Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Hogy volt?

Való Világ 6x38 - The Day of the Peter

2014. február 18. 20:00 - sixx

Screen Shot 2014-02-19 at 4.58.01.png

Aki nem dolgozik, az éhen hal, legalábbis ez az RTL terve a lakókkal, én megmondom őszintén, hogy nagy rajongója vagyok a drasztikus elképzeléseknek, Picochet és Idi Amin feje díszíti a pizsamáimat is, de kamerák előtt éheztetni Báttyát az nekem is sok lenne, hát mi lesz azzal a szegény emberrel, ha összesnek a bicepszei? Mindegy, ami egyszer(?) működött, fog a VV6-ban is, gondolhatták a szerkesztők, így jön a munkáshét, azaz csak az kap kaját, aki dolgozik. Nem vagont kell rakodni, esetleg uránt bányászni, még mielőtt a műsort csak a hogyvolton követő olvasók tapsikolni kezdenének, hanem a) kukoricát morzsolni, b) karkötőt fűzni, vagy c) bábokat készíteni. Mivel a c) a legkreatívabb, így azért jár a legtöbb pénz, a sima fizikai meló (morzsolás) fizeti elméletileg a legkevesebbet, sikerült leképezni társadalmunkat a Nagytétényi úton azonnal.

A melóért villakrajcár jár, amit a villabótban lehet kajára, piára vagy cigire váltani, a pénztáros meg Bugyitlan lett, mert gipsz van a kezén, úgy meg max csak heréket lehet morzsinkálni, kukoricát nem, de erről majd mindjárt bővebben. Szóval aki dolgozik, az kap pénzt, aki nem, az meg vagy éhen hal, vagy bűnöző lesz. A szabályok betartásáért és a munka minőségéért egy Péter nevű fazon felel, aki úgy néz ki, mint egy középiskolai technikatanár és egy könyvelő szerelemgyermeke, ráadásul a csendőrpertu nagy híve, mint azt az őt letegező Viki hamar megtudta. Még egy fontos szabály: ha a közértből lop valaki, azt Bugyitlan béréből vonják le. Lesz itt nemulass. És most lássuk a tegnap estét képekben (az összefoglaló második része TELJESEN érdektelen volt, kimaradt.)

Page_01.jpgPage_02.jpgPage_03.jpgPage_04.jpgPage_05.jpgPage_06.jpgPage_07.jpgPage_08.jpgPage_09.jpgPage_10.jpgPage_11.jpgPage_12.jpg

Címkék: vv6
534 komment

Facebook kommentek

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mézescsók 2014.02.19. 14:51:14

@Morcz: Én a Fókuszban láttam a szülőket, valaki belinkelte ide az adás vonatkozó részét az egyik nap. Kicsit tényleg kinlódtak, győztek magyarázkodni. Szerintem Iza koppan nagyobbst, amit sajnálok, mert érdekesebb figura és enélkül is lehet baja elég. Mire gondolok? Pl. nem tudom, milyen drog a gina, de nem lehet könnyű lejönni erről sem, vagy: alvászavar (tapasztalatból tudom), vagy: befejezetlen suli, vagy: a jövőkép bizonytalansága az álmok és a lehetőséget összefüggésében. Biztos van, még most csak ez jutott eszembe.

@Szentpeter: Én is esélyesnek látom, de Viki is ott lesz.A Bp - vidék harcról tudom, vidékiként úgy érzem, hogy főleg a fővárosiak generálják, meg a politikusok, de ebbe nem megyek bele még fórumcsevej (vagy: csevely? - sosem tudtam) szinten sem.
Semmi bajom a tájszólással, csak arra próbálok rájönni, hogy ezt tudatosan váltogatja-e vagy nem. Hogy ennek mi a jelentősége? Talán semmi, de ha tudatosan váltogatja, konkrét szituációban, akkor könnyebben megértem a viselkedését, jobban el tudom dönteni, hogy szimpatikus-e, mennyire őszinte, stb. Amúgy ennek sincs jelentősége, mert nem applikáltam, tehát nem szavazok, csupán kiváncsi vagyok. Ahhoz, hogy tudjam, többet kéne nézni a Vv-t, de inkább olvasok, ha van szabadidőm és mellette - esetleg - megy a tv vagy valami más.

Cave Nick 2014.02.19. 14:53:28

@Sigismundus: feltételezem neked is ugyanolyan papucsod lehet, ha ennyire szíven ütött.

CukIság 2014.02.19. 14:54:21

@Haynau (Sons of Monarchy): nem csak a játék kedvéért ilyen, ő játékon kívül is szarkavaró. Mindig ilyen, akkor is, amikor ezt semmiképpen sem lehet célirányos, tudatos viselkedésnek nevezni. Amikor megkérdezték tőle, ez a részéről tudatos taktika-e, azt mondta nem, ő csak sodródik, és szerintem ezzel igazat mondott. Ez nem felvett szerep, hanem állandósult személyiségszerkezet. Namost, a kérdés az, hogy ez a fajta állandósult személyiségszerkezet egészséges-e? Szerintem nem. A személyiségzavarokra általában jellemző, hogy sokkal több konfliktusba keverednek, mint az "egészségesek". "személyisége nyitott a konfliktusok, problémák felé" "A személyiségzavaros személyek gyakran szinte generálják maguk körül a konfliktusokat" "A személyiségzavarok egy részére az jellemző, hogy a környezet számára okoznak elsősorban gondot, ezek az egyének többnyire nem érzékelik, hogy másoknak fájdalmat, kárt okoznak, empátiás készségeik igen alacsonyak, gyakoriak a konfliktusaik, munkahelyi és párkapcsolati problémák. Önmaguk többnyire messze alulértékelik a problémáikat...Az ilyen emberek családi- és magánélete, kapcsolataik gyakran viharosak, nehezen találnak munkát, vagy munkahelyeiket sűrűn váltogatják, nem találják a helyüket." www.webbeteg.hu/cikkek/psziches/10763/szemelyisegzavarok-tipusai
De mindegy, én abbahagyom, már így is túl sokat időt töltöttem vele. Nekem ez a véleményem, neked meg az. Ezen nem múlik semmi se.

