Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Hogy volt?

Éden hotel extra - A záróbuli

2012. május 31. 13:37 - sixx

Elmentünk megnézni az Éden záróbulit, találkoztunk játékosokkal, a közönségben akadtak fogalmatlan arcok és képben lévők, Éden Ádám legórta Éden Mátét, és kiderült, miért nem vette elő Moby Dicket Éden Kristóf.

Címkék: éden hotel
komment

Facebook kommentek

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

IllaryBlasi 2012.05.31. 13:51:30

OMG új poszt!!!
Szijjjjasztok!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vadkörte82 2012.05.31. 13:57:10

már elvonási tüneteim voltak :)

Zabkása 2012.05.31. 14:02:54

Jó volt ez Sixx, pláne az elején a Terminátor imitáció :D

almafa5555 2012.05.31. 14:03:52

abban igaza volt Krisztiánnak, hogy unalmas volt a döntő és Évának az a ruha...jesszus

foxglove (törölt) 2012.05.31. 14:20:05

Naggggggyon zsírsárkány!!!
Hiper nem merészkedett oda hozzád? nem is értem:)

idiesel 2012.05.31. 14:26:15

Anyukám megtiltotta, hogy elővegyem Moby Dicket :DDDDD

Azért ment az oltás össze-vissza, de az tény, ha Anikó áll ott, akkor mindenki összehugyozza magát a döntő alatt :D

saunier 2012.05.31. 14:28:02

aaaa, ezek a kamera felé fordulások!!! :D

saunier 2012.05.31. 14:33:58

meg a liverpool póló! és a cinkek!

kerdesek05 2012.05.31. 14:34:20

sixx hiánypótló, igazából ezt illetve egy bővebb videot az összes játékosról az utózöngékről a viasatnak kellett volna leadni, forgatnia!

köszi sixx!:)

sunblind 2012.05.31. 14:35:34

beszartam .. vártam, hogy mi lesz az a kérdés, amit melák a rendelkezésre álló idő alatt feldolgoz, de valszeg minden próbálkozás ki lett vágva.

kozi001 2012.05.31. 14:35:49

"Kristóf, hogy érzed magad h valaki végi vitte?"
:)

laszlofiam 2012.05.31. 14:52:27

Már értem h miért szidtad a fos Rooney mezt :D :D

gergo · www.indafoto.hu/ppgergo 2012.05.31. 14:53:24

Edina remelem nem Matera bizza a penzet :]

Flankerr 2012.05.31. 14:54:25

Már a felkonf se volt semmi, de 5:16-nál a reakció epic..:D

Vctry 2012.05.31. 15:01:59

Majdnem olyan jó volt a terminátoros mozgásod Sixxx, mint Éváé, de Neked még gyakorolnod kell. Túl olajozott volt :D :D :D

Thorwald 2012.05.31. 15:03:39

Jajj ez a Kristof egyre sotetebb...

Hooshee · http://hooshee.blog.hu 2012.05.31. 15:03:44

Yeeee, jó kis video :) Sixxx Liverpool pólóban, priceless :D

rocksztar 2012.05.31. 15:11:28

miért érzem azt, hogy 1-2 éven belül sixx a Csillag Születik zsűrijében fogja csapatni?!

GG81 2012.05.31. 15:26:53

azért a Király nyilatkozata se semmi Mátéról! :-DDD

pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin) 2012.05.31. 15:36:54

Sixx!
Már majdnem úgy tartod a könyököd, mint HÉ, de legjobban a kamerába forgás tetszett. :D :D

Ja és rettttentően-naggggyon hiányoltam Hipert a riportból!

kerdesek05 2012.05.31. 15:51:05

@rocksztar: mert akkor fog lejárni az ilyen celebfingok időszaka:)

Hurri Kán 2012.05.31. 15:54:58

Lesz majd a következő rész kásztingjáról is HV? :)

puhamoha 2012.05.31. 16:23:58

mi lett Máté anyu... akarom mondani barátnőjével?

neccharisnyás útonálló (törölt) 2012.05.31. 16:35:04

A pinokkinás kamera előtt pörgök-forgok performansztól besírtam. Megszavazok neked Sixx egy arannyal teli zsákocskát azúrszínű pillangóstól.

LoveMy 2012.05.31. 16:37:06

Sziasztok! :)

@Vadkörte82:
már sutyiban nekem is!

@kerdesek05:
Ezen akkorát röhögtem hogy le kellett fognom magam! Nem tetszett a téglafejnek a zandor név, akkor marad a téglafej, meg amikor az orrszőréről kérdezte a riporter :DDD

@gergo:
ÉH1 Ádám lenyomozta Mátét, mert állítólag egy cégnél dolgoztak, csak nem találta a brókerlistán!

@almafa5555:
ÉH1 Kristóf mondta, hogy neki unalmas volt a döntő, erre Sixx: "az lett volna korrekt, ha az egyik eldobja? illetve jó?"

Én azt röhögtem, hogy amikor utoljára számolt vissza, akkor olyan riadt képet vágott T69, mint akin sutyiban prosztatavizsgálatot csináltak :DDD

kovácspéterke 2012.05.31. 16:45:52

Hát ez nagyon jó volt :)

Pácsó Ármándó 2012.05.31. 17:02:16

Sziasztok!

"...például egy júpiszi különkiadás. LEVÉÉÉLL!!! "
:-DDDDDDDDDD

makk_ász 2012.05.31. 17:16:39

csálé a cickód sixx, becsülöm, hogy az apró részletekre is odafegyelsz

csicserierika 2012.05.31. 17:36:02

hiányolom a Melákkal készült mélyinterjút :)

sogeking 2012.05.31. 17:52:53

áááá

hajrá Anikóóóóóóóóóóóóóóóóó

LoveMy 2012.05.31. 18:03:51

@csicserierika:

www.life.hu/legykepben/20120525-mate-es-edina-nyerte-az-eden-hotel-2t.html

01:35-től

Bár nem tudom, hogy mennyire mööeeeéééély interjúra gondoltál?
:D

csicserierika 2012.05.31. 18:25:14

@LoveMy: köszi :) ezt még nem is láttam, de valami hasonlóra gondoltam :)

beacska 2012.05.31. 18:42:09

HAJ-RÁ ANIKÓÓÓÓ!

WE 2012.05.31. 19:13:35

Sixx blokkot az Éden extrába!

ZX71 2012.05.31. 19:31:05

Köszönjük, Sixx :)) Beszartam rajta :))

2012.05.31. 19:50:29

Jájjj de jó volt! :DDD

kemény keleti kommentelő 2012.05.31. 20:05:16

Elsőre azt hittem ez az Obersovszky
Bocs a sértésért
de tényleg

beacska 2012.05.31. 20:35:58

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős- Lady N: szerintem meg nem...fordulatokban és megrázó érzelmekben gazdag volt! tövig rágtam a körmömet, és nagyon örültem az eredménynek! Végre győzött az igazság, és a Jó a Gonosz felett!!! hurrááá!!!

;D

beacska 2012.05.31. 20:36:56

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős- Lady N: @beacska: jaaa, és követeljük Danit vissza az Édenbe!!!

és férfiakat a szerkesztőségbe!!!

foxglove (törölt) 2012.05.31. 20:48:07

Pit Meláknak hívja Melákot fésztufész:) szerintem ez vicces:)

sogeking 2012.05.31. 20:50:38

Anikó tudná, itt mekkora fanklubja van :)

foxglove (törölt) 2012.05.31. 20:52:44

@sogeking: biztos tudja, mert vszínű ez az egyetlen:)

sogeking 2012.05.31. 20:59:21

@foxglove: ergo a legjobb, mondjuk ezt eddig is tudtam :)

beacska 2012.05.31. 21:03:19

@foxglove: azt írta a FB-on a privát oldalán, hogy dehogy akar ő "celeb" lenni (amikor így szólították), élni akarja a celebtelen életét...minden gonoszkodás nélkül, ez azért elég szimpatikus hozzáállás (és reális)

beacska 2012.05.31. 21:05:10

@sogeking: ;D...de a bejátszáson is volt vki, aki Anikónak szurkolt...azt tudom, hogy nem te, mert csaj volt, de innen volt vki??? lányok közül csak ő-szinte volt ott, ő pediglen nem volt, mint tudjuk ;)))...de akkor ki??? egy titkos tag??? :D

aribeth 2012.05.31. 21:08:55

Ez zsöniális volt. Főleg a T69-utánzás az elején.

sogeking 2012.05.31. 21:09:03

@beacska: pedig őszinte is fanklub tag:)

aribeth 2012.05.31. 21:09:26

@beacska:
Hehe, épp ezt akartam posztolni, ezek szerint már nem is tudom, öten vagy hatan vagyunk. :)

Krissyfurrr 2012.05.31. 21:13:11

egyszerűen zseniális volt, bearanyoztad kicsi szívem szemétdombjainak sivár halmait, sikerült enyhíteni az ÉH2 után hagyott űrt! :D szokásos csontig benyalásom tetézéseként, ha már minden úszik a giccsben és mázban, Sixx, ha te tvzel, na az tényleg rákendróóólll! :D

Kellett volna még néhány epic szereplőt kérdezni,Melák mellett még akár Csalánszájat, vagy esetleg pár szó T69cel :D stb.stb. de nem akarok ennyire kielégíthetetlen lenni, felüdülés volt ez az új poszt! Hatttalmas köszönet még egyszer! :D

még egy kérdés: Lassúbeszédű mindig ilyen ecccerű vót?

