Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Hogy volt?

Homeland felvezető - Ki kicsoda a sorozatban?

2013. február 19. 09:00 - AaannnaaA

Kedves Olvasók!

Nektek (és remélem vagytok jónéhányan), akik sorozatokat tv-ben néztek, szinkronnal (és időnként idegesítő reklámszünetekkel) az RTL II volt olyan jó és elhozta a Homeland című - külföldi programokat bújó, vagy torrentező társaitok által már sokszor megénekelt - nagyszerű drámát. Mielőtt a sorozatba belemerültök, sőt reményeink szerint a hogyvótokat olvassátok, alább egy rövid képes ismertető arról, ki kicsoda az alapfelállásban. (A képeket a sorozat hivatalos honlapjáról nyúltam. A nevek mellett zárójelben a hogyvótokban előforduló megnevezésükkel).

A Brody család (kiccsalád)

Nicholas Brody, őrmester, fogságból hazatért katona (Brody, apu)

brody.jpg

Jessica Brody, a felesége (Jessica, anyu, anyus)

jessica.jpg

Dana Brody, a lányuk

dana.jpg

Chris Brody, a fiuk

chris.jpg

A CIA

Carrie Mathison, CIA alkalmazott (Carrie, szőke nő)

carrie.jpg

Saul Berenson, CIA alkalmazott

saul.jpg

David Estes, a CIA igazgatóhelyettese

david.jpg

.... és még

Mike Faber, a Brody család barátja, maga is katona

mike.jpg

Abu Nazir, a főgonosz terrorista

abu nazir.jpg

... a többiekről majd a sorozat előrehaladtával.

Címkék: Homeland
komment

Facebook kommentek

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bergamott 2013.02.19. 09:54:36

Nagyon szeretem, ha így indul egy HV, köszi!

TomAce 2013.02.19. 11:41:16

Az utóbbi évek egyik legjobb sorozata. Az első évad különösen ütős volt és a második is nagyjából hozta ugyanazt a szintet. Kíváncsi leszek, mit tartogat majd a harmadik szezon.

Loran13 · http://londonlondon.blog.hu/ 2013.02.19. 12:11:53

Csak egy kérdés: van, aki ezt a sorozatot elkezdi nézni tv-ben (és most vetítik még csak???) és interneten tájékozódik róla most (konkrétan itt)?

Szerintem, aki utána olvas a szereplőknek, az már hónapokkal ezelőtt megtette, első évad környékén, és látta már a második évadot is...de igazából a blogot se értem, hogy miért van :)

SemBoga 2013.02.19. 12:35:48

@Loran13: mert sokan nem érnek rá sorozatot darálni, vadászni - itt belebotlik, olvas róla, ideszokik, bloggazda meg bódog

Kandaláber 2013.02.19. 12:37:00

Szeretem, ha nem adják a számba, hogy kik a jelentős személyek.

Része a sorozat élvezetének, ha idővel kiderül, hogy ki - miért - szerepel többet, és ki nem.

Ha csak úgy jön, mint amikor az első vetítésnél sem tudják az amerikai nézők, hogy ki merre meddig.

Pontosabban ők kapnak egy induló listát, ami nem ugyanaz, mintha 2 év vonulatában és tapasztalatában lenne az "alapfelállás" kigyűjtve.

ALex66 2013.02.19. 12:39:13

@Loran13: Nos, például nekem van a blog. :) Nem érek rá kutakodni a neten, nem is akarok. Szeretem azt, hogy egy sorozatban bármikor vissza tudok "nézni" egy részt, ami már hetekkel ezelőtt lement, de épp hivatkoznak az eseményekre. Nekem meg nem káptalan a fejem, van, hogy nem emlékszem részletekre. No, pl. erre nagyon jó ez a blog. Jah, az se megvetendő, hogy magyarul szól hozzám, mert nem vagyok nyelvzseni, nem tudok olyan szinten angolul, bárhogy is próbáltak tanítani. :)

(F)ordító · http://aztirjaa.blogspot.hu/ 2013.02.19. 12:42:12

kíváncsi lettem vóna, színkrómmal hogyan baxták el, de ettől megkímélt a dizsitévé, mert nálunk nincs ertéelkettő.

voodoux 2013.02.19. 12:50:27

@Loran13: a blog azért van hogy hülye kérdéseket tehess fel.

gondolom sohasem fordult elő veled, h nem tudtad nézni/felvenni/letölteni az egyik epizódot!?

Loran13 · http://londonlondon.blog.hu/ 2013.02.19. 13:06:23

@voodoux: az igazat megvallva nem, még sose fordult elő velem. ;) :)
Egyébként meg hülye kérdések nincsenek, csak hülye emberek... ;)

@ALex66: @SemBoga: node (javíts, ha tévednék), itt a részek részletes tartalma van, nem sorozatismertető. Van olyan blog, ahol ismertetnek egy-egy sorozatot, átfogva a tartalmat és a szereplőket? A bloggal kapcsolatban inkább azt furcsálltam, hogy elég széles a skála (Barátok közt, valóságshow, igényes sorozatok, stb. ezt csak onnan tudom, hogy láttam a blogot index főoldalon ajánlva).
Hmm, más oldaláról megközelítve, mondjuk ott a wikipedia, ami elég jó oldal ahhoz, hogy a sorozatok magyar oldalait fejleszteni lehessen. Nem lenne egyszerűbb ott kibontani részletesen a tartalmat?

