Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Hogy volt?

VV4 - 4X18

2011. január 02. 13:00 - Hódos Hajnalka

Lilut az újévben a szokásos szürke farmerben és Star Trek díszletben láthatjuk először. És a haja, szűzmáriám. Nem szeretem a mostjöttemafodrásztól frizurákat, ez viszont a ló túloldala, az ezer éve nem voltam fodrásznál és szarrá tört a hajam az otthoni festéstől és a hajvasalástól, hát kell ez? Lilu, küzdj, az a csattal félretűzött karaj volt, abból ne engedj! Biztosan ő sem elégedett a külsejével, mert szadista kijelentéssel kezd, Olivér és Alekosz elvonulnak kettesben a nyugiszobába. Jajnekem.

A meghitt együttlétet Ildikó zavarja meg egy kéréssel. Nem tud fényben aludni, bejöhetne ide a földre aludni? Úgy érzem, kész leszek holnap, ha ma nem alszom ki magam. Olivér közli, hogy ő mondjuk öt hete nem alszik, és egyébként is, neki most a párbajra való felkészülése zajlik. Lehet, hogy két nap múlva már nincs itt, szeretne beszélgetni a barátjával. Ildikó szerencsétlenül toporog, Olivér legyint, jó megoldjuk, majd szólunk. Ildikó kimegy, Olivér és Alekosz sokat sejtetően összenéznek, aztán gúnyosan röhögcsélnek, hát most látod. Ildikó mindig rosszkor szólal meg, mindig rosszkor van rossz helyen. Kicsit később kinéznek, jól van, a földön van, bízzunk benne, hogy elalszik. Ildikót kicsit rosszul érintette ez az egész, mert a fiúk a nap huszonnégy órájában beszélgethetnek, aztán berág, mikor megtudja, hogy leoltották a villanyt a nyugiszobában, de a fiúk nem szóltak neki, hogy mehet aludni. Olivérnek jól megmondogatja a magáét, a jelenetről eszembe jut, hogy a Fekete Lovag mindig győz. Olivér, a nem is válasz, miért nem mondtatok valósat! Gigi szerint ez a lány egyáltalán nem érzi a Villa életet. Fingja nincs semmiről, bólogat Olivér. Bezzeg a többieknek eszükbe nem jutott odamenni.

Olasz séfek érkeznek a Lakókhoz, Éva öröme határtalan: még jó, hogy mától fogyókúrázni akartam. Olivér és Alekosz nem vesz részt a közös főzésben, Alekosz indoklása az, nem kell elvenni másoktól a lehetőséget, akik szeretik ezt. A jelenlétünkkel ne irritáljuk őket, még a végén ránk bíznak valamit, amihez nem értünk. Te, és ezt mások is így látják, kérdezi Olivér, röhögnek. Béci elégedetlenkedik, mert a csapat fele megint nem vett részt a munkában. Laci igen, tölteni és tekergetni próbál, Anikó ne nyald le a villát, most megint lenyalod a villát szövegelése közepette. Alekosz, Éva és Olivér a szobában döglenek, Éva dögönyözi a fiúkat. Alekosznak igényei vannak, és ezt egyetlen nőben nem találja meg. Ő szereti azokat a nőket, akikkel beszélget, azokat is, akikkel iszik és azokat is, akikkel szexel. És én melyik kategória vagyok, kérdezi Éva. Veled szívesen beszélgetnék italozás mellett a politikáról. Felröhögök. Szívből, mélyről jövőn, gurgulázón. Az olasz séfek búcsúzkodnak, elkészült az ünnepi ebéd. Béci tósztot mond, rövid és velős: boldog új évet, mindenkit imádok, kivétel akit nem. Összecsendül sok pohár, muzsikája messze száll, apropó muzsika.

Karaoke berendezést kapnak és igen, énekelni fognak. Ildi Alekosszal szeretne duettet énekelni, Alekosz nem akar. Miért nem énekelünk el együtt egy számot? Mert felettébb rosszul venné ki magát. Eltörik a mécses, Ildi sírdogál. Nehogy elkezdjél sírni. De. (a háttérből Alekosz: mentsetekmeggyerekek, mentsetekmeg!) Jerzsi sajnálatból tölt Ildinek egy korsó sört és énekel vele, Neoton, Holnap hajnalig. Szegény Ildit még az ág is húzza, megszakad a zene, valaki elordítja magát, hú hát ez olyan szar volt, hogy leállt! Béci a Hófehér jaguár c. örökzöldet adja elő rap stílusban, ami abból áll, hogy a szabad kezével hadonászik, hát nem egy Eminem. Szandika és Éva elbégetik együtt a Királylányt, Csipa azóta is a haját tépi, mégsem ez a lényeges, hanem Alekosz döbbent arckifejezése a háttérben, azóta is felvisítok, ha eszembe jut. Gombi olyan átéléssel énekel egy számomra teljesen ismeretlen dalt, hogy belefacsarodik a szívem. És a jólvagyokot is, hogyne, hova jutna a világ, ha nem énekelné el!