2012.05.31. 21:45:51

@foxglove: Honnan tudod, hogy Meláknak szólítja? :O
@Krissyfurrr: Igen :D

foxglove (törölt) 2012.05.31. 21:47:57

@szerivan: mert olvastam a fbján, hogy ezt írta: bazd meg Melák!
:D

Krissyfurrr 2012.05.31. 21:52:17

@szerivan: szomorú vagyok, látszik, hogy hangyafasznyit hiányos az Éden1 tudásom :D

sogeking 2012.05.31. 22:12:53

@Krissyfurrr: nem baj, amíg jön a következő, nézd vissza :)

Krissyfurrr 2012.05.31. 22:14:25

@sogeking: meglesz, legalább rajta leszek az anyagon :D

Krissyfurrr 2012.05.31. 22:23:34

@szerivan: isten ments, csak azért linkeltem be, hogy még alig hűlt ki az éden2, már lehet jelentkezni a 3ba. Bár mondjuk ez talán tavaly is így volt, ha jól emlékszem.

2012.05.31. 22:33:38

@Krissyfurrr: Pedig ez nyár csakis téged vár :D

sogeking 2012.05.31. 22:50:29

vajon Anikó látta egyáltalán az animált gifeket???

genevieve 2012.05.31. 23:21:13

@sogeking: látta, azért nem akar celeb lenni:-DDDDD

(nem a lófaszt,úgy hazudik mint a vífolyás:-)

a celebségről szól az élete, bulibusz:-DDDDDDDDDD )

beacska 2012.06.01. 07:21:16

@sogeking: tudom, de őt már mindannyian szemrevételeztük, és határozottan nem ő volt ;)))

beacska 2012.06.01. 07:26:05

még jó, hogy mindig akad egy kígyó, aki mindent jobban tud.

genevieve 2012.06.01. 09:16:33

na, akkor egy kis ujjropogtatás, és induljon a banzájn:-)

kozi001 2012.06.01. 09:34:16

@Thorwald:
Azóta is beszéd tréningekre jár azt látom... :)

genevieve 2012.06.01. 09:39:46

@kozi001: na most akkor kristóf pozitív hős-e, vagy sem?:-)

teljesen ellentmondó kommenteket írtok róla:-))

Banyus83 2012.06.01. 09:58:36

Sixx...te vagy a király!!!!!! Nagyon jókat derültem :-) Már csak az Anikóhoz intézett kérdéseket hiányoltam...vagy ő nem is mert a mikrofonod elé állni?? :-D

Nekem Kristóf volt a kedvenc az elsőbe, de nagyon kezdi leírni magát...Ádám meg...Hát... :-)

genevieve 2012.06.01. 10:00:12

@Banyus83: tényleg vissza kell néznem az ÉH1-et, hogy személyes benyomásaim legyenek:-)))

Banyus83 2012.06.01. 10:09:37

@genevieve: Szerintem is akkor jársz a legjobban...van akinek szimpi volt (pl. nekem), de van, aki nagyon utálta pont olyanokért, amiért én szerettem...pont, mint Edinánál :-D

Pácsó Ármándó 2012.06.01. 10:09:37

Noémit is meg kellett volna kérdezni az Ostobenkó becenévről :-)

Banyus83 2012.06.01. 10:10:27

@Pácsó Ármándó: Meg az FSZKról :-) De csak nagyokat hallgatott :-D Mondjuk Edina is... :-)

Pácsó Ármándó 2012.06.01. 10:14:02

@Banyus83: Na, az FSZK :-)))
Edina kint már nem tűnik olyan Naivának.

genevieve 2012.06.01. 10:15:15

@Pácsó Ármándó: szerintem tetszett neki:-D

@Banyus83: őszintén szólva edina helyében én is csak hallgattam és mosolyogtam volna:-)

megnyerte a pénzt amiért ment, és úgy se tetszhet mindenkinek:-)
akkor meg minek izgassa magát?:-)

genevieve 2012.06.01. 10:16:07

@Pácsó Ármándó: mert nem is az:-)

és ha már arról van szó ki volt a legnagyobb játékos az ÉH-ben, hát ő volt:-DDDD

Pácsó Ármándó 2012.06.01. 10:19:59

@genevieve: Amikor Sixx megkérdezte, hogy: "Máté! Nem érzed magad szarul Noémi kiejtése miatt?" én azt hittem arra gondol, hogy néha szlovák kiejtéssel beszél Noé magyarul :-))

Pácsó Ármándó 2012.06.01. 10:22:06

@genevieve: Nem a "kádbancsupaszonreppelő"? :-)

genevieve 2012.06.01. 10:27:20

@Pácsó Ármándó: az a megjátszós liba?? broáf......

Banyus83 2012.06.01. 10:44:42

@Pácsó Ármándó: :-D :-D :-D

@genevieve: Én is csak arra gondoltam, hogy felé nem volt kérdés Sixx részéről a "pandorán"...bár, most jut eszembe, hogy végülis az neki szólt, hogy kap-e Noémi 1 milkát...

LoveMy 2012.06.01. 11:02:50

Sziasztok!

@Pácsó Ármándó: @Banyus83:
szerintem mindenki hallgatott, és épp az válaszolt, akit kérdeztek! Amikor Edinát kérdezte az Fszk-féle egyezségről, nagyon is egyértelműen közölte, amit mindenhol is mond, hogy tisztázniuk kell több dolgot.
Viszont csodálom, hogy Máté, nem ajánlja fel a nyereményének egy harmadát Fszknak, ahogy ezt ők ketten megbeszélték! :)

kovácspéterke 2012.06.01. 11:39:42

@LoveMy: nem sok tisztáznivaló van azon, ha kisanyám bármlyikünk nyer, a másik kap egymilliót. az egymillió, az egymillió, és edina sokat köszönhet noéminak véleményem szerint.

LoveMy 2012.06.01. 11:52:03

@Mrs. Jackman:

Hát ja, az egymillió az egymillió!!!

Nem baj, ha legalább háromszor "hátba szúrtál"...nem baj, ha legalább tízszer kibeszéltél és szemembe hazudtál, ja és a hab a tortán: smároltál azzal, aki iránt tudtad, hogy mit érzek!
Qrvára megérdemli!!!

És ezek után Te odaadnád?

LoveMy 2012.06.01. 11:58:13

@Mrs. Jackman:

Amit leírtam, azt mind Edina Fszk-nak köszönheti, többek között Fszk is elég nagy mértékben hozzájárult ahhoz, amikor falkában rontottak Edinára és mindenféle aljas mocskolódást zúdítottak rá, az eredeti ok mind a mai napig nem tiszta!
Még a "megállapodásukról" annyit, hogy azért abban benne volt az egymás melletti kitartás és az egymás tiszteletben tartása, és ez qrva hullámzó volt az Fszk részéről!
Miért nem követeli az Fszk Mátétól a "jogos" egyharmadát???????

foxglove (törölt) 2012.06.01. 12:23:08

@Mrs. Jackman: nem feltétlenül, azért józan ésszel végiggondolva nem úgy szólt a történet, h ha én nyerek, adok Noncsinak 1 milliót mert szép vörös a haja. (és viszont)
Logikus, h ott volt mögötte egy feltétel is: ha én nyerek, adok neki 1 milliót, HA(!) a másik fél végig segíti a játékomat. máskülönben mi értelme lett volna az egész megállapodásnak?
Ebbe szerintem egyáltalán nem fért bele az, h Noéminak Mátéra fájt a foga (v. más testrésze) párként és pasiként is, vagyis jogos, h elbukta a pénzt...

Pácsó Ármándó 2012.06.01. 12:36:31

@LoveMy: Szerintem Edina azt akarja, hogy Noé álljon össze Omárral, aki kap Brokitól 5százezret és Edina is ad 5százezret és így meg is van az 1milkájuk :-)

Különben Máté nem ígért Noéminek 1/3-adot, azt Noé akart adni Edinának, ha vállalják hogy ő megy tovább Brokival.

LoveMy 2012.06.01. 12:44:21

@Pácsó Ármándó:
Nem azt írtam, hogy Máté Fszk-nak ígérte, hanem, hogy ők ketten egyezkedtek, hogy EDINÁT FEL KELL ÁLDOZNIUK, és utána majd harmadolnak!
Az viszont igaz, hogy ezt Fszk mondta, aki UGYE EZEK UTÁN, ÍGY IS MEGÉRDEMLI AZ 1MILLÁT???????????????????????????????????????????????????????????????????????????

kozi001 2012.06.01. 12:48:35

@genevieve: Nem akarok most állást foglalni.

Csak vicces ahogy felelgetett. :) Végülis focista és nem diplomata.

aribeth 2012.06.01. 13:23:46

@LoveMy:
Számomra az nem annyira a hátbaszúrásról szólt, mint inkább a biztosra menetelről és az aggodalomról: Noémi a benti közhangulatból kiindulva nem hitt abban, hogy Edina és Máté együtt eljuthatnak a végéig, ezért előjött ezzel a vésztervvel. Ami persze úgy lett volna tiszta és becsületes, ha Edinát is leülteti az ágy szélére, és szépen hármasban megtárgyalják, hogy van-e értelme a tervnek vagy nincs.