(és mindenekelőtt, nem kötekedni szeretnék, csak beszélgetni a dologról :) )

AaannnaaA 2013.02.19. 13:17:02

Ez egy ilyen tematizált oldal.
Kicsit úgy érzem a szavaidból, hogy feleslegesnek tartod. Szíved joga :)
Akik ide járnak, és itt olvasnak, különböző megfontolásból teszik. Ha megnézed a kommenteket, ott leírnak pár szempontot.
Van olyan hogyvót is, ahol több száz hozzászólás van, mert az olvasók egymással is beszélgetnek egy-egy epizódról.

AaannnaaA 2013.02.19. 13:17:41

@Loran13: Az előbbi Neked szól, bocsi :)

SemBoga 2013.02.19. 13:29:06

@Loran13: néha szokam hv-kat olvasni - roppant szorakoztató, akár láttam az adott epizódot, akár még csak fogalmam sincs a sorozatról

albán dzsoni kivénhedt prostit keres sorozatot rtl2 hiányában itt élveztem végig pld :)

(F)ordító · http://aztirjaa.blogspot.hu/ 2013.02.19. 13:43:06

azért annyi csak nem szpolyler, hogy berenson nem egyszerű alkalmazott, hanem a cia közel-keleti főosztályának vezetője. faber pedig százdanos.

AbuBakr 2013.02.19. 13:52:13

"Abu Nazir, a főgonosz terrorista"

.... már megijedtem hogy nincs benne gonosz moszlim terrorista, de az utolsó kép megnyugtatott; igazán remekül aktualizált sorozatnak tűnik, ahogy annak idején a tavasz 17 pillanata is aktuálisra sikerült

...minden kornak megvannak a gonoszai; keresztények, eretnekek, boszorkányok, szaracénok, protestánsok-katolikusok, monarchisták-klerikusok, nácik, kommunisták, és most ismét a moszlimok...

slowmotion 2013.02.19. 14:06:51

dehogyis Brody őrmester, az ott Dick Winters őrnagy, személyesen!

Loran13 · http://londonlondon.blog.hu/ 2013.02.19. 14:08:47

@AaannnaaA: végiggondolva, talán nem is az a jó szó, hogy feleslegesnek tartom, (én az angol wikipedián olvasom el a részek tartalmát, vagy a sorozat lényegét, ezért tartom azt átláthatóbb és funcionálisabb felületnek) a blogokat mással azonosítom. :)
Ugyanakkor ha tényleg sok értelmes beszélgetés van a bejegyzések alatt, akkor még jó is (de sok blog.hu-s indexes oldal alatt elég sok negatív szóváltást, vagy "önkifejezést" látni). Szóval semmiképp sem felesleges, inkább szokatlan.

Node a Homeland-et van olyan, aki a tv-ben látja, vagy hall róla először? Ez kérem vérlázító! :) :)

@SemBoga: én megijedek a túl hosszú szövegtől, de a comment.com-ot néha elolvasom, mert vicces a stílus (igazából az x-faktort nem néztem az első pár rész után, de a commenten jól összefoglalták a lényeget) :D

Loran13 · http://londonlondon.blog.hu/ 2013.02.19. 14:11:18

Na jó, de egyébként, aki már látta az évadokat, azoktól kérdezem: ki a tégla?

Ez nekem nem derült ki, Saul-ra vagy Estes-re gyanakodtam. De Estes kilőve a 2. évad vége miatt, Saul pedig túl erkölcsös és úgy érzem, ő egy morális bástyája a sorozatnak, szóval nem lehet. :)

2013.02.19. 14:16:22

@Loran13: Pedig vannak, akik TV-ben nézik. :)
Amúgy ha a hozzászólásokat nézzük, ezen a blogon az adott sorozatról beszélgetnek, néha egész kis társaság (Pl. Grimm hogyvót, vagy a valóságsók).

Még arra kérnélek, spoilert ne írj ide, van aki tényleg először látja. Majd a maga helyén minden kiderül.
Köszi!!

AaannnaaA 2013.02.19. 14:22:24

Igen, azt én is köszönöm, ha spoilert nem írtok :)

scottish 2013.02.19. 14:36:23

@Loran13: Na pl én innen tudtam meg, hogy van egyáltalán ilyen sorozat. Nem szoktam kismilliót különbözőt nézni. alkalomadtán ezt megnézem a tv-ben, ha meg nem nagyon jót szórakozom az iteni írásokon. Mert jól ír, akárki csinálja is.

Stefánia vagdalt 2013.02.19. 14:51:59

Ááá, nekem nincs se időm, se türelmem végignézni egy ilyen rágógumiszerűen elhúzott sorozatot.