Morcz 2014.02.19. 14:59:32

@Haynau (Sons of Monarchy): "Szerintem nem koszos az a víz, hanem Traktoros beváltotta ígéretét és páleszt főz a dzsakuban. Mondjuk banánból - vagy valami más gyümölcsből, ami odabent épp kéznél volt."

Akkor valamit nagyon elrontott, mert én ilyen iszapszürke és habzó páleszt még nem láttam...:D

"Azt tudom, hogy Izát te is kipróbálnád... :D :D

Mellesleg egy futó kaland erejéig én is - már ha érdekelnének futó kalandok."

Szerintem vagyunk így ezzel páran. :D (Asszonykám cukkol is vele...:P :D )

@mézescsók: igazad van, tényleg a Fókusz volt. Remélem Traktoros és Viki nem lesz döntős.

Haynau (Sons of Monarchy) 2014.02.19. 15:00:29

@CukIság: "nem csak a játék kedvéért ilyen, ő játékon kívül is szarkavaró."

Tehát személyesen ismered, ha ezt állítod. Vagy csak beskatulyáztad egy netes cikk és néhány TV-adás alapján?

"De mindegy, én abbahagyom" - a botcsinálta pszichológus-módit légyszi hagyd is abba, sokkal szívesebben kommentelgetek veled, amikor nem épp hobbi-Csernus akarsz lenni. Nem is áll jól neked - és nem is hiteles.

@szmoti: "De az meg milyen komoly, ahogy Viki elemelt egy kék krajcárt, ami, ha jól értettem ezret ér a főnöktől és lefizeti Izát, hogy kussoljon :D Igazi valóvilág ez kérem szépen :D"

Megy a villamutyi! Csak kéne oda még egy felirat, hogyaszongya: "Nemzeti Kisbót", meg egy tizennyolcas karika. Ha Viki és Iza ilyen jól mívelik a lopást-sikkasztást, komoly jövőt jósolok nekik a következő kormányzati ciklusban! Vikinek még a neve is passzol, gondolom ez bérnyalonc körökben akár még plusz kvalifikáció is lehet.

hovatovább? 2014.02.19. 15:01:59

Nehogy má csak én lássam, h Véka méhszájig hatolóan szerelmes Krisszbe!
-Mond el a kortárs beszédem! (fordítás: Bazeg, legalább adj már egy csókot, te hülye, hát nem látod, hogy mingyá kiesek, oszt szeretlek!)
-Te barom, nem veszed észre, hogy izza csak kihasznál?(fordítás: Az én szerelmemre hajtsál má agyas, az enyim igazi csöcstiszta szerelem!)
Minden szemöveges és kontrakt lencsés számára ajánlom, hogy nyalassa tisztára eszközét Orálió nyelvecskéjével. Utána meglássa a valót.

csiberibe 2014.02.19. 15:07:44

@Morcz: az én férjem Vikit kergetné meg... most nem tudom, nekem ez jó, vagy rossz. :)

szmoti 2014.02.19. 15:08:08

@Haynau (Sons of Monarchy):
"Megy a villamutyi! Csak kéne oda még egy felirat, hogyaszongya: "Nemzeti Kisbót", meg egy tizennyolcas karika. Ha Viki és Iza ilyen jól mívelik a lopást-sikkasztást, komoly jövőt jósolok nekik a következő kormányzati ciklusban! Vikinek még a neve is passzol, gondolom ez bérnyalonc körökben akár még plusz kvalifikáció is lehet."

Mondjuk amilyen gátlástalan néha a Viki, simán elmehetne politikusnak :) Lehet, hogy mikor a szavazásra hozzák ki őket, kint is hagyják és majd valamelyik párt alkalmazásába áll :) Kíváncsi vagyok egyébként, hogy lesz e valamiféle retorziója a tettének, vagy tényleg olyan igazi mutyis dolog lesz ez is :D

Haynau (Sons of Monarchy) 2014.02.19. 15:08:51

@Morcz: Hát istenkém, nem lehet mindenki született páleszfőző... meg lehet, hogy Durci belekakkantott és elcseszte az egész tervet. Pedig zugszesszel príma feketegazdaságot lehetett volna odabent létrehozni!

Nocsak, te is felhúznád Izaurát a karóra? :D :D

Ami T34-et illeti, egyetértek - de Trakesz nyugodtan lehet döntős. Ellentétben mondjuk Sárlikkal (akit simán csak zsigerből nem tartok szimpatikusnak) és a Bugyitlan Tujadémonnal (aki annyira csak a "láthatatlan" és "alpári" üzemmód között tud váltogatni, hogy borzalmas).

karev 2014.02.19. 15:13:48

@CukIság: van, ami nem változik évszázadok során sem :)

Morcz 2014.02.19. 15:16:20

@csiberibe: Hú, erre most nem is tudom mit válaszoljak....:D :P Ezen még gondolkodnom kell. Megkergetné, vagy "megkergetné"? nem mindegy...:D :P

@Haynau (Sons of Monarchy): "lehet, hogy Durci belekakkantott és elcseszte az egész tervet." :D :D :D

Kész ettől majdnem leestem a székről...:D
Ámbár észrevételeim szerint a jacu azóta ilyen mióta Simonság belefürdött...:D

"Nocsak, te is felhúznád Izaurát a karóra? :D :D"

Gondolom az Iza Fan klub (IFK) férfitagsága így van vele, ergo @Szentpéter-nek nagy lesz a konkurencia... :D :D Na ezt hogy oldjuk meg? :D :D

Bugyitlan Tujadémon még alakíthat, talán Charlotte is, remélem okoznak még meglepetést...
Tényleg Teoról nem kellett volna már levenni azt a nyomorult gipszet?

