Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Hogy volt?

VV4 - 4X15

2010. december 30. 11:42 - Hódos Hajnalka

Kényszerű visszatérés a gyökerekhez, azaz szálas zöld tea és élesztős arcpakolás, mert kivert a ragya a kesudiótól. A stúdióban Balázs, én vagyok a soros, hihihi, a rövid felvezető szövegben a disznóvágás szó négyszer hangzik el, összefoglalásul pedig a „tehát a fiúk impulzusokat kaptak és levághattak egy disznót”. Most kéne egy borogatás is, de már nincs hely a fejemen az élesztőtől. Béci sapkája siralmas, ízléstelen, viselése négyéves kor felett tilos és közveszélyes. A Villafiúk lelkesek, mindenki elmondja, milyen hihetetlenül jó érzés volt kiszabadulni a Villából, Béci azt hitte, már ki is halt az emberiség. Alekosz disznóvágó hangulatban van, Olivér is valami ilyesmire számít, az indokolatlanul korai kelés és az is erre utal, hogy elhagyják a várost.

Megérkeznek egy műtanyára, megkönnyebbülve felsóhajtok, szúrás után érkeztek, a disznó egyébként elég hitvánka. Egy néni fogadja őket aranyosan, házipálinkával, elmondja, hogy áldomást szoktak inni, ez senkit nem érdekel, úgyhogy akkor én elmondom, hogy a szúrás előtt isszuk az elsőt, az a szíverősítő. A pörzsölés után a másodikat, az elvetemültek kezében ekkor már ott a friss fül is, az állatnak kijáró tisztelet miatt, a nap végén, mikor indulunk haza, aki még bír, az iszik még egy pohár bort, ülve, ez a Szent János pohara. A kötő meg kötényt jelent.

A fiúk műmacsó virtussal kezdenek el pálinkázni, a hozzáértés kimerül abban, hogy nyelés után krahácsolnak meg huhognak, kérdezgetik egymástól, szilva-e? Laci nem iszik, hiába nógatják, Olivér hablatyol valamit arról hogy ő tiszteli az állatokat, ezért nem bökdösi, pörzsöli meg vágdossa őket, hát akkor megvan, ki fog fát vágni. Béci lát egyedül munkához, perzsel, a többiek isznak. Alekosz és Olivér bebaszva beszélgetnek, Olivér, ne vidd ki a Kaját! Ne vidd ki a Kaját! De, ha a Ginát viszed ki, én Kristóf, átveszem a helyedet! Kristóf ebben nem biztos. Hogy egy disznóvágáson mi minden történik, nem ebből a műsorból fogjuk megtudni, mert mindenki áll, mint fasz a lakodalomban, néha Béci csinál valamit, azt legalább lelkesen, a többiek isznak. Hát ezért kár volt elutazni, ezt a macskányi disznót le lehetett volna vágni a Villában is, én legalábbis már töltöttem kóbászt a negyediken, oszt itt vagyok.

A lányok levelet kapnak a Villában, mindenkinek be kell vonulni a nyugiszobába és a gongig nem jöhetnek ki onnan. Természetesen rögtön ledöglenek, mert fizikailag amúgy is annyira ki vannak merülve a sok munkától. Hogy elüssék az időt, szórakoztatják egymást, az érdekfeszítő kinek melyik filmsztár tetszik óvodás projekttel, Vin Diesel bazmeg, hát tényleg egy férfiideál, na. A Villafiúk is szórakoztatják magukat, megfogják Gombit, és megfürdetik a hóban, valaki a biztonság kedvéért még hókon nyomja egy ötkilós fagyott hódarabbal. Gombi ideges, Jerzsi megkérdi tőle, most mi van, nem érted a poént? De, csak Gombinak az a baja, mikor valaki átmegy a határokon, ráadásul nem ez volt az első alkalom. Olivér odamenne hozzá, de Gombi hárít, told arrébb a bicajt. Olivér pofátlan magabiztossággal: merkülönben? Merkülönben? Szakad a cérna? Gombi a nem túl frappáns miért, látsz itt valahol cérnát mondattal replikázik.

A Villalányoknál megszólal a gong hálistennek és nem kell meghallgatni, hogy valakinek a zavaros tekintetű hóka vámpírgyerek tetszik. Sikítoznak, mert szobabiciklit kaptak ajándékba, gondolom, Gigi tekergeti majd néha a kamerába mosolyogva, különben ott enné meg a rozsda. A Disznóölő Villafijjug már a kész hurkát és kolbászt pakolják nájlonzacskókba. Olivér és Alekosz nagy egyetértésben műrókáznak a műtanya mellékhelyiségében, majd rögtön utána isznak tovább a zigazbaráccságra és ölelkeznek is. A Lányoknak Moulin Rouge hangulatot kell teremteni a hazaérkező fiúk tiszteletére. Mindenki beöltözik kurvának, ennek mindig nagyon örülnek egyébként, Gigi koreografál és nagyon örül, hogy lehet mulerúzsozni. Én kárörvendően röhögök, mert tudom, mit jelent disznóölésből hazatérő seggrészeg pasikat fogadni.

