Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Hogy volt?

Faszszopó szlovák kurvázásért hazazavarás?

2012. március 20. 11:22 - sixx

Tessen véleményt nyilvánítani Pedró tegnap esti gyökérségéről itt. Menjen, vagy maradjon a taknyát a medence oldalába kenő, permanens merevedéssel járkáló DJ?

84 komment

Facebook kommentek

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Banyus83 2012.03.20. 11:47:41

Hát, én nem tudom. Lehet megköveznek, de én ezért nem küldeném haza. Jó, nem mondunk ilyet senkinek, ez tény, de azért Noémi is benne volt abban, hogy idáig fajultak a dolgok. ha békén hagyta volna inkább Petit, mikor látta, hogy részeg-kötözködős hangulatban van. Tudom, hogy ez nem változtat azon,a mit mondott, de azért ez messze van pl. a tettlegességtől, ahogy Pókmajmot kizárták az elsőben...és még akkor is, a játékosok döntöttek, hogy menjek-e vagy maradjon.

ő-szinte 2012.03.20. 12:00:55

Nana, hogy maradjon! :-DDDDDDD
(fog?:D spoilert kerek)

f.fredericks 2012.03.20. 12:12:03

Maradjon. Bár - mint amit tegnap is mondtam - ha benne van a szerződésben, hogy tilos rasszista kijelentéseket tenni, akkor sajna mennie kell. :(

2012.03.20. 12:13:06

Menjen, még a végén kitör a vór.

IllaryBlasi 2012.03.20. 12:14:10

El kellene olvasni a versenyszabályzatot, ami úgysem lesz nyilvános. Ha abban nincs benne, hogy diszkriminatív, megalázó megjegyzések miatt kizárható, akkor nem fogják kizárni. Így csak vakon tippelgethetünk. Természetesen nem PC a dolog, de érzésem szerint Noémi meglovagolja a sztorit. Most Ő szlovák, vagy szlovákiai magyar????
Szerintem itt is a játékosokra bízzák majd.

nosce 2012.03.20. 12:15:04

"Menjen, vagy maradjon a taknyát a medence oldalába kenő, permanens merevedéssel járkáló DJ?"

hát sztem ez mármost mind1, mert már régen eldőlt h mi lesz a sorsa, kb mintha megszavaznánk h Budára menjenek-e a török seregek, vagy inkább takarodjanak haza :)

IllaryBlasi 2012.03.20. 12:15:34

@f.fredericks: Nagyon ugyanarra gondoltunk, ugyanakkor:)

2012.03.20. 12:17:10

@nosce: :DDD De ez csak egy játék pufi.

dennis rodman 2012.03.20. 12:19:23

@nosce: egyetértek!
De ha már szavazás,akkor maradnia kellene vagy kellett volna.(spoilert nem tudok)

busifa 2012.03.20. 12:26:48

Példát akartak statuálni, ezért szerintem kizárták.
Nekem aztán mindegy, hogy megy-e vagy marad.

2012.03.20. 12:27:52

@busifa: De szerinted menjen vagy maradjon? Nem ér elmismásolni a döntést!

K0vasz 2012.03.20. 12:31:22

Ha több faszi lenne, mint nő, akkor simán meg lehetne csinálni, h elzavarják a szingliszobába vagy hova, és a következő választásnál nem állhat csíra mögé... így viszont nemtom, de kizárást sztem akkor sem ér ez a produkció

nosce 2012.03.20. 12:33:57

@szerivan:
én jobb játékot tudok :)

"De szerinted menjen vagy maradjon? Nem ér elmismásolni a döntést!"

Ha van a viasat tulajai vagy majoráló vezetői között szlovak , akkor takarodjon :), ha nincs akkor fasztuggya :)
PC szempontből meg megint menjen :)

busifa 2012.03.20. 12:34:29

@szerivan: Nem tudom mit jelent az a "elmismásolni"! :) Tőlem maradhat.

nosce 2012.03.20. 12:36:25

@szerivan:
de azzal is egyetértek ha keményen megbüntetik, 2 hétig nem villanthat se húsfaszt se vérfaszt :)

2012.03.20. 12:36:34

@busifa: Hogy mi is és mások is azt gondoljuk, hogy menjen vagy maradjon.