Haynau (Sons of Monarchy) 2014.02.19. 15:19:55

@Morcz: Ha Teoról levették volna a gipszet, oda a sajnálat-bónusz, akkor csak egy tuja csaj maradna, aki alpári üzemmódban átmegy betépett plázaszekjuriti-be.

Ja, igen, Izaurát megpörgetném én is. Bár fene tudja - valahogy sajnálom a csajt, mert nekem úgy tünik, hogy egy tisztességes adag szeretetvágyban szenved. Kellett neki bemennie a villába, ahol elvonóra fogták. Drog nélkül a kendőzetlen valóságot kapja, fáj is neki piszkosul.

Morcz 2014.02.19. 15:22:42

@Haynau (Sons of Monarchy): "aki alpári üzemmódban átmegy betépett plázaszekjuriti-be."

Hirtelen elképzeltem Teót a villában plazasekjutiti egyenruhában...na abból kijönne pár poénos szitu.

"a, igen, Izaurát megpörgetném én is. Bár fene tudja - valahogy sajnálom a csajt, mert nekem úgy tünik, hogy egy tisztességes adag szeretetvágyban szenved. Kellett neki bemennie a villába, ahol elvonóra fogták. Drog nélkül a kendőzetlen valóságot kapja, fáj is neki piszkosul. "

Erről beszéltem pár korábbi kommentben, eléggé szeretethiányos viszont a villa jót tesz neki szerintem. Személyiségileg is. :)

csiberibe 2014.02.19. 15:22:50

@Morcz: nem kéne kergetni, Viki szerintem megállna...

de ha itt Izáztok, fiúk, hadd jegyezzem meg, elég ócska a felhozatal férfiból a vellában...

Haynau (Sons of Monarchy) 2014.02.19. 15:25:11

@csiberibe: Mázli, hogy hetero pasiként ez ABBÓL a szempontból nem izgat. :D

Viki szerintem is megállna. De ki akarna meghágni egy csőretöltött T34-est?!? Hátha utána felfal, mint egy fekete özvegy?

hovatovább? 2014.02.19. 15:25:57

Az elmúlt két nap éjszakai online adása 19 kemény percben. Iszonyatos dráma, végletekig feszített érzelmek és nyíltszíni halál.
Magyarul a nagy semmi.)
www.dailymotion.com/video/x1cok0z

Morcz 2014.02.19. 15:28:34

@csiberibe: "nem kéne kergetni, Viki szerintem megállna...
" :D :D :D

@Haynau (Sons of Monarchy): "Mázli, hogy hetero pasiként ez ABBÓL a szempontból nem izgat. :D"

A fene ezt akartam írni, de megelőztél. :D

"Viki szerintem is megállna. De ki akarna meghágni egy csőretöltött T34-est?!? Hátha utána felfal, mint egy fekete özvegy? "

A (még) fel nem robbant "szexbombe" esete.... :D :P

(Este elvileg kaptál levelet!) :)

Na megyek mielőtt lekésem a buszt...este jövök! :D

ミラ · http://www.miranosekai.com/ 2014.02.19. 15:28:58

@mézescsók: fővárosiként úgy érzem, nem igaz, hogy mi generáljuk, legalábbis nem a köznép. egy ismerősömről se tudok, aki lenézne bárki, mert vidéki. én vagyok az első, aki kijavítja az embereket, ha észak felől érkeznek, hogy nem feljönnek pestre, hanem le, mert délebbre van. zavar ez az általánosítás.

ミラ · http://www.miranosekai.com/ 2014.02.19. 15:36:58

én emberem is izát búbolná meg, azt mondta, sztem zsófinak jobb teste van, csak hát a feje...
akkor már ha pasi lennék, inkább dorkát "pörgetném meg".

a pasik meg: zsóti néz ki a legjobban az én kicsi lelkemnek, magas, izmos, csak a borostát kéne hagynia meg észt növesztenie. így ő is max egyre kéne, ha vonzana az ilyen, de már kinőttem belőle.

King of Shadows · https://politicks.blog.hu/ 2014.02.19. 15:37:20

Most szólok, hogy Fabiusnak kellett már hozzászólást törölnie a Varánuszon a sértett személy követelésére. A Sárit folyamatosan qrvázó hozzászólások meg szintén ilyenek, mert nem volt qrva! Ha nem lesz már a villában meg fogom mondani neki, hogy olvassa el ezt a rengeteg okádást, amit kapott, és kérje a bloghu-t, hogy törölje azokat. Ők meg át fogják hárítani az egészet a blog gazdájára, aki nagyon boldog lehet majd attól, hogy több ezer hozzászólást kell átolvasgatnia, és egyenként törölnie.

Egyébként meg Lézer és Papcsák sokkal kevesebbért is nekiment már hozzászólóknak, csak mondom.

Ha meg valaki tudja bizonyítani, hogy Sári ribanc volt, akkor tegye meg! A Velvet, meg a Blikk, az nem bizonyíték ám! Tessék fényképet, hang vagy videó felvételt, esetleg számlát mutatni. Vagy keresni valakit, aki a saját adataival vállalja, hogy Sári ügyfele volt...

