Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Hogy volt?

VV5 - 1X44

2011. október 26. 16:35 - Hódos Hajnalka

Hát kérem szépen, lehet, hogy eddig Frank Sinatra volt A Hang, ám a tegnapi öfi után kijelenthetjük, jogtalanul és érdemtelenül bitorolta ez az elnevezést. Aki hallotta tegnap Seherezádét, az érti, és tudja, miért mondom mindezt. Én gyakorlatilag a torokpárbaj óta nem hallok. A torkom meg rögtön az első pillanatokban összeszorult, baljóslatúan kezdünk, Attila gondterhelten ébredt. Ez az ő esetében egyenértékű azzal, hogy Gergő kisollójával élveboncolja a társait, ezért feszülten figyelek. Akkor még hallottam. A halántékomon lüktető ér dobolását is. Meg azt is, hogy kattogott az agya. A saját dolgán. Hogy miért jött ide. Jó kérdés, bennem is megfogalmazódott már párszor. Hogy mit csinált eddig. Ha most kimenne, hogy zárná a dolgot. Én pezsgővel, de nyilván ez most nem fontos. A hajnali meditáció végén tudott nyomni az agyában egy rezet gombot és most közelebb van ahhoz az állapothoz, amivel bejött. Tudatilag is. (Felhívom a T. Olvasók és Kommentelők figyelmét, hogy a lenti képen Attila mögött nem Csaba látható a narancssárga büdögében.)

Fecót, akit gyerekkorában valószínűleg nyújtófával kergettek az asztal körül, ha nem a húszas évekbeli ezüst evőeszközzel étkezett és nem ólomkristály pohárból itta a kakanyót, bántja ez az Attilás dolog, ezért kereste a társaságát. Ez néma ücsörgést jelent a szaunában, majd némi magyarázkodást arról, nem érti, miért gondolja Attila azt, hogy hátbaszúrta. Akkor szúrta volna hátba, ha nem mondja meg, mit fog tenni. De megmondta. Két hete. Attila leszarja, ő a maga ura, ha ennek az az ára, hogy egyedül van, akkor az az ára. De hozzáteszi, ami most van, azt Kinga meg Fecó csinálták. Fecó sóhajtozik és a gallérját igazgatja, ami úgy meredezik, hogy fallikus szimbólumnak is beillene.

A következő napok a csapatszellemről és a küzdelemről szólnak, első feladatként alakítsanak két csapatot úgy, hogy figyelembe veszik a szimpátiát és azt, ki kivel van jó viszonyban. Kingának rögtön van javaslata, nem akar Attilával egy csoportban lenni. Rövid vita Fecó hovatartozásáról. Kinga ne mondja meg, hogy Attila mit mondjon meg. Megszületik a döntés, legyenek ők ketten a csapatkapitányok, a többiek felsorakoznak mögéjük. A maradék Attilához megy: Fecó, Gergő, Péter és Veronika. Az lett, amit amúgy is szerettem volna, vigyorog Attila. Na, ismét győzött a gonosz! Bezzeg náluk az igazság és egy igazi bajnok. Segítek, Shadi Csabára gondolt. A csapatok megalakulása után eljött a pillanat, hogy Kiszopné és drEszter tisztázzák a tisztáznivalót, előkerült az Igazmondó Szőnyeg. A lányok pedig ráültek.

Veronika először nem hitte el. Azt hitte, Krisz hülyéskedik. A véleménye Eszterről? Kétszínű, ő lett volna az utolsó, akiből ezt kinézte volna és hányingere van tőle. Kinézi belőle azt is, hogy lefeküdt volna Krisszel titokban. A kapcsolatot lezártnak tekinti. Eszter magyarázza a bizonyítványát, aznemúgyvót. Elgondolkodom, bennem Krisz ébresztene-e bármikor szexuális gerjedelmet és használnám-e nagy nyilvánosság előtt ezt a kifejezést. A válaszom nem. Eszter semmiféle aktust nem akart létrehozni vele, mert Veronika itt van, nem, titokban sem és igen, kimondta, hogy cáfolom. BTA szerint ami foglalt az foglalt, arról nem is álmodozunk. Csak remélni tudom, nem egy toi toi vécére gondolt, jelzem Angus és Denis is foglaltak, én azért álmodozom róluk, ha nem túl nagy gond. Shadi nem látja Eszteren a megbánást. Gergő nem érti, mit kéne csinálnia, verje a fejét a falba? Kinga elgondolkodott volna ötig. Azt nem mondta, délután, vagy hajnali ötig. Már az is full gáz, hogy Eszter ilyet kijelentett. Esztertől rázogathatja a kis szőke fejét. Ja, ha személyeskedünk, akkor Kinga lenagyseggűzi Esztert és kiosztja, ha kell, az orrát fogja turkálni. Kicsit fülelek, hátha a fiúk már kilopakodtak az udvarra és meghallom a kopogást, amint a bitót ácsolják, vagy legalább meglátom, ahogy kúszik be a füst, valahol csak meg kell forrósítani a billogot, amivel Eszter mellkasára égetik a büdös ribanc feliratot, de semmi ilyen nem történik, Eszter kimegy bőgni a kerti asztalhoz, visszaforgatná az időkereket, mert most szívja a levét ennek az egésznek. Én meg örülök, hogy micsoda feddhetetlen jellemek és erkölcsi lángoszlopok között éli az életét ez a szörnyű perszóna, aki remélem, példát vesz lakótársairól és önként kezdi viselni a skarlátbetűt.