2012.03.20. 12:37:59

@nosce: Azt nem bírná ki, hajtja a vére :DD Annyi idős mint Melák, az mégis képes kordában tartani az "anakondát".

gonoszkiralylany 2012.03.20. 12:38:58

sztem a többiek fognak dönteni, esetleg egyedül Noémi.

nekem igazából mindegy, bár örülnék ha elmenne és visszajönne helyette Fatter :)

Billy a kölyök 2012.03.20. 12:45:11

Szerintem Pókmajom tavalyi kizárása sem volt jogos. Igaz hogy szájon vágta Kristófot, de előtte ő és Dani napokig provokálták, sértegették. Vagy őket is ki kellett volna zárni, vagy senkit.
Az meg vicc, hogy a játékostársak döntöttek így. Naná hogy szeretnének megszabadulni egy riválistól.
Szóval a tárgyra térve, szerintem kapjon büntetést, de maradjon.

nosce 2012.03.20. 12:47:37

@szerivan:
"Menjen, még a végén kitör a vór."

ha nem megy félő még délután összeül a szlovák parlament és tv-t hoz, aki viasatot néz az rögtön elveszti a szlovák állampolgárságát :)

busifa 2012.03.20. 12:50:28

@nosce: TV-t hoz, hogy azon nézzék a viasatot? .)

nosce 2012.03.20. 12:51:39

@szerivan:
"Azt nem bírná ki, hajtja a vére :DD Annyi idős mint Melák, az mégis képes kordában tartani az "anakondát""

ezért kemény a büntetés h fájjon :), ha nem tudja 2 hétig pórázon tartani az anakondáját akkor cuccol haza és kész. Elvégre itt fegyelem van, ez az Éden Hotel, vagy miafasz :)

nosce 2012.03.20. 13:09:16

@nosce:
egyébként komolyra fordítva a szóz, sztem a szerkiknek azt kellett volna tenni, h felsorakoznak, t69 pedig azt mondja Noéminek h ö döntse el menjen haza Pedro vagy maradjon, és kész. AZért ez komoly csapda helyzet lenne Noéminak is, szal h maradjon azt kellene választania ha kicsit is van esze...

CarlosPerez (csikolámolá) 2012.03.20. 13:29:08

most gondoljunk bele abba, hogy ez a csaj roma, és cigánykurvának nevezik. Szerintem ebben az esetben fel sem merült volna az a kérdés, hogy menjen vagy maradjon.

cric82 2012.03.20. 13:32:05

sziasztok.
sajnos a tavalyi eseményeket nem követtem itt nálatok a hogyvolt-on.nem bánom hogy idén ezen változtattam :)
Péter mellett szóljon az ital és az, hogy Noémi tipikus provokáló csaj ha mással nem, akkor a butaságával :)
arra azért kíváncsi lennék, hogy egy magyar származású hölgy egy magyar tv-nél magyarok közt miért kéri ki magának, hogy ő szlovák??? nincs ez kicsit túl lihegve???

Dick Francis 2012.03.20. 13:36:44

Tuti nem küldték haza. Különbeket is mondtak már ezek egymás háta mögött és az is lement adásba. A szlovákot meg csak azért tette hozzá, hogy tudja kinek lett címezve. :D Ha meg haza küldik, akkor kurvaisten, hogy a Noémi is repül, mert a Kíra összeáll Píttel, aztán hello van.

kemény keleti kommentelő 2012.03.20. 13:36:52

Ez egy hirdetésre ajánlott blog, tehát illik szavazni.

maradjon

beacska 2012.03.20. 13:44:04

én itt pár hete le lettem rasszistázva, mert azt találtam mondani, hogy VV Fecó cigány. Pedig az, és úgy is hadovált (könnyű neki, kevesen értik, és azok PONT nem voltak ott). Pedig a CIGÁNY nem is szitokszó.

