Nincs is jobb egy kis délutáni kocogásnál, gondolhatnánk a csapatot megpillantva, de ők megint alaposan beletenyereltek valamibe, mert halálsiklók kergetik őket. Tárcsázás, lövöldözés, és Daniel meg Carter már át is ugrott a kapun. Jackéknek is jó lenne belehúzni, mert egy al'kesh is csatlakozik a siklókhoz. O’Neill átugrik a kapun, Teal’c azonban az utolsó lépcsőről visszafordul, és csípőből kilövi az al’kesh fülkéjét, ahonnan Tanith vigyorog kifelé. Aztán ő is átlép a kapun, a hajó meg felrobban előtte. A csapat ideát várja a szűkszavú óriást, de a kapu csak simán lekapcsol, ők meg úgy néznek, mintha valaki a poén előtt befejezett volna egy viccet.
Nosza, szaladjunk visszahívni a cimborát, hogy miért nem akar haza jönni. Walter már tárcsáz is a szép új LCD monitor előtt, de a kapu közben ismeretlen hibát jelez. Carter kérdésére O’Neill megemlíti, hogy volt ott egy hajó, ami esetleg neki koccanhatott a kapunak. Szőkénk szerint ebben az esetben előfordulhat, hogy Teal’c még úton volt, mikor a kapu lekapcsolt, ezért jobb lenne megszakítani a tárcsázást. Kicsit később Daniel beszámol Tanithról, Sam meg rájött, hogy mi a gond. A kapu energiaként küldi át a népeket a féreg járaton, de mikor az al'kesh rápottyant a tárcsázóra, azzal kihúzta a dugót a konnektorból, ezért Teal’c most mentett állományként ott figyel a kapuban.