Blájen, a vörös tengerészgyalogos 2014.02.19. 15:38:33

@karev: nanana!
eztet semmi sem bizonyíccsa!
Azért, mert anyám azt mondta, nem Kohen úr az apám, még nem jelenti azt, h ha a százados (először csak) megerőszakolta, akkor én valóban lómai polgár lennék...
Amúgyis, de mit adtak nekünk a gaz lómaiak, az aljas elnyomók!

@Haynau (Sons of Monarchy): okés, köszi, vmi ilyesmitől tartottam énis :)

@Morcz: nagyon egyszerű, Izát gangbang-be kell rakni :)

Haynau (Sons of Monarchy) 2014.02.19. 15:51:35

@King of Shadows: Hé, ribancozni lehet! A ribanc nem a kurva szinonímája, hanem egy könnyen megkapható embert (általában nőt) jelent. Az azért poén lenne, ha valaki a felhívásodra beposztolna egy témába vágó áfás számlát! :D :D

Ja, Lézerblokk és Papcsák véleményem szerint bekaphatják! (Hopp, ez szabad vélemény-nyilvánítás - még a narancsuralmi jogferdítések rendszerében is.)

@ミラ: Igen, Zsófi teste cuki, csak az a fej... smink nélkül egyenesen ijesztő! Dorkára viszont én sem mondanék nemet. ;)

nosce 2014.02.19. 15:52:11

@Haynau (Sons of Monarchy):
viggyázzatok mert izat pako is felpróbálta

karev 2014.02.19. 15:53:04

@Haynau (Sons of Monarchy): mindenki a teltkárcsúakra bukik? :)

ミラ · http://www.miranosekai.com/ 2014.02.19. 15:58:30

@King of Shadows: akkor a fél hv-t lehet törölni, mert más meg buzizva lett és társai, pedig sztem egyik itteni pasi se dugta meg dávidot.

Blájen, a vörös tengerészgyalogos 2014.02.19. 15:59:20

@karev: ésmég?! :D

<<És hagyjuk a populista dumát az oktatásról, közbiztonságról, utakról, (pláne) a borról és a többi ilyen maszlagról...>>

De kérdem én, hogy mit adtak nekünk a rómaiak?! :D

@Haynau (Sons of Monarchy): Dorkát én már a beköltözésekor is bevállaltam volna, Ez azóta sem változott.

Haynau (Sons of Monarchy) 2014.02.19. 16:02:43

@nosce: "viggyázzatok mert izat pako is felpróbálta"

Mi a gond? Bentfelejtett valamit?

@karev: Teltkarcsú? Ki a fax teltkarcsú? Vagy te kifejezetten az anorexiás kehes bigékre buksz?

@Blájen, a vörös tengerészgyalogos: Kiestél a szerepből, báttya! Nem "lómaiakat" akartál mondani? ;)

Cave Nick 2014.02.19. 16:03:52

@King of Shadows: Sárlikról tényleg nem tudni igazából semmi terhelőt a villabéli viselkedésén, meg a saját bevallásán alapuló háromjegyű számon kívül. Max. annyit, hogy állítólag UFO repítette ki Svájcba (C. Simon), de ott lehetett recepciós is. A kurvázást, fröcsögést én sem látom indokoltnak.

Sigismundus · https://csakugyirkalok.blogspot.com/ 2014.02.19. 16:04:26

@Cave Nick: Rossz feltételezés, nekem kinai papucsom van nem VVs, de nem a lábbeli szolidaritás beszélt belőlem, hanem Lilu eröltetett vicceskedése idegesít.

karev 2014.02.19. 16:05:02

@Haynau (Sons of Monarchy): nem vagyok leszbi egy, kettő igen, nekem kifejezetten a soványság tetszik, ez van. nem vagyunk egyformák. :)

CukIság 2014.02.19. 16:05:46

@Haynau (Sons of Monarchy): Ezt nem láttad? www.valovilag.hu/video/235005
Amúgy annyira tipikus, főleg az általános iskolai korosztályban vannak nagy számban ilyenek: nagyhangú, izgága kövér gyerek (általában fiú), aki állandóan kötözködik, pláne a tőle gyengébbekkel. Szinte közhelyes figura, filmekben sűrűn szerepel ez a karakter, de életben is ismertem ilyen kiskamaszt, szünetekben mindenki vinnyogott miatta, mert folyton bántotta a kisebbeket. Otthon állt a bál náluk, az apa néha késsel kergette az anyát és a fiát az udvaron, szóval a családi háttér nem volt épp kiegyensúlyozott. Lányban is láttam már hasonlót, termetre mint Tóth Vera, esze sokkal kevesebb, mint Vikinek, de folyton vezérkedett és mindenkit leugatott. De látom, ragaszkodsz hozzá, hogy nincs igazam, szerinted Viki afféle sakkmester, aki előre kiszámítja a tettei következményét, és tudatosan rángatja dróton a többieket. Hát hidd azt, ha neked így jobb, ezt hallgasd meg hozzá: www.youtube.com/watch?v=-0Ih0tD7Q0A

Cave Nick 2014.02.19. 16:05:58

@Sigismundus: de én nem Lilu vagyok, viszont erőltetetten vicceskedek.

Cave Nick 2014.02.19. 16:08:18

@Blájen, a vörös tengerészgyalogos: ő viszont változott + irányban jópár kilót. :D

mézescsók 2014.02.19. 16:10:17

@ミラ: Én pedig vidéki vagyok. Tudod mit? Erről itt egyikőnk se generáljon vitát.
További szép napot!