Kedves Csaba a párbajon odafutott a rokonokhoz, a stáb reméli, jól megnézte őket, mert amíg a játék tart, sem üzenet, sem látogatás. Még a Jézuska sem fog semmit hozni karira, lesz itt rend mosmá, a szencségit a hülyegyerekébe bele, majd megtanulja! Kezdetét veszi a Csíkosok és a Kockások harca. A Villa egy zöld vonallal felosztásra került, megjegyzem, ezt Dya autópályának nézte. Dya is büntiben van egyébként, cipeli a katonai rádiót a hátán, mert sokszor sugdolózik. Nézzük, melyik csapat tud húsz perc alatt többet csapni az evezőgépen. Péter három és fél darab evezőhúzást adott a feladathoz. Az hagyján, hogy Veronika milyen fejet vág hozzá, a lányok vehemens mozgásáról legyen elég annyi, egy perc alatt három komment született a témában, mindhárom szóról-szóra ugyanazzal a tartalommal. Mindhárom férfitől, hogyne. Idézem: „a csajoknál ez az evezős mozgás….hmmmmm!”

A második feladat, a kert egyik végéből a másikba eljutni úgy, hogy minden csapattag egy rongyszőnyegen tartózkodik. Péterék alig várták, hogy a szedett-vedett csapat ellen győzzenek, ezért, mikor Attila látta, hogy gyorsulnak és közelednek, félelmében rájuk esett. Így, elbűvölő sportszerűtlenséggel nyertek. Az utolsó feladat egy logikai feladvány, ennek eredményét kell az asztalon levő széfbe beütni, ami a jutalmat rejti. Attila azt sem tudja, mi az a matematika. Még életében nem látta és nem is ült mellette. Csaba megoldja a feladatot, nagy az öröm, azért volt jó nyerni, mert pont a másik csapatban vannak olyan emberek, akik olyan szinten el vannak szállva maguktól, hogy öt kilométerre járnak a földtől.

A versengésnek ezzel nincs vége, levezető feladatnak énekverseny. A csapatok kasztingot tartottak, ki képviselje őket, belőlem már Dyánál kiszakadt az aztakurva, pedig ő volt az első. Fecó aranyeső, alap. Attila nyavalyog, aztán Hupikék törpikék, de az igazi csapás most jön, Serivel ezt meg tudják nyerni, úgyhogy Puszi nyuszi. A másik csapat Gergőt indítja a torokpárbajon. Hogy igazságos legyen, mindketten a Szóljon hangosan az ének c. örökzöldet éneklik, a látottakról és hallotakról beszéljenek helyettem a kommentek: ’estét, arra kell jönnöm, hogy Seri kavirnyázik.” „Atyaúristen, vagy ezt már írtam?” „ Sheri fellépését végtelenített felvételen AKAROM!!!” „hubasszameg, ezt 5-től 10 évig terjedő szigorítottal kellene büntetni.” „iszonyat” „Az RTL fizet nekünk valamit a halláskárosodásért? „Jajjj….füleimbe forró ólmot öntsetek!” „Seri éneklését bevehetnék büntetésként a büntető törvénykönyvbe!” „És kettőt énekel. Most már hivatalos. Az ertéel utál mindenkit.” „Asszem ezután, büszke leszek arra, amikor a Szigeten előadtam a Do you really want to hurt me című számot Boy Georgetól. És megdobáltak. Van nálam rosszabb is, megnyugtató.” „Hátborzongató. Tömegoszlató fegyver.” A vesztes csapat konzervet és almát kap vacsorára. Attila ironizál a riportban: a Kockások tomboló örömmel fogadták a luxustálnak nevezett egyszerű zsíros ételekből álló hidegtálat és tömték magukba, pedig hát az ajándék itt a szűk vacsora, hiszen mindenki el van hízva. Szűk élelmiszereket kaptunk, hogy fittek maradjunk.

A szűk és a tág vacsora után a Lakók elbúcsúzhatnak Cristofeltől. Hozzák ki a raktárból a bábut, ami Krisz ruháiba van öltöztetve, majd egyenként menjenek be a nyugiba és mondják el a véleményüket a párbajról, a kiesésről és a levélbombáról. Attila örül, mert Krisz végre nem pofázik vissza, aztán ad neki két pofont, mert megalázta azt a lányt, aki életében először szerette őt és leszarfejezi. Péter csak szavakkal üt, hát barátom, te egy akkor barom vagy, amilyet még nem hordott a hátán a föld, minek írtad meg azt a levelet? Azért bírta a hülyegyereket. Veronika higgadtan belép, kicsit arrébb állítja a bábut, majd lendít és bal lábbal tökön rúgja, mert ez abszolút kijárna neki. Krisz búcsúestjén egy dologról nem esik szó, Kriszről, azért tök gáz, hogy nem tudnak róla beszélgetni, ezért úgy emlékeznek rá, hogy a seggüket verik és óbégatják, namivanöccsém? Veronika egy üveg bor társaságában beül a nyugiba. Na, itt vagyunk ketten, már csak a dématrac hiányzik. Aztán mereng, de miért pont az Eszti, aki töltött galamb, kétszínű és nem normális? Meg úgy amúgy is. Aztán azt teszi, amit minden jóérzésű, megcsalatott szerelmes: meghúzza az üveget.

Kíváncsi vagy Sixx exkluzív videóira, ajánlóira, kritikáira? Csatlakozz a UPC Magyarország Facebook-oldalához!  

A mai képeket Sigismunduson kívül köszönöm sogeking és Albino Vernyul kommentelőknek, puszi fijjug, szerivan!!! :)

Címkék: vv5
1516 komment

Facebook kommentek

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Líder Máximo 2011.10.27. 15:48:07

@Ancilla: OFF

"Most megint egyedül leszek a véleményemmel, de ez a mai összefoglaló nagyon felbosszantott. Szerintem Péter és Attila nem is nyerni mentek be, hanem gonoszkodni. És az ő gonoszságuk ráragad az egész csapatra.Miért kell egy játék során is azt csinálni, ami a kinti világban is megkeseríti az emberek életét? Gyűlölködni, gonoszkodni, csak azért is csalni, szándékosan megbántani a másik embert? Miért nem lehetett ezeket pl. a házassági hirdetéseket humorosra venni: egyáltalán az egész játékba több humort vinni? Itt most már egymás lelki kikészítése folyik. Én ezen nem tudok szórakozni."

