Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Hogy volt?

VV4 - 4X27

2011. január 11. 09:50 - Hódos Hajnalka

Ha az Üvegtigrisből megtudhattuk, mi az a latin lever (Nem lever, lover! Baszógép! Kösz Csoki, sokat segítettél!), a tegnapi összefoglalóban láthattuk magát a harmadosztályú latin szeretőt is, Alekosz személyében. A nem mindennapi látvány leírásához még nem találtam megfelelő jelzőket, és gyanítom, a táncnak nevezett higanymozgás pontos ábrázolása is kifog rajtam, úgyhogy kezdjünk Liluval, aki tegnap egy bársonyszerű ezüstösbarnás felsőben pompázott arany övvel. Anyám a nyolcvanas évek közepén hasonló szerkóban indult asszonybálba, válltöméses blézerrel súlyosítva, minden egyes alkalommal tűsarkúban, hogy aztán két napig nyögjön.

Alekosz, alszol velem kinn ma? Nem, ma Anikózni szeretnék. Jól van, csapasd. Az Anikózás első lépéseként Alekosz fél méterrel arrébb helyezi az ágyneműt a szobában. Áttettem a paplanom meg a párnám a te helyedre, pont nem vette észre, mert sminkeli magát. De jobb is lenne nekem a bal oldalon, mert, menj és rakd át! De akkor azt hiszi, hogy hülye vagyok. Én már most, de a latin leverek sosem voltak az eseteim. Alekosz visszamegy a szobába és visszarakja az ágyneműt, itt jut eszembe, vannak egyes madárfajok, ahol a hím építi a fészket, hogy odacsalogassa a nőstényt. Na? Hát határeset, mert a Zsófi pont szólt hozzá és kinézett. Olivér fejében megszületik a megoldás, te tudod mit? Tedd át az ő ágyneműjét! Se szó, se beszéd! És Alekosz visszamegy harmadszor is, bemegy a szobába, körülnéz, aztán hosszasan elgondolkodik, hogy min, nem is akarom tudni. Olivér, hallod, nem jó, a Zsófi ott fekszik. Rajta? Nem, mellette, de hát most hogy vegyem el a cuccot? Nem hiszem el, hogy ezt nézem tíz perce! Olivér sem hiszi, hogy Alekosznak összejön az Anikózás, de ezt csak a riportszobában vallja be. A latin lever nem adja fel, éjjel odasettenkedik Anikó ágya mellé és felébreszti. Anikó félálomban dünnyög, nem, nem akar átmenni. Alekosz lefekszik, kétszer-háromszor elrendezgeti a farka körül a ráncokat a nadrágján, és vár. Trikóban, hogyne. Jó dolog várni és reménykedni. Ez egy jó dolog, szeretném sokáig fenntartani ezt az állapotot.

Egyik csapás a másik után, Éva főzni akar. Jerzsit és Bécit kéri föl kuktának, csináljunk csirkemellet. Jó, meg egy kis burgonyapürét, egy kis fazékkal. Éva egyedül felismerte a konyhát, a hűtőben kutat, mi ez karaj? Igen, azt meg kéne csinálni, különben ki kell dobni. Akkor lesz karaj meg csirkemell így panírozva. Segítsetek, mert nem tudom, hogy mi az adag. Jerzsi megértően próbál nézni, Éva siet megnyugtatni, tudok rántott húst csinálni, csak mindig lemegy a panír. Ildi krumplit pucol, késsel, másfél centi vastag héjakat nyeseget, közben arról folyik a vita, hajába’ vagy ne hajába’ főzzék meg. Éva a mosatlan szeletek közepére rászór némi sót, a panírozás folyamatát szerencsére nem mutatják, úgy ni, frankón bele a hideg olajba! Jerzsi kimondja a végszót: kicsit fura íze lesz, de bele nem döglünk! Tényleg nem, Éva ebéd után morog, a Béci mégsem ment neki segíteni, minek alázom meg magam? Szét kell bontani ezt a testvérpárt, minél előbb!