Cave Nick 2014.02.19. 16:11:24

@karev: nekem is kifejezetten a soványság tetszik, de azért se lófi se lorka nem kövér, pici súlyfelesleg van rajtuk max.

nosce 2014.02.19. 16:17:27

@kandurcica:
azt nemtom de pákóval több napig egy ágyban aludt, gondolom nem sakkoztak

karev 2014.02.19. 16:18:20

@Cave Nick: nanana, én sem azt mondtam, kövérek, teltkarcsúak.

nosce 2014.02.19. 16:20:12

@Haynau (Sons of Monarchy):
"Mi a gond? Bentfelejtett valamit?"

könnyen lehet :)

nosce 2014.02.19. 16:26:16

@kandurcica:
valami szépségversenyen, volt róla cikk is meg benne fotó

karev 2014.02.19. 16:27:55

@nosce: gratulálok. bottal sem piszkálnám meg Pácsót. :)

Blájen, a vörös tengerészgyalogos 2014.02.19. 16:28:36

@karev: bakker, tudtam, h vmit kifeledtem, de a populizmustól eltiltottalak, érteeem?! :)

@Haynau (Sons of Monarchy): néha előfordul, ez a meghasonulás önmagammal (skizó-e vagyok?!), hiszen nem tudom eldönteni, h római (ponciusul lómai) vagyok-e, vagy zsidó :)
De mint a nevem is mutatá, igazi vörös tengerészgyalogos :D

@Cave Nick: mármint Dorka, ugye?
Annyira még nem vészes. majd lemozogja ;)

Haynau (Sons of Monarchy) 2014.02.19. 16:29:14

@CukIság: Szóval nem ismered, csak általánosítasz. Akkor ezt hagyjuk is, komolytalanná válik az érvelésed, észrevetted már te is?

Azt pedig nem állítom, hogy Viki minden lépése eltervelt lenne - de szerintem nem is lehet tervszerint élni egy ilyen zárt közösségben, ahol a helyzet pillanatról-pillanatra változik. Azt gondolom, hogy nem csak Vikinek, hanem minden beköltözőnek volt valamilyen elképzelése arról, miképp akarnak játszani (ha nagyon gonosz vagyok, még azt a felvetést is megkockáztatom, hogy az RTL osztotta rájuk a szerepeket, de mint tudjuk, ez egy TELJESEN spontán müsor - khm...). Van, aki jobban hozza a formáját, van aki kevésbé (inkább tujázik vagy elveszetten csámborog a villában) - szerintem van Vikinél jobb karakter odabent.

A videót meg köszi, de nem vagyok musical-rajongó - ha már muszáj, akkor inkább a klasszikus Webber-féle musicalek jönnek be.

@karev: Ha leszbi is volnál: magánügyed. Sovány csajok nekem általában bejönnek - de amikor már kiütköznek a bordáik-medencéjük, akkor dugás helyett inkább etetném őket. És igen: ha már nő, nézzen is úgy ki, legyen nőies - az még messze nem teltkarcsú. Inkább mint egy anorexiás piszkafa...

@nosce: Elképzeltem, milyen lehet Pákóval sakkozni. Sokkoló vízió volt, az biztos. Arra gondolsz, az utcsó sakkpartijuk után esetleg Izában felejtett egy sötét parasztot?

karev 2014.02.19. 16:32:26

@Haynau (Sons of Monarchy): erre mondtam, nem vagyunk egyformák, szerencsére. :)

Blájen, a vörös tengerészgyalogos 2014.02.19. 16:33:44

@Haynau (Sons of Monarchy): " Arra gondolsz, az utcsó sakkpartijuk után esetleg Izában felejtett egy sötét parasztot? "

ezen most irtózatosan röhögök :DD

pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin) 2014.02.19. 16:37:12

Nahát, milyen sokat írtatok az elmúlt pár órában. :)

@Mézescsók: Ha nem tévedek, Krisztiánt meg gyakorlatilag itt kezdték/-tük (már aki) parasztozni, traktorosozni, pusztán azért, mert Hajdúakárhonnan jött és néha tájszólásban beszél.
Ha jól emlékszem, ő egy szóval se állította, hogy földtúró parasztgyerek lenne, csak valahogy rákerült ez a jelző.

én már a fény gyermeke vagyok 2014.02.19. 16:44:07

@Blájen, a vörös tengerészgyalogos: Egy percig se aggógj, nem vagy skizó. Alekosz, a legnagyobb görög is időnként átment judea ben hurba.

más

Butaság a főváros-vidék elletét, én például jókat röhögök a benti sötömieken.

Lord Nyasgem 2014.02.19. 16:44:26

@nosce:
Értem. Tehát Pákó kellet Izának, Alonso meg nem. Világos.
Pláne ha még cikk is volt róla!

pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin) 2014.02.19. 16:50:05

Az azért tetszett, ahogy Józsi csalódottan mérgelődött, hogy gyöngyfűzés, meg bábkészítés, ahelyett, hogy fát kéne vágniuk. Gondolom baltával.

Erről meg egyből beugrott Sárlott arca és tekintete... Az a nő nem stimmel.

ミラ · http://www.miranosekai.com/ 2014.02.19. 16:51:23

@mézescsók: éppen ezt próbáltam mondani. te generáltad, amikor általánosítva közölted, hogy a fővárosiak tolják. én pl. pont leszarom, ki vidéki. ergo nem igaz és bánt, hogy egy kalap alá veszel holmi bunkókkal, akik szerint értékmérő, hogy ki hol lakik.

nosce 2014.02.19. 16:54:28

@kandurcica:
jajaja valahogy így, vettelt akarta

nosce 2014.02.19. 16:55:27

@Haynau (Sons of Monarchy):
annyi bizonyos h sötét paraszt volt benne

King of Shadows · https://politicks.blog.hu/ 2014.02.19. 17:06:57

@mézescsók: "Semmi bajom a tájszólással, csak arra próbálok rájönni, hogy ezt tudatosan váltogatja-e vagy nem."

