Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Hogy volt?

Való Világ 6x29 - Kiviszlek, oszt kint hagylak

2014. február 09. 19:04 - sixx

Screen Shot 2014-02-10 at 5.30.22.png

Lilut már zsinórban másodjára fazonírozzák parókás Istenesnek, pedig jobban ál neki, ha nőnek öltöztetik. Mindegy, mint oly' sok mindenhez, ehhez sem értek. Az adás ugye két részből áll, az első óra a szokásos összefoglaló, a második meg a kiválasztásnak nevezett tetemre hívás. Az első kör azzal kezdődik, hogy Traktoros addig erőszakoskodik Izával, hogy a sötítben kapjon már egy csaókot, hogy a csaj odafekszik Debilió és Bugyitlan közé. És ha azt hinné az ember, hogy itt már vége az egésznek, hát lófaszt, Iza visszamegy Traktoros mellé, mert tetszik neki a lelke. És hozzá úgy viselkedik, mint egy szűzkurva. Traktoros nem szerelmes, de szereti Esti Izát, aki nem olyan büdös paraszt, mint Nappali Iza.

A villában idén is sikerül királyt és királylányt választani, Jóska és Viki lesz, Báttya azért, mert Dávid cinkből ráteszi, és még páran követik - ez a szerencsétlen meg nem képes felfogni, hogy ez csak szopatás. Nem szép kihasználni a butákat, de hát ez a játék nem is a szépségről szól. Debilió végig ugat a szavazás alatt, miafasz, én vagyok a vezérürü itten, miért nem látjátok? Nappali Iza olyan flegma hülyepicsamód hozza a feladatot, hogy legszívesebben a tévén keresztül vágnám szájba egy cséphadaróval. Viki nem bírja ki, hogy Dávidnak be ne szóljon, Debilió meg ezt a feladatot sem érti rendesen. Báttya a riportszobában elmondja, hogy a dumája meg a teste miatt lett király, de

Egy felkoronázási ceremóniát tarthatnánk.

Screen Shot 2014-02-10 at 5.43.20.png

Szegénykém. Viki és 501 a budiban tárgyalják ki a dolgot, rémes, amit Dávid csinál, mondják, de közben mi tudjuk, hogy 501 a Dávidisták tagja, és csak megjátssza magát, Viki viszont nem, mert bármilyen nagy taktikusnak tartja magát, azt nem veszi észre, amikor az orra előtt szervezkednek az ő szobrának ledöntésére. Nem ő az első olyan VV-játékos, aki azt hitte, hogy irányít, oszt olyat koppant mint a büdösbogár. Itt jegyezném meg, hogy Viki a sziszegős szappant nagyon kultiválja. Báttya szeretné tudni, hogy miért zavarja Vikit, hogy Dávid rátette a jelet, ebből veszekedés lesz kurvaanyázással, közben Viki zabál, az asztalon egy Cillit Bang figyel a szottyadt rántott sajt mellett. Csendélet 2014.

Screen Shot 2014-02-10 at 5.52.11.png

Dávid összekap Traktorossal is, azért, mert szívecskét rak ki a szavazótáblára, és a szívbe Pinket meg saját magát applikálja, Traktoros meg beszól valami őszintít. Dávid ettől kiborul, jön a kurvaanyád, és cigizés közben odáig eszkalálódunk, hogy kiviszlek oszt kint hagylak, baszki. Dávid a veszekedés alatt a lehető legaljasabban rámegy Traktoros egyszerűségére, nem úgy, mint én, mert ln kedves vagyok, hanem gecimód. Ezt a Dávidot is pofán kéne már baszni. A beszélgetés vége az, hogy van két halálos ellenség a villában, ott, ahol délután megrendezik az igazság órája játékot, amiben elvileg a frankót kellene mondania mindenkinek. Ami kiderül: Viki Traktorossal dugna, vagy Izával, és nem szopná le Dávidot. Debilió nem tud sírás nélkül beszélni Zsolttal való kapcsolatáról. Pink nem hajlandó megmondani, hogy Dávid vagy Debilió a jobb pasi, és ebből veszekedés lesz, aminek a végén Viki és Dávid nagyon egymásnak megy, ennek a vége az, hogy Dávid kijelenti: Vikinek rohad a lelke.

Screen Shot 2014-02-10 at 5.53.37.png

Folytatódik a játék, Iza a székben, és perszehogy Traktorosról kérdezik folyamatosan, Iza meg hol hazudik, hol nem, de a lényeg: nem akarja Traktoros közeledését, de tetszik neki a lelke. Odakint átnézne rajta, mondja, de nem használja ki idebent. Nem a faszt. A repedfazék-hangon előadott monológ tételmondata:

Ezt is a saját önzőségemnek titulálom be.

Nem lehetne egy magyartanárt beküldeni ezekhez?