A SZLOVÁK sem. Itt is elkezdték már az okosok, hogy csak ne tituláljuk Noémit szlováknak, és hogy sixx miért teszi. Noémi saját bevallása szerint magyarul beszélő szlovák....tehát a szlovák megint nem szitokszó.

....VISZONT a szövegkörnyezet, és a szókapcsolatok, amikkel használta bántó célzatúak voltak, és szitokszóként lett használva...tehát a 3 szó egymás után bántó...

Ezzel együtt Noémi rájátszott, ment panaszkodni fűhöz-fához, még a pofonosztással is bepróbálkozott, ami elég galád dolog volt tőle, még jó, hogy Anikó gyorsan rövidre zárta.

Megnevelni nem fogja a gyereket a csatorna, én kukoricán-térgyeplés ajánlok, de hogy dughasson végre, megszavazom a kizárást!

Neretil 2012.03.20. 13:45:11

Nevezzetek nacionalista baromnak, de...

Legelőször pofán vágtam volna Petikét egy lapáttal, amiért egy felvidéki magyart le szlovák kurvázott.

Aztán mikor Noémi neki állt pityeregni, hogy a "hazáját sértegetik és ez fáj neki a legjobban"(!), akkor már őt vágtam volna pofán azzal a lapáttal.

Maradjon csak Petike és basztassa tovább az asszimilált libát. Az "idősebb vagyok, mint Szlovákia" poénnál meg hangosan röhögtem :D

cric82 2012.03.20. 13:46:48

aki korpa közé keveredik, azt megeszik a disznók!!!
maradjon...

szgy 2012.03.20. 14:17:27

Nem jöttem még rá hogy melyik a Pedró, mindenesetre ekkora bunkó parasztságért bőven mehet. vagy legalább kapjon valami tisztességes szivatást büntetésképpen.

Pácsó Ármándó 2012.03.20. 14:23:46

@szgy: Nézd meg ezt: Éden hotel extra - karakterhatárózó --> 11.Péter

TapOut 2012.03.20. 14:25:36

A fiúk közül eddig is ő irritált a legjobban, egy beképzelt, taknyos, erőszakos, nyomulós, idegesítő kis pöcs. Menjen!

Átvitel honvéd 2012.03.20. 14:33:13

Megérdemlik egymást. Maradjon!

mézescsók 2012.03.20. 14:57:19

Maradjon.
Vagy Noémi is menjen.

JOKKA21 2012.03.20. 15:05:55

Maradjon, ha kivágják, akkor mindenkit vágjanak ki, aki kurvázta a másikat.

reqlorincz 2012.03.20. 15:11:11

most igazából csak azért írok, mert megláttam a kommentelők között busifát és az avatarját! zseniális vagy! egyébként Maugli takarodjon haza!

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.03.20. 15:14:40

MARADJON! Szenvedjenek csak:)

@beacska: én akkor is mondtam, h nem vagy rasszista, ha az, akkor az.

@Neretil: szerintem, szlovák, de mindegy.

ankanpoikanen 2012.03.20. 15:18:26

Neretil! Az kezemből vetted ki a klaviatúrát! Egy az egyben én is ezt akartam irni! MI VAN NOÉMI?Megsértették a hazád?A szlovákok meg az összes magyart!Amúgy meg Muzsikus és Hiper is totál egyet értett Petivel, de ezt csak a viasat6-on mutatták!

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.03.20. 15:21:56

@ankanpoikanen: egy idő után biztosan mindenki helyeselt volna, ha tovább csinálja a hülyeségeit:)

JOKKA21 2012.03.20. 15:34:56

@Neretil: Nem felvidéki magyar, hanem szlovák.Szlováknak mondta magát, aki megtanult magyarul.

