Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Hogy volt?

Még több kiadó hogyvolt: Született feleségek, Dr. House, NCIS és a többiek

2012. február 17. 09:00 - sixx

Köszönjük szépen a jelentkezéseket a Barátok közt, Shameless, Grimm, River, Missing, Firm, stb sorozatokra, de ez még csak a jéghegy csúcsa, mert van kismillió olyan sorozat, amiről kéne írni, de nem bírjuk erővel. Ha tehát valakinek van kedve beszállni az alábbi sorozatok mellé, ne tartsa magában 10-11 000 karakteres próbahogyvoltját, hanem küldje el ide, és ha minden klappol, máris elkezdhet blogolni. Ennél jobb móka nincs is, tessék elhinni.

A kiadó sorozatok (zárójelben a magyar vetítés csatornája és időpontja, forrásunk a sorozatjunkie.hu):

Pan Am első évad (Fem3 - 02.19), Cleaner második évad (Pro4 - 02.19), NCIS kilencedik évad (Tv2 - 02.27), NCIS LA (Tv2 - 02.27), Dr. House nyolcadik évad (Tv2 - 02.29), Született feleségek nyolcadik évad (Tv2 - 02.29), Testvérek negyedik évad (Universal - 03.04), A férjem védelmében harmadik évad (Universal - 03.04), Covert Affairs első évad (Viasat3 - 03.07), Person of Interest első évad (Viasat3 - 03.08).

18 komment

Facebook kommentek

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Möff CAT a Torcsvúdos gyerek 2012.02.18. 10:27:52

Hella sixx nagyúr!
Azt kérdezném, hogy esetleg Torchwood-hogyvoltra nincs-e igény, mert ha igen, küldenék egy bemutatkozó első évad első rész hogyvoltot, illetve kérném a segítséged, hogyan kellene rövidebbé tenni, mert kurva hosszú lett sajna, viszont, mint az összes önjelölt Merle, minden karakterét egy-egy aprólékosan csiszolt gyémántnak tekintem és ofkorz nem akarok húzni belőle :D:D:D
Tisztelettel:
Möff CAT

Möff CAT a Torcsvúdos gyerek 2012.02.18. 12:06:20

@sixx: És újra, most már jó lesz szerintem.

Sunday Munich 2012.02.18. 22:38:03

Sziasztok!
BBC-s Sherlock-hogyvolt írására van jelentkező? Ha nincs még, én szívesen írnék összefoglalókat.
Üdv, Sunday

candyperfumegirl 2012.02.19. 13:32:08

@Sunday Munich: Sherlock van valamilyen magyar tévén? (borzasztóan nem vagyok képben, mi megy nálunk és hol) Jó lenne minél több embernek kedvet csinálni a sorozathoz, mert messze a legzseniálisabb, amit az utóbbi években láttam. Hogyvolt is nagy vállalkozás lenne belőle... :)

PuffCinq · http://puffcinq.blog.hu/ 2012.02.19. 13:48:54

@candyperfumegirl: az AXN-en ment le az első 3 rész, még tavaly. Én is nagyon szívesen írnék róla hogyvoltot, csak nem tudom, ilyen formátummal (3, 90 perces rész egy évad), lehet-e.
Egyébként 6. rész után még mindig nem tértem magamhoz. Zseniális!

candyperfumegirl 2012.02.19. 15:03:26

@PuffCinq: én is gondoltam rá, de az az igazság, hogy állati nehéz lenne olyat írni róla, ami visszaadná. Játszi könnyedséggel kiütötte az összes többi kedvenc sorozatomat a nyeregből, de ez csak az egyik dolog, a másik az, hogy gyakorlatilag minden epizód egy egész estés film, és 5 másodpercben történik annyi dolog, amiből egyet sem szívesen hagynék ki.

Sunday Munich 2012.02.19. 16:21:31

@candyperfumegirl: ez számomra is egy kis problémát jelent, merthátugye van limit az összefoglalókhoz, de afelett tényleg nem szabad elsiklani, hogy ezek egyenként másfél órás részek... és csatlakozva az előttem szólóhoz, annnnnyyi minden történik benne, hogy öröm nézni, de nehéz rövidíteni.

Sunday Munich 2012.02.19. 16:23:54

még egy észrevétel: én elkezdtem írni egy próbaösszefoglalót az első részhez, de ha gondoljátok, a többin megosztozkodhatunk, ha így többen is vagyunk nagy rajongói a világ egyik legjobb sorozatának..:)

PuffCinq · http://puffcinq.blog.hu/ 2012.02.19. 21:21:34

@candyperfumegirl: arról nem is beszélve, hogy hosszú bekezdéseket lehetne írni róla, milyen hihetetlenül jók a színészek, vagy hogy milyen jól áll Sherlocknak a sál. És akkor még le se írtuk, mi történt.:D
@Sunday Munich: együtt is szuper lehet írni, sőt!:D

Sunday Munich 2012.02.20. 11:21:26

Kié lett? Valaki más lecsapott rá már előttem?

sixx · http://comment.blog.hu 2012.02.20. 11:31:01

@Sunday Munich: Niara nickkel vitte valaki, faszát írt róla.

Sunday Munich 2012.02.20. 14:24:03

Az kár...
Ég bennem az írásvágy továbbra is, HBO Társas/játék még kiadó?

Sunday Munich 2012.02.20. 14:48:30

akkor stipistopi, küldöm.
süti beállítások módosítása