé, csak megmondja, hogy Sárlik kúl fasza jófej, mert eddig vele többet beszélgetett, na. A klotyón megpofázzák a tyúkok, hogy Pink és Teó mekkora köpönyegforgatók. Jáj, de nem szép az ilyen.

Erre fel falhoz állítják Pinkit, hogy mi a csöcs, majd a nagy szópárbajban végül kibukik az is, hogy valójában Vikipédia kevergeti forró szarkását, hiába van non-stop csuriba a keze-lába, bazmeg. És akkor a dráma szessönnek ezzel vége is. Debil és a krú csalódott Pinkiben, mert nem Doreszisztán mellé állt. Hihetetlen, hogy az a minimál kolesz szintű mikroközösség mekkora feszkót tud generálni az ilyen fisz-fasz dolgokból. De most nem megyek bele a bezzeg ha én ott lennék nótába, ami amúgy úgy kezdődik, hogy :

„Jáj mámó, ha én ott lennék

csak a jakuzziba szarnék.

Éjjel-nappal vedelnék

és a sarokba püréznék.

Ha nem lenne barim az se érdekelne

mert max két hét

megkapom a jelet

kihívok valakit

oszt majd jól kiszavaznak a gecibe.

és soha többet nem kell álhaverkodnom ezekkel a nevenincs emberekkel.”

írta: Chat Géza verse

 

Ez volt tegnap

A mai nap hírére - Berki Krisztián kivasaltatta a heréit - ennél magasztosabb kontenttal nem is lehetne feltenni a pontot. Hiába Klág Dávid reggeli beszámolója a történelmi herevasalásról, hiába Szily Laci művtöris aktbuzikat megszégyenítő képelemzése, amikor VV Ádi kicsit összeesküvés-elméletbe hajlóan ugyan, de zokszó nélkül premierplánba és Vikipédia arcába tolta egynapos, rongyos villaheréit. Lehet sírni/gyönyörködni. Ahogy tetszik.

 

Címkék: 18+ vv6
komment

Facebook kommentek

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

candyperfumegirl 2014.02.28. 11:43:26

Én is megköszönöm Dorothynak a szuper közvetítést, jó volt reggel végigolvasni.
Azért ha valaki feltölti majd, ezt meg is nézem szívesen. :)

odie1 2014.02.28. 11:47:32

@Krétagarbó: Durci se egy meghatározó személyiség,az már biztos. Zsótival való dedós viszonya sem valami nagy durranás,de viszont hihetőbb és hitelesebb mint a Sárli-Simon páros volt. Ami még Sárlot számlájára irható,az a Dávidos taktikázás,hogy paterolják ki Vikit,most meg ott dumálgat vele,mintha mi se történt volna. Izaura villapályafutásáról meg kisregényt lehetne írni :)

Morcz 2014.02.28. 11:58:32

Tegnap kihagytam, de a hv illetve a kommentek alapján összeállt a kép.
A házi szavazáson adtam egy Voksot Charlotte-ra, akkor már toronymagasan vezetett. :D

@A Proverbiális Noszty Fiú: ezeken szétröhögtem magam, köszi! :D

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős: köszi az online közvetítést. :)

pink ninja 2014.02.28. 12:01:48

@jog-ász: én is így voltam vele, de csak annyira jutottam, hogy éden petire emlékeztet nagyon rewrite.origos.hu/s/img/i/1203/20120305-legy-kepben-osszeallt-az-eden2.jpg

babo81 2014.02.28. 12:20:48

@odie1: Hol vannak a tökös srácok?!Anno Olivér és Peti szívatta a népet,vagy legutóbb Attila savazott!És szórakoztató volt!:)Most???UNALOM!!!!!!!!! Őszintén gratula a stábnak,hogy sikerült egy ilyen lagymatag bandát összeszedni!Legalább adjatok nekik feladatokat,hogy legyen értelme a műsornak!Alig tudnak valamit összevágni az esti élőre,a 24 órából.....Szánalmas!!!Kapcsoljatok már nagyobb sebességre!

