Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Hogy volt?

Alekosz - 1X11

2011. május 21. 18:00 - Hódos Hajnalka

Őszintén kívánom annak a baromnak, aki engedélyezte a házunktól parasztköpésnyire ezt a rohadt gokartpályát, hogy hallgassa ő ezt a gumicsikorgást napestig, de legalább legyen Magdi és Beatrix a szomszédasszonya. Hihetetlenül unalmas volt a tegnapi öfi, a szívceremóniás öfik mindig ilyenek, vágjunk is bele, hogy minél hamarabb túl legyünk rajta. Ami a VV4 alatt az ébredezés volt, az itt a napozás, megint ezzel kezdünk, valaki már nem gyengén csoki, nem kell átöltözni, maradhatnak így. Hát igen, tudod hogy van ez, Alekosz csak így lazán. Köntösben. Kórháziban, megint, csak ezt most kék alapon barna csíkos. Rosszat sejtek. Alekosz elég erősen érzelemközpontú. Az érzelmeket pedig a legmegfelelőbb módon érintéssel lehet kinyilvánítani. A világon a legnagyszerűbb dolog az érintés. Erről szeretne tanúbizonyságot. Ajaj. Lekerül a köntös, Alekosz a kis gatyijában felfekszik a fehér abrosszal leterített, összetolt asztalokra. Uramisten.

Veronika kezd, Alekosz forduljon meg, mert ő a szeretetközpontját akarja megtapogatni. A hátát szeretné. Honnan tudta, hogy itt van a szeretetközpont? Nézte a VV4-et, Alekosz, onnan. Kérem a következőt! Na hadd érezzem az érzelmeidet! Magdi simiz, folytasd! De most hogy? Úgy, hogy jó legyen? Olga az asztal végéhez áll, Alekosz araszoló mozgással odahernyózza magát hozzá, talp- és lábfejsimi, fántásztícseszkíj! Brigi belebújik Alekosz nyakába, Veronika rápattan és krémmel masszírozza, hmmm. Ez aztán az érintés! Fölső fokon! Az érintés egyetemes magasiskolája! Hát Alekosz sok mindenre számított, de ilyen fantasztikus érzésekre nem. Arra én sem, hogy Magdival kapcsolatban valaha hallani fogom a visszafogott és szolid jelzőket. Ha tudta volna, hogy Olga, akkor megmosta volna a lábát. Jobban. Veronika valami mesés volt, a krémbe belepréselte az érzéseit és a gondolatait. Az érintés mégis Barbarától esett a legjobban, a szeretetközpont miatt.

Mivel este szívceremónia, meg egyébként is kevesen vannak és egyre nehezebb Alekosz dolga blablabla kíváncsi, hogyan képzelik el a lányok a közös jövőt. Barbara, csapasd. Barbi előrebocsátja, hogy ő ezen már régebben gondolkodott, úgyhogy teljesen kizárta most Alekosz nyereményét meg mindent. Szeretne elutazni Görögországba, hogy megismerje Alekosz gyökereit és a kultúrát mert csak fényképen látta. És együtt. Mindent együtt fiftififti arányban csináljanak. Úgy halotta, van a családnak egy étterme, ott is tudna segíteni. Az kocsma volt, most ott lakom. A kocsmában lakom, tényleg. Barbi nem akad fenn ezen, hát akkor ismerjék meg egymás családját meg barátait is, mert abból sokat le lehet szűrni. Én is a tieidet, te is az enyimeimet. És a legeslegeslegfontosabb, megtartani téged.

Veronika vitt bele egy kis humort. Szeretne elmenni nyaralni, a formaegyre. Ismerkedés a családdal, sok szex. Aztán még több. Leteszi a jogsit és megtanul görögül, cserébe Alekosz sportoljon vele együtt. Összeköltözés, közös kiskutya, sok dévédézés, extra sok szex. Pár év múlva kisbaba, akit visznek az állatkertbe, és ha a kicsit csúfolják a bölcsiben, akkor Alekosz bokszoljon le mindenkit. KELL ez a nő!