A már megszokott visítás jelzi, hogy megérkeztek a sztárvendégek. Anikó rosszul van és juj a frizurám és a királyelnorbianyám! Tamás énekel, a dal most nekünk szól, felejthető produkció. Norbié nem, magához húzza Anikót, neki énekel, Anikó vörösödik, legyezgeti magát, zavarban van, mint Ádám anyák napján. Még jobb is, ahogy képzelte és tök aranyos. Komolyan mondom, ez életem legjobb szilvesztere! Éva fásultan megkérdezi Anikót: te most rajongsz érte? Hülyevaaagy? Hát mindent imádok benne! A fiúk a sztárvendégekkel beszélgetnek, Olivér a maga diszkrét módján bekérdez Norbinál, neked van asszonyod? Fú ebbe ne menjünk bele, mert ez most nagyon bonyolult. Hány éves vagy? Huszonegy? Jó, tudom, kopaszodom, öregebbnek is nézek ki… Hol kopaszodsz? Itt, a fejem fölött. Anikó folyamatosan áradozik, amikor nem, akkor bevallja, hogy szerinte benne van az iksz. Tamás és Norbi búcsúznak, Norbi két puszi után magához húzza Anikót és megcsókolja. A kötelező visítás után Anikót úgy kell összekanalazni a földről. Kicsit irigykedek, számtalanszor elképzeltem már, ahogy Angus Young felhúz engem a színpadra, ördögszarvat mutat nekem, eldobja a gitárját, odalép hozzám és hagyjuk, ettől mindig zaklatott leszek.

A szilveszter nem mindenkinek vidám, Laci levelet kap anyukájától. Sír. Anyukája azt írja neki, hogy nagyon büszke rá és hogy apukája meg a mamája fentről nézik és ők is azok. És hogy ő a legboldogabb anyuka a világon. Laci elmondja, hogy szilveszter napján halt meg az apukája, ő állt mellette, míg jöttek a mentők és tehetetlennek érezte magát. Az életedet adnád, de nem tudsz csinálni semmit. Anikó bemegy hozzá a szobába, megszeretgeti, Laci köszöni, visszaküldi szórakozni. Gombi megérti Lacit, mert ő is elveszítette az apukáját. Azt kívánja, hogy mindenkinek száz évig éljenek a szülei. Béci is remegő szájszéllel meséli, akárhol buliznak, éjfélkor mindig hazamegy és a szüleivel koccint, jó lenne most is. Olivér puszilgatja Lacit, jaj te, aztán baromi hamisan elkezdik énekelni a himnuszt. A műsorszámban termékmegjelenés látható, na és akkor Angus odahúz magához, sajnos nem tud felemelni és megpörgetni mert ő negyvenkét kiló én meg, szóval én több vagyok, és azt mondja, Hajni, gyönyörű vagy, te vagy álmaim asszonya és megcsókol. Én azt mondom neki, hülyevagy, hát imádok benned mindent. Angus szívet rajzol, egy pillanatra elfordul és ad nekem egy ananászt. A közönség őrjöng, villognak az ördögszarvak, elkezdődik a Let there be rock. És én visszacsókolok. Aztán ő. Aztán én. Aztán ő, aztán megint én……

A képeket a valóvilág.hu oldalról válogatjuk.

Címkék: vv4
452 komment

Facebook kommentek

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mufuvecske 2011.01.02. 21:09:10

ó csessze meg...:S nagyképű f-sz...

mufuvecske 2011.01.02. 21:10:07

@babyloveyou: nekem Kristóf végig nagyon szimpatikusan nyomta a párbaj alatt...

iqlightblondiee 2011.01.02. 21:11:06

na, a francba. pedig reménykedtem, hogy nem ennyire forgatókönyv szerint megy

Flood 2011.01.02. 21:11:06

Hú de meglepődtem! :/
Ginát sajnálom, tényleg van 1-2 ember benn, akit nehéz lehet elviselni, ráadásul 1 pszichopata nyomul rá, és én is inkább a párkapcsolatot tenném az 1. helyre, nem a VV-t (pláne a múltja tudatában)

Ancilla 2011.01.02. 21:11:25

Na, azért olyan nagy arca nem lehet. Egy - szerinte - halvány Kristófot 9%-kal legyőzni nem nagy érdem.

Tomato Tomi 2011.01.02. 21:11:39

@Emanuelle:
Azt hiszem ez az, amit ma Alekosz fog megpróbálni.

mallpall 2011.01.02. 21:12:45

@babyloveyou: Nekem is, intelligens, visszafogott. De a villába kell egy paraszt Jágó.

jaaaj, hangot leeee!

haruka 2011.01.02. 21:13:09

Kristóf nekem nagyon bejövős. Kár, hogy nem ő megy vissza. Gina arcára kíváncsi leszek, meg persze arra is, hogy azonnal elkezd-e pakolni, vagy csak holnap (vagy soha).

gibson 2011.01.02. 21:17:24

Kristóf helyében bemondtam volna a végeredményt élő adásban a Ginának :)

Ancilla 2011.01.02. 21:18:18

Nem meri elmondani hány százalékkal győzött??

Eszter, aki nem ír kommentet 2011.01.02. 21:18:41

És a végén bentmarad Éva, Alekosz, Olivér hármas és egymást fogják meghágni.

Emanuelle 2011.01.02. 21:19:11

Csak most tudtam rá figyelni, de az a zakó Balázson botrány.

Emanuelle 2011.01.02. 21:19:42

Csak most tudtam rá figyelni, de az a zakó Balázson botrány.

Lanois 2011.01.02. 21:24:02

@Flood:" a te beépített-emberséged amúgy mit takar?"
mondjuk azt, hogy tudom amit tudok, látom, amit látok.

gibson 2011.01.02. 21:24:03

Na, ha most az exkurva - egészen véletlenül - mégis úgy döntene, hogy bennmarad, kíváncsi leszek, hányan fogják megvádolni azzal, hogy csak taktikázott, (ergo a szimpátia-szavazatokra pályázott) akkor, amikor rinyált, hogy kimegy a "szerelme" után...

Tomato Tomi 2011.01.02. 21:26:33

@Eszter, aki nem ír kommentet:
Alekosz akkor sem hágna sztem.
Max. megmagyarázná hogy Évának vele kéne, mert csak ő tud úgy, ahogy senki más :)

Kóczy · http://koczy.wordpress.com 2011.01.02. 21:27:00

Ez bizony szoros volt. Mondjuk arra azért lehetett számítani, hogy nem lesz annyira sima, mint az előző párbaj volt.

Igazából nem drukkoltam/drukkolok egyiküknek sem, de azért mégis kicsit jobban örülök, hogy Olivér ment vissza, mert ő legalább csinál "műsort" bent a villában.

@Emanuelle: "Ki a szart érdekelne egy uncsi, békés
villa? Nézné bárki, ahogy hónapokig társasoznak meg szeretgetik egymást?"

Na igen éppen ez az. Még gyengébb lenne a nézettség, pedig állítólag így sem valami jó.

K Tomoceusz 2011.01.02. 21:27:32

Egy fokkal sportszerűbb lett a játék , már csak a testvérpárost egyikét kell kirobbantani .

Kóczy · http://koczy.wordpress.com 2011.01.02. 21:29:08

@gibson: Megmondom őszintén, bennem is megfordult az az ötlet, hogy Gina csak taktikázik ezzel, hogy minden nap elmondja, hogy kimegy, ha a férje nem jön vissza, azért hogy így szerezzen szimpátia-szavazatokat.

Viszont a mai összefoglalóban már azt mondta, hogy mindenképpen ki akar menni, szóval én nem értem, minek ment be egyáltalán.

Ancilla 2011.01.02. 21:29:29

Olvassátok el, érdekes (most jelent meg):
tolgyessypeterelemez.blog.hu/2011/01/02/oliver_mehet_vissza_a_villaba#more2555143

Én EGYÁLTALÁN NEM ÖRÜLÖK, hogy Kristóf ment be.

vkelly 2011.01.02. 21:29:46

@babyloveyou: csatlakozom! Kristóf rendkívül szimpatikus volt. Nálam legkésőbb akkor dőlt el felé a mérleg nyelve, mikor kijelentette, hogy számára "mindig, minden körülmények között" a felesége az első.
Ugyanekkor éreztem azt is, hogy ő nem nyerheti meg a párbajt, mert hát cirkuszt és kenyeret a népnek...

nida/az ÉLET egy nagy g..i mágus 2011.01.02. 21:29:51

jaj, már kicsit el kezdtem izgulni, hogy nem Olivér megy vissza:)

Tomato Tomi 2011.01.02. 21:30:55

@K.Tomoceusz:
Közülük Gigi mehetne szerintem. De ő tutira bentmarad, hogy végignézhessük, ahogy Erzsivel márciusban már meg is fogják egymás kezét.

kávékávékávé 2011.01.02. 21:31:11

@Kóczy:
Nem lenne ez annyira unalmas Kristóffal sem. Aki bele szokott nézni az élő közvetítésbe, nem a vágott verzióba, az tudja, hogy vannak sokkal jobb és izgalmasabb pillanatok, amiket a műsorban nem mutatnak.

Ancilla 2011.01.02. 21:32:19

@Ancilla: Bocsánat: "ment ki". (Teljesen összezavarodtam.)

Flood 2011.01.02. 21:32:36

Szerintem Gina tuti ki fog jönni (amit vhol meg is értek), esetleg a komoly anyagi szankciók tarthatják csak vissza (nem vágom a szerződést).

Amúgy lehet azt mondani, h jó h az Oli ment vissza, mer így legalább biztosított a show meg a további balhék, de könyörgöm, miért nem adnak a szerkesztők olyan feladatokat nekik, amik érdekessé teszik a műsort? Plusz vmennyi nézeteltérés & szerelem tuti lenne ezután is a házban, mert mindegy milyen az emberek személyisége (ha nem olyan, mint az Ildié), képtelenség ennyi időt kibírni komolyabb érzelmek nélkül.

Kóczy · http://koczy.wordpress.com 2011.01.02. 21:33:54

@kávékávékávé: Annyira lehet, hogy nem, de szerintem azért unalmasabb lenne, mint így, hogy Olivér ment vissza. :)

Kóczy · http://koczy.wordpress.com 2011.01.02. 21:35:43

@Flood: "de könyörgöm, miért nem adnak a szerkesztők olyan feladatokat nekik, amik érdekessé teszik a műsort? "

Na igen. Ez a kérdés engem azóta foglalkoztat, hogy elindult a VV4. :)

Az igazi Vaszilíj Zajcev 2011.01.02. 21:37:42

Borítékolható volt a végeredmény, csak a különbség volt kérdéses. Az RTL-nek nincs szüksége visszafogott, viselkedni tudó emberekre. Balhézni, intrikálni magas fokon tudó emberre annál nagyobb az igény ezen a szemétdombon.

Kiss Karolyne 2011.01.02. 21:38:20

@kávékávékávé: igen,ez,igy,van!!!
kicsit,ertelmisegibb,lehetett,volna,a,
musor,oliver,nelkul.
Sajnalom,hogy,Kristof,kint,maradt.(tovabbra,is,bocs,de,halott,a,spacem!)

Kóczy · http://koczy.wordpress.com 2011.01.02. 21:39:42

@Az igazi Vaszilíj Zajcev: "Balhézni, intrikálni magas fokon tudó emberre annál nagyobb az igény ezen a szemétdombon. "

Ez pontosan így van, különben eleve nem az a 15 ember ment volna be, aki végül is bekerült.

Szaffi B. 2011.01.02. 21:41:18

Olivér viszont megogadta hogy visszavesz, ami a saját vesztét okozhatja, hiszen kizárólag a szarkeverés érdekes benne.

gibson 2011.01.02. 21:41:25

@Lanois:

"mondjuk azt, hogy tudom amit tudok, látom, amit látok."

túl sokat nézed az Alekoszt, kezded átvenni a stílusát :)

K Tomoceusz 2011.01.02. 21:41:56

Most kéne élő adás , nem akkor , amikor Zsófi zsebkendőt hímez .

gibson 2011.01.02. 21:44:51

@Kóczy: Gina nem fog kijönni szerintem, műbalhé volt az egész.

Amúgy örülök, hogy vége lett a párbajnak, mert ha még egyszer valamelyikük komoly arccal belemondta volna a kamerába, hogy "a szerelmem a legfontosabb számomra a világon", lehányom a padlószőnyeget...

Lanois 2011.01.02. 21:45:40

@gibson: :D van azért abban a görögben valami tálentum akárhogyis.

Flood 2011.01.02. 21:47:01

@vkelly: Jaja, azt elismerem én is, h a több cirkuszt és kenyeret az Olivér szállítja (az eddigiek alapján), de én azt szeretném, h egy olyan ember nyerje meg, akivel emberileg is azonosulni tudok, márpedig az arrogáns, mindenkin átgázolok viselkedés nekem nem olyan (sajnos én még ilyen régimódi vagyok).
Bár ha benn lesz még pár hétig, és utána szórják ki, nekem az is megfelel, csak ne egy ilyen személy vigyen már el egy ekkora nyereményt, hanem olyan, akinek a viselkedését akár példaként is lehet állítani.

K Tomoceusz 2011.01.02. 21:48:44

@Flood:

Erre kiváncsi vagyok . Melyik szereplővel tudsz azonosulni ?

gibson 2011.01.02. 21:52:01

@K.Tomoceusz:

"Erre kiváncsi vagyok . Melyik szereplővel tudsz azonosulni ?"

:)))))

foxglove (törölt) 2011.01.02. 21:59:56

bocs, hogy iderantolok, de nagyon csúnyán manipulált ma az rtl, általában is, de ez most vitte a prímet

YessicaHard 2011.01.02. 22:00:58

Alekosz minden negatív tulajdonsága ellenére rendkívüli figura. Erősen az az érzésem, hogy nem nagyon volt kint jó élete, nem találhatta a helyét, mert most bent lubickol, és volt már egy-két megnyilvánulása, amiből arra következtetek,hogy ő nagyon meg fog zuhanni ha egyszer ki kell menni innen. Még akkor is ha nyerni fog. Nála azt is sanszosnak érzem, hogy meg fog zakkanni, a villa hiány miatt.

Balfars 2011.01.02. 22:02:15

Persze az emberek szívesen nézik a gennyládát/ a bolondot/a pszihopatát. De győzni nem ők fognak szerintem. Ugyanis az utolsó körön már nem arról van szó, hogy unalmas lenne a villa nélkülük (amit az élő adások követőjeként erősen kétlek... Mondjuk igaz, hogy műsor fő közönsége tényleg a kevésbé pallérozott elmék közül kerül ki tehát ők csak ezt értékelik) hanem akkor már tényleg elő kerülnek az értékek, meg maga az ember. A három showman meg sajnos ezen a téren elég csehül áll.

vkelly 2011.01.02. 22:07:47

@Balfars: remélem, igazad lesz.

vkelly 2011.01.02. 22:09:24

@Flood: egyetértek, de van egyáltalán bennt olyan ember, aki példaként szolgálhatna?

LordBullington 2011.01.02. 22:10:50

@Balfars: pszihopata helyesen: pszichopata.

K Tomoceusz 2011.01.02. 22:11:05

@Balfars:

elő kerülnek az értékek, meg maga az ember

Itt is hiányolom a példát . Szép kerek mondat volt és elfogyasztottam 3 pzs - t , de nem tudtam meg kinek szurkoljak .

Flood 2011.01.02. 22:27:10

@K.Tomoceusz: Kristóf, Laci, Zsófi, Béci, Gina nekem normálisnak tűnik eddig azok alapján, amit én láttam (utóbbi 2-nél azért a múltjuk árnyalhatja a képet).
És aki nekem még határeset: Gigi, Jirzy, Gombi bár náluk már van 1 kis defekt itt-ott.

Alekosz, Olivér, Éva & Szandika sztem nagyon gáz személyek, bár pont ezért ide valók.

Flood 2011.01.02. 22:29:24

@Flood: Anikó is még a határeset kategória nálam

King of Shadows · https://politicks.blog.hu/ 2011.01.02. 22:31:05

Szerintem is várható volt a párbaj eredménye...

Én már most ki merem jelenteni, hogy a következő kanyarban a két törtető fog párbajozni, és Éva megy vissza. :)

K Tomoceusz 2011.01.02. 22:39:52

@Flood:

Kösz , így már teljes a kép . Csak egy kérdés , tudod néha szeretek kötözködni , ne vedd sértésnek , ilyen vagyok .
Laca ( tudod a normális ) most készül beletörölni szaros popóját a többiek törölközőjébe és belefőzni büdös zoknijait a holnapi levesbe . Megjegyzem teljesen josan .
Most jön a kérdés : Ha én ilyet mondanék ( ne adj isten csinálnék ) , a köreimben lévő leányok szépen egyszerűen kicsinyes pöcsnek neveznének . Segíts nekem ? Lehetek normális nyugodtan vagy kerüljem el a kicsinyes pöccsé válást ? ( megjegyzem nehéz lesz )

Ancilla 2011.01.02. 22:42:30

@Flood: "...hanem olyan, akinek a viselkedését akár példaként is lehet állítani. " Utoljára az Egri csillagokban volt ilyen szereplő.
Ma olvastam egyébként, hogy Spanyolországban nagyon szigorú dohányzásellenes törvényt hoztak. Többek közt a televízióban sem szabad mutatni dohányzó embereket. Itt is elkelne egy ilyen törvény.

mufuvecske 2011.01.02. 22:47:03

@Ancilla: tudom, csak balfék Lilu is elszámolta...:)))vicces volt, 10 helyett 5-öt mondott...:)))

mufuvecske 2011.01.02. 22:51:19

@vkelly: nekem meg akkor amikor azt mondta olyan ember is kell bentre aki nem csak hisztit tud generálni...mellesleg meglepett mikor Olivér azt mondta nem játszik Kristóf őszintén...vagy én vagyok nagyon rossz emberismerő...

Kóczy · http://koczy.wordpress.com 2011.01.02. 23:04:03

@Flood: ", csak ne egy ilyen személy vigyen már el egy ekkora nyereményt, hanem olyan, akinek a viselkedését akár példaként is lehet állítani. "

Na, én ilyent a bentlakók közül egyet sem tudnék mondani, akinek a viselkedését példaként lehetne állítani. De szerintem a műsor készítőinek nem is volt ilyen céljuk.

Flood 2011.01.02. 23:35:02

Jóvanmá, csak próbáltam egy-két érvet felhozni a nekem szimpatikusak mellett, ennyire azért nem tudom megvédeni őket. :)(btw ha vki jelentkezik egy ilyen műsorba, az már nálam hendikeppel indul)

Lanois 2011.01.02. 23:41:38

Annak kell elvinni a főnyereményt, aki a legtovább tud trutyit tartani a feje fölött.

dru. (törölt) 2011.01.02. 23:44:30

nagyot csalódtam a Norbiban, hogy leállt ezzel a hülyén artikuláló, beszélni nem tudó, frigid, laposseggű, ocsmányfejű "hülye vagy, imádom" fasztarisznya anikóval.

Szaffi B. 2011.01.02. 23:53:48

@dru.: Agysebész Adonisz Norbiban, ugyanmár...

Kiss Karolyne 2011.01.03. 00:06:28

@Lanois: Remek,otlet!De,ha,esetleg,valaki,ugy,is
tudna,sirni,odabent,hogy,kozben,nem,
mosodik,el,a,sminkje...
az,milyen,utos,lenne!!!!
(Lanyok,kozul,termeszetesen,bar,valo,
igaz,hogy,itt,tobbet,pityeregnek,a,
fiuk...)

Balfars 2011.01.03. 00:26:52

Pszichopata jogos, elírtam.