Sejtésem beigazolódik a VillaFijjug betántorognak, a Lányok izgatottan jönnének ki a szobából, de nem foglalkozik velük senki. Gigike kedvesen kiált a testvérének: Béci befognád a pofádat, vagy kimegyek és pofán kúrlak! Béci visszaordít: Hát ezt érdemlem, mikor elmentem vadászni?? A koreográfia felejthető, Alekosz Zsófit kábítja: azért jöttem haza, hogy téged lássalak. Igen, és mi vágtuk le az egész disznót! Ugye, hogy egész nap róla beszéltem? Béci belerondít az idillbe: én nem hallottam semmit, egész nap dolgoztam, tiszta vér vagyok. Ezen jókat nevetnék, ha a legkisebb mozdulatra nem hullana rólam a rámkövesedett élesztő.

A jó hangulatnak úgyis vége, mert Laci félmondatából megint veszekedés lesz. Laci szerint Gombit majdhogynem le kellett fogni, hogy ne legyen verekedés közte és Olivér között. Olivér teátrálisan kiakad, kérdőre vonja Gombit, akinek szemmel láthatóan tele van a töke Olivérrel, Olivér, hagyjuk. Én nem mondtam semmi ilyet. Akkor a Laci miért mondja? Kérdezd meg tőle. Nem, Olivér nem kérdezi meg, hanem tovább baszogatja Gombit. Észrevettem, hogy kinn történt velünk valami, mi a faszom ez? Gombi szegény nyűglődik, semmi, tartjuk a távolságot és kész. Távolságot?! Távolságot??!! Na tudod mit, kapd be a faszomat. Hát igen, ezt a vitakultúrát majd tanítani fogják a pszichológia tanszékek. Laci, te meg mit pakolsz rá még két lapáttal, hogy ez verekedés volt? Olivér idegesen cigizik, Évával beszéli meg a történteket, olyanok ők, mint Jockey meg Samantha, csak akkor találnak egymásra, ha valaki ellen fröcsögni kell. Egy héttel ezelőtt ő a bömbölő ökör, most meg? Na, hát ezt mondtam neked, ezt mondtam! Velem is ezt csinálta! (A háttérben Gigi szobabiciklizik, ki más?)

Nem feledkezhetünk meg a Villa szerelmespárjáról sem, hiszen egy ország izgul, a Balázs is megmondta. Gigi és Jerzsi együtt zuhanyoznak (klottgatyiban és bikiniben), másfél méteres távolságra egymástól, bizonyítandó a perzselő testi szenvedélyt. Jerzsi mossa Gigi hátát, néha a fenekére kalandozik a keze, sőt, rá is csap egyet, juj. Hát ez annyira szenvedélyes, hogy kedvet kaptam, tényleg. A vonyításhoz. Köztem meg a szomszéd leonbergi nősténykutya között több érzékiség és szenvedély van, mikor fogócskázunk a téren. Gigi egyébként nem tudja mi van vele, meg vagyok hülyülve, hát ilyen még nem volt, és hát itt a bátyám is. Jerzsi palinak érzi magát ezért valószínűleg ő fog kezdeményezni mert a pali kezdeményez. Nekem mindegy, csak legyen már vége ennek a nyűglődésnek, könyörgöm. Béci egy plüssmacival, magzatpózban, tarkóig betakarózva osztja Gigit: figyelj oda kivel bandázol, ne legyél csicska. Én csak figyelmeztetlek, könnyen esel szerelembe, aztán megy a sírás-rívás. Gigi bólogat, úgy, hogy a trehányul lófarokba fogott haja minél jobban lobogjon, valószínűleg azt hiszi szegény, a hajkoronája az ő ékessége, nem, nem az, ollót neki.

A másik fő téma a Hősszerelmeseken kívül az esélylatolgatás, Olivér a Puffogó Viperával beszél: most adjam meg az esélyt, hogy dupla eséllyel induljanak a fődíjért? Éva biztosítja Olivért: tudom, miről beszélsz, én is ezt éreztem, ezt nekünk találták ki! Nektekhá. És mi lenne, ha azt mondanám a kihíváskor, hogy olyan emberre teszem, aki az Univerzum leghalványabb élőlénye, kérdezi Olivér. (Nem úgy volt, hogy saját magát nem jelölheti senki?) A lányok jujezhárd, ez nagyonhárdoznak, én öklendezem. Közben a Villalányok is kalandban vehetnek részt, szépségszalonba mehetnek majd, persze ezt ők még nem tudják. Ahogy azt sem, hogy ma lesz a kihívás.

Olivér nagy pillanatai következnek, a szokásos szabályok és menet szerint, Balázs behallózik, behozzák a táskát, Olivér kimegy a riportszobába, hogy ott a semmiről meg az elemekről beszéljen, aztán visszamegy a többiekhez. Százkilencvenszer megnézhetjük a Zsuzsi cirkuszt meg Olivér csínytevéseit meg a bőgést Enikő miatt. Balázs kérdéseket tesz fel, ki bánta meg, rá rakta a jelet. Senki. Gombi, min rágtál be? Hogy ez a közeledés nem volt baráti. Laci, ha te Olivér helyébe lennél, kihívnád magad? Nem. Haladjunkmáááá. Olivér Bécit tartja a legerősebbnek a Villában, de egy hete minden fánki. Zsófika, te úgy látszik, csak az én káromkodásomat hallod meg. Gina, a kapcsolatunk egyenlő a nullával. Laci, te tiszteletreméltó vagy, de az a baj veled, hogy lelkiismeretfurdalásod van, ha nevetned kell. Gombi: fájt köztünk csak akkor alakulhat ki, ha te viszel ki engem. Lejár az idő, Olivér kimondja a nevet, a döntése senkit nem lep meg, engem pláne: Kristóf. Kristófot sem lepte meg a döntés. Felveszi a kendőt, megkezdődött a Csikágó.

