Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Hogy volt?

Szolgálati közlemény: Öszöd

2008. november 18. 10:53 - sixx

Elkúrtuk, nem kicsit, nagyon. A Dexter következő epizódja természetesen csak ma este lesz, nem figyeltem oda az élesítéskor - mea culpa, mea maxima culpa. Remélem nem sok embernek kúrtam el a ma esti szórakozását. A poszt holnap reggel 11-kor, változatlan formában, az eredeti kommentekkel megy ki.

20 komment

Facebook kommentek

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Llew 2008.11.18. 10:58:26

Ha már szolgálati akkor itt megkérdezem, hogy lehet tudni valamit azokról a hogyvoltokról, amik pár hete abba maradtak (pl. NCIS, Firefly)?

sixx · http://comment.blog.hu 2008.11.18. 11:00:53

jó kérdés, írok a szerzőknek.

Gabba 2008.11.18. 11:52:29

a Las Vegas is hasonló kategória, annak is utánanéznél, l.sz.?

mustarmag 2008.11.18. 12:37:16

Szia sixx. Kérdezd már meg akkor a GA szerzőjét is:-)

akyyy 2008.11.18. 14:36:45

kaliforgia is úgy el van kúrálva hogy csuhajja!

0Hanga 2008.11.18. 17:07:12

Hát én egy kicsit megijedtem, hogy lekéstem róla és Viasat is csiga ketöst játszik,és elkezdi pakolgatni a filmjet. De hála az égnek nem.

squeegy beckinheim 2008.11.18. 18:02:33

sixx hol marad a GA hogyvolt?

tikobaba 2008.11.18. 19:43:34

Las Vegas nekem is hiánycikk... meg az NCIS (bár az ehetit pont elkaptam)

WUTM 2008.11.18. 21:22:02

akyyy: na, most miért? a Kaliforgia két résszel van lemaradva a kinti ütemtol, és ez így is marad. holnap lesz új HV (remélem). :-)

aribeth 2008.11.18. 21:36:54

Llew: a Firefly-t két-három héten belül folytatom. (Záróvizsga-időszak... Amint letudtam a fő mumus vizsgát/lemészároltam a fél tanszéket, visszatérek a hogyvoltokhoz. :-))

akyyy 2008.11.18. 22:17:20

WUTM: Akkor meg nyugodtan maradhatott volna a Dexter, össze vissza van már, egyik a hazai sugárzást követi, másik a külföldit, harmadik sorozat a lengyelt, negyedik meg megy összevissza.

Ezt úgy hivják ULTRA FAIL!

sixx · http://comment.blog.hu 2008.11.19. 05:25:48

akyyy: faszom az ultrafail. a kinti sugárzást a kaliforgia, a survivor és a the big bang theory követi, az összes többi a hazaihoz igazodik. vannak retrók, amiket elkezdtünk az első évadtól, ha nem tetszik valami, ne olvasd el, ennyire egyszerű. ha írtál már hogyvoltot, akkor tudnád, higy kemény meló, megértem azokat a szerzőket, akik mondjuk egyetemi vizsgák vagy meló miatt csúsznak.

sixx · http://comment.blog.hu 2008.11.19. 05:28:07

másrészt meg akyyy barátom, a profilodat átnézve látom ám, hogy a 127 kommentedből, amit sikerült egy év alatt elpöttyenteni a blog.hu-n, első blikkre 100 fikázás, gratula innen is.

Llew 2008.11.19. 08:23:40

aribeth: kösz a tájékoztatást

sixx: mint hogyvolt író én is tudom, hogy az embernek nem mindig van rá ideje, de akkor lehetne azt kérni, hogy a szerző dobjon egy sort az utolsó végére, hogy kis szünet következik, vagy ha időközben jön rá, akkor jelezze neked és Te írsz egy két soros szolgálatit, hogy a kedves olvasók ne legyenek bizonytalanságban vagy rosszabb esetben ne anyázzanak?

akyyy 2008.11.19. 10:01:03

Hát én már csak ilyen negatív ember vagyok:(
Nem azt mondom, nem tetszik(max néha az olyan dexter féle előreutalások, hogy jegyezzük meg ezt a palit mert majd ő lesz a fináléba a gyilkos)
a "retrokat" meg szeretem főleg csillagkaput. csak a kaliforgiát se tudtam azóta hova tenni mióta van, hisz itthon nem adja még semelyik adó, ha meg külföldi sugárzás alapján megy (mint valóban) akkor meg mehetne az összes sorozat rá(igy elkerülve a dexter féle előreutalásokat, bár igy ugye meg sokkal nagyobb arányban fordulnának elő késések)
forma1-et se tudom hova tenni, hisz az nem is sorozat, de már kezdi az ember megszokni (plusz most egy ideig nem is lesz, hacsak valami régebbi évet nem kezd el valaki:D)

Szóval elnézést ha valakit, vagy téged, sixx megbántottalak, mert nagyon nem ez volt a célom:(

sélli_ 2008.11.19. 12:38:28

Nem az a baj akyyy, hogy szinte minden hozzászólásod negatív, hanem az, hogy foggalmad nincs róla, hogy mennyi idő-meló akár egy 3 bekezdéses hogyvoltot is megírni - ergo ledegradálod más munkáját. Ha valakinek nem tetszik a stílusa vagy nem érdekel a sorozat, nem szólok egy szót sem, átugrom oszt jónapot. De számomra teljesen érthetetlen, hogy mi a kristálycukroskürtöskalácsért kell beszólni?
F1 meg azért van, mert bár nem klasszikus értelemben vett 'sorozat', de rendszeresen adják a varázsdobozban, és remekül le lehet róla maradni, vagy bele lehet aludni. Ismétlem: jobb felső sarok:'Ha lekéstél a tegnapi Született feleségekről, vagy már nem érted, miről szól a Lost.'

akyyy 2008.11.20. 02:33:12

Dehogyisnem, és sajnálom is pl Bruttyt a 24 miatt, hisz nagyon le van maradva, de amiket eddig csinált, azok a legjobbak
süti beállítások módosítása