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2014.02.28. 12:28:40

@Morcz: <3 Asszonynak is küttem.
@onleány:
Munkahelyen nem örülnének neki, ha ledőlnék.

Ellenben ma nem leszek tv, gép közelben.

karev 2014.02.28. 12:33:32

@candyperfumegirl: ezt? biztos vagy benne? :))

én már a fény gyermeke vagyok 2014.02.28. 12:33:50

Hát emberek, tegnap néztem Dorothyt zuhi közben, a héten felszedett vagy nyolc kilót. És a segge! Igazán leborotválhatná.

karev 2014.02.28. 12:34:37

@karev: mmint abban, hogy meg akarod nézni.

nosce 2014.02.28. 12:36:09

@odie1:
" Mégegy Vikiféle karaktert kellett volna bevinni (mind1 hogy nő vagy férfi),mert vagy összeállt volna a két vitaszító,"

volt benn ilyen karakter kettő is simon és dévid is csak kiesett mindkettő az elején

karev 2014.02.28. 12:38:38

@odie1: jó, de ez egy játék, változhatnak a viszonyok.

karev 2014.02.28. 12:42:29

@én már a fény gyermeke vagyok: nem baj, jövő héttől, ha kiesik, leadja. :)

candyperfumegirl 2014.02.28. 12:42:32

@karev: híresen mazochista vagyok, ha reality-ről van szó :D

karev 2014.02.28. 12:44:36

@nosce: én úgy vettem ki a szavaiból, hogy nem. :))

odie1 2014.02.28. 12:50:32

@babo81: Hát nem elég tökös neked az újfiú Ádi? :D :D. Amúgy én se értem mért nem kapnak feladatokat. A munkahét is dögunalom volt. Még a kisboltot se fosztották ki :)

odie1 2014.02.28. 12:58:06

@nosce: Simont kár, hogy kiküldték. Tudott volna kavarodást okozni bent. Dávidot mondjuk annyira nem sajnálom, hogy már nem kell nézni. Túltaktikázta magát a köréjegyűlt nagyon okos emberkékkel együtt. Szerintem nem lett volna érdekesebb a műsor,ha ő marad,és Vikipédia megy (de lehet, nincs igazam). Sose tudjuk ezt már meg.

én már a fény gyermeke vagyok 2014.02.28. 12:59:58

@nosce: Csak egyszer ellenőrzöm Dottyt, hogy gépközelben-e maradt. A második után már meg kéne beszélnem vele a kapcsolatunkat.

nosce 2014.02.28. 13:03:09

@karev:
egyébként most ugrott be h viki hogy viszolygott Ádám tökeitől, de Mikor a nyugiban AU lerántotta a gatyeszt ott is ugyanúgy fújolt még sírt is AU utána. SZal kamu h Vikinek pasi kell, leszbi ?

nosce 2014.02.28. 13:06:58

@odie1:
igen elhibázott volt a casting mert simon annyival fölötte volt a többi agyhalottnak közte vikinek is h már az elején megnyerte a versenyt. És ha nem zárják ki ugyanúgy unalmas lett volna de simon legalább mondott naponta annyi humorosat mint mondjuk viki vagy iza vagy dorka vagy zsófi egészen idáig.

babo81 2014.02.28. 13:07:00

@odie1: Ádám a tökös gyerek...Ha abba az apró tangába bele tudta gyömöszölni a gyíkot,akkor a Jóisten nem volt bőkezű vele!:) Az én meglátásom szerint vagy mindkét kapura játszik,vagy csak a saját csapatát erősíti!A mai pasik rettenetesen férfiatlanok!Persze azért akadnak kivételek.Szerencsére! A feladatokkal kapcsolatban pedig az az érzésem,hogy szűkös a büdzsé a csatornánál.Bár a kreatívitás hiánya egy ilyen műsornál főbenjáró bűn!

nosce 2014.02.28. 13:10:50

@karev:
de most komolyan, emléxik valaki mikor a nyugiban vikinek megmutatta a faszát vikinek h hogy reagált ? pedig Viki vágta rá h mutassa beviharzóban a nyugiba

karev 2014.02.28. 13:10:51

@nosce: de ez mennyire gáz már...

