Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Hogy volt?

VV4 - 4X114

2011. április 10. 14:40 - Hódos Hajnalka

A tegnapi nap parasztja címet egyértelműen Alekosz érdemli, nem is annyira Anikónak írt levele miatt, inkább a makogó, törvénytelen röhögésért, amit a levél felolvasása után levágott. A nap hőse egyértelműen Jerzsi, nem a sikeres bátorságpróba miatt, hanem azért, mert Évát vitte segítőül, meg azért az őszinte örömért, ahogy Anikó levelének örült és köszönte. A nap legjobb beszólása Anikóé a Gettógepárdért, akinek a legszarabb volt tegnap lenni, az meg a torta. Ezek után Liluról beszélni felesleges. Anikóval kezdjük az öfit, na ő most akkor megmondja, mi bántja a lelkét. Kár, hogy sokat nem hallunk belőle, az ilyenkor szokásos affekta stílust tovább rombolja a csámcsogás, a fémedény alján késsel karistolás idegölő hangja, az evőeszközzel mutogatás a bónusz.

Anikónak két emberhez van elfojtott érzése, az egyik az Éva, a másik a Béci. Szarul esik neki, hogy Éva azt mondta, nem bízik benne, és Anikó rögeszméje is előkerül, hozzá oda kell menni. Anikó egy két lábon járó kegyhely. Meg ez a három lépés távolság is Éva találmánya volt. Éva visszamutogat a késsel, az ő szája is csillog a zsírtól, de az ő legalább nem tele szájjal válaszol. Ő is szorongott a párbaj napján meg szarul volt, még szarabbul, mint Ani. Hogy Bécivel mi az elfojtott érzése Anikónak, soha a büdös életben nem derül ki, csak a felvezető szövegre van Anikónak ideje, nem hittem volna, de mostanában veled tök jól érzem magam, mert Éva belekarattyol. Igen, csak az is furcsa Anikó, hogy a múlt héten még fikáztátok egymást, eltelt öt nap és… Béci csak annyit mondott Anikónak, hogy ne kapja fel a vizet, Anikó nem ezt akarta az egészből kihozni. Hát most rám lehet fogni ezt az egészet, kel fel a székről Éva, véget vetve a megbeszélésnek. Anikó a riportszobában kifejti, Évával nem lehet beszélgetni, mert minden mondatot személyes támadásnak vesz.

Éva Alekosznak pöröl, közben a haját keféli, szinte hallani a sprőd hajból letörő hajvégek eszelős sikítását, ahogy zuhannak a föld felé. Ez a nő tényleg olyan, amit mondtál, hogy mond egy-két dolgot és én jövök ki belőle szarul! Nem tudtam vele mit csinálni, felidegesített! Nagyon nyeregbe érzi magát, mert azt hiszi, a Béci védettsége alatt áll! Nyilván nem akarja, hogy kivigye. Nem bízok benne most se! Most pláne nem! És odajön hozzám kajálás előtt és Jerzsiről pofázik, hogy ugye úgy van, ahogy megbeszéltük? Azt hiszi, hogy a Jerzsire rakom. Mire idáig eljut, Éva haja Salvador Dalí munkásságát megszégyenítő szürreális magasságokban. Hallom, ahogy sír a kefe. Meg kell büntetni ezt az Anikót, nem tetszik nekem a hozzáállása! Párbajozni nem szeretne vele, mert szerinte Anikó erősebb, mint ő, behízelegte magát az embereknél, nem érted, hogy egy színésznő? Megnyertem három párbajt, nem fogom a célnál feladni! Éva nem adja alább, ő akar a VV4 utolsó lány versenyzője maradni. A hajkorona elleni terror alatt egy másik párbeszédnek is tanúi lehetünk, Jerzsi kérdi Anikót, mivel érdemelte ki a nagy nulla jelzőt. Anikó nesze semmi fogd meg jól válasza az, hogy nem tudja megmagyarázni, Jerzsi durva dolgokat vált ki belőle. Vannak olyan dolgai, megnyilvánulásai, amit nem tud hova tenni. Ilyenek a nézései meg a túlzott önirónia. És Jerzsi volt az egyetlen, aki őt itt megfenyegette, hogy ki fogja kaparni a falat és úgy akar innen távozni. Nem fogunk soha közös nevezőre jutni. A mi kapcsolatunk menthetetlen.

Új nap virrad, az első reggel Laci nélkül. Béci egy percet nem aludt, olyan szél volt, meg Laci miatt is. Tisztelete jeléül felveszi magára Laci Laci feliratú pólóját. Éva a szaunában aludt, meg is kapja érte a beosztását Alekosztól. Ennyi erővel fogja magát mindenki és bemegy a szaunába! Jó, de Éva nem direkt ment be. Miért nem jött más is? Mert nem kaptunk rá engedélyt. Jó, és ha jött volna a villám, belecsapott volna a fejembe. Ismét szabályt szegtél. Ez nem az volt, mert letakartam. Megijedtem. Jó, de tudod, hogy nem szívesen alszom egyedül. Nem voltál rám tekintettel. Önző voltál! Szemrebbenés nélkül egyedül hagytál! Jó, Alekosz nem az a problémád lényege, hogy szabályt szegtem, hanem az, hogy egyedül hagytalak. Évának kioszthatunk egy piros pontot lényeglátásból, ügyes.