 Na, kiválasztás, a szokásos menetrenddel, villamester hozza a bőröndöt, Viki persze nem tudja, hol van, így vicces, ahogy kering a kertben, míg Lilu rá nem szól, hogy riportszoba bazdmeg. A hang már megint nem stimmel. Lilu igyekezne beégetni Zsoltot a papucs-zokni kombójával, de a kispesti amorózó olyan gyökér, hogy nem érti. A bejátszókban semmi drámai, nagyjából csak olyan eseményeket mutogatnak, amiket mindenki látott, sonkagate, Dávid beköltözése, Iza pár üvöltözése, Bugyitlan kiborulása, Traktoros vs. Iza, stb. Maga a kiválasztás pont úgy megy, ahogy várjuk, van őszinte jelrakás (Traktoros Dávidra és Pink Bugyitlanra), van idióta (Dorka Báttyára), meg taktikus (Dávidra hatan). A végén a nyikhaj ügyvédtanonc kapja a legtöbb jelet, és eljátssza, hogy mennyire meg van lepve - aztán amikor Lilutól elveszik a képet, a hálóban Debilió, 501 meg Dávid összepacsizik, gecó, megvan, kiviszed Vikit oszt kint hagyod. Na, majd meglátjuk, szerdán kiválasztás.

Screen Shot 2014-02-10 at 6.13.58.png

Ez volt tegnap:

Szutykok szopogattak szőlőszemeket szexisen szipogva, szerelmes szépfiúk szeme szárazon szaltózott - szánalmas, szétesett, szemérmetlen származékok százszámra. Ma meg jön a második kiválasztás, amire Dávid úgy megy oda, hogy ide lőjetek, és ha megkapja az öt jelet, kiviszi Vikit, aki meg majd jól kint hagyja, legalábbis ha nem akarják a készítők, hogy teljes unalomba fulladjon a műsor. Egy kérdésem azért lenne: mi van, ha ketten kapnak egyenlő számú jelet, köztük Viki, aki ugye villamester, így döntéshozó? Magát is választhatja? Na, majd meglátjuk. Nyolckor indul a móka.

UPDATE: beindult a taktikagenerátor, Dávidék terve bevált, hat jellel ő lett a kiválasztott. Hogy aztán ennek volt-e értelme, és ha tényleg kiviszi Vikit, vissza tud-e menni, az majd kiderül. Az mindenesetre csupa öröm meg bódottá', hogy végre játék is van, bármilyen átlátszó is primitív is. 

iza1.gif iza2.gif
501.gif pink.gif
Címkék: vv6
965 komment

Facebook kommentek

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

annamanna 2014.02.10. 15:26:15

@blikknépe: tudod, az a nagy helyzet, hogy Viki egyáltalán nem olyan gátlástalan gonosz szarkavaró, mint amilyennek te látod. Olyanért dicsőíted, ami nincs benne (hogy Vikit idézzem Teoval kapcsolatban). Jóval erényesebb és igazságosabb és jobb szívű annál, mint amilyennek te látod. Őt például zavarja Dávid konspirációja, megjátszott barátsága Józsi és Aurelio felé, ő ennél ŐSZINTÉBB. Az őszinteség nagyon fontos tulajdonsága, nem tudom, miért nem látod, pedig ordít róla. Az más kérdés, hogy érzéketlen és tahó; de ez még mindig nem kígyólogika. Ha ilyen embereket keresel, ne a VV-t nézd, az efféle sunyi, ravasz összeesküvő lelkek nem ide jelentkeznek :)

Cave Nick 2014.02.10. 15:27:35

@blikknépe: Mi az, hogy legjobb játékos? Az a legjobb játékos akit a nézők a legjobban megszeretnek, ha a szerethető jóembert akkor az, ha az őrültet, akkor az.

blikknépe (törölt) 2014.02.10. 15:31:20

@annamanna: "Viki egyáltalán nem olyan gátlástalan gonosz szarkavaró, mint amilyennek te látod. "
ééén?

" Olyanért dicsőíted, ami nincs benne"
micsinálok? :))

beszélgess szentpéterrel!

vikiről kb annyi a véleményem, hogy remek húzás volt, ahogy simont kiejtette, és korai még kiesnie, mert perpill ő egy plot device ott, így nem lehet dávid-viki párbaj. ennyi. a többit tényleg szentpéterrel beszéld meg! az ittenivel :)

blikknépe (törölt) 2014.02.10. 15:38:24

@Cave Nick: " Az a legjobb játékos akit a nézők a legjobban megszeretnek, ha a szerethető jóembert akkor az, ha az őrültet, akkor az."

szerintem meg nem. attól nem lesz vki jó játékos, mert a nézők őt támogatnák legtöbben. sőt, tulajdonképpen erről szól amit írok tegnap óta, hogy nálunk ez mennyire nem így van. nálunk hiába vagy jó játékos, szerkesztői manipulációk nélkül az egész nap semmit nem csináló, sarokban csendben, mosolyogva ülő, vagy főző,mosó,takarító jóember nyerne. egy jó játkosnak itt az az osztályrésze, hogy szemét, aljas, gátlástalan szarkavaró, és micsoda g..i, hogy provokációval ejti ki a legnagyobb esélyest, mert párbajon esélye sem lenne. az már nem jut eszükbe, hogy akkor pontosan ez volt a jó választás, a jó taktika, a jó 'játék'.