Bocsánat mindenkitől, csak most olvastam vissza még kommentekben és ezzel a helyzetmegállapítással nagyon nem tudok egyetérteni. Ne érts félre drága Ancilla, de te olyan a "Kommenteők Fecója" vagy. Ezt nem személyeskedésből mondom, hanem annak jellemzésére, ahogy teljesen félreértelmezed ezeknek a játékosoknak a szándékait. Minden házassági hirdetés a humoros volt a maga módján, ahogy láthattad, nevettek is rajta. Gyűlölködésről, gonoszkodásról beszélsz, ami nem a készítők, de inkább a te humortalanságodra utalhat. Próbálom érteni, hogy te mire gondolsz, de elfelejtesz egy alapvető és igencsak fontos tényt: ez a játék nem arról szól, amit te vagy Fecó közvetítesz. Lehet persze úgy is játszani, kérdés, meddig lehet eljutni vele. Különböző stratégiák, taktikák vannak, és véleményed fő stratégiai hibája, hogy összemosod a kinti és a benti logikát. Ezt csak a jövőre nézve mondom neked, ha eddig nem esett volna le, h hiba "kinti" logikával megítélni játékosokat, mert akkor úgy jársz, mint Fecó. Oszt sírhatsz mindenen. Felesleges. Egyébként ettől függetlenül nagyon szeretem kommentjeidet, írj többet, na :)

ON

kemény keleti kommentelő 2011.10.27. 15:48:38

@avanivi: Nem megy? איך ליבע דעם בלאָג אַז איז = sápadt ördög

Swinger Betti 2011.10.27. 15:50:37

@vv5: A PSZF nem erről szól, ez logika, intelligencia kérdése, teljesen más képességeket igényel, mint a számviteli fősuli, a PSZF-et seggeléssel, magolással el lehet végezni, ismerek ott végzett lányokat, nem éppen okosak, csak megtanulták, amit a vizsgákra kellett.
Csaba viszont intelligens, legalábbis a bent lévők közt annak számít, van logikája, nem káromkodik.
Ha szerinted a számviteli törvény tele van olyan feladatokkal, amiket a villában használhat Csaba a versenyekben, akkor javaslom, szabadidődben olvasgasd, garantálom, hogy öt perc után tépni fogod a hajadat.

Amit Eszterrel csinál az ügyvédi kamara, attól mit remélnek? Hogy az emberek majd felnéznek az ügyvédekre, mert kizárnak egy ilyen nőt maguk közül?
Inkább a lakásmaffiában érintetteket, a bolondokat, a csalókat, stohlbucit kimosdatókat, a pártpolitikával kacérkodókat, a torgyánjózsefeket és hasonlókat kellene kiszórni, az többet használna a megítélésüknek, mint az Eszterrel kapcsolatos okoskodás.
Az ügyvédi kamara egy sóhivatal, tele sótlan emberekkel...

genevieve 2011.10.27. 15:50:40

@Kékdelfin: nekem végül is mindegy, ezt mindenki maga dönti el:)

BGy · http://babosi.blog.hu 2011.10.27. 15:51:11

A RIP mellé még tegyük oda a respectet is. Engem az is zavar. De én nem akarok zavarni. :))

van-e szándék 2011.10.27. 15:51:43

@Swinger Betti: máshogy nem kerülnének be a Fókuszba :)

kékdelfin 2011.10.27. 15:53:31

@Hódos Hajnalka, a Baltás Démon: Jó, ok, most én nem akarok vallástörténeti dolgokba belemászni, hogy ki szerint hogy volt felírva, meg hány nyelven, meg kiírva, vagy rövidítve.
Ráadásul én ezt az egészet nem is hiszem el:)

avanivi 2011.10.27. 15:54:53

@nathalie: Jelenleg egyformán kedvelem /NEM/ a villalakókat, hogy midegy melyik lesz a kedvencem.

Swinger Betti 2011.10.27. 15:57:44

@Líder Máximo: A nézők majd szavaznak. Sokan pont a szarkavarás, az agresszió, lelki terror miatt Attila és Péter ellen. Ahogy a kubai macsót is elzavarták nagy többséggel, mert már taszító volt. 18 évesen így viselkedni? És nem most kezdte, hanem már ilyen szellemben nőtt fel a srác, érdekes gyerekkora lehetett.

Egyetértek Ancilla kommentjével, még azt hozzátenném, hogy a Péterhez és Attilához hasonló aljas, gátlástalan emberek mutogatása károsabb, mint Pornós-Modoros Vera mélytorkos-spermafürdős mutatványának közzététele a médiában vagy egy délutáni időpontban sugárzott kemény pornó a gyerekcsatornán.