Neretil 2012.03.20. 15:45:53

@JOKKA21:
Istenem, ennyire nem lehet érteni amit írni akartam? Pedig ankanpoikanen-nek például sikerült. Akkor megpróbálom egyszerűbben, Éden színvonalra átfogalmazni:

Addig azt hittem, hogy szlovákiai magyarnak vallja magát, ami az enyhe patrióta (magyar nyelvhasználatban nacionalista) érzelmeim miatt pozitív előítéletet jelentett Noéminak. Így mikor Petike le szlovák kurvázta, akkor szájba vágtam volna lapáttal, mert egy elszakított magyart a legjobban akkor lehet megsérteni, ha nem tekinted magyarnak.

De amikor Noémi előadta, hogy ő szlováknak tartja magát (igen, ekkor tudtam meg!) és a legnagyobb világfájdalma, hogy az ő hazáját szidalmazzák, na akkor a pozitív előítélet hirtelen mély megvetésbe és undorba fordult át és már őt vágtam volna szájon azzal a bizonyos lapáttal.

Nah, ha még így se megy, akkor szóljatok és megpróbálom még egyszerűbben.

csudri82 2012.03.20. 15:48:59

Ha Évát nem rakták cigányozásért a VV4-ből (többször is előfordult), akkor Petikét sem kellene kirakni.

Igaz, hogy Éva nem mondta a játékostársai szemébe, hogy cigányok, de ott nem is játékosok döntöttek a továbbjutásról.

Maradjon, pont.

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2012.03.20. 15:52:21

@Neretil: jó, erre csak azt tudom mondani, h egykor Magyarország határait 3 tenger mosta, tehát akkor most mindenki magyar, értem.

Vagy, ha úgy nézzük, akkor meg mindenki avar, vagy római (legalábbis bizonyos részeken), meg egyéb, lévén korábban éltek itt, mint mi! Felejtsük már el ezt az elszakított magyar témát. Noémi nem az, a szülei nem azok. Nagy szülei sem azok, valószínűleg. Mennyi ideig menjünk még vissza? Szlovák állampolgár, oszt jó napot! Főleg, hogy nem is tartja magát magyarnak.

@JOKKA21: :):)

JOKKA21 2012.03.20. 15:57:15

@Dorothy, a Vörös Cipellős- ladyandhenk: Megpuszillak mint bádogember Dorothyt az ózban.Vagy valaki csak megpuszilta.:D

drtorok 2012.03.20. 16:12:03

Nem mindegy, hogy szlovák, vagy nem szlovák? Magyarul beszélő szlovák, vagy szlovákul beszélő magyar, felvidéki magyar, alvidéki vagy középvidéki? Nem a lefasszopókurvázáson kellene egy icipicivel jobban kiakadni?

ő-szinte 2012.03.20. 16:18:09

@drtorok: látod, hogy az nem sértés:-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Neretil 2012.03.20. 16:18:17

@Dorothy, a Vörös Cipellős- ladyandhenk:
Szlováknak tartja magát, akkor az "oszt jó". Pontosan, ahogy mondod, mindenki az, aminek tartja magát. Sehol sem vitattam, nem is értem miért böffent ki belőled ez az antimagyar kirohanás. Arról volt csak szó, hogy én akkor tudtam meg és elvesztette a szimpátiám. Na puff. Durva, mi?

De azért válaszolnék az írásodra is:
Az avarokkal, rómaikkal nyugodtan viccelődhetsz, csak a csökött agyaddal azt nem fogod fel, hogy belőlük nem élnek közel 4 millióan még a mai napig is olyan országokban, ahol másodrangú polgárként kezelik őket és mindent megtesznek a beolvasztásukra. De azért felejtsük el őket, ahogy írod, igaz? Büszke vagyok rád, Magyarország jövője vagy, gondolkozzunk ebben a szellemiségben, mert ez az elvárt EU-s norma!

cric82 2012.03.20. 17:08:06

én sem tudtam,hogy szlováknak mondja magát :) ha így van akkor mi volt sértő Pedro mondandójában??? max a kurva :)
ezért meg csak nem rakták ki...

Müszélia 2012.03.20. 17:43:12

nehéz ügy. újabban mindenki mindenre kényes. főleg ha meg lehetne szabadulni egy vetélytárstól. de: az a takonykenegetés már önmagában is megérdemelné, hogy a gyökeret hazavágják.
amúgy tényleg a legjobb ötlet, döntse el noémi.

