Na, ezzel az adással buzuki alakú pontot teszünk Dzson nyolchetes kalandjára, amit nettó két hét alatt vett fel az RTL két éve, egy puszta közepén álló pinavillában. A fináléra kong a ház az ürességtől, mert Keleti Andi csak akkor teszi be a lábát, ha a szerződés erre kényszeríti, Pákó meg szokatlan önmérsékletet tanúsítva kivonta magát a forgalomból, biztos a kiesett nyomorultakat töcskölte valamelyik fészerben. Évek múlva milyen jót röhögünk majd, ha valamelyik pornómegosztón viszontlátjuk az eseményeket Black dude fucks butt-ugly Hungarian chicks in the ass part1-2 címmel.
A két döntős szerencsétlen, a büdös szájáról, Dzson iránt érzett olthatatlan szerelméről és Bibliájáról ismert Erika és Violetta, az élő viaszbábú, az utolsó reggelire saját és a sztájliszt csapat lehetőségeihez mérten nagyon kikupálva érkezik, az ünnepi alkalomra Dzson is a kimenőnapi parókát veszi fel a pohos felsőtestre feszülő izominghez, de ne csak az albánnal legyünk gecik, a két nő is megbelesedett a műsor alatt. Dzson az asztalra mutat, ugye, hogy kitett magárért az RTL a végére, az utasellátós zsömle helyett van itt müzli, rántotta, narancslé és kávé is. Mintha otthon lennétek, tessék zabálni. A kajáláshoz egy Dzsoni-sláger jár aláfestésnek, ez nagy geciség ám, azt remélem tudják a készítők, ki az isten tud így enni?
Ma jön az álomrandi, fenyegeti meg a két nőt Dzson, Erika szájában egy utolsót még fordul a reggeli, de a csodálkozástól nem megy lejjebb, nahát, ÁLOMRANDI, bazdmeg, el sem tudom képzelni, hogyan tudod megűberelni (ezt mondta, nem vicc) az eddigieket. Hát igen, a műindiántábor, a műkatonáskodás és dunai hajókirándulás a romantika panteonjának három, erős lábakon álló oszlopa, amit felülmúlni szerintem csak egy cirkuszi látogatással lehet, ami során a bohócnak öltöztetett Dzsont egy ágyúból lövik ki az oroszlánketrec sarkában széttárt lábakkal üldögélő arajelöltekbe. Violettát nem lehet csak úgy zavarba hozni, simán űbereled az eddigit, jelenti ki, ezen Dzson kicsit meg is sértődik és első körben Erikát viszi el az utolsó kanyarra. Violetta vagány vabankja vacogással végződött, vadállatias vadászra vágyott, vérbő vadhúsra vaginájába, vakmerősége valójában vajas vályút, vályog vityillót vásárolt.
Miközben Violetta azt fejtegeti a kamerába, hogy Erika egy mocskos ribanc, aki már a Hummeben leszopja Dzsonit a győzelem reményében, a főnök és első arajelöltje egy várrom felé igyekszik lóhalálában. Kocsikázás nincs CD-hallgatás nélkül, tartja az ősi albán mondás, Dzson utasítja is Erikát, hogy tegyen be egy lemezt, ott van, nyomjad, hogy pléjcédé, látod? Erika hatalmas szemeket meresztve csodálkozik rá a dekadens nyugat luxustermékére, majd nyom egy gombot, és felcsendül az a nóta, amit Dzson Erika szövegére szerzett, és pont olyan foskazán, mint elsőre volt. Erika ettől úgy érzi magát, mintha egy érett férfiban bújkáló huncut kisfiúval utazna együtt, és elkezdi csókolgatni Dzsion köszvényes kézfejét. (A csajom itt nyögött fel először elkeseredésében, és jegyezte meg, hogy ezt nem bírja tovább nézni).
A helyszínre megérkezve Erika szemét be kell kötni, mert úgy lesz teljes a meglepetés, meg eleve, jobb ha nem látja az albán embercsempészek arcát, miközben az IFA mellett méregetik. A kocsiból kiszállva nem bajszos gengszterek, hanem a romantikus középkor várja Erikát, akinek mindegy, milyen korban van Dzsonnal, otthon érzi magát. A várban érdekesen keverednek az echte középkori építőanyagnak számító vasbeton elemek és a skanzenjelleget kidomborító, korhű ruhába öltözött kovácslegények. Az autentikus élményhez korabeli ruhákra van szükség, így átöltöznek mindketten, Dzson szó nélkül lehajítja magáról a textilt, Erika meg kis híján elájul, amikor az aranyszerszámot meglátja, ettől lett neki álom a randi.
