Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Hogy volt?

VV4 - 4X37

2011. január 21. 11:15 - Hódos Hajnalka

Miután összeugatok a férjemmel, duzzogva bevackolom magam a nyugiszobába és őszintén remélem, hogy egy lerakott ikrának érzi magát. Pár perc múlva már bánom, mert nem vagyok én arra ráállva, hogy kibelezett mackót, nyálas csócsacsontot meg vak koalamacit körém rakjanak, mikor beleülök a polipba, vészjósló hangon megszólalok, Pötyi, ma rendkívül rossz hatással vagy a bioritmusomra. Most ülhetek itt Irsai meg cigi nélkül. Más meg sörözget a nappaliban. De akkor se kullogok vissza, sskk, hát nem vagyok én egy Kilences! Nekem értékeim vannak! Gyere, Andris, vigasztalj meg! Meg is teszi, Alekoszt, a Villafüggőt taszították a többiek a kiesés szakadékának szélére. Erős kezdés. Az Odúban Olivér uraskodik, a Középosztály hanyagul végzi a munkáját, meg kell csinálni az ágyakat, testvér. Alekosz ágyaz, Zsófi és Anikó a másik uraságot masszírozza, fú, egy ilyenre Olivér is befizet. Na nem, Anikónak már lerohad a keze. Éva sem, megy ki Alekoszhoz beszélgetni, Zsófinak is volt egy ilyene, most neki is lesz. Évának egyébként tetszik ez a játék, csak ne csicskáztassák. Ha ő lett volna az Uralkodó, az ő tevékenysége a rendszabályoztatásra irányult volna. Azt elhiszem, még Olivér ananásza is vigyázzban állt volna a Szentélyben! Olivérnek Gombi jut, ő masszírozza, nem túl lelkesen. Jerzsinek az égvilágon semmi baja nincs a rabszolgasággal. Két perccel később a kertben dünnyög, fúj, mi van ebben a kajában, valami nitrites páccsó. Meg bőrke. Kivan a kajától, neki a második legnagyobb boldogsága a kajálás, ha azt elveszik tőle, szomorú. Vajon mi lehet neki az első legnagyobb boldogság?

Jerzsi és Gigi büntetéséből még kereken egy hét van hátra, addig kell légpuszikat dobálniuk és a levegőt simogatni. Olivér szerint ez tud egy csomó izgalmas dolgot generálni. Igen, ilyen hülye mondatokat, mint például ez volt. Míg Gigi és Jerzsi légintegetnek egymásnak, Szandika a riportszobában megnyugtat, mindenki ki fogja ezt bírni és nincs ám itt halálos szerelem, nincs ám! Olivér légkérdést tesz fel két méteren belül Giginek, amúgy mi van veletek, együtt lesztek? Hát kinn együtt leszünk, ha meg nem úgy alakul, akkor legalább megpróbáltuk. Alekosz nagyon sajnálja azt a szerencsétlen Jerzsigyereket, a Gigi egész egyszerűen hülyének nézi. Valaki mondta, hogy Jerzsi a Gigi hátán akar felkapaszkodni, mostanra a véleménye szerint fordult a helyzet. Béci most mondja azt, hogy örül ennek a büntetésnek, hihi? Jerzsi Olivérnek panaszkodik, hát hiányzunk egymásnak. Tegnap este odaszóltam neki a fürdőben, hogy adjon egy tangát vagy egy bugyit, hogy azzal aludjak. Ráterítem az arcomra, szagolgatom. Mikor lefekszik, az álomrandi pillanatai járnak a fejében. Nekem konkrétan az, hogy felkötöm magam a gázcsőre. Egyéként Gigi és Jerzsi megoldották. Hihihiiii vihog Olivér. Gigi szerint szex konkrétan nem történt. Engem meg különösebben nem érdekel, úgyhogy nem kezdek el azon morfondírozni, ki hazudik és miért.