Schlomo Goldberg 2014.02.28. 13:12:39

Dorka szájából fröcsög a vetőmag

coub.com/view/te59

Chat Géza · http://chatgeza.tumblr.com/ 2014.02.28. 13:13:27

@én már a fény gyermeke vagyok: Nem kicsit gyúrok az Irodalmi Nobelre, meg a Karinthy gyűrűre, vagy bármilyen neves ember nevével eladott díjnak álcázott arany veretes fuxra.

Krétagarbó 2014.02.28. 13:16:16

@nosce: Azok, akik válogatták a szereplőket, valóban nem álltak a helyzet magaslatán. Pedig elvileg nekik érteniük kellett volna hozzá, gondolom, azért pszichológus végzettségű is van a teamben.
Ennél már csak az Alekosz féle banda volt nagyobb melléfogás szerintem, azt a több, mentálisan sérült, beteg embert az én gyomrom nem tudta anno bevenni. (Élén Alekosszal, de VVÉva sem volt pite a súlyos alkoholbetegségével.)

nosce 2014.02.28. 13:23:12

@Chat Géza: @nosce:
vagy fizikai nobel díj ?

pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin) 2014.02.28. 13:25:42

@nosce: "...de simon legalább mondott naponta annyi humorosat mint mondjuk ..."
1-2, az intelligenciáját alátámasztó megnyilvánulást leszámítva, én a beszéde 80%-át azon túl, hogy akusztikailag és hadarásilag érthetetlen volt, egyéb "élvezeti" szempontból tökéletesen értékelhetetlennek tartottam.
Egyáltalán nem volt vicces, kifejezetten izzadságszagú volt minden megnyilvánulása.
Az összefüggéstelen magában motyogás, a hajában a komplett étkészlet, a farkán a madzag, a "csinálnom kell valamit, hogy én legyek az őrült faszagyerek, aki mindig benne lesz a téééévééébe", na ez egy cseppet se volt szórakoztató vagy humoros. Ráadásul, és én nem vagyok egy finnyás típus, de az egész megjelenése kif. ápolatlan hatást keltett.

Aztán jött a sárlikos dolog és azzal teljesen lenullázta magát, ill. az eredetileg elképzelt szerepét.

Én egy cseppet se bánom, hogy kiesett a picsába, akármilyen körülmények között is történt az.

Krétagarbó 2014.02.28. 13:26:33

@nosce: Szerintem Viki a fiúkhoz vonzódna, de azt ő is tudja, hogy neki itt most nem terem babér. Ezért jön zavarba egy Au helikopterezésnél.
Másrészt azért ő eléggé tapasztalatlan is (saját bevallása szerint 5-6 pasival volt eddig, amiből szerintem gyököt vonhatunk), nem igazán tudja kezelni ezeket a szituációkat, láthatóan zavarba jön, és ezért viselkedik olyan elutasítóan. Ha megfigyeled, a nőiességét mindig humor tárgyává teszi, ilyen szempontból önironikusan viselkedik, úgy van vele, hogy inkább ő kezdje a gúnyolódást a saját női mivoltján, mint más. Ez nyilván abból adódik, hogy ő itt az a nő, akit senki nem fog megkívánni.

nosce 2014.02.28. 13:26:39

a hét kérdése h Dorka a népszerűsége felszopása érdekében benyeli-e a pélót és ezzel egyenlít-e sárlotnál 1:1 pélóra, ahogy zsóti mondaná..
Ki mire fogad ? igen vagy nem, nem vagy igen ?

nosce 2014.02.28. 13:31:51

@pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin):
tényleg nem lehetett érteni de a nagy brainstormingja közben egészen jó poénokat asszociált ki magából volt h egy mondatában több poén volt mint a fentieknek eddig összesen, de télleg motyogott és hadart meg kellett 3x is hallgatni h mi a faszt akart mondani, ezen túl pedig egy múmájer fasz volt és én se csíptem főleg mert megölte a versenyt a villában meg megjátszott volt az egész meg az állatokkal is amit csinált...