Dzson a farkára lepillantva megkérdi, hogy szép-e, a Bibliát erre a kalandra szerencsére nem hozó Erika szemérmesen eltakarja a szemit és idegesen vihog, majd a kamerába azt mondja, benedvesedett a pinája Dzson láttán, és legszívesebben ott helyben kiverte volna neki. (Timi: Jézusom.) Dzson meglát egy spontán működő kovácsműhelyt, ahol Pétert, a legényt köszönti ismerősként, majd nekilát egy vasdarabot kovácsolni. Formára. Szív alakúvá bazdmeg. Egy vasszívet kovácsol, legalábbis ezt sugallják a képsorok, a szív alja szépen megcsavarodva, leszopom magam, ha ezt Dzson csinálta. Erika persze elalél, sose kaptam még ilyen szépet, mondja szegény, nehéz lehetett az élete. A Biblia mellé kerül a vasszív, mondja Erika, tessék a borítóra applikálni, úgy mindig ott lesz Dzsoni veled, javaslom én.
Esznek egy kicsit, közben meglepően őszintén beszélgetnek, Erika bevallja, hogy eres kéz- és lábfej-fétise van, amikor azt meglátta, menten ráugrott volna Dzsoni aranyszerszámjára, és napestig mozgott volna rajta. Nem én mondtam, helló. Dzson erre hóttkomoly képpel bejelenti, hogy itt az ideje elereszteni a szerelem galambjait, ne már bazdmeg, ez valami új szokás, hogy az ember bejelenti, ha fingani készül? Ja, hogy szó szerint teccettek érteni, tényleg két galambot eresztenek el, élőt. Este a vár egyik nagy termében ülnek le enni, a kandallóban ropog a tűz, Dzson pedig ellenkampányba kezd, baszki, Erika, van köztünk vagy 30 év, tíz év múlva hugyozni sem fogok tudni egyedül, húsz év múlva meg ott ülök majd a nappaliban pelenkában, ez neked kóser?
Baszki, Erika tényleg szerelmes, azt hajtogatja, hogy ez mindegy, nem a testiség a lényeg, hanem a lélek, és sír. Ez a két hét többet jelentett neki, mint eddigi párkapcsolatai összesen, mondja, és erre kicsit megsajnáljuk, mert ezek szerint sivárabb élete volt eddig, mint egy jobbikos pornós kurvára naphosszat a farkát verő szélsőjobbos gyökérnek. Dzson erre vesz egy nagy levegőt, együnk inkább, bazdmeg, ennyi lelkizés elég egy estére. Kappant rendeltem, szaftjában, szereted? Erikának fingja sincs a kappanról, de szereti. A vacsora legbizarrabb momentuma az, amikor Erika megjegyzi, hogy szereti a húst, Dzson meg erre azt kérdi, hogy imádod falni a kolbászt? Baszki, ha le akarod szopatni, Dzson, azt mondjad, ezt már egyszer eljátszottad, oszt nem vették a lapot a libák akkor sem, mehettél versenyt onanizálni a paraván mögé Pákóval.
Egy ponton Dzson feláll, és egy fél kakast nyom Erika szájába, nesze, egyél, aztán meg elkezdi kajával hajigálni a nőt, és azt üvölti, hogy gyere ide, te kis dög. (Timi: ezt nem hiszem el.) Odamegy, smárolnak. na, Erika, mondja neki az albán, eredj előre, oszt készítsd fel a pinád az aranyszerszámra. S lőn, Erika a kimenős hálóruháját veszi fel a nagy alkalomra, és úgy várja a buzukistát, mint szűzlány az első éjszakára igényt tartó földesurát. Erika baszni akar, na, ezért képes lenne Dzson talpát is nyalogatni. Na, lássuk azt a kúrást. És baszki, nem mutatnak semmit, csak a kádban nyögő Erikát, akit vagy nyalnak a víz alatt, vagy csak magát piszkálgatja. És ennyi a szex, pedig Dzson tuti megpocsíkolta éjjel.
