Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Hogy volt?

Szolgálati közlemény: X-Factor-hogyvoltírókat keresünk

2011. augusztus 28. 13:35 - sixx

Az RTL Klub szeptember 3-án indítja az X-Factor második évadát, és nem bírnánk ki, ha nem hogyvoltoznánk meg az eseményeket, már csak azért sem, mert akkor mi lesz a blogot rendszeresen olvasó, de tévével nem rendelkező olvasókkal? Ők hogy lesznek képben? Ne hagyjuk, hogy a bulvárlapokból tájékozódjanak, inkább írjunk hogyvoltokat, hetente egyet. Akit érdekel a feladat, jelentkezzen a hogyvolt kukac gmail pont com címen X-Factor subjecttel, és megbeszéljük. 

komment

Facebook kommentek

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

candyperfumegirl 2011.08.29. 10:26:08

Sixx, ha benne vagy, én ezt bevállalom nagyon szívesen! Már akartam írni ez ügyben, mert úgy néz ki, ott leszek elég sok élő adásnál, vinném a jegyzettömbömet, hogy tudósítsak arról is,a mi esetleg reklámszünetekben történik... :) Írok mindjárt e-mailt is.

candyperfumegirl 2011.08.29. 16:19:02

Annyi kérdésem lenne csak, hogy képekben tud majd valaki segíteni? Könnyebb dolgom lenne úgy. Ha valakinek van kedve/ideje/energiája pillanatképeket készíteni az X-faktor adásokhoz, az dobjon egy mailt a candyperfumegirl81@yahoo.com címre. Nagyon hálás lennék.

Hetero Sapiens 2011.08.29. 21:19:34

Hőőőőőőő... csókosok...
Akkor potyára mélezek itten :)

huncut_kata 2011.08.29. 23:46:40

na de ha ő ott lesz a helyszínen, akkor nem ugyanazt fogja látni, mint a tv-nézők (könnycsepp KI szemében stb, stb), hát érdekes lesz így?

foldespeti 2011.08.29. 23:57:41

én is jelentkeztem, győzzön a jobbik :) Ha esetleg az nem én leszek, szívesen segítek amiben tudok, keressetek: foldes_peter@freemail.hu

candyperfumegirl 2011.08.30. 10:22:44

Biztosan nem tudok majd MINDIG ott lenni, de szerintem észre fogjátok venni a hogyvoltokból, hogy melyiknél voltam ott és melyiknél nem... :)
süti beállítások módosítása