Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Hogy volt?

Szolgálati közlemény: hogyvoltíró kerestetik az Éjjel-nappal Budapest mellé

2013. február 07. 12:00 - sixx

Február 11-én indítja konstruált trashreality-műsorát az RTL Klub Istenes Bence levetett VV-bulájával, sittes főszereplővel és a "plázacicák és trendi gyökerek" katalógus tetszés szerinti oldaláról válogatott szereplőkkel, ami garantálja a nagyszerű szórakozást, már ha a fogcsikorgatás és az állandó kényszer a szereplők pofánvágására az. Mivel azonban kultúrnépek lennénk vagy mik, ne essünk neki az amatőr szereplőknek, inkább írjuk ki magunkból a frusztrációnkat hogyvoltban, hétfőtől, napi rendszerességgel.

Írók, írói csapatok/kalákák/brigádok jelentkezését várjuk sos, a mailben tessék mellékelni egy hogyvoltot a Gyanú árnyékában vagy a Családi titkok ma esti vagy holnapi epizódjából, mondjuk max. 8000 karakteres hosszban és képek nélkül. A pályamunkákat ide tessen küldeni: hogyvolt kukac googlegroups pont com, Budapest éjjel-nappal subjecttel, vasárnap estig, kösz. 

18 komment

Facebook kommentek

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

én már a fény gyermeke vagyok 2013.02.07. 21:36:48

Istenes Bence simán Istenes Bence? Semmi jelző? Valakinek nagyon bejön a srác.

Pietro Stracchi 2013.02.07. 22:08:04

ja csak lejjebb kellett volna görgetnem egy pár posztnyit

never again 2013.02.08. 06:59:04

Ilyen szutykok helyett, írhatnátok normális sorozatokról is... legalább néha...

Kászon Tomi · http://kulturjunkie.blog.hu 2013.02.08. 09:06:19

Szerintem a fiatalok ezt a sorozatot eléggé kajálni fogják. :D Viszont lehettek volna sokkal jobb szereplők is...

Cinkes 2013.02.08. 09:28:43

@sixx: pedig már előre dörzsöltem a tenyerem, hogy te fogod írni a hogyvoltokat…

mocskosmacska 2013.02.08. 10:45:10

Úgy vettem észre, hogy ez a sorozata is a kereskedelmi tévék kényszerképzetére épít, mi szerint a nézőket csakis a női mellek és a veszekedés érdekli.

mézescsók 2013.02.08. 13:26:35

Szerintem nem kell vizi akármiben reinkarnálódott Berényi Andrásnak lenni ahhoz, hogy jó eséllyel lehessen fogadni: a sorozat témája a pia, a szex, a drog, a napi 24 órás bulizás lesz, mindenki mindenhol mindent és mindenkivel. Egy csomó kigyúrt macsó és nyafizós dögös hp. Tanulás, meló sehol, mert árt a komfortérzetnek, meg ilyenek. Ime, a magyar fiatalság, a jövő alappillérei - csak hogy szörnyülködhessen a néző!

never again 2013.02.09. 10:18:43

@sixx: Olvasom és szeretem, az írásaidat is :).
Csak sajnos kitört belőlem a "How I met your mother"-sorozat végignézése után érezhető sivárság jó soorzatok iránt:).
A magyar tévéadók nézhetetlenek lettek :(.
Az x-faktornak az utolsó szériáját már itt sem bírtam követni hiába enyhítettétek az eredeti fájdalmát, a gazda-reality oda... való világ sincs már, hogy kínozzam vele magam.
Hiányomban színvonalas sorozatokat nézek neten, és épp keresnék jó ötletet, hogy mit nézzek.
No, remélem elég alaposan alá vagyok támasztva magam által:)

E-leonora 2013.02.11. 15:54:16

Hajni már nem aktív?

beacska 2013.02.12. 09:42:59

iszonyat kicsik a szobák...a Brazil jutott az eszembe, ahol még mentek is össze a falak :)

beacska 2013.02.21. 09:07:53

hahóóó, nem lett HV író??

kozi001 2013.03.13. 13:07:21

@mézescsók: Egy darabig sztem nem.
Túl drága.
Gazda reality/scripted reality olcsóbb amatőr színészekkel.

egyemakisszíved 2013.03.13. 14:21:44

@kozi001: A fene vinné, én is erre jutottam, amikor az Éjjel-nappal Budapest producere egy interjúban a luxust emlegette a VV-vel kapcsolatban. Bár ő a lakókörnyezetre mondta, de hát én ezt így nem tudnám értelmezni semmiképp. (No persze, 16-an egy lakásban, egy benti meg egy udvari vécével.) De a gyártás oldaláról nyilván így van. Kockázatosabb is, mert mi van, ha nem úgy sül el, ahogy tervezték és a nép nem harap rá annyira, mint szeretnék. Most legalább láthatják az állandóan forgatókönyvet emlegető mániások, hogy mi lesz, ha az élet gazdagon burjánzó sokszínűségét, a szereplők egymástól független törekvéseit egy forgatókönyvíró rendezgeti a fejében. Egy leegyszerűsített papírmasé világ.

kozi001 2013.03.13. 15:20:26

@egyemakisszíved:
Már a vv5-nél is esett kicsit az érdeklődés, ergo túl korán volt az is.
Az ilyeneket sztem sokat kell pihentetni h jobb legyen a nézettség.
süti beállítások módosítása