CarlosPerez (csikolámolá) 2012.03.20. 17:58:20

lényegtelen, hogy szlovák vagy magyar.

Én kizárnám a picsába ezt a fasszopó köcsög magyart

Vackorkörte 2012.03.20. 18:32:12

Na most én nem vagyok az az érzékeny típus, ezért is kérdezem, most komolyan senki nem küldte még el az anyjába ezt a kis mimózát, hogy ebből ekkora palávert kell csinálni? Hogy az Indul a bakterházból idézzek: ehhez képest a világháború egyszerű kofalárma.
Kicsit úgy vagyok ezzel, mint a south park zászló megváltoztatásával. Szerintem ez nem a nemzetiség, faj, bőrszín, stb egyéb baromságokról kéne, h szóljon, összebalhéztak, aztán kész, mondja meg a nikikének, hogy húzza ki a tüskét a hátából, aztán mehet mindenki békével a dolgára.

playoff szakáll 2012.03.20. 18:47:31

Jó, jó, a kisgyerek nem tudja kordában tartani az indulatait, fiatal még, aha...

TEHÁT, HA pofán vágja az egyébként elég arrogáns vöröskét az ajtóban, akkor nem zavarnák haza??? Ja, jó, csak nemzetgyűlölködött heveny agresszivitásában, azt lehet.

Szerintem is pakolás, ez megengedhetetlen.

Hurri Kán 2012.03.20. 18:58:43

Zárják ki és külgyék be a helyére Bandikát :D

tvsc 2012.03.20. 19:07:21

Ki kell zárni Petit, amiért faszszopó kurvázott, Noémit meg tessék átszállítani a szlovákok Éden Hoteljébe, ha szlováknak tartja magát.

Cseresznyéskert 2012.03.20. 19:10:43

@Neretil: Pont így érzek én is Noémival kapcsolatban. Az elején Sixx-et is baszogattam, hogy minek szlovákoz egy felvidéki lányt, aztán valaki belinkelte a csak bemutatkozó videóját, ahol elmondja, hogy ő szlovák, csak tud magyarul.

Ja és, nyilván azért gondolták nagyon sokan Noémiről, hogy magyar, mert legtöbben álmukban sem gondolnák, hogy egy szlovák csajszi bemerészkedik egy kőbunkó versenyzőkkel kitömött magyar realitybe. Ahogyan azt se, hogy az átlagszlovák beszélne magyarul.

Sztem az a nagyképűség és oltári butaság, hogy itt egyesek azt képzelik, a magyar olyan világnyelv, hogy a környező országokban mindenki önként tanulja, mert kurvára lehet vele érvényesülni:)))

Szal ne zárják ki Petit, bár hülye mint a föld és viselkedni se tud. De a csaj semmivel se különb nála. Ha annyira odavan a hazájáért, miért nem a szlovák Éden Hotelben rázza a seggét? És mielőtt rámtámad valaki, semmi kifogásom a csaj szereplése ellen a hülyék parádéján, csak éppen ne jöjjön nekem az álszent hazafias dumájával.

szabohajni68 2012.03.20. 19:36:03

Ismét emlékeztetnék arra, hogy pár napja Broki szlovák buzizta le Noémi volt 41 éves hapsiját. Tegnap háromnegyed részeg állapotban oktatta ki Pedrót, hogy miket nem mondhat kamera előtt. Noémi már akkor is pityergett a szlovák buzizás miatt, mégse vették ilyen szigorúan a rasszista megnyilvánulást. Akkor most Broki is menjen meg Pedró is? Igy igazságos lenne? Noémi akkor is kiprovokálta a beszólást, most még azt is beismerte, h. a kezével odébb tolta Pedrót. Na ez is provokálás. Amilyen az adjonisten, olyan a fogadjisten. Eddig csak magának köszönhette, amit kapott. Mondjuk, Pedró szövege tényleg ordenáré volt. Szerintem menjen, biztos van olyan három srác már a szállodában kispadon, aki értékelné,hogy bekerült ebbe a műsorba, és alapfokon szocializálta már az óvoda.