De minden buta kavarás ellenére én végig azt éreztem, hogy Noémi őszintén kedvelte Edinát. Nem kell neki kerek egymilliót adni, de a fele összeg csak beleférne azért, hogy párszor igenis sokat segített nekik. (Különben is, abból az összegből még adózni is kell. :))

foxglove (törölt) 2012.06.01. 13:37:07

(Hol vagy, Natiiii? Már nagyon szeretnék beszélni Moriartyról!!!)

LoveMy 2012.06.01. 13:41:24

@beregorl:
Az, hogy Fszk javasolta, hogy áldozzák be Edinát és ez nem hátba szúrás???
:DDDDDDDDDDD

LoveMy 2012.06.01. 11:58:13
ahogy itt már leírtam, abban egymillás egyezségben nem csak az volt a feltétel, aki nyer, az ad, hanem akármennyire is kedvelték egymást, az egymás melletti kitartás és az egymás tiszteletben tartása ...stb és ez a minimum, hogy alapfeltétel volt.

De abban egyet értek, hogy félmillió bőven elég busás fájdalomdíj Fszknak az Edina ellen elkövetett tettei ellenére! És elég valószínű, hogy Edina is így gondolja!

aribeth 2012.06.01. 14:22:50

@LoveMy:
"Az, hogy Fszk javasolta, hogy áldozzák be Edinát és ez nem hátba szúrás???"

Az attól függ. Noémi nem azt mondta, hogy Edina húzzon a francba, és majd ő meg Máté felmarkolják a 25 milliót, hanem azt, hogy áldozza fel magát*, és majd harmadolnak. Az ő logikája az volt, hogy a) Edináék soha nem jutnak el a döntőig, és senki sem kap egy fillért sem, vagy b) ő és Máté eljutnak a döntőig, és mindenki kap 8,3333333 millió forintot. Persze akkor még nem tudhatták, hogy az Isten sem menthette volna meg Edináékat a döntőtől. :)

Magában az elgondolásban sok rosszat nem látok, abban viszont igen, hogy nem szemtől szemben említette meg a dolgot Edinának, hanem ráhagyta Mátéra.

* Ahogy ő is megtette Mátéért, khmm, ilyen erővel az is szúrás volt, csak nem hátba, hanem szemből szembe, amikor a csipet csapat Noémit győzködte némi érzelmi zsarolással megtámogatva, hogy dobja ki a hotelből a párját azért a srácért, aki egy másik lánnyal volt összenőve.

LoveMy 2012.06.01. 14:31:17

@beregorl:

"Ahogy ő is megtette Mátéért, khmm, ilyen erővel az is szúrás volt, csak nem hátba, hanem szemből szembe, amikor a csipet csapat Noémit győzködte némi érzelmi zsarolással megtámogatva, hogy dobja ki a hotelből a párját azért a srácért, aki egy másik lánnyal volt összenőve."

Ez nem feltétlenül Edina és Fszk közti (ÉH)viszony elemezgetéséhez tartozik, valahol ez "köz"érdek, illetve Máté érdeke volt, de mint minden ez is nézőpont kérdése!
DE...
akárki akármit mond, köztük én is, Edina zsebébe SENKI sem tud belenyúlni, ha úgy dönt, ahogy dönt, SENKI nem szólhat érte semmit sem, mert mindenre van oka és joga! Ennyi! :)

nosce 2012.06.01. 14:55:23

Egyébként nem értem mit lehet azon vitatni h Naominak köszinhetik a nyereményt Edináék ? Naomi nélkül Máté kiesik a fazsba, utána pedig ha Naomi nem áll adináék mögé a döntőben akkor Anikó és Rolli a dfogja a labdát. Naominak nincs mit magyaráznia, nélküle az álompár megy a levesbe. Ha Edina nem adja az 1 milkát akkor egy szar arc bármivel is magyarázkodik...

nosce 2012.06.01. 14:57:45

Egyébként nem értem mit lehet azon vitatni h Naominak köszönhetik a nyereményt Edináék ? Naomi nélkül Máté kiesik a faszba, utána pedig ha Naomi nem áll Edináék mögé a döntőben, akkor Anikó és Rolli fogja a labdát. Naominak nincs mit magyaráznia, nélküle az álompár megy a levesbe. Ha Edina nem adja az 1 milkát akkor egy szararc bármivel is magyarázkodik...

aribeth 2012.06.01. 15:03:22

@LoveMy:
Közérdek? Csak mert néhányuknak csípte Dávid a szemét? Ebből a lépésből elsősorban Máté, másodsorban meg Edina profitáltak.

Ja, a pénzről csakis a győztes dönthet, ahogy például sixx is írta, hogy beígért volna ő bármennyit a pofátlanul alkudozó Krisztiánnak és Dávidnak, aztán a végén jól beintett volna nekik. :)
Én megértem Edinát, hogy lejjebb ment nála Noémi árfolyama, de az itt megszokott végtelenített FSZK-gyalázást sem tartom igazságosnak. Benne inkább egy meggondolatlan, butuska, hebrencs hozzáállást érzek, ami eléggé és időnként veszélyes is (lásd árulkodások), de alapvetően szerethető csajnak tartottam.

aribeth 2012.06.01. 15:12:16

@nosce:
Ahogy elnézem, leginkább az Naomival a gond, hogy szemet mert vetni Santa Edina férjére, nemcsak szexuálisan, hanem végjáték/labdatartás tekintetében is. Meg amúgy is egy lökött tyúk. Innentől fogva ha odaveti magát a krokodilok elé, hogy megmentse Edina életét, még azzal sem szerzett volna túl sok pluszpontot itt. :P :)

A döntő meg úgy lesz megmagyarázva, hogy Noémi csak azért állt mögéjük, hogy megkapja az egymilliót. Természetesen. Csak azért.

aribeth 2012.06.01. 15:13:55

@beregorl:
"ami eléggé"
ami eléggé idegesítő

Pácsó Ármándó 2012.06.01. 15:25:17

Noét cselekedeteit Edina-Máté viszonylatában én is hasonlóan ítélem meg Beregorlhoz.

LoveMy 2012.06.01. 15:27:13

@beregorl: @nosce:
De ha már arról beszélünk, hogy kinek a kieséséből ki profitált, akkor célszerű az első kieső, Ádámból elindulni! :D

Tökfelesleges azon töprengeni, hogy mi lett volna, ha...
Edinának kinek kellene magyarázkodnia?
Remélem Edina, ha úgy dönt, ahogy dönt, és mindenféle magyarázat nélkül átadja amit akar...
Ha kell, akkor tessék, ha nem, akkor nem kötelező palacsintaevés! :)

@beregorl:
Akkor nem értem mi a "vita" tárgya, mert én nem Fszk "gyalázom", hanem tényeket írok, amik megtörténtek, Fszk által, vagy vele, vagy rajta keresztül, de megtörténtek.
Nekem is volt a sorrendem, Fszk kb. a közepén állt.

nosce 2012.06.01. 15:28:32

@beregorl:
"A döntő meg úgy lesz megmagyarázva, hogy Noémi csak azért állt mögéjük, hogy megkapja az egymilliót."

Na és ha csak azért az 1 milláért állt oda ?? Erre szólt az 1 millás megállapodás....

LoveMy 2012.06.01. 15:29:15

@beregorl:
ehhez még annyit, hogy ki gátolja meg Fszk-t abban, hogy Máté nyereményének az egy harmadára is szemet vessen?
:DDD

foxglove (törölt) 2012.06.01. 15:30:37

@Pácsó Ármándó: most Nyuszi és a saját nevemben is szarul érzem magam, mi verebek csak 100E-rel jutalmaztuk volna Noémit:)

nosce 2012.06.01. 15:31:38

@LoveMy:
"De ha már arról beszélünk, hogy kinek a kieséséből ki profitált, akkor célszerű az első kieső, Ádámból elindulni! :D "

ne ne viccelj a deal az deal. Megegyeztek.

aribeth 2012.06.01. 15:33:29

@LoveMy:
A gyalázás nem is most jellemző, hanem az elmúlt hetekben ment, néha szerintem igencsak keményen...

aribeth 2012.06.01. 15:34:31

@nosce:
Tök mindegy, valamibe bele kell kötni.

nosce 2012.06.01. 15:35:38

@foxglove:
"most Nyuszi és a saját nevemben is szarul érzem magam, mi verebek csak 100E-rel jutalmaztuk volna Noémit:)"

te ott tévedsz h ez nem jutalom hanem szerződés volt.

De amúgy leszarom :)

LoveMy 2012.06.01. 15:37:46

@nosce:
Szerződés?
:DDD

Nem úgy néz ki...
Talán behajtó cégnél dolgozol?
:)

LoveMy 2012.06.01. 15:39:59

@beregorl:
na ez igaz, mert aki bele akar kötni valakibe, az bele is fog kötni!
Tökpitiáner dolgokra kell itt gondolni :)

foxglove (törölt) 2012.06.01. 15:43:21

@nosce: honnan tudod h pontosan milyen szerződés volt, mik voltak a feltételek, és ezek közül megszegte-e Noémi valamelyiket. már mondtam, h olyan nincs, hogy azért kap 1 milliót vki mert olyan kedvesen tud mosolyogni, csak a szép szeméért.

nosce 2012.06.01. 15:44:08

@LoveMy:
@LoveMy:
szóbeli szerződés ? megvan ? :)

nosce 2012.06.01. 15:46:54

@foxglove:
"hogy azért kap 1 milliót vki mert olyan kedvesen tud mosolyogni, csak a szép szeméért."