Cave Nick 2014.02.10. 15:40:08

@blikknépe: Jó játékos az, aki megnyeri a főnyereményt. A provokatőr meg fogja nyerni a főnyereményt? Nem. Ennyi.

Deutsche Gabbana 2014.02.10. 15:46:27

@annamanna: erről jut eszembe, ha Dávid és Viki ugyanazzal az eszköztárral játszana, Viki megítélése nagyságrendekkel lenne rosszabb Dávidénál, ugyanis működik a csendes társadalmi nőgyűlölet.

genevieve 2014.02.10. 15:47:13

na fiúk csigavér:-)

ahhoz képest, hogy nem érdekel benneteket a dolog egész szépen belelovaltátok magatokat:-))

annamanna 2014.02.10. 15:49:47

@blikknépe: "remek húzás volt, ahogy simont kiejtette" - te remek húzásnak látod, én meg féltékenységi rohamnak Sárlott felé. Simon-Sárlottra volt bepörögve, amióta annak vége, Viki is nyugodtabb. Lehet, hogy csak az erkölcsi érzékét bántotta, hogy a kurva kurválkodik a villában, lehet, hogy ez a helyzet nagyon belegázolt a saját kisebbségi érzéseibe - de Zsolt-Dorka párosa nem bántja, Aurelio-Zsófi viszonyában pedig szinte kerítő, úgyhogy szerintem az az oka annak, hogy Simon-Sárlott ennyire piszkálta az idegeit, hogy nem maradt közömbös Simon felé.
Nem hiszem, hogy így akarta volna megnyerni a VV-t.
És amikor Olivér hasonlóan magára dühítette Zsuzsit, akkor is az volt az érzésem, hogy Zsuzsi feldúlta Olivér fantáziáját, és azért beszél róla ennyire lenézően, hogy így nyomja el az ösztöneit. Az sem volt direkt konspiráció.

Blájen, a vörös tengerészgyalogos 2014.02.10. 15:50:38

Üdv mindenki!

A hv-t végigolvastam, úgy látom sok fontos nem történt:) A nagy taktikus(?) manőverekbe kezdett, ha jól olvastam, és elintézi benti ősellenségét a tervei szerint...
Kicsit húzós napok elé nézek, így csaknem végig readonlyban tudom majd az eseményeket követni, de azért írjatok szorgalmasan, próbálok lépést tartani.

Azt jól érzem, hogy kezd kissé ellaposodni ez az egész műsor?

annamanna 2014.02.10. 15:52:49

@blikknépe: ehh, nem veszed észre, hogy a játék egyre inkább a szexre van kihegyezve, és jelenleg a legtöbb támogatója Aurelionak van. Zsolt sem a jófiúsága miatt esélyes. Sárlott is erre a vonalra épített, de ráfázott.

annamanna 2014.02.10. 15:55:05

@Deutsche Gabbana: vagyis inkább a nőktől azt várják el, hogy jobbak legyenek, rendesebben viselkedjenek, mint a férfiak. Hát igen, ha mondjuk Baukó Éva pasi lett volna, népszerűbb lett volna, kétségtelen.

FawltyTowers 2014.02.10. 15:59:06

@genevieve: :)))

@mézescsók: lehet igazságod abban, hogy aki ki akar menni, az ki is megy, hiszen ott volt a VV4-ben pl Laci illetve Gina. Ők ki akartak menni, megtették, feladták, kimentek.

Az viszont érdekes kérdést vet fel, hogy ha a mostani szériában Józsit védetté tették, mert megbeszélte Lacival a kimenetelt, akkor vajon miért nem teszik védetté pl Vikit, akinek a kivitelére szövetkeztek a jeldobálók úgy, hogy Dávid közölte velük kerek perec, a lányt fogja kivinni, ezért kell neki a zöld kendő. Bár, ahogy nézem, mondott ő Oréliót is, tehát nem vehető komolyan a döntése.
Viszont akkor Józsit sem kellett volna védetté tenni, ha megvette, hadd vigye. Szvsz ő akkor azért kapott lila kendőt, mert Laci őszintén belement az alkuba, Dávidnál viszont semmit nem lehet tudni.

