Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Hogy volt?

Szolgálati közlemény: Szomszédok-alert!

2009. április 08. 12:00 - sixx

Emberek, az m1 nekilát előröl levetítetni minden idők legviccesebb sorozatát, a Szomszédokat, nem igaz, hogy nincs két-három hogyvoltíró akik ne állnának össze, hogy lilára szívassák a sorozatot a férfiszemöldökű Julcsival, az alkoholista köcsögkészítővel meg a vindózos Ferivel együtt! Tessen jelentkezni! Az első rész április 14-én kerül adásba, itt egy link

5 komment

Facebook kommentek

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mándruc 2009.04.08. 13:57:34

Szomszédok hogyvolt KELL!!

missparker · http://hogyvolt.blog.hu/tags/a_kam%C3%A9leon 2009.04.08. 14:27:12

Váú, erre milyen perverzek fognak jelentkezni?
Ha írják, én olvasni fogom. De arra rá nem vesztek, hogy még nézzem is a sorit :)

hg002 2009.04.08. 16:31:35

A youtube-on eléggé ki vannak vesézve a szaftosabb jelenetek (pl. Etus házibuli, Vágási Feri Win95, Julcsi diszkó, Pongrác és Béla bácsi ámokfutásai, stb.) De azért jó ötlet a részenkénti hogyvolt, sok apró részletet lehetne még kibontani a sorozatból :)

vadász2 · http://kariblog.blog.hu 2009.04.08. 19:55:55

@hg002: Na ja, de ki az az őrölt, meg kinek van annyi ideje, hogy két részt naponta lenyomjon, és meg is írja... Én a múltkori ismétlésnél végignéztem, de akkor is tömény volt heti 7 rész folyamatosan... :-(

Milo Rambaldi · http://hogyvolt.blog.hu/tags/szomsz%C3%A9dok 2009.04.09. 11:46:41

Szomszédok rulez... most nosztalgiáztam egy kicsit jutyubon és sírtam a röhögéstől. Vagy röhögtem a sírástól? Etus kis magvasai a végéről mindig nagyot szóltak.
süti beállítások módosítása