AZ ellenérték itt nem a szép szeme meg a mosolygás volt hanem h fordított esetben Edina is kap 1 millát...

LoveMy 2012.06.01. 15:47:27

@nosce:
a szó elszáll...
:D

LoveMy 2012.06.01. 15:50:16

@nosce:
Úgy látom neked csak egymillás "szerződés" lebeg a szemed előtt, de az már mellékes, hogy aki ezért nyújtja a markát nem tartotta be a "szerződés" olyan tényezőit, amit minden gerinces ember betartana! Akkor lenne miért reklamálni, de így nincs

nosce 2012.06.01. 15:52:22

@LoveMy:
"a szó elszáll..."

igen, másrészről "My Word is My Bond", ugye. Ezért szararc Edina ha kukackodik.

nosce 2012.06.01. 15:56:52

@LoveMy:
"Úgy látom neked csak egymillás "szerződés" lebeg a szemed előtt, de az már mellékes, hogy aki ezért nyújtja a markát nem tartotta be a "szerződés" olyan tényezőit"

Akkor nem tartotta volna be ha Naomi nyer és ő se akarja odaadni az 1 millát mint Edina. Amúgy meg segítette a győzelmét? Igen. Megmentette Mátét ? meg. Az ö szavazatával nyertek Edináék ? Igen.
Akkor ahogy Máté mondaná, ennyi...

LoveMy 2012.06.01. 16:04:11

@nosce:

Akárki akármit mond, Edina zsebébe SENKI sem tud belenyúlni, ha úgy dönt, ahogy dönt, SENKI nem szólhat érte semmit sem, mert mindenre van oka és joga!
Ennyi! :)))

jasszgeri 2012.06.01. 16:56:51

sixx: midig is meg akartam kerdezni, h mi ez az antipatia, melyet egy man united jersey lattan viselsz. nincs tobb kerdesem.
illetve dehogynem, noemit miert nem kerdezted meg, h zavarta-e az fszk-zas? :D

sogeking 2012.06.01. 17:08:42

@Pácsó Ármándó: jött egy bűvész, és belebújt a kalapjába

beacska 2012.06.01. 18:03:11

szerintem az Egymilliós kérdésben az az érdekes, hogy ha pl. Pít, vagy Anikó teszi meg az "ajánlatát", ill. egyezik meg bárkivel, akkor menne itt a fújjolás, és a gerinc, meg a fer játék emlegetése, és a győzelmük esetén a Nanázás...
Edina esetében ez természetes, és nem lehet vitatni, hogy miért mérlegel...jegyzem, szerintem Pít is és Anikó is szó nélkül perkálna....

A játék menete során Noémi viselkedését nagyban motiválta a megegyezés, úgyhogy a vita nem arról kéne, hogy szóljon, hogy megérdemli-e, hanem, hogy miért nem kapja meg...

Engem nagyon megdöbbentett pl., mikor Edina és Máté arról alkudozott, ajánljanak-e vmit Omárnak...úgy éreztem, visszatértünk az alapokhoz: a Jó és a Rossz párharcához...

sogeking 2012.06.01. 18:17:38

@beacska: Noémi legalább végre rájön, Edina mekkora szövetségese volt

beacska 2012.06.01. 18:32:01

@sogeking: mondjuk az azért vicces volt, ahogy Omárnak magyarázta, hogy végig meg kell tartaniuk az emberségüket, és ne hagyja Omár, hogy Anikó megvegye...közben meg Omár nem volt ott a nagy Vallomások Napján :)))

foxglove (törölt) 2012.06.01. 18:39:29

@beacska: és ugyanúgy viszont, ha edina szó nélkül perkálna, most megint menne a fújolás, hogy milyen bárgyú, naiva, együgyű szomikutya mártírok útja.

foxglove (törölt) 2012.06.01. 18:40:51

@foxglove: egyébként akkor tényleg az lenne:)

sogeking 2012.06.01. 18:41:57

@foxglove: de pont ez dolog lényege, hogy Edina egy szomikutya, vagy egy számító fintorgó, aki még az Edina fanklubot is megvezette :D

LoveMy 2012.06.01. 18:41:58

@beacska: @sogeking:

Inkább fordítva volt így, amikor Edina megtudta, hogy miket művelt ellene Fszk!
Ebben hol van az emberség, az egyenesség és a gerincesség?

Persze, hogy fizetne, főleg a Hiéna, aki az exjátékosokkal való alkudozások után a riportban azt mondta, hogy "senkinek nem fog fizetni, pénzéhes banda"

LoveMy 2012.06.01. 18:46:23

@sogeking:
hagyjuk már ezt szomikutya dolgot, az is IQ gyökér volt, aki kitalálta! Mással nem tudsz érvelni?

foxglove (törölt) 2012.06.01. 18:46:49

@sogeking: én mondjuk mindig annak szurkoltam, h titokban egy számító fintorgó legyen:)
bár én sosem voltam a "rajongója". az én kedvencemet tényleg mindenki utálta, szó szerint mindenki!

foxglove (törölt) 2012.06.01. 18:49:18

@LoveMy: soge azzal érvel amivel akar!

aribeth 2012.06.01. 18:56:14

@foxglove:
Én úgy mondanám, hogy az Edinát szenvedélyesen utálók és az Edinát szenvedélyesen imádók egy bizonyos ló két oldaláról kiabálnak egymásnak és a nagyvilágnak mindenféle különös dolgokat. :)
Sőt, meggyőződésem, hogy a két csoport szépen erősíti egymás dacát, szerintem a sok "Naiva, az ostoba szűzkurva (majd csak szimplán kurva)" megnyilatkozás hatására coming outolt a később teljes mértékben kivirágzó Edina Fanclub, és a sok szentté avatás és gügyögés erősítette fel az Edina Egy Nőstényördög Klub mélységes ellenszenvét. Klasszikus rajongói-ellenrajongói ördögi kör. :)

sogeking 2012.06.01. 18:57:36

@LoveMy:
1. azt valakinek válaszoltam
2. azzal érvelek, amivel akarok :)
(ha így reagáltál, akkor gondolom van igazságtartalma annak, ami írtam)

tehát
egy kis sajnálni való, kedves, jólelkű kislány (a.k.a. szomikutya), vagy egy kavaró fintorgó

Edina (+Máté) - Noémi 'barátságban' N. tett többet, illetve Edina nem tett semmit :D

@foxglove: ki volt a kedvenced? :)

foxglove (törölt) 2012.06.01. 19:00:37

@beregorl: :)
én pl. tényleg nem imádom őt, bármilyen hihetetlenül hangzik is, de ebben a kérdésben próbáltam tárgyilagosan gondolkodni, érzelemmentesen, de a reakciókból ítélve úgy érzem, nem jött össze:))) feladom:)

foxglove (törölt) 2012.06.01. 19:01:17

@sogeking: végre megkérdezi valaki! Dávid, a kis hobbit:))))

sogeking 2012.06.01. 19:05:04

@foxglove: ááááá :D:D
ezt tényleg nem találtam volna ki

foxglove (törölt) 2012.06.01. 19:08:04

@sogeking: ugye?! na neki aztán tényleg nem volt fanclubja:DD

genevieve 2012.06.01. 19:09:51

@foxglove: tévedés, én nem utáltam:-)

pont semleges volt számomra

hideg kéz 2012.06.01. 19:10:04

Ha nem fizeti ki Noncsikát rendesen, akkor egy féreg. Egyébként élőben tényleg nem volt az cukivagyok-nebántsatok alkat,
szóval értem már, miért gyanakodtak bent páran.
Én nem sajnálom tőle a lét, sőt, de ezt vagy százszor megbeszélték. És nem is pl kétmillerből kell kicsengetnie, a max pénzt nyerte.

foxglove (törölt) 2012.06.01. 19:11:30

@genevieve: erre mondják, h too little, too late.

sogeking 2012.06.01. 19:12:41

@foxglove: és mit szóltál a visszatérő, felbátorodott verzióhoz?

genevieve 2012.06.01. 19:17:17

@foxglove: hát miért nem mondtad?:-)))

néma gyereknek:-)

aribeth 2012.06.01. 19:18:44

@foxglove:
Ja, ezzel nem akartam rád célozni, vagy ilyesmi, csak próbáltam Dávid, a Diplomás szociológiai és pszichológiai zsenijéhez felérve elemezni a jelenséget. :)

beacska 2012.06.01. 19:20:15

@foxglove: nnna, ő sem inni, meg dugni ment be....aztán mi lett belőle ;D

foxglove (törölt) 2012.06.01. 19:21:32

@beregorl: ok:) csak gondoltam a félreértések elkerülése végett megosztom ezt is:)

foxglove (törölt) 2012.06.01. 19:22:15

@beacska: na ezért hallgattam mélyen eddig erről:DDD

beacska 2012.06.01. 19:23:36

@beregorl: egyébként vhogy így alakult ki az Anikó Fan Klub is ;)))...dacból...

beacska 2012.06.01. 19:25:16

@foxglove: szerintem jól csinálta...Alexa volt ostoba liba. ebben a sztoriban...

sogeking 2012.06.01. 19:30:27

@beacska: nem is, puszta szeretetből

genevieve 2012.06.01. 19:32:28

@sogeking: ami meglepő, mert általában egyezett a véleményünk:-)

LoveMy 2012.06.01. 19:34:44

@sogeking:
"ha így reagáltál, akkor gondolom van igazságtartalma annak, ami írtam"

ez egy inreleváns állítás!