Ajaj, komoly beszélgetés lesz Alekosz és Éva között, beveszek egy magnéziumot, attól megnyugszom. Éva hintázik, Alekosz támadó kobra testtartásban eszik. Mondtam, hogy szeretnék veled beszélgetni. Mi a téma? Kettőnk. Alekosz elindul kifelé, esik az eső, na mehetünk? Éva úgy gondolja, hogy ez így nem mehet és azt szeretné, hogy ez a viszony, ha nem is most, de… Olivér benyit: Béci azt szeretné, ha masszíroznád a kezét. Most? Jó, megyek. Lelki szemeim előtt lejátszódik a jelenet, Éva puszta kézzel kiszakítja Béci karját tőből, párszor megforgatja a feje fölött, majd hörögve belevágja a medencébe és utána köp, de láss csodát, Éva masszíroz. Béci nagylelkű, na menjen beszélgetni! Na, hol tartottál? A viszonyunk nem romolhat el. Miért nem lehet úgy megmaradni, mint előtte? Nem tudtam, hogy ilyen érzéseket táplálsz irántam, főleg, hogy előttem már minden lánynak mondtad, hogy szerelmes vagy belé. Én nem azt mondtam, hogy szerelemes vagyok beléd, hanem azt, hogy beléd szerettem. Az más. Alekosz ismeri Éva gondolatait, a szokásait, tudnak egymással beszélgetni, voltak közös akcióik, tettek egymásért, ezek hozzák a belészeretést. De mondhatsz szerelmet is. Minek nevezed? Hát akkor annak, annak aminek te. Na és hogy tudsz a másik társaságában lenni, ha az elutasít? És mi a megoldás? Nem tudom. Lehet, hogy időt kellett volna hagyni ennek. De én akkor se szerettem volna beléd és ezt ne vedd sértésnek, ha eddig nem történt meg. Én nagyon nehezen leszek szerelmes. És akkor hogy fekszel le valakivel? Itt felröhögök, beszarás, hogy a pasiknak az a fixa ideájuk, hogy a nők csak mély érzelmi lángok közepette párosodnak. Ha bebizonyosodik ennek ellenkezője, akkor meg minden nő kurva. És az nem férne bele velem? Nem, mert van barátom. Alekosz kockáztatott, hogy legyen a nemtomminek alapja, kockáztatott és vesztett. Akkor most én megpróbálok neked segíteni. Nem tudsz, innentől kezdve. Mostantól már csak szánalmas lennék a szemedben. Nem jössz? Nem, Alekosz inkább ott marad, ledöglik a kanapéra és dobolgat az ujjaival a mellkasán.

Az Uralkodók szórakoztatására a pórnép megmérkőzik egymással, a győztes jutalomban részesül. Olivér nem először tribunusozik, akkor ezt tegyük rendbe, mert nem mindegy, hogy az okos hülyéskedik, vagy a hülye okoskodik. Akire Olivér gondol, az egy évenként megválasztott római tisztviselő, aki a népet képviselte, az ő érdekeikben lépett fel, köze nincs a patríciusokhoz, de mindegy is, a telefont is a Mobil Józsi találta fel, mint tudjuk. Olivér szerint a ruha előkelő, de Olivér mozgásával baj van. Túl laza? Arisztokratikusan mozogj, előkelően, lassan, na így jó. Mondja ezt Alekosz, jövő tanév kezdetétől első osztályban az S betűt az ő fényképéről tanulják írni az elsősök! A szolganép versenye kezdetét veszi, az első feladat: folyadékkal megtöltött poharakkal megrakott tálcát átvinni egy akadálypályán. Anikó ügyesen már akkor elejti az egészet, mikor leemeli a polcról, én csak kipróbáltam, hogy egyáltalán elbírom-e. Gig tovább jut, ő már fel is tudja emelni, aztán töri össze mindet. Gombi elindul, a gumiabroncsokba lépkedve pár poharat elejt, a libikókánál az összeset összetöri. Zsófi meglepően ügyes, Gigi is, Anikó egy poharat tör össze. Jerzsi hihetetlenül gyors, 34 másodperc alatt teljesíti a feladatot, ő a győztes. A második fordulóban kitör a pesti limbó láz. Egy teli tál zöldborsófőzeléket maguk előtt tartva kell a léc alatt átmenni, arra ne térjünk ki, „hány lélegeztetőgépet lehetne vásárolni az éhező afrikai gyerekeknek” ennek a több liter főzeléknek az árából. Gombi leseggel, a lányok ügyesek, a feladatot Gigi nyeri, így ő mérkőzik meg a harmadik fordulóban Jerzsivel. A harmadik feladat nagyon jó, hátrakötözött kézzel, egy paradicsomlével teli tálból kell szájjal kivenni krumplikat. Gigi a szolganép abszolút favoritja! Béci nagyon jól érezte magát a játék közben és büszke, a csajok nagyon odatették magukat. Gigi jutalma, hogy azt eheti amit az Uralkodók és nem csinálhat semmit.