A feladat újabb feszkót szül, a Lakóknak házi szavazást kell tartani arról, ki nyeri a ValóVilágot. A legtöbb szavazatot Béci kapja, Olivér szerint azért, mert jóképű, van egyfajta stílusa és kerüli a konfliktusokat, de azért benne van egy-két balhéban is. Gigi is több szavazatot kapott, Olivér kommentálja, javasolnám, hogy bontsuk meg ezt a duót. Éva kiakad, mert Ildikó is kapott egy szavazatot. Tudod ki tett az Ildikóra? Alek! Nem értem, nem értem, nem értem! Szandika szerint Alekosz kezd megzavarodni. Szerintem ez már megtörtént, most ennek stádiumait nézhetjük végig. Alek véleménye az, hogy egy ilyen szituációban az ember az igazi gondolatát pont az, amit nem fog elmondani (sic!). De hát akkor neked se az az igazi gondolatod, hogy az Ildi nyeri! Nem, ő töltést akart neki adni a párbaj előtt. Te ne adjál neki töltést, én akarok visszajönni! Te fogsz. És mi a véleményetek arról, hogy a testvérpár öt szavazatot kapott? Önbizalombomba, veti be magát Alekosz a két csaj közé és vihognak. Szandika szerint csak mondják, hogy a jó nyer a végén a gonosz meg elbukik, ez nem egy népmese, hanem a való világ! Nem értek egyet, igenis felfedeztem bizonyos népmesei elemeket, ott van mindjárt Éva, mint boszorkány, Szandika, akit átokkal sújtottak, ezért paplanszájú lett, Alekosz, a béka akit senki nem akar megcsókolni, Laci, mint a nyugdíjas Fehérlófia.

A nézők szavazata alapján kubai est lesz a Villában. Bevallom, én még nem voltam, de kétlem, hogy pillepalackból utángyártott pisaszínű, hosszú ujjú ingben lennének ott a férfiak, Jerzsi konkrétan betyárnak tűnik, és hát Alekosz meg Olivér, anyám. A elöl vé alakban kivágott rugalmas szúnyogháló, ami testükön feszül, őket is meglepi, Olivér, határozd meg a karakterem! Orsós Lajos látott egy kubai filmet, szerzett egy ruhát és ez lett a vége. Úgy nézek ki, mint egy latin szerető! Mint egy harmadosztályú latin szerető! Ha Kuba, akkor salsa, Ildi tanítja a többieket, az alaplépés jobbbaljobb, baljobbal. Ennyit én is tudok, barátnőmnek köszönhetően, aki egy budapesti hétvégén esti meglepetésprogramként elcipelt egy salsa estre. Sajnos tánctanítással kezdődött, így közel kétszázan látták, ahogy egy vízilóba oltott dromedár kecsességével próbálom elsajátítani az alaplépéseket, aztán kértem egy camparit szódával, mivel, ja, elfelejtettem, hogy pesten vagyok, akkor dzsúzzal és igyekeztem láthatatlanná válni egy sarokban. Alekosznál azért jobb voltam, az ő mozgása önmagában megérne egy hogyvolt posztot, tanítani kellene, ahogy a hasa folyamatosan körbetekergett saját magán.

Némi alkohol és Olivér biztatása után heves udvarlásba kezd, lehet, hogy Évának ez az utolsó éjszakája a Villában! Éva, a nőiességnek a netovábbja vagy! Úgy imádlak! El foglak venni feleségül! Gyere, gyere ide, csókolj meg! Hogy Éva sikítva menekül, gondolom senkit nem lep meg, Alekosz felgyorsított zombimozgással, kinyújtott kézzel kergeti, hangosan röhögök, ez borzasztó. Kicsit később Alekosz Zsófira vet szemet, én most harminc másodpercen belül meg fogom csókolni szívem választottját, és ő ebbe bele fog egyezni. Zsófi hozza a naívát, rólam van szó? Gyere ide, hát hova mész? Az előbbi bizarr jelenet megismétlődik, csak most Zsófi menekül, Alekosz Anikón átvágtatva próbálja Zsófit utolérni, mikor nem sikerül, megvonja a vállát, akkor az Évát! Ez annyira rossz, hogy jó, hangosan röhögök, hát ez borzalmas!