Kazal nem sokáig marad büntetlen, miután óvatlanul kiejti a száján, hogy puffasztja a rizs és a bab, Alekosz már szúr is. Ha eszel, akkor is hízol, ha nem eszel, akkor is, majd egy kevéssé jól sikerült átkötő szöveggel Gombóc Artúrhoz, a haját Pom-Pomhoz hasonlítja. Látod, milyen sokoldalú vagy? Csomó mindenre hasonlítasz. A jelenet végén Éva dörgedelmes levelet kap, aki szabályt szeg és nem veszi komolyan a feladatokat, szörnyű kínok közt, halálnak halálával hal, az büntetést kap. Éva büntetése az, hogy most nincs büntetése, de ha még egyszer, akkor megfosztják a védettségtől. Éva annyira megretten, hogy jóízűen eszik tovább, jézusom, na több szabályt nem szegek! Ha jól rémlik, hasonló fogadkozást hevesebb előadásban egy Szandra nevű lánytól is hallottunk, mikor kizárták úgy, hogy maradhatott a Villában.

Jutalomjáték, tortáért. A tortát elzárták, a kulcsokat rejtekhelye egy-egy találós kérdés megfejtése. Legfontosabb vagyok nektek, melegemnél ételt leltek. Tűz, tűz! Megtalálják a kulcsot a fahasábok között. Bennem gyűlik a világ mocska….szennyesláda! Ez is megvan. Bennem tengernyi kéjre leltek, így szolgálom kényelmetek, bubik között piheghettek, még babot sem kellett ennetek! A még babot sem kellett ennetek sor ma délelőtt esett le, hangosan felröhögtem. Kitör a káosz. Mi az a bubi? Buborék! Megy a találgatás, a dézsa? A mosdó környékét nézd meg! Mi bubis még? A szénsavas üdítő! Piheghettek, az mi? Pihenhettek, az ágy! Anikó szerint a dzsaku az. Körbe-körbe rohangálnak az udvaron, Jerzsi még egyszer felolvassa a találós kérdést, a torta vészjóslóan pittyegni kezd. Fel fog robbanni! Bumm! A torta szétplaccsan, Anikó megtalálja a jacuzziban a kulcsot, mondtam, hogy itt van gyerekek! Az elveszített édesség miatti sokk hatására Anikón őszinteségi roham lesz úrrá. Mi olyan gyökerek vagyunk egy ilyen játékhoz, hogy nem tudom elmondani! Aztán kesereg, neki egy tábla csoki a minimum és mióta kinn vannak, még nem is kaptak édességet. Ez olyan, mintha egy csomó kiéhezett kutya elé berakni egy marhalábszárat!

A következő feladat, írjanak egymásnak levelet szeretteik nevében. Éva kezd. Drága fiam, a szobád a legnagyobb rendben, minden úgy van, ahogy hagytad. A szisztéma szerint járj el, ahogy eddig is! A kis bongyor lánnyal (sic!) nagyon jól megtaláltátok a közös hangot, szeretném, ha a játék végén bemutatnád. Anyáddal mostanában sokat sütünk-főzünk, pálinkázunk a kertben. Alekosz elégedett, teljesen megállja a helyét, szuper, szuper, szuper! Jerzsi levele is sikert arat, nem is nézték volna ki belőle. Alekosz és Éva ketten erősek, de a fináléban megoszlik a táboruk, akkor te nyered meg a fődíjat. A címzettnek, Bécinek az tetszik a legjobban, Jerzsi azt írta a levél végére, ha hazajössz felhizlallak, mert sovány vagy! Alekosz következik. Drága Bogárkám! Amikor olyannak látlak, amilyen nem is vagy, összeszorul a szívem. Talán én rontottam el valamit? Talán a te kudarcaid az én kudarcaim szülőként? Most már ne nagyon bízz senkiben, azok már nincsenek ott. Neked kell bebizonyítanod Hófehérke halhatatlanságát. A levél felolvasása után mély csend. Anikó nem szomorúnak, hanem negatívnak értékeli a levelet. Ha könnyeset akartál, sírok rajta, mert remélem, anyám nem így gondolja.