A képeket a valóvilág.hu oldalról válogatjuk, puszi nekik, jó sok kép van, juhéj!

Címkék: vv4
161 komment

Facebook kommentek

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Emanuelle 2010.12.30. 15:45:18

1. Olivér igazi hangember. Persze nem volt kétséges, hogy a nagy macsóskodás után a legkisebb ellenállás felé megy és kiviszi Kristófot. Igaz, megmonda, hogy ő nyerni akar, de akkor meg be kéne fejezni a tisztességről, becsületről, fájtokról való pofázást.
2. Szép karfiolos combokat villantottak a lányok. Nem kis teljesítmény ebben a korban.
3. A pasik mind puhány, városlakó pöcsök. Szerintem eddig azt se tudták, hogy a kolbász nem fán terem. Nem mellesleg inni se tudnak normálisan.
4. Alekosz tutira pszicho. ijesztő, ahogy a vérbenforgó szemeivel követi a csajokat a villában. Látens erőszakoló szvsz.
5. Gombi a nulláról felküzdötte magát egy szintre nálam, de a műbalhéja után vissza is esett.
6. Erzsi nem játszik tisztán. És Gigike fejét is megnézném, amikor idekint szembesül majd dzsörzé dolgaival.
Valamire nagyon rátapintott Béci, amikor
óva intette a faszitól.
7. Néhány kivételtől eltekintve az egész bagázs lusta, sötét, életképtelen senkiházi. Komolyan mondom, lassan Szandika az, akit a legtöbbre tudok becsülni.

Ancilla 2010.12.30. 15:51:45

@alfonzina, a főnyomi: "Olivérről írtam, hogy erős embert nem fog kivinni magával. Ahhoz túl gyáva.Lacival szemben egyáltalán nem biztos, hogy vitte volna a sót. Kristóffal szemben szinte 100 %."

Viszont amikor kimondta a Kristóf nevét, megpróbálta úgy feltüntetni, mintha egy nagyon erős embert választott volna: "Neki két szavazótábora van..." - mondta, mintha direkt ezért választotta volna őt.

KATZE 2010.12.30. 15:54:04

@Ken Adams79: Balekoszon, azon a tapló majmon van általában aóugyanaz a két-három póló. Ja meg a Zolivéren a bűnöző c%gánysapka( Raffael Sándornak van ilyen a Cozma-filmben), de az az ő "védjegye".

Gombi meg szerintem homár, ahogy a Dzsirzsi is:) Azért nem tűrik meg egymást, a revansot pedig a nyugiszobában akarják megadni a másiknak:)

Gigi-Béci: Gigi most mutatta ki, mekkora tapló és milyen valójában. A leszedált gyerekről meg érdemes utánaolvasni a neten,h.milyen bűncselekményeket követett el pár éve...

K Tomoceusz 2010.12.30. 16:13:02

@Ancilla:

Kristóffal szemben szinte 100 %."

Adams és Adamsova nem azért vonult be a Villába " Slovenska dotoho " felkiáltással , hogy kikapjanak a nyilvános zsebhoki magyar csúcstartójától .
Tervükbe bekancsalított , hogy január 2 . - án még nem ingyenes a határon túli magyarok sms - e az anyaország felé .

Kóczy · http://koczy.wordpress.com 2010.12.30. 16:17:25

@Emanuelle: "Igaz, megmonda, hogy ő nyerni akar, de akkor meg be kéne fejezni a tisztességről, becsületről, fájtokról való pofázást."

Ez igaz, mert ezeknek (tisztesség, becsület) nem sok köze van ehhez az egész műsorhoz.

@alfonzina, a főnyomi: "Kristóffal szemben szinte 100 %"

Én azért ebben nem vagyok annyira biztos.

Kóczy · http://koczy.wordpress.com 2010.12.30. 16:19:10

@Ancilla: "Én például javasolnék egy helyesírási versenyt "

Az nem lenne jó. Siralmas eredmény lenne.

forexfelix 2010.12.30. 16:25:59

Hajni, így csak egy férfi tud írni! Ez igen!!! Olvassuk, írjad!

CoolBrady 2010.12.30. 16:40:05

Gombira azt mondta Oli, hogy ő egy férfitestbe bújtatott hölgy. Ez a baja gombinak, csak az rtlklub is azt hiszi hogy a hóbanfürdetéstől indult a dolog.

szkeptikus antiszeptikus 2010.12.30. 16:47:25

Azt a kurva hangot sosem tudjak bekapcsolni, amikor bejelentkezik a musorvezto, mindig ezen kell szarozni? "nincs haaang? Jee... Mingya megcsinaljuk" Profi a stab, mar megint :)

Szegyen, hogy sokan egy szalmaszalat nem tettek keresztbe a "disznovagason".
Ahelyett, hogy alkeszosznak kellett volna Egyedul leszurnia, hehe...

