Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Hogy volt?

VV5 - 1X119

2012. január 13. 14:00 - Hódos Hajnalka

Roppant mód örülök, hogy a felettébb gonosz kedves kommentelők fantáziáját így megmozgatta a tegnapi posztban megemlített pávatoll, illetve annak holléte, és még mielőtt, akkor leszögezném, hogy grínicsi idő szerint igenis reggel van. Valahol a Sárgolyón biztosan. Lendüljünk át elegánsan Balázs visszafogott traveszti felsőjén és nézzük, mit szerencsétlenkedtek a Villában. Kinga szerencsétlen azt sem tudja, melyik országban van, mikor Seriék ébresztgetik, négy óra, fel kell venni a szolgálatot. Úristen, borzalmas. Péter lelkesedése is határtalan, alvás közben öltözködik, aztán fütyörészés, kávézás, gumibot lazán a vállra vetve. Kingának a fasza tele van a rendőrösdivel, Péter nem mondja komolyan, hogy menni kell?! Most aludt el a szaunában, nehogymá, nincs itt senki, még csak nem is pisilnek az emberek, egyébként is úgy érzi magát, mint valami debill.

Amíg Kinga az igazakét, addig Péter komótosan felcihelődik, köntös, palack bor, tányérsapka és száddámkendő, irány a gőzölgő dzsaku. Tányérsapkában, gumibotostul. Szolgálat van, vagy mi a fasz, ugyebár. Na, Kingácska menjen, gongoltak, elbúcsúzhatnak a szaunától, átadhatják Verának a szolgálatot. Azért jó, hogy Vera pozícióban van, mert minden szava, így az ébresztés is pusztába kiáltott szó. Attila például leszarja, hogy ébresztő van. A többiek is. Mivel a Vera szokott magába' beszélni, a tükör előtt dohog, aztán összeugat Petivel, aki kikéri magának a leférgezést, nem ő írt bele a naplóba. Jól van, akkor takarodjon a picsába. Megjön az ezredes úr, mijezitten Vera? Szándékosan csinálják, óvóbácsi! Hát lányom, oszt történt-e említésre méltó dolog az iccaka? Igen, nagyon sok. Péter és Attila szándékosan rendbontottak. Ejnye. És még a naplót is összefirkálták, ezért nagyon komoly büntetés jár. Bezzeg a másik szolgálatban minden a legnagyobb rendben volt. Behatolás nem történt, hihi. Péter hallgató, tisztálkodott-e ön víz által a szolgálat ellátása közben? Természetesen. Ez örvendetes. Hát akkor, azok négyen, akik szolgálatban voltak, elnyerték a takarítás nemes és lélekemelő feladatát, ami azért különösen fasza, mert ma helyszínelni fognak és az jó nagy dzsuvával fog járni. Vonuljanak szünetre.

Még egyszer erőt, egészséget, na akkor bűnügyi technika és taktika. Közösen felkutatják a nyomokat, láthatóvá teszik őket és rögzítik. Péternek ilyen jó az emlékezőtehetsége, hogy még egy sort sem jegyzetelt? Egyrészt kiváló, másrészt ő szimbiózisban él járőrtársával, azaz, ha Kinga jegyzetel, az olyan, mintha ő írna. Szóval, a statikus szakaszban logikai úton végigmennek a helyszínen, a dinamikus szakaszban felkutatják, láthatóvá teszik és rögzítik a nyomokat, nagyon jó! Attila pofátlankodik az alezredessel, lehengerlő az előadásmódja. Az alezredes ennek nagyon örül, de nem hagyja magát kizökkenteni, a csörtét majd még megvívják. Nem, az elfogott gyanúsítottat nem verik meg a nyomozók, hanem nyilvántartásba veszik, ennek elengedhetetlen kelléke az ujjnyomat párna és ujjnyomat lap, ezt fogják gyakorolni, úgyhogy mindenki dörzsölgesse a retkes nyakát meg a zsírtól fényes homlokát, hogy jó minőségű izzadványt szerezzen. A hónaljat, hajlatokat meg a lábakat hagyjuk, nem gombát keresünk, hanem ujjnyomatot veszünk, ugye. Seri lelkes, ez a helyszínelő feladatkör nagyon illik hozzá. Szerinte ő vette a legjobb ujjLEnyomatot - erre mondták nekünk kriminalisztikán, hogy mér, van ujjFELnyomat is? - és amúgy is tök jól nézne ki a laborban. Szerintem meg Seri túl sok CSI-t nézett a tévében. És keresné a jeleket, mint Sherlock. Úgy, mint a nótában, mi? Testemen a jel, mely belém égett, atyaisten. A mit jelent a profiltól pillanatokon belül eljutnak oda, Vera bolond, de az alezredes rápirít Attilára, ne személyeskedjen, mert soha nem tudhatjuk, mi lakozik egy emberben. Más a külcsín és más a belbecs. Miután az alezredes úr végzett a közhelyszótárral, jó takarítást kíván, mert véget ér az óra.