nathalie 2011.10.27. 16:14:52

@avanivi:
akkor legyen attila, már ha a humort kedveled. Ha nem, akkor inkább a másik csapatból válassz :)

csak magamat képviselem 2011.10.27. 16:16:36

@Líder Máximo: Egyetértek. A kinti világból akkora a kiszakadás, hogy sajnálni nem sajnálom pl. Attilát, hogy ilyen meg olyan faszkalap, de valamilyen szinten megértem, hogy pl. kintről a kutyi mellett emberi bíztatást is többet kapott. Ez pedig azért van, mert csak vannak neki is a műsort néző igazi barátai, akik tudják, miért érdemel meg egy kis gondoskodást legalább. Nem megyek át geilbe, meg ezt 14 emberre mind értem, és így világlik meg, hogy 1., a törés miatt semmi sem ugyanaz kint és bent, 2. kintről sokat tudnak hozzátenni a bentiek világához azzal, hogy visszajeleznek - érezni is lehet, hogy a szülinapja végén Attila tényleg boldog volt, nem csak belehazudta a riportszobába...mert visszajeleztek, ami ha elmarad, aznap is gecin fekszik le. És nem csak Attila, mert elfogult vagyok.
Kint, bent, nagyon különbözik. Való életben én se...de ha lenne valakim bent, nem is a megértés, de az eljutás és visszajelzés rettentő fontos. egy fikázó sms is, attól izgi és kacarászom én is. kár is ennél komolyabban venni, inkább szórakozzunk, ha már nézzük. :)

csak magamat képviselem 2011.10.27. 16:28:19

@prof. Perselus Piton: olvastam, hogy a külföldiek kedvenc magyar szava a cipőfűző. :DDD jó nehéz nekik, de pont ezért szeretik még a többi nehéz szónál is jobban(inkább hallgatni, mint kimondani).

csak magamat képviselem 2011.10.27. 16:31:28

Nyugodj Békében, ha barát, rokon. Szerintem odaát a tegezés senkit nem zavar. A nyugodjék ugyanilyen jó, ahhoz több tisztelet társul. Kinek mi a kedvesebb.

Líder Máximo 2011.10.27. 16:32:48

@Swinger Betti: "Sokan pont a szarkavarás, az agresszió, lelki terror miatt Attila és Péter ellen. Ahogy a kubai macsót is elzavarták nagy többséggel, mert már taszító volt. 18 évesen így viselkedni? És nem most kezdte, hanem már ilyen szellemben nőtt fel a srác, érdekes gyerekkora lehetett."

1. Szerintem nem tudod mi az a lelki terror és agresszió ha e két játékos kapcsán ezek a szabak ugornak be neked. Bé-verzió: burokbam éltél/élsz.

2. Aki azonosítja a benti játékosokat pillanatnyi, választott taktikájukkal az csak nézi, de nem érti ezt a játékot és most próbáltam finoman fogalmazni.

avanivi 2011.10.27. 16:35:39

@nathalie: Nem szabad komolyan venni ezt az egész cirkuszt, nem is szabad őket utálni meg szeretni.Vannak, nézem, de főleg a Hajnit olvasom /nám !!/,és a kommenteket ,jelenleg sokkal szivesebben
mint a napi híreket.

csak magamat képviselem 2011.10.27. 16:36:25

@Hódos Hajnalka, a Baltás Démon: @Kékdelfin: igen, ha jól értem itt a fonetika az izé...
Jesus Nazarenus Rex Judeorum. itt van az i és a j elásva, nem, Hajni?

sandokan 2011.10.27. 16:36:57

@nathalie: képzeld most olvasom a fejkönyvben(nowo), hogy mi gergővel tulajdonképpen lyukhaverok vagyunk. á, egyre jobban azt érzem, hogy kezdek meginogni. még két ilyen éjszaka és gondban leszek. pedig nem.

kinguci milyen jól viselte, ennek a nagyon fontos vizes játéknak az elvesztését. juj. ennél már csak az volt szebb, ahogy rögtön leoltották. valaki elmondhatná már neki, hogy ez egy komolyabb bajnokság, nem a megye III.

csak magamat képviselem 2011.10.27. 16:37:28

de ez még mintha az indiana jonesban is téma lett volna :)

nathalie 2011.10.27. 16:37:43

@avanivi:
megpróbálom neked most elmondani az igazat: nem is veszem :)

Hurri Kán 2011.10.27. 16:38:19

@csak magamat képviselem:
Régebbi írásmód szerint a Jézust Iesus-nak, v. hogy írták, innen az I betű.

sandokan 2011.10.27. 16:38:29

@Líder Máximo: jól beszélsz, de nem biztos, hogy célba is talál.

Líder Máximo 2011.10.27. 16:39:26

@Hódos Hajnalka, a Baltás Démon: "a main beszarsz. soge címeket is adott a képeknek, csak azon röhögtem ordítva húsz percet. :D "

Ez még az ablakos előtt volt vagy után? Mert úgy nekem is lassan ment volna, ha az ügyfél sírva-röhögve ordítja, hogy DE NEM KELL KIBONTANI A RÉGI NYÍLÁSZÁRÓT :)))

nathalie 2011.10.27. 16:40:33

@Líder Máximo:
sajnos nem biztos, hogy ezt most megérti a címzett.
de egyébként tökéletes összefoglalás volt :) örülök, hogy Te válaszoltál, nem én.

nathalie 2011.10.27. 16:42:30

@avanivi:
ja, akkor jó. már nem tudom ki mit hisz itt rólam... :D

sandokan 2011.10.27. 16:53:35

@nathalie: oldalágról.
egyébként tényleg, legalábbis a mai bulvár alapján, ez most nem vicc, ezért sem fejteném ki részletesen.

csak magamat képviselem 2011.10.27. 16:53:38

én lyuk sógornak ismerem ezt az állapotot.@nathalie: hát úúúgy.

nathalie 2011.10.27. 16:56:35

@sandokan:
tudom mi a lyuk sógorság. csak azt hittem hogy megmondod, hogy frash andi, vagy zita. :D de ha nem, hát nem :D

Tjuca 2011.10.27. 17:01:21

@nathalie: na ezt a kifejezést pl. lyuksógornak ismerem.

sandokan 2011.10.27. 17:11:04

@nathalie: bocs. engem így programoztak. utálnak is érte.

@Tjuca: ugye elhiszed nekem, hogy szándékosan nem azt írtam. ugye?

Tjuca 2011.10.27. 17:14:30

@sandokan: jajj ne már! messziről jött ember azt mond, amit akar. ;-P (már persze, ha valamelyik nem vállalhatatlan.)