De mi történt a Villafüggővel a kiválasztás után? Alekosznak nagyon furcsa érzés a kiválasztottság, és a kiválasztás óta kinn járnak a gondolatai, nem benn. Az nem baj, csak a hangok ne mondjanak semmi gonoszt. Gombi Lacit húzza, nagy kópé vagy te! Szeretnéd magad megmérettetni, azért? Gigi, neked van kedved párbajozni, kérdi Alekosz. Ez nem kedv kérdése, ha viszel, megyek, nem félek tőle. Anikó tiszta idegben van. Zsófi nem tudom, mit szed, de szívesen kipróbálnám én is, visít, kiviszem és otthagyom, én vagyok a királylány, pörög, táncol, énekel. Ne örüljél már magadnak, honnan tudod, hogy téged visz ki? Anikó szerint ez volt az első olyan kiválasztás, ahol nagyon sokan taktikáztak. Igen, pláne te meg a Jerzsi a konyhás sztoritokkal. Éva cigizik a kertben (meglepő?), na gyere Alekosz, menjünk beszélgetni! Béci odaszól, ne befolyásold a döntésében, volt már erre példa a Villában. Most tudod miért mondja ezt? Ez attól fél, hogy most folyamatosan a Gigit fogom neked mondani. Olivér újra megcsillogtatja a magyar nyelv szépségét Alekosznak, azok közül fogsz dönteni, akik rád rakták a jelet? Még nem döntöttem el. Rosszul érintett téged a Laci. Rosszul, tényleg szeretem. Olivér és Éva Bécitől féltik Alekoszt, könyörögve kérlek Tesó, ne a Rácz testvéreket vidd ki! De akkor ki az én pályám? Zsófi vagy Laci. Éva értetlenkedik, miért ne vihetné a Gigit? Mert a Giginek a Szandikával vagy az Évával kell párbajozni. De miért te döntöd el, Olivér? Akkor megint benn marad mint a két Rácz, legközelebb meg lehet, hogy én megyek, vagy a Gombi vagy a Jerzsi, csattan fel Éva. A vitának Alekosz kérése vet véget. Amíg ki nem megyek, addig ti ketten folyamatosan legyetek mellettem! Folyamatos kontroltt igénylek! Rendben. Jó! Meg van beszélve, uram. Na mi van, Kilences, nem jössz ki?

A képeket a valóvilág.hu oldalról válogatjuk. 

Címkék: vv4
1681 komment

Facebook kommentek

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kaviárevő felsőezer 2011.01.22. 02:10:02

@MegLepke: egy egész klán vagyunk, hallod, MMKK, folyamatos kontroll leszek melletted :)

@hannibal22-73: fúúú, nagy csikágó lesz tényleg. viszont csak rád fog támadni, mert vele ha kimegyünk, össze fogunk költözni, még Madridba is megyek vele :) légy erős, mögötted állok majd, ha meg akar dobálni naranccsal :)

MegLepke 2011.01.22. 02:11:10

@hannibal22-73: ne beszélj így a kurvaéletbe, nem a seggedből rángattál ki! BTW hol van canzone?