annamanna 2014.02.10. 16:08:12

@blikknépe: erről még annyit, hogy az igazság órája után Viki vmi olyasmit mondott, hogy a többiek feltehettek volna neki olyan kérdést, amivel zavarba tudták volna hozni, de szerencsére nem vették észre, hogy mire nem szeretne válaszolni. A többiek tehát észrevehettek volna valamit, amitől zavarba jönne. Hogy mi az, azt persze sose fogja elmondani, úgyhogy csak találgatni lehet, miről nem akar beszélni.

genevieve 2014.02.10. 16:14:43

@FawltyTowers: ne már:-)

ez az egész játék erről szólna, hogy taktikáznak:-)
csak két év telt el az előző vv óta, ahol pedig állandóan szervezkedtek, pakoltatták magukra a jelet,hogy aztán kivigyenek valakit:-)

ennyire régen volt, hogy elfelejtettétek?:-)

genevieve 2014.02.10. 16:15:55

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): tegnap szó volta egy virtuális hogyvolt villalakókról:-)

jelölje meg ma mindenki kire tenné a jelét...ezek szerint nekik már meg van a jelöltjük:-)))

mézescsók 2014.02.10. 16:32:42

@FawltyTowers: Azért ne felejtsd el, hogy Józsinak Laci a kiválasztása után igérte, hogy kiviszi, Dávid meg még a jelölés előtt. Ezért más az elbírálás. Viszont ezen az alapon, ha valakit nagyon akarnának, végig bent tudnának tartani.
@genevieve: Nem felejtette el szerintem senki, de ez is taktika. Még, ha nekünk nem is tetszene.

blikknépe (törölt) 2014.02.10. 16:35:31

@Cave Nick: "Jó játékos az, aki megnyeri a főnyereményt"
mint a lottón :D @annamanna: kb 3x írtam le, hogy simon mögött debil volt a második. zsolt pedig pont a jófiúság miatt lehet a végén esélyes. addigra elfelejtik a kendőbe csulázást, más meg nem nagyon van ellene.

annamanna 2014.02.10. 16:39:38

@mézescsók: "ha valakit nagyon akarnának, végig bent tudnának tartani." - mivel nagyjából állatként bánnak velük (kép sixxtől, ilyen aláírással: "Iza frissen bundátlanítva"), ezért kik volnának azok a megveszekedett barmok, akik magukat feláldozva mást besegítenek a célba? Ahhoz előre le kellene vajazni az összes játékost, de ekkora nyereményt nem éri meg szétosztani; legfeljebb akkor volna ez lehetséges, ha biztosan segítené a játék a szereplők későbbi karrierjét.

genevieve 2014.02.10. 16:42:19

@blikknépe: furcsa, korábban nekem pont ez nem tetszett, most viszont érdekelne:-))

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2014.02.10. 16:49:40

Na, várom a köpködéseket, ma már eleget kaptam úgyis a kedves ügyfelektől.

annamanna 2014.02.10. 16:50:03

@blikknépe: "kb 3x írtam le, hogy simon mögött debil volt a második." - oké, nem olvastam. " zsolt pedig pont a jófiúság miatt lehet a végén esélyes." - Zsolt feladta a betyárkodó játékot, és ez szerintem elég erős figyelmeztető jel a lelki teherbíró képességére nézve. Én csak a 4. szériát néztem, és ott volt egy elég nehéz feladat, egy lábon egyensúlyozni egy farönkön, amit a görbehátú, full alkoholista Alekosz nyert meg. Ebben kell valamiféle lelkierő is, hogy csakazértis kitartok, csakazértis kibírom. Ha egy ilyen lopótökös feladatot felad Zsolt, mi lesz vele később? Zsolt Drokával kapcoslatban is berendezkedett a papucs üzemmódra. Nem biztos, hogy végig nyerő helyzetben tartja egy olyan lelkiállapot, ahol magát nem képes nyertesnek látni a különböző kisebb kihívásokban. Aurelio sokkal lelkesebb, ezzel maga mellé tud állítani olyanokat is, akik egyébként nem szívelnék. Ha Zsolt elhagyja magát, és nem lesz elég lelkiereje, ki fog esni.

genevieve 2014.02.10. 16:59:24

@annamanna: alekosznak a göbe háta miatt jó helyen volt a súlypontja, az alkoholmámor miatt meg megtanulta egyenesen tartani magát:-)

genevieve 2014.02.10. 17:01:03

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős: na, olyan vagyok mint jerzy:-)

azon gondolkoztam mi lehet az a tbcs-en?:-)

Szentpeter 2014.02.10. 17:01:18

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős: és kit viszel ki ? ( beugratós, mert ha elárulod kiesel )

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2014.02.10. 17:03:12

@genevieve: tébécésen :-)
@Szentpeter:
Mindenkit, most kizártam magam? Letépjem a pólóm?

genevieve 2014.02.10. 17:06:29

@Szentpeter: ezt most nem értem mire írtad:-)