Mikor vált? Mert felfokozott érzelmi állapotban mindenki az "anyanyelvén" beszél. Ha az egyik beszéd csak "ráragadt", akkor alapállapotban azt fogja használni, és az "elsődleges beszédstílusát" csak akkor, ha kiakad.

King of Shadows · https://politicks.blog.hu/ 2014.02.19. 17:29:04

Ilyesmiről beszélek: valovilag-6.postr.hu/leleplezes-elokerult-a-bizonyitek-hogy-iza-rendszeresen-kabito . Annak a Postr-nek is észre kellene már vennie magát, hogy átlép egy határt, és ez már egyáltalán nem vicces...

Mrs. Clayton 2014.02.19. 17:44:43

@King of Shadows: micsoda nem vicces ebben? vki a nyilvánosság elé rakja a képeit amin nyilván valóan mariskát szív és ezt egy másik blog leközli?
ugyan már
kannácska meg épp most haknizza tele a bulvárt, ha jól olvasom, hogy ő nem ilyen szir szar kábszert szívott, hanem igazi kokaint
bassza meg, be ne szarjak
egyéb iránt meg ma a tizen- huszonévesek körében, főleg ahonnan iza meg a többi bent lakó jön, az a fura, ha vki nem füvezett/szívott még semmit, az egy alien sztük
nincs itt látnivaló

CukIság 2014.02.19. 17:48:13

@Haynau (Sons of Monarchy): Azt kérdezted, tudom-e, hogy a játékon kívül milyen. A videóban arról esett szó, hogy Viki eddigi életében hogyan viselkedett (a sportpályán fellöki a többieket, mindenkibe beleköt, akár az utcán egy ismeretlenbe is). Ő maga mondja magáról, hogy agresszív és összeférhetetlen, zsarnoki, a maga akarata alá próbál vetni másokat, és élvezi, ha a kötözködésével kicsinálhatja az "ellenfelét". Ezeket ő maga mondta el még a játék előtt, általánosságban az életéről, a saját jelleméről. Ez nem elég hiteles? Nem elég mérvadó? Amit saját maga mond el magáról? Az hitelesebb volna, ha én ismerném (és mondjuk gyűlölném, mert nekem is rosszat okozott) és utólag igyekeznék befeketíteni? Azt tán nem azzal ütnéd el, hogy csak be akarod feketíteni, nem hiteles, amit állítasz, hiszen nem ő maga mondja? A videóban Ő MAGA JELLEMZI MAGÁT, és nem szívderítő, hanem nyomasztó jellemzést ad önmagáról.
Emlékezz arra, amit Simon mondott: Viki, folyton jár a lábad! Annyira ideges vagy, hogy állandóan rángatózik a lábad!
Azért jutott eszembe, hogy Viki egy bizonyos típus megjelenítője, tehát viszonylag gyakori az izgága, kötözködő, kövér ember, mert a belső feszültséget valamivel oldani kell, az evés pedig mindenkire nyugtató hatással van, az evés elég jó stresszoldó, ezt a hatását szinte mindenki kipróbálta már, ha az ember ideges, automatikusan többet eszik a kelleténél.
Gondolom, Viki is azért eszik többet, mint kellene, mert feszült (ld. a Simon által megjegyzett lábrángatás). Nyilván pszichésen könnyebb a feszültség forrását a külvilágba vetíteni, a feloldását a külvilágban keresni, mint belül, pedig az igazi nyugalomra csak önmagában lelhetne rá.
Éppen a belső feszültség miatt nem képes igazi vezéregyéniséggé válni, hiszen ahhoz nyugodt magabiztosságra volna szükség.
Másrészt épp a belső nyugalom, stabilitás az, amit a leginkább respektál másban, mert ő maga ennek van a leginkább híján. Ezért is vagyok biztos abban, hogy Viki a leginkább Zsolttól tart bent a villában, őt respektálja a legjobban, és vele nem merne kötözködni; mert Zsolt a legnyugodtabb, még Dorka kirohanásait is jól tűri.
Általánosságban elmondható, hogy a zaklató megpróbálja az áldozatát kirángatni a nyugalmából, és beledöngölni valamiféle bizonytalan, feszült, nyugtalan idegállapotba; mert aki elveszítette a stabilitását, azt már könnyű legyőzni.
Sárlott és Simon, Iza és Krisztián esetében szerintem pont erről van szó. Kívülről a nézők azt látták, hogy Simon elszürkült Sárlott miatt; Zsolt elszürkült Dorka miatt - belülről viszont Viki azt látta, hogy Simon lenyugodott, és számára pont a stabilizálódása jelentett fenyegetést. És azzal, hogy Iza és Krisztián egymásra találna, ők is valamennyire lelkileg stabilabb állapotba juthatnának együtt - ez idegesíti Vikit, mert számára fenyegetést jelent a stabilitás.
(Zsolt viszont túl nagy falat a számára, őt nem bírná megrengetni, tehát békén hagyja).

tena_lady 2014.02.19. 17:58:28

@CukIság: Krisztián és Iza tuti nem találják meg a stabilitást ebben a "kapcsolatban". Ebből még oltári nagy veszekedése lesznek.

nosce 2014.02.19. 18:02:18

@tena_lady:
ÁhÁHÁ HÁÁÁHÁ szal innen az ötlet ? :)