Kinga és Péter aludni akarnak, úgyhogy nem fognak takarítani, az biztos. Péter szerint eljött Vera nagy pillanata, az oktatók ugyanis fogadóórát tartanak. Vera személyiségéből fakadóan ez neki a spionbirodalom, a kánaán. A csaj behasít, dől belőle a szó, itt aztán csak ő meg a Fecó veszi komolyan ezt az egészet, a többiek szarnak bele, gúnyolódnak, pedig a rendőrséggel azért ne gúnyolódjunk, ez neki erős. Bazmeg, Vera. Nekem meg ez volt az. Fogalma sincs, hova lett az a szájbakúrt vállap, felakasztotta az üngöt, este kereste, senki nem tudott semmit, de biztos, hogy a rohadék Peti vagy a görény Attila voltak. Ja és nem-e lehetne-e, hogy ne Serivel, hanem Fecóval. Nem, jó, akkor leléphet. Peti mit gondol arról az emberről, aki elveszi a bajtársa felszerelését? Azt, hogy Verát ő sok mindennek tudná nevezni, de bajtársának nem. Elöljárónak sem fogadja el. Hogy elvenné-e? Azért, hogy az ő tulajdona legyen, nem. Ja, hogy azért, hogy a másiknak rossz legyen? Előfordulhat olyan szitu. Attila ne higgye magáról, hogy Humor Harold, mert nem így van. Ő nem venne el semmit a társától, ha látná, hogy más ilyet tesz, feladná magától. Hát hogyne. Nap végén Vera kap egy másfajta vállapot, vigyázzon rá, Eszter és Ferenc az üti és ütihá, és az öfinek még mindig nincs vége.

Ki nem találjátok, mi következik. Igen. A kit kéne kivinni Kingának meg a mi történt közvetlenül a kihívás után. Okosügyes mindenki, puszik. Nem tudom, egyre inkább az a meggyőződésem, hogy Attila direkt távolította el magától a Királylányt, pusztán azért, hogy kicsinálja Manipulátortársát, legalábbis az olyan elejtett mondatokból: ha a Kingának jót akarnék, téged meg leszarnálak, azt mondanám neki, téged vigyen, erre adnak okot. Jóvan, akkor este megnézem az Összeesküvés elméletet és csöndbe maradok. Mindenki elmondja, kit vigyen Kinga. Mindenki ugyanazt mondja, mint amit párokban mondott, úgyhogy haladjunk, nyűg van a front miatt, a rosszabb, hogy alig bírom nyitva tartani a szemem. Péter azért kiakad Attilára, aki Kinga és Fecó nagy meglepetésére mond nevet: Péterét és Eszterét. Most miért kellett Peti ellen beszélni? Mert Attila nem akart hazudni. De nem kell beszarni, nem fogja Pétert vinni, ekkorát nem tévedhet. Ja, Petinek most esik le. Nekem azóta se esett le, mindegy. A kihívás után Attila és Vera összeugat. Azon, hogy Vera kussoljon. Azért kell kussolnia, mert Attila engedélye nélkül megszólalt és azt mondta, nem meglepő Kinga döntése. Péter magyarázza a bizonyítványát a riportban, csoda, hogy a csipet-csapat eddig még nem pakolt rá, mikor szívat mindenkit és muhahaha, eddig minden kiválasztást a kezében tartott. De most elkapták. Attilával megbeszélik, jó választás, okos döntés volt ez Kinga részéről. Látod, milyen sunyi? Ez egy okos, számító nő Miss Picsába csomagolva. Öfi végén Vera nagymonológját halljuk, na most hova áll az Attila címmel. Kinn a kertben Péter ugyanezt a kérdést teszi fel Barátjának. Attila meg sóhajt, hú, apukám, ha te kiesel, én itt egyedül leszek. Mint az ujjam, feleli Péter. Mondjátok, hogy Attila tette ki Pétert, könyörgöm, nem lehetek ennyire sötét!

Kíváncsi vagy Sixx exkluzív videóira, ajánlóira, kritikáira? Csatlakozz a UPC Magyarország Facebook-oldalához!  