K Tomoceusz 2010.12.30. 16:50:08

@CoolBrady:

Végre valakiről kiderült , hogy nem beépített ember . Ennek a Gombi gyereknek a leghalványabb fingja sincs mit neveznek dícséretnek és mit sértésnek az RTL - klub székházának falain belül .

vörös áfonya 2010.12.30. 16:50:55

@Ken Adams79:

Volt egyszer egy rész,mikor zacsikból pakolgatták ki az új ruhákat,mindenki kapott kesztyűt,meg ilyesmit.
Ezek többnyire nem a saját ruháik szerintem sem.

pancho_sanza · www.nst.blog.hu 2010.12.30. 16:54:25

respect a serzőnek, már várom az összefoglalókat

vörös áfonya 2010.12.30. 16:56:51

@CoolBrady:

Balázs sem értette tegnap,hogy "Ne vidd ki a kaját"mit is jelent,mert azt mondta Lacinak,hogy "Mi is a beceneved,Kaja?":)

LadyCarambole · http://kigondoltam.blog.hu 2010.12.30. 17:04:11

Minden kedves izguló kispajtást sietnék megnyugtatni azzal, hogy Győzi, aki nemzetünk szellem-óriása, sikeresen elszólta magát a Belevaló világban (28. adás), amikor azt mondta, hogy a kedves sms-ező akit kisorsolnak találkozhat majd a párbaj alatt a kiesővel ÉS (kapaszkodjatok!) OLIVÉRREL is!
De biztosan csak megbotlott a nyelvecskéje, másra nem tudok gondolni!

Lanois 2010.12.30. 17:08:05

@vörös áfonya: Meg olyan is volt, amikor kérdezte a villahang, hogy kinek hányas a lába. a Lacinak pl 42-43-as, attólfügg.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.12.30. 17:13:11

@LadyCarambole: Most akkor ez még csak nekem nem titok, hogy úgy kanyarítják központilag az eredményeket, ahogy jólesik?

@Lanois: Tudod, kínai vagy konfekció. Én a ruhákkal vagyok így.

Lanois 2010.12.30. 17:20:56

@neccharisnyás útonálló: meg a neccharisnyákkal gondolom.:)

Ancilla 2010.12.30. 17:21:19

@Kóczy: Most már én sem vagyok biztos benne, hogy nem Kristóf fog visszamenni. Mert, ha végiggondoljuk az utóbbi napok eseményeit, akkor őrá fog szavazni:
* az ő tábora
* a Gina tábora
* a Gombi tábora
* a Zsuzsi tábora
* + akik csak úgy, mindenkitől függetlenül nem szeretik Olivért
(Bár január 2-ig még sok minden történhet. A NAGY TAKTIKUSNAK biztosan van erre a helyzetre is terve.)

K Tomoceusz 2010.12.30. 17:27:46

@LadyCarambole:

Remélem te is kizárólag pszichológiai szempontokból elemzel éjszakánként Győzike monológokat .

CoolBrady 2010.12.30. 17:30:18

@Ancilla: Én ennél a párbajnál úgy gondolom, hogy van:
* Olivért szeretők tábora
* Olivért nem szeretők tábora.
Elképzeni sem tudom, hogy a családjukon kívül lenne más ember, aki Kristófékra szavazna. Gombi táboráról meg tudjuk, hogy milyen sokan szavaztak rá a beszavazón :)
(oké tudom, ez kicsit csúsztatás részemről, mert szerezhetett ő is olyan 200-300 rajongót már, de nem többet szerintem)

vörös áfonya 2010.12.30. 17:32:43

@CoolBrady:
Pláne,hogy a végeredmény szempontjából abszolút mellékes,hogy ki hány szavazatot küld rájuk.Ugye.

kalandlövész · http://kalandloveszet.hu 2010.12.30. 17:33:11

Tiszta ideg vagyok, hogy ki fog kiesni !

CoolBrady 2010.12.30. 17:39:20

@vörös áfonya: Erős feltételezés azt gondolni, hogy az átlagos Gombi-fan, aki nadjisten több 100 sms-t adna a favoritjára, majd küld Kristófnak 1-nél több szavazatot.

vörös áfonya 2010.12.30. 17:42:21

@CoolBrady:
Én úgy értettem,hogy szerintem úgyis az nyer,akit az rtl akar,hogy nyerjen.

CoolBrady 2010.12.30. 17:49:24

@vörös áfonya: Korábban én is ezt hittem, de mostanában egyre erősebb a gyanúm, hogy nem a számokkal manipulálnak, hanem az sms-ezők érzelmeivel. Pl. valakiről direkt rosszat vagy semmit nem vágnak be a műsorba. De aztán lehet, hogy kurva távol járok az igazságtól.

suzy q 2010.12.30. 17:50:30

ja hát nem bírom olivért, meg hányok is tőle, kristóftól meg nem. de most komolyan van aki egy percig is elhitte, hogy kristóf fog nyerni? jó télleg gáz olivér, de ha nem lenne, még ennél is unalmasabb és nézhetetlenebb lenne a műsor. az a baj ezzel, hogy mindenki, kivéve éva, alekosz, szandika, kurrrvaunalmas. azért régen legalább egyéniségek voltak bent, most meg rajtuk kivül senki. ha hajni nem lenne, már nem is nézném.

vörös áfonya 2010.12.30. 17:55:05

@CoolBrady:

Nem biztos,hogy távol jársz az igazságtól,a lényeg az,hogy valami sosem stimmel az ilyen "szavazzatok" dolgokkal.

zoxó 2010.12.30. 17:57:42

@suzy q: Én nem nézem, mégis nagyon élvezem Hajni írásait:)).

