Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Hogy volt?

Túlélni rakenroll

2013. január 17. 14:53 - sixx

Ez itt a szégyentelen önreklám helye, de ha már annyit szívtam a vadonban, ennyi kijár nekem is. Kipróbáltam, mit lehet Bear Grylls túlélőtippjeiből hasznosítani, és ez lett belőle:

Amiben viszont a nyájas olvasó- és kommentelő-tábor segítségét kérem, az a tűzgyújtás: milyen módszerrel igyekezzek nem megfagyni a hegyekben? Ide klikkolva lehet segíteni, cserébe fasza Discovery-ajándékcsomagot lehet nyerni. Tíz van, szóval érdemes bepróbálkozni.

Fontos: NEM a videóban kell szavazni (nem is lehet), hanem itt fent, a linken.  

Címkék: játék discovery
10 komment

Facebook kommentek

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pácsó Ármándó 2013.01.17. 19:39:17

Jót mosolyogtam ezen a hiánypótló rövidfilmen :-)
Ifjú túlélő koromban (táborozás) mindig vittünk magunkkal méregerős paprikát, mert az jótékonyan kiégette az ízlelőbimbóinkat és mindent meg tudtunk enni. Mondjuk a bogyós-kukacos-gombát nem próbáltuk :-)

hot-spot (törölt) 2013.01.17. 20:43:31

Pedig jó lesz egyre több ilyen típusú videót felnyomni a netre,mert hamarosan tömegeknek kell majd jurtaépítésbe kezdeniük a budai hegyekbe.DD

Aradebil 2013.01.17. 20:47:31

sixx ezt le fogják vonni a fizudból, mert nem indára töltötted fel :D

hot-spot (törölt) 2013.01.17. 21:17:09

@Aradebil: Az inda is valami kapitalista kizsákmányoló?

nkongo (törölt) 2013.01.17. 22:52:41

hát izé, ez elég gyenge

amúgy Edward Grylls-nél sok jobb szakértő van túlélés terén, persze bulvárosabb nem nagyon akad

Ramón 2013.01.17. 23:22:05

@nkongo: édes faszom, ezt a témát felhozni már megint. Akkor nézd azt, de amúgy kit érdekel? Beart nézni jó, mert jó. Ha neked nem tetszik, az szopás, de nem itt kell szóvá tenned. Bár gondolom nem fogod tudni összerakni, hogy miért pont ővele példálózik Sixx.

ploitáted · http://nabazmeg.blog.hu 2013.01.18. 00:43:05

Köszönett!

Sírva röhögés a mélységmérés eredményén, mérőmókus nélkül.

én már a fény gyermeke vagyok 2013.01.18. 13:13:57

A tűzgyújtás nem nagy cucc a vadomban. Én háromszor megdörzsölöm a micsodám és lángba borul az erdő.

átlátó 2013.01.18. 14:22:28

Mindenféle kitiltások ellenére a személyesen és teljesen önállóan kialakított véleményem szerint, melyet minden segítség nélkül alkottam meg, azt mondom neked Sixx, hogy nem a te vonalad ez, de ami az erősséged, azt nagyjából bírom, mentségedre, hogy a hétvégén megnéztem a B.Joel N.Yorkban felvett koncertjét HD-n, érted tehát HD és nagyon a mestert formázod kissé borostásan most, ami tőle sem idegen, ahogyan itt elröhögtem magam azon, hogy a Joelnek több a szalonnája, mert szerintem nem akarja azt, amit te itt be szeretnél bizonyítani, persze nem kívánom, hogy ne sikerüljön, szóval térerő legyen ott, amerre saját akaratodból andalogsz, mert utálom a gyászjelentéseket olvasni, mikor a gáton mindenkire szükség van...
süti beállítások módosítása