@beregorl:
kibogozva az írásodat, annyiban értek egyet, hogy mindenki más szemszögből nézi a helyzetet!

@hideg kéz:
"féreg"
naaaaaa!!!!

beacska 2012.06.01. 19:37:28

@sogeking: mi egymás közt ezt tudjuk (;)) de kifelé MUSZÁJ ezt kommunikálnunk, mert így is köpködnek minket a hátunk mögött...

sogeking 2012.06.01. 19:41:33

@beacska: én vállalom:)

@genevieve: igen, kivéve Alekoszt

beacska 2012.06.01. 19:44:30

@sogeking: becsüllek érte...én ma már belefáradtam a kígyó elleni küzdelembe...csak ülök, és kínlódok a gyomorfekélyemmel...

sogeking 2012.06.01. 19:44:59

@genevieve: persze, toltam rá az SMS-eket

genevieve 2012.06.01. 20:08:30

@LoveMy: ez valami titkos jel?:-)

LoveMy 2012.06.01. 20:27:59

@genevieve:
persze:)
mindig kétszer csenget:)

genevieve 2012.06.01. 20:31:53

@LoveMy: aham, akkor megpróbálom értelmezni:-)

aggyistenbrittudós (törölt) 2012.06.01. 21:01:21

matcsit nem kedvelem, edinka semleges, anikóból kiábrándultam. KIRA, legyél a barinőm! LEVENTE, legyél a barim! :)cím a szerkesztőségben.

aggyistenbrittudós (törölt) 2012.06.01. 21:04:57

@aggyistenbiri: ja, keriapu ádám szerepelt a viasat esküvős műsorában is, az egyik menyasszörnynek unokatesójaként. ott volt a Pápa is, meg a focista Kristóf is. de lehet nem mondok újdonságot, bocs, csak sixxet olvasom, a kommenteket nem.

LoveMy 2012.06.01. 21:10:10

@aggyistenbiri:
csak egy szavadba kerül :D

aggyistenbrittudós (törölt) 2012.06.01. 21:19:31

@LoveMy: köszi! kérem szépen,akarom, intézed?:)
@genevieve: ejjjj de nem kell fölényeskedni, és ezen szmájli sem enyhít, évek óta olvasó vagyok, csak nem kommentelek. elássam magam? nem szándékozom. még akkor sem, ha a Baltás a barinőd. nézd, egy szmájli: :D

hideg kéz 2012.06.01. 21:25:46

@LoveMy: Most mi a baj?
Ha én leülök tíz emberrel pókerezni, és az egyikkel megegyezek, hogy ha valamelyikünk nyer, az dob x pénzt a másiknak, akkor az a korrekt, ha kifizetem, nem? Nem pedig nekiállok utána húzni a számat, hogy nem dobtad el a lapjaidat a kedvemért.

aggyistenbrittudós (törölt) 2012.06.01. 21:30:14

@hideg kéz: nem akarok belepofázni, de ha megengeded, mégis megtenném :) maradva a műsornál, amit aztán van lehetőséged visszanézni, látni-hallani, amiket mondtak rólad, vagy szervezkedtek érted-ellened, akkor nem bírálnád felül a korábbi döntésed? csak kérdezem, ha szabad...peace :)

LoveMy 2012.06.01. 21:31:19

@hideg kéz:
és ha az egyik pókeres "barátod" azt hazudja, hogy csaltál, vagy hogy hozott lapokkal (kabátujj) játszol akkor is odaadod a pénzt?
Vagy egy még durvább: az egyik pókeres "barátod" kimegy WCre a barátnőddel és kint szexelnek, akkor is kifizeted?

LoveMy 2012.06.01. 21:35:26

@hideg kéz:
sőt van még harmadik verzió:
ha az egyik pókeres "barátod" miután megdugta a barátnődet, összebeszél egy másik pókeres "barátoddal" hogy a játszma érdekében likvidálnak, akkor is odaadod a pénzedet?

Hát ha mindhárom esetben igen a válaszod, akkor nem Edina a naív!
:D

hideg kéz 2012.06.01. 21:54:47

Ha pókeres barátom megreszeli a csajomat, és közben azt állítja, hogy csalok, akkor fejbe ütöm egy tárggyal.
Bár elismerem, nem rossz teljesítmény:)
De ennek már nem sok köze van az Edináékhoz.
Ott nem történt ilyesmi, azon meg nem kell meglepődni, hogy Noncsika is nyerni akart. Mondjuk a Brokit tényleg nem kellett volna csókolgatni, de ez egy másik történet.

hideg kéz 2012.06.01. 21:57:36

@aggyistenbiri: pont ez a lényeg, nem azt beszélték meg, hogy lehet, hogy adunk egymásnak zsét, majd meglátjuk.
És mért ne szólhatnál bele, ne viccelj.

LoveMy 2012.06.01. 21:59:56

@hideg kéz:
Nem másik történet, pontosan erről is szól ez az egész!
Mivel Fszk Edina háta mögött tett olyan dolgokat, amiért igen csak megkérdőjelezhető, hogy megérdemli-e!

LoveMy 2012.06.01. 22:01:38

@aggyistenbiri:
már folyamatban van az ügyed ;)

aggyistenbrittudós (törölt) 2012.06.01. 22:03:33

@hideg kéz: világos. de magamból indulva ki, előbb tuti megbeszélném az érintettekkel a látottakat, ééééés utána mondom, h oké, tiéd a pénz. a látatlanba megígérteket senki nem veheti komolyan, hiszen ez eleve egy átvágós/taktikázós játék.

aggyistenbrittudós (törölt) 2012.06.01. 22:04:49

@LoveMy: oké, köszi. utána ha sikerül, te is leszel a barinőm? :D

LoveMy 2012.06.01. 22:12:33

@aggyistenbiri:
hát épp ez az!
Ha az átvágás/taktika szempontjából nézzük: Fszk átvágta a háta mögött Edinát, akkor ugyanezt miért nem teheti meg Edina Fszkval!
Vagy:
Ha az egyenesség, tisztelet szempontjából nézzük: mivel Fszk átvágta Edinát, nem volt egyenes vele, Edina miért legyen egyenes Fszkval!

hideg kéz 2012.06.01. 22:17:23

Ez eleve egy átvágós/taktikázós játék - ja, ezért volt naív, kislányos dolog megegyezni a pénzről. Brokesz nem is ment bele ilyesmibe. Noncsi viszont, nagyjából emiatt állt be Edinka mögé. És ez most, utána, hogy nem kapja meg a lovét, már nem a játék része, ez real life.
De nem az én dolgom, ha nem kap, hát nem kap, fogok tudni aludni, meg gyanítom ő is, majd megvigasztalja a pozsonyi szponzora.

aggyistenbrittudós (törölt) 2012.06.01. 22:18:22

@LoveMy: 1. deal done. pacsi!
2. a pókerhasonlat nem állja meg a helyét ebben az esetben. lásd előző hozzászólásomat. na legalább te érted benne a logikát.
3. francos franc.

paranyuszi (törölt) 2012.06.01. 23:23:13

@Pácsó Ármándó: Szijja Pácsó! :D

Talán nem fogalmaztam egyértelműen... de a verebek NEM mi vagyunk... :DDDDD

Moby Dick!!!! Ezen röhögök fél órája... :DDDDD

foxglove (törölt) 2012.06.01. 23:30:16

@paranyuszi: Pácsó össze lesz zavarva:)

ez a hülye Kristóf elfelejtette, hogy a nézők látták tavaly meztelenül:)

paranyuszi (törölt) 2012.06.01. 23:33:34

@foxglove: Nem tűntem el! :) Majd jövök még! :DDDD

paranyuszi (törölt) 2012.06.01. 23:34:22

@foxglove: Ezt is elfelejtette.. :D
De édi, hogy anyu mondta neki.... :DDDD

sogeking 2012.06.02. 00:38:32

megadtaaaa! megadtaaaaa! all in

Banyus83 2012.06.02. 09:28:57

Ne már..most tényleg azon vitatkozunk, hogy megérdemli-e Noémi a millát vagy nem??? Had döntsék már el ezt ők maguk között..Amúgy meg hol van a bizonyíték, hogy Kristóf tavaly fizetett mindenkinek, akinek megígérte??? :-D ...amúgy meg ott is úgy szólt az egyezség, hogy Ádám, Dani és Niki kap, és Niki se kapott lóf.aszt se, mert nem gy játszott Kristófék szerint, ahogy elvárható lett volna...akkor ilyen alapon Edina is eldöntheti, hogy Noncsi vajon úgy játszott-e, nem?

nosce 2012.06.02. 10:38:29

@sogeking: @hideg kéz:
úgy látom nem véletlen h a csajoknak nem a póker meg az adott szón alapuló akármi a terepük, jobb helyken simán megcipőznének egy szószegésért, aztán kidobnának a faszba h meg ne lássanak ott többet :)

sogeking 2012.06.02. 13:09:01

@nosce: nem írható fel két egész szám hányadosaként..

2012.06.02. 21:05:27

@kerdesek05: Megvan! Enrico Palazzo!