CukIság 2014.02.19. 18:11:45

@Haynau (Sons of Monarchy): még ehhez annyit, hogy noha saját maga törekszik az irányító pozícióra (amint megérkezett a villába, nem ment oda a többiekhez, azok menjenek oda őhozzá), de el tudom képzelni, hogy pont a belső kiegyensúlyozottsága miatt, ha úgy adódna a helyzet, talán elfogadná Zsolt irányítását (legalább ideig-óráig).
Amikor félt attól, hogy kiesik (azt a pár napot nem néztem, csak egy nagyon rövid jelenetet láttam): nyugtatgatta Aureliot: nyugalom, nyugalom.
De most, hogy elmúlt a közvetlen veszély, már nem fontos a nyugalom; ráadásul nem szereti az alávetett helyzetet sem. Megpróbálja kiprovokálni Péterből is a feszültséget - rögtön letegezte, aztán meg lopott tőle. Kíváncsi rá, Péternél hol szakad el a cérna, mert ha indulatba jön, onnantól kezdve könnyebben legyőzhető ellenféllé válik.

én már a fény gyermeke vagyok 2014.02.19. 18:12:30

@tena_lady: Ha sixx elolvassa mihez hasonlítod sírvafakad.

CukIság 2014.02.19. 18:14:17

@tena_lady: biztos igazad van, több videót kéne megnéznem, sokat nem láttam.

King of Shadows · https://politicks.blog.hu/ 2014.02.19. 18:21:00

@CukIság: "A videóban arról esett szó, hogy Viki eddigi életében hogyan viselkedett (a sportpályán fellöki a többieket, mindenkibe beleköt, akár az utcán egy ismeretlenbe is)."

Azokat a kisfilmeket az RTL rendezte meg, statisztákkal, nem tudom ezt hányszor kell még leírni. Viki kapus volt, ha jól tudom, és egy kézikapus nem szokta fellökdösni a játékostársait. Már csak azért sem, mert nem is "találkoznak" egymással. A kapus a saját kapuja előtt áll, és oda az ellenfél játékosai nem mehetnek be. "Beugrani" lehet, de az meg nem szándékos fellökés.

FawltyTowers 2014.02.19. 18:29:19

@CukIság: van egy olyan cihhológiai fogalom is, hogy rögeszmés...

Jó estét mindenkinek. :)

én már a fény gyermeke vagyok 2014.02.19. 18:38:30

@King of Shadows: 108kiló+ pszichikailag törte meg az ellenfelet, nem fizikálisan. Nem adott kóstolót nekik a kapufán csüngő szalonnából.

rábassztáhessspicsába 2014.02.19. 18:52:32

Brekking! (bocs, ha már volt előttem) :D
Józsinak 3 vérhólyag lett a kezén kb. egy cső kukorica elmorzsolása után. :D Azonnal, hívja valaki a mentőket. :)
Hát igen k*rvára kemény munka a kukorica morzsolás…..hehehe

egyemakisszíved 2014.02.19. 18:57:12

@King of Shadows: Legerősebben akkor van Krisztiánnak tájszólása, amikor nyugodt körülmények között, a villanővérnek meg nekünk mond meséket, meg újabban Izának. Amikor tudja, hogy szerepel. Mikor Simonnal ordított, hogy eltöri a gerincét, nem nagyon hallatszott. Amúgy eleinte azt mondta Izáról, hogy a külseje tetszik, de a belseje nem. Az első interjúknál a riportszobában eleinte nem is állta meg, hogy ne birizgálja az arcát meg tekergesse a nyakát, amikor Iza iránti vonzalmáról kezdett beszélni. Azért nem olyan könnyű a villanővér pofájába hazudni, még ha nem is látja szemtől-szemben. Ha olyan nagyon őszinte gyerek lenne, mondhatná Vikinek, hogy az ő érzései pont ugyanolyanok, mint Izáé. Nem hiszi ő sem, hogy megtalálta az örök szerelmet, csak jobban telik az idő, ha van mivel foglalkozni, van kihez hozzábújni, nem egy sarokban üldögél, hanem Izát ostromolja, legalább kap helyet az összefoglalókban. Az meg különösen felpiszkálta, hogy egy nő a vetélytársa Izánál, már csak azért is megpróbálja legyőzni. Az őszinte állandó jelző, amivel ő jött a villába, nagyon sokat ér, Viki is ezért húz feléje. Kérdés, hogy a szerkesztők a nagykéses jelenetet kiradírozzák-e a VV-életrajzából, vagy megőrzik emlékeinkben. Bár ez lehet, hogy nem kérdés, a Fókusz-riport utána készült és nyoma sem volt benne. Azért én az RTL helyében átgondolnám, hogy érdemes-e nagyon futtatni, mert havi egymillióból nagyon sok piát lehet venni. De a való életben a lehetőségei eléggé bezárultak, olvasni alig tud, ami munkát képes lenne ellátni, azt rosszul fizetik.

paranyuszi (törölt) 2014.02.19. 19:06:52

@CukIság: Bocs de nagyon röhögök.... :D
Ahhoz képest, hogy azt írtad "érdektelen" a műsor, 4.5 cm-nél rövidebb kommented nincsen... :DDDDD

tena_lady 2014.02.19. 19:20:57

@én már a fény gyermeke vagyok: Jóvanna. Képregény, képregény. És mindkettő a VV-ről.
Amúgy a Velveten már a kapcsolati hálóról is csináltak ábrát, de szerintem ez két hét alatt már elavult.
velvet.hu/szex/2014/02/03/szex_a_vv6-ban/

@rábassztáhessspicsába: Az a vicc, hogy még a parasztgyerek se ismeri azt a technikát, hogy két cső kukoricát dörzsölnek össze, hogy ne a kezük menjen tönkre. :S

nemszázas 2014.02.19. 19:32:55

hogyvolt.blog.hu/2008/01/06/a_szokes_2x18_amnesztia
Klasszik sixx-hogyvolt 2008-ból. Képregényes. Mint ahogy akkoriban az összes. Ezt csak azoknak, akik szerint a velvet találta fel a spanyolviaszt.