Blájen, a vörös tengerészgyalogos 2014.02.10. 17:06:45

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős: naná!
de akkor előbb dobd el azt a 40 centis kést, nehogy kárt tegyél magadban. :)

nosce 2014.02.10. 17:06:54

@annamanna:
"Nem biztos, hogy végig nyerő helyzetben tartja egy olyan lelkiállapot, ahol magát nem képes nyertesnek látni a különböző kisebb kihívásokban. Aurelio sokkal lelkesebb, ezzel maga mellé tud állítani olyanokat is, akik egyébként nem szívelnék. Ha Zsolt elhagyja magát, és nem lesz elég lelkiereje, ki fog esni."

sztem zsolt lehet a legnépszerűbb, Au népszerűségén sokat rontott a balfaszsága a csajokkal, meg h nem sikerült még betolatnia a kisverdájával, és az is h idekint inkább olaszliszkainak tartják mint olasznak

Blájen, a vörös tengerészgyalogos 2014.02.10. 17:09:31

Kicsit visszaolvasgattam, hogy vajon kinek a részéről és mennyire volt tudatos akár a viki-simon dolog, akár most ez a dévid-most-de-okos-és-ő-lesz így a legerősebb témakörben...

Sztem is inkább zsigeri ösztönből csinálta viki a dolgot, ennyire nem látta előre a lehetséges következményeket, azzal viszont egyet tudok érteni, h most nem nagyon fogja fel, h ez a dolog jórészt ellene irányul :)

Viszont eljutottam már mostanra odáig, h számomra teljesen érdektelen jelenleg, h végül ki viszi el a főnyereményt...

Szentpeter 2014.02.10. 17:09:43

@genevieve: Bocs azt hittem hogy félszavakból is..

Utaltam arra hogy Baileys szoktál kortyolgatni..

genevieve 2014.02.10. 17:10:54

@Blájen, a vörös tengerészgyalogos: ezen már én is gondolkoztam...

lehet viki a feszkó oldása miatt rántott egyet simon nadrágján...csak rosszul sült el a dolog...

Szentpeter 2014.02.10. 17:11:55

@genevieve: Jól sült el, mert Simon kiesett.. ez volt a cél..

genevieve 2014.02.10. 17:12:20

@Szentpeter: nem szeretem a pezsgőt:-)

a szoktam baileys-t kortyolgatni erős túlzás, mivel először fordult velem elő, hogy otthon eztet a tevékenységet folytattam:-)
sőt, máshol is igen-igen ritkán tettem:-)

genevieve 2014.02.10. 17:13:55

@Szentpeter: bár nem csípem vikit (sem), ebben azért nem vagyok biztos..

Szentpeter 2014.02.10. 17:15:54

@genevieve: Lehet véletlenűl lerángatni egy férfi gatyáját ? mindegy, már mult idő..

Blájen, a vörös tengerészgyalogos 2014.02.10. 17:16:39

@Szentpeter: naná :)

@genevieve: igen, nem tudatos volt részéről, aztán amikor rájött, h simont kibillentette a lelki egyensúlyból (volt neki olyan?), akkor rátett még 1-2 lapáttal, hogy lássa hova jut a dolog, utána meg már ügyesen igyekezett meglovagolni a hullámokat...

mindehhez kellett a zertéel aktív közreműködése is, ami nélkül az egész szépen ellappadt volna...

genevieve 2014.02.10. 17:18:51

@Szentpeter: nem azt írtam, hogy véletlenül rántotta le! az szándékos volt, csak nem az volt vele a mögöttes szándéka, hogy aztán simonnak elboruljon az agya és ezért kicsapják....szerintem...

Szentpeter 2014.02.10. 17:19:08

@Blájen, a vörös tengerészgyalogos:

Én nem szeretem az összeesküvés elméleteket.. de, hogy a retek hogyan állítja össze a napi anyagot az nagyon hazaváághat, vagy felemelhet valakit..

A stream nem véletlenűl csapni való..

genevieve 2014.02.10. 17:19:58

@Blájen, a vörös tengerészgyalogos: lehet, annyira nem mélyültem bele az öfikbe:-)

genevieve 2014.02.10. 17:20:51

@Szentpeter: erre gondoltam én is:-)

gondolom láttad a farok csóválja című filmet:-)

hogy mit látunk egy dolog, hogy mi történt valójában meg egy másik dolog..

Szentpeter 2014.02.10. 17:21:21

@genevieve: Hát nem tudom én mit csináltam volna ha le rántja rólam Viki a gatyát.. úgy értem kevés férfi van aki erre nem rugja le a derekát az inzultálónak..

Blájen, a vörös tengerészgyalogos 2014.02.10. 17:22:35

@Szentpeter: és akkor talán el is érkeztünk oda, h mit össze variáltak az onlánnyal (ami többnyire nem volt), amiből teljesen más és másképp lehetne szimpatikus a nézők számára, mint amiket az összefoglalókban lehoztak, nyomattak...