John May R 2010.12.30. 17:58:57

Gina bevallja, amit kint már mindenki tud, de Jerzynek is van egy mondata, amiből kiderül, nem olyan hülye, hogy ne tudná: tudnak a filmejeiről.
(Ha kicsit sok a "tud" szó, bocs)

Nézzétek:
valovilag.hu/cikk/350179

gibson 2010.12.30. 18:12:03

Sikerült már valaha, valakinek elindítania az élő közvetítést a honlapon?
Mert én napok óta próbálom, de mindig annyit ír ki, hogy "PILLANATNYILAG NINCS KÖZVETÍTÉS". Elképesztő bazmeg, nem az lenne a lényege ennek, hogy az összefoglalók mellett lehet nézni őket élőben?

Kóczy · http://koczy.wordpress.com 2010.12.30. 18:12:21

@Ancilla: Amiket mondasz, azok igazak, abban az esetben, ha tényleg elhisszük, hogy 100%-ig a nézők döntik el, hogy ki menjen vissza.
Csakhogy én ezt nem hiszem. :) Azt a műsor készítői is sejtik, hogy ha esetleg Olivér kint maradna, sokkal unalmasabb lenne a műsor. (Most lehet őt szeretni, vagy utálni, a lényegen nem változtat.)

@suzy q: "jó télleg gáz olivér, de ha nem lenne, még ennél is unalmasabb és nézhetetlenebb lenne a műsor"

Ennyi. :)

Kóczy · http://koczy.wordpress.com 2010.12.30. 18:14:14

@CoolBrady: "Pl. valakiről direkt rosszat vagy semmit nem vágnak be a műsorba. De aztán lehet, hogy kurva távol járok az igazságtól. "

Egyáltalán nem jársz távol az igazságtól. A szerkesztők sokszor jobban manipulálják a szereplőket meg a nézőket egy pár perces összevágott jelenetsorral, mint Olivér egész bentléte alatt. :D

John May R 2010.12.30. 18:21:34

@gibson: ja az utóbbi két hétben kétszer sikerült bekapcsolódnom az élő közv.-be. 22-én és 28.-án. Így nm sok értelme.

.lll. 2010.12.30. 18:21:56

szerintem Zsörszével nyeretik meg a játékot,pampószájú Bélát kiejti táskás szemű Éva

Flood 2010.12.30. 18:22:12

@Ken Adams79: Gondolom kapnak vmennyi göncöt ajándékba, mert 1 bőröndben nem tudnának több hónapra elegendőt bevinni. Az adások végén mindig el is mondják, hogy kik öltöztetik a villalakókat, meg múltkor fel is tűnt, h kb. mindegyik csávó gatyájának a seggén ott virított a W embléma.

Flood 2010.12.30. 18:38:24

@gibson: Nekem néha már sikerült elkapnom, de abszolút megbízhatatlan, főlősleges is ebbe energiát feccölni. A legjobban azt bírom, amikor a belevaló végén bemondja a Győzi, h mingyá kázdődik az élő közvetítés a honlapon, aztán nagy lófaszt. Elég sokáig fenn szoktam lenni, néha kíváncsiságból felnézek a honlapra, de csak a legritkább esetben van tényleg közvetítés.

gibson 2010.12.30. 18:45:16

@John May R: @Flood: na most sikerült elkapni valahogy, nyitva hagytam véletlenül az ablakot Firefoxban, már el is feledkeztem róla, aztán egyszercsak hangosan elkezdett beszélni valaki a szobában, az Olivér hangján, majdnem hanyatt estem a székből... :)

Megdöbbentő képsorok egyébként, Béla és Alekosz egy-egy fatörzsön állnak és néznek maguk elé komoly arccal, mindezt Gombi áhítattal nézi, a háttérben Anikó bemond egy-egy poént durva falusi tájszólással. Ki is kapcsoltam gyorsan.

Alul amúgy mi a fasznak van ott az a gomb a 'Kamera 1' felirattal?

K Tomoceusz 2010.12.30. 18:46:18

@Flood:

Most is nézheted , ha akarod . Feladatot hajtanak ezerrel , cölöpönállás - 40 fokban . Pont A és B csinálja , a két legbambább fasz , akik bármely pillanatban elalszanak nehezebb körülmények között is . Szerencsére már csak 15 percig megy az adás , odafagyásos döntetlenjüket már nem fogjuk látni .

JanCsi 2010.12.30. 18:48:26

@JanCsi: Ti mit gondoltok ha Kristóf kimegy akkor tényleg követi majd Gina is?
Senki nem említi ezt a szálat, csak én rágom ezt a gumicsontot????

Emanuelle 2010.12.30. 18:48:40

@Ancilla: Szerintem kizárt, hogy ne Olivér menjen vissza. Egyrészt emlékezz Évára, szerintem a szűk családján kívül élő ember nincs, akinek ez a hp szimpatikus lenne, mégis visszaküldték,
mert állandó konfliktusforrás és ez kell a vityillóba. Másrészt ha mégis úgy nézne ki, hogy Kristóf jobban áll, szerinted az RTL hagyná? Indok: mint fentebb

Emanuelle 2010.12.30. 18:53:04

@JanCsi: Meglepődnék ha kimenne utána.
Majd megideologizálja a maradását, bár szerintem sokáig úgysem lesz bent, valaki ki fogja vinni és kint is hagyja.
Addig meg Alekosz rávetheti magát, úgyis
erre készül.