Olga is csapatja. Boldog akarok lenni vele, melletted és a szemedbe nézve látni akarom, hogy te is boldog vagy. Akár jó, akár rossz időben, akár süt a nap, akár esik az eső, maradjon köztünk az igazság, az őszinteség és a bizalom. Brigitta, tiéd a pálya. Nem parancsolsz? Brigitta ábrándosan bámul, nem parancsolok. Akkor, Andrea, légy szíves. Andrea kipenderedik a diavetítőhöz és belekezd az emvéjes parasztvakításba. A legfontosabb, hogy ő egészséges legyen. Szép, sikeres üzletasszony akar lenni, legyen harmóniában a munk a családdal. Szeretné kifizetni az adósságait, mert vannak, anyagilag független lenni, külön kassza, házassági szerződés. Ki akarja húzni a vállalkozását a csávából, mert gyakorlatilag mindent elért, de romba döntötte. Felkészülök arra, hogy előrántja a tavalyelőtti mérleget és elkezdi elemezni, hol lett elbaszva a kettőezerkilenc úgy ánblokk.

Sárga legyen a ház homlokzata és legyen benne egy dolgozószoba is, hogy otthon is tudjon üzletelni, mert neki fontos. Ő maximalista. Olivér közbeszól, most tapsoltunk el hatvan-hetven millió forintot, de Andrea nem zavartatja magát, folytatja. Én. Énénén. Nekem. Engem, velem. Én. Énénénénésén. Andrea prezentációja után egy emberként akad ki mindenki, Olivér is és Olga is azt kérdezgetik, hol van ebben Alekosz? Andrea vállrándítással elintézi, Alekosz annyit mond, legalább őszinte volt.

Alekoszt ezek a vallomások nemhogy megerősítették, hanem elbizonytalanították, úgyhogy szeretné megkérdezni mindegyikőjüket külön-külön, négyszemközt, a nyugiban. Úgy, hogy a többiek végignézik a tévén. Azta… hát ez most izgi lesz! Ha jól hallottam, Veronika tiszta kivi. A Pajkos biztos benne, hogy Alekosz helyében leülni Barbarával beszélni, mert amit érez az nem szerelem, hanem rajongás. Olga Andit küldené el, a mai nap volt az utolsó pont a számára. Andin kívül? Brigit, mert nem hiszi, hogy megváltoztak az érzései, a lánynak még mindig a hírnév a fontos. Barbara Andit és Brigit küldené el. Andi nem hozzá való, amit ma csinált, az gáz volt. Na Veronika, ki menjen az este? Veronika nem szeretne nevet mondani. Javasolnád magadat? Dehogyis! Magdi Brigit küldené el, mert nincs tisztában saját magával, és a való életben is ez lesz, hogy jön egy helyzet és összeomlik? Rajta kívül Andit, mert egy karrierista törtető szuka, na nem ezekkel a szavakkal mondta, csak én már borzasztóan untam, gondoltam, rövidítek. Brigi is Andit mondja, Alekosz kiakad, már megint Andi! De miért? Túl sokat akar. Brigi azt mondja, küldj engem. Mert már azt sem tudom, ki vagyok. Fasza lehet egy ilyen mártír típussal együtt élni.