@genevieve: annyira sok energiát és időt én sem fektettem a dologba, mindössze csak ez jött így le számomra, mondhatni amolyan megérzésként :)

De mint fentebb írtam, igazából nem is érdekel ki nyeri meg, itt nem fogunk óriási taktikai húzásokat, vagy előre eltervezett lépéseket látni a vlakóktól...

genevieve 2014.02.10. 17:24:22

@Szentpeter: mondjuk én is hasonlóan reagáltam volna mint simon:-))

de ott pl. lehetett attól tartani, hogy simon és krisztián pofán csapják egymást..és lehet ezt akarta beelőzni

mint kiderült kedveli krisztiánt:-)

Blájen, a vörös tengerészgyalogos 2014.02.10. 17:25:04

@Szentpeter: alapesetben akár még ezt el is lehet fogadni, de ide elvileg mind játszani mentek be, és tisztában kéne lenniük azzal is, hogy a provokációk, az aljas húzások, a másik ellen terjesztett hírek itt a játszma része.
Ha simon ilyenre adta a fejét (és nyerni is akart, nem csak pár heti potyakaját-piát), akkor az ilyen szitukra is ki kell(ett volna) dolgozni vmit előre fejben....

Mindegy, annyi betűt nem ér meg az eset amúgy :D

genevieve 2014.02.10. 17:25:12

@Blájen, a vörös tengerészgyalogos: na igen, a többség nyaralni van bent:-)
KSZ :-))))

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2014.02.10. 17:27:37

Szervusz nép, majd éjjel jövök, vagy nem :)

Szentpeter 2014.02.10. 17:32:16

@Blájen, a vörös tengerészgyalogos: Ha Miss Dávid lennél ( mosolygok ) kit hivnál ki ?

Haynau (Sons of Monarchy) 2014.02.10. 17:32:25

Bocs, krvára off, de annyira megtetszett ma olvasván, hogy muszáj megosztanom veletek - még hogy a csúnya beszéd manapság terjedt csak el:

A kozákok válaszlevele a török szultán 1676-ban kelt levelére, amiben az követelte, a kozákok hódoljanak be az Oszmán Birodalomnak:

"A zaporozsjei kozákok a török szultánnak!

Te - török sátán, az átkozott ördög testvére és rablótársa, magának Lucifernek titkára! Az ördögbe is, hát milyen lovag vagy te, ha csupasz seggel még egy sünt sem bírsz agyoncsapni? Az ördög kiszarja, a sereged meg felzabálja. Nem vagy te jó arra, hogy keresztény fiak éljenek alattad, a seregedtől nem félünk, földen és vizen megütközünk veled. Te babilóniai szakács, makedóniai kerékbetörő, jeruzsálemi serfőző, alekszandriai kecskebaszó, a Nagy és Kis Egyiptom disznópásztora, örmény disznó, tatár tegez, kamenyecki hóhér, podolszkiji gonosztevő, a világ és alvilág bohóca, magának a viperának unokája, és a faszunk görbülete. Te disznópofa, te kancasegg, te hentes kutyája, te kereszteletlen tökfej, hogy baszom azt anyádat. No, imgyen szóltak hozzád a zaporozsjeiek, te takony. Még a keresztények disznajait sem fogod te terelgetni. Most befejezzük, mivel a dátumot nem tudjuk, kalendáriumunk nincs, a Hold az égen (szójáték, mert hónapot is jelent a ,,meszjac"), az év az évkönyvben, a nap meg ugyanaz, mint nálatok. Ezért seggbe is csókolhatsz minket.

Aláírók: Iván Szirko ezredatamán és az egész zaporozsjei sereg."

Szép és lírai, nemdebár?

Szentpeter 2014.02.10. 17:36:49

@Haynau (Sons of Monarchy): Na igen, a történelem a kedvenced...

Az ezred atamán úr már akkor is nézhette a való világot..

blikknépe (törölt) 2014.02.10. 17:37:38

@annamanna: ha valakit lehet használni és akarja is, azt nem dobja el a csatorna.

viki sztem hamar a sportklubnál fog kikötni kiesése után, hacsak nem megy vissza a kapuba, de akkor minek jött volt a VV-be, ha még mindig lennének ilyen tervei.

Blájen, a vörös tengerészgyalogos 2014.02.10. 17:38:39

@Haynau (Sons of Monarchy): énis tegnap olvastam ugyanezt a blogbejegyzést, és elolvastam a levelet is, ahol az egyik kommentben volt egy tökjó kozák induló is...
Rögtön eszembe jutott a hasonló érdeklődésed, de nem akartam szét-offolni egyik hv-t sem :D

De látszik, h a kozákok (még akkor is, ha nekünk is meggyűlt velük párszor a bajunk) tökös népek voltak :)

A Wikiről nyilván át is futottam a róluk készült szócikket :)

@Szentpeter: taktikai szempontból (bár nem kockázat nélküli), de mindenképpen jó választás viki. Ha pedig tényleg ismeri a kinti szimpátia eredményét (tételezzük fel, h igen), akkor ezen infók birtokában énis őt vinném.
ha kicsit biztonsági játékos akarnék lenni, akkor mondjuk Sárlottot.