Ancilla 2010.12.30. 18:54:56

Ebben a gazdasági válságban senki sem fog azért sms-t küldözgetni (300 valahány Ft-ért), hogy érdekes maradjon a műsor (vagy hogy ne legyen unalmas). Nekem például teljesen mindegy. Ez az oldal érdekesebb sokkal. Akárkik maradnak benn, Hajnalka nagyon jó postokat fog írni. Szerintem azok küldenek sms-t, akik valami miatt érzelmileg kötődnek a szereplőkhöz. Ebben a műsorban a tinilányokra nem nagyon lehet számítani (mint az X-faktorban), mert sem az egyik, sem a másik pasi nem olyan típus, ami a tiniknek bejönne.
@LEG X:
"Tiszta ideg vagyok, hogy ki fog kiesni !"
Én sem tudom, hogy bírom ki vasárnap estig...

Azon csodálkozom, hogy vannak emberek, akik ezt komolyan veszik, és elmennek a stúdióba visítozni.

samba pa ti 2010.12.30. 19:07:41

hajnika,kezdesz újra a régi lenni.
ez most megint személyes volt.s ettől jó a blog.
grtula!

teának meg ha szabadna javasolnom a
"jasmine dragon pearl"-t-
nagyon finom.

Flood 2010.12.30. 19:07:54

@Ancilla: Biztos, h azok is fizetett statiszták (gondolom a Mónika showból átvezényelték őket ide), meg esetleg 1-2 közeli rokon, haver.

Emanuelle 2010.12.30. 19:08:35

@Ancilla: A családtagok sikítoznak meg a szerencsétlen odarendelt statiszták.

Flood 2010.12.30. 19:12:19

Öööö bazzeg, micsoda férfitestek! :D

venszivar 2010.12.30. 19:12:21

@Ancilla: Én biztos,hogy 1Ft-ot sem áldoznék be ezért a műsorért!Pedig karnyújtásnyira van tőlem egy díszes üvegbe1-2 forintos,vagy 2000 FT,de többet ér dísznek,mint akár ezekre költsem!!Viszont pl.bármikor,ha meglátom Katona Klárit,hogy bármilyen jó cél érdekébe "gyűjt",no akkor 2-3 szor biztos "nyomok" ,de a VV-nek...:DDDDDD

Flood 2010.12.30. 19:13:48

Alkeszosz bazzz, egy igazi görög adonisz :DDD
Csajok, vélemény? :)

Emanuelle 2010.12.30. 19:15:31

@Flood: Gondoltam tolok egy kis kaját és akkor megláttam ŐT. Dermesztő. Ruhában sem piskóta, de ez a terheshas meg pálcika lábak...bassz..

Emanuelle 2010.12.30. 19:17:16

Évát, Anikót tarkón tudnám b@szni egy szívlapáttal. Két okoskodó hp.

Emanuelle 2010.12.30. 19:19:44

Nincs is jobb fizetség egy elégedett vendégnél. Mondja ezt Hajas, akinél egy sima vágás majdnem 8 rugó...

Hódos Hajnalka 2010.12.30. 19:31:55

Hölgyeim, az élesztős arcpakolás:

5 deka élesztő, kevés méz, pár csepp citrom, kis joghurt(vagy kamilla tea. Kövesedésig :)

Alfonzinának üzenem, nem attól nőies valaki, hogy nem írja le ha kiveri a ragya. Tudom, hogy van ez a fajta, aki csipkekesztyűben veri a faszt is, anyám fiút várt, biztos az a baj velem.

Juj, kezdődik. :)

Kóczy · http://koczy.wordpress.com 2010.12.30. 19:37:07

Szerintem teljesen felesleges itt párbajt tartani. A villalakók fele úgyis állandóan nyavalyog, hogy haza akar menni. Küldjék haza őket, aztán kész. :) Aki meg maradni akar, az maradjon még egy ideig, aztán később ők "párbajozzanak", vagy valami ilyesmi. :D

vörös áfonya 2010.12.30. 19:37:47

Jézusom,azért ez a bádibildersó elég szürreális volt:)
Alekosz úgy nézett ki,mint Gollam:)

Olivér:Fejszébe vágom a fámat:)

Kóczy · http://koczy.wordpress.com 2010.12.30. 19:40:00

@vörös áfonya: Erről egy tanárom mondása ugrik be: "Kivétel a tiszteletnek". :D

vörös áfonya 2010.12.30. 19:40:14

@Kóczy:

Nem értem,miért akar mindenki kimenni,mikor senki sem kényszerítette őket,hogy bemenjenek.
Amúgy Gina tuti,hogy kimegy a Kristóffal.

Szaffi B. 2010.12.30. 19:41:55

@Hódos Hajnalka: Köszönjük!!

***
Ezzel az Ildikó kiutálással lehet valami konkrét céljuk, vagy általános iskola 5 osztály, szinten "énmárittvagyok egy hónapja (muhaha) nem barátkozom veled bibibíííí
??
NEm mintha nekem szimpi lenne, de esélyt nem adnak neki...

Szaffi B. 2010.12.30. 19:42:39

@Kóczy: az én tanárom: egy szónak is száz a vége :-DDDD

Emanuelle 2010.12.30. 19:46:40

Anikónak valaki magyarázza már el, hogy mi a lényege ennek az egésznek. Olivér meg közel sem olyan kiszámíthatatlan, mint gondolja. Ginának is szívlapátot.

vörös áfonya 2010.12.30. 19:46:42

A fiúk haját amúgy ki vágja?

gibson 2010.12.30. 19:47:53

Kurvára idegesít ez a házaspár, idióta faszok. Mi a picsáért mentek be? Különösen ez a püffedt fejű drogoskurva. Legszívesebben tarkón verném egy szaros szívlapáttal.