Éjszaka levél érkezik a Villába, Ildi, Ildi! A nézők hahaha, persze, megszavazták, hogy Ildi tudja meg, elhagyta a barátja. Adjátok ide, mert ez most rólam szól! Olvasd fel, olvasd fel! A Blikkből megtudják, hogy Gábornál kiverte a biztosítékot Ildi szilveszteri fogadalma, ezért kocsiba vágta magát és megmondta Eszti néninek, hogy vége. Eszti néni örül, Ildi sír, ne sírjál. Anyu miatt sírok. Dögöljön meg! Dögöljön meg, kiáltja Éva, felpattan és megszeretgeti Ildit, Ildi örül, aztán elmondja a riportszobában, hogy tovább kell lépnie ebből a dologból. Bécinek meg azt, Gábor már eleve azon kiakadt, hogy nem mondott eleve nemet a műsorra. Éva a kertben szövi az összeesküvés elméletet, pont egy Ildikóról jelenik meg cikk? Pont egy párbaj előtt? Nem gondolom, hogy én esek ki! Én se, mondja Olivér. Jé, ma nem volt balhé!

A képeket a valóvilág.hu oldalról válogatom, én, a kis vattacukorka. 

Címkék: vv4
490 komment

Facebook kommentek

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.01.11. 19:05:01

@nyuszómuszó:
Én nem szeretnék annyi idős koromra olyan orbitális méretű táskákat a szemem alá.
Bár, ha a Corvinusra járt, már kezdem sejteni, hogyan öregedett 10 évet 3 alatt.

K Tomoceusz 2011.01.11. 19:05:22

@Trollszpré:

Azt írtam , ilyet még nem hallottam ?
Ragadnak a billentyűim .
Azt ütöttem be , hogy csak egyszer hallottam .

rianna 2011.01.11. 19:06:53

ez a farmerkosztüm so so 80's ...

K Tomoceusz 2011.01.11. 19:08:00

@neccharisnyás útonálló:

Baba csatornákban nem vagyok oké . Abban vagyok jó , amit felhoztam példának . Már kamaszok az egykori másfél évesek .

fran7 2011.01.11. 19:08:34

Éva: tudom, hogy nagyon nehéz nekem... Én mindig csak mással törődöm.

christaylor 2011.01.11. 19:08:36

Valaki kérdezte délután,hogy Alekosz főz-e. Hát most igen. Vagy legalábbis őrizte a fazekat egy fakanállal.

Szegény Ildi, még magának is hazudik. "egyre többen kezdenek megkedvelni a villában..."

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.01.11. 19:08:38

@dex.ion:
Szóval -az elszállós úristenit a blogengine-nek-

gyomortartalom sugárban történő felgargalizálása hangutánzó szóval kifejezve.

bévé 2011.01.11. 19:10:20

@nyuszómuszó: hát ja. nekem is vannak. elvileg. :D
nekem coming out lesz, mert kitagadnak. :)

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.01.11. 19:11:37

@dex.ion:
Nem szeretem a faggyú miatt. :(

@K.Tomoceusz: Ha a 2. mondat önmarketing, akkor a szalai szellemben tartózkodjunk tőle, ha kérhetem. ;D

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.01.11. 19:13:04

@bévé: Költözz be a következő szériában. Akkor biztosan.

christaylor 2011.01.11. 19:13:28

Bazzeg, Éva rendesen beijedt. Úgy csúszik-mászik mindenki előtt,hogy iszonyat. Ő innentől kezdve mindent megcsinál majd, egy angyal lesz, mindenki a barátja lesz,stb.Fújjjj!

fran7 2011.01.11. 19:14:17

@christaylor: Az önbecsapásba az a "jó", hogy csak egy embert kell átverni.

tgrs 2011.01.11. 19:14:34

Valaki csapja le Ildit, jaaaaaaaj. "Észrevetted, hogy nyílok?" Ibolya vagy, Ildi?

bévé 2011.01.11. 19:15:18

@christaylor: nagyon gáz. rég láttam ekkora parasztot.

forexfelix 2011.01.11. 19:15:59

Na hát most pont gép mellett nézem a ma esti összefoglalót!
Éva felajánlotta Aleknak hogy legyenek barátok!
Válasz : Akkor velem alszol? :) :):)

Ha azt mondta volna leszek a hugod, erre Alek rávágta volna Nappal hugom este dugom :)

basaja 2011.01.11. 19:16:51

@christaylor: jaja,gusztustalan.mint általában

tgrs 2011.01.11. 19:17:35

@neccharisnyás útonálló: Igazán ez a legkisebb hibája szerintem. Ez alkati dolog, nekem is mindig látszanak a karikák, pedig alszom eleget, csak nagyon fehér a bőröm.

