Michelle Wild volt az ezredforduló Magyarországának Marilyn Monroe-ja, és azért minden elmond az ezredforduló utáni Magyarországról, hogy miután a szél pajkosan fellibbentette a szoknyáját, Michelle Wild nem szexszimbólum lett egy sármos színész oldalán, és még csak nem is elegáns partikon énekelte a Happy Birthdayt az aktuális Mister Presidentnek, inkább csak széttette a lábát mindenkinek, akit Kovi bemutatott neki. De persze ez van, ha libben az a szoknya, és nincs alatta bugyi.
Hát igen, akkoriban, a neonszínű harisnyák és a pasztellszínű Dido nyekergésének idején még nem az volt a pornófilm, hogy egy zavart tinilány teszi magát a rosszul bevilágított szobában a Skrillex poszterek előtt, időnként az akadozó webkamerába nézve. Akkoriban még nem nyomta el a nyögés hangjait az olcsó digitális kamera zoomobjektívjének kerregése, és nem küzdött a témát, vagyis az elsődleges nemi jellegeket keresve, az operatőr a képstabilizátorral. Meg amúgy is, akkoriban még nem volt szokás az operatőrt leszopni az első jelenetben.
Kovi még hitt a régimódi, történetmesélős pornóban, a vastag sminkben, a lelkes filmzenében és az utószinkronban. A Best of válogatásban persze ebből csak a smink és a lakodalmas szinti maradt, a történetet elvitette a posztmodern narratíva, hogy a sarokban csendben recskázó filmesztéta is szóhoz jusson végre.
A válogatásban nincsenek emberi történetek, se izgalmas krimiszál, csak a puszta testek. Na jó puszta testek, csak a 2012-es standardokhoz képest néha meglepően sok szemfestékkel és szeméremszőrzettel. Az első jelenetben például három lány ad meg mindent egy Flair kerti nyugágynak, amit csak meg lehet adni. A történet legerősebb vizuális eleme mégsem Michelle Wild és a két másik meztelen nő, ahogy egymás testnyílásai után érdeklődnek, hanem a háttérben az egész műveletet rezignáltan szemlélő delfinmozaik a falon. Meg persze az a hatalmas, kétszemélyes műpénisz, ami pont úgy néz ki, mintha Hertz Ármin a felnőtt segédeszközök ipari formatervezésében is maradandót alkotott volna.
A miértek persze megválaszolatlanok maradnak, és nem tudjuk meg, hogy most akkor a három nő, három unatkozó üzletasszony egy wellness hétvégén, vagy a takarítónők estek neki az úszómester feleségének az uszodában a víztisztító rendszer éves karbantartásának idején. De tényleg, tegye már fel a kezét, akit a lesbian threesome tagre azért kattint, mert a miértekre kíváncsi.
A Best of Michelle Wild és még több mint 400 erotikus film elérhető a upc videotárában.
Ahogy az sem derül ki, hogy a második jelenetben miért van könyékig gipszben Vad Katalin partnerének jobb keze. Persze lehet, hogy a történet szerint ő egy szerelmes rossz fiú, akinek eltörte a karját a maffiafőnök, de így, csak a magyarázkodás nélküli valóságot szemlélve, inkább az a tippem, hogy a férfi egyszeri rajongó, aki a felvétel előtt túl sokat gyakorolt otthon csuklóból.
A jelenet Kovács István munkásságának egyik ékköve, sejtelmes kékben úszik a hegytető, miközben odalent a város forgalma araszol. Megfáradt családapák, cekkerrel hazasiető háziasszonyok, akik nem is sejtik, hogy odafönt, a hegytetőn, Vad Katalin éppen azt bizonygatja, hogy az anális szexhez egyáltalán nem kell olyan arcot vágni, mintha éppen akkor tört volna le a lábujjkörme. És egyébként is, még a sminkje sem folyik el. De tényleg, ez nem izzadt amatőr pornó, Michelle Wild úgy néz, ahogy hollywoodi színésznők szoktak a vörös szőnyegen, csak utána nem siet tovább a VIP-fogadásra, inkább segítőkészen letérdel.
Az biztos, hogy Kovi szereti a kamerába néző, vágyakozó arcokra rávágni a nőgyógyászati oktatófilmeket idéző szuperközelieket, a két szint közt ugrálunk akkor is, amikor egy vidéki műemlék uniós pénzen felújított szobájában Michelle leápol két öltönybe kényszerített kidobófiút, és akkor is, amikor egy férfi fürdőruhamodellnek adja oda magát egy újgazdag családi ház nappalijában. Ebben a jelenetben egyébként kiderül, hogy Mcihelle Wild nem csak annak köszönheti a sikereit, hogy a szomszéd lány mosolyt ötvözte a gyertek ti is mind ide fiúk a kezem ügyébe nézéssel, de meglepő az állóképessége is. Legalábbis olyan hanyag eleganciával rakja fel az egyik lábát a kurva magas kandalló párkányára, hogy a balettintézetben is elismerően csettintene a gondnok.
Az utolsó jelent ugyan meglepő fordulatot vesz, amikor “a három nő az oldimer autó tetején szeszcsempész jelmezben egymásnak esik” kompozícióból az egyik szereplő felnéz, és meglátjuk a szemceruzával festett műbajuszkát, de hát ez csak olyan könnyed Kovi-féle polgárpukkasztás. Figyelemfelkeltés azoknak, akik azt hiszik, hogy a pornóban megfellebbezhetetlen szabály miszerint az orális szexet követi a koitusz, aztán az anális közösülés, és az egész végén a nő arcára, vagy mellére kell élvezni. De ez csak persze poén, a bajusz lemosható, a nő meg nő, és ráadásul C-kosaras.
A Best of Michelle Wild egy szerény márvány emléktábla a szürke hétköznapokban: itt élt és szopott Vad Katalin, aki azóta már tisztes családanya és hű feleség. A vad ezredforduló emléke örökre velünk él.
Ja, és ezt a filmet ne nézzük lehalkítva, a vidéki csárdák szintetizátor legendáit idéző filmzene ugyanis lenyűgöző: főleg, amikor a nyolcvanas évek funky ritmusait a beépített dobalappal keverik, és mindezek mellé a női nyögésekből kevernek ellenpontot.
Facebook kommentek