A vallomások után a Pajkos morog evés közben, ő egyszerűen nem tudja magában tartani, de Magdi egy pesztrát keres a gyerekének, egy apát elsősorban. Az Olgáról meg az a véleménye, hogy szereti, ha egy férfi megfejti. Olga olyan, mint egy rejtvény. Pillanat alatt úgy felhúzta saját magát, hogy csak lesek, csapkod, miért, nem az? Annyit tudni róla, hogy orosz, meg hogy magas. Meg hogy nem szereti Alekoszt. Magdi kendőruhája kéne, Olga fehér kis romantikusa pláne, szóval Magdi nem hagyja annyiban a dolgot, elkezd óbégatni, a veszekedés lényege, méééééééér kéééééééne szerelmesnek lenni Alekoszba. Andi sipítozva kiabál a kanapén, aztakurva, ez milyen öregasszony lesz? Elárulom, az a fajta, akinek a gyerekek bedobják kővel az ablakát. A nagyobbacskák meg kutyaszart tesznek a postaládájába. Veronika és Brigitta tele szájjal röhögnek Andin a konyhában. Hajni a nappaliban.

A Lilival való beszélgetés a fotószobában felejthető, egy momentumot ragadnék ki, Alekosz mindig is érdeklődéssel fordult az olyan lányok felé, mint Olga. Olga olyan, mint egy jegenyefa, amit meg kell mászni. Az ő kertjükben is volt egy jegenyefa, amit ugyan nem mászott meg, de a tetejére felakadt a papírsárkánya, és tán még most is ott lenne, ha a fa nem szárad ki, majd nem jön egy szél, ami kidönti. Most is, ahogy leírtam ezeket a sorokat, meg kellett várnom, míg a vérnyomásom normalizálódik. Alekosznak gyötrelemmé vált a ceremónia. Mit szóljak én? Azok a lányok maradnak vele, akikkel le tudná élni az életét. Magdi kap kulcsot, Alekosz úgy érzi, tart tőle a többi lány. Barbi is megkönnyebbülhet, ő az, aki a legmesszebb jutott az érzelmek tengerében. Veronika bizonytalan és sokszor őt is elbizonytalanítja. Ja meg titkos meg bűvös is. És megint csókolóznak a kulcs átadása után, amitől gondolom Barbi mindjárt eret vág. Lányok, egy kulcsom van. Andi, mit éreznél, ha elhajtanálak, mint a darazsat? Ha mennie kell, emelt fővel távozik és természetesen megviselné. Brigittának rosszul esne, mert küzdeni szeretne Alekoszért. Olga? Azt akarom, hogy boldog legyél, és ha azt érzed, nem velem, elfogadom.

A Pajkos kapja a kulcsot egyébként. Brigit rossz így látni, őrlődve. Brigi arckifejezése sajnos nekem nagyon ismerős, és mosolyogtam is már így. Mondjuk én jobban bevágtam az ajtót magam után. Olga, imádtalak. Minden pillanatot. Az volt a legnagyobb öröm, mikor az anyanyelveden beszéltél. De ezek szerint nem értetted, miről. Valóban nem. Ég veled, dászvidánnyá. Azt javasolom, fáradjunk be a nagyterembe és vegyüljünk el! Lefordítom, irány smárolni a rötyibe. Barbi megint szempillát talál, fu fu fu, Alekosz megint eltalálja, fölső, Barbi megint belekeni. Barbi tudta, hogy Alekosz azt kívánta, érjen az ajkaihoz az ajka. Barbi a csók előtt azért megtörli egy picit Alekosz száját, mert jártak ott előtte páran. Veronika most érzi az az esz betűset, aztán kiakad, itt mindenki smacilacizik? Mi az, hogy megtörölted a száját? Lesmároltad?! Te is?!?! Aztán Barbival a kertben megbeszélik, ők ketten maradnak a végén, Magdi kiesik, mert mocskos szája van, és ott van a gyerek is, ne felejtsük el, Andrea meg idős.

Sigiske, imádlak.

Címkék: alek
497 komment

Facebook kommentek

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hódos Hajnalka 2011.05.22. 23:22:46

@Albino Vernyul: úgy olvastam, hogy szerelemből :D
asszem visszamék a szemészhez.
vagy inkább máshova.