K Tomoceusz 2011.01.11. 19:17:54

@neccharisnyás útonálló:

Nem önmarketing , feladat felosztás . Nesöneles már van elég , gibson a sportos , nekem maradt a hírtv vagy az xxxl . A hajasbabának üzenem : hosszú gondolkodás után hoztam csak döntést .

basaja 2011.01.11. 19:19:19

házicsicska...Naná,hogy Éva ennyire képes,ez van

christaylor 2011.01.11. 19:20:31

Most komolyan, ennél nincs jobb ötlete az rtlklubnak,mint hogy 30 és 40 éves embereket hozzanak ennyire nevetséges és megalázó helyzetbe,mint ez az állatos játék?
Nyilván,inkább az állatot játszókra gondolok,nem gazdikra.
Semmi jobbat nem tudnak kitalálni?

K Tomoceusz 2011.01.11. 19:21:00

@forexfelix:

Hugom nem hugom megdugom
( körmagyar )

Kollega ! Klasszikusokat sz szerint .

Kekec1 2011.01.11. 19:21:13

Istenem, Éva.....
"Benne van a feladatban, hogy háziállat legyen? "
Anikó: "igen, házikedvenc, mi lehet más?"
Éva: "mittudom én, házibarát, házicsicska"
No comment, megyek sírni.......

Jerzy Ildi megint párban, hmmm

nyuszómuszó · http://benedekblog.hu 2011.01.11. 19:22:02

@neccharisnyás útonálló: a gyerekek imádják, főleg a bebe Tv-t (az a legagyszibbasztóbb), egyszerűen hipnotizálja őket, durva pszichológia egy-egy olyan értelmetle szpotot elkészíteni, tanultam róla, minden nagyon tutira össze van rakva, a formák, a színek, a zene, minden.

Pár hónapos babát, aki elvileg még hivatalosan nem is tudhat sokáig koncentrálni, simán leköt félórára, egy egyévest meg napokig.

Sajnos már megszűnt a mi szolgáltatónknál, és bár nálunk nem nagyon lehet tévézni, de ha valami azonnali dolgo volt, tanulnom kellett, vagy hirtelen vendégek jöttek és főzi, takarítani, amit egy egyévessel egyszerűen képtelenség, akkor csak bekapcsoltam, egy napra túlélte, és onnan és abból a pozícióból szedtem össze, ahogy leraktam. Szó szerint megfigyelhető rajtuk, hogy úgy nézik, hogy nem pislognak.

bévé 2011.01.11. 19:22:22

@christaylor: ők jól szórakoznak, az a lényeg. és én is. alig várom Gombi majmát.

christaylor 2011.01.11. 19:23:50

@bévé: Ááá, én nem,mert akkor megint kiábrándulok belőle,pedig már kezdtem egészen megkedvelni. De ha így látom majd...

bévé 2011.01.11. 19:24:23

fúú. most az Éva volt olyan kínos, mint a stand-upos Ildi.

Kekec1 2011.01.11. 19:24:45

Béci papagája jó volt :)

K Tomoceusz 2011.01.11. 19:25:56

Ildi múltkori stand up-ja nem volt rossz .
Végre tudom mihez hasonlítani .

nyuszómuszó · http://benedekblog.hu 2011.01.11. 19:26:21

á, megint midenről lemaradok ; gyereket altatok ti.

bévé 2011.01.11. 19:28:16

@nyuszómuszó: hallod neked a férjed se nem mosogat, se nem altat, mi a faszt csinál akkor??? :D nem érti, h vannak fontos teendőid az életben?

fran7 2011.01.11. 19:28:32

Lehet nekem szelektív a hallásom, de Éva, mintha a Portikát, Hortikának ejtette volna.

forexfelix 2011.01.11. 19:28:43

Szegény Ildi, bizonygatja hogy ő nagyon szereti a humort, lehet mikor kimegy párbajozni, tesznek a zsebébe két legépelt viccet, és azt fogjuk hallgatni ahányszor média megjelenése lesz.

nyuszómuszó · http://benedekblog.hu 2011.01.11. 19:33:55

@bévé: márhogy nézni nyalekoszt, meg a lárvát? ;)
nemalszik ez a gyerek, asszem, ma kihagyom a mókát..

bévé 2011.01.11. 19:36:23

jajj megint leadják, kitépem a hajam. áááááááááááááááááááááááááááááááá.