blurdiamond 2012.03.20. 20:15:47

Maradjon! Imádom, ahogy Csírával hülyének nézik egymást, Noémi meg...megmosnám a fogát egy kalapáccsal. Tényleg egy hisztis p*csa, szerintem bárkiből percek alatt kihozza az állatot.
Peti 3 szót mondott rá, ebből egyedül a szlovákon sértődött meg, pedig az, és kész. A hazáját senki sem sértette meg, amúgy meg ha olyan fenenagy hazafi, akkor éljen Szlovákiában, tanuljon Szlovákiában, dolgozzon Szlovákiában, és a szlovák Éden Hotelben játsszon. Ez kicsit olyan, mint amikor beszólsz egy romának, és bár szóba se jön a származása, visszatámad, hogy csak azért bántod, mert cigány, és biztos egy rasszista gyökér vagy.
Az meg annyira érdekes, hogy a másik két szót elengedte a füle mellett, ezek szerint nyilván rengetegszer hallotta már...

szabohajni68 2012.03.20. 20:17:41

Szívem szerint Noémit is hazasétáltatnám, mert magának köszönheti, amit kap, de szerintem csak Tököspeti fog bőröndöt húzni fél tízkor kifelé menet a képből.

xndpt 2012.03.20. 20:19:55

@szabohajni68: Lehet volt több ilyen megnyilvánulás, ezért is gondolta Peti, hogy majd ki fogják vágni, talán kaptak is figyelmeztetést, hogy ezt nem lehet, de részegen csak kicsúszik.. Anikó is milyen jót nevetett azon, hogy Peti öregebb, mint Szlovákia. Szerintem szanaszét csesztették ezzel a csajt, azért borult ki már Broki beszólásán is...
Nekem mindegy, hogy kizárják-e vagy sem, egy bunkónak tartom, de megmosolyogtat a nagyon béna csajozós dumáival...

blurdiamond 2012.03.20. 20:21:00

Az az egyetlen remény Peti maradására, hogy az előzetes nagyon arra hajaz, hogy mennie kell, és eddig a két évad részeiben mindig kiderült, hogy kamu a nagy dráma, amit az előzetes beharangoz :)

szabohajni68 2012.03.20. 20:22:55

@blurdiamond: EZ TETSZIK!! Tényleg: a f@szopó meg a k@va nem is sérti?? NA ehhez kell a főiskola.... a 3 szóból egyedül a szlovák nem szitokszó, mégis azt vette sértésnek. Vajon miért?? A többi igaz?:)

blurdiamond 2012.03.20. 20:32:01

@szabohajni68: az egész csak arra megy ki, hogy sajnáltassa magát. tök szánalmas. bent a hotelben senki sem szereti, Pocahontas is csak azért viseli el, mert csicskáztathatja, amúgy meg annyira ostoba, hogy ha nem fotoszintetizál, akkor nem értem, hogy maradt életben 22 évig.
kell valami, hogy legalább 5 percig foglalkozzanak vele...15 mp hírnév...

szabohajni68 2012.03.20. 20:43:49

@blurdiamond: Ok, hírnév, na de ilyen :)Ja, amúgy tegnap Csíra beszólásán kifeküdtem: én vagyok a szőkébb ... meg "azt hittem az új csaj jobban néz majd ki nálam, de nem" "Peti megdugná az újat, és velem maradna" persze, miután p@át kap nappal, majd lemondana róla éjjel azért, hogy vele csak alhasson... NA: Szőke, szőkébb, ...Ha Noémi nem vörös lenne, ő lenne a legszőkébb, de Csíra túltesz minden hülyeségén