Hurri Kán 2011.05.22. 23:25:12

@Albino Vernyul:
Jó neked. Én néha olyankor összeveszek a szomszéddal. Megyek haza, ő nyit ajtót, elküld, olyankor lebaszom, hogy ő mindenhol lakik, én meg sehol :D

pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin) 2011.05.22. 23:25:16

"Nekem még senki nem nyalta a fülemet. Főleg nem így."

:D ez a Veronika lassan nagyobb arc lesz, mint maga Alekosz.

Albino Vernyul 2011.05.22. 23:26:25

@Hódos Hajnalka: Hihihihi, ez mar a Alekosz musor hatasa.. Vaksag, szellemi leepules, es vegul bevonulsz a villaba szerelmet vallani a gorog gladiatorok tribunusanak..;)

Hαjdu Péter 2011.05.22. 23:29:45

sztem ma a vezénylős jelenet kimondottan szórakoztató volt. Igaz a többi 59,5 perc kaka, de becsüljük meg a kicsit is :)

közben eszembe jutott az is amikor majdnem leütötték alek fejét a golfütövel, az 5 mp, a pingpongnézés teniszcuccban is 25 mp, már megvan egy teljes élvezetes perc a müsorbol :)

sogeking 2011.05.22. 23:29:50

@pushpang: remélem először azért kitisztította :D

Hódos Hajnalka 2011.05.22. 23:35:10

@Albino Vernyul: mikor elkezdtem írni a vv-t, sixx aszonta, a végén kapok egy új retinát. ma már tudom, új agyat akart mondani, csak nem merte :DDDD

szarvasgombaolajas-vajas pasztát valaki még? lófasznyi, akarom mondani lehelet parmezánnal?

Hαjdu Péter 2011.05.22. 23:36:56

@Hódos Hajnalka: nekem minden kaja jöhet, én állandoan éhes vagyok

Hurri Kán 2011.05.22. 23:37:18

@pushpang:
A fülnyalogatás izgi egyébként? :D

@Hódos Hajnalka:
Bivalyból való az a parmezán? Vasárnap csak olyat eszem :D

Albino Vernyul 2011.05.22. 23:40:17

@Hódos Hajnalka: Mi a VV ehhez viszonyitva, ovisok szelid evodese..;)

Hurri Kán 2011.05.22. 23:47:27

@Albino Vernyul:
Lehet, nekünk kéne beköltözni a villába :D

szkeptikus antiszeptikus 2011.05.23. 00:17:23

anyuci alszik, de muszáj klaffognom a billenytyűzeten. mosnézem a balatonos részt. Ad1 elég természetesnek tűnt nyalekosz görögtudása; ad2 a barna öltözékéről a gyemekkori strandévek jutnak eszembe, amikor simán ki lehetett szúrni a bejárat előtt: a negyvenes, anyukájukkal élő aggokat; a nagyon vidéki parasztbácsikákat, akik bícselni kívánkoztak; ill. a 60-70 éves ex-tiszteket akik a napi kötelező 10 hosszukra igyekeztek.
Ezt most már tuti biztos öltöztetik, ennyire gyík nem lehet egy harmincas pali, nekifutásból sem..

szkeptikus antiszeptikus 2011.05.23. 00:20:35

@Hódos Hajnalka: Hajninéni, van még a pasztából? kéne a barna alkalmi cipőmre, holnap mék strandra.

sogeking 2011.05.23. 00:39:43

@Albino Vernyul: azt hiszem írnom kell valami szkirptet, ami kiszedi a youtube linkeket a posztokból :)

szkeptikus antiszeptikus 2011.05.23. 00:45:27

@Hódos Hajnalka: eleg sovanka valasz, de valsag van, mint tudjuk :)

Hurri Kán 2011.05.23. 00:48:17

@Hódos Hajnalka:
Európaiból vagy afrikaiból? :DDD

szkeptikus antiszeptikus 2011.05.23. 01:33:55

ezer kell szinten tartani egesz nyaron a sört, gyv, figyejjeide:
www.youtube.com/watch?v=mnu8-hP_wgQ

Spéter46 2011.05.23. 06:10:03

A faszért nem feküdtök le időben? Most aztán egész délelőtt ülhetek itt egész délelőtt, mint a "Gondolkodó" és kb. annyit is fogok kommunikálni!

avanivi 2011.05.23. 07:29:10

@Spéter46: Itt vagyok én is hallod!
Nem semmi volt a tegnapi öfi,az a csúcs ahogy ezek a luvnyák várják a randit, ez az idíóta pedig,hát nam találok rá szavakat. Elvitte őket magassarkú cipőben golfozni,meg hegyet mászni.A nagypofáju Magdival remélem ma operát fognak nézni az ágyból.

Hódos Hajnalka 2011.05.23. 08:05:35

@Spéter46: ne mérgelődjél. én erre keltem ma, nekem jóvót, tessék, hátha neked is az lesz:
www.youtube.com/watch?v=yuFI5KSPAt4

Ayesha (törölt) 2011.05.23. 08:51:32

Jó reggelt szépséges fölső tízezreim:) nekem a hétvégi Alek-adag elmaradt, be is fogom pótolni. Az uccsó amit néztem, az az Olga-elküldés volt.
de de nooooormális ez az eNber??? pont az MLM ügynök Pónit hagyja bent...

Spéter46 2011.05.23. 09:01:35

@Hódos Hajnalka: Igen ez hangulat javító.
Náluk volt sokáig billentyűs az Alekosz is. Pl. Tüncike utolsó naptárszentelőjén!

Townsend 2011.05.23. 09:29:38

@Hódos Hajnalka: Szegény gyerek eccer vett nekem karácsonyra miniatűr üvegcsében mikroszkopikus méretű szarvasgombát olajban. És mikor ünnepélyesen kinyitottam, undorítóan avas volt. Ezért még eljátszani sem tudtam, hogy milyen finom.

ruzs54 2011.05.23. 09:33:50

az jutott eszembe,hogy milyen pasikkal kavarhattak ezek a nők eddig,ha számukra ez az izomsorvadásos kiállású szájhős a férfiideáll???www.blikk.hu/galeria/0520_Alekosz_feleseget_keres...a 19/25-ös képen is látszik,semmi mellizom a hasa legalább elvesz 10cm-t abból ami szandi szerint eleve 10cm ha van.a 21/25 képen olyan vastag/vékony a karja mint a kivénhedtpóninak.

lac64 2011.05.23. 09:36:03

@Ayesha: Nem teljesen ide tartozik, de a sminkes oldalon megcsinálták Anikó sminkjét, azt hiszem Te kérted.

Zelefánt 2011.05.23. 09:37:01

A tegnapi legek -- szerintem:...

Golfütős merénylet;
A két HP összevész az egyik széken A KÉT EGYMÁS MELLETT LÉVŐ közül;
"Az tetszett benned, hogy kompatibils voltál a hajózással."

Ezután kikapcsoltam.

Ayesha (törölt) 2011.05.23. 09:38:50

@lac64: de kis drága vagy, hogy megfigyeled:))))
meg is néztem ám:)

Soror Formoza 2011.05.23. 09:42:35

@Zelefánt:
Volt rosszabbis, mikor kamarazenére táncoltak.

Zelefánt 2011.05.23. 09:50:56

@Soror Formoza:
Mégiscsak szerencsés vagyok, hogy erről lemaradtam...

avanivi 2011.05.23. 10:05:00

@Zelefánt: A golfütős merénylet ha sikerül ,én azt nagyon élveztem volna.Jobban mint a Verus a nyalogatást az biztos.
Lemaradtál az éjszakáról ? Pótólni kell most, mert a véleményed fontos ez ügyben.

Ayesha (törölt) 2011.05.23. 10:10:34

@lac64: ja, szerintem elég követhető volt. Majd megpróbálom magamon is kivitelezni.

lac64 2011.05.23. 10:12:34

@Albino Vernyul: Ja, csak nem Te is oda jutottál? :)
Más: Ani jó volt (megkockáztatom, most volt a legjobb) az AV-ben.

Peter_Cs · http://peter-cs.blog.hu/ 2011.05.23. 10:14:15

@avanivi: Ez konkrétan katasztrófa volt, de azért a vonósnégyes se volt kutya!

Albino Vernyul 2011.05.23. 10:18:11

@Ayesha: Akkor pusztito leszel, jobb ha vigyazol, aztan nem birod levakarni Alekoszt magadrol..;)

Ayesha (törölt) 2011.05.23. 10:23:58

@Albino Vernyul: :) vigyázok. Esetleg majd lesz belőle egy következő műsor. Pl ilyen címmel:
AA-Ayesha, a pusztító.

avanivi 2011.05.23. 10:24:52

@Peter_Cs: Az sem és a vezénylés,a tánc!szeretném tudni mire gondoltak a gyönyörű lányok, akik zenéltek.
A hajóskapitány a tenisz öltözet,mi vót' még?

Peter_Cs · http://peter-cs.blog.hu/ 2011.05.23. 10:35:58

@Ayesha: Mert a balhékra megy rá ez a show is, mint a többi hasonszőrű.

Ayesha (törölt) 2011.05.23. 10:37:29

@Peter_Cs: értem én, persze, csak nekem ez egy kurva meglepő választás volt...

_most_ 2011.05.23. 10:39:53

A tegnapi összefoglalóban, mikor felhangzott a titanic zenéje, kezdtem reménykedni, hogy lehet elsüllyed a hajó, de valószínűleg a szerkesztők Alekosz és Dicaprio közti szembetűnő hasonlóság miatt asszociáltak erre a zenére.

Albino Vernyul 2011.05.23. 10:44:19

@Ayesha: Majd kerunk egy kepet, es meozunk..:)

Peter_Cs · http://peter-cs.blog.hu/ 2011.05.23. 10:45:05

@Ayesha: Olga eléggé öntörvényű nő, előbb-utóbb megpróbálta volna Alekoszt szembesíteni önmagával, és ebből a görög jött volna kii rosszul, lehet ezt akarták megelőzni.

Hurri Kán 2011.05.23. 10:50:27

@Zelefánt:
Ez...ez.. ez gyönyörű, szívet melengető...levegő után kapkodok :DDD

Ayesha (törölt) 2011.05.23. 10:51:27

@Albino Vernyul: majd megpróbálok hasonlót csinálni, amúgy is terveztem.:)

Peter_Cs · http://peter-cs.blog.hu/ 2011.05.23. 10:54:13

@lami83: A titanicos jelenet is egy ótvar nagy giccs volt!

Zelefánt 2011.05.23. 11:21:20

Az a baj, hogy a műsor előrehaladtával az ingerküszöbünk is egyre magasabb; fél évvel ezelőtt egy ilyen adás frenetikus hatást keltett volna, ezt még a Mirigyék sem tudják a paródia-kategóriában... Mi meg már meg sem rezdülünk ennyi éktelen baromság láttán.

Jobb is, ha lassan véget ér, mielőtt teljesen kiégünk mindannyian.

(Én például már csak arra várok, hogy a Pónit mikor teszik már végleg lóvá...egy lovardában.)

Hurri Kán 2011.05.23. 11:29:39

@avanivi:
Szia!
Nem találom annak a filmes-boltnak az elérhetőségét, de nézz szét a neten (Vatera pl.), vagy szabadítsd rá a fiatalságot valamelyik torrent-oldalra :)

avanivi 2011.05.23. 11:43:35

@gyvy: Rászabadítottam, szaktekintély, 17 éves,igéri megszerzi valahogy. Van egy közeli batátom akinek akarok vele kedveskedni.Köszi, hogy gondoltál rám.