Címkék: vv5
4289 komment

Facebook kommentek

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mocskosmacska 2012.01.16. 22:25:13

@Szerénke.: Ezt sem szeretem, nekem túl intim, hogy valaki a hasamra teszi a kezét, mégha babanézés miatt is.

pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin) 2012.01.16. 22:25:18

@hájdí: én Béci drukker voltam. De nem azért, mert "jófiúnak" gondoltam, hanem épp azért, mert a közönséges és harsány "másik" oldalhoz képest visszafogott volt és inkább kiröhögte a félkegyelmű Alekoszt, de mindvégig ott parázslott benne a csibészség.

Szerénke. 2012.01.16. 22:25:45

@foxglove: Aludjál jól, aztán holnap mindent bele, Kína évi szartermését!:)
@girbeguba: Ez nem saját tapasztalat (még), hála az égnek, de Anyunál láttam és Neki is szikrát szórt érte a szeme.:D

mocskosmacska 2012.01.16. 22:26:08

@girbeguba: Én udvariasan, kedvesem, de határozottan szoktam megkérni őket, hogy hagyják ezt abba. Úgy vagyok vele, hogyha valaki ezen megsértődik, az annyira nem érdekel.

Ancilla 2012.01.16. 22:27:52

@Brr: "elképzelhető, hogy nincs hivatalos végzettsége, de akkor tehetséges autódidakta, és mindenképpen nagy az olvasottsága."

Ezzel egyetértek.S egészen biztosan magas az IQ-ja is. De ettől - sajnos - nem lesz rokonszenves.

girbeguba 2012.01.16. 22:28:15

@Szerénke.: Nekem saját tapasztalat :-) el lehet kerülni max megsértődnek páran.

_most_ 2012.01.16. 22:29:04

@Brr: lehet, hogy Attila több szót ismer, mint Alekosz, de Alekosz fantasztikus sakkozó és zenész. Versből idézni meg annyira régimódi, ezzel szemben Alekosz kívülről elmondja az egész Ben Hur-t, és még bele is éli magát.

genevieve 2012.01.16. 22:29:42

@MagasMacska: ha valaki nem szimpi akkor nem tudom jónak látni:-)

hiszen pont attól szimpatikus valaki, hogy jónak látom:-)

@Szerénke.: viszont zokniban alszom:-)

@VV Ayesha/FKVN: az is, ott van a kamera másik végén:-)

@hájdí: nincs? de! csabi:-)

genevieve 2012.01.16. 22:30:42

@kamarti: peti után, atit magyaráztatták legtöbbet a riportban...

girbeguba 2012.01.16. 22:31:27

@mocskosmacska: az a gond hogy pillanatok műve. Én fel szoktam venni és megmondom hogy félénk -ami nagy marhaság mert egy gézengúz- de borzasztó értetlenek pedig pont a héten már szabályosan menekültem egy nyanya elől

pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin) 2012.01.16. 22:31:56

@Ancilla: értem. Van benne igazság.. mondjuk én nem nézném ki pl. Fecóból vagy Kingából, hogy laza átszövéssel aktualizálva bármilyen versből is idézzenek így kapásból, mert ez nem memória kérdése.
(most két végletet említettem, már ami az ismerhető iskolai végzettséget illeti)
De Esztiből se nézem ki, mivel másra jár az agya.
Csaba talán, de ő valszeg inkább összehozna vmi kis csasztuskát, ahogy szokta.

Szerénke. 2012.01.16. 22:32:19

@mocskosmacska: Amúgy nem csodálom, de vannak ilyen állatok. Azt sem értem, aki ilyen hasvillantós pólót vesz fel állapotosan.:D
@girbeguba: Na hát igen. Nem is értem, hogy egyesek miért ilyen mocsok pofátlanok. Most erről eszembe jutott, tök más, a National-en szokott lenni a Tabu. Na ott láttam múltkor olyat, hogy ilyen a valósághoz nagyon közeli babákat dédelgetnek úgy, mintha igazik lenne. Volt akinek nem lehetett gyerek, de volt aki kényelemből választotta ezt. Elég durva volt.

girbeguba 2012.01.16. 22:34:44

@Szerénke.: hú ez tök betegesen hangzik. Egy guminő meg egy gumigyerek. Tuti konfliktusmentes élet

girbeguba 2012.01.16. 22:37:16

@genevieve: na jó bevallom én is zokniban alszom, mert nagyon fázós a lábam.

kárpátia56 (törölt) 2012.01.16. 22:37:22

Fecónak prédikátornak kellett volna mennie.
Attilának itt igaza volt, Fecó tényleg hetet-havat összehordott, szó szerint. Beállt ebbe a számjegy-fétisbe is.
Attila viszont a palánkon úgy verte át Kingucit, hogy most nekem mondhatja, hogy szereti... Magát, azt szereti! Az Esztis ügy valami olyan primkó lesz, ahogy az Eszti kapcsolati taktikája aránylik Attiláéhoz. Kingával mi lesz?
És hová tűnt Damon Hill?