Vágás, és jön Violetta, aki Dzson szerint talpig bőrben, szerintem és a kép tanúsága szerint farmerben várja az út szélén, valahol Magyarországon. Dzson megjön egy igen fasza motoron, felkapja maga mögé a nőt, és hajrá, irány a természet, piknik lesz a fűben, ahol őszinte vallomások sorakoznak, Violetta teli szájjal vall szerelmet Dzsoninak, felhétlenül boldoggá akarlak tenni, oszt passz, mondja, az őszinteségi faktor úgy három lehet a százas skálán. A következő állomás egy kastélyszálló, ahol már várja őket egy jó meleg fürdő, a vízben rózsasziromokkal, bezony. Violetta trademark sárga bikiniben pancsol, Dzson meg játékos kedvében van, és puszit nyom Violetta arcára, az indokot nem hallani a szar hangosítás miatt, de azt hiszem nem sokat vesztettünk a hanghibával. Dzson férfiasan pajkos, derül ki, ezt dekódoljuk: áll a farka a víz alatt, és hozzádörgölte Violettához.
A fürdés után vacsora jön, Violettát megint úgy fazonírozzák, mintha a műsor után menten Madame Tussauds panoptikumába szállítanák, hogy ott a XXI. század ribancflottáját erősítse. Dzson erősen kezd, te Violetta, nekem kurvára bejön Erika ám, és tegnap meg is húztam, mondjál erre valamit. Hát, kapd be akkor, gondolja Violetta, majd lesmárolja Dzsont (Timi: ezt ne már, bazdmeg). A vacsora innen sokkal oldottabb hangulatban folytatódik, Dzson például kóstolás nélkül megmondja egy borról hogy jó, majd franciául mind valamit, mire Violetta olaszul felel, valami olyasmit, hogy ha lehetne, itt az asztal alatt szopnálak le, Dzson. Erre az albán annyira belelkesül, hogy énekel egy kicsit Violettának, Jimmy fia Krisztián telefonált Dzson, és kéri vissza a hangját. A vacsi vége itt is az ágy, és ugyan megmutatják nekünk Violetta csöcseit az éjszakai kamera képén, de a dugást azt nem. Mert álszemérmes gecik.
Na, kérem szépen, itt a finálé utolsó előtti momentuma. Buddhista szentélyben vagy Krisna-faluban kerül rá sor, egy algás tó partján, ahol Dzson és Keleti Andi is színes leplekben, az alkalomhoz illő komoly arccal trécsel a Nagy Kérdésről, Violetta vagy Erika? Egyelőre nem derül ki semmi, Dzson bizonytalan, ezek szerint vagy elment a hang a fülében, vagy ezen a ponton még a szerkesztők sem tudták, ki nyerjen, mert éppen a szerződéseken vitatkoztak a két luvnyával. Keleti Andi pár perces haknija véget ért, láthatóan megkönnyebbülten szalad zuhanyozni, Dzson pedig eljátssza nekünk a Nagy Gondban Levő Férfit, aki a tó partján azon filózik, melyik ribancot vigye haza legalább egy estére (Timi: pont olyan fejet vág, mint aki a bevásárlólistát citálja fejben, kell tej, tepertő meg budipapír, fogkrém van vajon otthon?)
A legeslegutolsó mozzanatra egy imaházban kerül sor, a padlón ott hever a többi agyhalott színes leplekben, köztük pár ismeretlen és nagyon ideges arc, akik nem értik, mi a fasznak kellett visszajönniük csak ezért a színjátékért, kevés az ötezres napidíj, gondolhatják. A két arajelölt mezítláb, lassú léptekkel közelít a kenetteljes ábrázatú Dzson felé, aki összefoglalja az eddigi eseményeket, majd pro és kontra érveket sorakoztat fel a két nő mellett és ellen, ennek alapján a nyertes egyértelműen Erika, de nem, mert Dzsonnal Violetta kell. Erika sír, Violetta csak majdnem, az arcáról viszont egyértelműen leolvasható, hogy bazdmeg, ebből hogy mászok ki? Erika sírva elszalad, Dzson vállat von, sebaj, gyere Violetta, keljünk egybe. Bejön egy krisnás csávó, egy virágfüzérrel összeköti a kezüket, és kész, passz, ennyi volt a műsor, különösebb katarzis vagy legalább egy (megmutatott) nagy baszás nélkül.
Nu, kedves olvasók, ennyi volt Dzson és az agyhalottak kalandja, nem hiszem, hogy záros határidőn belül lesz még egy ilyen pöpec trashreality a magyar tévében, ami a műfaj korlátait szaros gumicsizmával rúgja fel már az első adásban. Köszönöm a megtisztelő figyelmet és a kommenteket, tessék maradni még egy kicsit a blogon, kurva sok jó hogyvoltunk van még.
Facebook kommentek