Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Hogy volt?

Szolgálati közlemény: Chuck-hogyvoltíró kerestetik!

2009. május 26. 12:01 - sixx

Jó hírünk van a vicces sorozatok kedvelőinek: június 9-től jön az RTL műsorára a Chuck, amit VÉTEK lenne nem meghogyvoltozni, így ismét van egy sorozat, amire bátran lehet jelentkezni. A feladat annyi, hogy a blogon található írások hosszát meg nem haladó, képekkel NEM ellátott pályamunkékat (a pilotról, mi másról) elektronikus levél csatolmányaként eljuttatni erre a címre: sixx69@gmail.com a "Chuck hogyvolt" tárggyal ellátva. Beküldési határidő június 8. este 8 óra, ha addig nem jön egy sem, vagy horrible dictu, egyik pályamű sem megy át a rostán, akkor kénytelen leszek én írni róla, de ezt ne akarjátok, mert így is tele vagyok melóval.

1 komment

Facebook kommentek

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

chiquitita 2009.07.13. 11:03:01

07.14-én 21.20-kor lesz az első rész!!!
süti beállítások módosítása