Kaviárevő felsőezer 2011.01.22. 02:14:04

@hannibal22-73: fúúúú, de szimpatizálom h szimpatizálod, bele is pirulok minggyáá

jó h tudom már, miért szerettél belém, így az évfordulónk 0. napján :)

Hannibal22 2011.01.22. 02:15:10

@MegLepke: ne legyél vígszínház:)

Kaviárevő felsőezer 2011.01.22. 02:18:07

@MegLepke: a korod meg a magasságod nem tudom, mert V. még reggelig ül a táblázaton, de tudod mit, tesó, nekem az se számít, ha kimegyünk is, tartani fogom veled a kapcsolatot

MegLepke 2011.01.22. 02:20:12

@hannibal22-73: csak félek, hogy teszel rám jelet, taktikázok,nah.

@canzone: kor:32, magasság(:DDD):155cm. Szóval szerintem öribarik leszünk.:)

Kaviárevő felsőezer 2011.01.22. 02:22:00

@MegLepke: mivel te nő vagy, meg én is, és engem spec nem vonzanak a nők, ezért leszarom hány éves vagy és milyen magas, mert hozzád nyugodtan húzhatok magassarkút, ha sörözni megyünk, ha nem :)

Hannibal22 2011.01.22. 02:23:04

@MegLepke: Gondolod,ha lebaszol akkor nem teszem rád?:)
155cm hmm ez nincs az elveimmel szemben:)

Hannibal22 2011.01.22. 02:24:29

@canzone: Azt is szeretem benned,hogy ilyen tisztán látsz hallod

MegLepke 2011.01.22. 02:25:35

@canzone: ha szavalok, akkor is?:)

@hannibal22-73: te is húzol magassarkút, ha hármasban megyünk?:)

Kaviárevő felsőezer 2011.01.22. 02:26:40

@hannibal22-73: na ez nekem már az elvemmel szemben van, hogy itt az elveiddel jössz Lepkének is :P

www.youtube.com/watch?v=0UdEPjiwofI&feature=related

Hannibal22 2011.01.22. 02:28:01

hát bakancsot hallod,abban 180 fölé tornyosulok

Kaviárevő felsőezer 2011.01.22. 02:29:07

@hannibal22-73: mindig is tisztánlátó akartam lenni, az manapság egy jól fizető állás

Kaviárevő felsőezer 2011.01.22. 02:31:03

durvus, de szípen fogunk kinézni, Lepke szaval a magassarkújában,160cm magasan, én ittasan csoszogok majd szintén magassarkúban a 175-tel, hanni meg bakancsban a 180 centijével támogat minket

MegLepke 2011.01.22. 02:32:47

@canzone: nah, az elébb még trióról volt szó - avagy megjelenhetek-e a társaságotokban kiszavazás után - most meg már nem? nem értem, de kihívhat Alekosz, erre várok, úgyse mer.

Hannibal22 2011.01.22. 02:33:27

@canzone: hallodhülyevagy mér mondod,hogy szípen? Ez a hajdúbiharmegye kösségiek bioritmusába van belekódolva:)

Kaviárevő felsőezer 2011.01.22. 02:36:08

@MegLepke: mivammmá? most mondom, hogy te is jössz! kelted itt a feszültséget, kavarod a híg székletet, faszom

@hannibal22-73: gigitől tanultam, a hajunk hasonlósága miatt sokat figyelek rá

Hannibal22 2011.01.22. 02:36:14

@MegLepke: de igen,mondtuk. Harmadik végletet fogod képviselni

MegLepke 2011.01.22. 02:38:41

Hát basszátok meg, ittas vagyok, mint Éva a párbaj után...

Kaviárevő felsőezer 2011.01.22. 02:45:23

@MegLepke: mert beleittál mindenki piájába, hallod, mondtam, hogy nem kéne

MegLepke 2011.01.22. 02:47:15

@hannibal22-73: jóvanna, magamat ünnepeltem.

@canzone: csak a középosztályéba. Az uralkodókéba nem tenném SSKK!

Hannibal22 2011.01.22. 02:48:26

@MegLepke: adatlapot kitöltötted e már?

