Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Hogy volt?

Szolgálati közlemény: Barátok közt és Jóban rosszban hogyvoltírókat keresünk

2011. augusztus 18. 09:38 - sixx

Hölgyeim és uraim, hogyvoltfüggők és sorozatbuzik, figyelem, Magyarország két szappanoperát bírt kiizzadni magából (egyelőre, mert állítólag az m1 is ezen ügyködik, isten irgalmazzon nekünk), mi meg mindkettőről akarunk NAPI hogyvoltot. Erre a nemes feladatra keresünk írókat vagy írói stábokat (mert azt megértjük, ha ezt nem bírja idegileg egy ember), nagyon sürgősen. Tessék írni nekünk a hogyvolt kukac gmail.com címre, a tárgyban megjelölve a sorozatot, mondjuk BK-val és JR-rel, és jöhet egy próbahogyvolt is menten, 10-12 bekezdésben max.

12 komment

Facebook kommentek

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2011.08.18. 10:42:27

Írnék én, de ahhoz nézni is kéne ám! Jajjjjj!!!
Nem vagyok büfé szappanoperák terén. Tériszonyos vagyok szappanilag.
Ahogy a Költő mondja:

TÉRISZONY

Magas szappan
Meg is szeppen

illusztrálva:
fradyendre.blogspot.com/2010/01/teriszony.html
:)

házisárkány 2011.08.18. 12:07:02

Meddig lehet jelentkezni? Mert most éppen szünet van, jövő héten indulnak újra...

Nap 2011.08.18. 12:12:25

Ne fáradjatok! Ez maximum egy hogyvoltot érne meg évadonként. Azért az egyért meg minek végigszenvedni egy egész évadot???

penelope garcia 2011.08.18. 12:43:56

Juj, öngyilkosokat kerestek? :O
Meg akarjátok fizetni?
Kétlem, hogy meg tudnátok.

csavarhuzo77 · http://csavarhuzo.blog.hu 2011.08.18. 13:00:58

régen fórumon volt egy BK-fan klub. na ott olyan hogyvoltok születtek, hogy beszarás. azóta persze a sorozat is laposodhatott, meg a "hogyvoltozók" is lehet, h felhagytak a fórummal

Dr. Dzsásztisz 2011.08.18. 13:01:43

Szerintem baromság, erőltetett ötlet. A 10 perces epizódok "hogyvoltja" hosszabb lenne, mint az eredeti szövegkönyve... Meg aztán a kutyát sem érdekli 15 év után.

Mária 2011.08.18. 14:25:25

Kellek nektek?

maria.blog.hu/2011/01/29/szappanoperaval_a_veradas_ellen

Ha én írnám, röpködnének a faxok meg a sunák, és biztos jönne minden posztra a jó sok troll, meg az anyázás :)

Stella_zs 2011.08.18. 14:34:12

Hmm, szívesen megvillantanám az írói vénámat, de elég sokat kellene fizetnetek ahhoz, hogy minden este végigszenvedjem ezt a szörnyűséget... :D Amikor már a századik zabi gyerek kerül elő, az kicsit uncsi... :D Na jó, egy próbát lehet, hogy megér. :)

Stella_zs 2011.08.18. 14:35:24

Ja igen. Természetesen a BéKára gondoltam.

az én rózsám vasutas 2011.08.18. 15:46:48

A békában vagy a jéerben van az öreg Burhan az elkurvult menyeivel? Azt vállalom. Isteni jelzőim vannak, amikről debreceniek még csak nem is hallottak.

Milo Rambaldi · http://hogyvolt.blog.hu/tags/szomsz%C3%A9dok 2011.08.18. 21:29:59

@csavarhuzo77: Bizony bizony az index fórumon volt egy ilyen topik, sírtam a röhögéstől... vizsgaidőszakban olvasgattam, tanulás helyett.Megpróbálom előkaparni, és belinkelem, ha megvan...

lady with an attitude 2011.08.19. 09:21:48

Mi ez a hozzállás? "Nem tudtok annyit fizetni?" Pff... Elég szomorú, hogy ez jut eszetekbe. Szerintem hatalmas poén a szappanhogyvolt (és kihívás!), én tuti olvasnám is, ha viccesen lenne megírva, mert igenis lehet jól írni róla szerintem. Remélem, lesz kreatív és jó hozzáállású jelentkező.
süti beállítások módosítása