Szerénke. 2012.01.16. 22:37:39

@genevieve: Azt én akkor szoktam csinálni, mikor bekrémezem éjszakára a sarkam.:DD De nagyon utálom, régen is csináltam, pedig baromi hatásos, másnapra szinte tökéletes lesz.:)))
@girbeguba: Jaja, nagyon durva volt. Van mikor elkapom és megnézem, mindig ki tudnak akasztani ezzel-azzal.:D És a durvábbakat még nem is meséltem...

girbeguba 2012.01.16. 22:39:08

@Szerénke.: szerintem válts inkább tv paprikára :-)

Brr · http://mindenamino.blog.hu/ 2012.01.16. 22:39:26

@lami83:

nem kétséges, hogy alek szórakoztatóbb volt, mint az összeférhetetlen, ráadásul magán kívül abszolút semmi és senki nem érdekelte így még a manipuláció és átverés se, csak kizárólag a szereplés, a szerepben levés, az itt és most érdekelte,

szóval az összeférhetetlennel összehasonlítva egy erkölcskirály a hegytetőn hegyibeszéd közben...

Szerénke. 2012.01.16. 22:39:48

@girbeguba: Ááá, az Öcsém nézi azt esténként.:D

mocskosmacska 2012.01.16. 22:40:59

@girbeguba: Lehet, hogy én azért oltottam mindenkit nyugodtan, mert terhesség alatt eléggé keveregtek a hormonjaim és utólag látom, még várandósság és szoptatás alatt is agresszívabb voltam, mint szoktam lenni.

pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin) 2012.01.16. 22:41:52

@kárpátia56: igen, a prédikátorság testhezálló hivatás lenne számára. :D
Sorra ugranak be a képek az idióta amerikai filmekből (vagy az ATV-ben vasárnaponként), ahol ilyen nagyhangú, teátrális faszik égnek emelt kézzel hallelujáznak tébolyultan. :D

ELP 2012.01.16. 22:42:12

@kárpátia56: Nem akarom menteni ezt a jó embert , de amikor van az ember fejében akkor csinál baromságokat :))))

girbeguba 2012.01.16. 22:43:06

@mocskosmacska: ja nem egyszerű az ember ilyenkor. De én amúgy is elég határozott típus vagyok néha túlzottan is sajna

Ancilla 2012.01.16. 22:43:47

@genevieve: Szerintem is Csabi képviseli a pozitív oldalt.

Fecó személyiségével kapcsolatban szeretnék néhány kérdést megfogalmazni.

- Miért számít jellemhibának, ha valaki konfliktuskerülő? Miért tartják ezt feltétlenül gyávaságnak?
- Miért olyan nagy bűn, ha nem vágja a képébe azonnal mindenkinek a negatív véleményét? (A kinti életben vajon mindenki ezt teszi? Sokkal kevesebben, mit ahányan igen.)

Engem inkább az foglalkoztat, hogy
vajon miért alakul ilyenné az ember személyisége?

Szerintem rengeteg letorkolásban, kinevetésben volt része élete során. Fecó alapvetően védekező állásban éli meg az életét a villában is (azért ad mindig igazat annak, akivel beszél, mert tudja, hogy akkor nem érheti bántás).

Amikor azonban lényeges dologról van szó, vagy amikor igazságtalanok vele, mint tegnap éjjel Kinga, akkor elég keményen megmondja a véleményét. (Én végighallgattam az egészet, nemcsak azt a kicsi részt, amit bevágtak az öf-ba, s amiből bölcsen kihagyták azt a részt, amikor kiderült, hogy Attila volt Kinga besúgója.)

kamarti 2012.01.16. 22:44:00

@genevieve: a tegnapi onlájnban meg is jegyezték a többiek, hogy kevesebbet alhatnak majd a riportszobás privik alatt így, hogy Peti kiment

és akkor most majd Csabinak külön feladatokat adnak, vagy mi?

mocskosmacska 2012.01.16. 22:44:29

@girbeguba: Igen, az ember néha leblokkol meg nem tudja, hogy akkor most szóljon vagy ne.

mocskosmacska 2012.01.16. 22:45:37

@Ancilla: Én megértem fecót, hogy nem akar minden kis szar miatt örökké konfliktusba lenni valakivel, mint a legtöbb villalakó.

kárpátia56 (törölt) 2012.01.16. 22:46:05

@genevieve: :) ez mindig ilyen fair, nem? oké, hogy igazi "párbajhős", akkor már Kinga is az lehetett volna. legalább a holnapiban kevesebb Peti-riport lesz.
Lehet, hogy helyette Attila kap dupla időt, mert megérdemeljük.

pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin) 2012.01.16. 22:46:43

@Brr: ezzel csak az a gond, hogy Alekosz viszont mindenkit megvezetett ezzel a tudálékos jópofasággal.
A több tízezres rajongói tábora seperc alatt kiábrándultan elpárolgott, mikor ráébredtek erre.
Attila viszont eleve felvállalja ezt.
Melyik a jobb?
A szórakoztató-faktor mellékszál most.