Balázs mostantól minden nap elmondja, hogy Olivért mennyire szereti?

Kóczy · http://koczy.wordpress.com 2010.12.30. 19:56:07

@vörös áfonya: Pont ez az. Mindenki saját maga döntött úgy, hogy be akar menni, én sem értem ezt a hisztit.

@Trollszpré: Nálunk olyan is volt, hogy: "A víz nem válik vérré". :)

csudri82 2010.12.30. 19:58:03

Nem tudom eldönteni, hogy mi baja volt a végén Balázsnak. Pia, fű vagy csak tényleg tele van a fasza?

Szerintem elég jól megfizetik ahhoz, hogy ennyire ne szarjon már bele a munkájába. És akkor még ő szidja Ginát, hogy minek jelentkezett, ha most haza akar menni. Én is megkérdezhetném, hogy miért vezetsz műsort te pondró, ha ennyi unod? Barom.

.lll. 2010.12.30. 19:58:30

de hova lett Buci,detoxon van?

vörös áfonya 2010.12.30. 19:58:40

Ú,mi lesz ez a holnapi izé,hogy tartják a sárga löttyöt a fejük felett?

Flood 2010.12.30. 19:59:54

Amúgy az Alkeszosznak nem kínos, h kb. a fél villa, meg az RTL egész stábja neki próbál felhajtani 1 pinát?
Már nekem ég a pofám, annyira kezd gáz lenni ez a történet.

Viszont ma kivételesen nem dúlt a szerelem Dzsidzsi és Dzsörzé között :D

Balázs ma be volt baszva? A szokásosnál is jópofább volt :)

vörös áfonya 2010.12.30. 20:00:20

@csudri82:

"Idén már nem találkozunk,de azt hiszem ez nem is baj."
Hát igen.
Bár én a három műsorvezető közül még mindig őt bírom a legjobban.

Szaffi B. 2010.12.30. 20:01:25

@Flood: Alekosz meztelenül odabasz, fúúúj.

Szaffi B. 2010.12.30. 20:04:09

@Flood: Bambéci leoltotta Dzsidzsikét, hogy nem csicskázol, azért most már nem szerelmes annyira. Vagy meghalotta a melegpornós kijelentését, amit az előbb valaki belinkelt ide.

haruka 2010.12.30. 20:07:24

@Trollszpré: Oda, de rendesen. Úgy vagyok most, mint Hajni ura miután megnézte Alkeszkoszék maszatolását...

Ginát meg bassza már fejbe valaki, mert rohadt idegesítő picsa! (Kristófot esetleg átvenném tőle, ha úgy gondolják, hogy mégse.)

2010.12.30. 20:48:56

Valami okádást tartottak egy tálban a csajok a fejük felett, de hogy mi a szarnak, azt nem értem. Ez egy "feladat"? A Big Brother 1-ben pl. a Taj Mahal modelljét kellett megépíteniük, ezerszer értelmesebb volt, mint ez a gusztustalan szarság. A Gigi még rosszul is lett tőle (asszem). Esküszöm, tényleg nem lepődnék meg, ha hányás lenne. Ephilatész - bocsánat, Alekosz - bebaszik, majd teleokádik pár lavórt... Na, mindegy, hónap megláttyuk!

Futó Lada 2010.12.30. 21:42:49

De most őszintén...kit érdekel, hogy kinek mekkora szavazótábora van, és hogy kire kik szavaznának..Ez egy olyan bizonytalansági tényező, amire nem lehet műsort alapozni...
Ha nem is a végeredmény van már meg, de 1 hétre előre tuti le van már vajazva, ki kivel fog balhézni a jövő héten, ki fog kiborulni, és ki kivel kell hogy párbajozzon...
Ahogy Éva visszament, visszamegy Oli úr is, és Alekosz előtt zöldre vált a szemafor,mert ez újabb konfliktust eredményez,és újabb mókás helyzetkomikumokat, amiből a műsort éltető intelligens humor táplálkozik*

*szuvenír vélemény mindííg minden körülmények között, bármilyen konkkkrét személlyel egyezés csak a TÁVOLSÁG ??! műve

kyrakata 2010.12.30. 22:23:32

Alekoszka,ha sokáig nem jut nőcihez,majd kap egy fizetett luvnyát kivülről,mint anno vmelyik vv-s vagy bb-s.Már nem tudom melyikben volt ilyen.
Be vagyok sózva,mert leszbigike rosszul lett,s bécike sikoltozik orvosééé.Jaj nem tudom mi lesz!!!!
Gina szerintem nem fog kimenni,mert gondolom szerződése van amit,ha felmond,akkor fizethet,mint a katonatiszt.
Az is hülyeség,hogy Ildi és Alek.. egyszer összefutottak,amikor bekerült miss Szürkeegér elszólta magát,hogy régi ismerősök.
Hajnalka csak igy tovább!

Kóczy · http://koczy.wordpress.com 2010.12.31. 00:47:37

@Futó Lada: "Ha nem is a végeredmény van már meg, de 1 hétre előre tuti le van már vajazva, ki kivel fog balhézni a jövő héten, ki fog kiborulni, és ki kivel kell hogy párbajozzon..."

Ennyi.

King of Shadows · https://politicks.blog.hu/ 2010.12.31. 02:56:52

@gibson: Nekem párszor sikerült, de mindig csak azt mutatták, hogy valamelyik nyakig betakarózva fekszik az oldalán(?) és ... egyenletesen lélegzik.