Anikó folytatja a játékot, Gigi nevében írt Jerzsinek. Tudnod kell, hogy én akkor is vigyázok rád, ha fizikailag nem is vagyok most veled. Nehéz nekem is, mert furcsa érzés, hogy a tévében nézlek téged és azt a játékot, ameinek nemrég még én is részese voltam. Bécivel tartsatok össze, mert egymáson kívül nem igazán számíthattok senkire. A te Gettógepárdod. Béci Évának írt. Tiszta szívemből szeretlek, mert látom, hogy jó vagy, és azt is látom, mikor parancsolsz álljt az Alekosznak. Vigyázz, ne idegeljen ki az Alek nagyon, ha úgy van, hagyd rá, várj egy napot, tudod, milyen feledékeny. A leveleknek mindenki örül, jujgatás, köszönömözés. Te is írhattál volna egy normálisat, szól oda Éva Alekosznak. Alekosz eljátssza az értetlent, aztán röhögésben tör ki. Jót röhögsz rajta, de ez nem vicces. Alekosz mentegetőzik, nem azon röhög, aztán magyarázni kezdi, ez a levél valójában megható. Dehogy sikerült meghatóra, bántóra sikerült. Nincs lelked, vagy én nem tudom. Nagyon jól tudod, hogy nekem anyám a legfontosabb, és az, hogy neki bebizonyítsam, jó ember vagyok! Nem is értetted, mi volt a lényege. Hát ne haragudj, nem is akarom! Csak hogy tudd, anyám soha az életben nem vallott kudarcot! És úgy érzem, én sem vallottam még itt kudarcot!

A nézők szavazata alapján Jerzsi cihelődhet a csúszómászók közé. Anikó és Éva versengenek a segítő szerepért. Ha engem viszel, megszerezzük a kaját! Ha őket, akkor is, de engem vigyél! Gyere, Éva! Éva visít, sikongatva köszöni, ölelgeti Jerzsit. Jerzsi nem akar csótányt enni. Segítője gyorsan megvigasztalja. Nem hiszem, hogy csótányt kell enni! Ilyen nagy kukacot! De azt nyersen kell megenni, élőn! A nap hőse és hű segítője félénken sziaAndrisoznak. Andris elemében van, ez majd akkor derül ki, mikor a madárpóknál részletesen elmagyarázza Jerzsinek, van kalcium és orvos is, nem számít, ha felidegesíti a pókot és az támad. Öt oszlop áll a nappaliban, minden oszlop tetején egy üvegtartály, a tartályokban vannak a korongok, de társaságot kaptak. Jerzsinek a tartály oldalát lezáró, ragasztószalaggal rögzített gézen keresztül be kell dugni a fejét és szájjal kivenni a korongokat. Éva segíthet abban, hogy széthúzza a gézt. Éva ugyanolyan kegyetlen segítség, mint Alekosznál volt. Jaj, hát ezek aranyosak! Kispatkány, még kölyök! Ühüm, négy centi vastag hernyóágyon. Ennél csak rosszabb lesz! Jerzsi bedugja a fejét, Buci fintorog, Éva lelkes. Menjél, menjél, csak szaglászik! Megvan a korong! A második tartályban madárpók. A dög hanyag eleganciával támaszkodik a korongon. Buci azt javasolja, Jerzsi levegővétel nélkül próbálja kivenni a korongot. Megvan ez is. A harmadik tartályban kígyók tekeregnek, Jerzsi, kimászhat a nyakadra, de ne ijedj meg, nem lesz semmi baj! A korongot nem sikerül megszerezni, mert azon döglenek, hiába próbálja Jerzsi őket orral taszigálni.

Jöhet a negyedik tartály, Éva megint lelkendezik, jaj hát szöcskék! Hát ez jó, hát ez nem bánt! Egészen pontosan sáskák! Hát az nem baj, nem bánt! Nyomás, nyomás Jerzsi, mert jönnek ki! Jerzsi belefúj a tartályba, kár volt, mert a korong is beljebb csúszott. Sikerült? Nem, mert beleakadt az izébe! Most mehetsz be még egyszer! A szöcskék potyognak, Éva visítozva ugrándozik. Megvan, megvan! Mi lehet az utolsó urnában? Jerzsi jól tippel, csótányok. Barátkozom velük. Éva is ezektől fél legjobban, szét se meri húzni. Jerzsi megtorpan. Ez nem, nem. Figyelj, Jerzsi, Bécinek a fejére öntöttük. Alekosznak a testére öntöttük. Éva győzködi Jerzsit, ő is leküzdi a félelmét. Jerzsi bedugja a fejét a tartályba, ott van, ott van! Megvan! Úristen, de ügyes vagy, Éva ugrándozik, jaj de büszke vagyok rád! Nincs sehol, nincs sehol, porolgatja Jerzsit. Mivel Jerzsi ilyen ügyes volt, Buci lehetőséget ad, hogy a kígyós tartállyal még egyszer megpróbálkozzon. Bevállalod? Be. Jerzsi az orrával, állával tologatja a kígyókat, Éva márlátszikozik, Jerzsi fogja a korongot, húzza, jön. Kígyóval együtt. Buci lazán odaszól, Jerzsi, a kígyót tedd vissza! A két hős diadalittasan tér vissza a többiekhez, na hányat hoztatok? Ötöt! Elég sápadt vagy! Jerzsi és Éva még egyszer átvizsgálják egymást, csótánytalanok-e, de egy perc múlva az ottmászik poén megint bejön, Éva visítva ugrál, mindenki felugrik a tűz mellől, Jerzsi röhög, Alekosz hogy elszaladt! Én az Évától ijedtem meg, mit sikongatsz itt? Köszi, Éva, sokat segítettél, tényleg! Adjál két puszit! Köszönöm szépen, hogy eljöttél! Szívesen, vigyorog Éva. A mai menü paradicsom és csirkecomb! Má’ megint?