ELP 2012.01.16. 22:47:34

Valami igen fontos " eksön " , mert nincsen onylány

genevieve 2012.01.16. 22:48:37

@Ancilla: hasonlóan gondolom én is, ezért irtam, hogy kinga milyen jogon kéri számon fecó barátságát...mikor ati átbaszta ,mégis őt nevezi a legjobb barátjának

genevieve 2012.01.16. 22:50:04

@kárpátia56: kinga is elég sokat van...

girbeguba 2012.01.16. 22:50:33

@Ancilla: én nem tudom Fecót hovatenni. Nem rosszindulató az biztos, de a jelenetei, a sírás-rívások meg a vihogás elég furák s sokszor nem tűnik őszintének. De persze így is inkább pozitív karakter

Ancilla 2012.01.16. 22:50:37

@kárpátia56: Nem volt Attilának igaza (nézd végig az online-adást). Sőt! Fecóval szemben nem voltak érvei, csak a szóhasználatába és a stílusába (tehát formai dolgokba ) tudott belekötni. Fecó viszont bár nagyon hevesen és túlburjánozva, de megfogalmazta Attila személyiségének és szándékainak a lényegét. Most jött rá Fecó, hogy nagyon naiv volt az Attilával való barátságát illetően.

2012.01.16. 22:50:39

@Ancilla: @genevieve: Csatlakozom, Kingában csalódtam. Mindig kiröhögi a támogatóit.

Brr · http://mindenamino.blog.hu/ 2012.01.16. 22:51:02

@pushpang:

nekem alek jobb, mert ő tökéletesen lepereg rólam, nincs kampója, amivel belémakaszkodna, viszont az összeférhetetlentől mindenkit meg akarnék védeni a villában, ami persze komplett képtelenség,

ő nagyon ügyesen akasztgatja a kampóit az emberek lelkébe, egyébként az egyik "verhetetlen" húzása, hogy azzal vádolja általában a másikat, amit ő csinál vele...

ez olyan mint a kígyóméreg, teljesen le tudja vele blokkolni az ellenfelét... és hát neki a házban mindenki az ellenfele...

kamarti 2012.01.16. 22:52:53

@Ancilla: rosszak a kérdések! helyesen:
- Miért számít Fecónál jellemhibának, hogy konfliktuskerülő? Miért tartják ezt feltétlenül gyávaságnak?
- Miért olyan nagy bűn, ha Fecó vagy Csabi nem vágja a képébe azonnal mindenkinek a negatív véleményét?

csak azért javítottam, mert Petitől simán elfogadták (mind), amikor ki is mondta, hogy bocsi, de nem fogok lapot teríteni (pedig akkor ez volt a feladat) és a konfliktuskerülését (mert ő meg csakis Verával konfrontálódott), de ami azt illeti, Eszterke is max beszólogat, Ati meg csakis mondvacsinált indokokkal provokál vitát, de egy konkrét kérdésre adandó konkrét válasz gondot okoz neki

2012.01.16. 22:53:19

@girbeguba: A feszültség miatt vihog. Attila terrorizál, Vera ámokfut, Kinga pánikrohamot kap Fecó vihog és hány, mindegyikük másképp reagálja le a stresszt. Ti láttátok Fecót hányni hajnalban?

ő-szinte 2012.01.16. 22:54:42

mogyik sárgul az új poszt:-DDD

girbeguba 2012.01.16. 22:54:48

@szerivan: nem hálégnek. Nem is szívesen nézném meg...

jooasszony 2012.01.16. 22:55:20

@mocskosmacska: valami Kingánál nem stimmel, gyárilag valahol hibás... nincs más ésszerű magyarázat ...Csaba remélem veszi az adást és időben lepattan...

más...szépen kérem a szerkiket próbálják Attila képernyőn tartását legalább 90 % szint alá szorítani..unalmas,hogy ma a riportszobából szinte csak őt láthattuk..

kamarti 2012.01.16. 22:57:38

@jooasszony: sztem a mai szavazásból kitűnt, hogy kikre kíváncsibbak, Ati most nem nyert....