Inkább megnézem a Mandzsúriai jelöltet. Az kb. pont ugyanerről szól, de csak másfél óra hosszan.

Zka77 2013.02.19. 15:16:54

Szvsz informatívabb lett volna egy rövid összefoglaló, hogy miről szól a sorozat és mitől jó. Az teljesen érdektelen, hogy melyik pár ember a főszereplője és hogy néz ki.

pokesz70 2013.02.19. 15:34:33

Nem lenne rossz sorozat, ha nem lenne tele teljesen irreális szituációkkal és (fő)szereplőkkel. Ha valóban így működne a CIA és a secret service, nagy bajban lenne Amerika. Ez inkább egy alternatív valóság, ahol mindenki tök idióta és a védelmi szervek úgy működnek, mint a BKV.

labirintus1 2013.02.19. 15:55:52

@pokesz70: Ez a sorozat arról a CIA-ról szól, ahol a vezetők újságírókat firkálnak meg. Az idióta szeretők meg nyilvános rendezvényeken mondják el, hogy mit tudtak meg az ágyban pl. a bengázi amerikai követség elleni támadásról.

A fentiek a mi valóságunkban történtek. Ehhez képest a sorozat csak valós elemeket tartalmaz. :-)))

Szalacsi_Dezső 2013.02.19. 18:13:30

a poszt azért spoilergyanús, a szereplők minősítésével.
Morena Baccarin viszont az egyik legszebb színésznő. természetes, nem lufimellű csontkollekció. Már a Firefly-ban is imádtam a Castle mellett. :-)

különvélemény 2013.02.19. 18:45:03

Hú, vannak benne hős amerikaiak meg gonosz iszlám terroristák, hát ez nagyon eredeti, mindenképp nézni fogom...

foxglove (törölt) 2013.02.19. 18:53:43

@különvélemény: szerintem azért tegyél egy próbát;)

különvélemény 2013.02.19. 19:28:05

@foxglove:
Biztos jók a forgatókönyvek, elvégre vastagon finanszírozott propagandaműsornak tűnik.
De azért ránézek, hátha megpróbáltak valami kiegyensúlyozottságot beleerőszakolni.

Sütemény1975 2013.02.19. 19:37:28

Nagy mazochistanak kell ahhoz lenni, hogy vki szinronnal, reklamszunetekkel nezzen sorozatot, filmet.

AaannnaaA 2013.02.19. 19:57:57

Azoknak, akik ma este nézik az RTL II-n jó szórakozást kívánok!

Akik jönnének olvasni is, holnap reggel 9-kor jön az első rész hogyvótja.

Sigismundus · https://csakugyirkalok.blogspot.com/ 2013.02.19. 20:21:15

Érdekes itt még senki sem jegyezte meg hogy Brody és Faber nem katona hanem tengerészgyalogos? Nagy különbség, komolyan veszik odaát.

personalsanchez 2013.02.19. 20:39:14

Különvélemény:
ennél unalmasabb lasabban beinduló sorozatot nem láttam.! ha nem érzékeny téma lenne már rég eltűnt volna a színről
Unalmas, lapos, kiszámítható, egyik rész után sem éreztem késztetést, hogy tovább nézzem.

Feleségem nézi. Én is.
5ből1.nekem nem tetszik

különvélemény 2013.02.19. 22:28:08

@personalsanchez:
Na most már csak azért is belenézek, hogy csak az agitprop meg az idiotpatriotizmus, vagy a plot/forgatókönyv viszi a sorozatot. :)

2013.02.20. 09:24:10

@A pisztácia elfogyott, csokoládé nem is volt!: Már fenn van a hogyvót, ott elolvashatod, hogy milyen volt. Amúgy jó. Persze ízlések és pofonok, ugye :)

Reeku4 2013.02.20. 10:51:33

Ez a sorozat minden, csak nem unalmas... Egyik favoritom. Nagyon várom már ősszel a 3. évadot!

különvélemény 2013.02.21. 18:15:52

@foxglove:
Ááá, még nem volt időm, de már letöltöttem az első évadot, majd meglátjuk. ;)

foxglove (törölt) 2013.02.21. 23:00:28

@különvélemény: jó, akkor várom a különvéleményt:)

josef_k 2013.02.24. 04:16:30

Nekem nem tetszik ez a sorozat. Érdekes az ötlet, sőt, az egyik legjobb az elmúlt időszakban, de a kivitelezés egy idő után átmegy nagyon bénába. A színészek játéka sem tetszik, de a lehetséges spoilerek miatt ebbe most nem megyek bele.
Ami viszont jó volt a filmben még - az alapötleten túl -, az az, ahogy véget érnek a részek. Bármennyire is rossznak gondoltam egyik vagy másik részt, kiváncsi voltam, hogy folytatódik - mondjuk ez egy idő után átment abba, hogy "úristen, mit akarnak még elsütni", de kiváncsi voltam rá.
Ebben a témában szerintem a Sleeper Cell első évada volt a csúcs. (Ha túl negatív a komment, akkor nyugodtan lehet törölni.)
süti beállítások módosítása