Köszönöm a képeket S-nek!

Címkék: vv4
1169 komment

Facebook kommentek

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bigél 2011.04.11. 14:00:22

@foxglove: kíváncsi vagyok, ki lesz az. az USA verzióban is volt ilyen.

amúgy az édenben az tetszik, hogy mivel a játkosok döntenek, a nézőknek nincs beleszólása, így csak egymásnak játszanak, taktikáznak, de a kis riportokban simán bevállalják, nekünk nem akarnak annyira szimpatikusak/színesek stb. lenni, mint a VV-ben.

bigél 2011.04.11. 14:03:55

@Gee Halen: Ott másképp kavarja meg a viszonyokat. Plusz nem tud olyan értékes infót szállítani, mint itt bárki, aki visszamenne (úgyis megtalálná a módját, hogy valamit tudasson, főként ha éppen ez az RTL célja).

genevieve 2011.04.11. 14:04:17

@Gee Halen: akkor sem, sőt pláne nem...gondolj csak bele

foxglove (törölt) 2011.04.11. 14:04:42

Remélem nem rontottam el senki szórakozását, próbáltam jelezni, hogy spoiler lesz abban, amit írok, innentől kezdve saját felelősségre olvastátok:)

@bigél: Nekem is sokkal jobban tetszik, mint a VV, pont azért, amit írtál, sokkal őszintébb.

_most_ 2011.04.11. 14:04:50

@bigél: Szerintem ez lenne legigazságosabb. Most párbajozik Béci, nyer. Utána párbajozik Alekosz, nyer. És akkor három háromszoros párbajgyőztes lenne a döntőben, tök jól hangzik.

bigél 2011.04.11. 14:06:26

@MÁRIA TERÉZIA: én sem értem ezt a passzátszél effektust. Nem beszélve a nem titkolt elfogultságukról egy-egy játékossal szemben.

genevieve 2011.04.11. 14:07:37

@Kivétel: nem tudom kire lehet azt mondani, hogy az átlag néző....de én mostanság ha elkezdődik egy alek-éva vita, már kapcsolom is le a hangot...engem nem szórakoztatnak....

bigél 2011.04.11. 14:08:32

@lami83: úgy írsz, mintha egy lovagregényben lennénk. Pedig messze nem. De tetszik a hozzáállásod. Már csak a hit és becsület hiányzik. :)

genevieve 2011.04.11. 14:08:43

@foxglove: enyémet nem:-)
nem nézem:-)

sose szórakoztatott az állandó kavarás, fúrás, egymás átcseszése

bigél 2011.04.11. 14:10:50

@foxglove: Nem rontottad el, szerintem az itt kommentelő édenesek annak hogy volt-ját is követik. Szerintem nagyrészt így van, úgyhogy az ottani kivesézés után ez már korántsem spoiler.

MÁRIA TERÉZIA 2011.04.11. 14:12:33

@genevieve:

azért kitörne a nézői lázadás!

foxglove (törölt) 2011.04.11. 14:13:52

@genevieve: ez egy érdekes dolog, mert a VV-ben tényleg utálom, de ott meg baromira szórakoztat. Nem tudom az okát.
@bigél: Akkor megnyugodtam.

genevieve 2011.04.11. 14:14:05

@Gee Halen: semmit

@MÁRIA TERÉZIA:
miért törne ki? szabályt szegett vagy sem ismételt figyelmeztetés ellenére?

genevieve 2011.04.11. 14:15:05

@foxglove: mert ott talán arról szól az egész, hogy mindenki szemét és kavarja:-D

nem kell azonosulni senkivel:-)

ott egyébként mi a végső nyertes jutalma?

Vajda Gábor (Gabor_V) · http://www.linkedin.com/in/gaborvajda1984 2011.04.11. 14:15:25

@MÁRIA TERÉZIA: Ha nézői lázadás kitörhetett volna valami miatt, az a legutóbbi párbaj.

genevieve 2011.04.11. 14:16:37

jól van, most látom, hogy megint meg van az 1000 hozzászólás:-D

Soror Formoza 2011.04.11. 14:17:19

@genevieve: Teljesen hihető variáció. Bár ha ennyi segítség kell Aleknak a nyeréshez, inkább adják oda most neki. Ennyire sötétek nem lehetnek. Hm...

bigél 2011.04.11. 14:18:08

@foxglove: azért megnézném a VV-seket, leginkább a magát nagy taktikusnak tartó Olivért, az Édenben. Arra is kíváncsi lennék, Alek mit kezdene ott, abban a játékosgarnitúrában.
Kár, hogy az Éden-t már rég felvették, mekkor poén lenne néhány játékost kicserélni és megnézni, hogy a megváltozott körülményekhez milyen gyorsan tudnak alkalmazkodni, mennyire tudnak taktikát váltani.
Ádámot a VV-be!

foxglove (törölt) 2011.04.11. 14:18:32

@genevieve: igen, valószínűleg ez lehet az oka, nincs az a képmutatás, ami a VV-t kíséri, szerencsére Horváth Évától sem hallottam idáig, hogy olyan XY olyan szerethető és aranyos volt, ahogy kikaparta a másik szemét:D
25 millió, azt hiszem

bigél 2011.04.11. 14:20:09

@genevieve: valami pénz, a fene sem tudja. Azért a kolumbiai nyaralás sem kutya, már akinek volt elég ideje megtapasztalni. Egy-két hetet én is elhenyélnék ott.

MÁRIA TERÉZIA 2011.04.11. 14:21:05

@genevieve:

vannak különböző súlyosságú szabálysértések, ha béci csak lila ruhát kapott ugyanezért akkor Évának se adhatnak súlyosabbat...

bár tény, hogy Éva emlékezete kissé rövid... hisz épp fogadkozott, hogy nem tör több szabályt... tkp csak addig kellett volna kibírnia, míg Béci ki nem megy párbajozni..

_most_ 2011.04.11. 14:21:16

@MÁRIA TERÉZIA: Már látom is a híreket: Polgárháborús helyzet alakult ki Magyarországon a népszerű valóságshow miatt :)

genevieve 2011.04.11. 14:21:56

@jahuu: alek önmagában egy nulla, azt el kell ismerni, hogy oli épitette fel és küldte útjára...és kell mellé az éva, hogy elő tudja adni a böszmeségeit...

a villa előtt (saját bevallása szerint is) egyáltalán nem volt sikeres férfi..

Vajda Gábor (Gabor_V) · http://www.linkedin.com/in/gaborvajda1984 2011.04.11. 14:22:10

@bigél: Azt hiszem akkor Alekosz csak a sarokban álldogálna és szolidan borozgatna, miközben kivert kutya tekintettel nézegetne Éva irányába.

bigél 2011.04.11. 14:22:47

@MÁRIA TERÉZIA: igen, de most szóltak Évának, hogy nincs több dobása, és ez más helyzet.

genevieve 2011.04.11. 14:23:04

@foxglove: az azért elég szép summa:-)

@bigél: lábat lógatni én is elmennék egy hétre:-) de szerintem nekik azért többet be kell vállalniuk:-)

genevieve 2011.04.11. 14:24:15

@MÁRIA TERÉZIA: pontosan, ahogy mondod

éva súlyosan szabályt szegett amikor önhatalmúlag bement aludni a szaunába, AKKOR szóltak neki, hogy a következő szabályszegésnél (bármi is lesz az!) el fogják venni a védettségét...

miről is beszélünk????

bigél 2011.04.11. 14:24:59

@genevieve: hát, amit eddig láttam, nem feltétlenül. Ki többet, ki kevesebbet mutat. Szerintem 1-2 hetet meg lehet úszni különösebb mutatványok/villantások nélkül.

foxglove (törölt) 2011.04.11. 14:25:01

@bigél: ez az én fejemben is megfordult. A VV-sek csúnyán és nagyon rövid idő alatt elvéreznének szerintem az Édenben. Aleknak esélye sem lenne, de már azon röhögök, hogy elképzeltem a szituációt:D
Ádámot meg (nagyon) bírom, kellett hozzá egy kis idő, de mára már teljes mértékben meghajlok előtte.

genevieve 2011.04.11. 14:25:22

@lami83: te képes lennél bántani valakit azért mert más a kedvence mint neked?:-D

bigél 2011.04.11. 14:26:09

@bigél: bár azon most nagyon elgondolkodtam, hogy az üvegkoporsós állatokat vagy a bikinis rúdtáncot vállalnám be inkább. Ehhh, nem vagyok én ilyen helyre való.

genevieve 2011.04.11. 14:26:58

@bigél: én mondjuk egy öltöztető vagy sminkes munkát vállalnék ott be:-)
vagy kellékes lennék:-)

bigél 2011.04.11. 14:27:26

@foxglove: kíváncsi vagyok mire jut a figura. És szerinted Olivér méltó ellenfele lenne Ádámnak? Vagy fordítva?

genevieve 2011.04.11. 14:27:39

@foxglove: na most egy pillanatra elképzeltem évát az ottani csajok között:-DDDDDDDDDDDD

bigél 2011.04.11. 14:28:00

@genevieve: én meg a locsolóember :)

foxglove (törölt) 2011.04.11. 14:29:10

@genevieve: ezen most én is hangosan nevettem:D

genevieve 2011.04.11. 14:30:53

na most már kénytelen leszek belenézni és megtudni kijazazádám:-D

nyuszómuszó · http://benedekblog.hu 2011.04.11. 14:31:16

@bigél: ja, hát bízni én is borzasztóan bízom ;)

csicserierika 2011.04.11. 14:31:57

én belenéztem az édenbe, hát a sok metroszexuális egyenfiúkát meg sem tudtam különböztetni egymástól. Ha csak egymás előtt kell játszani a jópofit, az sokkal könnyebb, mint, kifelé a nézők felé és befelé a bentieknek felé is megfeleljek.
Szerintem.

