Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Hogy volt?

VV4 - 4X53

2011. február 06. 15:00 - Hódos Hajnalka

A tegnapi összefoglaló rossz hatással volt a bioritmusomra, ezt tetézte, hogy ma reggel vettem észre, összefogtam két zacskót és elővettem a kis gép lefagyása közben a szüzet is, amit a gondos előkészítés, sütés, maghőmérőzés és ilyenkor szokásos bohóckodás ellenére sikerült cipőtalppá szárítani, és fogalmam sincs, ki fogja a maradék negyed disznót megenni, persze négylábú jelentkező lenne rá. Kíváncsi voltam, a szerkesztőknek lesz-e annyi humora, hogy a vizsga napján a Tinédzser dallal indítsanak, „a szép ruhámba bújok, és pótvizsgázom délután”, sajnos nem volt. Nem akarok fennkölt és patetikus lenni, de eljött ez a pillanat is. Hát akkor gyertek tételt húzni!

Alekosz kezd, a hármas tételt húzza. István államszervező lépései. Pont ez a rész volt, amit nem sikerült átnézni. Istvánnak konkurensei voltak. Ki az? Híres rockoperában is szerepel. Nem láttad az István, a király rockoperát? Nem. Na tessék, fogadni mertem volna, hogy a Te vagy a legszebb álmunk a kedvence. Koppánnyal mi történt? Nem halt meg. Igen, vannak akik Elvis és Hitler halálában is kételkednek. Nekem például szent meggyőződésem, hogy Jim Morrison él. Mi a kantáta? Hát az egy ének. Egy dal. Nem arra gondol? A definícióra gondolok. Az Odúlakók a nyugiszobában izgulnak, egymást bátorítják. Szandika bevallja, hogy ő nem puskázott az érettségin, mert le se rakta, hihihi. Laci szerint nem kell idegeskedni, laza tíz-tizenkét perc alatt. Éva felel, reggel a márciusi ifjak, akik még nem tudták, hogy márciusi ifjak, elindultak a Pilvaxból. Két feles után, tegyük hozzá. A nyugiszobában röhögés, Éva úgy izél, mintha egy komoly egyetemen felvételizne! Jerzsi, mondj egy főnevet! Én, te. Inkább a neved mondd. Ja, Gigi, Béci. Az jó, az én és a te személynévmások. Laci Mamája csak ment és rettegett némán. Aztán megkéri a vizsgabizottságot, hogy kapaszkodjon meg, mert Érik a szőlő. Éva háborog, gyerekek, az Olivér úgy puskázik, mint a huzat! Olivér, mi az a giccs? Túlspilázott ék. Már-már az ízléshatáron kívüli. Szandi, mi a rím? Hát amikor összecsengenek a sorok végén a szavak. Hangok. Hangok, szavak. De még nem vagyunk kész, Tanár Úr, ne kapkodjon! Alekosz elaludt az idegességtől, Aninak izzad a tenyere.

A nehezén túl vagyunk, mi most elvonulunk, összedugjuk a fejünket és megírjuk a bizonyítványokat. Meg is van, foglaljatok helyet. Az irodalom tanár búcsúzik, hiányozni fog neki Éva mindentudása, de bevallja, hogy anyósnak nem szeretné. Hiányozni fog neki Gombi őszinte érzései, nyugalma, László édesanyja iránti mély érzései, Olivér csibészes mosolya, de hálát ad az égnek, hogy gyerekként nem járt az osztályomba. Éva úgy érzi, hogy a csapatot összekovácsolta ez a hét, valóban, ennyit még sosem ordítozott remegve az idegtől, mint most. Ha Anikó még egyszer használja a le a kalappal kifejezést, bemegyek a Villába és egyenként leharapom a körmeit. Aki a legszorgalmasabb volt és a legtöbbet fejlődött, annak jár meglepetés, és ez nem más, mint Anikó. Éva arca tanulmány, na lesz itt mindjárt olyan cirkusz, amilyet még nem baszott Európa! Mondom, kezdi. Idegesít, mert én is szorgalmas voltam, majd kiestem a padból, nem elég, hogy kapja az smseket, hogy milyen gyönyörű, még ezt a díjat is elviszi! Felejthető, ötlettelen és hamis szerenád, Edda Kölyköd voltam átköltve, ebből egyedül a hamis éneklés megengedhető. A bankett alatt Szandi leül a cigarettázó Éva mellé, rá akarok gyújtani. Éva már nyúl is az öngyújtóval, nem neeeem. Szandi rövid tépelődés után rágyújt, ennyi voltam, szevasz, ennyi a kitartásom. Rájöttem, hogy szeretek dohányozni. Éva kifakad, dühöngök belül, tudtam, hogy elveszik ezt a játékot tőlem! Gong, búcsúzkodás. A nebulók kikísérik a tanárokat, visítanak, kórusban ordibálják, tanulni akarunk. Éva meg inni akar, a maradék pezsgőt gyorsan összeöntögeti, felröhögök, remélem, valaki szájpenészes a tanárok közül. Hol van az italom? Laci kiakad, letettem, elfordultam, már nem volt ott!

A bankett után Anikót ünneplik, bocsánat, a jegyek magukért beszélnek! Alekosz, fogd be a szádat! Ani egy karhosszal megelőzte Évát. Éva becsörtet a szobába, Alekosz kárörvendezik, a falat kaparta, hogy nem ő lett az osztályelső. Éva a szobában hisztizik, ő a legszebb, ő a legjobb, én meg már nem vagyok senki! Meg az is rosszul esik, hogy odamegy hozzád, nem azért, mert belém volt szerelmes, picsog Anikónak. Direkt csinálja, mert látja, hogy ugrasz rá, szól oda Jerzsi. Alekosz az ágyban fekvő Anikónak udvarol, a jelenetről nekem az jut eszembe, a bibiliai kígyó, mikor még nem volt kígyó, így nézhetett ki és beszélhetett, mint Alekosz. De szép szemed van, még nem is láttam. Mosolyog a szemed, szép. Ezek a pillák! Ilyen szép sima bőrrel talán még nem is találkoztam. Vuk igen. Bársonyos, selymes. Szép vékony ujjaid vannak, nőiesek és ez a kézfej! Ne hozz zavarba! A világért se! Anikó próbálja meggyőzni Alekoszt, hogy beszélgessen Évával, Alekosz szerint nincs aktualitása. Éva a beszélgetés alatt kinn csapkod a nappaliban. Mi van már megint? Kivan Alekra. Ja, nem baj, nyugszik meg Olivér. Benn Anikó nem akarja, hogy Alekosz megcsókolja, tökéletesen megértem, hagyd abba. Éva Olivérnek hisztizik, kicsit hányok az emberektől! Két napja szarba se vesz, úgy beszél az Anikóhoz, mint velem szokott! És az is fáj, hogy elveszi tőlem a legjobb barátomat! Hányok tőlük, de hát ilyenek az emberek, okádékok! Éva nem szereti, ha betolakodnak a társaságba, főleg olyan, aki lecsótányozta meg elhordott mind a négyünket mindennek. Gondolom, Saulusról, a napraforgóról van szó.

A silent party éktelen visítással kezdődik, próbálom ezt az ellentmondást feloldani magamban. Gombi lehányja magáról a textilt és vad táncba kezd, Alekosz irigykedik. Bemegy egy diszkóba, így elkezd táncolni, neki nincsenek csajozási gondjai, apukám! Velem lennének, ettől a hímringyós mozgástól ledermedek. Meg nem is járok diszkóba. Alekosz kicsit később szakmai szemmel megállapítja, hogy Anikó a legjobb csaj. Meg a legjobb arc, mondja Olivér. Micsoda? Legjobb arc! Mi van? Legjobb arc, ordítja Olivér. Silent party van, na. Anikó, ki az aki neked a legjobban bejön? Na hölgyeim, akkor mondom, mi van. Ilyen és ehhez hasonló kérdések után egyetlenegy dolgot tehetünk. Megköszönjük az italt, felállunk, hátat fordítunk és új hím után nézünk. Ha nincs, hívunk egy taxit. Anikó persze válaszol, Olivér. A választól még az RTL kis gépe is lefagy. (Itt rohantam ki a fagyasztóhoz.) Ilyen ember való hozzám, nem? Hát, vagy olyan, mint én, bizonytalankodik Alekosz. Ezt miért gondolod így? Hagyjál már békén! Mert szerelmes vagyok beléd. Jézusmária, lelépek. Gigi vonaglik, Éva az asztalon táncol a szokásos nősténydög módon, Olivér szeretné, ha ezt Anikó kifejtené. Kimennek.

Csak azt akartam kérdezni, hogy a Bécivel az érzelmeid már el is múltak? Ó, hát az már régen. Felröhögök. Baszki Anikám, tíz éve vagyok férjnél. Hát sok, sok, nem mondom, tudod hányszor múlt már el meg jött vissza? De az nem olyan volt. Mint? Mint most. Mert? Nem akarom kimondani. Mondd el, hogy miért tetszem neked. Olyan fura érzés. Megőrülök érted. Anikó nem következetes, ilyenkor azt szokta mondani, hogy hát imádok benned mindent, nem értem, mi van. Olivér műértetlenkedésbe fog, nem értem, nem vagyok táncos, púpos (?), nagy a belem. Hülyét csinálsz belőlem és megint fájdalmat fogok érezni, főleg, mert tudom, mi a helyzet. Hát akkor be kell menni Anikó, inni egyet és táncolni. Nem bírok magammal, ez a te hibád. Ne legyél már ilyen mufurc! Sikerült hülyét csinálnom magamból, nem szabad játszani más érzéseivel! Oda vagyok érted, de ott van az Enikő, súgja a fülébe Olivér! De akkor miért akarod ezeket hallani? Mert akarom hallani. Teljes realitásvesztésem van benn (=áll a farkam.) Szandi féltékeny és azt akarja, hogy csak vele beszélgessen. Úgy zavar, hogy megölnélek mindkettőtöket. És ha Olivér azt fogja mondani a kiszavazón(?) hogy Anikó áll hozzá a legközelebb, úgy behúz neki, hogy plasztikáztatni kell az orrát. Miután jól megmondta a magáét, smárolni kezd a satu Alekosszal. Olivér és Anikó bemennek a nyugiszobába, újabb hibapont Aninak. Én nem mondom ki. Mi a pálya, mi a szisztéma? Előbb te. Na, hát csinos vagy. Felröhögök. Volt egy pasim, aki nem volt a szavak embere, én meg kb. ennyi voltam, mint Anikó és föttétlen akartam én is hallani. Te sosem mondasz nekem szépet, kezdtem rá, mire rám nézett, és hosszas gondolkodás után azt mondta: BMW525i. Tetszek? Jó csaj vagy, igen. Szeretsz? Enikőt szeretem. Akkor ennyi. De nem ennyi, csak mondjad. Nekem van Enikő. Szerinted én olyan köcsög rohadtláda vagyok, hogy esetleg vonzódom hozzád, ország-világ előtt megalázom őt? Én mindjárt megbolondulok! Anikó akkorát sóhajt, hogy a nyugiszoba fala kileng két centit, aztán a ronda körmével karcolgatja Olivért térgyének kaláccsát. Olivér barátjához fordul vigaszért. Csak egy kis szeretetre vágyom bazmeg! Mázlista vagy, irigykedik Alekosz. Téged akarnak a nők, én meg mehetek az anyám picsájába! Gyönyörű végszó, köszönjük Alek. A következő képen az alkoholos befolyásoltság alatt álló Lakók a riportszobában egy emberként ordítják, alkoholtalkoholt, úgyhogy most nem kapnak, mi szavazhatjuk meg, hány hétig tartson a büntetés.

Kezdődik a kiválasztás, kapcsoljuk a Villát. Olivér éppen Anikó arcát simogatja, aki nagy nehezen kiküszködött az egyik szeméből fél könnycseppet és úgy néz Olivérre, mintha jelenése lenne. Anikó miért sírsz? Nem sírok. Laci sántít, gerincsérvre gyanít, sajnos kiújult, de két-három nap alatt elmúlik. Milyen volt az iskola hét? Lacinak a villa léte alatt ez volt a legjobb program, Anikónak még mindig nincs semmi baja. Éva egyetemre járt, meg a műveltségi vetélkedő is, nagy tudás, csalódott voltam, nem mondhatok mást. Andris megkérdez, ki érzi úgy, hogy benne lesz az első háromban? Laci nem hiszi. Alekosz, értetted a kérdést? Igen, talán benne lesz. Anikó nem hiszi, Éva reménykedik benne. Bélának benne kell, hogy legyen. Olivér ott lesz! Jerzsi nagyon szeretne. Gigi? Hát akkor én leszek a harmadik. Szandi? Hát akkor nekem nem jutott hely, úgyhogy nem. Kezdjünk. Jerzsi és Béci hozzák a táblát, Anikó, akinek semmi baja nincs, a bőröndöt. Elég nehezen nyílt a riportszoba ajtaja, ugye Anikó? Ti is tudjátok, mi történt tegnap. Ja, igen. Szerintem ezen nincs semmi mosolyognivaló. Na jó, erről majd beszélünk később. Béci elmondja, ő a legerősebbel méretné meg magát, ezek Olivér és Alekosz, ha nem lenne jóba, még Lacit is vinné. Lássuk, Éva hogy érezte magát a héten? Éva, aki ma Pumuklinak öltözött takargatja az arcát, jajistenem hát ez borzalmas volt. Igen, itt él még kilenc ember, de hát attól még én nem teszek lakatot a számra. A következő percekben kiderül, hogy Évát egyenesen az imádatig szeretik a többiek, Jerzsi szerint van sötét oldala, de kedveli, Giginek már viccesek a kitörései, Laci nem érti, miért csinálunk a hangyából elefántot. A bolha meg dögöljön meg ott, ahol van. Laci tojásáról van szó, Laci az ételt sajnálta elsősorban mert emberek éheznek és tudja, hogy Olivér csinálta. Szandival mi van? Szandi úgy érzi, ha Olivér nem készíti őt ki idegileg, bírni fogja. Alekosz elgondolkodott azon, hogy Szandi inkább mehetne haza. Béci csak azt mondta, hogy a szerkesztőknek igaza volt, aztán az Alekosz-Béci vita, a rétestészta a fasorba sincs.

Éva a táblánál végre. Olyan emberre rakja a jelet, akit nagyon szeret, nagyon közel áll hozzá, ezt két hete megbeszélték. Szeretné, ha látná, milyen erős a Villában, Olivér. Éva, miért mentél ebbe bele? Mert szeretne megmérkőzni, mindegy, ez egy furcsa döntés volt, ez van. Olivér élete eljött egy vízválasztó periódushoz, ó hogy azt a beszédképtelen úristenit neki! Szeretne megmérkőzni. A Villában Alekosz a legerősebb, de soha a büdös életben nem tenné rá a jelet. A másik erős a Béci, akinek egyik hibája a nagyképűség. Miért akarsz párbajra menni? Muszáj feltankolnom magam. Ez is én vagyok, nem tehetek róla. Sokszor kell tankolnom, hogy égni tudjak. Olivért nem érdeklik a vélemények a taktikájáról, a végén úgyis egy marad. Béci jelöl, erről mindig a kankutyák jutnak eszembe. Akire a jelet rakja, megkapott minden jutalmat és mindig arra panaszkodik, hogy fel legyen töltve. Fogalma sincs, hogy taktikázik-e, már néha nem tudja elhinni azt sem, ami igaznak tűnik. Akire a jelem rakom, nem ő, hanem Anikó. Hát most jól belóbáltál engem, mondja András. Miért Anikó? Mióta kiment a KicsiLány, teljesen máshogy viselkedik, van egy kialakulási folyamat, amire kíváncsi. Szandika olyan emberre rak, akit imád, szeret. Igaz, hogy visszaél a szeretetemmel, de szeretném, hogy ilyen maradjon, Olivér. Ha nem Olivért választottad volna, kire rakod a jelet? Igazából nem tudja, mert mindenkivel kezd visszaépülni a kapcsolata. Gigi gyerekes vagy nem, feldobott egy pénzérmét, Éván és Anikón vacillált. Anikó jött ki. Jerzsi taktikázva teszi a jelet, mert szeretne egy revansot. Ha Évára tenné, őt vinné ki, de ami a nagyobbik ok, lehet, hogy Gigit, úgyhogy Gombi.
Gomi is revansot akar, úgyhogy Jerzsi, fogalmazhatunk úgy, hogy két hülye egy pár.

Lacit az utolsó egy hét eseményei győzték meg. Olivér megpróbálta meggyőzni, elhitte neki amit mond, hogy mindenképpen ki kell mennie, ez az ember Olivér. Anikó, akinek semmi baja, nem ígéri, hogy összefüggően fog beszélni. Semmi baj, a többiek se tudnak kinyögni egy értelmes mondatot, toljad, anya. Vagy veszekszünk a Villában, vagy szeretjük egymást, vagy semleges. Tudom, hogy nem fog rám haragudni, de akire teszi, nem falakat, hanem várat húzott maga köré, bástyákkal, Gombi. Alekosz következik. Pár héttel ezelőtt kialakult egy hierarchikus rend. Egy ilyen hierarchikus rendben csak egyetlenegy uralkodó lehet. Ezzel a jellel harcba szólítom, csatába indítom a barátomat. Pár nap múlva kiderül, hogy ki érdemli meg a tribunus címet, Olivér. Röhögés. Olivér, vedd fel a zöld kendőt. Nem tartasz attól, hogy a nézők körében nem feltétlenül szimpatikus ez? Ez egy játék, mindenki úgy játszik, ahogy tudja, ez egyféleképpen üthet vissza, ha kinn marad. Ha kinn marad, nagyon fog örülni, ha visszajön, annak is. Andris búcsúzik, szeretlek Sanyi! Szeretlek Ádám! Sanyi, szeretlek! Jerzsi és Gombi összeölelkezik, előbb-utóbb összejön! Laci, te egy istenbarma vagy!

A képeket a valóvilág.hu oldalról válogatjuk. 

S-nek köszönöm!
 

Címkék: vv4
komment

Facebook kommentek

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

K Tomoceusz 2011.02.07. 10:26:12

@Lanois: Egy elit kommandósnál nem normális , hogy 40 évesen még valóságsókban kell mutogatnia magát . Már rég nyugdíjban kéne lennie .

Albino Vernyul 2011.02.07. 10:28:07

@beacska: Alekosznak van valami masszirozos trukkje.. A gerincnel a 2 lapocka kozt trukkozott tegnap Szandival, aki el volt ajulva tole, Eva eloszor nem akarta, vegul neki is megmutatta Alekosz, de "nem ereztek" semmit... Ezutan jott valami ideologia ra, hogy csak akkor mukodik, ha az alany befogado, meg ilyesmik Alek stilusban..

Trevlovics 2011.02.07. 10:28:57

@K.Tomoceusz: ööö hát pont azért. ha negyven évesen nyugdíjba kéne menned és előtte a rejtőzködés volt a lételemed ,akkor ki akarsz próbálni valami nagyon mást és elmész egy valóságsóba. mer már nyugdíjas vagy és megteheted.

beacska 2011.02.07. 10:29:42

@Albino vernyul: ezt a trükköt megmutathatná a férjemnek ;)

K Tomoceusz 2011.02.07. 10:32:25

@beacska: Sérvvel nem lehet megmondani kit vinne magával ? Ha az lett volna a feladat , hogy 4 órán keresztül ugráljanak egymás hátán , még megérteném , hogy felmentést kap .

Mit csinál Laca , ha afrikai bevetésen újul ki a sérve ? A védenivaló borogatja óránként háromezerért ?

Trevlovics 2011.02.07. 10:32:49

@beacska: csak akkor tudja neki megmutatni, ha a férjed befogadó alekoszra. ha befogadó rá, akkor meg már mindegy, megszívtad.

Trevlovics 2011.02.07. 10:33:42

@K.Tomoceusz: döntsd mán el, hogy nyugdíjas, vagy nem

K Tomoceusz 2011.02.07. 10:35:40

@Trevlovics: Ez így nem jó . Laca míg szerepel , a mama otthon ellumpolja a nyugdíját .

Albino Vernyul 2011.02.07. 10:37:25

@Trevlovics: Sanos ez igy van.. Ha meg megis bekuldened a villaba tanulmanyutra, Aniko beleszerelmesedik, es duplan rosszul jarsz...:)

K Tomoceusz 2011.02.07. 10:37:58

@Trevlovics: Feketenyugdíjas . Erre tudnék sok példát mondani , de nem teszem . Reméljük mondja más 15 órakor élő egyenes adásban .

K Tomoceusz 2011.02.07. 10:39:28

@Albino vernyul:

Ha jól olvastam , Laca a 4. legesélyesebb játékos a győzelemre . Szegény Jerzyt és Bélát nem szereti senki .

Trevlovics 2011.02.07. 10:42:19

jerzsi még akár nyerhetne is, mer egy csendes, jószívű gyerek. meghúzhatja magát a végéig, ott meg már nem a gecikre szavaznak általában, mer úgyis vége a műsornak. az egész az ertéeltől függ, ugyanis jerzsi.... hát nem nagyon okos, és ha erre rámennek és megmutatják, akkor a nagyon okos nézők fölényeskedő öntudattal kiejthetik valamelyik párbaján.

bévé 2011.02.07. 10:58:19

@Augur: hamvas a húszéves, nyugi. objektíven mondom: sejtszinten él. van egy olyan nőtípus, aki furcsán érzéketlen ha a nőiségéről van szó. bőg ugyan, és szenved, de nem azért, amiért valójában kéne. ha leműtené valaki a hályogot a szeméről, belehalna.

tizenot 2011.02.07. 10:58:51

@Trevlovics: Erzsóval mindössze annyi a gond, hogy egyre ramatyabbul néz ki ahogy jön fel a zsír és megy le a barnaság...

Nem egy szép gyerek alapból, de legalább szimpi.

traff 2011.02.07. 11:03:09

@tizenot: ja, egyre inkább olyan mint egy büfli pattanásos pörsenő kamasz bak.

Lotyó Bridzsida 2011.02.07. 11:12:53

tegnap beflasheltem, hogy Oli képes most eljátszani a világi nagy gerincest, és a nyeremény érdekében lepattintja anikót.
majd a játék végén, megpróbál enikővel maradni, de nem fog tudni a gatyájában maradni és szépen megrontja a kapcsolatot, hogy összejöhessen anikóval.
ez az összeesküvés elméletem.:D

bévé 2011.02.07. 11:19:21

@Ancilla: hát anyukája meghalt gyerekkorában (most nemtom, h beteg volt-e vagy öngyilkos lett).

Trevlovics 2011.02.07. 11:24:38

@Lotyó Bridzsida: sajnos a műsorban mutatott jellemét megismerve nekem is az a véleményem, hogy ha addig ki nem ábrándul belőle anikó (és azért olivér próbálja ezt valahol elkerülni és lebegtetni a dolgot), ha vége lesz a kamerás villalétnek, a manócska kevésbé lesz majd erkölcsös enikő tekintetében :)

Trevlovics 2011.02.07. 11:31:21

szinte látom is magam előtt a jelenetet, mikor kiderül és többen felelősségre vonják, hogy hogy tehette ezt azok után a szövegek és rinyálások után enikővel kapcsolatban. "hát csak egy fél órás kis dugásról beszélünk, hallod magad haver?!" :)

Lotyó Bridzsida 2011.02.07. 11:33:45

@Trevlovics:

remélhetőleg addigra kiábrándul belőle, de sajnos nagyon csábító tud lenni a tiltott gyümölcs, főleg ilyen fiatalon.
és főleg úgy, hogy közben megy a simi, izé, ölelé, odavagyokérted, stb.
kvázi Oli életbentartja a vonzódást (hiszen ő is őszintén vonzódik), és nem zárja le végleg, úgy, mint ahogy a Béci csinálta.
Ő mondta, hogy foglalt vagyok, azt jóvan.

Trevlovics 2011.02.07. 11:37:13

egyébként alekosz annyival rosszabb, mint olivér, hogy ő meg semmiképp se? vagy itt inkább azon múlik, hogy alekosz nagyon akarná és ez nem jön be? lehet, hogy alekosz eredményesebb lenne, ha felvenne egy közömbösséget, elérhetetlenséget mutató stílust, egy olyan áttitűdöt, hogy őt a női nem valójában soha semmivel nem tudja megfogni.

47pcc63 2011.02.07. 11:40:43

@Lotyó Bridzsida: Béci már elkezdte a párbajt, jól beolvasott az Olivérnek. Ezt azért is jól tette, mert végre valaki tükröt tart elé..Aztán az is lehet, hogy nagy kínjában végül is nem Bécit fogja kihívni.. Egy élvezkedő puhány ez az Olivér, valójában egy önimádó valaki, aki még egy érzelmi kapcsolatot is csak potyázásra használ "szeretetéhségre" panaszkodva..! Tulajdonképpen most mutatkozott be igazán Enikőnek is!

Lotyó Bridzsida 2011.02.07. 11:41:19

@Trevlovics:

nem.
alekosz annyira "puhatestű", hogy még a beteg nők is menekülnek előle.
van egy ilyen taszító kisugárzása.
csak azok a nők hagyják magukat neki, akiknek már minden mindegy.
anikó messze nem ez a fajta. szeret szenvedni, az oké, de nem mindegy neki, hogy alma, vagy körte.
a lacira se röpült rá.

47pcc63 2011.02.07. 11:44:30

@Trevlovics: MOST MUTASSA MEG OLIVÉR MENNYIRE TAKTKUS!
RAGYOGÓ ALKALOM A PÁRBAJ!
Bár általa esett ki Zsuzsi, majd Kristóf és Gina, Ő választott a két lány közül, így ment Ildikó is!
Tehát az eredmény nem csekély, és szombaton meglehet neki az 5.-ik, persze csak akkor ha Anikót viszi!
Ha Bécit, akkor már necces az eset, mert Béci első naptól odatette magát mindenben, míg Olivér is mindenben, de kihúzta magát!
Jól jellemezte önmagát a riportszobában, hogy ő egy nyávogós, hisztis pasi, akit csak Enikője tud megfegyelmezni úgy, h ő azt észre sem veszi!
TEGYE EZT MOST ENIKŐÉRT!
Visszatérve még egy rövidke időre Bécire, mindenki bevállalta a kutyusoktól kezdve mindent, de ki csinálta? BÉCI!
Zokszó nélkül csinál mindent, mert gyorsabban múlik az idő, minthogy kint cigiznek és kibeszélnek mindenkit, majd mikor bemennek nem tudják hogy nyaljanak, h az általuk elkészített kajából ugyanúgy (ha nem jobban) részesüljenek!
==================================================
A ma esti összefoglalót nézza aki teheti, mert nemcsak az előzetese volt érdekes, hanem az éjszakai feladat is, kíváncsian várom mennyit adnak le belőle, majd pedig a nagy !-es szakadása a szaunában!
Olivér tangózott, SZAUNA és HÁLÓ között, mert nem tudott dönteni, Anikó, vagy a hármas, de nem lövöm le a poént!

Trevlovics 2011.02.07. 11:45:10

@Lotyó Bridzsida: a lacival szerintem néha kacérkodik, csak nem elég érdekes figura neki. huszonévesen még nem az érett negyvenesek megbízhatósága és nyugalma :) imponál neki. ha laci jobban nyüzsögne, főnökösködne, irányítana, akkor szerintem rá is rárepülne :)

fran7 2011.02.07. 11:45:28

@47pcc63: Olivér most nem fogja kihívni Bécit, kivéve ha a retek közli vele, hogy úgyis bent tartják.
Kihívott lesz (szerintem): Gombi, Jerzsy, Gigi. 80/10/10 arányban.

Trevlovics 2011.02.07. 11:46:59

@47pcc63: na azért ne emeljük már ennyire a mennybe bécit se. kezdem azt hinni, hogy hasonlóan elvakultan elfogult vagy béci mellett, mint pl. tomoceusz és beácska ellene :)

Lotyó Bridzsida 2011.02.07. 11:48:30

@47pcc63:

Figylej, én erre azért nem tudok mit mondani, mert az emberek 90% az érzelmi kapcsolatait potyázásra használja a való életben is.:)
Most őszintén nézd végig a kapcsolataidat és ŐSZINTÉN gondold át, hogy mikor nem voltak totálisan tiszták a szándékaid. Persze ehhez jó nagy adag önismeret is szükséges, mert még magunkhoz sem vagyunk őszinték sokszor.

Én inkább azt látom, hogy Olivér ilyen kapcsolatfüggő.
2 hónapot sem bír ki anélkül, hogy nem szívjon valakiből energiát.
Képtelen magával lenni, mert alapból nem szereti magát, ezért kell más, aki szereti őt. Így vannak/maradnak a sok emberek is benne a szar kapcsolatokban.:)

Trevlovics 2011.02.07. 11:50:23

szerintem sem fogja kihívni bécit, ahogy mondtam, csak akkor hiszem el, ha ráteszi a kendőt. viszont ezzel meg azt a maradék kis hitelét is eljátszaná, és ha béci kemény, akkor bealázza a sárga földig utána és lesz is benne némi igaza(kivéve ha lacit választja helyette)

47pcc63 2011.02.07. 11:51:10

@Lotyó Bridzsida: gen, bár a műsort nem nézem, csak olvasni szoktam utána. Joliet reggel mondta, hogy Béci leoltja a mai adásban Olivért, ezért megnézem. (Egy ilyet még én sem bírok kihagyni.)
Igen, Anikó hatalmas játékos, és kajakra elhiteti mindenkivel, hogy lebecsüljék. Baromi jól csinálja. Azt olvastam, hogy a tanulmányi versenyt is megnyerte. Tehát: mindig lenézik, hiszik, hogy üres fejű, és mégis mindig meglepetést csinál. Folyamatosan. Az egyetlen olyan versenyző, ha így tetszik, meseszereplő, akit nem lehet kiszámítani. Még csak kikövetkeztetni sem, hogy mit-miért csinál. Csak az eredményt látni. Ügyességi feladatok: amikor színészkedni kellett, még a villalakók maguk is ledöbbentek a játékán. Állóképesség: lenyomta Lacit, Bécit a táltartásban. Neki volt egyedül bátorsága összefogni Olivérék ellen. Játékszellem: megtalálta bent a saját fegyverét, a külsejét. Igen, hiszem, hogy Anikó nagyon is tudatos, sok pontos csaj, aki nyerni akar. Hihetetlenül makacs, aki hamarabb felismeri bent a járhatóbb, győzelem felé vezető utat, mint bárki már a villában. És ehhez még párbajoznia sem kellett. Egyszerűen taktikus, és a nők közül a legjobb játékos a villában.

Trevlovics 2011.02.07. 11:51:14

inkább az érdekelne egyébként, ha olivér nem bécit viszi, hogy számol el ezzel a szövetségeseinek, akiktől direkt ezért kérte a jelet. éva több napos rohamot kap, ha kivisz előle egy gyengébbet :D

Lotyó Bridzsida 2011.02.07. 11:51:15

@Trevlovics:

szerintem a lacit viszi.
a bécit nem meri még.

mama ottmarad 2011.02.07. 11:51:49

@Nagymedve: ezért érdemes volt, nagyon jóóó

I'm a lady, can you save Me? 2011.02.07. 11:53:33

@fran7: Gombival lehet hogy igazad van. Majd megmagyarázza, hogy mindkettőjüknek kell a benzin.

Tuti nem a Bécit viszi, valami gyengust, akit kint is hagy.

Vihetné Évát!

Két cirkuszoló majom sok egy villába!

Lotyó Bridzsida 2011.02.07. 11:55:45

@47pcc63:

Az, hogy van IQ-ja anikónak szerintem nem jelenti azt, hogy EQ-ja is van.
Szerintem egyáltalán nem tudatos, amit csinál, csak alapból van egy ilyen kis normális igazságérzete.
Azok alapján, amit a pasikkal produkál, sajnos azt kell mondjam, hogy egyáltalán nem okos, sem nem taktikus. Csak repül arra, amerre a szél fújja. 21 évesen egyáltalán nem ésszel él az ember, hanem ösztönből. Főleg ilyen körülmények között.:)
Szerintem.:)

47pcc63 2011.02.07. 11:56:13

@Lotyó Bridzsida: Inkább három "nagyobb arcú" játékos, mint egy neandervölgyi, aki az "agyonimádott barátnőjét is porig alázta". Régen Enikőnek oltárt állított az ágyánál, azzal mi van? Folyamatosan a lányon keresztül próbálta bemesélni a nézőknek az emberibb oldalát. Esküvőt ígért neki, szerelmet, hűséget. A csatorna kivételét élvezte. Találkozhattak, telefonálhattak. És ez most mind ment a lecsóba, lehúzta a rötyón.
Hajrá Béci!

Lotyó Bridzsida 2011.02.07. 11:57:22

@Trevlovics:

Figyi így 3X-en sem érdekes figura a Laci nekem, pedig már én is szeretem a nyugit, és rühellem a brazil szappanoperázós kapcsolatokat...:)

mama ottmarad 2011.02.07. 11:58:02

@mama ottmarad: amúgy 2010. májusában készült, ott van a video alatt.
www.youtube.com/watch?v=e4vWzP1OYMI

Azóta Oli mintha öregedett volna...

47pcc63 2011.02.07. 11:59:24

@Lotyó Bridzsida: Szerintem????????????
Szerintem??????????
Szerintem???????? Mi ez a köbön?
Hogy halmozod a szerintem szót,nem untat ez Téged? Inkább három "nagyobb arcú" játékos, mint egy neandervölgyi, aki az "agyonimádott barátnőjét is porig alázta". Régen Enikőnek oltárt állított az ágyánál, azzal mi van? Folyamatosan a lányon keresztül próbálta bemesélni a nézőknek az emberibb oldalát. Esküvőt ígért neki, szerelmet, hűséget. A csatorna kivételét élvezte. Találkozhattak, telefonálhattak. És ez most mind ment a lecsóba, lehúzta a rötyón.
Hajrá Béci!

Lotyó Bridzsida 2011.02.07. 11:59:38

@47pcc63:

még csak várjál.:)
még előadhatja a nagy visszavonulást természetesen azért, mert őőőő mekkkkora jellem, és kitart az enikő mellett --->ezzel visszafordítva az ellenefordulókat.:)

47pcc63 2011.02.07. 12:03:02

@mama ottmarad: Tudjátok h mit nem értek..hogy a búbánatban lehet Éva szülinapja a héten,ha ő valójában 1983.11.30-án született??????
érdekes...........
starity.hu/sztarok/bauko-eva/

I'm a lady, can you save Me? 2011.02.07. 12:04:06

@Lotyó Bridzsida: meg is teszi a párbaj előtt és a védettsége alatt majd rárepül Anira...
Aztán jön a duma, hogy végig Enci manólányra gondoltam közben, és a párbajon a szemével engedélyt adott rá...

gibson 2011.02.07. 12:04:49

@Lotyó Bridzsida:

"Én inkább azt látom, hogy Olivér ilyen kapcsolatfüggő.
2 hónapot sem bír ki anélkül, hogy nem szívjon valakiből energiát.
Képtelen magával lenni, mert alapból nem szereti magát, ezért kell más, aki szereti őt."

Ez egy tökéletes jellemzés. Ez a csávó egy igazi energiavámpír, akinek folyamatos visszaigazolásra van szüksége a környezetétől, a barátaitól, hogy ő a legjobb, a legszebb, a legviccesebb, stb. Csak, amíg ezt megkapja, képes normálisan viselkedni, amint ez alábbhagy, depressziós lesz, fásult, ideges - ahogy láthattuk is pár hete, amikor Alekosz meg Éva turbékoltak, őt meg hanyagolták.
Most, hogy Alekosszal megint jóban van, plusz Anikó meg Szandika is bele vannak zúgva, újra tele van energiával, jópofázik, vigyorog, stb.

Lotyó Bridzsida 2011.02.07. 12:04:50

@47pcc63:
szeritem téged untat, szerintem.:D
de akkor ne beszélgessünk szerintem.:D

47pcc63 2011.02.07. 12:06:46

@Lotyó Bridzsida: Egy nő ne ajánlja fel magát soha egy férfinek. Sem akkor ha van párja, sem akkor, ha nincs. Ráadásul Anikó kb. egy hónap alatt már a harmadik férfinak vall szerelmet. Egyik ujságban viszont azt olvastam, hogy nem igen adja könnyen a szívét. Mi lenne, ha még könnyen is adná. Ami Olivért illeti, remélem a barátnője szóba sem áll vele többet, hisz egyértelmű, hogy a drága Olivér provokálja a lányokat. Ha egyetlen férfi lenne a földön akkor sem érdekelne. Rosszul vagyok az ösztönös, szexmániás viselkedésétől. Minek ment be, ha tudta, hogy nem birja ki napi 4 akció nélkül. Röhej. Ezt a palit kellett volna elküldeni katonának, no majd ott sirhatott volna, hogy lemerültek az elemei, a tartalékai. A világban gyerekek halnak éhen, halnak meg betegségben, ők meg jódolgukban nem tudják mit csináljanak

fran7 2011.02.07. 12:08:24

@I'm a lady, can you save Me?: Szerintem azt fogja mondani, hogy azért Gombi, mert nem akarja a feszültséget fokozni a villában.
Gigi és Jerzsy azért esélyes, mert sejti, hogy így tud megszabadulni egy nagyon erős szövetségtől. Jerzsy és Béci nem nagyon fognának össze. Jerzsy és Gigi meg ha magára marad akkor sokkal erősebb lesz a kapcsolatuk, de Béci felügyelete nélkül Gigi nagyon másképp viselkedne.

gibson 2011.02.07. 12:10:30

"Minek ment be, ha tudta, hogy nem birja ki napi 4 akció nélkül."

Igen, ezen már én is sokat gondolkodtam. És Laci, Béci meg Jerzsy miért nem sírnak állandóan, hogy "hiányzik a szerelmem", meg hogy mennyire kanosak, miközben Gombi meg Olivér nonsztop erről panaszkodnak?

Lotyó Bridzsida 2011.02.07. 12:10:44

@gibson:

nagyon jól látod.:)

kedvencem volt, mikor az Alekosz (meglepő módon!!!) közölte vele, hogy el kellene döntenie, hogy mit akar, anit vagy enit, és akkor Oli tisztára kiakadt, leverd egy ücsisdobozt az asztalról, és elküldte a kurvaanyjába az Alekoszt, mert IGAZA VOLT!:))
Alekosz szembesítette azzal, amit csinál, és nem tetszett neki, nagyon nem.:D mert végig sem gondolta, csak bájolgott az anival, meg fürdött a "fényben" egészen odáig.

És akkor had szóljon Tiborom gondolata ide:
"szilánkos menyország, folyékony torz tükör, szentjánosbogarak fényében tündököl":))))

van-e szándék 2011.02.07. 12:11:07

@47pcc63: mer a Rubin így álmodta meg.. a Sanyival.. mit nem értesz ezen?

47pcc63 2011.02.07. 12:11:26

@fran7: Én meg azt remélem, Béci megy vissza, és Évával folytatja majd.
Egyébként valóban így van; Gombi sem mászik senkire, Béci is tartja magát. Az ő taktikájukba nem fér bele az, hogy tönkrevágjuk a családot otthont, más utat választottak a nyeremény felé.
Pápá Olivér, hajrá Béci!

I'm a lady, can you save Me? 2011.02.07. 12:15:16

@Lotyó Bridzsida: Ez tényleg így volt!

Ennél jobban már csak az dühít, hogy Évike minden eseménykor először körülnéz, ki hogyan reagál és ennek fényében utána ő a leghangosabb... lásd mikor Szandikát kizárták, kapkodta össze-vissza fejét és utána ő üvöltött legjobban...

Lotyó Bridzsida 2011.02.07. 12:17:05

@I'm a lady, can you save Me?:

szerintem már végiggondolta, hogy ha kikezd az anival, akkor elköszönhet a nyereménytől.
simán végig fogja mártírkodni szerintem a játékot így.
ráadásul sokkal izgibb csak így húzgálni az ani haját, hogy jajjnemlehetdemegőrülökérted, mint őszintén kimutatni és nyomatni a dolgot.
ez egy olyan NEM, ami gyakorlatilga TALÁN.

47pcc63 2011.02.07. 12:17:36

@van-e szándék: elhiszem, sőt, egyet is értek, de ha belegondolsz, a csatorna is kaphatott a fejére rendesen. A tanáralázás kicsaphatta másoknál is a biztosítékot, erre nincs mentségük, nézettség ide vagy oda. Itt írtátok, hogy mit műveltek Olivérék a tanárok háta mögött, hogyan vágta haza Laci idegeit megint, aztán a csatorna híradója arról számol be, hogy kölykök erőszakoskodnak egy emberrel...(Nem írom le, szerintem mindenki pontosan tudja, mire szeretnék itt utalni.) Az ő négy tökéjük igenis hatással van az emberekre (nézd csak itt szét, milyen balhék szoktak lenni), kiváltképp a kamaszokra. És azt sugallták, hogy büntetlenül lehet garázdálkodni, mi több, ez szórakoztató. Ez már felelősség, és ennyire nem hülye a csatorna vezetősége sem. Ha helyre szeretnék állítani a bizalmat, és pénzt akarnak, akkor látványosan bevisznek vagy két közjegyzőt a párbajra. A nézettségük Olivérék kiesésével is helyben marad, sőt, csak eztán fog igazán megugrani. Tudod, hány haverom van, akik nem bírják (!) nézni a négyes miatt a műsort? Arról nem beszélve, hogy ki tudja, mit hoz ki a négyeske felszívódása a műsorból. Atom biztos az átrendeződés lehetősége bent, akkor kezdődik majd el csak igazán az álarcok lehullása.

szédült nőszemély - forza 2011.02.07. 12:17:40

@iinside: azt én is néztem. nem voltak rá szavaim. azok a színek, az a minta, az a fazon. annyira stúdióidegen volt, hogy olyan nincs is. várom, hogy ráadjanak valami retró papucsállatkamintás nejlonpongyolát is már, meg egy cuki takarítónős fűzős cipőt. :)

fran7 2011.02.07. 12:18:49

@47pcc63: Azt azért ne feledd, hogy mi próbálunk a ráció és egy kevés érzelmi behatás alapján dönteni. De a döntést a kereskedelmi tv hozza meg a bevételeit figyelembe véve.

47pcc63 2011.02.07. 12:21:03

@fran7: Enikőnek nem Anikóra kéne haragudni, hisz Anikó 1 független lány azzal kever akivel akar és aki engedi. Lehet, hogy az orrtúrónál ez csak taktika, de ezzel a sárba taposta Enikőt és a saját "hűségét" is. Bárhogy is taktikázhatott volna, de ne úgy, hogy azzal a kint lévő barátnőjét megalázza. Bécire lehet mondani azt, hogy c....y, lehet mondani, hogy taktikázik, A TAKTIKÁJA SZIMPATIKUS, AZ Ő TAKTIKÁJA MÉG NEM SÉRTETT MEG OLYAN EMBEREKET, AKIK KÖZEL ÁLLNAK HOZZÁ!!! Orrtúróról, alkoholfüggő Éváról, a bamba kérdőjel Alkeszről ugyan ez nem mondható el!! Hajrá Béci, bár félő, hogy az RTL szokás szerint közbeszól!!

genevieve 2011.02.07. 12:22:20

nem azt játssza most el olivér amit majka is anno?
majd szépen beküldik hozzá enikőt a párbaj előtt és minden szép lesz....

I'm a lady, can you save Me? 2011.02.07. 12:24:12

@47pcc63: szerintem eddig senki sem állította, hogy manólány Anikóra fog haragudni. A vak is látja, hogy Oligarcha provokálja.
@Lotyó Bridzsida: egyetértek! gusztustalan

Albino Vernyul 2011.02.07. 12:24:28

@47pcc63: 2 honap alatt.. A Beci dolog ugy derult ki, hogy beittak, akkor kottyintotta el.. A Kiraly fele ize, az csak ilyen rajongas szintu dolog volt, a csatorna eroltette, hogy hatha tobb is lehet belole, lasd. irj levelet projekt.. Oli meg gyak. kivallatta, ha nem kergeti oda-vissza vegig a villan, lehet, hogy ma se tudnank, hogy mi az abra....

tizenot 2011.02.07. 12:24:47

@Lotyó Bridzsida: Hát ez a szembesítés már elkésett kicsit, szerintem az enikőnél már tutkóra kibaszta a biztosítékot, ennél megalázóbb a világon nincs egy nőnek, hogy a riválisának azt mondod hogy gyönyörű vagy, közben meg az arcát simogatod és úgy nézel rá mint valami istennőre. Nem lepődnék meg, ha eni nem lenne ott a párbajon, én a helyében tutira minden kapcsolatot megszakítanék olival, ez nem fér bele egy komoly kapcsolatba.

Oli amúgy simán a földre fog esni két csaj között, anikó teljesen kiszámíthatatlan, mégha össze is jönne neki, akkor se tartana semeddig sem. De nagy a gyanúm, hogy amint oli beadná a derekát, az anikó visszakozna, neki a dráma meg a szenvedés kell, nem egy párkapcsolat. Ez amúgy teljesen rendben is van 20 évesen :D

van-e szándék 2011.02.07. 12:26:17

@47pcc63: a VV oldalról gyorsan levették Éva CV-jéből a hónapot és a napot :DDDD

47pcc63 2011.02.07. 12:28:16

@genevieve: Most olvastam...Enikő nem volt soha egyetemista,ezt Olika egyik statiszta társa írta...csak pultos,de Oli féltékenysége miatt ott kellett hagynia..Olika meg csak egyszerű fénydublőr volt...ez azt jelenti,hogy amíg a színész pihen,addig valaki beáll abba a pózba helyette,és beállítják a fényeket!

I'm a lady, can you save Me? 2011.02.07. 12:29:32

@Albino vernyul: A Bécibe azért volt "szerelmes", mert Bélánk jó fej volt vele, és pátyolgatta..
Király L. valóban csak a retek műve volt.
Olikánk vigasztalta a "kicsi lány" kiesése, ill. balhéjuk ürügyén.
Ha legközelebb a zöld állatkán sírja ki magát, abba is szerelmes lesz...

tizenot 2011.02.07. 12:29:36

@47pcc63: Hallodhülyevagy? Háhogyafaszba ne haragudna? :D
A rivális az rivális MMKK, akkor is ha nem ő kezdte, kábé kanál vízben.

Ráadásul encike egy büdös hangot nem tud beleszólni, igazi tehetetlenség feeling, gondolom mindkettőt imádja most :S

Lotyó Bridzsida 2011.02.07. 12:30:16

@tizenot:

nagyjából, ha én lennék az enikő, akkor már összepakoltam volna a cuccát, és kibasztam volna az ajtó elé.:))

nem szakítanék meg minden kapcsolatot, csak simán szakítanék, visszatánci nélkül.

van-e szándék 2011.02.07. 12:30:27

@tizenot: még az is lehet (bár kétséges, de hátha mégse olyan buta), hogy szándékosan akarta előcsalogatni az Oli-féle farbát... Volt egy megjegyzése arra, hogy ha Gigi és Béci tudná, mit miért csinál, megértenék őt

47pcc63 2011.02.07. 12:30:42

@van-e szándék: Tényleg!!!!!! Nov. 30. Mi a franc?!!!

Lotyó Bridzsida 2011.02.07. 12:32:19

@I'm a lady, can you save Me?:

Éva konkrétan egy érzelmi retardált.
Kb kiscsoportos szinten van, és képtelen normálisan reagálni semmilyen ingerre.:D

I'm a lady, can you save Me? 2011.02.07. 12:33:21

@van-e szándék: ige, és egyszer azt is kifejtette, hogy ő most rossz kislány lesz és szétrobbantja a 4-eket. Lehet erről még nem tett le.

van-e szándék 2011.02.07. 12:33:26

@47pcc63: már csak Jerzyé van fent hónappal

tizenot 2011.02.07. 12:33:54

@van-e szándék: Valahogy tökre el tudnám képzelni, hogy anikó és szandi is megkapta titkos feladatnak, hogy mennyen rá olira :S

tizenot 2011.02.07. 12:34:59

@Lotyó Bridzsida: Izé... a kettő között van valami különbség? :D

47pcc63 2011.02.07. 12:35:33

Néztem az éjjeli közvetítést. A négyes nagyon oszlóban van, Szandi kibukott, hogy Olivér teljesen mellőzte egy hétig, és ő csak arra kellett, hogy a jelet rárakja. Azt mondta, Bécit fogja visszavárni. Mondjuk a szavazásig még meglesz fűzve :) Alekosz elmondta, Bécinek sokszor van igaza, csak nem tudja elmondani, mert mindig le van hurrogva, Olivér nem engedi szóhoz jutni, mert nem tud úgy kommunikálni, mint Oli, de ettől még sokszor mond igaz dolgokat. Anikó jól bekavart a négyes egyetértésébe. Valahogy nem az a hangulat jött le, mint amit az összefoglalókban látunk. Enikő? Hát ő egye meg amit főzött ( ahogy Szandi mondta az este Olivérnek). Én soha nem engedném be a párom egy ilyen helyre. Ha nagyon menni szeretne, akkor mehetne, de úgy, hogy én szakítanék. Milyen érzés esténként azt látni, hogy eleped Anikóért? Ja , és lehet azt bebeszélni, hogy a szeretethiánytól van, jaa....Ott a többi pasi is, valahogy egyet sem látok egy banánnal sétálni a nadrágjában, mert nem érdekli őket a bent lévő nők.