Kaviárevő felsőezer 2011.01.22. 02:49:09

@MegLepke: helyes... a konyakot azért neked adom, a többi uralkodó uccse issza meg, meg egyébként is alszanak már, más a ritmusuk, érted

Kaviárevő felsőezer 2011.01.22. 02:51:15

@MegLepke: @canzone: egyébként meg már lassan 3 órája nincs névnapod, ideje lenne abbahagyni az ivást, legyél már tekintettel másokra is

Hannibal22 2011.01.22. 02:53:25

@canzone: hallodhülyevagy,nem emlékszel,hogy ki adta az utsó válaszra (megfogta e a pömpölőt?) azt a választ,hogy "úgy értve,hogy kézzel?"-t:)

MegLepke 2011.01.22. 02:53:40

@canzone: Na de most attól, hogy más a ritmusunk én még bulizhatok csendben. Nem veszek részt a szőlődobálásban, úgy oké?

Hannibal22 2011.01.22. 02:54:24

Tudjátok,hol találom az adatlapot? lecsekkolnám lepkét,hogy tényleg képvisel e értékeket

Kaviárevő felsőezer 2011.01.22. 02:55:11

@hannibal22-73: ezt pont tőlem kérdezed, pont most, mikor azt se vágtam, hogy ki az a Trixi? :D

@MegLepke: ha nem lépsz át senki fején sáros cipővel, akkor oké

Hannibal22 2011.01.22. 02:55:22

@hannibal22-73: utsó kérdésre,természetesen

Kaviárevő felsőezer 2011.01.22. 02:55:48

@hannibal22-73: reggel tudod megnézni, addig V. zárolta, mer' állítólag szerkeszti

MegLepke 2011.01.22. 02:57:09

@canzone: Csak hason taposok mindenkit. Ez nekem elvem.:D

Hannibal22 2011.01.22. 02:57:42

nem vagytok álmosak?

Kaviárevő felsőezer 2011.01.22. 02:59:43

@hannibal22-73: legközelebb legyél tekintettel a szellemi képességeimre, kérlek :)
deee, én már kezdek :(

@MegLepke: akkor vigyázz, mert 4 jelet kapsz holnap minimum :D

Hannibal22 2011.01.22. 02:59:56

@canzone: szerkeszt..persze..exével háztartási szekszel mint tegnap

Hannibal22 2011.01.22. 03:01:51

@canzone: Akko' menjünk mert mindjárt utazom Pestre. Holnap(ma) később jövök,ne aggódjál bébi

MegLepke 2011.01.22. 03:03:01

Én most az elalvás előtti józanodás állapotában vagyok. Alvási állapotba hozom magam. Ásványvíz kíséretében.

4 jelet? Erre fel kell készülnöm. Összes lelki társammal beszélnem kell!

Kaviárevő felsőezer 2011.01.22. 03:03:08

@hannibal22-73: kinek mi jut, érted :)ő kekszel, te meg itt ülsz a villában keksz nélkül, kisírt szemekkel nézegeted az ananászod, és várod, hogy ő visszajöjjön a vi...

Kaviárevő felsőezer 2011.01.22. 03:04:57

@hannibal22-73: nem aggódok bébi, majd integess a helikopterről
@MegLepke: én MMKK melletted vagyok, megpróbálom őket befolyásolni v egymás ellen fordítani

akkor 3-ra mki csukja be a szemét és jóéjt!!!

MegLepke 2011.01.22. 03:06:12

Jóccaka! És jó velvetes szokás szerint: aluGGYatok réten!:)

gidabiga 2011.01.22. 08:03:20

valami alakul itt :D
micsoda verselések! :)))

gidabiga 2011.01.22. 08:32:02

ja, jóreggelt!

és viszlát este!

Szirénke 2011.01.22. 09:12:17

Jó reggelt! Látom Canzone, Hannibal és MegLepke egész éjjel itt romantikázott. Most akkor ti egy trio vagytok? És összebeszéltek, hogy ránk rakjátok a jelet?

christaylor 2011.01.22. 09:15:19

Sziasztok!