3 pzs meg nem kell az írásom miatt. :) Csak más amikor szórakozni vágyunk és egészen más szerintem amikor a végén "mérlegre kerül" az utolsó három versenyző. Mert eddig Olivér, Alekosz, Éva kapcsán azt hallottam érvként, hogy nélkülük uncsi lenne a show (amit vitatok még mindig). A végén nem lesz több show, tehát akkor miért szavaznánk rájuk? Ha egyébként a magánéletben utáljuk ezt a viselkedést. Nem véletlen szerintem, hogy azért legtöbbször normális emberek nyerték meg ezeket.

Kóczy · http://koczy.wordpress.com 2011.01.03. 02:38:34

@Balfars: "A végén nem lesz több show, tehát akkor miért szavaznánk rájuk?"

Én eddig sem szavaztam rájuk. Meg másra sem. Mert az egy dolog, hogy elnevetgélek a műsoron, de azért pénzt én nem költök rá. :)
Amúgy lehet, hogy az előzőeket normális emberek nyerték meg (bár ugye kérdés, kinek mi a normális :) ), viszont azokba eleve olyanok is költöztek be...

Kusduh 2011.01.03. 04:05:45

Elovastam amit írt Tölgyessy Péter VV-elemző a blogján, és az általa leírtak ezt a kis írást indukálta:

A párom az RTL-nél dolgozik, mondhatni eléggé belsős.
Abban igaza van, hogy konkrét csalás nincs az ilyen szavazós műsoroknál.
Viszont az nem igaz, hogy ne a tévé döntené el, hogy ki nyer, ki megy vissza, stb.
A következőképpen teszik.
Ugyebár ők tudják a szavazás aktuális állását. Mondjuk X vezet Y elött 3200-2600 arányban. (Ezek a számadatok az X-faktorra voltak jellemzőek, a Való Világban sokkal kevesebb szavazó küld sms-t.) Ha az a csatornaérdek, hogy Y nyerjen, akkor küldenek a saját, erre a célra fenntartott telefonjaikról megfelelő számú sms-t. (Nagy rizikó nincs benne, számukra csak feleannyiba kerül, az emeltdíjas sms-ek elszámolási módja miatt. Valamint itt jegyzem meg, hogy egy ilyen műsor esetén a szavazatokból befolyó összeg elhanyagolható a reklámbevételekhez képest. Ez nem a VV1, ahol még ötszámjegyű szavazat érkezett.) A stábnak lehetősége van a megfelelő időben leállítani a szavazást, vagyis igen könnyedén belenyúlnak az ő forgatókönyvük szerinti végkimenetel kialakítása érdekében.
Mivel egy ilyen műsorfolyam, mint a VV többszáz milliós reklámbevételt jelent a csatornának, ezért fontos a magas nézettség. Ezt pedig a tévé saját forgatókönyvével igyekeznek biztosítani, elvégre te se bíznád a százmillióidat 15 szerencsétlenre.

Kusduh 2011.01.03. 04:06:30

Elovastam amit írt Tölgyessy Péter VV-elemző a blogján, és az általa leírtak ezt a kis írást indukálta:

A párom az RTL-nél dolgozik, mondhatni eléggé belsős.
Abban igaza van, hogy konkrét csalás nincs az ilyen szavazós műsoroknál.
Viszont az nem igaz, hogy ne a tévé döntené el, hogy ki nyer, ki megy vissza, stb.
A következőképpen teszik.
Ugyebár ők tudják a szavazás aktuális állását. Mondjuk X vezet Y elött 3200-2600 arányban. (Ezek a számadatok az X-faktorra voltak jellemzőek, a Való Világban sokkal kevesebb szavazó küld sms-t.) Ha az a csatornaérdek, hogy Y nyerjen, akkor küldenek a saját, erre a célra fenntartott telefonjaikról megfelelő számú sms-t. (Nagy rizikó nincs benne, számukra csak feleannyiba kerül, az emeltdíjas sms-ek elszámolási módja miatt. Valamint itt jegyzem meg, hogy egy ilyen műsor esetén a szavazatokból befolyó összeg elhanyagolható a reklámbevételekhez képest. Ez nem a VV1, ahol még ötszámjegyű szavazat érkezett.) A stábnak lehetősége van a megfelelő időben leállítani a szavazást, vagyis igen könnyedén belenyúlnak az ő forgatókönyvük szerinti végkimenetel kialakítása érdekében.
Mivel egy ilyen műsorfolyam, mint a VV többszáz milliós reklámbevételt jelent a csatornának, ezért fontos a magas nézettség. Ezt pedig a tévé saját forgatókönyvével igyekeznek biztosítani, elvégre te se bíznád a százmillióidat 15 szerencsétlenre.

