Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Hogy volt?

Szolgálati közlemény - A Terepen ismét csúszik...

2011. június 24. 12:00 - szepi79

... ugyanis a két héttel ezelőtti kavarás miatt nem tudtam előre, melyik rész jön most: a 3. vagy a 4. Mivel a Viasat honlapján a 3. rész összefoglalója volt kirakva (epizódszám nélkül, "Sherman rendőrtiszt felfed néhány részletet a múltjából, ami megmagyarázza, hogy miért is lett rendőr. "), így megírtam azt. (Csak érdekességképpen: a port.hu -n pedig a I/4-et ígérik, és az ötödik rész összefoglalóját sikeredett kitenni. A Viasat3 twitterén szintén az 5. van) Ki lehet találni, melyik epizód került levetítésre: igen basszameg, az ötös számú. Egyrészt szeretném visszavonni a múlt héten a dicséretet, amit kiosztottam, másrészt, páran írjunk már nekik, hogy ez így nagyon nem frankó. Ami pedig az én részemet illeti, igyekszem minél előbb pótolni az epizódot.

Címkék: southland terepen
Szólj hozzá!

Facebook kommentek

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása