Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Hogy volt?

Szolgálati közlemény: már lehet jelentkezni az Éden Hotel 2-be

2011. május 09. 17:09 - sixx

Bizony ám, ideje, hogy mindenki megmutassa, nemcsak a szájkaratéhoz ért, hanem a taktikához is. A felhívás és további részletek a commen:com-on.

5 komment

Facebook kommentek

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Thorwald 2011.05.10. 05:26:52

Uuuuu!
Megyek is, Asszonykamat meg a gyerekeket meg itthon hagyom.
Najo nem. De csak mert nincs kigyurt testem es senem focistanem se pedignem brokernem nem vagyok. Nem.

nickita 2011.05.10. 08:37:11

már beretválom is a pöcsömet :)

E28 524TD 2011.05.10. 09:22:11

mibe hogy vv4éva megjelenik a kasztingon ?

Peter_Cs · http://peter-cs.blog.hu/ 2011.05.10. 10:16:37

@E28 524TD: Jó lenne! Legalább lenne kiért és miért nézni a műsort!

CSÉ 2011.05.10. 21:12:56

Én jelentkezem, ha Póki is újra benne lesz, mondjuk ő lesz az új műsorvezető. (Bocs Éva.) És Niki is megvár engem, hogy vége lerendezze valaki. Viszont erre nem sok esély van, úgyhogy inkább maradok.

VVÉva nem ér rá. A Borderline-személyiségzavarát kell kezeltetnie.
süti beállítások módosítása