A Proverbiális Noszty Fiú 2014.02.28. 13:35:14

@nosce: nem illik a belevaló határozott csaj imidzsbe, hogy látványosan örüljön holmi grátisz kukettóért. (mert amúgy biztosan sűrűn lát ilyet)

Meg amúgy is, ezek sekélyes kisfiúk, akiket csak a külső érdekel, ő inkább megvárja az érett férfit (A férfit) aki majd megbecsüli az ő belső értékeit és szeret....bocs, nem bírom tovább

s3.amazonaws.com/rapgenius/1375735945_black-guy-laughing-on-boat-gif.gif

pink ninja 2014.02.28. 13:36:56

@nosce: szerintem nem, bár nem vagyok biztos abban sem, hogy ettől nőne a népszerűsége, mert magamból indulok ki és engem pl nem befolyásolna :)

nosce 2014.02.28. 13:37:07

@Krétagarbó:
nemtom, szerintem zsófinak se volt sok fasszal dolga de egész máshogy viszonyult AU helikopterezéséhez nevetett szinte szemmel falta de a többi csaj is, de viki meg láthatóan viszolygott, még teot se taszitotta soha

pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin) 2014.02.28. 13:38:56

@nosce: igen, szerintem bevállalósabb lesz. Hogyúgymondjam.

A Proverbiális Noszty Fiú 2014.02.28. 13:41:22

@nosce: számomra ideális forgatókönyvként folytatná a teljesen nemlétező alapokra helyezett kihaénnem viselkedését és bedurcizna, Iza pedig a kínálkozó lehetőségre és Zsoltira lecsapva szétválasztaná őket.

Dorka pedig hugysárga hajával totál idegroncsként várná a párbajt.

pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin) 2014.02.28. 13:44:15

@A Proverbiális Noszty Fiú:
Kedves Idi Amin, ha jobban ismerné a női lelkek mélyen cizellált bugyrait, akkor nem kacagna ily vígan a motorcsónakjában.
És igen, tudom, hogy Önt a női könnyek már nem hatják meg.

pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin) 2014.02.28. 13:47:14

@nosce: apropó Teó. Tegnap láttam először a műsorban először igazán jókedvűen nevetni: amikor Ádám a csoffadt zacsival vegzálta Vikit és a többieket.
Mondjuk ebben alighanem egy kis vegytiszta, irigységmentes kárörvendés is benne volt.

ő-szinte 2014.02.28. 13:48:36

@Chat Géza: a "sarokba pürézek"-en még mindig röhögök ;-DDDDDDDD

ő-szinte 2014.02.28. 13:50:46

@pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin: tényleg csoffadt? én nem igazán láttam, csak, hogy vmi kilóg
a brét meg azóta is keresem :-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
HOVÁ TETTED AZ ÚJCSÁVÓ BRÉJÉT? :-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

odie1 2014.02.28. 13:52:55

Az elbaltázott szereplőválogatás nyilvánvaló. A szűkös büdzsé ellenére is adhatnának nekik ötletes feladatokat, hogy élvezhetőbb legyen a műsor. Új lakót se kellett volna becuccolni ennyi idő után, szerintem.

A Proverbiális Noszty Fiú 2014.02.28. 13:56:38

@pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin): csak Ádámon röhögött, mert kisebb a pöcse mint az övé.

pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin) 2014.02.28. 13:58:18

@ő-szinte: bmeg, először azt hittem, hogy csak viccelsz, de most már látom, hogy te tényleg nálam keresed az új csávó farkát!?
Megnyugtatlak, nekem semmi közöm ehhez a rejtélyes ügyhöz.

De egyesek szerint
- hátrahúzva a farpofái közé szorította
- eldugta a bugyi belső zsebébe
- Viki leharapta
- olyan kicsi, hogy nem látszott
- nem is volt neki.