2012.01.16. 22:58:51

@kamarti: Szerintem rosszul látod. Nekem virtuális tujázás jött ki az eredményből.

kárpátia56 (törölt) 2012.01.16. 22:58:54

@Ancilla: azért alakul ilyenné a személyisége, mert keményen foghatták otthon (egy agresszív, domináns apa és egy passzív, tekintélytisztelő anya pl.). A kulturális közeg az életkor és a férfinak lenni alapon szerveződik, zavaros megélhetési körülményekkel.

Brr · http://mindenamino.blog.hu/ 2012.01.16. 22:59:01

@szerivan:

sajnos nem tudom ki írta itt tegnap éjszaka pont erre a dologra (jelentkezzen az eredeti gondolatgazda), hogy ezeket a megmagyarázhatatlan támadásokat azért csinálja kinga, hogy így tegye intenzívvé a ráirányított figyelmet, tkp az iránta való loyalitás és hűség abszolúttá tételén dolgozik ezzel, szorosan magához akarja láncolni lelkileg az embereket azzal, hogy azoknak állandóan bizonyítani kelljen a barátságukat, és légmentesen rátapadva tiszteljék őt.

(mellékhaszon, hogy konkrétan nem is lesz idejük másra... mondjuk fecó leválasztása veráról egy már megkésett gondolat, kingának az összes férfi abszolút figyelme kell, egy se kódoroghat el más elveszőben lévő lelkeket menteni)

Ancilla 2012.01.16. 22:59:19

@girbeguba: Fecó szerintem túlérzékeny, sokszor érzelgős (ez egyrészt idegrendszeri, másrészt neveltetésbeli okokra vezethető vissza - nem véletlenül néz folyton brazil szappanoperákat). A nevetgélései a zavarát leplezik.Illetve akkor nevet, amikor nem akar vagy nem tud állást foglalni egy-egy helyzeteben.Van benne egy nagy adag kisebbrendűségi érzés. Tudja magáról, hogy nem tudja magát szóban olyan pontosan és frappánsan kifejezni, mint mások (érdekes ellentmondásba került a saját kategóriájával), ezért nem érzi elég stabilnak a helyzetét. S ezért válik szinte szolgalelkű baráttá (Attila, később Csaba mellett), mert biztonságot jelentenek neki.
Nekem rokonszenves Fecó az összes furcsaságával együtt is.

girbeguba 2012.01.16. 22:59:25

Én kidőltem. Jó éjt!

girbeguba 2012.01.16. 23:00:43

@Ancilla: alapvetően rokonszenves tényleg :-)

Ancilla 2012.01.16. 23:00:55

@kamarti: Igen, tökéletesen igazad van.

pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin) 2012.01.16. 23:01:21

@Brr: ne legyünk naivak: a házban mindenki, mindenkinek az ellenfele...

Számomra nem sokkoló Attila játékstílusa, sőt inkább imponáló a manőverező-képessége. De hát -és egy közhely így a végére-, mindannyian másként látjuk a világot.. :)

nowo 2012.01.16. 23:03:39

@Brr: ezzel a hsz-oddal max. egyetértek.

Ma azon röhögtem (kínomban),amikor Attila a riportban bejelentette,hogy most végre lesz ideje magával is foglalkozni,merthogy eddig a Péter lelkét kellett ápolgatnia......

Mondja ezt ő,az állandó Kinga-konfliktusai után,amikkel folyamatosan terhelte Petit,mondja ezt ő,aki most is magához ragadta a főszerepet,hogy ki mellé álljon (fél öfik erről szóltak),és sorolhatnám.

Ancilla 2012.01.16. 23:04:21

Mindenkinek szép, jó éjszakát!

nowo 2012.01.16. 23:06:03

@pushpang: na,pont egymás alá került kettőnk homlokegyenest eltérő véleménye ugyanarról...:)

MagasMacska 2012.01.16. 23:06:12

@genevieve: Nem feltétlenül. Van, akiről tudom, hogy nem rossz ember, sőt, de engem valamiért idegesít. Talán mert pipogya, vagy mert túl közel jön, akármi. Nem tudok ellene kifogást mondani, de nem jön be.

kárpátia56 (törölt) 2012.01.16. 23:08:18

@jooasszony: @kamarti: @szerivan: kezd végre csillapodni a mindenben szavazzuk Atira láz. közvetve mégis a középpontban van, mert ő adta Csabi gúnynevét, ezt néha tesztelni kell a reteknek, hogy ez a front érdekli-e a nézőket. És érdekli, mert kivételesen jó volt a kérdés, ugye Attiláról megvan a kép, ő basztatja 24/7-ben Csabit, most akarják látni a light side of the moon-t.

pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin) 2012.01.16. 23:11:44

@nowo: tényleg csak én (és még páran) érzem Attilában az (ön)iróniát?
Nekem tök fura azt látni, hogy mond valamit, ordít róla, hogy játszik, nem gondolja komolyan, nevet a szeme, túlzóak a hangsúlyai és két perc múlva itt ájuldoztok, hogy miket mond.. :D

Oké, tudom, ti meg azt gondoljátok, hogy én kajálom meg az álnok cselszövését. :D
De ettől szép ez az egész.