így ni: ccöö na mijezmá, csak a debreceni a megaz andi? nekem az egész fresh megvolt (bocs nem vagyok képben remélem nők vannak benne, és azt sem tudom hányan), meg a... és sorolod. :-D

mi vagy te?
pitbull!

neeem maláj tigris vagyok ecsééém! :-PPP

Tjuca 2011.10.27. 17:17:27

jaj most olvasom a sógorbátyám viszonnyal van gond, nem a számokkal.

pardon, én kérek elnézést. :-)

sandokan 2011.10.27. 17:19:18

@Tjuca: ok, lebuktam, elismerem hazudtam. előbb más nevet írtam a papírra, aztán gyorsan átírtam.

valószínű, hogy privátban kellett volna ezt az információt közölnöm. elnézést, akit megbántottam.

mocskosmacska 2011.10.27. 17:25:20

Szerintem veronika tudjátok mi miatt felejtette el ilyen gyorsan az eszti-kubai affért? Mert a rtl néha furcsa feladatokat ad a játékosoknak és ezzel minden bentlévő tiszában van.

mocskosmacska 2011.10.27. 17:26:04

Attilának nagyon csinos volt a kabátja, amit reggel viselt.

Attilának jó áll, ha nincsen rajta szemüveg.

Swinger Betti 2011.10.27. 17:28:44

@gyvy: @csak magamat képviselem: Az nem a régi, hanem a helyes írásmód. A vulgárlatin tahók a provinciákban, akik eltorzították a latint, írták sok helyen az "i"-t "j"-nek.
Pl. Iesus-ból lett Jesus
ius-ból meg lett jus

valahogy így

mocskosmacska 2011.10.27. 17:31:54

Tudom, hgoy nem sokan fogják osztani a véleményemet, de: shadi háp-háp-háp vicce, nem volt poénos, de legalább aranyos.

mocskosmacska 2011.10.27. 17:34:34

Kinga csapata helyében én csupa-csupa jót írtam volt az apróhirdetésben a mások csapat tagjairól.
Mivel ők gúnyolódó, leszóló hirdetéseket vártak, erre fel voltak készülve, ráadásul egyik sem olyan érzékeny lélek, hogy egy fikázó hirdetésből nagy ügyet csináljon.
Viszont egy csupa-csupa szeretet hirdetés meglepi őket és nem értenék a dolgot. Aztán lehetett volna röhögni, hogy milyen összeesküvés-elméleteket gyártanak, illetve elemzik a hirdetés szavanként, hogy ez tulajdonképpen mit jelenthet.

Swinger Betti 2011.10.27. 17:35:56

@mocskosmacska: Kétlem, hogy Veronika bármivel is tisztában lenne, ami körülötte történik. Bár néha megvillan benne a taktikázó lány, de csak annyira futja, hogy gyorsan szalad Péterhez az információkkal. Önállóan ő nem gondol semmit.
Azt azért bánom, hogy Eszternek ne volt alkalma játszani Cris hancúrlécével.

Elfelejtettek szexelni a villalakók. Sőt még Veronika és Cris sem szexelt, csak csattogtattak. És nem is nagyon látom, hogy ki kivel jöhetne össze, nekem a szex-szerelem-megcsalás vonal kellene az ármánykodás mellé.

Hurri Kán 2011.10.27. 17:38:32

@Swinger Betti:
Köszönjük újabb, értékes és felettéb kultÚrált hozzászólásodat. Szerencsére Te nyilván nem tartozol ezek közé a vulgártahók közé. Akkor bizonyára arról is hallottál, hogy a nyelv, az írott, és a beszélt is változik.

Egyebekben -Nomen est Ómen- javaslom, keress fel egy nevedben foglalt intézményt, hátha az ott kapott kezelés hatására kissé oldottabbá és ebből következően a jó modor általános elvárásainak megfelelő kommunikációra is képessé válnál.

Swinger Betti 2011.10.27. 17:42:06

@mocskosmacska: De most mit lehet Veronikára mondani, ami vicces?
Rá kell nézni, meg kell hallgatni, máris röhögsz, semmi csavar nincs a lányban, azt kapod, amit látsz.

Azért a Kinga csapat írt olyat, ami betalált. Gergő nagyon felkapta a vizet amikor azt írták, hogy baráti köre folyamatosan változik a villában. Ebben azért volt igazság. Hol Attila, hol Csaba mellé állt korábban. És mégis hevesen tiltakozott a riportszobában. Pedig eddig sokszor váltott oldalt.
A sittes múlttal kapcsolatos poénok meg tényleg nagyon viccesek, kreatívak voltak. Azon Gergő is nagyot nevetett.

nathalie 2011.10.27. 17:44:40

@mocskosmacska:
az az igazság, hogy amit írtál, hogy direkt kedveset ír a másikról és ezzel a másik csapatot az örületbe kergeti, inkább attila-péter vonal.sztem. kingáék egyből megbeszélték volna, hogy tuti az ellenkezőjét gondolják és azon sírtak volna fél órát, hogy mekkora parasztok ezek.(lásd sorrendes feladat)

egyébként láttam a két mondatot. akkor ennyi volt mára? :D:D

Swinger Betti 2011.10.27. 17:49:35

@gyvy: @nathalie: Szerintem ti valamit nagyon félreértettetek. Semmi latinos, klasszikus műveltségetek nincs, vagy csak rosszindulatúak vagytok. A "vulgár" itt egy szakkifejezés, ha nem értitek, akkor szabad utána nézni, könyvtárba járni.

Vulgár latin. Ez a neve a provinciákban kialakult latin nyelvváltozatnak, amiben többek közt olyan jelenségek is megfigyelhetők, mint az ius-jus, amire utaltam.