_most_ 2011.04.11. 14:33:29

@genevieve: Éden hotelben úgy tudom korlátlan alkoholfogyasztás van, szerintem Éva jól érezné magát :)

nyuszómuszó · http://benedekblog.hu 2011.04.11. 14:33:57

@genevieve: igen, én is ebben reménykedem, hogy egy módon tudják gyakorlatilag 100%-ban elkerülni, hogy most Béci Alekot hívja ki, ha Évát is kihívhatja

penelope garcia 2011.04.11. 14:35:02

@Albino "karazsnyikov" vernyul:

Vagyunk itt páran nők is, akik elemezgetősek vagyunk, ezért nem, nem jött le. Ilyen buta szőke vagyok, na. :)

foxglove (törölt) 2011.04.11. 14:35:08

@bigél: Ez egy jó kérdés! Az biztos, hogy az ellenfelet látnák egymásban, és nem a szövetségest. Ha Olinak Béci viselkedése piszkálta a csőrét, akkor nem tudom, mihez kezdene egy Ádámmal... szerintem az lenne a veszte, hogy annyira felidegesítené magát Ádámon, hogy elvesztené az önkontrollt és emiatt folyamatosan F6-okat lépne, Ádám viszont meg tudná őrizné a hidegvérét.
Szeretném látni az összecsapásukat, azt kell mondjam.

genevieve 2011.04.11. 14:36:34

@lami83: igaz, a többi meg nem számít neki:-)

én is ezt mondom már egy ideje:-D

bigél 2011.04.11. 14:37:04

@csicserierika: nem annyira egyszerű, mert több szálon kell játszani. Nem beszélve arról, hogy a szerkesztők elég jól meg tudják kavarni a dolgokat, pl. a hirtelen halál bevezetésével, amikor minden előzmény nélkül kiesik valaki, vagy a védettséget élvező játékosok bevezetésével.

csicserierika 2011.04.11. 14:38:12

@foxglove: én Bécire lennék kíváncsi, hogy milyen az amikor sírásig .

bigél 2011.04.11. 14:40:33

@csicserierika: sírásig mi? felidegesítik?

csicserierika 2011.04.11. 14:41:20

@bigél: nem nézem, csak kevésszer belekukkantottam. Biztos jó, ha többen nézitek, engem nem kötött le.
maradok ennél a díszes társaságnál :)

genevieve 2011.04.11. 14:42:30

@csicserierika: szerintem tépj nála sorszámot:-D

bigél 2011.04.11. 14:43:15

@csicserierika: nem mindig nézem, csak ha úgy alakul az estém, de a hv-okat olvasom (a VV-vel is így vagyok), de a párválasztó ceremóniát próbálom nem kihagyni. Általában elég izgalmas.

csicserierika 2011.04.11. 14:44:09

@bigél: nem hallottad még Béci klasszikusát ?
Ő mondta, ha nem lenne az ő Adrikája, hát, minden lányt megcsinálna a villában, Anikót pedig sírásig.
Ugye milyen szépen tud udvarolni a villabika, és itt egy Béci rajongó hölgy sem kérte ki magának, hogy milyen gusztustalan.

foxglove (törölt) 2011.04.11. 14:45:44

@csicserierika: ez nem értem, hogy jön ide, egyáltalán nem kell dugni, hogy bent maradj ill. nyerj, erős szövetségest kell találni és megfelelő emberekkel barátkozni.

genevieve 2011.04.11. 14:46:24

@csicserierika: azért mert ha nem lenne szemellenző a szemed előtt, akkor rájöhettél volna, hogy csak poénkodott:-))))

bigél 2011.04.11. 14:46:28

@csicserierika: ja? akkor kissé félreértelmeztelek. most már rémlik valami, de szerintem nem láttam/hallottam, max. olvastam róla itt vagy más blogon.

csicserierika 2011.04.11. 14:46:38

@genevieve: figyelj, előbb kérnék drakulától. Nem bejövős sem külsőleg, sem belsőleg.
A boci szemeket kizárólag teheneken találom cukinak :)

csicserierika 2011.04.11. 14:47:29

@bigél: ez mégiscsak a vv blog, úgyhogy illik teljesen képben lenni :)

sogeking 2011.04.11. 14:47:29

@csicserierika: hát a végén elkezd sírni:)

csicserierika 2011.04.11. 14:48:16

@sogeking: az okra vagyok kíváncsi:
l. röhejes volt
2. szörnyű volt ? :)

Vajda Gábor (Gabor_V) · http://www.linkedin.com/in/gaborvajda1984 2011.04.11. 14:48:48

@csicserierika: Anyira eltúlozva adta alő a sztorit, hogy még Anikó is csak röhögött rajta. Kb. olyan kaliberű volt mint Alekosz "minden nőt meg akarok termékenyíteni" dumája.

sogeking 2011.04.11. 14:48:53

@csicserierika: ezt most inkább nem magyarázom meg:)

inmemancsi 2011.04.11. 14:49:03

@csicserierika: miért lenne gusztustalan?:)) - nem vagyok béci rajongó:)) alekosz éticsiga na az igen az az:))

genevieve 2011.04.11. 14:49:08

@csicserierika: pedig aleknak ugyan olyan barna szemei vannak:-D

avanivi 2011.04.11. 14:49:17

@genevieve: Belenéztem , olvastam sixx hogyvoltját, és most mindkettőt nézem.
A férjem pedig morog velem, hogy baszok az alkotmányra,hogy lehet ilyen baromságokat nézni.
Ott is a hv a jobb mint a műsor.

csicserierika 2011.04.11. 14:49:49

@genevieve: hát fene a gusztusát és humorérzékét :) Nem voltam rá fogékony állapotban nyilván :)

genevieve 2011.04.11. 14:50:07

@csicserierika: a boldogságtól :-D

@sogeking: felesleges lenne:-)

nyuszómuszó · http://benedekblog.hu 2011.04.11. 14:51:12

@csicserierika: amúgy megsúgom, ezt egy kamu-interjú feladatnál mondta, és mind elpoénkodták, mondtak mások meredekebbeket is

csicserierika 2011.04.11. 14:51:22

@genevieve: keskenyebb szemréssel, mert az a gyengém. :)

_most_ 2011.04.11. 14:51:42

@csicserierika: Tudod, ha Béci poénkodik az vicces, ha Olivér az bunkó.

bigél 2011.04.11. 14:51:47

@csicserierika: a magam részéről nem szeretem az ilyen dumákat, poénból sem, de valamiért ez a korosztály már csak ilyen. Fiúismerőseim is eleresztettek annak idején elég hajmeresztő szövegeket, csak pislogtam sokszor, pedig elvileg értelmes, intelligens srácok voltak, csak valamiért ez volt a menő. Azóta legtöbben komolyodtak, de pl. a "lenyeli?" kérdés még most is előjön nagy néha, ha valakinek új barátnője van.

genevieve 2011.04.11. 14:51:54

@inmemancsi: alek szerint pl. a legfelsőbb szintű dugásnál felesleges az előjáték:-D

viszont külsérelmi nyomok szükségesek:-D

hát izlés dolga, kinek mi jön be:-D

akkor már inkább sirásig:-D

csicserierika 2011.04.11. 14:52:00

@genevieve: ez nem jutott eszembe Bélával kapcsolatban:)

genevieve 2011.04.11. 14:53:06

@csicserierika: lennél valaha?:-)

nos... valamiért évát és anit is zavarja jerzy puszta jelenléte....kb. úgy ahogy téged bécié......

nem szövöm tovább:-D

bigél 2011.04.11. 14:53:16

@avanivi: az enyim is morog, mondjuk ő az alkotmányt nem hozza szóba, azon én szoktam morogni nálunk. de gyűlöli, ha összefoglalót nézek.

csicserierika 2011.04.11. 14:53:38

@lami83: köszi, már kezdetem megzavarodni.
Itt a titok nyitja , csak ez lehet a magyarázat :)

bigél 2011.04.11. 14:54:54

@csicserierika: elnézést, legközelebb jobban készülök, tanítónéni kérem. :)

csicserierika 2011.04.11. 14:54:57

@genevieve: most tényleg megnevettettél , te kis konyhapszichomókus :)

genevieve 2011.04.11. 14:55:03

@avanivi: ööö, alkotmányjogász vagy?:-D

genevieve 2011.04.11. 14:55:46

@csicserierika: csak a rutin meg az évek:-D

Miss Snooks 2011.04.11. 14:56:15

@kén-e egy nick?: Ez mesének nagyon jó, de ha ilyenjeid vannak, nem vettek volna fel, a légiutas-kísérő felvételnél ugyanis komoly orvosi vizsgálat van, aminek része a pszichológiai teszt is (meg IQ-teszt meg ilyenek), ahol ezek kiderülnek, és mindkettő kizáró ok önmagában is.
Évekig malévos sztyuvikkal laktam együtt, elhiheted, hogy van egy kis rálátásom".

Fú, most marhára lebuktam, egy igazi szakértővel akadt dolgom. Gondolom, egy utasszállítót is el tudsz vezetni ilyen múlttal. Mint írtam diákként dolgoztam, nem főállású légiutaskísérőként, és nálunk a pszichológiai alkalmassági egy vicc volt - 15 perc beszélgetés és kész. Mellesleg nem az a kérdés,hogy félsz e a repüléstől (nem én voltam az egyetlen a diákok között aki igen), hanem, hogy ha valódi vészhelyzet van elveszíted e a fejed vagy sem. De hát mit is magyarázok, te ezzel szakértó lévén nyilván tisztában vagy :D

Ja, és bármikor prezentálom a szakszolgálati engedélyemet.