Amióta bentvan, egyedül azzal nem lehet tisztában, h mekkora az ő népszerűsége a kintiek előtt....

Szentpeter 2014.02.10. 17:43:06

@Blájen, a vörös tengerészgyalogos: Szerintem az a jó játékos aki maga köré gyüüjti a könnyen befolyásolható játékosokat.. Sárlott ideális alkat ehhez, miért ejteném ki, még jól jöhet..

sogeking 2014.02.10. 17:45:11

@genevieve: plusz a feszes alsógatya is ad egyfajta stabilitást a mozgásszerkezetének :)

Blájen, a vörös tengerészgyalogos 2014.02.10. 17:46:12

@Szentpeter: igen, de azt a biztonsági játékra írtam..
A többiek is baromira befolyásolhatók (kb 2 mp-ig tartott megdumálni, h rá tegyék a jelet, és majd ő mindent elintéz a közös ellenséggel szemben), viszont egy könnyű győzelemmel erősödhet a többiek előtt, akik ezután majd nem merik rátenni a jelet, mert már jött vissza mással szemben.
Mondhatni elrettentésnek vihetné ki, a többiek felé.
Éppen elég emberke maradt még bent, aki befolyásolható, ha kicsit is ügyesen csinálja.

blikknépe (törölt) 2014.02.10. 17:47:53

@annamanna: ő ezzel a se ide, se oda, ide is, oda is dologal szépen ellavírozik kiválasztás nélkül, aztán mire a maradék felocsúdik, addigra gerzsonné marika és tsai elkönyvelik zsoltot a jó fiúnak, aki nem alázott meg mást, nem volt gátlástalan, aljas, szép párt alkotnak dorkával, jáj gyerekek olyan cípek vagytok így együtt stb stb

talán meg a paraszt gyerek lehet ott, ha addigra a késes sztori feledésbe merül.

amúgy késes sztori: sztem full megrendezett volt. ha nem, akkor miért nem szóltak rá krisztiánra, hogy krisztián tedd le a kést, vagy krisztián gyere a riportszobába.
az rtl akarta a kést, ezt pedig bevállalni csak úgy lehet, ha tudják, hogy semmi gond nem lesz - ergo meg volt rendezve.

annamanna 2014.02.10. 18:25:59

@nosce: "idekint inkább olaszliszkainak tartják mint olasznak" - pont ez szerez neki tábort... ezzel nem veszít szavazatokat, hanem nyer. :) "sokat rontott a balfaszsága a csajokkal, meg h nem sikerült még betolatnia a kisverdájával" - Alekosznál nem lehet bénább a csajokkal, és Alekosz megnyerte a VV-t.
Szerintem inkább Zsolt veszíti el a népszerűségét azzal, ha túl nyámnyilaként viselkedik. Ő nem kockáztat, egész életében biztonsági játékot játszik (mármint kint is, nem csak itt bent). Dávid viszont sokat kockáztat, és ez nyerőbb stratégia szerintem. Egyre kevésbé látom Zsoltot nyerőnek. Rengeteg alkalma adódott volna, hogy egy helyzetben átvegye az irányítást, de még Krisztián és Simon üvöltözésébe se szólt bele. Ha csajozni akar, akkor legalább harcolna valakiért, de ezt is úgy csinálja, hogy közben folyton be van húzva a fék. Tetszik neki Iza, de helyette Dorkával hentereg, aztán Zsófit szédíti azzal, hogy az ő számáras elérhetetlen, és itt meg is áll. Nem használja ki a lehetőségeit, pedig rengeteg volna. Túl pitiáner önmagához képest. Ahogy Sárlott mondaná: kamupasi.

annamanna 2014.02.10. 18:34:44

@blikknépe: elég róla azt látni, hogy összeférhetetlen, nagypofájú, és tutifix, hogy nem alkalmazzák. A gatyarángatás és seggmutogatás miatt a VV-ből nem dobták ki, de ezek miatt reménytelen, hogy műsorvezető legyen belőle. Még Istenes Bencével is kötözködött a beköltözése előtt. Nem tudom elképzelni, hogy felvegyék, hacsak nincs már most is erős hátszele. Pontosabban, ha van is támogatója a csatornánál, eztán nem fogja támogatni. Inkább statisztaként tudom elképzelni hasonló sorozatokban, mint Zsoltot, Dorkát, Dávidot, Lacit. Arra minden további nélkül felvehetnék, ott nem gond a "szarkavaró" előélet.