A tiszta latinhoz képest ez valóban tahó nyelvhasználat volt. Provinciális, szó szerint. Aztán ebből a vulgár latinból és germán nyelvek keveredéséből alakultak ki az olasz, spanyol és portugál, francia stb. nyelvek ősei.

A fentebb folytatott Iesus-Jesus vita miatt írtam, amit írtam.

Hivatalos swinger klubba pedig nem járok, máshol hódolok ennek a szenvedélyemnek :P

mocskosmacska 2011.10.27. 17:51:31

@nathalie: MÉg fentebb írtam az elsőt, hogy milyen jól választott attila a hupikék törpikék dallal és jól is énekelte.

mocskosmacska 2011.10.27. 17:52:44

@nathalie: Szerintem itt már annyira átmentek egymás basztatásába, hogy a kingáéknál jóval értelmesebb péter sem tudott volna mit kezdeni a dologgal előszörre.

sogeking 2011.10.27. 17:53:15

swinger klub és nyelvészkurzus egy helyen?! lehet még jelentkezni??

Hurri Kán 2011.10.27. 17:54:39

@Swinger Betti:
Akkor nézz utána mi a ma már általánosan elfogadott írásmód.

@sogeking:
Igen. Bundáskenyér a belépő.

Hódos Hajnalka 2011.10.27. 17:55:21

szerintem meg egymás kúrogatását be lehet fejezni, mert lehet, hogy a többi kommentelőt még nem, de engem már kezd zavarni. :)

sogeking 2011.10.27. 17:55:40

@gyvy: ha nincs klasszikus műveltségem, azért jöhetek?

nathalie 2011.10.27. 17:57:34

@Swinger Betti:
közöm nincs hozzá, amit írsz. Még leragadtam a pszf-es kismonológodon, hogy az nem számviteli főiskola...

Hurri Kán 2011.10.27. 17:57:50

@sogeking:
Ha jó a nyelvtudásod, igen. ;-)

mocskosmacska 2011.10.27. 17:58:09

@Swinger Betti: De legalább valami háromszög féle kialakult. Az eddigi "villaszerelmek" két ember véget nem érő nyűglődése volt.

nathalie 2011.10.27. 17:59:07

@mocskosmacska:
igen, mondjuk ez igaz. Attila tuti összezavarodott volna ha a jó tulajdonságairól ír valaki (tudom: nincsenek! mielőtt még valaki betalál) :) És péter is vért izzadt volna a riportban hogy elmagyarázza a másik csapat kedvességét :)

sogeking 2011.10.27. 17:59:14

@gyvy: állítólag jó :D viszont a számvitelhez nem ragaszkodom

Swinger Betti 2011.10.27. 18:01:05

@gyvy: a vulgár latin változatból (Jesus), nem következik az INRI betűszó feloldása, ami fentebb kérdés volt :P Ezért volt a röpke nyelvészkedés.

@sogeking: Én nem klubban művelem a swingert, hanem magán úton, baráti társaságban, de egy kis nyelvérzéket mindenkitől elvárok ám :)

Odabent is örültem volna egy kis párcserés, többes gabalyodásnak, az Eszter-Cris-Veronika hármas szerintem elég formabontó lett volna. Kár, hogy ez már nem jöhet össze.

Swinger Betti 2011.10.27. 18:03:00

@nathalie: ???
Valamit nagyon félreértettél akkor, azt írtam, hogy ott nem intelligenciát osztogatnak, hanem szaktudást. Aminek ára a magolás.
Csabát nem a számviteli törvény olvasgatása tette értelmes fiúvá.
Kb ennyi volt a lényeg :)

mocskosmacska 2011.10.27. 18:04:14

@Swinger Betti: Nem igaz, hogy senkinek sem jut az eszébe, hogy valami háromszögféle izgalmasabb lenne, mint hogy ketten folyton kézenfogva fekszenek a kanapén és néha moralizálnak azon, hogy vajon már megpuszilhatják-e egymás állát, meg "ez még nem szerelem, de nagyon szeretem." Ez a standars szöveg és már annyira unom, hogy Annamária hirtelen szerelembeesése péter iránt is jobb volt ennél.

nathalie 2011.10.27. 18:04:32

"A PSZF nem erről szól, ez logika, intelligencia kérdése, teljesen más képességeket igényel, mint a számviteli fősuli"

de ok, félreértettem. mindegy.

mocskosmacska 2011.10.27. 18:05:24

@nathalie: attila tényleg össze lett volna zavarodva és érzékeny pontján érintették volna, mert valszeg nincsen hozzászokva a pozitív kritikához. Ezért lehet, hogy gonoszság lett volna. Mármint valakit az érzékeny pontjával szivatgatni.

Hurri Kán 2011.10.27. 18:06:43

@mocskosmacska:
Mással meg nincs értelme. ;-)

Swinger Betti 2011.10.27. 18:06:53

@mocskosmacska: Valahogy így gondolom én is. A villaszerelmek unalmasak és idegesítőek. A villaszex viszont izgalmas lehetne, csak hagyják már ki belőle az állszopkodást és a szerizést, komplikálást.

sogeking 2011.10.27. 18:07:22

@Swinger Betti: egyébként mi az a swinger klub? - innen a blogról származik a szexuális műveltségem, és még csak a B mint BDSM-nél tartunk az ABC-ben

icegrapefruit 2011.10.27. 18:08:01

@nowo: Régebben én is megőrültem tőle, de már megszoktam. Annak idején kitalálták az eszperantót, de nem fogyott, most viszont lehet, hogy megszületik magától. :)

nathalie 2011.10.27. 18:08:31

@mocskosmacska:
hát mondjuk azért veronikánál is kiemelték a kacsaszájat és péternél is arra a pontra próbáltak menni, ami fájhat. Gergő sittes múltjának felemlegetése sem szívjóságból történt.

