Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Hogy volt?

Szolgálati közlemény: Lie to Me és Burn Notice, valaki?

2009. június 30. 10:35 - sixx

Július 15-én indul Tim Roth sorozata, hogyvoltírója viszont még nincs neki, nem beszélve a Burn Notice-ról, ami meg 14-én. Nem buzog valakiben a nyári tettvágy?

4 komment

Facebook kommentek

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sikamlós Jim DiGriz 2009.06.30. 12:25:46

Még mindig nincs Minden lében négy kanál hogyvoltoló? :D

Lehet, hogy megpróbálom.

Acron 2009.06.30. 22:14:01

Én meg a Familia Kft-t, ha lenne rá igény:)

enzo23 2009.06.30. 23:19:08

Július 11-től újra Rejtélyek Városa ismétlés... azt is bevállalhatná valaki...én egyszer akartam, most is gondolkodtam rajta erősen...az 1 .rész hogyvoltját megírtam már, azt szívesen beküldöm, de utána nem hiszem h nagyon ráérnék, viszont szívesen elolvasnám.
Valaki?
(sixx, ha jön még vmi új sorozat akkor azzal együtt kirakhatnád ilyen posztba...btw jó VOLTot, én is mentem volna, de...de.)

mesmes42 2009.07.21. 11:09:43

Sziasztok! Én szívesen bevállalnám a Lie to me-t, nagyon megtetszett elsőre a sorozat:) Ha még senki más nem jelentkezett rá:) Az első rész megszerzésével még kicsit gondban vagyok, de megpróbálok az e hetiről összehozni valamit még péntekig, ha nem gond, hogy az első részről csak később írok. Nem akarom így összedobni, mert természetesen nem emlékszem mindenre pontosan. De ha így oké, akkor megpróbálkozom vele a héten:)
süti beállítások módosítása