Bocsánat mindenkitől az OFF-ért de utálom mikor tök ismeretlen kommentelők kétségbe vonják a szavaimat.

csicserierika 2011.04.11. 14:57:14

@bigél: @Gee Halen: azért Alektól nem fogadta volna ilyen kis pirulósan. Szerintem meg rosszul esett neki, csak éppen rendben voltak a hormonjai és nem fogadott öriharit.

genevieve 2011.04.11. 14:58:27

@lami83: nos....én pl. olitól csak azt hallottam mindig, hogy neki mennyire hiányzik a dugás, és ha kimegy első dolga lesz megdugni a barátnőjét, és sorolhatnám a nem éppen finom kifejezéseket.....

és a kiesése után is 2 hétig arról szóltak a hirek, hogy mit csinált éjszaka....

ellenben bécitől egyetlen egyszer nem hallottam ilyet adrival kapcsolatban....

csicserierika 2011.04.11. 15:00:15

@nyuszómuszó: na igen, de hol van a jó fiú imidzs ? Azt mindig hozni kellene, nehogy már kizökkentse egy feladat :)

bigél 2011.04.11. 15:00:57

@csicserierika: ??? én nem írtam, hogy bárkinek jól esett, vagy igen?
De ha már meg lettem szólítva: nyilván függ a személyes szimpátiától is, hogy kitől, hogy fogadsz egy ilyen dumát. Mint írtam, én sem szeretem az ilyet, de ha már kapom, inkább az én Dzsordzsom (Kluni) mondja, mint Zámbó Árpy.
Hogy a fenti példában ki van Béci és ki Alek helyett, azt mindenkinek az ízléésre bízom.

avanivi 2011.04.11. 15:05:02

@genevieve: Nem. A férjem azt tudatja velem, ilyen finom stilusban, hogy fontosabb dolgok miatt kellene háborognom, mint az Éva haja.

genevieve 2011.04.11. 15:09:12

@avanivi: milyen diplomatikus ember:-)

genevieve 2011.04.11. 15:10:21

@csicserierika: ez már nem szemellenző, hanem roló:-DDDD

genevieve 2011.04.11. 15:15:16

csak szólok: van új poszt:-)

Miss Snooks 2011.04.11. 15:16:47

@genevieve: Ez nekem is feltűnt, O. sose a barátnőjét hiányolta, csak a vele való dugást, valamint sose a saját nevén emlegette csak mindig az ő kicsi szerelmének manólánykájanak stb., mintha a szegény csajt csak a vele való kapcsolata határozná meg. Mondjuk a csaj sem lehet egy Emmeline Pankhurst, hogy ezt és még sok mást eltűr.

kén-e egy nick? 2011.04.11. 15:19:08

@Miss Snooks:
Ilyen fóbiákkal diákként sem vesznek fel.

Szóval ez bizony kamu.
A haverok előtt biztos jól hangzik.

(Egyébként utasszállító gépet a Flight Simulator programok korában rengetegen el tudnak vezetni, mivel benne van a világ kb. összes reptere a valós adatokkal. Ilyenen tanultak repülőgépet vezetni a WTC-nek nekirepült tenoristák is.)

Soror Formoza 2011.04.11. 15:24:17

@genevieve: Azért elgondolkoztató, hogy a nagyon jó körülmények közt felnövő Olivér bunkósága, és a gyakorlatilag állami gondozásból kikerült Jerzy kedvessége között mekkora különbség van. Gyakorlatilag a két véglet. A magyar állam nagyon jó nevelőnek bizonyult.
Az, hogy buta lenne, ugyanolyan ráragasztott jelző, mint, hogy Alekosz "nőcsábász", Anikó "napraforgó", Béci "beképzelt". Ugyanmá...

Miss Snooks 2011.04.11. 15:24:59

@kén-e egy nick?: Higgyél amit akarsz, klassz lehet ügyeletes megmondóembernek lenni, a haverok köszi nagyon szeretik a repülős sztorikat.

Ja és mint mondottam (csak ezen nagyvonalúan átsiklottál) bármikor kész vagyok bemutatni a szakszómat :D

További szép napot.

genevieve 2011.04.11. 15:28:28

@Miss Snooks:
@jahuu:

erről van szó...na, de oli a menő, és béci a bunkó:-)

genevieve 2011.04.11. 15:31:40

@Miss Snooks: ha te bemutatod, tőle követeljük a vele együtt lakó sztuvikét:-)

Kivétel 2011.04.11. 15:44:33

@genevieve: bizony bizony... én is így vagyok

genevieve 2011.04.11. 16:11:02

@Kivétel: van ám új poszt:-)

éppen a jópasikat tárgyaljuk ki:-)

barbiebaby 2011.04.11. 17:38:23

@genevieve: jaaa,ezt nem tudtam.Nem vagyok itt nonstop..;)
süti beállítások módosítása