mocskosmacska 2011.10.27. 18:11:18

@gyvy: Gyanítom, hogy attila kreténsége valami elég szörnyű gyerekkorból eredhet, ahol nem nagyon dicsérték meg szerették. VAlakit a gyerekkora tragédiájával kínozni elég utolsó dolog.

mocskosmacska 2011.10.27. 18:13:09

@nathalie: Most nem akarok túl költői lenni, de attiláról néha az jut az eszembe, hogy mi lehet az a seb, ami annyira mély, hogy csak ilyen tapló, kretén viselkedéssel tudja takargatni.
És szerintem ez durvább, mint veronika kacsaszája, meg gergő sittes múltja, amivel a bemutatkozón filmjében is eldicsekedett.

nathalie 2011.10.27. 18:14:41

@mocskosmacska:
én még mindig nem vagyok benne biztos, hogy egy súlyos gyerekkori lelki trauma kell ahhoz, hogy valaki néha paraszt legyen.

Swinger Betti 2011.10.27. 18:14:54

@nathalie: Gergő pont azon nevetett a legnagyobbat, a riportban elismerte, hogy ezzel semmi baj nincs, a sittes poénokban nyelvi lelemény is megvillant. Neki a sittes múlt védjegy, egyáltalán nem fájdalmas emlegetni. Elvégre ezzel került be és haknizta végig a Reggelitől kezdve az összes RTL-es műsort. Jól forgatja a srác ezt a tőkét.

@sogeking: A swinger klub a legnagyobb jóság a világon :)
Most lesz egy hosszú hétvégém, és megyünk baráti párokkal swingerkedni egy szép helyre. Izgi lesz. Még epilálnom is kell előtte.

nathalie 2011.10.27. 18:16:32

@Swinger Betti:
igen, valóban jól kezelte, de lehet hogy csak azért, mert ahogy említetted ezzel haknizott, tehát volt annyi esze, ebből ne csináljon problémát. azért seritől akkor is fura sztem, hogy ezt engedte, vagyis állítólag ő írta.

mocskosmacska 2011.10.27. 18:16:42

@sogeking: Olyan hely, ahová sok ember elmegy és együtt malackodnak.

mocskosmacska 2011.10.27. 18:18:17

@nathalie: Attila nem paraszt paraszt, hanem pszicho paraszt.
Aztán lehet, hogy neked van igazad és tényleg csak egy tapír.
De modorosveráról is az jut néha az eszembe, hogy ez a nő miken mehetett keresztül, hogy ennyire elvesztette minden önbecsülését.

nathalie 2011.10.27. 18:19:32

@mocskosmacska:
arról már azért van képünk miken mehetett keresztül :D:D
én továbbra sem látom attilában a pszichot, de másoknak állítólag érzékenyebb a lelkük mint nekem. :)

mocskosmacska 2011.10.27. 18:21:06

De hogy egyértelmű legyek, ez nem mentség sem attila, sem vera részére. Felnőtt emberek, akinek észre kellene venniük, hogy ahogy úgy viselkednek, úgy nem viselkednünk.
MOndjuk szerintem attila azért ment be, hogy kiélhesse magát.

mocskosmacska 2011.10.27. 18:28:43

@nathalie: MÉg Truman Capote Hidegvérrel című könyvében olvastam egy pszichiáter cikkét "Gyilkosság mindenféle nyilvánvaló indíték nélkül". A cikkben négy esetet vizsgált az orvos, ahol épelméjű emberek mindenféle nyomós indíték nélkül öltek. (pl. egy jámbor pasi megfojtott egy kislányt, aki röhögött a beszédhibáján) MInd a négy vizsgáltról kiderült, hogy gyerekkorukban súlyosan bántalmazták őket és emiatt tele voltak elfojtott indulattal, ami egy aprócska kis ok miatt előjött belőlük. A végkövetkeztetés az volt, hogy a mind a négy emberben iszonyú nagy harag volt és nem is azt akarták megölni, akit megöltek, hanem a bántalmazóikon akartak bosszút állni. Az áldozat tulajdonképpen a gyilkos gyerekkori bántalmazója helyett halt meg.
REmélem, érthetően írtam le, nem vagyok szakember.
Na, szóval attiláról is ez jut az eszembe. HOgy ő nem is csabát utálja, hanem valaki máson akar bosszút állni, csaba csak egy bábu.

sogeking 2011.10.27. 18:28:51

@mocskosmacska: sok ember összegyűl és úgy eszik a krémest, mint Attila?

nathalie 2011.10.27. 18:40:01

@mocskosmacska:
értem mit írsz (könyv is megvolt). Ettől függetlenül nekem még a csaba utálat egy egyszerű kétségbeesett féltékenységnek tűnik némi irigységgel vegyülve. ez pl jöhet abból, hogy soha nem kellett egy nőnek sem. Adott volt a lehetőség, hogy megszabaduljon csabától (kiszavazás) és megpróbált vele élni. sok mindenki ezt tette volna ha féltékeny valakire. Az egy dolog hogy nem jött be, meg az is egy dolog, hogy ezt elég átlátszóan csinálta. Mióta felfogta hogy csaba marad, kinga meg tényleg csak szopatta, egész normális. Tényleg nem látom azt mengelét, pszichopatát, sorozatgyilkost, gyermékként bántalamazott személyt, amiről itt többen beszélenek.
Ennyi erővel arról is értekezhetnénk, hogy pl csabával mi történt gyerekkorában, hogy egy értelmes mondatot nem tud kinyögni és hogy valamiért mindegyik faszi kerüli (még shadi se bírja).
Valamint az külön témánk lehetne, hogy mégis mi történhetett a többiekkel is, hiszen jelentkeztek egy ilyen játékba! számomra már ez felfoghatatlan. de a szomszédom számára meg lehet, hogy az, hogy miért cserélek én itt erről véleményt. biztos erről is lehetne egy doktorik írni, hogy ki miért kommentel itt stb. szóval az hogy mit látsz ebben az egészben inkább arról szól, hogy mit szeretnél bele látni, esetleg a te személyiségedhez mi áll közel, melyik magatartásforma megszokottabb számodra a saját környezetetben stb. ezek elég összetett dolgok.

avanivi 2011.10.27. 18:40:39

@nathalie: Nagyon jól áll Attilának a csíkos póló !! :))Jó alakja van .