forexfelix 2011.01.11. 19:36:27

Hát ez a nekedvaló műsorvezetője micsoda egy trampli, azt hittem csak a múltkori adása sikerült olyan rosszul, mikor beejtett mellkassal, toporgott műmosollyal. Méghogy Ildi az antikarakter :)

nyuszómuszó · http://benedekblog.hu 2011.01.11. 19:44:24

na, miről maradok le, valaki mndja mááááár!

bévé 2011.01.11. 19:47:30

@nyuszómuszó: hát Gombi erőltetett mosollyal nézte végig a róla készüét paródiákat. majd a riportszobában azt fejtegeti, h mennyire örül, h ennyien szeretik. szerintem inkább röhögnek rajta, de ezzel majd ráér akkor szembesülni, amikor kijön. :)

K Tomoceusz 2011.01.11. 19:47:34

Nyert a 9/11

Az 1-10 - es skálán Anikó a maximális csillagos ötöst adta rá .

basaja 2011.01.11. 19:48:16

kapd be Balázs,jó volt ez a kisfilm

Kekec1 2011.01.11. 19:48:21

@nyuszómuszó:
addapicúúúúrt-ról, kb 1000 példányban... bemutatták a lakóknak a beküldött paródiákat

gibson 2011.01.11. 19:49:16

Balázs:

"Jézusom, ez de rossz volt!"

:))))))))

Amúgy tényleg a legszarabb "paródiát" sikerült kiválasztaniuk, nem értem, Gombi pl. miért szólhatott ebbe bele.

basaja 2011.01.11. 19:52:37

Anikónak leesett a tantusz...Alekosz buta,mint a föld,Olivér meg jól manipulál ezerrel

nyuszómuszó · http://benedekblog.hu 2011.01.11. 19:53:02

amúgy, ha azok a legjobbak a "többszázból", amik fent vannak a honalpon, akkor milyen lehetett a többi, OMG

basaja 2011.01.11. 19:57:43

Gigi színésznő vagy nem?:-D
Éva kavar mint egy turmixgép

K Tomoceusz 2011.01.11. 19:59:11

amíg megtudod , hogy szoktak a magyarok kijönni a kátyuból .

christaylor 2011.01.11. 19:59:46

Balázs inge olyan,mintha tiszta korpa lenne.

bévé 2011.01.11. 20:01:32

@K.Tomoceusz: tovább szerintem képtelen is lennék.

bévé 2011.01.11. 20:02:28

@K.Tomoceusz: vagyis hát amit említesz végül is nem derült ki

K Tomoceusz 2011.01.11. 20:04:10

@bévé:

Nem is kell .
Kár , hogy nem emlékszem minek nevezte a múltkori kollega a valóvilág nézőit .

K Tomoceusz 2011.01.11. 20:08:10

@bévé: A köztársasági elnök külföldi nagyköveteknek adott keddi fogadásán a Sándor-palotában arról beszélt: "ilyenkor van a legnagyobb szükség azokra a tulajdonságokra, amelyekkel hazám rendelkezik; készek is vagyunk a közösség szolgálatába állítani nem mindennapi képességeinket (...) a magyar nemzet mindig, minden körülmények között talpra tudott állni, újra tudta kezdeni".

így elég az utolsó mondat

slara 2011.01.11. 20:17:06

Éva mekkora áááá,elkezdett pár napja nyalni Alekosznak,azt hiszi tömegek skandálják h Alekosz.....majd kijönnek...és rá döbbennek!

johanna-ne 2011.01.11. 20:56:36

@Hmmcsike: A húst felszeletelés előtt kell megmosni, majd a nedvességet felszáritva szeletelni, izlésszerint kloffolni, ki milyen vastagon szereti, lényeg a rostok összetörjenek, és hamarabb megsüljenek, mielőtt a prézli megégne.Besózzuk mindkét oldalát, következik:liszt,felverttojás zsemlemorzsa-Évike egyáltalán nem tud főzni-ezeket a műveleteket ma egy óvodás is tudja ennyi

johanna-ne 2011.01.11. 21:09:42

@Hmmcsike: hajthatatlan, konok, megrögzött, megátalkodott, önfejű, fafejű, csökönyös, makrancos, makacs, akaratos, nyakas, problémás, kezelhetetlen

slara 2011.01.11. 21:20:43

@johanna-ne: stahl judit besírna tőled annyira ügyes vagy !