2012.01.16. 23:14:29

@pushpang: Nekem ezzel csak az a bajom, hogy terrorizál másokat, innen nézve rosszabb ha ezt tudatosan csinálja.

kárpátia56 (törölt) 2012.01.16. 23:15:00

@MagasMacska: ez kémia. tévén át a társak kémiája érezteti. ebből látunk igazat-hamisat, se mi, se ők nem értik, hogy ettől ők mit is várnak.

közben én lefürdök és alszom, mert vizsga vár rám. Jó éjt!

MagasMacska 2012.01.16. 23:17:19

@kárpátia56: Igen. Tudom, hogy jó ember, de "nem szeretem a szagát".

Ayesha (törölt) 2012.01.16. 23:17:21

@pushpang: akkor ezen nem csak én gondolkodtam el:)vigyorog a szeme:D

kamarti 2012.01.16. 23:18:15

@szerivan: és akkor Seri második helye? összességében néztem az összes szavazatot

egyébként valamelyik nap épp arról beszélt az onlájnban Csaba, hogy az elején azt volt a legnehezebb megszoknia, hogy állandóan várakozásban-semmittevésben vannak.
Jó, oké, ő az unalmát nem álkonfliktusokkal oldja fel, hanem léggitározással, ez igaz :)

nowo 2012.01.16. 23:18:36

@pushpang: hát igen,néha én is gondoltam már arra,hazudnék,ha azt mondanám,hogy nem,hogy ha vége lesz a játéknak,Attiláról kiderül,hogy csak végigszínészkedte az egész játékot.
Eredetileg a Színház és Filmművészeti Egyetem beépített,túlkoros hallgatója,Máté Gábor osztályából.
Vagy valami hasonló...:)

pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin) 2012.01.16. 23:19:07

@szerivan: én erősnek tartom azt, hogy terrorizál. Manipulál, befolyásol, összezavar, szembesít, megtéveszt - és mindezt szándékosan, zisz mindezt másként bajos lenne, de nem terrorizál...
A terrorista az a Vera. :D

pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin) 2012.01.16. 23:21:19

@VV Ayesha/FKVN: hát, bíztam benne, hogy valaki csak megtámogat már lassan. :D

2012.01.16. 23:22:24

@pushpang: Tegnap Fecó összeroppanásában vastagon benne volt, sőt. Attila=Vera, semmi különbség nincs közöttük.

pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin) 2012.01.16. 23:23:05

@nowo: vaaaagy kiderülne, hogy osztálytársak Muri Enikővel Goór Nagy Máriánál.. :))

pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin) 2012.01.16. 23:24:08

@szerivan: bocsánat, felszínesek az ismereteim: Fecó nem azért hányt, mert berúgott?

MagasMacska 2012.01.16. 23:24:32

Az online-ban körülbelül tíz perce Vera és Attila azon vitatkoznak, hogy amikor Vera azt mondta, és Atti azt válaszolta, akkor Vera egyenesen sétált vagy nem egyenesen sétált. És még Csaba az unalmas!!

Ayesha (törölt) 2012.01.16. 23:25:02

@pushpang: többször néztem, hogy mint valami vásott kölöknek, vidám a tekintete, olyan csibészes.:D

jooasszony 2012.01.16. 23:25:22

@nowo: pontosabban úgy fogalmazott, hogy lesz ideje saját problémáival foglalkozni...ekkor jöttem rá, miért kell neki Kinga... ö biztosítja Attilának a mindennapi betevő problémát..

2012.01.16. 23:25:48

@pushpang: Én nem is láttam hányni csak olvastam itt, de akkor mindenki úgy írta, hogy idegből hányt. Peticsé a pszichoszomatikus hányás kifejezést használta.

MagasMacska 2012.01.16. 23:25:57

@pushpang: Nem. Attila itta merevre magát. Fecó azért, mert kiütötte az idegesség.

nowo 2012.01.16. 23:26:28

@pushpang: :D
Nagy poén lenne,az biztos.:)

kárpátia56 (törölt) 2012.01.16. 23:27:03

@Ancilla: az online érdekes volt, láttam. Fecó magát keverte bajba. Mindenkit megérteni és békekövetként középre állni nem lehet, illetve ezzel jár, és csak úgy működik, ha semmit sem veszel magadra, soha. Legalábbis tudatosan élve az életed.