Swinger Betti 2011.10.27. 18:40:47

@mocskosmacska: Érdekes amit leírtál, de keversz két dolgot:
van, aki gyerekkori bántalmazásba, hideg bánásmódba kattan bele, aztán később ez előtör belőle a legváratlanabb helyzetekben.

Megint más a pszichopata, akinek az agya rendellenesen működik, ennek semmi köze a gyerekkorhoz, vagy ahhoz, hogy csúfolták, megverték. Egyszerűen kémiai-biológiai okok miatt nem úgy működik, mint egy egészséges emberé.
A pszichopata, ha a legjobb környezetben nő fel, akkor is pszichopata lesz, csak esetleg nem a bűnözésben lesz sikeres, hanem valami másban, ahol embereket kell manipulálni, tárgyként használni.

mocskosmacska 2011.10.27. 18:43:17

@nathalie: Persze, igazából úgysem fogjuk megtudni, hogy mit miért tesznek, de attil a és vera nekem akkor is totál pszichiátriai tanulmánynak tűnnek.

nathalie 2011.10.27. 18:44:21

@mocskosmacska:
az újra is elküldtem, mert azt hittem ott vagy.
de akkor mondom, van új post :D

mocskosmacska 2011.10.27. 18:44:27

@Swinger Betti: Akkor a pszichopata szót a hétköznapi jelentésében lett használva nem a szakmaiban.

Swinger Betti 2011.10.27. 18:51:01

@mocskosmacska: Én Veránál el tudom képzelni a megalázó helyzeteket, amik ide eljuttatták, ö tényleg nincs kibékülve önmagával, de Attilánál nem tudom eldönteni, hogy pszichopata, ami elég ritka, vagy régebbi sérelemért áll bosszút valakin, mindegy kin, most éppen Csabán. Lehet, hogy bánja, hogy nem tudott továbbtanulni, nem volt vonzó annyi idősen, mint Csaba, nem voltak barátnői, esetleg megalázták, vagy Csaba képviseli számára azt a fiatalságot, amit ő sose élt meg, vagy nem úgy, ahogy szerette volna.
A pszichopatára jellemző, hogy a eszközként kezeli az embereket, semmilyen érzelmet nem vált ki belőle a másik fájdalma, hideg, saját maga érdekén kívül nem is tud azonosulni mással, nincs empátiája, nem tanul az elkövetett hibákból, nem szorong. Attilára ezek elég jól illenek. Sajnos.
Ennek ellenére nem lesz sorozatgyilkos, csak sakkozik az emberekkel és közben nem is érzi át, hogy a többi lény mit érez.

Swinger Betti 2011.10.27. 18:52:01

@mocskosmacska: Én Veránál el tudom képzelni a megalázó helyzeteket, amik ide eljuttatták, ö tényleg nincs kibékülve önmagával, de Attilánál nem tudom eldönteni, hogy pszichopata, ami elég ritka, vagy régebbi sérelemért áll bosszút valakin, mindegy kin, most éppen Csabán. Lehet, hogy bánja, hogy nem tudott továbbtanulni, nem volt vonzó annyi idősen, mint Csaba, nem voltak barátnői, esetleg megalázták, vagy Csaba képviseli számára azt a fiatalságot, amit ő sose élt meg, vagy nem úgy, ahogy szerette volna.
A pszichopatára jellemző, hogy a eszközként kezeli az embereket, semmilyen érzelmet nem vált ki belőle a másik fájdalma, hideg, saját maga érdekén kívül nem is tud azonosulni mással, nincs empátiája, nem tanul az elkövetett hibákból, nem szorong. Attilára ezek elég jól illenek. Sajnos.
Ennek ellenére nem lesz sorozatgyilkos, csak sakkozik az emberekkel és közben nem is érzi át, hogy a többi lény mit érez.

Swinger Betti 2011.10.27. 18:54:23

@mocskosmacska: A pszichopata szónak egy jelentése van, esetleg a köznyelvi használat során mindenfélére ráhúzzák. A pszichopátia egy személyiségzavar, aminek a jellemzői elég jól illenek Attilára.

Swinger Betti 2011.10.27. 18:57:17

@Swinger Betti: Hozzáteszem Attila, hogy amennyiben pszichopátiás személyiség, akkor Attila és a környezete nem okolható ennek kialakulásáért, ez egyszerűen biológiai-kémiai, szervi eltérés az agyműködésben.
Ugyanakkor érdekes módon a pszichopátiás személyiségzavar nem zárja ki a beszámítást, tehát büntethető, ugyanis nem elmebetegség.
A pszichopata nem pszichotikus.

Swinger Betti 2011.10.27. 18:58:54

@Swinger Betti: mármint a pszichopata bűnelkövető büntethető, nem maga a pszichopátia... :)

arkangyal44 2011.10.27. 19:13:18

szép estét kommentlakók,jól látom ,hogy nem látom a mai Hajni posztot ?

arkangyal44 2011.10.27. 19:25:48

@sogeking: merre ?a 44-es a tegnapi nem ?

Turambar 2011.10.27. 21:17:00

Veron tényleg gyermeteg lélek. :)

sogeking 2011.10.27. 21:33:52

@avanivi: köszi, ismerem, ő volt az egyik akinek szurkoltam :D
süti beállítások módosítása