Számolj Templár 2011.01.11. 22:05:15

@johanna-ne:
Ajvé! A kloffolás utáni fokhagymás tejben áztatást panírozás előtt (min. 3 óra) kifelejtetted! A hús sózása (fűszerezése) pedig 7 pecsétes titok! Akárcsak a zsemlemorzsa "összetétele"!

Hmmcsike 2011.01.11. 22:19:56

@johanna-ne:

Igen, de ezt tudom. Évinek meg majd elmeséljük, ha kijön :D

Hmmcsike 2011.01.11. 22:25:31

@Számolj Templár:

Én egy egész éjszakára szoktam fokhagymás, fűszeres tejbe áztatni a húst...

Nem láttam a mai összefoglalót! Sok volt Évikéből? Megnézzem, ne nézzem?

Califax 2011.01.11. 23:22:24

460 hozzászólásnak a fele hülyeség meg offolás. Nem lehetne a témáról írni értelmesen, amit érdemes olvasni?????
>:-(

47pcc63 2011.01.12. 00:22:57

Éva nem igazán sajátította el még a konyhaművészetet, ezért Jerzy véleményét kérte ki. Jerzy elmondta, hogy mely módszert alkalmazza a csirkemell elkészítésére azaz hogyan panírozza be, ám Éva teljesen máshogy oldotta meg. Jerzy kicsit felháborodott magába, mert minek kérdezi ki más a véleményét főleg olyan aki nem ért valamihez és nem fogadja meg. Lehet Éva most főzött a villába először és egyben utoljára? Szombaton kiderül!

Hmmcsike 2011.01.12. 09:30:04

Nem néztem meg tegnap az összefoglalót, most mégjobban várom az új bejegyzést Hajnitól.
Természetesen "pillanatnyilag nincs közvetités"! Grrr!

HúszTíz 2011.01.12. 10:00:44

Már alig várom a mai adagot :-)

Hmmcsike 2011.01.12. 10:04:21

A kortes beszédeket megnéztem...

Éva: "Rengeteg minden van még az én kis tarsolyomban, amivel örömet tudok okozni nektek, illetve a nézőknek"

Jajj, tényleeeeeg? :'(

Ildi: "Észrevettétek, hogy nyilok?"

Áááááá, nincs hosszú "i"-m, de ez akkor is... :DDDD

igazándi 2011.01.12. 10:47:17

"hosszú i" = AltGr + J

Hmmcsike 2011.01.12. 10:53:01

@ígymegyez:

ííííííííííííííííí

WOW :O
Köszönöm!
Amúgy magyar billentyűzetem van, de valamiért az "í" megadta magát:)

King of Shadows · https://politicks.blog.hu/ 2011.01.12. 11:04:30

@Hmmcsike: Erről jut eszembe, hogy őt is megtaláltam a F@szbúkon. Az jelent valamit, hogy csak 126 ismerőse van? :D

Patria 2011.01.12. 11:19:04

Hajni is a jelenleg nincs közvetítés feliratra váltott? :(

Hmmcsike 2011.01.12. 11:20:06

@King of Shadows:
A 126 ismerős nem is kevés. Kérdés, hogy ezek valóban barátok+rokonok vagy "köszöntemmárneked ismerősök".
Nekem 167 ismerősöm van wiwen. Sokszor van olyan, hogy nem is emlékszem ki az és hogy került oda :D Ezeket törölgetni szoktam. De a 167-ből is csak max. 20%-al vagyok napi kapcsolatban.

King of Shadows · https://politicks.blog.hu/ 2011.01.12. 11:31:34

@Hmmcsike: Ha azt nézem, hogy Leonidásznak 679, Zsuzsinak meg több, mint 2000(!!!) van, elég kevés...

Egyébként tudtátok, hogy ezek ketten befriendelték egymást? :O

Hmmcsike 2011.01.12. 11:50:53

Nekem is lenne 1000-en felül, ha mindenkit visszajelöltem volna, aki bejelölt. Zsuzsi abból a 2000-ből kb. 100-nak tudná a nevét képről. A többi mind kamu, nem ismeretség. De amúgy sem szoktam ismerősök számából megítélni embereket...

Sálálááá, van í betűm :D

Hmmcsike 2011.01.12. 11:52:34

@King of Shadows:
Az meg a másik fele, hogy Leo és Zsuzsi netközelben van, Évike meg még nem tudta elfogadni a bejelöléseket, mert biztos van neki is rajongótábora! Pfff :D

Lasztminit-gasztro 2011.01.12. 12:29:00

Gondolom sokan várjuk a tegnapi összefoglalót, addig is, gondoltam én is bekapcsolódok a beszélgetésbe.

