Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Hogy volt?

Szolgálati közlemény: újabb közösségi szolgáltatás a blogon

2009. november 23. 18:15 - sixx

Kérem szépen, újabb webkettes hogyishívjákkal bővültünk, indaközösségnek hívják a dolgot, és itt látható oldalt. Hogyvoltozók névre hallgat, és az a szándékunk vele, hogy a kommentelők és írók itt találkozzanak össze, és beszéljék ki a kibeszélnivalót, csak jobb, ha egyszerre sokan írunk ugyanoda, mint az egyes posztok után összevadászni a kommenteket.

Én a magam részéről innentől kezdve csak itt fogom közzétenni a szolgálati közleményeket, ha tehát valaki tudni akarja, hogy mikor lesz mondjuk következő Benkő hogyvolt, akkor tessék belépni a közösségbe, és ott a falon, karcban megtalálja majd.

4 komment

Facebook kommentek

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nadivereb 2009.11.23. 19:41:08

Hú, szóval hogyha én most idekommentelek, akkor egyéniség/lázadó vagyok?

Lósz őrnagy 2009.11.24. 09:27:50

Mi van már a Dr. House hogyvoltakkal???
Már vagy 1 hónapja semmi.

Laliath 2009.11.24. 10:40:34

gabben
én NCIS hogyvoltokra várok :)
süti beállítások módosítása