Kusduh 2011.01.03. 04:07:29

Elovastam amit írt Tölgyessy Péter VV-elemző a blogján, és az általa leírtak ezt a kis írást indukálta:

A párom az RTL-nél dolgozik, mondhatni eléggé belsős.
Abban igaza van, hogy konkrét csalás nincs az ilyen szavazós műsoroknál.
Viszont az nem igaz, hogy ne a tévé döntené el, hogy ki nyer, ki megy vissza, stb.
A következőképpen teszik.
Ugyebár ők tudják a szavazás aktuális állását. Mondjuk X vezet Y elött 3200-2600 arányban. (Ezek a számadatok az X-faktorra voltak jellemzőek, a Való Világban sokkal kevesebb szavazó küld sms-t.) Ha az a csatornaérdek, hogy Y nyerjen, akkor küldenek a saját, erre a célra fenntartott telefonjaikról megfelelő számú sms-t. (Nagy rizikó nincs benne, számukra csak feleannyiba kerül, az emeltdíjas sms-ek elszámolási módja miatt. Valamint itt jegyzem meg, hogy egy ilyen műsor esetén a szavazatokból befolyó összeg elhanyagolható a reklámbevételekhez képest. Ez nem a VV1, ahol még ötszámjegyű szavazat érkezett.) A stábnak lehetősége van a megfelelő időben leállítani a szavazást, vagyis igen könnyedén belenyúlnak az ő forgatókönyvük szerinti végkimenetel kialakítása érdekében.
Mivel egy ilyen műsorfolyam, mint a VV többszáz milliós reklámbevételt jelent a csatornának, ezért fontos a magas nézettség. Ezt pedig a tévé saját forgatókönyvével igyekeznek biztosítani, elvégre te se bíznád a százmillióidat 15 szerencsétlenre.

tribeca 2011.01.03. 08:29:21

a homi gombi mekkora segget csinált már a szájából, azzal, hogy a retek olivért várta vissza!! előtte meg mennyire utálta, meg folyton nyavajgott miatta. hülye köcsög.

JohnGotti 2011.01.03. 08:59:47

Ki hitte volna h ez a puhapöcs megy vissza?...és még a cigány azt mondja neki h ez nem a te párbajod,na bazz.Hát igen,csak az igazihoz kéne vmi más is a mümayerkedésen kivül is..Amúgy szerintem ha 2 ember várta őt akk már sokat mondtam,a többi meg csak zizeg ettől a selyemrambótól.

Certificate_of_Words · http://certificateofwords.com/word/Certificate%20of%20Words/ 2011.01.03. 09:56:17

@Kusduh: Érdekes az info. Persze presze tudtam hogy manipulálják, de nem hittem hogy ennyire direktbe. Ez így átverés. Kiváncsi lennék egy ügyéd véleményére.

Maravillosa 2011.01.03. 10:10:38

@HúszTíz: Kb. tegnap ilyenkor kérdezted:) hogy más országokban is énekelnek-e himnuszt éjfélkor. Én csak annyit tudok, hogy a francia és spanyol kollégáim nem értik, hogy itt mért énekelnek éjfélkor himnuszt az emberek, merthogy ez nem egy nemzeti ünnep vagy történés, ami fontos a magyar nép számára. Illetve ami speciálisan a magyaroknak fontos. Szerintem klassz dolog, hogy ezt a szép, szomorú himnuszt énekeljük a nemzeti ünnepeken, vagy amikor egy sportoló aranyat nyer egy nemzetközi versenyen, de szilveszterkor nem értem, hogy miért.
Amúgy Kiss Tibi forever, és imádom Hajni hogyvoltjait!

gibson 2011.01.03. 10:19:59

@Kusduh: én csak azt nem értem, hogy ha ez a feltételezett csalás ennyire nyíltan történik, akkor miért nem buktatja le őket valaki, mondjuk valamelyik rivális csatornától? Én úgy tudtam, a szavazatszámlálást pont ezért végzik külsős cégek, hogy az ilyen típusú ügyeskedés elkerülhető legyen.
Az világos, hogy kevés a szavazat egy-egy ilyen kiszavazósóban, és azt is simán elképzelhetőnek tartom, hogy az RTL saját emberekkel küld sms-eket az általa favorizált jelöltre, de hogy ők végig tudnák a szavazat állását, és a nekik megfelelő időpontban le is állíthatják azt, ezt már kevésbé.

Lall-R 2011.01.03. 10:21:18

Én nem tudom a pontos okát a szilveszteri himnuszéneklésnek, de ha meg kéne magyarázni, akkor én azzal érvelnék, hogy állítólag Szent Istvánt ekkor koronázták meg.

K Tomoceusz 2011.01.03. 10:50:46

@Kusduh:

Tölgyessy D . 21.08 - kor már kész bloggal tudott megjelenni a párbaj végeredményével kapcsolatban , ami nem kis bravúr tőle .
Anyám , aki nyugdíj mellett Tölgyessy D . mellett hekker elmondta , hogy a szerző már délután megírta a posztot , egyből kettőt , az első miért Olivér nyert , a másodikat miért Kristóf címmel . Jobb , ha egy okostojás nem bízza a véletlenre az ilyesmit .

A VV1 - ben nem 5 , hanem 6 számjegyű szavazatok repkedtek , Oki barátunk szerette volna áttörni elöször a bűvös milliós határt , sajnos nem sikerült neki . A VV4 - ben ez a " forgalom " tényleg alaposan megcsappanhatott , ezért mutatnak százalékokat .

Lall-R 2011.01.03. 11:02:19

@K.Tomoceusz: Akkor jól emlékszem, hogy az első részben még szavazatszámok szerepeltek?