Hurri Kán 2011.05.23. 11:48:02

@avanivi:
Nincs mit, illetve nagyon szívesen :)
Egyébként ilyen, és ehhez hasonló régebbi filmeket tényleg pár száz forintért megkapsz már akár hivatalos forgalomban is, csak némelyik elég ritka...
Tavaly vért izzadtam, mire találtam magamnak Kukori és Kotkoda DVD-t, akkori barátnőm nagyobb gyönyörűségére :D

Hurri Kán 2011.05.23. 11:56:32

@Albino Vernyul:
Az... Le is tettem arról, hogy megpróbáljam őket megérteni :D

Ayesha (törölt) 2011.05.23. 12:26:36

Na, akkor ma megtörtént életem legnagyobb mértékű fossá ázása.

Norcsesz 2011.05.23. 12:30:55

@gyvy: a nők tényleg furcsák :) De egy kukorikotkoda dvd valóban nagy öröm lehet :))) Én tavalyelőtt valentin napra egy tábla szalonnát kaptam. És örültem neki. Úgyhogy ezért (is) vagyunk furcsák :D

Hurri Kán 2011.05.23. 12:38:38

@Norcsesz:
Szalonna :))))) Teljesen jó az ötlet, legközelebb kipróbálom :D
Kukori Kotkoda DVD pedig kellett, akkor úgy éreztem, arra van szükségem, hogy kiegyensúlyozott legyek.
Különben is asszonnak egy szava se lehetett, mer előtte időt és energiát nem kíméltem, hogy No megállj csak! DVD-t szerezzek neki. Az sokkal nehezebb volt :D

Norcsesz 2011.05.23. 12:47:18

@gyvy: Szerintem én azt a rajzfilmet sosem láttam. Vagy csak nem emlékszem :)

Hurri Kán 2011.05.23. 12:49:32

@Norcsesz:
No, megállj csak?
Az a félhülye farkas, mahorkával az agyarán, meg a nyúl. Legjobb szovjet rajzfilm, általánosban mindig a november 7.-ei ünnepségek fénypontja volt, amikor a végén levetítettek néhány epizódot :)

Norcsesz 2011.05.23. 12:53:26

@gyvy: Nem rémlik, pedig majdnem egyidősek vagyunk, szóval akkortájt nekem is látnom kellett volna :)

Norcsesz 2011.05.23. 12:57:57

@gyvy: Ejha,ha minden kívánságom ilyen gyorsan teljesülne... :D Köszönöm.
Kicsit olyan, mint a Tom & Jerry.

Norcsesz 2011.05.23. 13:01:23

@gyvy: Az előző válaszomat eltüntette innen a nagytestvér? :((

Ayesha (törölt) 2011.05.23. 13:01:58

Amikor ovis voltam, hetente jött hozzánk a Vetítősbácsi. Igazi olyan szalagos vetítőgéppel, és minden ilyen alkalommal 4 mesét vetített le nekünk:) többszöri előfordulók voltak: No megállj csak, Kisvakond, Lolka és Bolka:)

Hurri Kán 2011.05.23. 13:02:15

@Norcsesz:
Ugye? :)))

@perpetum:
No, megállj csak.
Nézd meg, amiket belinkeltem :)

Hurri Kán 2011.05.23. 13:03:02

@Ayesha:
Kockásfülű nyúl? Nekem azt zenéli a telefonom :D

Ayesha (törölt) 2011.05.23. 13:05:32

@gyvy: jaj igen, az is volt sokszor:):):)imádtam:)

Norcsesz 2011.05.23. 13:10:00

@gyvy: kockásfülü nyúl, az önjelölt igazságosztó, aki még hülyén is néz ki :D :D

Hurri Kán 2011.05.23. 13:11:33

@Ayesha:
Mennyi jó kis rajzfilm van még... Frakk.. Mézga család.. á, órákig tudnám ezeket nézni :)

Hurri Kán 2011.05.23. 13:13:09

@Norcsesz:
Mindegy, én imádtam, az nem volt olyan kis szerencsétlen legalább, mint a Dumbo, az a nagyfülű kölyökelefánt. Komolyan mondom, őt már rendesen sajnáltam a film közepénél :)))

Norcsesz 2011.05.23. 13:14:36

@gyvy: Én is nagyon szerettem, de tényleg egy önjelölt igazságosztó, ha belegondolsz :) Sokkal-sokkal jobb rajzfilmek voltak ezek, mint a mai valamik.