2012.06.02. 22:22:17

@kerdesek05: Mindegy. Poén, amit csak az ért, aki látott egy bizonyos filmet. (Ja, látom a kerekded Levit.)

kozi001 2012.06.03. 11:47:23

"Éden Anikót annyira utálják, hogy eltűnt"

velvet.hu/celeb/2012/06/03/edenaniko/

Nézzenek oda! Hogy lehet ez?
:)

genevieve 2012.06.03. 15:40:08

@kozi001: sürgős parlamenti elfoglaltsága akadt:-)

genevieve 2012.06.03. 16:03:33

@kozi001: ahogy látom, lassan kifujt a téma :-)

beacska 2012.06.03. 19:59:14

@kozi001: "agresszív fellépése nem az a fajta, amelyet a népmesei fordulatokra fogékony magyar lakosság szeretni tud egy tévéműsorban. Elég harsány volt ahhoz, hogy ne férjen bele a cukilány-kedvelők pikszisébe"

+1 :DDD...

mézescsók 2012.06.04. 11:29:51

@beacska: Anikóval a harsánysága volt a legkisebb baj.

beacska 2012.06.04. 12:46:44

@mézescsók: ne hidd. Anikó "meg lett csinálva" Hófehérke mellé Boszorkának...ha nem a szentimentalizmus lett volna a főszál, ami köré az ÉH2 fel lett építve, jobban is jöhetett volna ki a buliból. Nem volt szerencséje....az ÉH1 Utcasaki Kurva Szandrája mellett, pl. kész felüdülés lett volna. Ahogy Ádám mondta, nem fért volna meg 2 dudás egy csárdában. AKKOR tán egy férfi-női küzdelemnek lettünk volna a tanúi, nem egy repedtsarú ámokfutásának...

mézescsók 2012.06.04. 14:56:16

@beacska: Ha hinnék az afféle összeesküvés-elméletekben, hogy itt mindenki "meg lett csinálva", akkor valószínű, soha többé nem néznék hasonló műsorokat. Azt nem állítom, hogy a szerkesztők okkal-ok nélkül alkalmasint nem nyúltak bele a történésekbe, hogy egy kicsit felkavarják az állóvizet, de nem gondolom, hogy mindenkinek ott volt a kezében a szerepkönyv azzal, hogy Te leszel a naív szende, Te pedig a rosszindulatú rüfke, csapó - indul!

Anikóval - mellőzve a szentimentalista szálat, mert az speciel eszembe sem jutott - alapvetően két bajom volt.

Az egyikről csak érintőlegesen: a külseje. Tudom, hogy az mindenkinek adott, nem is a cingárságával, a lófejével, stb. van bajom, mert egyrészt van, akinek ez tetszik, másrészt mint már említettem adottság és ezért sem gúnyolni nem illik senkit, másrészt korrektebb, ha legalább törekszik az ember a másik a külsejéből adódó ellenérzései elfojtására, már ha vannak ilyenek. Nekem nem voltak.
A külsejéhez kapcsolom viszont a szinte állandó rángatózását, eszméletlen rövid kacajait, maníros beszédpaneleit, szempilla-verdeséseit, seggmutogatásait. Ezeken ugyanis változtathatott volna,mert nem hiszem el, hogy ember még nem mondta neki, ezt most hagyd abba, mert idegesítő.

A másik bajom azokkal a belső tulajdonságaival volt, amiket nap, mint nap mutatott.
Nevezetesen:
- kétszínűség (pl. eleinte mindenkinek benyalt, aki betette a lábát a hotelbe),
- rosszindulat (kivétel nélkül mindenkivel, még legfőbb szövetségesével, Leventével is),
- a szelektív memőria (mit magyarázzak rajta, hiszen sosem emlékezett, ha róla valami rossz derült volna ki),
- hajlam a piálásra (azon a tankszerű csajon kivül, akinek most nem jut eszembe a neve, Anikó szinte minden bulin beseggelt és sajnálom, antialkoholista nem vagyok, de pokolian rühellem, ha részeget, főleg nőt látok, ha az még ráadásul vállalhatatlanul viselkedik, akkor pláne),
- sértődékenység (a kis nebáncsvirág, aki szinte mindenkit megtámadott).

Sorolhatnám még, de felesleges. Meggyőzni Anikó-fanokat nem akarok. A játék közben sem lett volna értelme, így utólag meg már főleg minek?

Szerintem nem szerencséje nem volt, hanem őszintén megmutatta magát és az nem volt nagyon szerethető. Kicsit sem.

Az ÉH1 Szandráját más szemmel néztem: magyar adón először láttam ilyenfajta műsort és minden szimpatikus és antipatikus játékelemet úgy figyeltem, mint egy kisérletet. Szandra a repedtsarkú imázsát találta ki magának és végig is vitte következetesen. De nekem minden ellenszenves lépése ellenére a lepke volt a nagyító alatt. Az ÉH2-sök viszont tudták hova mennek, mire számíthatnak, mi velük szemben az elvárás, stb.
Bocs, ha hosszú voltam.

beacska 2012.06.04. 16:34:30

@mézescsók: nem voltál hosszú, most már úgysem olvas senki sem minket ;)

az én elméletem nem összeesküvés elmélet, hanem a következő:
-a műsor készítői úgy érezték, MUSZÁJ a játék "értékei" megóvása miatt úgy alakítani az eseményeket, hogy most megtartsák a lasztit
-a casting során igyekeztek érdekes, és érdektelen, ám az Utcaemberétképviselő játékosokat összeválogatni. fel kellett készülni mindenre.
-a játék során, ahogy megismerték a játékosokat, rájöttek, Edina tipikusan az a lány, akivel MEG KELL NYERETNI a játékot, mert az milyen szép lesz. (tán lefekvés előtt kicsit túl sokáig nézték a helyi MexTV aktuális szappanoperáját ;D, és megtetszett nekik)
-hogy menet közben mi történt, mi nem dunsztom sincs

DE(!) itthon jöttek a vágások, a sok ezer méter anyagból úgy hozták ki, hogy
-Edina az ártatlan áldozat szerepébe került (a lány, aki a szomszédban is lakhatna)
-szemben vele a Boszorka-Anikó
-és a lelketlen csábító Máté

és persze kiosztódtak a mellékszerepek is:
-Noémi a romlott, ám jólelkű nővér
-Levente a papucs (kellett a kontraszt a Boszorka mellett)
-Andi a gonosz és rosszlelkű barátnő

...stb...

kicsit agyukra ment Mexikó, nem nézhették meg az ottani szentimentális baromság végét, hát írtak egyet maguknak...vágás kérdése az egész...ez lett a forgatókönyv itthon...

Anikó felsorolt rossz tulajdonságait nem venném végig, a fele bennem is megvan, és bárki másban. Nézőpont kérdése
(csak kiragadva egy elemet: kétszínűségnek van titulálva, hogy szívélyesen fogadta az újakat, visongott, meg hangoskodott, aztán meg kilépett mellőlük. Érdekes, mégis kurva jól esett nekik, hogy van vki, aki szóba áll velük, nem csak a kanapéról leseget rájuk sandán...hűűűű, de szenyó is volt...erre mondom én azt, hogy ő legalább játszott, elérte, hogy az újak ne őket akarják hazaküldeni. EZÉRT voltak ott, nem???)

beacska 2012.06.04. 16:36:11

@mézescsók: jaaa, és ÉH1 Szandra egy repedt sarkú kurva volt, aki úgy csinált, mint egy repedt sarkú kurva, és elvárta, hogy ezért csodáljuk...hát bocs...én már csak olyan vagyok, előbb csodálok egy diplomát, mint egy parkolóban szocializálódott kurvát...

mézescsók 2012.06.04. 17:38:12

@beacska: Többszörösen félre vagyok értve, de nyilván nem fogalmaztam elég egyértelműen.
Először a második hsz-ddal kezdeném. Nem ismerem ÉH1 Szandrát, nem is vágyom rá. Azt sem tudom, hogy konkrétan mit csinált az ÉH1 előtt. Azt - nézői pozicíóból - tudtam, hogy ezek a játékok milyenek, láttam már külföldi csatornákon egy-egy adást, nyilván a lány is. Ha jelentkeztem volna, nyilván a láttottak alapján igyekeztem volna kialakítani egy karaktert arra kihegyezve, hogy milyen típus boldogul legjobban odabent és számítva arra is, hogy a nézők elé szerkesztett adás kerül. A csatornának a nézettség a döntő és nagyobb valószínűséggel vált ki reakciókat egy megosztó személyiség, mint egy kis semmilyen. Tehát hozza a nézettséget. Tehát nagyobb az esély arra, hogy bent tartsanak, ráadásul a játékostársak is erősebbnek tarthatnak. Mondom: én így gondolkodtam volna. Hogy Szandra mit gondolt vagy mit sem, azt nem tudom, de szerintem Ő kiválasztotta magának a repedtsarkúságot és hozta is, amig bent volt. Ez csak egy tipp. Hogy itt kint is egy ordas-e, nem tudom, nem is érdekel, mint ahogy egyetlen játékos
utóélete sem hoz különösebben lázba. Szóval nem könyveltem el sem repedtsarkúnak, sem kiugrott apácának, cssk egy karakternek azzal, hogy lehet tudatos döntés eredménye is. A műsor után pedig egyik dolog hozza a másikat, de szerintem fel kell vállalni a műsor és a megszerzett ismertség negatív hozadékait is. Nevezetesen, hogy repedtsarkúként leszek elkönyvelve, amig világ a világ, illetve amig még lesz valaki, aki emlékszik az ÉH1-re.
Ja, és még abba is beletörődök, ha tévedek.
A diploma: nekem is van és nem beiratkoztam, hanem felvettek. Ettől függetlenül nem misztifikálom. Szent meggyőződésem, hogy a művészeti jellegű diplomákat (képző-,iparműv., színház, tánc, stb.) kivéve kellő kitartással, uram bocsáss meg: magolással, seggel, stb. a zömük elvégezhető.A diplomától alapvetően nem ájulok el, pláne manapság nem, amikor szinte bárki,bárhova,bármikor beiratkozhat és dögkeservesen elvégezhet egy ki tudja, mire jó "diplomát" A 6 elemit végzett nagyanyámnál kevés intelligensebb és okosabb emberrel találkoztam.
életemben.
Ja, és tudom, hogy a tárgyi tudás és az intelligencia hányados nem szinonímák.