FawltyTowers 2014.02.10. 18:40:34

@blikknépe: késre azt tudom mondani, bingo!

annamanna 2014.02.10. 18:44:43

@blikknépe: "gerzsonné marika és tsai elkönyvelik zsoltot a jó fiúnak" Ez egy szórakoztató műsor, és a leginkább szórakoztató figurának több esélye van, mint a jófiúnak. És lehet, hogy azok fogják eldönteni a végeredményt, akik ilyeneket üzennek Au-nak: "Te vagy ot a leg nagyobb raj" "Zsofi Aurelio szerezd meg magadnak" "Dugd már meg az Izá-t jó csaj ne sza...kodjál még a végén azt hisszük ,hogy melegburkoló vagy öcsém"

annamanna 2014.02.10. 18:56:16

@Haynau (Sons of Monarchy): kíváncsi vagyok, mi lett a következménye :)

annamanna 2014.02.10. 19:00:53

@Szentpeter: szerintem az a jó játékos, aki egyedül is boldogul. Legalábbis Ráczéknak nem jött be a csapatgyűjtés, a többi szériát nem néztem.

annamanna 2014.02.10. 19:07:58

VV Attila hivatalos oldala csinált egy próbaszavazást. A jelenlegi állás 1222:761 Dávid javára.

blikknépe (törölt) 2014.02.10. 19:10:33

@FawltyTowers: de ha így van, akkor meg mi vagyunk a hülyék, hogy itt kommentelünk erről a megrendezett fosról :)

ミラ · http://www.miranosekai.com/ 2014.02.10. 19:28:07

akkor ezekszerint volt már a dal, amit linkeltem :(

ミラ · http://www.miranosekai.com/ 2014.02.10. 19:31:31

@Szentpeter: egy z lemaradt, ha már felszólítás...

blikknépe (törölt) 2014.02.10. 19:32:07

@ミラ: még nem, de jő.

komment: jó a zene :D

@Szentpeter: azonosulsz ezzel, igaz? :D

blikknépe (törölt) 2014.02.10. 19:34:36

@ミラ: ebből kitalálhatod a készítő származását.
amúgy is elképsztő mekkora a kokerók aránya a zsigerből vikigyűlölők között, meg úgy általában az ilyen VV-s facebook oldalakon.

Szentpeter 2014.02.10. 19:46:03

@ミラ: Csak nem én csináltam... én csak idemásoltam..

ミラ · http://www.miranosekai.com/ 2014.02.10. 19:47:29

@Szentpeter: sejtettem, nem is mondtam, hogy te hagytad ki :) hanem hogy kimaradt.

mézescsók 2014.02.10. 19:58:48

@én már a fény gyermeke vagyok: Bocs, hogy ilyen későn reagálok a kérdésedre.
nem hagytam ki, csak sorközt nem ütöttem. Hadd ne ismételjem meg, annyira nem érdekes. Lényege: viszi a showt, a hölgyek meg idióták, bár Teo és Iza szerintem tudja kezelni. Zsófika meg reménytelenül hülye. Auréliót esélyesnek látom.
@annamanna: Tudom, hogy őrült ötlet, de szerintem elméletileg, ha 4-5 lakó összeáll, megvalósítható.Ha az össznyereményt összedobják és értékesítik, talán még meg is érhetné.
Lehet persze,hogy nem gondoltam végig, de első blikkre - megcsinálható.Különben is: ezek nem nyerni jöttek, akkor meg?

ミラ · http://www.miranosekai.com/ 2014.02.10. 20:02:26

@mézescsók: kérdés, h a nyereménylada árát megéri-e szétdobni :D

FawltyTowers 2014.02.10. 20:08:23

@blikknépe: volt ez bármikor is kérdés, az elmeállapotunkkal kapcsolatban? :)))))

én már a fény gyermeke vagyok 2014.02.10. 20:10:04

@mézescsók: Bocsesz, már látom. Egy jogos reklamációs 10es skálán 2re teszem magam.

mézescsók 2014.02.10. 23:27:03

@ミラ: Csuda tudja. A lakás, a kocsi és az össz 12 m együtt lehet 3o m Ft, bár a pesti lakásárakból nem vagyok penge. Azért 5 "összeeskövőt" feltételezve fejenként 5-6 m már megérheti a semmi ellenében. Csak az a bizalom, az az egészet dönthetné. Mindenesetre ez csak játék egy ötlettel.
@én már a fény gyermeke vagyok: Ne ostorozd magad!!!

Kiscsillag_86 2014.02.11. 16:19:26

Helló! Bocsi lehet, hogy ezt már írtátok korábban, mert nem olvastam végig a kommenteket, de a Dorka nem Dávidra rakta a jelet? Csak mert a leírásban az van, hogy Dorka Báttyára és az elvileg Józsi. :) Nem akarok kötözködni, amúgy imádom a hogyvolt-okat!
süti beállítások módosítása