Kekec1 2011.02.07. 12:36:17

@I'm a lady, can you save Me?: nem, a tuja van soron, meg is mondta :)

amúgy szépjóreggeltmindenkinek, most látom, hogy a tegnap éjszakai remekműveim elvesztek a téridő felsőbb dimenzióiban és egy másik posthoz kerültek :) tanulságos volt a tegnapi vagdalt.

Kekec1 2011.02.07. 12:38:23

@47pcc63: már egy ideje érlelem a kérdést :) szabad megkérdezni mennyi idős vagy?

47pcc63 2011.02.07. 12:38:30

@Lotyó Bridzsida: Enikö,hagyd a francba Olit, hajts rá Sebeök Jánosra hidd el ö nem fog igy viselkedni veled a tenyerén fog hordozni:-))))

van-e szándék 2011.02.07. 12:40:08

@47pcc63: én Alekoszt javaslom.. vagy a Sanyit :)

Lotyó Bridzsida 2011.02.07. 12:40:12

@tizenot:

:)) igen, az, hogy normálisnak is lehet maradni attól még, hogy csalódtam valakiben.:D
de persze nincs jelentősége jelen pillanatban.:D

47pcc63 2011.02.07. 12:43:02

@Kekec1: Miért érdekel? Csak figyeljétek meg, ha a barlanglakó Oli kimegy, a többiek is ki fognak nyílni végre. Be vannak tojva a szájától. Ugyanez a helyzet alkesz Évával is. A nagy pofájuk elnyom mindent és mindenkit.
Enikő meg ne szóljon egy szót sem, ismerte (állítólag) a fasziját, tudta, hogy szexmániás, erre beküldi fél évre lotyók közé! Mire gondolt?

Kekec1 2011.02.07. 12:44:02

@47pcc63: puszta kiváncsiság, semmi több.

I'm a lady, can you save Me? 2011.02.07. 12:45:10

@Kekec1: úristen, akkor a tuja és a zöld állatkák vérre fognak menni... :)

mama ottmarad 2011.02.07. 12:50:40

@47pcc63: benne van a szabályzatban, mindenkinek akkor van a szülinapja, amikor a rötölö mondja, mit nem értesz ezen?
A tévedés kockázatával.

47pcc63 2011.02.07. 12:54:45

@mama ottmarad: valotlan világ! melyik oldalon tálal ki oli haverja? amugy elég gáz, pont a "vagány"(inkább kisány v gyökér kategoria nálam) sir állandoan a nöjéért. érdekes a többiek pont nem..... szánalmas, nem tudom az eniköje is mit eszik rajta, de legalább a szépségükben összeillenek :D
amugymeg laci meg gombi nehezen esik ki, nekik azért vannak haverjai (pont zsuzsi mesélt még egyik éjjel amig bent volt gombi kinti hátteréröl olinak, h oli kint meg fogja szivni a pelenkás szivatását)
nameg mien gáz a tiszta kamu volt (gigiék a szállodában...)
meg éva kitörö c..nyozása még régebben :D cska a jutubos felvételen láttam... kész röhely... nameg azok is akiknek olyan emberek szimpatikusak akik hazugsággal és másokon átgázolássalprobálnak nyerni. szerintem az ilyen emberek undoritoak. és ennyiben valo valo világ, h kint is sok az ilyen undorito hazug "ember"

beacska 2011.02.07. 12:56:35

hali! mennem kell, de gyorsan leírom az én elméletemet:
szerintem Olivér rájött, hogy Anikó szívében ki lehet tölteni az űrt, amit Zsófi hagyott maga után (én ezt Lacinak javasoltam anno, de a dereka miatt ő belassult). Ahogy számolgatta a jeleket, Évára 3-at számolt (Béci, Gigi, Laci), magára is 3-at, de akart még +1-et biztosítéknak. Ezért fűzte a Jerzyt, de ő kerek perec elküldte. Ki maradt? Anikó és Gombi. Először Anikó űrjével próbálkozott, ami be is jött neki!!! És Ani azért sírdogált, mert ennek ellenére SEM volt hajlandó rátenni. Túllőtt a célon. Most már próbál visszakozni, de a szálka ott maradt, hátha jóljön még plusz egy jel vmikor.

és szerintem ki fogja hívni Bécit, már 4 hete hajtogatja, hogy szét kell őket robbantani, nem hátrál meg. Mennyit nyafogott a múltkor is: "nekem ne mondd többet, hogy ne vigyem a kaját, mert látod, puhapöcsnek tartanak!" Még egyszer nem éli túl...

47pcc63 2011.02.07. 13:01:23

@beacska: Inkább három "nagyobb arcú" játékos, mint egy neandervölgyi, aki az "agyonimádott barátnőjét is porig alázta". Régen Enikőnek oltárt állított az ágyánál, azzal mi van? Folyamatosan a lányon keresztül próbálta bemesélni a nézőknek az emberibb oldalát. Esküvőt ígért neki, szerelmet, hűséget. A csatorna kivételét élvezte. Találkozhattak, telefonálhattak. És ez most mind ment a lecsóba, lehúzta a rötyón.
Hajrá Béci!

lobster thermidor 2011.02.07. 13:14:13

@Lanois:

Én ezt leegyszerűsítem: össze-vissza beszél.

beacska 2011.02.07. 13:16:23

@47pcc63: egyrészt nem láttam se csókot, se szexet. másészt, szerinted, ha elviszi a fődíjat Enikő nem omlik a karjába?

47pcc63 2011.02.07. 13:20:53

@beacska: Most már a másikk új oldalon vagyok.Inkább három "nagyobb arcú" játékos, mint egy neandervölgyi, aki az "agyonimádott barátnőjét is porig alázta". Régen Enikőnek oltárt állított az ágyánál, azzal mi van? Folyamatosan a lányon keresztül próbálta bemesélni a nézőknek az emberibb oldalát. Esküvőt ígért neki, szerelmet, hűséget. A csatorna kivételét élvezte. Találkozhattak, telefonálhattak. És ez most mind ment a lecsóba, lehúzta a rötyón.
Hajrá Béci!

beacska 2011.02.07. 13:24:58

és azon nem gondolkodtatok el, Gigi miért éppen a szavazás előtt ült le beszélgetni Anikóval? Egy hete nem szóltak egymáshoz, és véletlenül éppen a jelölés előtt adta alá a nemlétező lovat. Látta ő már, hogy Szandi és Éva hogy fortyog, gondolta, hátradől, és nézi röhögve, hogy vesznek össze...méghogy "Olivér fél a saját érzéseitől, titkolja, de látszik, odavan Anikóért…" röhej.

forexfelix 2011.02.07. 19:16:36

Na az rtl elfelejtette kikockázni Laci himbilimbijét a zuhanyzás alatt. Most akkor az elég ha kiírják, hogy termék megjelenítés látható? :)

Szaffi B. 2011.02.07. 22:38:05

Szevasztok Prolik!
Kiduzzogtam magamat :)))

mama ottmarad 2011.02.08. 11:26:18

Muhaaa állat az avatarod
Eni-Trolli, hiányoztál a csapatból - az olvasóknak is :)

Szaffi B. 2011.02.08. 15:57:38

@mama ottmarad: :DDD Már lecseréltem, iszonyú hatással volt a bioritmusomra :DD
süti beállítások módosítása