Vége a Hupikéknek, jöhet az új poszt! :)

Szirénke 2011.01.22. 09:38:22

@christaylor: Csengetett Mylordot nézek :)

christaylor 2011.01.22. 09:43:30

@Szirénke: az is nagyon jó, bár én ilyen mesefilmes vagyok szombat-vasárnap reggel. :)

Számolj Templár 2011.01.22. 09:49:15

Na ugylátom, mindenki Hupikézik! Tologatom egy kicsit a csattogós lepkét, asztán visszanézek!

szédült nőszemély - forza 2011.01.22. 09:51:37

@Szirénke: Dallast nézek ágyból, kvval. :)) nosztalgia rulez

Lanois 2011.01.22. 09:52:41

@szédült nőszemély / forza 1000 komment: Erről jut eszembe, hogy kipróbáltuk tegnap a vv ivást. De nem sikerült...

Lanois 2011.01.22. 09:59:32

@szédült nőszemély / forza 1000 komment: Azt amikor akkor kell inni, amikor az összefoglalóban is isznak vagy cigiznek.

szédült nőszemély - forza 2011.01.22. 10:08:05

@Lanois: és mi volt a baj? túl sokat ittál vagy nikotinmérgezésed lett?:)

Lanois 2011.01.22. 10:13:00

@szédült nőszemély / forza 1000 komment: Á, már nem dohányzok. Cak inni kellett volna, de valahogy annyira lekötöttek az események, hogy elfelejtettük, tudod?!

szédült nőszemély - forza 2011.01.22. 10:17:06

szóval nem ittál bele a pórnép borába és az uralkodók konyakjába se? még egy kis Irsai se volt?:)

zoxó 2011.01.22. 10:19:45

@lófő: bmeg, én meg rákattintottam! Vissza akartam aludni, de most már nem megy.

Darcylla 2011.01.22. 10:20:29

Belenéztem a reggeli "élőbe", Oliwér és Alekosz azt játszották, hogy Lacinak és Erzsinek sugalmazták, ők lesznek a kiválasztottak. Oliwér akkora egy görény:)) Imádom:))

Darcylla 2011.01.22. 10:22:07

@zoxó: jobb is, mert még felsírsz álmodban :D

zoxó 2011.01.22. 10:27:19

Kész, feladtam, nekem már soha a büdös életbe nem lesz avatarom.

christaylor 2011.01.22. 10:28:59

@zoxó: de ne add fel, sokaknak nem sikerült egy fél napig sem létrehozni, aztán mégis!

Lanois 2011.01.22. 10:39:26

@zoxó: kérdezd meg bévét. ő napjaink egyik legkiválóbb avatarbeállítótanácsadója.

.lll. 2011.01.22. 10:41:36

@zoxó:

ne 2 megás avatart töltsél felD

natoth 2011.01.22. 10:43:22

@Darcylla:
reggelt mindenkinek (kivéve a más bioritmusúakat)
lehet, hogy a Jerzsit viszi, én most azt mondom

szédült nőszemély - forza 2011.01.22. 10:44:35

@Lanois: na azért. már azt hittem, hogy csak úgy öregesen egy pohár kakaóval nyomtad

natoth 2011.01.22. 10:44:42

@zoxó:
neked nincsen indás profilod, ha jól nézem. anélkül is lehet avatart csinálni?

Szaffi B. 2011.01.22. 10:50:01

Jóreggelt!
Táblázat?
Nesztek:

A kultúra

úgy hull le rólam, mint ruha

másról a boldog szerelemben -

(J.A. Nagyon fáj, 1936)

natoth 2011.01.22. 11:01:09

ÉLIÁS JR. ÉBRESZTETTE A VILLALAKÓKAT
A népszerű énekes hangjára ébredtek ma reggel a Villalakók. A meglepetésnek mindenki örült, de talán a legjobban Gombi volt oda.

Augur 2011.01.22. 11:01:37

ciao! valaki segítsen plíz, aki ért hozzá: mi a faszér van az, hogy ha a youtube-on nézek egy videót, a felénél leáll és visszaugrik az elejére. vagy engem basz szét az ideg, vagy én a baszom szét a gépet. nagyon köszi!