Commodore 2014.02.19. 19:40:31

Betöréses lopás lesz+ nemi erőszak!

mézescsók 2014.02.19. 19:41:54

@ミラ: A témát Szentpéter hozta fel, amikoris arról írt, hogy egyrészt kedves a tájszólása (Krisztiáné), másrészt mivel vidéken élnek többen, ezért számíthat a szavazataikra, harmadrészt él a Bp. - vidék harc. Olvasd vissza.
Nincs vidék vagy főváros fóbiám. Arról, hogy melyik kommentelő hol lakik, fogalmam nincs, kivéve, ha említi valami kapcsán. Személyeskedésről tehát szó nincs, viszont azt veszel magadra, amit akarsz.
Ezen a témán el lehet molyolni, csak semmi köze a fősodorhoz, ezért javasoltam, hogy mellőzzük. Én kihagyom.
Megsérteni pedig nem akartalak.

mézescsók 2014.02.19. 19:51:25

@King of Shadows: Hogy vált az alapbeszéd típusáról ( ez a tájszólás feltételezem) a másikra, ez tény, mert hallottam, Pont arra vagyok kíváncsi, amivel kezdted:"mikor vált"? Bár szerintem Egyemakisszived megválaszolta.

perszepolisz 2014.02.19. 19:55:15

@tena_lady: Én is vidéki paraszt vagyok, de én soha sem két kukoricacsövet dörzsiztem össze, mert mindig volt volt morzsolónk. :D Tök jó kis szerkezet olyan, mint egy kávédaráló :D

perszehogyne 2014.02.19. 20:05:32

@CukIság: Ha meg haragszol ha nem, de azok után hogy több napja folyamatosan rá vagy állva Vikire és az ő pszichés állapotára, azt kell hogy mondjam inkább javallott lenne neked egy pszichológus felkeresése mert szerintem meg ez a nem normális.

Szőrös,a szúrós 2014.02.19. 20:09:57

Óda hozzátok

Kommentelök serege
Sose lesz már elege
Más baja nekik a benzin
Katalizátor meg enzim

Sokan vagyunk,sokfélék
Ki okos,ki meg faék
Jópár kuruc és egy labanc
Elöfordul egy-két ribanc

Ám mivel ez nem valóság
Részemröl se nagy tahószág
Bántani nem akarok
(Most is fejet vakarok)

Felmenöim tehetösek
Kínrimeim felejtösek
Emiatt nincs egyebem
Száz bolhám és egy ebem

Ui.Szigorú önkritika:FASZÉN!!!

csiberibe 2014.02.19. 20:11:23

@karev: ne jujgass, jó nője már van, ki akar próbálni egy gyengébbet is :P (híres a szerénységem)

tena_lady 2014.02.19. 20:16:15

@Dr. Lilu: Még jó, hogy én nem mondtam. :) Csak, hogy kár, hogy ott nem folytatták, és jó, hogy itt meg áttértek erre.

@perszepolisz: Ha nekik lenne, akkor hülyére keresnék magukat. Így viszont marad a lopás. :D

CukIság 2014.02.19. 20:32:13

@paranyuszi: Ezt írtam? Nem emlékszem rá, mint ahogy a te hozzászólásaidra sem emlékszem. De te legalább az enyéimet megjegyzed ;)

CukIság 2014.02.19. 20:39:45

@perszehogyne: Mivel perpill Viki a középponti figura, ő nyomja a műsort és generálja a feszültséget, nehéz lenne megkerülni. És jobb megérteni, hogyan lehet védekezni a hozzá hasonló zaklatókkal szemben, mint menőnek tartani a gátlástalan viselkedését és átvenni a módszereit. Nem mutat jó példát. Nem fogok tapsolni neki, de nem is fogok indulatból köpködni rá. Megfigyelem és megpróbálom megérteni.

3dom'f'speech 2014.02.19. 22:14:37

bammeg, én sem vagyok falusi gyerök, de azt tudom, hogy kukoricát morzsolni a torzsájával is lehet és akkor nem baszod szét a kezed!
ennyi agyuk sincs ezeknek?! idióták!

én már a fény gyermeke vagyok 2014.02.19. 23:12:50

@3dom'f'speech: Ne is mondd, a kukoricacsutkát meg kidobják, helyette költik a pénzt flancos klotyópapírra.

mézescsók 2014.02.20. 01:03:07

@pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin): Bocs, délután valahogy átlapoztam a hsz-det.
Semmi bajom a paraszti munkával, őseim között is akadt néhány, gyanítom, munkanélküli lehet és ezt nem hányom a szemére, nem biztos, hogy tehet róla Tkp. fogalmam sincs, hogy mivel foglalkozik a srác, felőlem akár atomfizikus is lehet, de találóak a nevek. Pl. többször emlegette a napszámot, ami ritkán kvalifikált foglalatosság, és ha mégis az, akkor nem napszámnak hívják.Vidéken jellemzően mezőgazdasági meló. Vagy: többször emlegette azt, hogy a bentiek nem tudják, mi a munka (tengerihántásnál: itt mindenki modell) Utalt nemegyszer a nehezebb falusi munkára (volt valami az almafákkal,de nem emlékszem tisztán). Ja, az elnevezések nem is sértőek. Aggasztanak itt másokra sokkal gusztustalanabb jelzőket is.
süti beállítások módosítása