Norcsesz 2011.05.23. 13:21:07

@Spéter46: Az király volt :) És ami remek volt ezekbe na mesékben, hogy minden állat felismerhető volt. Nem úgy mint a Pikachu :))

Bay 2011.05.23. 13:22:02

Szép napot mindenkinek:)Én kisvakond ügyban mentem jó sokat,de meglett.Jó a cseh pasi a háznál:)

Akármi Áron 2011.05.23. 13:47:11

@gyvy: Jobbnál jobb mesefilmek! Pl.Rumcájsz-Manka és Csibészke családja, aranyos volt!

Ayesha (törölt) 2011.05.23. 13:49:02

@Norcsesz: a Pikachu a nimfapapagáj és a hörcsög szexelésének eredménye.

Albino Vernyul 2011.05.23. 13:50:18

Ennyi venseget egykupacon, ilyen mesekre emlekeztek..;)

Hurri Kán 2011.05.23. 13:57:02

@Norcsesz:
Ez így van :)
No mindegy, minden bárgyúsága meg bugyutasága ellenére nekem a kockásfülű az szimpi volt :)

@Spéter46:
Az is nagy kedvenc :)
Azok a Romhányi szövegek... Mingyár elő is kapom a könyvét...

@Akármi Áron:
Pampalini megvolt? Pimpa? :)

Norcsesz 2011.05.23. 13:59:01

@Ayesha: :)))) Én egy létező állatfajt sem véltem felfedezni benne

@gyvy: Szimpi, igaz :) A kis béndzsó lapátfüleivel :)))

Soror Formoza 2011.05.23. 14:04:46

@Zelefánt:
Van egy olyan sejtésem, hogy ez a műsor egy fricska a művészetnek, a csatorna részéről. Így tesz magasról az őket kritizálókra. Én ma komoly lépéseket tettem ez ellen. Vezeklésképpen felmostam a galéria padlóját. (Adok a kultúrának.) Már jobban is érzem magam. Holnap kiállítást rendezek, én leszek a létrán. Muszáj, mert már csak így érem el a saját szintemet.
Ez a Pajkos Póni név az elejétől nem tetszik. A férfiak szoktak ilyen nevet adni a ...szervüknek (persze,tudom, hogy az itt kommentelők nem) szerintem azért, hogy életük nagy döntéseit ne egy idegen hozza meg helyettük.

Hurri Kán 2011.05.23. 14:07:04

@Ayesha:
Az mijaza Pikachu? :)

@Soror Formoza:
Kikérem magamnak, én egész máshogy hívom...:DDD

Még a végén igazad lesz, télleg jövök a géppisztollyal :DDD

Hurri Kán 2011.05.23. 14:12:52

@Norcsesz:
Ez olyan, mint egy hormonzavaros szurikáta :D

@Soror Formoza:
Na mit? :)

Soror Formoza 2011.05.23. 14:15:09

@gyvy:
Hát nevezed, vagy nem nevezed :)

Hurri Kán 2011.05.23. 14:18:12

@Soror Formoza:
Van neve, de mentségemre szóljon, nem én adtam neki, de valahogy rajta maradt :DDD

Hurri Kán 2011.05.23. 14:55:50

@Norcsesz:
Szig. biz :)
Aurélnak hívják. Nem röhög!!!

Van új öfi.
süti beállítások módosítása