.lll. 2011.01.22. 11:08:18

@Augur:

valaki vnc-keresztül dirrekte baszogat

natoth 2011.01.22. 11:10:13

@Augur:
nemtom, mit próbáltál eddig, meg hogy tudol-e angolul, de hátha:

www.google.com/support/youtube/bin/answer.py?hl=en&answer=74662

zoxó 2011.01.22. 11:20:28

@christaylor: hetek óta próbálom!!
@lófő: kicsike, nincs 200 kB
@natoth: van indás profilom, ráadásul nyílt is, mert hogy már azt is mondták.
@Lanois: szerinted ha ő elmond néhány varázsigét, megjelenik az avatarom???

natoth 2011.01.22. 11:23:07

@zoxó:
de ha rákattintok a nevedre, nem jön elő hogy xy.inda.hu, míg másoknál igen, szóval fura

viola narvilly 2011.01.22. 11:26:35

@natoth:
Azért, mert még nincs avatarja.
Nézd meg Számolj Templárt, neki sincs.

Ja, jóreggelt!

natoth 2011.01.22. 11:29:55

@viola narvilly:
ja, hogy kevertem a szezont a fa..., mármint az okot az okozattal, mert nem vagyok művelt
jóreggelt néked is. aludtál azért valamennyit, táblatündér?

viola narvilly 2011.01.22. 11:31:31

@natoth:
Aha, 2 körül feküdtem le, valamikor asszem 3/4 9-kor ébredtem :)

MegLepke 2011.01.22. 11:33:46

Jó reggelt! Felébresztettetek a csoszogással. Avatart akartam beállítani én is, de még félig alszom.

Augur 2011.01.22. 11:34:44

köszi a segítséget, de-és:
@lófő: és hogyan basszak vissza?
@natoth: csináltam, és tesz rám magasból:(

natoth 2011.01.22. 11:42:14

@Augur:
még olyat olvastam valahol, hogy a registry kipucolása is segíthet
@viola narvilly:
nagyjából én is, de engem sűrűn fejberugdotak alvás közben, úgyhogy hátránnyal indulok
@MegLepke:
reggelt. te se aludhattál túl sokat, viháncoltatok itt egész éjjel :)

K Tomoceusz 2011.01.22. 11:43:08

@Augur: a youtube-on nézek egy videót, a felénél leáll és visszaugrik az

A szexvideók gyakran ugrálnak . A politikusi nagygyűlések viszont hibátlan minőségűek . Azokat kell nézegetni és nem leszel ideges .

Kaviárevő felsőezer 2011.01.22. 11:44:36

@lófő: baaaaaaaaazdmeeeeeeeeeeeeg. hát muszáj volt a Trixi hangjával felébresztened? :)

viola narvilly 2011.01.22. 11:45:07

@natoth:
Sáros csizmával átmásztak a fejeden? :))
Én tudtam volna még aludni, de egyrészt elkezdett ciceregni az orrom (minden éjjeli program, hogy vagy kattogok, vagy sípolok, vagy egyéb), másrészt reggel még át akartam nézni a táblát, mielőtt Hajni elkészül a poszttal.
Na, menjünk az újba.

.lll. 2011.01.22. 11:49:20

@Augur: alt+f4:DD

@canzone: miért,nem szereted az értéket???

MegLepke 2011.01.22. 12:08:34

@natoth: :))) DE senki fején nem másztam át sáros cipővel.

Augur 2011.01.22. 12:23:13

@K.Tomoceusz: egy hölgyet ilyen durván leleplezni bazz...
@lófő: kösszépen. mingyá megyek és visszafekszem inkább.

Számolj Templár 2011.01.22. 13:51:28

@viola narvilly:
Ne is mondd! 7rét görnyedtem avatár ügyben. Az adatlapomon látom, az összes nézetben látom, itt nem látom! Ráadásul a hejesírás ellenőrző ojan buta, hogy az avatár szót nem ismeri!
Amúgy persze szép hajnalt mindenkinek!
Hogy aludtatok?
Álmomban sáros fejjel átbújtam Laci cipője alatt!
süti beállítások módosítása