blurdiamond 2012.03.20. 20:48:45

@szabohajni68: szerintem Csíra eszével nincs baj, a gond akkor van, amikor nem az eszével gondolkozik, hanem az egójával. na akkor tud hülyeségeket mondani. de a játékot jól játssza, és szerintem elég sokáig el is fog jutni, sőt, szerintem még a kezét is alig kell majd bemocskolnia :D
amúgy meg akármit is mond, kötődik Petihez, ami valahol érthető, mert állati taplón és ordenárén tud viselkedni, és van mit nevelni rajta, de azért mégiscsak egy aranyos kisgyerek :) azért csak kíváncsiságból, de megnézném, hogy Csíra mit csinál, ha Noémi miatt kipaterolják Pedrót :D

mocskosmacska 2012.03.20. 21:11:25

Én sem küldeném haza. Egy részeg, mérsékelten intelligens suhanc tirpáksága volt, amit lehet, hogy 10 perc múlva már meg is bánt.
Ami viszont már gonoszság, hogy a viasat ezt a mérsékelten intelligens félig gyereket most céltáblára szegezi, hogy prezentálhassa, hogy ők mekkora antirasszisták és minél nagyobb show legyen. A sok hülye meg lődöz rá és pfujjol pedig nem nagyon hiszem, hogy ezek között az erkölcsőszök között akad olyan, aki még soha senkinek sem tett megjegyzést a származására, nemére, vallására, korára meg az ilyenekre.

2012.03.20. 23:36:22

Extrában Levente bemutatkozik: Budapestről jöttem, egy multinál vagyok elemző. Alatta a felirat Veszprém, beszerzési munkatárs :DDD

Thorwald 2012.03.21. 07:22:22

Nah ez egy igazi baromsag volt...
A fasszopo kurvazasert (mintha noemit niki mar lekurvazta volna, de mindegy) vagy a szlovakozasert (noemi ugye bevallottan szlovak... ha magyarnak vallana magat megertenem, hogy zokon veszi, de igy...?), esetleg a szamomra vicces "Idosebb vagyok, mint Szlovakia" mondatert?
Jo lenne konkretizalni es csunyabeszedert kiszorni a fel bandat, vagy tok mindegy csak kovetkezetesen reagalni...
Vagy azert volt ez az egesz hiszti, amit baszottnagy dramanak fujtak fel, mert noemi otvarnagy sertodest es hisztit rendezett?

Amugy en azt csinaltam volt (sajna pont nem lattam tegnap), hogy szepen odaallitottam volna Noemi ele: Megbocsatasz neki vagy sem. Ha nem, repul, ha igen marad. Osztan kiderulne megis mekkora nagy sertes volt...

little alien 2012.03.21. 08:15:51

szlovak???
az...
sajat bevallasa szerint is???
igen...

akkor mi a gond???

f@sszopo qrva???
az...
mindegyik az???
igen...

akkor mi a gond???

kemény keleti kommentelő 2012.03.21. 10:06:18

Nagy kár, hogy kizárták Petit, jó szereplő volt. Megkockáztatom, jobb mint Péter és Pít együtt.

pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin) 2012.03.21. 10:28:36

@Dorothy, a Vörös Cipellős- ladyandhenk: de ha állítása szerint a déd- vagy nagyanyja (már nem emlékszem) tanította meg magyarul, akkor az illető idős hölgy, minden bizonnyal magyar lehet(ett). Azért ezek nincsenek olyan távol a családfán.
Most akkor echte tót, vagy se?

Nekem meg inkább az a gyomorforgató, amikor valaki, ha kell, öntudatos és elnyomott határontúli magyarnak vallja magát, ha meg érdekei úgy kívánják, hithű hazafiságát megtiport (adott esetben) szlovák honleánynak.

jadebulgari a.k.a. Simon's cat (törölt) 2012.03.21. 11:01:04

@gyvy: mán' ki is zárták viszonlátásra lett :)

Zerlina 2012.03.23. 15:28:22

örülök, hogy kizárták, mert én is kaptam már olyan magyarozást(olaszoktól, amúgy de ez lényegtelen) hogy aztán kurvára kibuktam, pedig nem vagyok szívbajos. Nyilván a viasat akár az egész vitát kivághatta volna, és nem lett volna belőle ügy, de szerintem jól tette, hogy beleszólt a dologba, és szabott egy határt.
süti beállítások módosítása