mézescsók 2012.06.04. 18:31:14

@beacska: Milyen jó, hogy a kutya sem olvas bennünket!Most végtelen és értelmetlen vitákba bonyolódnék, ami pedig nem áll szándékomban.
Na, akkor lássuk az első hsz-dat.
Összeesküvés elméleten azt értettem, hogy előre leírt forgatókönyv szerint játszottak volna Mexikóban. A műsor készítőinek biztosan - helyesbítek: remélem - volt valamilyen koncepciója, hogy merre terelik az eseményeket adott játékosalanyok alapján, de semmi több.
Ugyanis emberekkel "dolgoztak", akiknek meg sem kottyan, hogy bármikor felülírjanak bármilyen jól kitalált elméleteket.
- Nem tudom, hogy miért lett volna a csatorna érdeke, hogy most ne dobják el a lasztit. Arról már nem is beszélve, hogy a szentimentális vonal ellenére, az a szál a vége felé - kb. Edina eszmélni kezdésére teszem ezt az időt - igencsak foszladozni látszott. Azt nem vitatom, hogy megbeszélték,a régi és a jelenlegi játékosok közül kicsoda, ki mögé áll a végén, hogy Edina és Máté legyen a végjátékos.Ugyan kinek és milyen érdeke fűződhetett hozzá, hogy ne dobja el valaki a labdát mondjuk 20 millánál? Ettől csak szerethetőbbé vált ez a két ember, de a következő ÉH-t nem befolyásolta semennyire sem.
- Az utca embereit ezek a fazonok szinte semmilyen szinten sem képviselték. A zömük vagy diplomás volt, vagy éppen végezte. Volt köztük egy fizikai munkás, az az ács, aztán annyi, a többi mind vagy tanult vagy valamilyen szellemi munkakörben dolgozott. A nők egytől egyig plázacicák voltak, ápolt külsővel és igényekkel. Ne érts félre, nem feketekörmű cukorrépaszedőket akartam látni, csak a kontraszt végett említem. Egyébként pedig, miért ne? A pasik valamennyien kigyúrt testű konditermes, szolis fazonok voltak. Talán kivéve Mátét, akit inkább következetes piálása formálhatta ilyenné. Láttál köztük egyetlen elhízott, lógóhasú, szőrös fazont? Pedig az utcán ilyenek szaladgálnak. És tényleg, miért ne?
- Edinával nem tudom, hogy miért kellett volna megnyeretni a játékot? Edina egy hülye picsa volt: jól nézett ki, nem túl értelmes, érzelgős, Mátéval kapcsolatban gyenge és buta, a taktikai dolgokban nem túl erős, a rosszindulat sem állt távol tőle és borzasztóan egysíkúan játszott. Hogy közben mégis miért szóltam mellette? Mert a többiekkel összevetve még mindig érthetőbbnek tartottam és elfogadhatóbbnak, mint a többit.
- Én sem tudom, hogy mi történhetett odakint, de hidd el, tudom, hogy vágott és megszerkesztett anyagot láttam.
- Hogy voltak-e kiosztott szerepek? Nem tudom. Hogy a játék menete során osztottak ki utólag szerepeket és aszerint tálalták nekünk? Hát, ez valószínű. De tudod, én a néző, csak abból tudok következtetéseket levonni, amit látok és bizony azt látom, amit naponta 30 percben összevágva és -szerkesztve a elém tolnak. Csak vannak kétségeim azzal kapcsolatban, hogy amiket bemutattak esténként 9.30-tól, az nem az alapvetőbb és a legfontosabb dolgok voltak-e? Te el tudod képzelni, hogy mondjuk Anikó az interjú közben picsog Leventével kapcsolatos viselkedéséről, hogy mondjuk, tudom, milyen hülye voltam tegnap este, megint hülyére ittam magam, Leventével egy csippppetnyi igazam sem volt, stb. Mert én nem. Mint ahogy Edináról sem, hogy azt mondja: Mátéval az egész egy kamu, alig viselem el, hogy a piától büdösen mellettem döglik éjszakánként, szexelek vele, mert ez hozza a nézettséget, de már a labda eldobása pillanatában kijelentem, hogy nem érdekel a fazon,stb. Esetleg Alexa élénkitőt kapott és felébredt pillanatokra? Soroljam még?
- Anikó kétszínűsége: az, hogy helyből barátkozott a bejövőkkel, éppen mellette is szólhatna, de gyanítom, hogy nem szánalomból tette: szegényeknek, milyen jól esik, hogy foglalkozik velük valaki, hanem inkább azért, hogy infót szedjen ki belőlük és róluk. Amivel nincs bajom, mert ez a játék része, csakhogy Ő aztán szinte habozás nélkül vagy dobta is őket vagy szervezkedett ellenük. Jó, elfogadom, hogy ez erénye volt, vedd úgy, hogy meggyőztél. DE: Leventével kapcsolatos összes dolgát kétszínűségnek tartom. Az igaz, arra nem láttunk egyetlen percet sem, hogy bármiféle érzelmekkel ámította volna, de azért a pasik úgy működnek, hogy hajlamosak azt hinni, nemcsak taktikából dugnak velük esténként. A kétszínűség csimborasszójának tartom az Edinával kapcsolatos kirohanását. Ugyanis Ő volt az egyetlen a hotelben, aki nem vádolhatta a lányt kurvasággal. Főleg, ha azt vesszük figyelembe, hogy Edina legalább valamilyen szinten belezúgott Mátéba, Ő pedig Leventébe semennyire sem. Lenne még példám, de mint már említettem, eszemben sincs bárkit, bármiről meggyőzni.
Nem akartalak semmiről sem meggyőzni, gondolom érted, hogy csak az eszmecsere volt a célom és nem más. Tisztelem a véleményedet, tudom, hogy Te is az enyémet. Hát, nem értünk egyet. Van ilyen.
Ja, többször felmerült bennem egy gonosz gondolat: a Vv és az ÉH következő szériájában a mindennapos kommentelőket kellene szerepeltetni. Hajni és Sixx pedig hogyvoltozna! Pokolian élvezném!

beacska 2012.06.04. 19:07:30

@mézescsók: akkor én is ezzel kezdem :)))

nem a diploma megszerzésén volt a hangsúly, hanem azon, hogy Szandra saját bevallása szerint az utca és az olasz bordélyházak farkastörvényein nevelkedett. Anno azért "szökött" el otthonról, mert nem volt kedve tanulni, és ez egyszerűbbnek tűnt (ezt ő "mesélte")...én csak arra utaltam, egyszerűbb út az útszélen nevelkedni, mint seggelni és kínlódni a szaros diplomáért.

bocs, de én konzervatív vagyok, számomra a tanulás egy fokmérő...szar ügy, ez van...könnyebb megfutamodni és panaszkodni az életre, mint megharcolni vmiért. Lehet leszólni a végzettséget, nem bonyolódok politizálásba, hogy ez ma miért dívik, de ha vki letesz vmit az asztalra, hogy tessék, én ezt csináltam 4-5 évig, az azért becsülendő. Legalább 4-5 évig egy vmivel foglalkozott...az is vmi...

beacska 2012.06.04. 19:18:00

@mézescsók: :)))tényleg nem tudsz meggyőzni. Szerintem Anikó a két ÉH évad egyik, ha nem A, legjobb JÁTÉKOSA volt.
Sokat elmond a kapcsolatáról Leventével, hogy később kint megpróbálták együtt, csak nem ment (láttam róluk közös fotót a privát FB-n, úgyhogy igaz). Én itt már elég korán elkezdtem mondani, hogy A. nem kicsit van oda L.-ért, ill. lassan kezdte belelovallni magát....

Sajnos, én csalok, mert egy kicsit többet tudok a castingról, hogy ki miért került be, és a későbbi munkáról is, és hogy miért is kellett megtartaniuk a lasztit...de éppen ezért határoztam el, hogy a köv. széria végigszenvedése előtt leveszem a pályát, hogy a castingban és a kinti és itthoni munkában vettek-e részt hetero férfiak, mert ha nem, én nem szenvedem végig újra.
Nekem a kedvenc műsorom volt, megírt forgatókönnyvvel, megrendezett párválasztókkal, megvágott adásokkal együtt, de nagyon nagyot csalódtam, már menet közben is, de reménykedtem, hogy hátha....DE NEM! :((((

mézescsók 2012.06.05. 00:44:16

@beacska: Szandra előéletével nem foglalkoztam, az olasz bordélyházakban töltött előéletről nem tudtam, ez az adás biztosan kimarad. Ebből számomra az a következtetés adódik, hogy magát adta, nem imázst épített, hanem hozott anyagból dolgozott. Tévedtem tehát, igazad van, de azért megjegyzem, hogy nem én vontam először párhuzamot Anikó és Szandra között.