Elvileg Te dönthetnéd el, hogy melyik kamerát akarod sasolni. Ha az egyiken nem látsz semmi érdekeset, átkapcsolsz a másikra.
Csak ezek egyen sem tudják megoldani a folyamatos adást ...

Yooha · http://indafoto.hu/yooha/lego_architecture 2010.12.31. 07:50:39

Van valahol olyan adatlap, amiről kiderül hogy kit hogy hívnak? (Gina, Gigi, Alekosz, Leonidasz) Vagy a 2 görög nevű tényleg görög és ez a nevük?

kyrakata 2010.12.31. 08:50:51

@Yooha:
Írd be a gugliba,hogy "vv szereplők igazi neve",az első azonnal azt taglalja.

Szaffi B. 2010.12.31. 09:00:38

@kyrakata: "http://qz.hu/Valo-Vilag-EXTRA/Ime-a-Valo-Vilag-4-szereplok-teljes-neve.html"

Viszont Gigi nem 20 éves, Olivér meg szombathelyi (sajnos)...

Lotyó Bridzsida 2010.12.31. 09:09:16

Szerintem az Anikó sem 21 éves...simán van 25 legalább, de lehet, hogy én látom rosszul.

Ancilla 2010.12.31. 09:38:47

@gibson: Ne ítélkezz ilyen nyersen! Nem tudhatod, mi váltotta ki ezt a viselkedést Ginából. Még a családja sem érti.
www.borsonline.hu/news.php?hid=37213
Szerintem ez a fiatalasszony rájött, hogy olyan gátlástalanul játsszanak egyesek, hogy erre akár a házassága is rámehet (lásd a tegnapi beszélgetést Alekosz és Kristóf között.) Bizonygatja szegény, hogy benne megbízik a férje maximálisan, de az ő múltjával ebben soha sem lehet biztos. Nagy butaságot csináltak azzal, hogy jelentkeztek. Akkor kellett volna mindent jól átgondolni, de hát a nyeremény nagyon vonzó tud lenn (mások egy életen át dolgoznak azért, amit itt valamelyikük egy fél éves bent léttel megnyerhet.
Én - bár nagyon elítélem azt, amit fiatalabb koránban csinált - most mégis sajnálom.

Szaffi B. 2010.12.31. 10:47:53

@Ancilla: Ez ugye nem komoly? Ennyire nem lehet valaki síkostoba, hogy a vv főnyereményére ALAPOZZA a jövőjét?????

King of Shadows · https://politicks.blog.hu/ 2010.12.31. 10:53:40

@Trollszpré: De, lehet. Alek és Oli beszélgetéséből ítélve az új törtető is azt csinálta...

2010.12.31. 10:57:30

@Ancilla:
Zsuzsi 29 éves??? Amúgy érdekesek ezek az adatok...

namkuzu 2010.12.31. 11:58:01

én örülnék, ha olivér kint maradna, és tényleg elindulna neander völgyébe, sütnék is neki pogácsát hamuba, de sajnos kicsi az esélye, hogy értelmes ember is küld sms-t, így tuti marad.
A disznóvágás után mondjuk egyedül béla tűnt kicsit embernek, legközelebb majd pálinkafőzdébe mennek, ott biztos lelkesebb lesz mindenki.

Viktor9 2010.12.31. 14:56:32

Így elnézve Olivért nem lep meg, hogy korábban kést állítottak belé, pláne, ha abban a helyzetben is foghegyről folytatta le a beszélgetést, ott nyilván nem volt mögötte, egy média hátország.

Felelőtlenség az rtl-től, hogy nem gondol bele, hogy Olivér viselkedésével fokozhatják, a néhányak által tanúsított "rohadt zsidók" hozzáállást. Remélem nem általánosítanak sokan Oli viselkedése alapján a zsidókra.

Most kvázi hasonló szerepben van, mint Győzike volt.

Viktor9 2010.12.31. 15:03:09

Bár Laci, szerencsére, épp Olivér ellenpéldája.

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.12.31. 15:31:04

@Futó Lada:
Ehhez a műsorhoz is lesz majd egy website, ahol forrásmegjelöléssel magyarázzák az aranyköpéseket, mint a Tékozló Homárnál?

neccharisnyás útonálló (törölt) 2010.12.31. 15:34:03

@Lotyó Bridzsida: Ezek 20 évesek? Ugyanmár! Bőven fölötte vannak. Vagy csak megtévesztett a kiélt fejük?

Balfars 2011.01.02. 05:12:05

Szerintem azok az életkorok stimmelnek ránézésre. Bár mintha Gigi tényleg mondta volna, hogy annyi mint a bátyja nője aki 24...

Lanois 2011.01.02. 10:11:17

@Balfars: ha Gigi 1990-ben született, akkor ez a 24 nem 100 százalék azért...

Balfars 2011.01.03. 00:21:09

Matek nekem is megy köszi. :) Ezzel finoman arra céloztam, hogy a hivatalos oldalukon lévő információk nem fedik szerintem teljesen a valóságot.
Ha jól emlékeznék vagy fent lenne a videó biztosabban jelentettem volna ki. Abban viszont gondolom egyetértünk, hogyha valaki saját bevallása szerint valahány éves, s nem fűződik érdeke a ferdítéshez akkor az igazat mondja. Ellentétben a csatornával aki úgy kamuzik, csúsztatgat, befolyásol ahogy neki tetszik
süti beállítások módosítása