Fecó defenzívájának borulása kódolva volt a villában. Együttérzést nagyon megérdemel, de a fentebb írt passzív önvédelme most nem ok nélkül borult.

kamarti 2012.01.16. 23:27:33

@pushpang: én találkoztam már olyan emberrel, aki adta az önironikusat, de védekezésképp.
mondom én, Cyrano :)
szóval komolyan gondolja, amit mond, de még mielőtt másvalaki szaván fogná, vagy rápirítana, vicces visszavonulót fúj, ezzel megelőzve a beégést kifelé (de belül ettől még nő a frusztra)
mondom ezt én. de nem. :)
érted :)

2012.01.16. 23:27:38

@MagasMacska: De láttad is?? Végigfutottam az online-on de nem láttam.

2012.01.16. 23:28:50

@kárpátia56: Ne felejtsd el, hogy nagybarát Kinga hozta ilyen helyzetbe...

kárpátia56 (törölt) 2012.01.16. 23:31:03

@genevieve: a másik "párbajhős". igazad van, Kinga máskor is kiábrándítóan hosszan és gyakran monologizél.

MagasMacska 2012.01.16. 23:42:20

@szerivan: Nem. Csak azt hallottam, ahogy Kinga mondta neki, hogy jobb-e már, aztán Fecó, mondta, hogy meggyötörte az ideg. Viszont nem láttam, hogy este ivott volna, a vitával meg alaposan felhúzta magát. Én már jártam így, ígaz nem vita, hanem vizsga miatt (rohadt szar érzés), azért hittem el.

kamarti 2012.01.16. 23:44:48

@kárpátia56: azért itt megint lehet vonni egy érdekes párhuzamot:
amikor Ati és Kinga rosszban voltak, mindkettő azzal terrorizálta Fecóóóót, miért nem mellé áll.
szóval már csak a saját jól felfogott érdekében sem tehetett mást, mint hogy békíteni próbál.

ehhez képest az egész múlt hét arról szólt, milyen kibaszott nehéz helyzetben van Atti, mert két barátja párbajozik, és ezért mindkettő értse meg, hogy nem tud választani, sőt, sajnálják, hogy mennyire rossz neki...

érzek némi különbséget a két hozzáállásban/elvárásban...

2012.01.16. 23:48:51

@MagasMacska: Én elhiszem így is, ezért is szarfej Attila. Akármilyen Fecó ezt nem érdemli, ahogy Kinga se azt amit Vera csinált vele a Gergős üggyel kapcsolatban.

MagasMacska 2012.01.16. 23:50:56

@szerivan: Nekem Kinga mostanáig rokonszenves volt. Tegnap elástam.

kamarti 2012.01.16. 23:52:34

@szerivan: én láttam: Kinga vetette oda Fecót a hiénáknak.
aztán Csabit ugyanúgy, kicsit később.

hajdúsztív Latinovits-stílben mondja a VV-verset, nekem ez egy kicsit már túmaccs... kár volt ide kapcsolnom :(
ja, Annamari jól néz ki, és Béci van, Zsöni!!

MagasMacska 2012.01.16. 23:52:34

Na jó, hát ha van nincs adás, vagy ilyen eszeveszetten izgalmas, akkor elmegyek olvasni. Sziasztok!

2012.01.17. 00:00:52

@MagasMacska: Én is.
@kamarti: Mit csinált CSabi?

kamarti 2012.01.17. 00:06:07

@szerivan: Seri vonta felelősségre, Csabi próbálta megbeszélni vele az állást, de nem nagyon értette a lányzó, hogy mit mond

kamarti 2012.01.17. 00:12:19

no, Ati Serit oktatja Kinga ellenében, megvívandó csatákról és ilyesmikről beszél
erre elveszik....

2012.01.17. 00:14:51

@kamarti: Miért nem jössz át a friss posztba?

kamarti 2012.01.17. 00:19:12

no, Atit tetemre hívják...

Peter_Cs · http://peter-cs.blog.hu/ 2012.01.17. 00:19:55

@kárpátia56: Érik az Attila-Fecó párbaj. Fecó kiesik majd abban. Fecó elvesztette az irányítást villaléte felett.

@kamarti: Akkor Seherezádé-Kinga párbaj várható Seherezádé győzelmével.

kamarti 2012.01.17. 00:20:01

@szerivan: én se tudtam, köszi, hogy szólsz - de akkor ezek szerint nem hiányoztam onnan :)

2012.01.17. 00:23:20

@kamarti: Jöjjön mindenki, egye fene jöhetsz te is ;)))
süti beállítások módosítása