Te meg keríts már egy normális számítógépet, mert ha mindig telón netezel, a legjobb dolgokról maradsz le, mert nem fogom neked leírni, de lerajzolni se Ádám herezacskóját! :D

Krétagarbó 2014.02.28. 13:58:58

@nosce: Nem tudom, nekem Simonnál az zavart - az egyértelműen a többieknél jóval magasabb IQ-ját elismerve is - hogy sokszor úgy tűnt, hogy betanult szövegeket nyomott vissza. De nagyon kilógott az agyhalottak közül, ez tény.

A Proverbiális Noszty Fiú 2014.02.28. 13:59:28

@karev: szerintem tök jó ötleteim vannak.

És továbbra is sajnálom, hogy Józsi nem állt neki stikában adagolt tömegnövelőkkel - még jobban - felhizlalni a lányokat.

karev 2014.02.28. 13:59:45

@ő-szinte: a pürézek a fsok irodalmi változata?

pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin) 2014.02.28. 14:01:47

@A Proverbiális Noszty Fiú: na ez az eshetőség még nem jutott eszembe.
De azért Au. is nagy sumák, egy szót se szólt a szülinapi nyalifali után, hogy mije van a menyasszonynak.

Krétagarbó 2014.02.28. 14:03:50

@nosce: Igen, de az ő nőiességét azért elismerik a villába, ha arról van szó, hogy ki a jó nő a villában, sokszor Zsófi az elsők között van említve.
Vikin nagyon látszik, hogy háttérbe szorítja a nemiségét, feminitását, mert ez bizony az egyik gyenge pontja.
Kár érte, mert ha figyelne magára, kicsit fogyózna, az arca nem lenne csúnya. Bár nyilván sosem lenne egy Iza típusú modellcsaj, de hát nem is mindenkinek kell annak lenni, és nem is mindenki vágyik egy plázacicára.

ő-szinte 2014.02.28. 14:13:46

@pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin:
picccsába!!!!
eddig úgy tudtam, hogy az úttörő ahol segtít, tud :-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
most kutathatok tovább, faszomatbazdmeg!!
(bakker, az, hogy telóról vagyok nem azt jelenti, hogy nincs gépem, hanem azt, hogy épp mozgásban vagyok :-DDD :-P )

ő-szinte 2014.02.28. 14:15:11

@karev: én a hányni szó jelentésével bátorkodtam társítani

ő-szinte 2014.02.28. 14:17:23

@pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin): megint lemaradta :-((((((((((((
ki nyalt és mit falt? és hol a fasza a menyasszonynak?
ááááááááááááááááááá, így nem lehet vv-t nézni faszomatbazdmeg, ha soha semmit nem mondotok el!!!!

ő-szinte 2014.02.28. 14:27:56

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős: te meg mit csináltál éjszaka alvás helyett???? :-DDDDD

csicserierika 2014.02.28. 14:30:26

@pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin): mindent leírtál amit én is gondolok.
Kihagytad a lábujjkörmét :)
Nem értem azt a simonság hájpot.

csicserierika 2014.02.28. 14:32:10

@Krétagarbó: Ember ! Miről beszélsz ?
a VV4 volt a VV-k VV-je, a best of, a legfölsőbb szinteken !
Azt próbálják megközelíteni, de még csak érinteni sem tudják alulról.

csicserierika 2014.02.28. 14:42:04

ha Viki a lányokhoz vonzódna, akkor most kánaán lenne neki. Hol az egyik luvnya hátát, h a másikét simizhetné.
Van önkritikája, tudja, tudja a korlátait

Krétagarbó 2014.02.28. 14:54:09

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős: Szerintem az az 5 barokkos túlzás volt tőle, azért is írtam, hogy gyököt kell vonni ebből.
Másrészt úgy rémlik, hogy mintha azt mondta volna, hogy egyszer volt szerelmes, de nagyot csalódott. Szerintem tapasztalatlan a párkapcsolatok terén, és itt most nem is csak konkrétan a szexre gondolok, sőt... Tapasztalatlan ő még abban, hogyan kell kezelni egy intimebb helyzetet, jól látható a zavara, amikor olyan szituba kerül, aminek voltaképpen max. egy bensőségesebb kapcsolatban lenne helye.