Lall-R 2011.01.03. 11:03:17

@K.Tomoceusz: Egyébként meg ez a Tölgyessy egy seggfej, mert még a kommentemet sem akarja kirakni, pedig csak egy egyszerű kérdés volt.

JanCsi 2011.01.03. 11:03:54

Elnézést az OFF-ért.
@Maravillosa: Ez is olyan furcsaság lehet, mint nekem a következő:
A 2005-ös londoni metros-buszos robbantásokkor éppen Londonban éltem és az események után pár héttel, hónappal(? erre már nem emlékszem) volt egy nap, amikor délben leállt London közlekedése az irodisták, dolgozók kijöttek az utcára, minden leállt egy percre, néma csend lett a városban és a londoniak a néma egy perc után veszett tapsolásba kezdtek. Külföldi lévén a kollégák előre mondták, hogy az 1 perc után tapsolni fogunk és én annyira nem tudtam ezzel azonosulni, mondtam nekik, hogy megértem, hogy ők a tapsot úgy értik, hogy együtt éreznek azokkal akikkel a tragédia történt és a családjaikkal, de számomra a taps egyenlő a well done-nal és egyszerűen én képtelen vagyok ehhez tapsolni. Úgyhogy ez is amolyan kulturális különbség lehet.

K Tomoceusz 2011.01.03. 11:19:49

@Lall-R:

Jól emlékszel . A VV2 szavazatait is számokkal jelezték , a döntő Anikó - Laci ( 670e - 710e )meccsről van dokument a jútubon .
A VV3 - t elfelejtettem megnézni , ott nem tudom mit mutogattak .

Lall-R 2011.01.03. 11:51:42

@K.Tomoceusz: Éva meg azzal frenkizett mikor visszament, hogy a villa történetében, övé lett a legmagasabb különbségű győzelem.
De ez így nem is biztos.

Viktor9 2011.01.03. 13:56:00

Alekosz 1 csicska, Oli végig csicskáztatja a villalétet.

Szaffi B. 2011.01.03. 16:15:55

@Lall-R: "Egyébként meg ez a Tölgyessy egy seggfej, mert még a kommentemet sem akarja kirakni, pedig csak egy egyszerű kérdés volt. "
Nekem sem válaszolt pedig 2 különböző helyen feltettem a kérdést (mivel ő állította, hogy Olivér nem lesz kiválasztva, de mégis, hogy akkor hogyhogy) + az általa emlegetett könyv SEHOL nem található, sem semmilyen anyag arról amiről ír. :SSSS

gibson 2011.01.03. 16:25:50

@Trollszpré: melyik könyveket keresed konkrétan? Amiket én így most megnéztem a blogjában, azok mind kaphatók vagy amazonon, vagy valamelyik itthoni online boltban.

Szaffi B. 2011.01.03. 16:49:34

@gibson: "(Akit mélyrehatóbban érdekelnek a "szürke karakterek", ajánlom Thomas Walk: The Glorious Ways of Grayplayers című kötetét.)"

gibson 2011.01.03. 17:12:09

@Trollszpré: valahogy éreztem, hogy pont azt az egy könyvet fogod mondani, amit én sem találok sehol... :)
Se a szerzőről, se a könyvről semmilyen információ nincs fent a neten, ami megdöbbentő, mert két-három kattintással a legritkább dolgokat is meg lehet találni. Azt tudom elképzelni, hogy 1) szopatnak, és nincs is ilyen könyv, 2) ez egy tanulmány, ami hivatalosan nem jelent meg könyv formában 3) ősrégi kiadásról van szó, és nem beszerezhető sehol, csak mittomén egyetemek könyvtárában...
Egy esélyed van, ha a Tölgyessy nem válaszol, kérdezz rá a Török Gábornál, ő egyszer már válaszolt neked! :)

Kusduh 2011.01.03. 18:40:21

@gibson:

Gondolom a TV2-nél is ugyanígy működnek a szavazások, tán azért. Vallamint egy dolog tudni valamit, és egy másik a bíróságon hitelt érdemlően bizonyítani.
Attól, hogy a szavazatszámlálást külsős cég végzi, attól még nem tudják, hogy mondjuk a 06-20-1234567 telefonszám kihez tartozik, csak azt, hogy onnan érkezett mondjuk 120 szavazat.
Viszont az biztos, hogy tudják a tévéknél, hogy mi az aktuális állás, és az is biztos, hogy a szavazásokat a csatorna állítja le.

Kusduh 2011.01.03. 19:03:35

@K.Tomoceusz:

A VV1-ben valóban hatszámjegyű szavazatok repkedtek, de én úgy tudom, hogy azok csak ötszámjegyűek voltak valójában ;)

Szaffi B. 2011.01.04. 12:06:38

@gibson: :)))))
Hát az van, hogy a TG már válaszolt,hogy ő is csak kölcsönkapta a Tölgyessytől, vagyis sztem fogalma sincs éspervagy nem érdekli hol jelent meg és hol lehet megszerezni. ;)
süti beállítások módosítása