A tegnapi nap mélypontja a kiválasztott videó volt. Én abszolút igazat adtam Balázsnak. Szerintem a legszellemesebb a Pom-Pom volt, bár a villalakók rendesen lehúzták...

Patria 2011.01.12. 12:35:23

@Lasztminit-gasztro: Ahogy elnéztem, azt nem is értették. Valamelyik kezdte el magyarázni, a Picur és Pom-Pom összefüggést.

Lall-R 2011.01.12. 12:42:03

Nem tudja valaki, hogy ki mondta Anikónak, hogy Olivér csak kihasználja Alekoszt?Valamelyik élő adásban esetleg nem volt benne?
Egyébként mi erről a véleményetek?

Lall-R 2011.01.12. 12:47:10

@Hmmcsike: Én is megnéztem Éva profilját és nekünk van egy közös ismerősünk, csak azt nem tudom, hogy most csak rajongó vagy tényleg ismeri, mert Éva békéscsabai származású, és én is itt élek nem messze Békéscsabától.

Dr Betty Boop 2011.01.12. 12:52:11

@Califax: ez a show miatt van...mer nincs mondanivalója. Itt próbálunk nem offolni:analysis.blog.hu

Hmmcsike 2011.01.12. 12:54:06

@Lall-R:
Kérdezd meg az ismerősödtől, hogy milyen kapcsolatban vannak ;)

Lasztminit-gasztro 2011.01.12. 12:58:11

@Patria stuck up oafish: Hát ez az... én besz@rtam rajta. Szerintem az este poénja volt.
Annak is örültem, hogy Anikó (is)elkezdte a kavarást.
Alek és Oli trükkje... már alig várom.
Mekkora ötlet, hogy másoknak még nem jutott eszébe színészkedni a villában... nem is értem.

Hmmcsike 2011.01.12. 12:58:20

@Lall-R:
Ha megtudsz valami rosszat, akkor ne felejtsd el megosztani velünk :D A jót úgysem hinném el :P

Lall-R 2011.01.12. 13:03:38

Rosszat tudok róla:)
Volt itt Békéscsabán egy szórakozóhely, amit pár éve bezártak, mert razzia volt és a razzia végére nem láttad a padlót, annyi eldobált szintetikus szer hevert a földön.Évát gyakran lehetett ezen a helyen szórakozni látni, sőt egy ismerőstől, aki benne volt a témában és ekkor sokat járt az említett szórakozóhelyre, mert ott volt piac a bízniszére, még vásárolt is valamit, hazudni nem akarok, mert lehet, hogy csak egy kis füvet, lehet, hogy valami mást.De nem lepődnék meg azon sem ha valami keményebb cuccot is tolt volna az Éva, mert pl. a villában is élő adásban emlegetett valamit a Kóláról csak mikor kimondta a nevét rájött, hogy ezért lehet bünti jár és gyors elkezdtek valami másról beszélni.

Lall-R 2011.01.12. 13:07:41

ő maga mondta, hogy szeretne a médiában elhelyezkedni, a médiára pedig pont ez az életvitel a jellemző.
Jah meg haverom valamelyik nap mesélte, hogy még a nyáron egy másik helyi kocsmában ültek egy pack-ban, beszélgettek a valóság show-król meg az ilyenekről, mire a mellettük lévő packból az Éva odament hozzájuk és elkezdte magát reklámozni, hogy ő most fog menni a VV-be és, hogy szavazzanak rá.

Hmmcsike 2011.01.12. 13:17:54

Fújj! Remélem nem szavaztak! :D

Lall-R 2011.01.12. 13:23:28

kiröhögték, el is felejtették csak miután bindult a VV rá egy hónapra nézték, hogy milyen ismerős az a szőke picsa:D

King of Shadows · https://politicks.blog.hu/ 2011.01.12. 14:06:18

@Hmmcsike: Alapjáraton én sem, csak Évi tegnap panaszkodott a műsorban, hogy neki nincs SENKIJE (ez a mai összefoglalóba is bekerült). Azt viszont nem hiszem, hogy az adatlapján MINDEN ismerőse csak kamu.

Ja! A Fészen nem is Ádámnak hívják a barátját... :O
süti beállítások módosítása