Krétagarbó 2014.02.28. 14:55:14

@csicserierika: Igen, én is azt gondolom, inkább csak tudja, ismeri a korlátait.

Krétagarbó 2014.02.28. 15:59:12

Zsótinak fájnak az izmai? Már az egyik összefoglalóban is láttam, hogy a hátán volt egy tapasz, most a kezére ragasztotta épp AU. Kíváncsi vagyok, hogy mikor büntetik meg Izát a mikroport helytelen használatáért és a suttogásért.

Amúgy nem bírom végignézni az éjszakait, annyira unalmas. Inkább megyek takarítani, ennél még az is jobb, komolyan. (Ezt se hittem volna, hogy megérem.)

candyperfumegirl 2014.02.28. 16:02:12

@hovatovább?: Köszi! Határtalan izgalommal várom a második részt. :)

Bunny Munro 2014.02.28. 16:06:14

Az vót má, hogy Iza valami rém ocsmány öregasszony lesz, nagy kampós orral, lebiggyedő szájakkal, bulldog fejjel, és mindennek a tetejébe az irigysége és a gonoszsága is meghatványozódik?

Cave Nick 2014.02.28. 16:42:26

@hovatovább?: az éjszakai üzekedés nincs rajta

A Proverbiális Noszty Fiú 2014.02.28. 16:50:12

@Bunny Munro: már most is az a férfias állával meg az ánuszszájával.

hovatovább? 2014.02.28. 16:58:27

@Cave Nick: Meglesz az is, csak össze kell illeszteni a sok vágást szegénynek.

Akármi Áron 2014.02.28. 17:28:54

@Bunny Munro: Jó:) De szép öregasszonyt és jógyereket láttál már?:DDD

ő-szinte 2014.02.28. 18:04:19

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős: mert te egy Mártír Luther King vagy ;DDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Cimili 2014.02.28. 18:28:35

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős: Köszcsi, hogy hajnalban leváltottál, így nem maradtunk le semmiről!:)

Cimili 2014.02.28. 18:34:03

@Chat Géza: Dupla arany megszavazva.:)

Cimili 2014.02.28. 18:36:26

@Chat Géza: Köszi a remekművet, dupla arany megszavazva!:)

Wreath 2014.02.28. 18:41:35

Sziasztok! Szóval belenéztem ebbe az éjszakai sztrímbe és következő merült fel: nem lehet, hogy ez a Zsóti meg a Durci testvérek?? Mer pl. én a bátyámmal harcoltam így 8-10 évesen...

én már a fény gyermeke vagyok 2014.02.28. 19:06:57

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős: Lassan olvasd, három mondat, nehogy elfáradjon a szemed.

én már a fény gyermeke vagyok 2014.02.28. 19:08:51

@Wreath: Durcinak most két lehetősége van hogy visszakerüljön. Villant vagy agyonveri Zsótit. Kettes szag van a levegőben.

Wreath 2014.02.28. 19:34:15

@én már a fény gyermeke vagyok: Ezzel inkább a z'isibe kerüljön vissza mondjuk. Mindenesetre nem kicsit van betojva, hogy vívnia kell az tuti.

ő-szinte 2014.02.28. 19:45:41

@Cimili: meselsz mi volt?
@én már a fény gyermeke vagyok: durcinak egyikhez sincs eleg ver a pucajaban :/
@Wreath: felesleges bekakkantania,ugy is kint marad :DDDDDDD

Wreath 2014.02.28. 19:57:53

@ő-szinte: Ámen. :)

Van új poszt.

É2I 2014.03.02. 18:09:45

Bazzeg, zsinór tanga egy balfaszon. Zsírkirály. Kívánatos, mint egy döglött elefánt, kifordult belekkel.
Vikipédia tuti nem volt ilyenhez közel sose, de hogy két lábbal kellett volna áttessékelni egy másik univerzumba ezt a faszt....
Ez egy pornós fasz? Vagy egyéb debil fajzat?
süti beállítások módosítása