Én is büszke vagyok valamilyen szinten a diplomámra, mert nem az Ecserin vettem, hanem megdolgoztam érte és még a doktorimat is saját magam írtam!!! (Ma már tudjuk, hogy másolni is lehetett volna, de ebbe én sem bonyolódok bele.) Viszont nem élek a diploma bűvöletében és annak, hogy kit, mennyire tartok értékes embernek, semmi köze papírokhoz. Ismerek diplomás genny alakokat is.

Én nem vagyok semmilyen szinten bennfentes, nem is akarnék az lenni. Nekem megfelel a külső szemlélő szerepe, mert én vagyok a célközönség. Az, aki mindenféle háttérinformáció nélkül figyeli az eseményeket a többi millióval együtt. Ha többet tudnék a dolgokról, azt hiszem, nem kötne le ennyire és felőlem akár egy zárt szobában is lejátszhatnák maguk között. A heteró castingolókhoz meg annyit: végülis a jelenlegiek sem választottak rosszul, mert akadt néhány érdekes fazon - nem szimpatikust értettem ezen.

Anikóval kapcsolatban nem győztél meg, én sem Téged, de nem is ez volt a cél, csak beszélgettünk éppen.

Hogy nézem-e a következő ÉH-t? Mit tudom én, hogy akkor majd mi köt le éppen. A kedvem nem ment el tőle, úgyhogy még akár nézhetem is.
Vale, kedves Beacska!

Pácsó Ármándó 2012.06.05. 09:54:00

@beacska: "Szerintem Anikó a két ÉH évad egyik, ha nem A, legjobb JÁTÉKOSA volt."

Nekem inkább ÉH1 Ádám volt az. Anikó JÁTÉKÁNAK ott volt a hátulütője, hogy csak az "álljunk be az mögé akit támogatunk" fordulóig működött és ott vége volt. Csak addig tarthatott, jellegénél fogva. Ezzel viszont kb. nulla forintot lehet nyerni. Ha így nézzük, akkor Edina és Máté játéka jobb volt.

beacska 2012.06.05. 10:42:08

@Pácsó Ármándó: az utolsó mondat kivételével egyetértek. hááát, igen...ez volt ennek a játékstílusnak a buktatója. Illetve, Anikó rájött, hogy Tündi-bündi ellen nulla esélye van a Szimpátia fordulóban, ezért is állt rá az Edina-ellenes projejktre, csak már késő volt...Nikivel nem fújni kellett volna egymásra, hanem időben összefogni. De lehet, hogy akkor ő is el lett volna idő előtt takarítva az útból...ki tudja..."szerencséjére" ő időben ráállt a szex-vonalra. Gondolom, ha ódzkodik, ő is megy a levesbe ;)

erre írtam azt, hogy nem volt szerencséje. Ha nem ilyen szentimentális a forgatókönyv, jobban is kijöhetett volna belőle, ha mondjuk Pít-Andi áll vele szemben (lsd. balfasz kiesésüket), Leventével nem kevés esélyük lett volna!!!

Pácsó Ármándó 2012.06.05. 12:41:36

@beacska: Sok minden lehetett volna, ha.
Vége az ÉH2-nek és van aki tud(ott) profitálni belőle és van aki nem. Fatter pl. az ismertségért ment be és csak pár napot volt bent, de szerintem az emberek bírták. Roland úgyszintén jól jött ki az egészből. Levente nyaralt egy csomót és a türelme kapóssá tette a hölgyek körében :-). Noé bár kicsit böszme volt, még pénzt is lát belőle, akár csak Omár. Alexa szintén pénzel jött el, plusz dughatott a tv-ben :-). Edina-Máté nyertek, pénz a zsebben. Pít máshová megy dolgozni, talán valami média/reklám céghez, ahhoz ez jól jön. Undorhoz lesz aki az ÉH2 szereplése miatt megy kangoozni és lesz aki éppen ezért nem hozzá megy. Niki kicsit mutogatta magát, Krisztián evett-ivott és fogdoshatta Nikit :-). Anikó nyaralt egy csomót, szépen lebarnult, de sok embernek ellenszenves lett. Kíra ismertté tette magát. A többi szereplő nyaralt valamennyit.

beacska 2012.06.05. 13:49:03

@Pácsó Ármándó: hát ja. nem hinném, hogy olyan nagy médiaszereplés lett volna a cél. mert erre a viasat nem a legmegfelelőbb hely.

szélfúttahaj 2012.06.05. 14:06:19

@LoveMy: Mindenkinek joga van itt megvédeni a kedvencét, de Te itt olyan vehemenciával véded szomikutyafejet, akarom mondani kavaró-fintorgót mintha bárki itt komolyan vette volna. Hallottál róla, h. hancúr klub is van, kedvenced Matcsival eltöltött vidám óráira emlékezve? Ne vedd a szivedre , kivánok sok-sok hancúrt pénzzel vagy anélkül.

LoveMy 2012.06.05. 17:23:13

@szélfúttahaj:
Jóóóó reggelt Vietnááááááááááám!
Szerintem te nagyon eltévedtél!

kovácspéterke 2012.06.05. 17:25:02

@LoveMy: na, nem voltam gépközelben. sztem viszont elég sokat köszönhet is neki, szóval az adott szó, adott szó. ha az elején kiesik noémi, miután már megbeszélték, akkor jobban megérdemli? sztem nem. sztem is genyaság volt a csók, és nem mondom, h noémi nem beszél hülyeségeket, de ő megvédte edinát, és kitartott mellette. egyébként máté a legsárosabb az egészben és nem noémi, még jó, hogy ő is játékban akart maradni. szóval sztem továbbra sincs megbeszélnivaló az összegen.

LoveMy 2012.06.05. 17:28:53

@szélfúttahaj:
És ha van hancúr klub? És ha szexeltek?
Akkor mi van?
Savanyúszőlő vagy faszomkutyafej?
Kit érdekel!
A lényeg, hogy EDINA NYERT!!!!
A többi meg nem érdekel!
:D

nosce 2012.06.05. 19:22:29

@LoveMy:
Legalább kérd el Edinától azt a részt amit az 1 millából nem ad Naominak oda :)

genevieve 2012.06.09. 19:24:31

ez a blog mintha nem pörögne úgy mint a másik:-)

foxglove (törölt) 2012.06.09. 20:03:14

@genevieve: miért nem jössz át a nyomiblogra?

kerdesek05 2012.06.13. 11:52:48

sixx választott magának autót majd elviharzott a vonattal!:)

06_40-től:
totalcar.hu/tv/2012/06/12/harman_parban_es_tenyleg_mindent_itt_gyartanak/

foxglove (törölt) 2012.06.13. 13:02:47

@kerdesek05: nem bírtam végignézni, W. szettikéjétől (feszülős, bevágós pink bermuda pepita övvel) megvakultam:D

ő-szinte 2012.06.18. 18:46:39

először is FASZOMATBAZDMEG ,hogy nekem senki sem szólt , hogy van zárópartys poszt! :-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

másodszor: SIXX EZERSZER JOBB MŰSORT CSINÁL MINT A VIASAT

@pushpang (univerziális határeset): azon én s szakadtam !!!!! :-DDDDDDDDDDDDDDDDDD

@Pácsó Ármándó: hát nem kizárt, hogy sixx arra gondolt :-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Pácsó Ármándó 2012.06.22. 17:11:05

@ő-szinte: Nem vetted észre az új posztot?
Miért nem lepődöm meg? :-))))

@Mrs. Jackman: Ki az az Edina és Máté? :-)

Pácsó Ármándó 2012.07.18. 20:49:40

@kerdesek05: "Feljelentettél, mert elvittem az autódat? Hát milyen ember vagy te? milyen??"

Amúgy meg majd kidumálja magát.

Cathcart_ezredes 2012.07.18. 21:00:56

@Pácsó Ármándó:
Hivatkozzon elmebetegségre: nyert ügye lesz:)

Pácsó Ármándó 2012.07.18. 21:03:36

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős: @Cathcart_ezredes: Elvileg az Anikó Fan Klub már gyűjt az óvadékra! :-)

Pácsó Ármándó 2012.07.18. 21:19:16

Az Edina Fan Klub pedig tanúkkal tudja bizonyítani, hogy nemcsak a 7-es bömbit vitte el hanem Edina Renault Clióját, Broki verseny bicikliét, Roli csónakját a Dunáról, 9 gördeszkát és egy járókeretet is! :-)

Pácsó Ármándó 2012.07.18. 21:32:22

Ja, és a "Papucs ABC" tulajdonosi köre nem kíván feljelentést tenni az eltűnt bevásárlókocsik miatt! :-)

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.07.18. 22:56:54

@Pácsó Ármándó: Még jó, h nem ismeri Corvette Ádámot:D Szerintem, még mindig aranyos csaj!

Én mint Anikó Fan Klub tag, gyűjtök. Szabadítsuk Ki Anikót!!!!!!!

kerdesek05 2012.07.24. 11:01:03

@kerdesek05: több milliós kártérítéssel..

beacska 2012.08.08. 22:18:37

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős: ;)...de miért kell az emberlányánk dokumentumokkal alátámasztani a véleményét folyton? mintha anélkül egy idióta lennék...

...ahogy mondani szokás:"Megírta az újság, tehát igaz. Tény" ;)

Pácsó Ármándó 2012.08.10. 19:01:10

@beacska: Most megtudnátok beszélni a hüvelygombát is :-))
süti beállítások módosítása